PDA

View Full Version : Video reacties Remy Bonjaski en Badr Hari



Wheelie
07-12-2008, 17:59
Van SBS

Wat is Bonjaski toch een topper

YouTube - Mixfight.nl Reactie Badr Hari en Remy Bonjaski (http://nl.youtube.com/watch?v=1CcRucQZEwk)

Garcia
07-12-2008, 18:03
Ik hou gewoon van knokken of het nu staand of op de grond is. Nou Badr ga maar MMA doen ;)

wrestler_nl
07-12-2008, 18:08
wat een topreactie van remy,,,echt eem mooie reactie!!
en wat een arrogante kut reactie van badr

Wiseguy
07-12-2008, 18:09
Vraag me af hoe de wedstrijd gelopen zou zijn als dit niet was gebeurd.

dietrik
07-12-2008, 18:20
Bonjasky, held!

Wheelie
07-12-2008, 18:21
Vraag me af hoe de wedstrijd gelopen zou zijn als dit niet was gebeurd.

Ik gaf Badr een goede kans op de overwinning.
De 2e ronde begon hij heel sterk en wie weet had hij op een eerlijke manier kunnen winnen, maar ik heb geen glazen bol ;)

simtekf1
07-12-2008, 18:29
Het wordt tijd Dat Rutz of Mike eens actie ondernemen.
Kan die sjaak nou nooit normaal doen?

Was altijd een grote fan van 'm maar op deze manier hoeft t niet meer.
Ga maar lekker sjoelen ofzo.

Tony
07-12-2008, 18:35
Bah die hele houding van Badr is gewoon om van te walgen...
Misselijk ventje.. Van mij mag hij samen gaan trainen met Bobb Sap.

De dikke nudist
07-12-2008, 18:38
QQ

simtekf1
07-12-2008, 18:44
Heb je trouwens ook de andere interviews van SBS?
Heb gisteravond niet kunnen kijken.

Biiyen
07-12-2008, 18:59
Badr is een klassiek voorbeeld van een psychopaat.

Hij is alleen maar met zichzelf bezig en praat zijn zieke actie goed met flauwekul. Het probleem is in deze niet dat hij niet zijn fout toegeeft, het probleem is in deze dat hij niet eens inziet dat hij fout is geweest. Dat soort mensen zijn gevaarlijk en horen in een inrichting.

Gisteren zei iemand het al treffend : "Hari heeft vandaag laten zien dat het een gevaarlijke gek is."

Tony
07-12-2008, 19:02
In de ufc had je toen sobral tegen Heath... Sobral liet de choke niet los toen de ref dat aangaf.

resultaat: per direct uit de organisatie geschopt.

Grote verschil was dat Babalu wel toegaf fout te zijn geweest. Hij heeft zijn naam inmiddels netj3es gezuiverd en is nu de champ bij strikeforce

Wheelie
07-12-2008, 19:04
Heb je trouwens ook de andere interviews van SBS?
Heb gisteravond niet kunnen kijken.

Ik zal morgen wat interviews uit de uitzending knippen en plakken ;)

aapnootmies
07-12-2008, 19:11
Top van Remy, naar ventje die Badr

blackadder
07-12-2008, 19:11
Nega reps voor Badr Hari. Misselijkmakende k*tvent.

dietrik
07-12-2008, 19:13
Ik zal morgen wat interviews uit de uitzending knippen en plakken ;)


Oke super, heb het ook gemist nl.

YoMarK
07-12-2008, 19:14
In de ufc had je toen sobral tegen Heath... Sobral liet de choke niet los toen de ref dat aangaf.

resultaat: per direct uit de organisatie geschopt.

Grote verschil was dat Babalu wel toegaf fout te zijn geweest. Hij heeft zijn naam inmiddels netj3es gezuiverd en is nu de champ bij strikeforce
Een ander groot verschil was is dat Heath hem vooraf redelijk in de zijk had gezet, en laten we zeggen "het redelijk persoonlijk heeft gemaakt". DAN kan ik me voorstellen dat je hem effe terug wil pakken.

Badr word van het ene op het andere moment gewoon een debiel, eigenlijk zonder reden.

Huite
07-12-2008, 19:17
Misschien wilt hij wel in de Arena tegen Overeem of Yvel MMA doen

hij daagde overeem toch uit op K1 regel omdat mma z.g.n. een knuffelsport voor mietjes was?

blackadder
07-12-2008, 19:24
Een ander groot verschil was is dat Heath hem vooraf redelijk in de zijk had gezet, en laten we zeggen "het redelijk persoonlijk heeft gemaakt". DAN kan ik me voorstellen dat je hem effe terug wil pakken.

Badr word van het ene op het andere moment gewoon een debiel, eigenlijk zonder reden.
En van het iemand van te voren in de zeik zetten en het persoonlijk maken heeft Badr Hari ook wel een handje naar.

Sjaak
07-12-2008, 19:30
Luister goed naar beide reactie's die spreken boekdelen, kan alleen maar respect hebben voor Remy zijn reactie

Osu !!

Ringmaster
07-12-2008, 19:39
Ik zie het probleem niet hoor... Op de stoep fietsen mag immers ook niet.

Biiyen
07-12-2008, 19:41
Ik zie het probleem niet hoor... Op de stoep fietsen mag immers ook niet.

Nee maar aan de andere kant, voor het op de stoep fietsen krijg je geen boete van 30.000 dollar.

Roob
07-12-2008, 19:50
Misschien een beetje offtopic, maar weet iemand wanneer de champ en /of andere vechters aankomen op Schiphol?

Lennie
07-12-2008, 19:53
hmmz badr vs kimbo op ufc regels

Ringmaster
07-12-2008, 20:00
Kia: the car that cares

Huite
07-12-2008, 20:43
Misschien een beetje offtopic, maar weet iemand wanneer de champ en /of andere vechters aankomen op Schiphol?

Remy komt maandag 16:15 aan. vluchtnummer is JL0411 en zijn de vliegmaatschappij is JAL.

simtekf1
07-12-2008, 20:46
Misschien een beetje offtopic, maar weet iemand wanneer de champ en /of andere vechters aankomen op Schiphol?

Maandag 16:15 @ Schiphol.
Vluchtnummer is JL0411 (JAL)

Roob
07-12-2008, 20:49
thnx man!! Als ik tijd heb ga ik er even kijken en misschien wat foto's maken.

Reps are coming your way!

Roob
07-12-2008, 20:50
Weet iemand ook wanneer andere vechters aankomen? Of zullen ze met dezelfde vlucht komen? THNX!

