PDA

View Full Version : K-1 yokohama 28 maart 2009



dutchnl
08-12-2008, 18:53
FieLDS K-1 WORLD GP 2008 FINAL
Date : Saturday 28 March 2009, Gate Open 4:00PM / Event Start 5:00PM
Venue : Yokohama Arena, Yokohama, Japan

The participating fighters

Badr Hari Morocco / Show Time

Semmy SchiltHolland / Seido Kaikan

Jerome Le Banner France / Le Banner X tream Team

MUSASHI Japan / Seido kaikan

Hong Man Choi Republic of Korea / Freelance

Ewerton Teixeira Brazil / Kyokushin Kaikan

Ruslan Karaev Russia / Freelance

Gokhan Saki Turkey / Team Rebel

Junichi Sawayashiki Japan / Team Dragon and more...

(The participating fighters may change due to injuries or their physical condition.)


--------------------------------------------------------------------------------

[Event Details]


FieLDS K-1 WORLD GP 2009 IN YOKOHAMA

Date : Saturday 28 March 2009, Gate Open 4:00PM / Event Start 5:00PM

bron K-1 OFFICIAL WEB SITE (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/btop.htm)

oliebol
08-12-2008, 19:08
Vraag me af of die partij van Badr dan doorgaat.

marlo
08-12-2008, 21:54
Ik hoop dat de organisatie Tyrone Spong een kans geeft. Hij verdiend het gewoon.

pavani
08-12-2008, 21:57
Ik denk dat er wel wat veranderingen doorgevoerd gaan worden, Jerome zal tijd nodig hebben om te hetstellen, en Badr zal (terecht) geschorst worden.

PD_EC
08-12-2008, 22:03
Ik hoop dat de organisatie Tyrone Spong een kans geeft. Hij verdiend het gewoon.

die verdiend dat zeker en direct een topper erbij

TOON
08-12-2008, 22:05
ze kunnen Badr ook voor straf tegen Schilt laten vechten....met footstomps en al....

Bossie
08-12-2008, 22:42
Spong is nog lang niet klaar voor die klasse, laten we eerst maar eens kijken hoe hij het tegen saki in de arena gaat doen.

pavani
08-12-2008, 23:04
Spong is nog lang niet klaar voor die klasse, laten we eerst maar eens kijken hoe hij het tegen saki in de arena gaat doen.

In een jaar tijd kan er een hoop veranderen, ik denk dat Tyrone aan de deur staat te trappelen.

marlo
09-12-2008, 13:04
Bossie, hierin hebben wij een verschil van inzicht en mening.

Bossie
09-12-2008, 14:16
Marlo, jij denkt dat hij op dit moment al enige kans heeft tegen badr, remy, peter , zimmerman of saki. Ik denk dat we nog een jaartje of 2 moeten wachten als hij dat niveau al gaat halen.

marlo
09-12-2008, 14:34
Ja, dat denk ik wel.

We zullen het over een paar maanden in de Arena wel zien tegen Saki.

oliebol
09-12-2008, 18:33
denk idd dat Saki wel te doen is voor Spong, verwacht een mooie match tussen die twee.

MilfhunterMMA
09-12-2008, 18:43
ik denk dat tyrone spong de beste techniek heeft van alle genoemde vechters

YoMarK
09-12-2008, 19:05
Op Saki na dan, maar die heeft het nadeel dat ie lengte en gewicht tekort komt.

Wiseguy
09-12-2008, 20:22
Spong heeft een goede techniek maar om zijn techniek beter te noemen dan dat van Badr dat gaat me dan weer te ver. Maar hij gaat er zeker komen in de k-1!

Illest
09-12-2008, 20:34
:cool2:

Tyrone is technisch en tactisch veel verder dan Badr (en dan heb ik het nog niet eens over het mentale aspect!)

Tyrone is een intelligente vechter....hij sloopt z'n tegenstanders beetje bij beetje...zet op de juiste momenten druk en beheerst alle technieken bovendien blijft ie uiterst koel en gaat ie zelden neer..

qua gewicht mag er nog wel 5 of 6 kilo bij, maar dan is ie er klaar voor...

