PDA

View Full Version : Wanderlei Silva training for Rampage (video)



Wheelie
13-12-2008, 11:43
R.I.P. Rampage


YouTube - Wanderlei Silva Training Session with Rafael Alejarra (http://nl.youtube.com/watch?v=ygoQeNifI9M&eurl=http://www.ironlife.com/forum/showthread.php?t=94320)

marcelt
13-12-2008, 13:02
Cool!

Mike
13-12-2008, 13:12
op conditie zal wand niet verliezen iig

anonymous001
13-12-2008, 13:18
Nou ja, uit dit stukje kon ik niet zoveel opmaken...

Het is niet dat Wanderlei de enige is die dit soort trainingen doet.

Ik ben benieuwd, hoop vooral dat ze allebei weer ouderwets gaan knallen.

Maar ik denk dat Rampage wint op punten...

Tsuki
13-12-2008, 13:39
toch ziet het belachelijk uit een volwassen man met een snorkel op het droge :-)

WAR RAMPAGE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El Bambino
13-12-2008, 16:48
Ik kan de logica van de training met een hamer op een band slaan niet begrijpen hoor. Zal wel aan mij liggen. Het zijn zeer aparte trainingsmethodes. Of het gaat helpen??? Ik vind Wanderlei toch niet meer de oude is en als ie deze partij verliest dan is zijn beste tijd echt voorbij helaas!!

anonymous001
13-12-2008, 16:56
Ik kan de logica van de training met een hamer op een band slaan niet begrijpen hoor. Zal wel aan mij liggen. Het zijn zeer aparte trainingsmethodes. Of het gaat helpen???

Nee. Hij doet het omdat hij er opgewonden van raakt... :rolleyes:

"Zeer apart", maar iedereen doet het... Dus ga jij het beter weten dan de meeste succesvolle MMA vechters van dit moment, of ga jij je eerst een beetje inlezen?

Het goede aan de hameroefening is dat je de volle range of motion benut. Plus dat het de soort oefening is waarbij kracht en conditie op een mooie manier samen komen: je gebruikt je hele lichaam dus je hele systeem wordt aangesproken, wat goed is voor MMA, natuurlijk. Veel meer weet ik er ook niet van, dus verder moet je je melden bij echte kenners op de technieken etc. sectie van het forum (SamE, Willem777, Focus, Hunebed... Ofzo, weet ik veel.)

tom l
13-12-2008, 21:49
Ik denk dat Rampage gaat winnen op decision.

PD_EC
14-12-2008, 02:15
ben benieuw of hij het voor de 3de keer kan

rai
14-12-2008, 13:37
Het lijkt erop dat de magie van Wand bij de Ufc een beetje verloren is gegaan.
Quentin Jackson heeft ook geen makkelijke tijd achter de rug. Beiden kunnen dus wel een "carriereboost" gebruiken, deze wedstijd is een uitgelezen kans voor beiden.
All bets are open. Ik hoop dat ze beiden een top partij neer zetten.

coole video met vette muziek hoor!! Veel respect voor al die mma gasten, de struggle die de lui ondergaan om hun niveau te bereiken en te behouden..... klasse

el bastardo
14-12-2008, 14:34
Winner by snorkel: Rampage.

MilfhunterMMA
14-12-2008, 14:45
Het lijkt erop dat de magie van Wand bij de Ufc een beetje verloren is gegaan.
Quentin Jackson heeft ook geen makkelijke tijd achter de rug. Beiden kunnen dus wel een "carriereboost" gebruiken, deze wedstijd is een uitgelezen kans voor beiden.
All bets are open. Ik hoop dat ze beiden een top partij neer zetten.

coole video met vette muziek hoor!! Veel respect voor al die mma gasten, de struggle die de lui ondergaan om hun niveau te bereiken en te behouden..... klasse

tsja ik vind dit een beetje een onnozele conclusie. "Het lijkt erop dat de magie van Wand bij de Ufc een beetje verloren is gegaan." Met de magie bedoel je zijn intimiderende, agressieve killersinstinctmatige vechtstijl? In de partij tegen liddell kan ik je daarin een heel klein beetje gelijk geven, ondanks dat het een slechte matchup voor wand was. Maar tegen Jardine, die een echte ufc topper is (gewonnen van Griffin, Liddell en Brandon Vera) zagen we wat mij betreft de oude, nietsontziende Wanderlei terug.