TOON
07-12-2008, 21:17
badr moet voor straf terugfietsen en dan ook nog eens niet op de stoep...

el bastardo
07-12-2008, 21:31
Remy is een ambasadeur voor de sport! Ik hoop dat hij nog veel in praatprogramma's uitgenodigd wordt. Hij heeft altijd de juiste woorden klaar en straalt ook uit een atleet te zijn.
Badr heeft nog heel veel te leren...

el bastardo
07-12-2008, 21:31
Weet iemand ook wanneer andere vechters aankomen? Of zullen ze met dezelfde vlucht komen? THNX!
Volgens mij is Remy al terug... Las zoiets op hyves.

BJJ Haarlem
07-12-2008, 21:33
REMY WAS GEWOON BANG OM DOOR TE GAAN KLAAR ...

Oltje
07-12-2008, 21:35
REMY WAS GEWOON BANG OM DOOR TE GAAN KLAAR ...

Jij maakt ook goede promotie voor je club... Daar kom ik graag trainen. NOT

Lee Hottie # 1 fan
07-12-2008, 21:36
REMY WAS GEWOON BANG OM DOOR TE GAAN KLAAR ...

HE Badr train je tegenwoordig BJJ in haarlem om op NYE niet door Overeem verpulverd te worden

YoMarK
07-12-2008, 21:39
BJJ Haarlem: gelul, ik denk dat het eerder andersom is. Badr was bang om weer te verliezen. Remy is iemand die alleen verliest op punten, z'n dekking is super.
Dat was de enige manier om te winnen voor Badr gezien de partij tot dan toe.

Bud S
07-12-2008, 22:36
wat een zeikerd die bonjasky

Christophe
08-12-2008, 00:28
REMY WAS GEWOON BANG OM DOOR TE GAAN KLAAR ...


Jij maakt ook goede promotie voor je club... Daar kom ik graag trainen. NOT

Dat dacht ik ook onmiddelijk. Als je zulke debiele dingen gaat verkondigen, kan het een goed idee zijn een iets "anoniemere" nickname te kiezen!

Solar
08-12-2008, 00:37
"Op de stoep fietsen mag ook niet."

Nee, je ex-vriendin mishandelen en bomaanslagenplegen mag ook niet.

Ralph
08-12-2008, 00:42
"Op de stoep fietsen mag ook niet."

Nee, je ex-vriendin mishandelen en bomaanslagenplegen mag ook niet.

LOL

mellie
08-12-2008, 00:49
ik weet alleen dat the champ a.s maandag 8-12-2008 aan komt om 16.15 op schiphol hij vliegt met vliegtuigmaatschappij JAL met vluchtnummer JL0411....

MMA-knaller
08-12-2008, 10:50
Weet je wat helemaal niet mag?! Poep op de toep....! Ik zou het ook niet proberen want je krijgt het zo in je gezicht gesmeerd.

Wat een schande die Badr... grote bek over op de grond vechten maar als hij het tegen iemand moet doen die daar ook een beetje goed in is noemt hij het op eens een homo sport.
Wat een zielig gedoe is dit...

Reps voor Remy

A-team
08-12-2008, 11:17
REMY WAS GEWOON BANG OM DOOR TE GAAN KLAAR ...

Ikke te weinig zuurstof bij mijn geboorte gehad......

Justinian
08-12-2008, 11:42
REMY WAS GEWOON BANG OM DOOR TE GAAN KLAAR ...
CAPS LOCK kun je ook uitzetten. Verder verzoek ik je met respect te discussieren en dit soort teksten achterwege te laten.

De man van 14K
08-12-2008, 11:49
Eigenlijk verzoek je hem om zijn bek te houden.
Alleen staat het zo wat netter ;)

jimmyjmmr
08-12-2008, 11:57
duur foutje ha ha ha en volgens mij sta je daar omdat je die pot wil winnen en dus met $400.000 naar huis wil gaan.
remy bravo man goed gedaan.

tja Badr dat wordt dan een zielige verjaardags party!

p.s. misschien is het een idee om in therapie te gaan om je emoties onder controle te krijgen Badr, hoef je namelijk ook niet zulke domme uitspraken te doen.

BJJ Haarlem
08-12-2008, 19:02
Jij maakt ook goede promotie voor je club... Daar kom ik graag trainen. NOT
vriend wat heeft dit te maken met mijn club dit is mijn mening hij was gewoon bang en je bent altijd welkom koom een keer langs of ik kan ook langs komen als je wil husss

BJJ Haarlem
08-12-2008, 19:05
CAPS LOCK kun je ook uitzetten. Verder verzoek ik je met respect te discussieren en dit soort teksten achterwege te laten.

caps lock is uit.. dit heeft niks te maken met respect,als remy beetje respect had voor knokken was ie door gegaan maar jh leff hebben dan heb ik respect voor je hij moet toneel gaan spelenn btr voor hem ...

JeMalleMoer
08-12-2008, 19:10
caps lock is uit.. dit heeft niks te maken met respect,als remy beetje respect had voor knokken was ie door gegaan maar jh leff hebben dan heb ik respect voor je hij moet toneel gaan spelenn btr voor hem ...

Wat klets je nou over lef hebben. Hij heeft tegen gasten gestaan waar jij het niet eens 10 seconden mee zult uithouden. Badr heeft een rode kaart gehad om zijn actie. Of remy verder kon doet er niet eens toe. Dat Remy het goed uitgespeeld heeft tja.....

BJJ Haarlem
08-12-2008, 19:24
Dat dacht ik ook onmiddelijk. Als je zulke debiele dingen gaat verkondigen, kan het een goed idee zijn een iets "anoniemere" nickname te kiezen!
vriend je bent zelf DEBIEL maar jongens ik wil niet onzin duscuseren heeft toch geen nut dit is mijn mening en vind dat remy gewoon bang was en slim hij kan btr theater gaan spelen.

anonymous001
08-12-2008, 19:25
vriend wat heeft dit te maken met mijn club dit is mijn mening hij was gewoon bang en je bent altijd welkom koom een keer langs of ik kan ook langs komen als je wil husss

Nee, hier maak je het helemaal goed mee...:rolleyes:

BJJ Haarlem
08-12-2008, 19:27
BADR LOVEE YOU..

oliebol
08-12-2008, 19:30
ok nu word het eng:p

De man van 14K
08-12-2008, 19:39
freak.