Persoonlijk ben ik van mening dat zijn talent en manier van vechten hem onderscheidt van vechters als: Zimmerman, Saki en Badr...

m.a.w. technisch en tactisch they ain't got shit on him...

phranq
09-12-2008, 20:41
Bossie snapt het nog niet helemaal.

Wiseguy
09-12-2008, 20:44
:cool2:

Tyrone is technisch en tactisch veel verder dan Badr (en dan heb ik het nog niet eens over het mentale aspect!)

Tyrone is een intelligente vechter....hij sloopt z'n tegenstanders beetje bij beetje...zet op de juiste momenten druk en beheerst alle technieken bovendien blijft ie uiterst koel en gaat ie zelden neer..

qua gewicht mag er nog wel 5 of 6 kilo bij, maar dan is ie er klaar voor...

Persoonlijk ben ik van mening dat zijn talent en manier van vechten hem onderscheidt van vechters als: Zimmerman, Saki en Badr...

m.a.w. technisch en tactisch they ain't got shit on him...

Dat tactische kan ik me wel in vinden alhoewel hij het wel voor zichzelf heeft verpest tegen zeyada. Maar Spong heeft teveel tegen nietszeggende namen gevochten. En blijf erbij dat ik badr technischer vind kijk bijvoorbeeld maar naar de achterwaardse trap tegen leko.

Illest
09-12-2008, 21:07
:cool2:

Dat hij technischer is, baseer je op een achterwaartse trap?

Hoeveel van die achterwaartse trappen treffen daadwerkelijk doel?

Als je dat nou eens vergelijkt met de manier waarop Spong naar het lichaam kniet...

Wat is nou effectiever?

Mythildor
09-12-2008, 21:12
Vraag me af of die partij van Badr dan doorgaat.

Van wie?

oliebol
09-12-2008, 21:18
meen je nou serieus dat je Badr Hari niet kent?:eek:

kooivechter
09-12-2008, 21:38
spong is op dit moment zeker van het niveau van saki en beter dat weet ik zeker. Hari is op dit moment te hoog. hari is echt van uitzonderlijke klasse, zonder dat idiote gedoe van hari meebegrepen uiteraard

marlo
09-12-2008, 22:00
Het feit alleen al dat Tyrone in elke gewichtsklasse waarin hij tot nu toe heeft gevochten het al bewezen heeft zegt voor mij genoeg.

JeMalleMoer
09-12-2008, 22:12
:cool2:

Dat hij technischer is, baseer je op een achterwaartse trap?

Hoeveel van die achterwaartse trappen treffen daadwerkelijk doel?

Als je dat nou eens vergelijkt met de manier waarop Spong naar het lichaam kniet...

Wat is nou effectiever?

Denk dat die knie niet meer zo effectief gaat zijn in de hw klasse. Hij is dan namelijk een van de kleinere. Hoe wilt tyrone badr gaan knieen. In de andere gewichtsklasse was hij altijd 1 van de langere en dan kan je een knie heel handig gebruiken.

Bossie
09-12-2008, 22:26
Phranq, je wilt het huidige niveau toch niet gaan vergelijken met het niveau van spong, spong zal tegen dat niveau aankomen maar zeker nog niet de eerste 2 jaar. Betwijfel of hij ooit van Badr zal gaan winnen.

YoMarK
09-12-2008, 22:58
Spong vecht nu op HW, en moet het maar eens gaan doen tegen de toppers.
Saki is een kleine zwaargewicht, maar als hij wint kan hij mee met de (sub)top in de K-1. 2 jaar wachten zou dan wel erg lang zijn.

Bossie
10-12-2008, 13:59
YoMarK, 2 jaar is lang, maar binnen die tijd zie ik hem zeker niet winnen van een Badr, Schilt, Bonjasky. Samedov is een taaie maar zeker geen topper in de HW, maar hij kreeg hem niet neer. Dan haalt hij die 3 zeker niet neer.

marlo
10-12-2008, 15:28
Bossie, ik denk dat Tyrone wel van ze kan winnen en nog overtuigend ook.

