PDA

View Full Version : Saenchai Sor Kingstar vechter van het jaar in Thailand



payap
12-12-2008, 18:50
In Thailand zijn de ere titels bekend geworden van de beste vechters van het jaar.

In het Rajadamnern stadion werd Jomthong Chuwattana uitgeroepen tot beste vechter van het jaar voor dit stadion. Met name zijn overwinning op de beroemde Anuwat Kaewsamrit had grote indruk gemaakt.

In het Lumpinee stadion werd Wuttidet Lukprabart uitgeroepen tot vechtervan het jaar in dit stadion. Zijn grootste succes was dat hij van Saenchai won dit jaar (hij verloor even later de rematch)

Tot beste vechter van het jaar in Thailand werd door de Sports Authority of Thailand niemand minder dan Saenchai Sor Kingstar uitgeroepen tot beste vechter van het jaar. De finale ging tussen hem en de hierboven genoemde Wuttidet. Uiteindelijk kreeg Saenchai 5 van de 6 stemmen.

Saenchai kennen wij in Nederland van zijn overwinningen dit jaar op Slamm!! 4 en Slamm!! 5 op respectievelijk Rachid Belani en Nico Verrezen. In Thailand versloeg hij dit jaar Orono Vor Petchpun, Saenchainoi ToyotaRayong (2x) en de rematch tegen Wuttidet Lukprabart (nadat ruim een maand ervoor van hem verloor)

Ronald
12-12-2008, 19:37
Tijdens Slamm stal hij in ieder geval ook hier de show. Mooie vechter om te zien.

Wheelie
12-12-2008, 19:55
Verbaasd me niks, echt een sensationele vechter

oliebol
12-12-2008, 21:24
Verbaasd me ook niet echt, die gozer beweegt in de ring alsof hij niets anders doet.
Hij laat in ieder geval wel mooie partijen zien :D

Richelieu
13-12-2008, 00:43
Hij is nog steeds een one man show om te zien! Ook de andere winnaars (Jomthong Chuwattana & Wuttidet Lukprabart) zou ik wel eens in Nederland aan het werk willen zien.