Briant
08-12-2008, 19:48
http://www.agoravox.fr/IMG/do_not_feed_trolls.jpg

Bossie
08-12-2008, 21:10
BJJ. als Badr niet zo dom was om deze aktie te maken dan was het "eventuele" spelletje van Remy niet nodig geweest. Daarbij vind ik dat de jury ook meteen een rode kaart had moeten trekken. Heeft niets meer met k1 te maken.

Hopelijk leert badr van zijn fouten en kunnen we nog lang genieten van deze man.

Evilman
08-12-2008, 21:21
eens een stuk schijt altijd een stuk schijt.
je kon t al zien in die docu van vroeger.. straatschoft..
en das niets verandert.

Ik ben dolblij dat hij vecht onder zn marokaanse vlag.. laat m maar
lekker dat land vertegenwoordigen want ik schaam me kapot als hij
onder mijn vlag zou vechten.

BJJ Haarlem
09-12-2008, 00:02
evilman je kan echt overdrijven mann volgens mij zit je echt er mij dat hij niet voor nl vecht dit soort dingen kan gebeuren bij vecht sport kijk naar mike tyson yvel le banner noem maar op die hoort er bij vind ik maar jah je kan van je fouten leren hoop ik maar hij is op dit moment de BESTE K1 vechter de dr loopt kijk eens hoe hij aerts sloopt te en zimmerman remy had echt wel makkelijk tot finale badr moet echt bikkelen om bij de finale te komen en hij blijf KNOKKENNN

BJJ Haarlem
09-12-2008, 00:04
[quote=Bossie;656082]BJJ. als Badr niet zo dom was om deze aktie te maken dan was het "eventuele" spelletje van Remy niet nodig geweest. Daarbij vind ik dat de jury ook meteen een rode kaart had moeten trekken. Heeft niets meer met k1 te maken.

Hopelijk leert badr van zijn fouten en kunnen we nog lang genieten van deze man.[

ik geef je helemaal gelijk hij had gelijk rood moeten krijgen en ik weet zeker dat we nog van badr gaan genieten..

oliebol
09-12-2008, 18:27
zo erg heeft hij Zimmerman niet gesloopt hoor, vond Zimmerman nog wel redelijk tegenstand bieden eigelijk. Meer dan ik gedacht had.

Dennuz
09-12-2008, 18:48
evilman je kan echt overdrijven mann volgens mij zit je echt er mij dat hij niet voor nl vecht dit soort dingen kan gebeuren bij vecht sport kijk naar mike tyson yvel le banner noem maar op die hoort er bij vind ik maar jah je kan van je fouten leren hoop ik maar hij is op dit moment de BESTE K1 vechter de dr loopt kijk eens hoe hij aerts sloopt te en zimmerman remy had echt wel makkelijk tot finale badr moet echt bikkelen om bij de finale te komen en hij blijf KNOKKENNN


lees·te·ken het; o -s teken waardoor de juiste lezing v.e zin vergemakkelijkt wordt: punten, komma’s, vraagtekens e.d. zijn ~s

Badr is idd 1 van de beste k1 vechters van dit moment, daar geef ik je gelijk in. Maar de manier waarop hij heeft laten zien niet te kunnen om gaan met zo'n status, geeft mij niet veel vertrouwen in een eventuele verdere toekomst voor hem in de K1.

Wiseguy
09-12-2008, 20:24
zo erg heeft hij Zimmerman niet gesloopt hoor, vond Zimmerman nog wel redelijk tegenstand bieden eigelijk. Meer dan ik gedacht had.

Gesloopt is een groot woord. Maar hij heeft heel wat jabs gevreten.

dreamone
10-12-2008, 00:51
BADR LOVEE YOU..

Respect voor knokken? Remy bang? Je mag niet storen als volwassen mensen aan het praten zijn. Leer dat.

OT: De K1 had dit waarschijnlijk ook niet aan zien komen, en het duurt even voordat alle belangen zijn afgewogen, maar een directe rode kaart was hier inderdaad op zijn plaats geweest. Deze situatie is natuurlijk iets wat niet tot zelden voorkomt, vooral niet op dit niveau en per slot van rekening nog in de finale!

Badr klaagt over Remy zijn hoge dekking. Als Badr hier nou eens een voorbeeld aan had genomen, zou hij niet zoveel hersenschade hebben opgelopen, waardoor hij dit soort acties pleegt. Remy is de betere (cq. slimmere) geweest. Hij is niet zo dom om door te gaan en 400.000 dollar op het spel te zetten. My opinion. En bescheiden/beschaafd gedrag kweekt bij mij veel meer respect dan dom en onrespectabel gedrag. For more information: See Fedor.

anoniem gg
10-12-2008, 07:09
evilman je kan echt overdrijven mann volgens mij zit je echt er mij dat hij niet voor nl vecht dit soort dingen kan gebeuren bij vecht sport kijk naar mike tyson yvel le banner noem maar op die hoort er bij vind ik maar jah je kan van je fouten leren hoop ik maar hij is op dit moment de BESTE K1 vechter de dr loopt kijk eens hoe hij aerts sloopt te en zimmerman remy had echt wel makkelijk tot finale badr moet echt bikkelen om bij de finale te komen en hij blijf KNOKKENNN

Misschien stond ik aan de verkeerde ring, maare die Braziliaan waar Zimmerman tegen stond was ongeloofelijk hard en moeilijk te bevechten, was dat een mindere tegenstander (drie ronde) voor zimmerman als Badr tegen Peter?
Ik denk dat Zimmerman zes hele harde rondjes heeft gedraaid en als Zimmerman op de grond had gelegen als Badr was doorgegaan na een break, hadden we allemaal in koor kunnen roepen in de hoek blijf, liggen denk aan de knaken, dan was hij toch opgesprongen om door te vechten. We zeiden na die knock down in ronde twee in de partij tegen BADR, uitvechten niet meer aanvallu deze ronde, maar ja Zimmerman is Zimmerman die wil knokken, slim , nee niet echt wel geweldig voor het publiek!
En tuurlijk was het niet slim wat Badr deed maar denk eens aan het volgende, hij stond een down achter en had misschien alles gegeven in die laatste actie, die down van Zimmerman ervoor en die hele partij was een sloop partij, Remy had het makkelijk, nu gaat Badr terug met zijn ballen in de hand, hij is niet ko gegeaan en er wordt meer dan ooit over hem gesproken.
Beste twee partijen (japanse vote) Badr tegen Peter en Badr tegen Errol
Ik ben natuurlijk van Golden Glory maar als je Badr zo ziet vechten is het een genot voor je ogen, wat een geweldige kickboxer!
Maar we gaan door trainen, Zimmerman is pissed en gaat nog harder trainen, ik denk dat men nu inmiddels wel weet dat Zimmerman ook conditie heeft en niet na een rondje leeg is, geloof mij maar 2009 gaat ie nog veel sterker aan de start komen!
Ik vondt dat juist Badr veel respect toonde voor Peter en ook tegen Zimmerman zei die na de partij, wat er ook gebeurt jij bent de nr 2 vanavond!
Saki heeft het ook uitstend gedaan maar werdt helaas gedeeltelijk op zijn gebeleseerde rib en rug getrapt!
Remy had zich onsterfelijk kunnen maken door op te staan (vandaar ook die gele kaart, K-1 had dat gehoopt) en het karwei gewoon af te maken. K-1 scheid kakuda had zijn huiswerk niet helemaal goed gedaan, Remy trekt dit soort dingen aan namelijk, Bob Sapp, Stefan Leko en nu ook Badr en het is bijna altijd met Remy!