Wiseguy
10-12-2008, 15:39
Bossie, ik denk dat Tyrone wel van ze kan winnen en nog overtuigend ook.


Je draaft een beetje door.

gazi86
10-12-2008, 15:47
Het feit alleen al dat Tyrone in elke gewichtsklasse waarin hij tot nu toe heeft gevochten het al bewezen heeft zegt voor mij genoeg.

zou dat ermee te maken kunnen hebben dat de meeste gewichtsklassen waar hij tot nu toe heeft gevochten vol zit met koekenbakkers en er amper goeie vechters tussen zitten? just a thought

chief108
10-12-2008, 15:52
zou dat ermee te maken kunnen hebben dat de meeste gewichtsklassen waar hij tot nu toe heeft gevochten vol zit met koekenbakkers en er amper goeie vechters tussen zitten? just a thought
you're kidding right?? :confused:

Slome
10-12-2008, 15:53
you're kidding right?? :confused:

Chief wat er de laatste tijd allemaal bijkomt (nieuwe users) - snappen het nog - of niet helemaal volgens mij;)

marcelt
10-12-2008, 16:01
Spong vecht nu op HW, en moet het maar eens gaan doen tegen de toppers.
Saki is een kleine zwaargewicht, maar als hij wint kan hij mee met de (sub)top in de K-1. 2 jaar wachten zou dan wel erg lang zijn.

Als je in de halve finale zit, zit je in de top 4 volgens mij!
Tyrone heeft iedereen verslagen in lagere gewichten. Dat zegt wel iets over uitzonderlijke klasse. Weet niet of hij het zou redden tegen BAdr, maar hij heeft minder verlies partijen op zijn naam. Badr ging trouwens zelf een paar maandjes geleden bijna neer tegen een nobody, maar de tegenstander ging neer en hij niet.

Wiseguy
10-12-2008, 16:06
Ben het wel met gazi86 eens. Spong heeft tegen veel toppers gestaan maar tegen nog meer pannekoeken.

Bossie
10-12-2008, 16:21
Marlo, HW is toch even wat anders dan de klasses waar hij in gevochten heeft, dat is bijna allemaal op het zelfde gewicht. Een Schilt of Choi met misschien wel 50 kilo meer gewicht is toch even andere koek. Volgens mij heeft SAMEDOV een leverstoot of 15 moet pakken van SPONG, maar bleef netjes staan en is maar een paar kilo zwaarder dan spong zelf. Ik heb er een hard hoofd in dat hij nu al de toppers kan verslaan.

Jeru
10-12-2008, 16:24
zou dat ermee te maken kunnen hebben dat de meeste gewichtsklassen waar hij tot nu toe heeft gevochten vol zit met koekenbakkers en er amper goeie vechters tussen zitten? just a thought

lol.... -76,2 is inderdaad 1 van de zwakste gewichtsklasses in Nederland :lol:

marlo
10-12-2008, 16:36
Bossie, ga je in mei ook naar de arena?

Bossie
10-12-2008, 20:05
Marlo, ik ga bijna naar alle grote gala's in binnen en buitenland. Zullen we in de arena naast elkaar zitten :-) Jij denkt dat spong gaat winnen en ik denk saki. Verliezer haalt een biertje :-) Even voor de duidelijkheid vind spong een topper maar ik persoonlijk denk dat hij er over 2 jaar pas echt klaar voor is.

marlo
10-12-2008, 20:43
Bossie, is goed. Lijkt me gezellig maar misschien heb ik wel kaarten voor een ander vak. Ik ga zaterdag kaarten bij Asashi Sport kopen. Ik hoop dat er nog kaarten voor vak 114 zijn. Ik begrijp het wel en respecteer je mening ook. Stuur me via de PM je mobiele nummer kunnen we voor die tijd even in de Jinso afspreken trakteer ik je op een biertje. Osu Marlo

El Bambino
10-12-2008, 21:27
Spong is in principe een completere vechter dan een Badr, Badr is explosief en heeft zijn lengte erg mee (een van de langste in nederland).
In denk persoonlijk dat Spong zijn lengte zijn grootste manco is om de K1 te winnen! Schilt, Aerts, Boyanski, Hoost zijn hebben de K1 gewonnen en geen een van deze heren is van het lengte Spong/Saki!

oliebol
10-12-2008, 21:51
x2 heb je een goed punt mee, als je met het gewicht van Spong word geraakt door zo'n verdwaalde stoot van Choi heb je denk ik wel een probleem. Dat is eigelijk het enige probleem dat ik zo voor Spong zie. Het is echt een topvechter en ik zou het echt cool vinden als hij de k1 op zijn naam weet te schrijven.

