PDA

View Full Version : Mike's Gym, wie is Mike Passenier ?



El Bambino
12-12-2008, 18:12
Ik ben benieuw naar het succes van Mike Passenier en zijn sportschool.
Heeft iemand beelden van zijn actieve carriere als vechter of geschiedenis?
Er lopen een paar toppers onder hem zoals Badr, Manhoef en Joeri Mess.

leks
12-12-2008, 18:54
D8 ooit gelezen te hebben dat hij maar 1x heeft gevochten en verloren op punten, vechten was niet zijn ding.

blackadder
12-12-2008, 19:11
D8 ooit gelezen te hebben dat hij maar 1x heeft gevochten en verloren op punten, vechten was niet zijn ding.
Was dat niet door opgave? Ik meen me zoiets te herinneren uit een Royal Rumble. Die met Bonjasky op de cover.

alex da silva
12-12-2008, 19:15
Mike is 100%.

TOON
12-12-2008, 20:14
D8 ooit gelezen te hebben dat hij maar 1x heeft gevochten en verloren op punten, vechten was niet zijn ding.

trainen is in ieder geval wel zn ding!

chief108
12-12-2008, 20:38
Achter de schermen: Mike Passenier (over Badr Hari) (http://www.rtl.nl/components/programma/induetmetandrehazes/miMedia/2007/week47/do_mikes_gym.avi_plain.xml)

Illest
12-12-2008, 20:46
Achter de schermen: Mike Passenier (over Badr Hari) (http://www.rtl.nl/components/programma/induetmetandrehazes/miMedia/2007/week47/do_mikes_gym.avi_plain.xml)

eerlijk=eerlijk...Hari scoorde daar toch wel punten mee (om met Hazes op te komen)
;)

Pimp-Daddy
12-12-2008, 21:05
Mike is de baas!!!!!

El Bambino
12-12-2008, 21:25
Achter de schermen: Mike Passenier (over Badr Hari) (http://www.rtl.nl/components/programma/induetmetandrehazes/miMedia/2007/week47/do_mikes_gym.avi_plain.xml)


Echte amsterdammertje die Mike......
In tegenstelling tot een Hoost, Carbin, en al die andere toptrainers geen ervaring als vechter doet ie erg goed met al die toppers onder zijn hoede!

paspoes
12-12-2008, 21:58
Mike is een Topper:thup:

Eelco
12-12-2008, 22:03
Mike Passenier is een fenomeen. Heeft een (giga)sportschool in noord (gestoord). Is een toptrainer (badr hari, joeie mes, melvin manhoef, bjorn bregy, murthel groenhart, rashid belaini, jason jones, danny van bergen etc etc.). Heeft aandacht voor iedereen in de gym, van jong tot oud. Haalt bij iedereen het beste eruit. Mike is momenteel technisch en tactisch de beste trainer. Hoor de aanwijzingen van hem maar bij het gevecht van melvin vs slowinsky.


...

boola
12-12-2008, 22:48
is zeker een goede trainer maar welke vechters zijn bij hem begonnen en groot geworden edwin heeft hier ook een grootaandeel in ook een goede trainer maar badr is volgens mij toch echt gebracht door tom

dontmindme
12-12-2008, 22:49
ik kwam vroeger altijd in de kroeg waar mike werkte.
als hij achter de bar stond was er garantie voor humor, de zaak zat altijd vol als hij werkte.
hij werkte meestal in de weekend tot 06.00 inde ochtend maar ging om 10 uur rennen met joeri

nouja rennen....................... mike ging fietsen

Illest
12-12-2008, 22:51
De beste vechters van Mike zijn elders begonnen (en sommige zelfs groot geworden)

Dat doet niets af aan Mike's capaciteiten als trainer, maar dient er toch wel bij vermeldt te worden.

Illest
12-12-2008, 22:55
ik kwam vroeger altijd in de kroeg waar mike werkte.
als hij achter de bar stond was er garantie voor humor, de zaak zat altijd vol als hij werkte.
hij werkte meestal in de weekend tot 06.00 inde ochtend maar ging om 10 uur rennen met joeri

nouja rennen....................... mike ging fietsen

:cool2:

ooh jee, dontmindme en Mike is net als Micha met Golden Glory..

Illest
12-12-2008, 23:00
Klopt Illest, maar soms loop je als topsporter vast en is verfrissing van aanpak een nieuwe uitdaging en komen er nieuwe talentvolle gaves uit. En Mike is wel een type die gaves eruit weet te halen.