willy123
10-12-2008, 08:45
"Remy had zich onsterfelijk kunnen maken door op te staan (vandaar ook die gele kaart, K-1 had dat gehoopt) en het karwei gewoon af te maken. K-1 scheid kakuda had zijn huiswerk niet helemaal goed gedaan, Remy trekt dit soort dingen aan namelijk, Bob Sapp, Stefan Leko en nu ook Badr en het is bijna altijd met Remy!"

Sorry, maar wat kan Remy er aan doen dat Hari en Sapp de regels aan hun laars lappen, en die schop in het kruis van Leko zat er gewoon echt vol op. Als Remy bij Sapp en Hari
gewoon had doorgevochten... het zou me niet verbazen wanneer andere vechters in de toekomst dan ook maar eens lekker gaan natrappen wanneer het ff niet lekker gaat. Wat kan je gebeuren, een gele kaart..pff..en als de tegenstander blijft liggen vind iedereen het een mietje..haha..lekker natrappen dus!

Tsuki
10-12-2008, 09:48
Misschien stond ik aan de verkeerde ring, maare die Braziliaan waar Zimmerman tegen stond was ongeloofelijk hard en moeilijk te bevechten, was dat een mindere tegenstander (drie ronde) voor zimmerman als Badr tegen Peter?
Ik denk dat Zimmerman zes hele harde rondjes heeft gedraaid en als Zimmerman op de grond had gelegen als Badr was doorgegaan na een break, hadden we allemaal in koor kunnen roepen in de hoek blijf, liggen denk aan de knaken, dan was hij toch opgesprongen om door te vechten. We zeiden na die knock down in ronde twee in de partij tegen BADR, uitvechten niet meer aanvallu deze ronde, maar ja Zimmerman is Zimmerman die wil knokken, slim , nee niet echt wel geweldig voor het publiek!
En tuurlijk was het niet slim wat Badr deed maar denk eens aan het volgende, hij stond een down achter en had misschien alles gegeven in die laatste actie, die down van Zimmerman ervoor en die hele partij was een sloop partij, Remy had het makkelijk, nu gaat Badr terug met zijn ballen in de hand, hij is niet ko gegeaan en er wordt meer dan ooit over hem gesproken.
Beste twee partijen (japanse vote) Badr tegen Peter en Badr tegen Errol
Ik ben natuurlijk van Golden Glory maar als je Badr zo ziet vechten is het een genot voor je ogen, wat een geweldige kickboxer!
Maar we gaan door trainen, Zimmerman is pissed en gaat nog harder trainen, ik denk dat men nu inmiddels wel weet dat Zimmerman ook conditie heeft en niet na een rondje leeg is, geloof mij maar 2009 gaat ie nog veel sterker aan de start komen!
Ik vondt dat juist Badr veel respect toonde voor Peter en ook tegen Zimmerman zei die na de partij, wat er ook gebeurt jij bent de nr 2 vanavond!
Saki heeft het ook uitstend gedaan maar werdt helaas gedeeltelijk op zijn gebeleseerde rib en rug getrapt!
Remy had zich onsterfelijk kunnen maken door op te staan (vandaar ook die gele kaart, K-1 had dat gehoopt) en het karwei gewoon af te maken. K-1 scheid kakuda had zijn huiswerk niet helemaal goed gedaan, Remy trekt dit soort dingen aan namelijk, Bob Sapp, Stefan Leko en nu ook Badr en het is bijna altijd met Remy!


ik ben het niet vaak eens met de dingen die je post maar dit is ZO WAAR !!!!!!!!!!!!!!!

Pernik
10-12-2008, 09:50
Ik vondt dat juist Badr veel respect toonde voor Peter en ook tegen Zimmerman zei die na de partij, wat er ook gebeurt jij bent de nr 2 vanavond!

Het blijkt dus om neprespect gegaan te hebben, de grootste winnaars zijn degene die ook groots kunnen verliezen.


Remy had zich onsterfelijk kunnen maken door op te staan (vandaar ook die gele kaart, K-1 had dat gehoopt) en het karwei gewoon af te maken. K-1 scheid kakuda had zijn huiswerk niet helemaal goed gedaan, Remy trekt dit soort dingen aan namelijk, Bob Sapp, Stefan Leko en nu ook Badr en het is bijna altijd met Remy!

Je gaat der dus vanuit dat Remy de boel in de maling nam, ik weet zeker dat als hij bij jouw club had gezeten je een hele andere mening zou hebben.
Als je de sport ooit mainstraeming wilt krijgen heb je mannen als Remy keihard nodig, Zimmerman lijkt me daar denk ik ook wel geschikt voor.

Pernik
10-12-2008, 09:56
nu gaat Badr terug met zijn ballen in de hand, hij is niet ko gegeaan en er wordt meer dan ooit over hem gesproken.


Inderdaad er wordt meer dan ooit over hem gesproken....
Je weet nu in ieder geval welke instructies je je vechters de volgende keer mee moet geven.

Illest
10-12-2008, 10:08
Remy trekt dit soort dingen aan namelijk, Bob Sapp, Stefan Leko en nu ook Badr en het is bijna altijd met Remy!

:cool2:


Het zegt meer over die 3 andere vechters dan over Remy. Hoe komt het dat Remy zulke acties niet nodig heeft en toch 3 titels op zak heeft? Hij heeft tegen de allergrootste vechters gestaan. (Hoost, Aerst, Schilt, Crocop noem maar op)

Waarom zijn vechters onsportief ten op zichte van Bonjasky? Heb jij een verklaring? Voor die 3 vechters die je noemt heb ik er wel 1..