Bossie
10-12-2008, 22:48
El Bambino - Mark Hunt, Andy Hug en Branco Cikatic hebben ook gewonnen en die zijn kleiner dan spong :-)

De man van 14K
10-12-2008, 23:14
Ik denk dat Spong wint van Saki: die paar kilo's die Saki extra draagt compenseert Spong met snelheid en veel beter overzicht en combinatie techniek.
Spong komt uit de meest zwaar bevochtte klasse van NL nl. de 76 kg en heeft daar iedereen verslagen (behalve Zeyada.. maar dat was zn eigen schuld) nu zit hij in een in-between fase met weinig echte toppers en nu komt zijn groei aan bij de echte toppers en klopt hij bij de K1 op de deur.

Even voor de goede orde: HOOST komt ook uit deze klasse! Hoost heeft vroeger tegen Kaman gestaan en gewonnen.
Hoost is 1.89 meter lang net zo lang als Spong.
Ik heb er alle vertrouwen in dat Spong, Hoost achterna gaat op deze manier.


http://www.youtube.com/watch?v=M4Qgz9ZKVtI

De man van 14K
10-12-2008, 23:17
alleen jammer dat Spong deze knakker nooit zal mishandelen
http://www.youtube.com/watch?v=elI_StM9__w&feature=related

het zou wel gaaf zijn om die Corbett tegen Vielvoye te zien btw!

J_roen
10-12-2008, 23:32
Spong 1.89M ja? dacht wel dattie wat kleiner was.

weet iemand op welk gewicht hij nu zit?

De man van 14K
11-12-2008, 00:30
volgens mij ca 90 kg.

edit: het filmpje met hoost staat erbij om aan te geven dat ze elkaar niet veel ontlopen qua lengte

Tony Galento
11-12-2008, 00:45
Ik denk dat Spong wint van Saki: die paar kilo's die Saki extra draagt compenseert Spong met snelheid en veel beter overzicht en combinatie techniek.
Spong komt uit de meest zwaar bevochtte klasse van NL nl. de 76 kg en heeft daar iedereen verslagen (behalve Zeyada.. maar dat was zn eigen schuld) nu zit hij in een in-between fase met weinig echte toppers en nu komt zijn groei aan bij de echte toppers en klopt hij bij de K1 op de deur.

Even voor de goede orde: HOOST komt ook uit deze klasse! Hoost heeft vroeger tegen Kaman gestaan en gewonnen.
Hoost is 1.89 meter lang net zo lang als Spong.
Ik heb er alle vertrouwen in dat Spong, Hoost achterna gaat op deze manier.


http://www.youtube.com/watch?v=M4Qgz9ZKVtI

Hoost heeft twee keer gevochten tegen Kaman, beide keren verloor hij.

Op WKA en op Muay Thai regels.

gazi86
11-12-2008, 01:56
you're kidding right?? :confused:

ik heb het eigenlijk niet zozeer over de gewichtsklasses zelf, maar meer over de vechters waar hij tegenover heeft gestaan. zijn laatste 10 partijen voor samedov:

gary turner, maksutaj, hutnik, sokolis, walker, duarte, zoelyner, zoraj, nikmaslak

zijn nou niet bepaald kampioenen of wel...

El Bambino
11-12-2008, 09:02
[quote=Rosso;657370]Ik denk dat Spong wint van Saki: die paar kilo's die Saki extra draagt compenseert Spong met snelheid en veel beter overzicht en combinatie techniek.
Spong komt uit de meest zwaar bevochtte klasse van NL nl. de 76 kg en heeft daar iedereen verslagen (behalve Zeyada.. maar dat was zn eigen schuld) nu zit hij in een in-between fase met weinig echte toppers en nu komt zijn groei aan bij de echte toppers en klopt hij bij de K1 op de deur.

