PDA

View Full Version : Freak Show Alert: Cro Cop vs. Hong Man Choi on NYE



Tony
12-12-2008, 13:59
http://cdn.cagepotato.com/www/sites/default/files/cro%20cop%20choi.

Fighters Only is passing along a report that Mirko “Cro Cop” Filipovic and Hong Man Choi will fight one another on the K-1 Fields Dynamite New Year’s Eve show in Japan. Apparently the event organizers felt like with the card the way it was, there wasn't enough of a potential for weird shit to happen. This should solve that problem.

Cro Cop was hoping to settle his score with Alistair Overeem on NYE on account of the bad blood between them, but that’s already been ruled out by the organisation, so why not fight a giant? Choi doesn’t seem to care what happens as long as he gets to do a painfully awkward dance routine at some point in the evening. URdirt.com says the bout will be contested under K-1 rules, not MMA rules.

It adds to a card that also features MMA matches like Eddie Alvarez vs. Shinya Aoki, Kazushi Sakuraba vs. Kiyoshi Tamura, Joachim Hansen vs. Gesias Calvancante, and a K-1 rules bout between Mark Hunt and Jerome LeBanner, among other action. It’s sure to be a night of fights that is entertaining for several different reasons.

Tony
12-12-2008, 14:02
[Breaking News]
Mark Hunt vs. Jerome LeBanner Added to FEG FieLDS Dynamite!! 2008
http://i33.tinypic.com/2eb61i0.jpg

blackadder
12-12-2008, 14:07
Dus Jerome z'n arm is toch niet gebroken?

Tony
12-12-2008, 14:11
huh, was die gebroken dan?

Ik weet wel dat ie ooit gebroken wás nadat (ik dacht) hoost hem ertegen getrapt heeft. maar hij had wel last van zijn arm tijdens de GP.

blackadder
12-12-2008, 14:20
huh, was die gebroken dan?

Ik weet wel dat ie ooit gebroken wás nadat (ik dacht) hoost hem ertegen getrapt heeft. maar hij had wel last van zijn arm tijdens de GP.
Oh. Ik dacht dat Remy hem opnieuw had gebroken. Maar als hij met oud en nieuw, een paar weken erna, kan vechten was het toch niet zo ernstig als destijds tegen Hoost.

leks
12-12-2008, 14:21
tsja krijg niet direct de neiging m'n wekker te zetten

el bastardo
12-12-2008, 14:22
Wie the fuck zit hier op te wachten!!!??? Dat ze een vette partij neerzetten! Bah, alles voor de $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

rai
12-12-2008, 18:31
Crocop kan zich niet permiteren te verliezen. Als hij nu (weer) verliest zal zijn marktwaarde als mma vechter wel dalen denk ik.
Maar ik hoop dat crocop die Choi gaat slopen, alhoewel hij waarschijnlijk niet zoveel aan zijn linker highkick zal hebben !?!
Ik ben benieuwd wat zijn gameplan zal zijn.

Tony
12-12-2008, 18:33
Wie the fuck zit hier op te wachten!!!??? Dat ze een vette partij neerzetten! Bah, alles voor de $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Nou kan je lachen... maar ik ben benieuwd bij deze partij..

CC zal Choi echt niet naar de grond proberen te krijgen lijkt me (of juist weer wel :S )

En Choi is het wel gewend om een standup partij te draaien...

Of CC manhandled hem... of CC verliest op puntjes of loopt tegen een vuist van 10 kilo aan.

ijsbier
12-12-2008, 18:41
als ze nou Crocop tegen Hunt hadden gezet hadden ze iniedergeval één interessante partij...

rai
12-12-2008, 18:42
Hopen voor CC dat ie dit keer niet in zijn kruis wordt getrapt.
Anders zullen zijn ballen dit keer wel achter in zijn strot terecht komen.
Wat voor schoenmaat heeft die Choi trouwens:wacko:

Vitor Belfort
12-12-2008, 19:07
Hmm toch geen mma-partij tussen Hunt en Lebanner of lees ik dat verkeerd?