Sapp = kansloze freak
Leko = niet opgewassen tegen Remy, vandaar 3 achterwaartse richting kruis

Badr = was aan het verliezen, wilde dat niet en koos voor deze 'oplossing'

Illest
10-12-2008, 10:11
Inderdaad er wordt meer dan ooit over hem gesproken....
Je weet nu in ieder geval welke instructies je je vechters de volgende keer mee moet geven.

Het kromme aan deze hele shit is dat zijn marktwaarde nog zal stijgen ook...want of je hem nu wilt zien winnen of verliezen...

Je wilt hem toch zien vechten..

Bud S
10-12-2008, 11:06
Misschien stond ik aan de verkeerde ring, maare die Braziliaan waar Zimmerman tegen stond was ongeloofelijk hard en moeilijk te bevechten, was dat een mindere tegenstander (drie ronde) voor zimmerman als Badr tegen Peter?
Ik denk dat Zimmerman zes hele harde rondjes heeft gedraaid en als Zimmerman op de grond had gelegen als Badr was doorgegaan na een break, hadden we allemaal in koor kunnen roepen in de hoek blijf, liggen denk aan de knaken, dan was hij toch opgesprongen om door te vechten. We zeiden na die knock down in ronde twee in de partij tegen BADR, uitvechten niet meer aanvallu deze ronde, maar ja Zimmerman is Zimmerman die wil knokken, slim , nee niet echt wel geweldig voor het publiek!
En tuurlijk was het niet slim wat Badr deed maar denk eens aan het volgende, hij stond een down achter en had misschien alles gegeven in die laatste actie, die down van Zimmerman ervoor en die hele partij was een sloop partij, Remy had het makkelijk, nu gaat Badr terug met zijn ballen in de hand, hij is niet ko gegeaan en er wordt meer dan ooit over hem gesproken.
Beste twee partijen (japanse vote) Badr tegen Peter en Badr tegen Errol
Ik ben natuurlijk van Golden Glory maar als je Badr zo ziet vechten is het een genot voor je ogen, wat een geweldige kickboxer!
Maar we gaan door trainen, Zimmerman is pissed en gaat nog harder trainen, ik denk dat men nu inmiddels wel weet dat Zimmerman ook conditie heeft en niet na een rondje leeg is, geloof mij maar 2009 gaat ie nog veel sterker aan de start komen!
Ik vondt dat juist Badr veel respect toonde voor Peter en ook tegen Zimmerman zei die na de partij, wat er ook gebeurt jij bent de nr 2 vanavond!
Saki heeft het ook uitstend gedaan maar werdt helaas gedeeltelijk op zijn gebeleseerde rib en rug getrapt!
Remy had zich onsterfelijk kunnen maken door op te staan (vandaar ook die gele kaart, K-1 had dat gehoopt) en het karwei gewoon af te maken. K-1 scheid kakuda had zijn huiswerk niet helemaal goed gedaan, Remy trekt dit soort dingen aan namelijk, Bob Sapp, Stefan Leko en nu ook Badr en het is bijna altijd met Remy!

true

chief108
10-12-2008, 11:11
:stupid:

reps voor Boon

anonymous001
10-12-2008, 11:18
Ik vondt dat juist Badr veel respect toonde voor Peter en ook tegen Zimmerman zei die na de partij, wat er ook gebeurt jij bent de nr 2 vanavond!



Ik vind het niet zo respectvol om dat te zeggen voordat je de finale moet vechten...

Maar dat Zimmerman super heeft gevochten (en Saki ook, trouwens), daar is iedereen het denk ik wel over eens...

TOON
10-12-2008, 11:40
ik had de posts van dhr Boon wel eens willen lezen als het zimmerman of saki overkomen was....

Roob
10-12-2008, 11:58
ik had de posts van dhr Boon wel eens willen lezen als het zimmerman of saki overkomen was....

x2!

Remco
10-12-2008, 12:11
Remy hoeft zich niet meer te bewijzen als bikkel. De partij tegen Leko was daar voldoende voor. Daar had hij evident pijn, maar zette hij door.

Beetje vreemd ook om van Remy te verwachten dat hij én illegale technieken incasseert én de overtreders dan nog eens de kans geeft alsnog te winnen waarbij zij voordeel hebben van de illegale techniek. Zoals net al werd opgemerkt wordt het op een gegeven moment gewoon verstandig om één overtreding te maken.

Bas zou advocaat moeten worden. Hij kan zijn meningen best onderbouwen, maar is daar wel altijd heel selectief in. Bas grijpt nu het Hari-gate aan om de prestatie van Zimmerman in een beter daglicht te zetten en krijgt er nog reps voor ook. Dat verdient opzichzelf ook weer reps!

Roob
10-12-2008, 13:04
Remy hoeft zich niet meer te bewijzen als bikkel. De partij tegen Leko was daar voldoende voor. Daar had hij evident pijn, maar zette hij door.

Beetje vreemd ook om van Remy te verwachten dat hij én illegale technieken incasseert én de overtreders dan nog eens de kans geeft alsnog te winnen waarbij zij voordeel hebben van de illegale techniek. Zoals net al werd opgemerkt wordt het op een gegeven moment gewoon verstandig om één overtreding te maken.

Bas zou advocaat moeten worden. Hij kan zijn meningen best onderbouwen, maar is daar wel altijd heel selectief in. Bas grijpt nu het Hari-gate aan om de prestatie van Zimmerman in een beter daglicht te zetten en krijgt er nog reps voor ook. Dat verdient opzichzelf ook weer reps!

REPS!