Even voor de goede orde: HOOST komt ook uit deze klasse! Hoost heeft vroeger tegen Kaman gestaan en gewonnen.
Hoost is 1.89 meter lang net zo lang als Spong.
Ik heb er alle vertrouwen in dat Spong, Hoost achterna gaat op deze manier.


Dan heb ik Spong zijn lengte onderschat denk ik....Maar als ik zie hoe moeilijk Saki het heeft in de K1 door zijn lengte en gewicht, dat zie ik ook Spong gebeuren!

Mastajc
11-12-2008, 10:05
In de gewichtklasse waar Spong de afgelopen periode vaak zn partijen vocht 82-90kg waren er weinig tot geen betere namen op thaiboks gebied te vinden. Nathan Corbett heeft hij zelf meerdermalen uitgedaagd. Maar die liet het afweten. Nu Spong dus 90+ vecht beginnen de k-1 vechters ook potentiele kandidaten te worden en wordt het dus weer interessant. Dat men het er altijd over heeft dat Spong tegen pannekoeken heeft gestaan vind ik eigelijk meer over Spong zeggen dan zijn tegenstanders. Misschien is hij in vergelijking met zijn tegenstanders wel vele klasses beter. Tegen Mes zou hij het moeilijk krijgen. Tegen Shakuta zou hij het moeilijk krijgen. Tegen Hutnick zou hij eindelijk een echte tegenstander krijgen. Al deze partijen won Spong overtuigend. Samedov zou een ware test zijn, iedereen heeft gezien dat het een eenzijdig gevecht was. Er was maar 1 persoon die er zin in had. Ik zag De La Hoya laatst zijn partij vechten. Een topper, maar zijn tegenstander liet hem eruit zien alsof hij een rookie was. Ik vind het nog te vroeg om Tyrone meteen tegen Bonjasky, Aerts, Badr, Schilt te zetten. Maar tegen Saki, Manhoef, Arrab, de wat lichtere zwaargewichten zie ik Tyrone nu al winnen.

marlo
13-12-2008, 17:57
Bossie, ik heb vandaag kaarten voor vak 113 gekocht bij Asashi Sport.:D
De kaarten voor vak 114 waren al uitverkocht.
Voor welk vak heb jij eigenlijk kaarten?

Gr. Marlo

pavani
13-12-2008, 21:55
zou dat ermee te maken kunnen hebben dat de meeste gewichtsklassen waar hij tot nu toe heeft gevochten vol zit met koekenbakkers en er amper goeie vechters tussen zitten? just a thought


Dat meen je niet, Tyrone heeft tegen voldoende toppers gestaan en van vrijwel iedereen gewonnen, ik noem er een paar (zal er gerust een aantal vergeten) Spebjl, Shak.ta, Mes en Samedov.
In de top kan de vorm van de dag bepalend zijn, maar Tyrone heeft tegen iedereen gewoon een kans daar ben ik zeker van.
Er zijn weinig vechter die zo goed kunnen boxen als Tyrone en zijn voetenwerk is zeer goed verzorgt.
Dat neemt niet weg dat Tyrone zo maar van bijv. Peter, Remy of Badr wint, maar kansloos is hij tegen niemand.

Bossie
13-12-2008, 21:58
Marlon, ik heb een stoeltje op rij 3

anonymous001
13-12-2008, 22:06
Bossie, hierin hebben wij een verschil van inzicht en mening.


Marlo, jij denkt dat ...


Phranq, je wilt het huidige niveau toch niet gaan vergelijken met het niveau van spong...


YoMarK, 2 jaar is lang, maar binnen die tijd zie ik hem zeker niet winnen van een Badr, Schilt, Bonjasky...


Bossie, ik denk dat Tyrone wel van ze kan winnen en nog overtuigend ook.