YoMarK
12-12-2008, 19:21
Eddie Alvarez vs. Shinya Aoki en Joachim Hansen vs. Gesias Calvancante zijn mooie matchups, maar de rest is gewoon bagger.

TOON
12-12-2008, 20:16
Eddie Alvarez vs. Shinya Aoki en Joachim Hansen vs. Gesias Calvancante zijn mooie matchups, maar de rest is gewoon bagger.

x2!!

wrestler_nl
12-12-2008, 20:23
Nou kan je lachen... maar ik ben benieuwd bij deze partij..

CC zal Choi echt niet naar de grond proberen te krijgen lijkt me (of juist weer wel :S )

En Choi is het wel gewend om een standup partij te draaien...

Of CC manhandled hem... of CC verliest op puntjes of loopt tegen een vuist van 10 kilo aan.



Cro Cop was hoping to settle his score with Alistair Overeem on NYE on account of the bad blood between them, but that’s already been ruled out by the organisation, so why not fight a giant? Choi doesn’t seem to care what happens as long as he gets to do a painfully awkward dance routine at some point in the evening. URdirt.com says the bout will be contested under K-1 rules, not MMA rules.

oliebol
12-12-2008, 21:28
Zou nog wel moeilijk worden voor CroCop lijkt me, niet dat ik hem niet goed vind ofzo maar ik vraag me af hoe hij met dit lengte en gewicht verschil van Choi om zal gaan aangezien hij zijn gevaarlijke highkicks waarschijnlijk niet kan gebruiken :(

anonymous001
12-12-2008, 22:03
Zou nog wel moeilijk worden voor CroCop lijkt me, niet dat ik hem niet goed vind ofzo maar ik vraag me af hoe hij met dit lengte en gewicht verschil van Choi om zal gaan aangezien hij zijn gevaarlijke highkicks waarschijnlijk niet kan gebruiken :(

Sefo heb ik ook een voetje naar het hoofd zien krijgen...

Dusssss...

tom l
13-12-2008, 04:19
Crocop kan zich niet permiteren te verliezen. Als hij nu (weer) verliest zal zijn marktwaarde als mma vechter wel dalen denk ik.
Maar ik hoop dat crocop die Choi gaat slopen, alhoewel hij waarschijnlijk niet zoveel aan zijn linker highkick zal hebben !?!
Ik ben benieuwd wat zijn gameplan zal zijn.

Ik denk (vrees) dat Cro cop gaat verliezen. Hij heeft het volgens mij wat gehad als mma vechter en vechter in het algemeen. Ik denk dat hij een pak slaag gaat krijgen van Hong Man Choi. Hoewel ik het niet graag zeg, want ik moet Choi niet.

weks
13-12-2008, 08:55
niet om aan te zien die choi ook niet als ie vecht

rene37
13-12-2008, 10:00
Wat een kut pot van die crocop..... definitly heel hard op de weg naar beneden. Tegen vechters als choi wil het waarschijnlijk nog net, maar dan houdt het op. We zagen het al in de UFC, Allistair heeft het recentelijk nog bevestigd. Draait alleen nog wat potjes voor de poen... Van de top winnen, gaat echt niet meer lukken.

54321
13-12-2008, 10:12
crocop wint dit makkelijk. hij weet de ring goed te gebruiken en zijn lowkicks zijn ook niet verkeerd hoor. ze hadden liever gewoon crocop tegen allistair gezet en choi tegen een boom ergens in het a'damse bos ofzo.

Tony
13-12-2008, 10:59
Pas op... Choi is niet anders gewend dan tegen toppers uit de k1 te staan..

CC's standup is al lang niet meer zo scherp als vroeger hoor.

