PDA

View Full Version : Finale TUF8 *SPOILER*



el bastardo
14-12-2008, 13:40
Zag nog geen draadje...

In mijn ogen vette upsets. Had ze beide aan de ander gegeven. Mooie KO van Bader. En Efrain heeft het super gedaan.

bquiroga
14-12-2008, 13:57
Zeker vette upsets.. vond het wel teleurstellend hoe makkelijk vinny neer ging..

ICON
14-12-2008, 14:45
ja man hoop vcash verloren. alhoewel ik nover tegen afrain niet echt een upset vond.
had gehoopt op nover maar had beide kanten op gekunnen vantevoren in mijn ogen...

Jeru
14-12-2008, 15:26
Ben hierdoor al mijn vcash kwijt hahaha. Had dan ook niet zoveel maar toch.
Op 1 of andere manier lijkt het wel alsof de worstelaars in het voordeel zijn in de kooi tov de BJJ gasten. Niet zozeer Bader - Vinnie, maar Efrain tegen Nover en vorige keer Bader in de halve finale tegen Elliot.
Takedown en tegen de kooi aanzetten en wat stoten. Lijkt goed te werken tegen die gasten.

tom l
14-12-2008, 17:02
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar: godzijdank voor Junie! Hij heeft men v-cash toch nog een beetje kunnen redden... En ik vond zijn gevecht tegen Kaplan ook echt vet. Hij heeft nu kunnen bewijzen dat hij idd toch wel wat waard is als vechter. Klote van Vinny en Phillippe...

joost
14-12-2008, 17:05
opkomst van Kaplan was echt lachen! :D

Mooie matches gezien!! dat maakt deze brakke zondag weer helemaal top!!

jan sensei kyokushin
14-12-2008, 17:08
Ben hierdoor al mijn vcash kwijt hahaha. Had dan ook niet zoveel maar toch.
Op 1 of andere manier lijkt het wel alsof de worstelaars in het voordeel zijn in de kooi tov de BJJ gasten. Niet zozeer Bader - Vinnie, maar Efrain tegen Nover en vorige keer Bader in de halve finale tegen Elliot.
Takedown en tegen de kooi aanzetten en wat stoten. Lijkt goed te werken tegen die gasten. Osu Vcash :) kwijd geld maakt niet gelukkig jeru :Dosu

dirk5
14-12-2008, 18:24
Heb de eerste drie partijen gisteren gekeken, daarna helaas in slaap gevallen.

Net nog de andere zitten kijken, en idd behoorlijke upsets. Vooral de uitkomst tussen Efrain en Nover had ik anders in gedachten. verder een leuk gala met gelukkig niet zo'n verschrikkelijke blessures als bij Fight for the troops.

And now, bring on TUF 9!

Il Loco
14-12-2008, 22:14
Bader zei in een intervieuw dat hij aan zijn boks skills heeft gewerkt, en wilde bewijzen dat hij geen eenzijdige vechter was. Hij heeft het prima gedaan tegen Vinny en ik ben ook zeer benieuwd hoe hij het verder in de UFC gaat doen.

Efrain heeft het al hellemaal top gedaan, een prima gameplan. Wat ook perfect werd uitgevoerd. Elke keer als Nover wilde uithalen dook Efrain eronderdoor en haalde hem naar beneden. Ik zie Efrain nog ver komen.

En Junie. Wat zal ik zeggen. Ik vond zijn eerste gevecht in TUF echt geweldig, maar daarna daalde het niveau. Hetgeen hij ook zelf aangaf. Nu lijkt hij echter ook echt weer op de juiste weg.

Ik ben benieuwd wie er naast de winnaars wellicht nog meer een UFC contract gaan krijgen, ik bedoel dit seizoen zat vol toppers.

Ik gun Vinny, Krystof, Nover en ook Junie ook allemaal een contract. Bent benieuwd wie Dana nog meer binnenhaalt...