Marlo, HW is toch even wat anders dan de klasses waar hij in gevochten heeft, dat is bijna allemaal op het zelfde gewicht....


Bossie, ga je in mei ook naar de arena?...


Marlo, ik ga bijna naar alle grote gala's in binnen en buitenland. Zullen we in de arena naast elkaar zitten :-)....


Bossie, is goed. Lijkt me gezellig maar misschien heb ik wel kaarten voor een ander vak....


Bossie, ik heb vandaag kaarten voor vak 113 gekocht bij Asashi Sport.:D

Gr. Marlo


Marlon, ik heb een stoeltje op rij 3

You guys are weird... :rolleyes:

lopez86
13-12-2008, 22:21
Het enige nadeel dat Spong heeft is zijn fysiek.
Hij woog op it's showtime 90.7kg, en zag er voor zijn lengte goed breed uit.
10kg meer zal zijn frame alleen maar zwaarder en trager maken.
Kwa techniek en ervaring kan Spong zonder meer mee met welke top dan ook, hij heeft zich wat dat betreft al meer dan genoeg bewezen in de lichtere klasses die veel en veel technischer zijn dan de zwaargewichten.
Alleen vanwege zijn fysiek denk ik dat hij het tegen een Badr op dit moment niet red.

adenane
13-01-2009, 20:24
Of Spong er wel of niet klaar voor is zullen we vanzelf zien. Hij vecht namelijk ook de 28ste in Yokohama. Aerts, Bonjasky en Manhoef zijn erbij gekomen maar zie LeBanner nergens staan. Zou het te maken hebben dat ie nog te veel last heeft van zijn arm?

En waar zullen ze om vechten? Weet wel dat er geen heavy weight champion is omdat ze de belt van Hari hebben afgenomen, dus er zullen we 2 strijden om de titel heavy weight champion en er zal ook wel iemand Schilt uitdagen voor de superheavy weight. Maar de andere partijen dan? Waar gaan die over?

Wiseguy
13-01-2009, 20:34
Hoop op spong tegen badr. Of badr tegen saki

adenane
13-01-2009, 20:51
Hoop op spong tegen badr. Of badr tegen saki

Of misschien Hari tegen Schilt, dat zou een partij zijn die volgens mij iedereen graag wilt zien. Of Hari vs Bonjasky en Schilt vs Aerts. Maken ze er een beetje 't gala van de rematches van.

Bossie
13-01-2009, 23:07
Marlo, we hoeven niet te wachten tot in de arena. Ben echt benieuwd tegen wie ze spong gaan zetten 28 maart. Ik denk dat het teixera of karaev gaat worden.

chief108
14-01-2009, 09:25
ben wel benieuwd hoe hij het tegen de echte zware toppers gaat doen ja...

Tyrone vs Schilt? :eek:

marcelt
14-01-2009, 10:47
alleen jammer dat Spong deze knakker nooit zal mishandelen
http://www.youtube.com/watch?v=elI_StM9__w&feature=related

het zou wel gaaf zijn om die Corbett tegen Vielvoye te zien btw!

Zeker jammer !

Stallion
27-02-2009, 03:11
Op de site van LeBanner staat dat JLB een partij gaat draaien tegen Teixera. Best leuke partij opzich maar had liever tegen Banner tegen Harie gezien.

Mr 1 Leg
27-02-2009, 08:21
Ik denk dat Spong wint van Saki: die paar kilo's die Saki extra draagt compenseert Spong met snelheid en veel beter overzicht en combinatie techniek.
Spong komt uit de meest zwaar bevochtte klasse van NL nl. de 76 kg en heeft daar iedereen verslagen (behalve Zeyada.. maar dat was zn eigen schuld) nu zit hij in een in-between fase met weinig echte toppers en nu komt zijn groei aan bij de echte toppers en klopt hij bij de K1 op de deur.