Klopt, dat is ook een kwaliteit. En daar is ook niks mis mee. Verandering betekent niet altijd verbetering, maar bij hem blijkbaar wel. Respect daarvoor

marcelt
12-12-2008, 23:49
eerlijk=eerlijk...Hari scoorde daar toch wel punten mee (om met Hazes op te komen)
;)

Ja bij mij ook MIN-punten !

marcelt
12-12-2008, 23:50
De beste vechters van Mike zijn elders begonnen (en sommige zelfs groot geworden)

Dat doet niets af aan Mike's capaciteiten als trainer, maar dient er toch wel bij vermeldt te worden.

Joeri Mes is wel eigen kweek !

(p.s. vermeld !)

TOON
12-12-2008, 23:54
(p.s. vermeld !)

moet marcelt niet ook marcel zijn dan ;-)

Richelieu
13-12-2008, 00:50
Joeri Mes is wel eigen kweek !

(p.s. vermeld !)

Dat de band bijzonder is getuigd wel van het feit dat Joeri met de naam van zijn trainer al een tijdje op zijn buik rondloopt..;)

Ook voor ons fotografen is het altijd mooi om Mike gepassioneerd aan het werk te zien. Standaard kun je een natte spons actie verwachten in de pauze's wat vaak voor mooie kodak momentjes zorgd.

MataLeo
13-12-2008, 08:57
Mike is een Topgozer, niets is hem teveel !!!

Osu

weks
13-12-2008, 08:59
leuk
komt over als een hele sympatieke gozer en een hele goede trainer

Wheelie
13-12-2008, 09:33
Mike is een topper en ik ben ook weleens bij hem in de kroeg geweest samen met Remco Pardoel ;)

Broeski
13-12-2008, 11:28
Mike's Gym.no nonsens gym,ik weet nog goed dat we daar een seminar hadden met mixfight!! Geweldige ongedwongen sfeer waarin we les kregen van Mike,Joeri,Melvin en Pardoel .Worden er in 2009 nog van deze seminars gepland?Weet iemand hoe ik aan mike's gym t shirts kan komen?

simtekf1
13-12-2008, 13:13
Het wordt tijd dat er eens een fatsoenlijke website komt van Mike's Gym. ;)

chief108
13-12-2008, 13:58
Het wordt tijd dat er eens een fatsoenlijke website komt van Mike's Gym. ;)
:stupid:

The Doctor
13-12-2008, 14:03
Mike is top. Edwin is trouwens helemaal gestopt met lesgeven en ook de jongens van Gym Alkmaar trainen nu regelmatig in Noord. Mike is samen met Carbin en Hemmers de top op het moment en ook Hippo vind ik erg goed.
Mike is buiten de gym ook een hele fijne gozer. Mijn trainer vergeleek hem altijd met die neger uit de unox reclame!

Barang
13-12-2008, 15:07
Weet iemand hoe ik aan mike's gym t shirts kan komen?[/quote]

:D Die kan je in alle soorten en maten op de sportschool kopen:D

Mephisto
13-12-2008, 15:47
Mike is samen met Carbin en Hemmers de top op het moment en ook Hippo vind ik erg goed.


mee eens maar je vergeet Dennis Krouweel

cruz
28-12-2008, 06:20
Mike weet hoe hij het moet aanpakken. De toekomst van Nederland traint niet voor niets daar.

sikkwitttet
28-12-2008, 06:42
train bij mikes/ en jah is echt goed daar. vooral staand. met grond moet het nog eigelijk van grond komen vind ik dan. maar is net zoals rest van nl. je ziet wel nivo steeds stijgen. (including me)

Bud S
28-12-2008, 08:29
Dat de band bijzonder is getuigd wel van het feit dat Joeri met de naam van zijn trainer al een tijdje op zijn buik rondloopt..



het getuigd ook van het feit dat joeri misschien een beetje maf aan het worden is

Bud S
28-12-2008, 08:30
getuigt

gieloe
28-12-2008, 14:58
x2 +t

wat is er maf aan hem dan?

anonymous001
28-12-2008, 15:02
wat is er maf aan hem dan?

x2 :confused:

Bud S
28-12-2008, 16:50
Wat is er maf met het zetten van tattoo van Mike Passenier op je pens ?
Dat lijkt me nogal voor de hand liggend

Mike IS GEEN LEKKER WIJF


Weet toch iedereen ???

Fr3ddy
28-12-2008, 17:21
De beste vechters van Mike zijn elders begonnen (en sommige zelfs groot geworden)

Dat doet niets af aan Mike's capaciteiten als trainer, maar dient er toch wel bij vermeldt te worden.

Joeri Mes is toch wel een fenomeen.. en 100% een product van Mike's Gym. Volgens mij ook zijn eerste topvechter.

Je hoeft IMO geen (goede) wedstrijdvechter geweest te zijn om een goede leraar te zijn. Dat zijn twee volledig verschillende disciplines waar je heel verschillende capaciteiten voor nodig hebt. Als je de technische en tactische aspecten van het spelletje snapt en daarnaast het vermogen hebt om je in te kunnen leven in de belevingswereld van een vechter, deze kan motiveren en op een adequate manier je kennis weet over te brengen dan kan je een toptrainer worden.