rai
14-12-2008, 15:52
tsja ik vind dit een beetje een onnozele conclusie. "Het lijkt erop dat de magie van Wand bij de Ufc een beetje verloren is gegaan." Met de magie bedoel je zijn intimiderende, agressieve killersinstinctmatige vechtstijl? In de partij tegen liddell kan ik je daarin een heel klein beetje gelijk geven, ondanks dat het een slechte matchup voor wand was. Maar tegen Jardine, die een echte ufc topper is (gewonnen van Griffin, Liddell en Brandon Vera) zagen we wat mij betreft de oude, nietsontziende Wanderlei terug.

Dit was geen conlusie, maar mijn mening en zeker geen twijfel aan zijn capaciteiten Met het verlies van magie bedoelde ik, dat hij voor zijn partij tegen Jardine toch een aantal verliespartijen heeft gedraaid (titel kwijt). Hij had daarvoor de reputatie bijna onoverwinnelijk te zijn. Ik kan mij dan voorstellen dat het voor een vechter na een aantal verlies partijen het heel zwaar is om weer terug te komen. (Kunnen we dit ook niet constateren bij crocop?) Silva heeft gewoon een iets mindere reeks van 2006 tot en met 2007 gedraaid. (verlies crocop, henderson, liddell) Maar dat doet niets af doen aan zijn winst tegen Jardine, want die Jardine is echt geen pannekoek.

Angelco
14-12-2008, 17:20
damn wat een beest! zal hoogstwaarschijnlijk niet "gassen" tegen Rampage :)

leuke Aston Martin trouwens op de parking :p

MilfhunterMMA
14-12-2008, 17:25
Dit was geen conlusie, maar mijn mening en zeker geen twijfel aan zijn capaciteiten Met het verlies van magie bedoelde ik, dat hij voor zijn partij tegen Jardine toch een aantal verliespartijen heeft gedraaid (titel kwijt). Hij had daarvoor de reputatie bijna onoverwinnelijk te zijn. Ik kan mij dan voorstellen dat het voor een vechter na een aantal verlies partijen het heel zwaar is om weer terug te komen. (Kunnen we dit ook niet constateren bij crocop?) Silva heeft gewoon een iets mindere reeks van 2006 tot en met 2007 gedraaid. (verlies crocop, henderson, liddell) Maar dat doet niets af doen aan zijn winst tegen Jardine, want die Jardine is echt geen pannekoek.

je zegt magie bij de ufc, dus ik nam aan dat je z'n ufc periode bedoelt.

rai
14-12-2008, 18:21
je zegt magie bij de ufc, dus ik nam aan dat je z'n ufc periode bedoelt.

My bad,
Je hebt gelijk, ik las het naderhand zelf ook terug. Ik bedoelde de periode van zijn laatse optreden(s) in Pride tot aan heden in de Ufc. Dus niet zozeer zijn gevechten in de UFc

De man van 14K
14-12-2008, 18:31
Wand op KO.

Wiseguy
14-12-2008, 18:37
Damn ik mis Pride.

rai
14-12-2008, 18:41
Damn ik mis Pride.

Don't we all my man, don't we all!!

Maarruh hoe zit dat nou met Dreams, gaat dat nou ook op de schop?

Slome
15-12-2008, 14:57
REPOST!!:blush:

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=86331&highlight=wanderlei+gym

Slome
15-12-2008, 21:19
http://www.matratz.com/wp-content/uploads/2008/12/wanderlei_silva_3.jpg

Back in the Pride days the thought of a chute box fighter training with a Brazilian top team fighter would of sounded crazy. Silva who was with Chute Box and Nogueira who was with Brazilian top team have have left their rivalry in the past and plan to train together after UFC 92.

“We’re going to be in the corners for the final fights of the TUF house. After the event, we’ll stick around till Minotauro’s fight,” said coach Amaury Bitetti,

who added:
“We should train at Wanderlei’s gym, in Las Vegas, and use the structure he has set up there. Rafael Alejarra, who’s a really cool guy, and Wanderlei himself invited us. We’ll train together and put together a strategy. We’ll be mostly swapping information,” said Bitetti, who,when asked if Nog and Wand would be training together, responded:

“That’s right. United we stand!”