Ik zet flink wat vcash op CC... maar ik hou mijn hart vast.

fedor
13-12-2008, 11:31
met 2165462 aan vcash hoeffie je daar geen zorgen om te maken toch Tony ;)

Lowkicks gaan choi echt niet neer brengen en met die kleine gloves hoeft CC maar 1 klap te ontvangen en het is klaar..misschien gaat choi wel voor de takedown :)

Tony
13-12-2008, 11:44
blijkbaar is dit gevecht op k1 rules... dus er is geen sprake van neerhalen.

fedor
13-12-2008, 14:53
blijkbaar is dit gevecht op k1 rules... dus er is geen sprake van neerhalen.

dat meen je niet..waardeloos....als CC wint kan 'ie zeggen ik ben nog steeds goed in K1..wint choi dan kan CC zeggen..hadden we maar op MMA rules gevochten..

anonymous001
13-12-2008, 14:59
dat meen je niet..waardeloos....als CC wint kan 'ie zeggen ik ben nog steeds goed in K1..wint choi dan kan CC zeggen..hadden we maar op MMA rules gevochten..


Je zou ook kunnen zeggen:

"Als CC wint, heeft ie van een incompetente freak gewonnen, als Choi wint, dan kunnen we over CC zeggen dat hij zowel MMA als k1 niet meer kan"

Het is allemaal maar net hoe je er naar kijkt...

(Niet dat ik zoiets zou beweren! Ik wil maar zeggen dat je van zo'n partij altijd kan maken wat je wil.)

Biiyen
13-12-2008, 15:23
Ik sla deze over, ga de 28ste de UFC kijken en dan vind ik het wel goed geweest voor 2008.

el bastardo
13-12-2008, 16:46
Hoe dan ook, een waardeloze pot!

Nickuraba
14-12-2008, 21:02
hmmz..meer te verliezen dan te winnen hier eigenlijk!
hier sta je tegen een freakshow

kan je beter tegen ali o, als je dan verliest maakt t niet uit! dan is het tegen een getalenteerd iemand!

besides indeed, het zijn maar kleine gloves, 1 ram van choi raak en t kan nog wel eens flink kut aflopen! fedor had ook wat rare schrammen aan zijn face, en die is nog handig met subs. als je niets anders kan dan defenden, wordt t toch een lastiger verhaal!

hoop wel dat die bigtime wint, still on his bandwagon!

Casparvdzouw
14-12-2008, 21:15
hmmz..meer te verliezen dan te winnen hier eigenlijk!
hier sta je tegen een freakshow

kan je beter tegen ali o, als je dan verliest maakt t niet uit! dan is het tegen een getalenteerd iemand!

besides indeed, het zijn maar kleine gloves, 1 ram van choi raak en t kan nog wel eens flink kut aflopen! fedor had ook wat rare schrammen aan zijn face, en die is nog handig met subs. als je niets anders kan dan defenden, wordt t toch een lastiger verhaal!

hoop wel dat die bigtime wint, still on his bandwagon!

wat lult iedereen met zijn kleine gloves. K-1 RULES

fedor
16-12-2008, 15:59
Je zou ook kunnen zeggen:

"Als CC wint, heeft ie van een incompetente freak gewonnen, als Choi wint, dan kunnen we over CC zeggen dat hij zowel MMA als k1 niet meer kan"

Het is allemaal maar net hoe je er naar kijkt...

(Niet dat ik zoiets zou beweren! Ik wil maar zeggen dat je van zo'n partij altijd kan maken wat je wil.)

Klopt, heb je gelijk in..ik bekeek het even in het perspectief van CC aangezien hij degene is die het meest te verliezen heeft met deze pot ;)

De man van 14K
16-12-2008, 20:23
CC op brutal KO.
Dat hoofd van Choi is zo groot dat kan haast niet missen (alhoewel hij waarschijnlijk een trappetje nodig heeft om er bij te kunnen komen)

Quato
19-12-2008, 14:05
Had CC liever tegen Sem of Alistar gezien (MMA), dit is gewoon jammer, net als eigenlijk alle partijen van HMC... Sem tegen Mighty Mo zie ik ook nog niet een moeilijke pot voor Sem worden.

Ik schat zo in dat praktisch iedere forumbroeder van alle aanwezige vechters op NYE een betere line-up had kan maken.