Goede voorbeelden hiervan zijn imo; Mike Passenier en Edwin van Os.

Danny D
28-12-2008, 18:17
Het wordt tijd dat er eens een fatsoenlijke website komt van Mike's Gym. ;)

Ben nu bezig met alle tekst en foto's voor de Mike's Gym website.
In januari wordt de website gebouwd.
Hoop dat ie in februari af is.

De man van 14K
28-12-2008, 18:24
Mike is top. Edwin is trouwens helemaal gestopt met lesgeven en ook de jongens van Gym Alkmaar trainen nu regelmatig in Noord. Mike is samen met Carbin en Hemmers de top op het moment en ook Hippo vind ik erg goed.
Mike is buiten de gym ook een hele fijne gozer. Mijn trainer vergeleek hem altijd met die neger uit de unox reclame!

Gelukkig geeft Peter nu les ipv Edwin dus er wordt nog gewoon geknald bij Gym Alkmaar.
Die jongens trainen allemaal wel eens samen, bij Mikes of TopteamBeverwijk.

KO TKO
28-12-2008, 18:40
train bij mikes/ en jah is echt goed daar. vooral staand. met grond moet het nog eigelijk van grond komen vind ik dan. maar is net zoals rest van nl. je ziet wel nivo steeds stijgen. (including me)

Wordt daar ook BJJ getraint?

simtekf1
28-12-2008, 18:52
Ben nu bezig met alle tekst en foto's voor de Mike's Gym website.
In januari wordt de website gebouwd.
Hoop dat ie in februari af is.

Dat zou echt super zijn, het verbaaste me echt dat er nog geen website was.
Komt er ook een webshop? (lijkt me genoeg animo voor)

:cool2:

54321
28-12-2008, 20:22
Mike weet hoe hij het moet aanpakken. De toekomst van Nederland traint niet voor niets daar.

oja sinds waneer zit spong bij mike dan?

Guillermo
28-12-2008, 20:26
The one and only, and simply the best, Lucien Carbin, nuff said :matrix:

lunatic
28-12-2008, 20:44
oja sinds waneer zit spong bij mike dan?

lol, dus jij wilt zeggen dat alleen Spong de toekomst van NL is?

gieloe
28-12-2008, 23:24
The one and only, and simply the best, Lucien Carbin, nuff said :matrix:

X2

Toet
28-12-2008, 23:27
het getuigd ook van het feit dat joeri misschien een beetje maf aan het worden is

FYI die tattoo zit er al jaren en we hebben het hier over de letter M niet een portret :)

sikkwitttet
29-12-2008, 01:37
Quote:
Originally Posted by sikkwitttet http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=664532#post664532)
train bij mikes/ en jah is echt goed daar. vooral staand. met grond moet het nog eigelijk van grond komen vind ik dan. maar is net zoals rest van nl. je ziet wel nivo steeds stijgen. (including me)

Wordt daar ook BJJ getraint?


neuh, alleen grappling. en grappling voor mma. maar geen bjj met pak. Denk dat je dat bedoelde. maar zijn er wel zat van in adam

Dragon Tail
29-12-2008, 11:32
Joeri Mes is toch wel een fenomeen.. en 100% een product van Mike's Gym. Volgens mij ook zijn eerste topvechter.

Je hoeft IMO geen (goede) wedstrijdvechter geweest te zijn om een goede leraar te zijn. Dat zijn twee volledig verschillende disciplines waar je heel verschillende capaciteiten voor nodig hebt. Als je de technische en tactische aspecten van het spelletje snapt en daarnaast het vermogen hebt om je in te kunnen leven in de belevingswereld van een vechter, deze kan motiveren en op een adequate manier je kennis weet over te brengen dan kan je een toptrainer worden.

Goede voorbeelden hiervan zijn imo; Mike Passenier en Edwin van Os.

Vind Charl Hasselaar ook wel een goeie.

Kingster
29-12-2008, 11:47
Dat zou echt super zijn, het verbaaste me echt dat er nog geen website was.
Komt er ook een webshop? (lijkt me genoeg animo voor)

:cool2:

x2

Donjopie
25-05-2009, 10:25
Dat zou echt super zijn, het verbaaste me echt dat er nog geen website was.
Komt er ook een webshop? (lijkt me genoeg animo voor)
:cool2:

Dat denk ik ook !
Ben er van de week ff geweest, leuke gozer kan niet anders zeggen.
En die kleding verkoopt wel via internet hoor !

snip83
01-09-2009, 12:51
mike is buiten een super trainer ook een geweldig persoon