Even voor de goede orde: HOOST komt ook uit deze klasse! Hoost heeft vroeger tegen Kaman gestaan en gewonnen.
Hoost is 1.89 meter lang net zo lang als Spong.
Ik heb er alle vertrouwen in dat Spong, Hoost achterna gaat op deze manier.


http://www.youtube.com/watch?v=M4Qgz9ZKVtIx2 en thanks voor het filmpje rosso :thup:

adenane
27-02-2009, 10:06
Dus even voor de duidelijkheid: Je hebt Alistair Overeem vs Remy Bonjasky (single fight). Tyrone Spong vs Maeda (reserve gevecht). Dan eventueel nog dat 4-mans toernooi (waarvoor Spong dat reserve gevecht heeft). Schilt die tegen Bonjasky wilde maar die vecht al tegen Overeem. LeBanner vs Teixeira (zie http://www.lebannerofficial.com/). Dus blijven over Aerts, Hari en Schilt zonder tegenstander. Schilt vecht al tegen Hari in de Amsterdam Arena dus dat is ook geen optie. Ben benieuwd hoe de rest van de matchmaking eruit zal gaan zien!

Wheelie
27-02-2009, 10:09
Hari vs Zimmerman

helmonder007
27-02-2009, 12:04
Hari vs Aerts

dutchnl
27-02-2009, 15:09
line up k1 yokohama

reserve gevecht:

spong vs maeda

toernooi:

karaev vs saki

manhoef vs arrab

superfights:

sawajasiki vs feitosa

lebanner vs teixera

hari vs zimmerman

bonjaski vs overeem

source:K-1 OFFICIAL WEBSITE | FieLDS K-1 WORLD GP 2009 IN YOKOHAMA (http://www.k-1.co.jp/jp/event/2009/0328_wgp/index.html)

aapnootmies
27-02-2009, 15:15
Dit gaat echt een top toernooi worden!

___RZA___
27-02-2009, 15:30
Nette Matchmaking, gegarandeerd vuurwerk!

Richelieu
27-02-2009, 15:42
Nette Matchmaking, gegarandeerd vuurwerk!

x2!! De K1 begint erg goed dit jaar!

adenane
27-02-2009, 16:11
line up k1 yokohama

reserve gevecht:

spong vs maeda

toernooi:

karaev vs saki

manhoef vs arrab

superfights:

sawajasiki vs feitosa

lebanner vs teixera

hari vs zimmerman

bonjaski vs overeem

source:K-1 OFFICIAL WEBSITE | FieLDS K-1 WORLD GP 2009 IN YOKOHAMA (http://www.k-1.co.jp/jp/event/2009/0328_wgp/index.html)

Dus blijven Schilt en Aerts over. Misschien dan toch een rematch en kan Schilt laten zien aan de japanners dat ie wél aantrekkelijk kan vechten!

simtekf1
27-02-2009, 16:19
Waarom niet Feitosa tegen Le Banner????
Dat zie ik 1000x liever, maar goed, verder hebben we weinig te klagen. :)

sabby
28-02-2009, 02:34
Ruslan Karaev
Russia / Freelance

.....
hij had toch voor GG getekend?

K-1sunstarr
02-03-2009, 12:55
Hij moet zich ieder keer (leest bij de meeste topic) bewijzen, hij hoort ook bij de TOP.
Ik zie hem :thup: liever dan sommige :fp: K-1 vechters die momenteel in Japan vechten.
Kijk zoals Saki vorig jaar Ray Sefo een pak slag gaf, wie had dat voorspelt!!
Het wordt nu tijd voor de nieuwe cq jongere generatie.

lopez86
02-03-2009, 13:05
Ruslan Karaev
Russia / Freelance

.....
hij had toch voor GG getekend?

Ach, tegenwoordig hoort iedereen die een stickertje op zijn rug plakt of een shirtje aantrekt met geel/rood logo erop bij GG

Slome
02-03-2009, 13:36
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/to_090328wgp.gif

http://img79.imageshack.us/img79/4163/82064451.jpg
http://img178.imageshack.us/img178/3305/k11.jpg

Slome
18-03-2009, 23:42
voor de duidelijkheid
:

http://www.k-1.co.jp/jp/event/2009/0328_wgp/index.html

gieloe
18-03-2009, 23:48
zo is het toch goed? of mis ik wat?

Slome
18-03-2009, 23:49
ja een foto