PDA

View Full Version : Zondag 21 dec Gala in Harderwijk



MataLeo
14-12-2008, 12:09
21 december...the story continues...

Hoi allemaal,

Zoals de meesten van jullie wel weten eet, leef en slaap ik vechtsport.
Het is mijn grote passie en ondanks dat niet alles is gegaan zoals ik voor ogen had ben ik toch verder gegaan, heb ik keuzes gemaakt en ben ik mezelf blijven ontwikkelen.
Ik heb om persoonlijke redenen een andere sportschool gezocht, namelijk Calmaro Gym in Helmond (ja, helemaal daar ja).
Om dit te kunnen doen heb ik ook een stage daar gezocht.
Alles om maar mezelf te kunnen blijven ontwikkelen en stappen te blijven maken.

Calmaro Gym is de beste keuze die ik heb gemaakt daarin.
Ik ben daar zonder dat ik iets te bieden had met open armen ontvangen en heb alle gelegenheden en mogelijkheden gekregen die je je maar kan wensen om me te ontwikkelen als vechter.

Ik train soms wel 2x per dag, met toppers als Chris Ngimbi, Yavuz Kayabasi (ook mijn huisgenootje), Petra Janssen van Doorn, Eric Darricarerre, Hamza Ahnine en zo kan ik de lijst wel langer maken met toppers die daar trainen, en waar ik superveel van geleerd heb. Ook Leo (huisfotograaf) haalt me dikwijls door de mangel, maar dat maakt me alleen scherper.

Calmaro Gym (Petra en Marco), bedankt daarvoor!!!

21 december zal ik weer de ring instappen, en zal ik voor de eerste keer uitkomen voor Calmaro Gym, en ik wil jullie allemaal vragen om te komen kijken.
Dit zal plaats vinden in Discotheek Harders Plaza in Harderwijk.
Ik weet nog niet hoelaat en wat de entree kost maar laat dit zo snel mogelijk weten.
Ik heb keihard getraind en beloof vuurwerk!!.
Stuur dit door naar iedereen die jij (en mij) kent, en waarvan je denkt dat die het leuk vind om een keer een kickboksgala in het echt te zien, en om mij te zien knokken natuurlijk!!

Ush.

Anton Santiago