Wiseguy
10-12-2008, 13:09
Misschien stond ik aan de verkeerde ring, maare die Braziliaan waar Zimmerman tegen stond was ongeloofelijk hard en moeilijk te bevechten, was dat een mindere tegenstander (drie ronde) voor zimmerman als Badr tegen Peter?
Ik denk dat Zimmerman zes hele harde rondjes heeft gedraaid en als Zimmerman op de grond had gelegen als Badr was doorgegaan na een break, hadden we allemaal in koor kunnen roepen in de hoek blijf, liggen denk aan de knaken, dan was hij toch opgesprongen om door te vechten. We zeiden na die knock down in ronde twee in de partij tegen BADR, uitvechten niet meer aanvallu deze ronde, maar ja Zimmerman is Zimmerman die wil knokken, slim , nee niet echt wel geweldig voor het publiek!
En tuurlijk was het niet slim wat Badr deed maar denk eens aan het volgende, hij stond een down achter en had misschien alles gegeven in die laatste actie, die down van Zimmerman ervoor en die hele partij was een sloop partij, Remy had het makkelijk, nu gaat Badr terug met zijn ballen in de hand, hij is niet ko gegeaan en er wordt meer dan ooit over hem gesproken.
Beste twee partijen (japanse vote) Badr tegen Peter en Badr tegen Errol
Ik ben natuurlijk van Golden Glory maar als je Badr zo ziet vechten is het een genot voor je ogen, wat een geweldige kickboxer!
Maar we gaan door trainen, Zimmerman is pissed en gaat nog harder trainen, ik denk dat men nu inmiddels wel weet dat Zimmerman ook conditie heeft en niet na een rondje leeg is, geloof mij maar 2009 gaat ie nog veel sterker aan de start komen!
Ik vondt dat juist Badr veel respect toonde voor Peter en ook tegen Zimmerman zei die na de partij, wat er ook gebeurt jij bent de nr 2 vanavond!
Saki heeft het ook uitstend gedaan maar werdt helaas gedeeltelijk op zijn gebeleseerde rib en rug getrapt!
Remy had zich onsterfelijk kunnen maken door op te staan (vandaar ook die gele kaart, K-1 had dat gehoopt) en het karwei gewoon af te maken. K-1 scheid kakuda had zijn huiswerk niet helemaal goed gedaan, Remy trekt dit soort dingen aan namelijk, Bob Sapp, Stefan Leko en nu ook Badr en het is bijna altijd met Remy!

Hier ben ik het helemaal mee eens!

Illest
10-12-2008, 13:29
Bas zou advocaat moeten worden. Hij kan zijn meningen best onderbouwen, maar is daar wel altijd heel selectief in. Bas grijpt nu het Hari-gate aan om de prestatie van Zimmerman in een beter daglicht te zetten en krijgt er nog reps voor ook. Dat verdient opzichzelf ook weer reps!

Dikke vette reps, dacht dat ik de enige was die dat door had.

Hari had het bij Saki of Zimmerman moeten doen, dan had ie een hele andere mening.

chief108
10-12-2008, 14:00
Hari had het bij Saki of Zimmerman moeten doen, dan had ie een hele andere mening.
vanzelfsprekend...

maar toch denk ik dat Saki of Zimmerman wel weer opgestaan waren om het karwei af te maken

kooivechter
10-12-2008, 14:01
Remy had zich onsterfelijk kunnen maken door op te staan (vandaar ook die gele kaart, K-1 had dat gehoopt) en het karwei gewoon af te maken. K-1 scheid kakuda had zijn huiswerk niet helemaal goed gedaan, Remy trekt dit soort dingen aan namelijk, Bob Sapp, Stefan Leko en nu ook Badr en het is bijna altijd met Remy!

Waar dit op slaat? Ik begrijp niet dat een manager zoiets op een forum zet?
Ik kan nog begrijpen dat je als manager van Golden Glory je vechters door een roze bril ziet, maar je laatste conclusie is op z'n zachtst gezegd vreemd

anoniem gg
10-12-2008, 14:21
Het blijkt dus om neprespect gegaan te hebben, de grootste winnaars zijn degene die ook groots kunnen verliezen.



Je gaat der dus vanuit dat Remy de boel in de maling nam, ik weet zeker dat als hij bij jouw club had gezeten je een hele andere mening zou hebben.
Als je de sport ooit mainstraeming wilt krijgen heb je mannen als Remy keihard nodig, Zimmerman lijkt me daar denk ik ook wel geschikt voor.

Ik ga nergens vanuit, noem alleen de feiten, jij doet een aanname, nergens schrijf ik dat Remy de boel in de maling neemt. Ik zeg alleen dat hij zich mateloos populair had kunnen maken door op te staan en het karwei af te maken maar zijn history met "incidenten"zegt anders!
Ook zeg ik niet dat Remy zichzelf niet kan verkopen , ik noem alleen feiten op!
Zimmerman en Saki doen ook hun best en Teixeira is ook een aanwinst!
En Badr blijft een groot kickboxer, hate him or love him, blijft een hele goeie vechter!

Ik ben heel hard aan het werk om de sport mainstream te krijgen en zit ook niet echt op dit soort incidenten te wachten, maar het is ook niet dat de wereld is vergaan, kom op zeg!
Bob Sapp, le Banner, Abidi, Rene Rooze en weet niet wie allemaal nog meer zijn ook soms meerdere malen de fout in gegaan, de sport is er nog steeds en wordt steeds populairder, Badr hoort daar ook bij!

chief108
10-12-2008, 14:31
weer reps voor Bas :)

dontmindme
10-12-2008, 14:32
Remy had zich onsterfelijk kunnen maken door op te staan (vandaar ook die gele kaart, K-1 had dat gehoopt) en het karwei gewoon af te maken. K-1 scheid kakuda had zijn huiswerk niet helemaal goed gedaan, Remy trekt dit soort dingen aan namelijk, Bob Sapp, Stefan Leko en nu ook Badr en het is bijna altijd met Remy!

Waar dit op slaat? Ik begrijp niet dat een manager zoiets op een forum zet?
Ik kan nog begrijpen dat je als manager van Golden Glory je vechters door een roze bril ziet, maar je laatste conclusie is op z'n zachtst gezegd vreemd


is imo niets verkeerds aan, als Remy had doorgevochten zou hij nog hoger in waardering zijn gestegen nu.
hij staat nu op cool maar had instant freeze kunnen zijn

anoniem gg
10-12-2008, 14:33
Remy hoeft zich niet meer te bewijzen als bikkel. De partij tegen Leko was daar voldoende voor. Daar had hij evident pijn, maar zette hij door.

Beetje vreemd ook om van Remy te verwachten dat hij én illegale technieken incasseert én de overtreders dan nog eens de kans geeft alsnog te winnen waarbij zij voordeel hebben van de illegale techniek. Zoals net al werd opgemerkt wordt het op een gegeven moment gewoon verstandig om één overtreding te maken.

Bas zou advocaat moeten worden. Hij kan zijn meningen best onderbouwen, maar is daar wel altijd heel selectief in. Bas grijpt nu het Hari-gate aan om de prestatie van Zimmerman in een beter daglicht te zetten en krijgt er nog reps voor ook. Dat verdient opzichzelf ook weer reps!

De prestatie van Zimmerman in een beter daglicht te stellen? van welke planeet kom jij?
Zimmerman
won in 2008
Hungary kwalificatie gevecht in ronde twee door ko
Amersfoort breinburg ko ronde 1
Den Bosch rene Rooze gewonnen door MIV
Won Amsterdan GP 1 x miv 1 x ko 1 x met gebroken voet de finale gevochten
Korea gewonnen van Feitosa twee knock downs
Japan GP gewonnen van Teixeira met weer een knpock down in derde ronde
Verloor in halve finale in de partij van de avond van badr in ronde drie

En je vindt mij selectief en dat ik een verhaaltje nodig heb om hem in een beter dag licht te stellen?
Vindt je niet een "beetje"dat hij zich bewezen heeft en een zeer attractieve vechter is?

Er staat nergens dat ik van Remy verwacht dat hij na illegale technieken die hem vellen weer door moet gaan? Goed lezen remco!

anoniem gg
10-12-2008, 14:40
:cool2:


Het zegt meer over die 3 andere vechters dan over Remy. Hoe komt het dat Remy zulke acties niet nodig heeft en toch 3 titels op zak heeft? Hij heeft tegen de allergrootste vechters gestaan. (Hoost, Aerst, Schilt, Crocop noem maar op)

Waarom zijn vechters onsportief ten op zichte van Bonjasky? Heb jij een verklaring? Voor die 3 vechters die je noemt heb ik er wel 1..

Sapp = kansloze freak
Leko = niet opgewassen tegen Remy, vandaar 3 achterwaartse richting kruis

Badr = was aan het verliezen, wilde dat niet en koos voor deze 'oplossing'

Sapp was de kansloze zak die twee keer Hoost versloeg en jawel de eerste keer met illegale technieken , maar Hoost vocht wel door!

Leko versloeg Remy in Las Vegas en deed het helemaal niet slecht in die rematch partij, zo moest het ook gaan, doorgaan en afmaken karwei.

Badr is altijd gevaarlijk ook als hij 8 tellen krijgt, zie Karaev en Zimmerman, dat had Remy ook kunnen gebeuren en Badr was na die knock down weer hard op weg de boel om te draaien.

Ik zei dat Remy dit blijkbaar aantrekt die zooi en daar heb ik niet echt een verklaring voor, maar het zijn wel de feiten! En de meer het gebeurt de meer vraagtekens komen er!

JeMalleMoer
10-12-2008, 16:06
Tja... Je kan er eeuwig over blijven discussiëren of Remy de partij had kunnen hervatten of niet. Denk niet dat we er ooit achter zullen komen.

Mocht remy het aangedikt hebben dan zal hij er in de toekomst wel 2x over nadenken mocht het weer voorkomen. Er zijn namelijk nu erg veel mensen die zijn gedrag zijn twijfel trekken. Zelfs bij Holland Sport werd hij nog even aan de tand gevoelt erover.

Maar wel top om van Bas te horen dat zimmerman de instructie kreeg om het rustig uit te vechten nadat hij die knockdown had uitgedeeld. Was namelijk erg benieuwd of dat inderdaad tegen hem gezegd was aangezien hij daarna gewoon weer de confrontie aanging. Topper.

kooivechter
10-12-2008, 16:44
is imo niets verkeerds aan, als Remy had doorgevochten zou hij nog hoger in waardering zijn gestegen nu.
hij staat nu op cool maar had instant freeze kunnen zijn

dat geloof je toch zelf niet? Dat doet er toch helemaal niet toe of hij wel of niet had doorgevochten. Hij heeft op een eerlijke manier de titel gewonnen, de prestatie en het eindresultaat blijft toch hetzelfde.

Wiseguy
10-12-2008, 16:59
dat geloof je toch zelf niet? Dat doet er toch helemaal niet toe of hij wel of niet had doorgevochten. Hij heeft op een eerlijke manier de titel gewonnen, de prestatie en het eindresultaat blijft toch hetzelfde.

Wat er mee bedoeld word is dat hij dan alle harten veroverd had en de mond van badr zou hebben gesnoerd. Terwijl nu toch bij veel mensen overkomt als een jankerd.

Zou toch mooi zijn badr probeert hem af te stoppen door een foute actie. Remy staat op en slaat badr KO. Zou een prachtig script zijn voor een nieuwe rocky film.

TOON
10-12-2008, 17:11
Wat er mee bedoeld word is dat hij dan alle harten veroverd had en de mond van badr zou hebben gesnoerd. Terwijl nu toch bij veel mensen overkomt als een jankerd.

Zou toch mooi zijn badr probeert hem af te stoppen door een foute actie. Remy staat op en slaat badr KO. Zou een prachtig script zijn voor een nieuwe rocky film.

op het tegenovergestelde zou gebeuren en dat zou ik pas vreselijk gevonden hebben...dat remy ondanks dat ie dubbel zag toch doorging en vervolgens zwaar KO zou gaan en dat Badr ondanks het feit dat ie de regels overtreden heeft gewonnen zou hebben......
dat zou pas een anti climax zijn geweest...

Chico
10-12-2008, 17:23
kijk en dat vergeten dus veel mensen... reps voor toon

en zoals eerder gezegd.. als dit soort gedrag loont zul je het vaker zien... als badr met footstomps k1 kampioen kan worden kunnen anderen dat ook...

Bud S
10-12-2008, 17:31
op het tegenovergestelde zou gebeuren en dat zou ik pas vreselijk gevonden hebben...dat remy ondanks dat ie dubbel zag toch doorging...

dit was het enige wat ie dubbel zag:
$$

Jarno
10-12-2008, 17:43
:confused:

Het is bijna alweer weekend en de discussie is nog steeds aan de gang?

:wacko:

anonymous001
10-12-2008, 17:44
dit was het enige wat ie dubbel zag:
$$

Even serieus... Het uitbuiten van overtredingen van tegenstanders is toch het eerste waar je op oefent zodra je wedstrijden gaat doen? Ik heb er nooit zo van gehouden, ben er ook erg slecht in, maar iedereen weet toch hoe je bijvoorbeeld wat extra tijd kunt winnen door een blessure te faken? Kom op...

Dat het hier om 4 ton ging maakte het natuurlijk extra interessant voor Remy, maar laten we niet net gaan doen alsof dat soort dingen geen onderdeel van de strategie zijn. Ook bij partijen waar er helemaal geen geld op staat. Winnen, daar gaat het om. Als de ander zo dom is je daarbij te helpen door een overtreding te begaan, so be it. Die hele Code of Honour kan me werkelijk gestolen worden.

En ik was echt heel erg kwaad geworden als management van Remy als hij weer was gaan knokken...

Omgekeerd weet het management van Badr ook dat ze hier op lange termijn alleen maar mee winnen...

TOON
10-12-2008, 17:47
haahahah nou geef um eens ongelijk....moet er toch een jaar hard voor werken voor dat bedrag ;-)

JeMalleMoer
10-12-2008, 17:58
:confused:

Het is bijna alweer weekend en de discussie is nog steeds aan de gang?

:wacko:


ja duh. Zeg jij ook eens ff wat nuttigs. Zoals BADR RULEZ ofzo. Dan zijn we meteen weer een pagina's zoet.

Remco
10-12-2008, 18:11
Tuurlijk heeft Zimmerman zich bewezen, Bas. Het is een topper en ik kijk graag naar hem. Het leek alsof hij Badr's benen onder hem vandaan hoekte: top!

Ook staat nergens dat Remy van jou op moest staan. Je suggereerde het echter wel door te stellen dat het hem goed zou staan en dat dit incident het zoveelste is op rij. Ook ik had een Rocky-einde het mooist gevonden. Het was alleen niet realistisch, dus helaas. Overigens heb ik begrepen dat de dokter de partij niet doorliet.

Wheelie
10-12-2008, 21:21
Remy had door kunnen vechten IMO maar is gewoon slim geweest ;)
Ik denk namelijk dat Badr de partij nog naar zich toe had weten te trekken.

BJJ Haarlem
10-12-2008, 21:44
lees·te·ken het; o -s teken waardoor de juiste lezing v.e zin vergemakkelijkt wordt: punten, komma’s, vraagtekens e.d. zijn ~s

Badr is idd 1 van de beste k1 vechters van dit moment, daar geef ik je gelijk in. Maar de manier waarop hij heeft laten zien niet te kunnen om gaan met zo'n status, geeft mij niet veel vertrouwen in een eventuele verdere toekomst voor hem in de K1.
maak je niet druk het komt goed..

kooivechter
11-12-2008, 13:27
op het tegenovergestelde zou gebeuren en dat zou ik pas vreselijk gevonden hebben...dat remy ondanks dat ie dubbel zag toch doorging en vervolgens zwaar KO zou gaan en dat Badr ondanks het feit dat ie de regels overtreden heeft gewonnen zou hebben......
dat zou pas een anti climax zijn geweest...

klopt als een bus.
gelukkig is dat scenario niet gebeurd, en daar moeten we volgens mij allemaal erg blij om zijn. en we hoeven er niet eens over na te denken laat staan het bespreken, of hij wel of niet door kon gaan. dat is een compleet zinloze en flauwe discussie.

Tsuki
11-12-2008, 13:32
dit was het enige wat ie dubbel zag:
$$

ik kan je geen reps geven maar dit is DE opmerking van 2008

Tsuki
11-12-2008, 13:38
die opmerking op 4:17 zegt gewoon alles .................. ondanks alles heb ik toch gewoon 4 ton gewonnen .........

dus goed geacteerd, sommige gasten staan na een overtreding van de ander op en willen het rechtzetten, remy denkt he 4 ton ik blijf lekker liggen ............ einde verhaal.

en dat dubbel zien hahahaha what a load of crap ........... ik zie nu nog een beetje dubbel zegtie. als je een uur na de partij nog dubbel ziet had ik al in het ziekenhuis gezeten maar remy niet, die gaat ondanks zijn enorme blessure gewoon voor de camera staan .......... wat een bikkel is het ook .

Quato
11-12-2008, 20:33
Gasten, ik heb de oplossing!

Ik hoor Badr zeggen dat ie wil knokken, of het nou staand of op de grond is maakt 'm niks uit. Nu weet ik dat een andere K-1 bikkel een MMA partij mag draaien op NYE, iemand die ook niet bang is om op de grond door te gaan...




SEM SCHILT vs BADR HARI on MMA rulez!!!

Make it hapen Bas!

El Bambino
11-12-2008, 21:17
Remy had zich onsterfelijk kunnen maken door op te staan (vandaar ook die gele kaart, K-1 had dat gehoopt) en het karwei gewoon af te maken. K-1 scheid kakuda had zijn huiswerk niet helemaal goed gedaan, Remy trekt dit soort dingen aan namelijk, Bob Sapp, Stefan Leko en nu ook Badr en het is bijna altijd met Remy!

Waar dit op slaat? Ik begrijp niet dat een manager zoiets op een forum zet?
Ik kan nog begrijpen dat je als manager van Golden Glory je vechters door een roze bril ziet, maar je laatste conclusie is op z'n zachtst gezegd vreemd


Remy laat zich gewoon niet drijven door emoties, in tegenstelling tot Badr...een emotionele BOM!
Remy gaat straks over een paar jaar de geschiedenis in als de vechter die 3 of misschien 4 K1 heeft gewonnen, financieel onafhankelijk en iedereen altijd met respect heeft behandeld. Hoe zal Badr de geschiedenis in gaan?....a la Mike Tyson ?

Perfectteamcindy
12-12-2008, 02:05
Ik hou gewoon van knokken of het nu staand of op de grond is. --> Ik ook ;-)
En op de stoep fietsen? Ik fiets ni graag, ook ni op de stoep ;-)

dontmindme
12-12-2008, 23:32
op het tegenovergestelde zou gebeuren en dat zou ik pas vreselijk gevonden hebben...dat remy ondanks dat ie dubbel zag toch doorging en vervolgens zwaar KO zou gaan en dat Badr ondanks het feit dat ie de regels overtreden heeft gewonnen zou hebben......
dat zou pas een anti climax zijn geweest...

maar remy zou wel instant freeze worden en blijven voor altijd, nu blijft ie gewoon cool.
en daar is zeker niks mis mee

gymalkmaar1
12-12-2008, 23:47
Ik hou gewoon van knokken of het nu staand of op de grond is. --> Ik ook ;-)
En op de stoep fietsen? Ik fiets ni graag, ook ni op de stoep ;-)


boeiend!?

g-unit
14-12-2008, 01:31
jonges jonges zijn jullie nog hier mee bezig iedereen maak fouten, het is gebeurd het had niet moeten gebeuren want op normale manier had ie ook kunnen winnen, ik vind hem toch de beste k1 vechter nu op dit moment maar hoop wel dat er nog een partij komt tussen de bikkel kunnen we er van genieten...