PDA

View Full Version : Uitslagen Short Circuit phase 3



Yamato Damashii
14-12-2008, 20:48
Vandaag (zondag 14 december) vond phase 3 plaats van het Short Circuit, georganiseerd door Willem en Mathieu Peters bij Kickboxing Arnhem.
Helaas was de opkomst wat lager dan vorige keren, maar het was weer een sportieve en gezellige dag. Alle deelnemers en support bedankt en tot de volgende keer!

Uitslagen:

White belts -73 kg:
1. Cleberson lobata Yamasaki Rijen
2. Theo Heister Yamasaki / kickboxing Arnhem
3. Kelly Arsasemita Yamasaki Rijen

White belts -79 kg:
1. Gerben Hulsegge BA physical
2. Ruud van Hintum Yamasaki / kickboxing Arnhem
3. Clifford Edwards Team Aqua

White belts +79 kg:
1. Sebastiaan Geijtenbeek Yamasaki / kickboxing Arnhem
2. Robin Vos Yamaski Zeist
3. Bas van der Wolk Yamasaki / kickboxing Arnhem

Coloured belts open class:
1. Brian van Miltenburg BA physical
2. Zohair Abouchiab Yamasaki Rijen
3. Henk Heneweer Team Aqua

Open class all belts:
1. Sebastiaan Geijtenbeek Yamasaki / kickboxing Arnhem
2. Bas van der Wolk Yamasaki / kickboxing Arnhem
3. Henk Heneweer Team Aqua

Briant
15-12-2008, 10:56
Bedankt het was echt een goed toernooi ondanks de geringe opkomst heb ik toch 9 partijen kunnen draaien. En wat een partijen :P

JP
15-12-2008, 12:18
Mega thumbs up voor de organisatoren en alle deelnemers voor de goeie sfeer en de leuke partijen. Heb ook 9 partijen kunnen draaien en vond het super cool. Er waren idd meer deelnemers op de vorige editie maar toch blijft het een top initiatieve en hopelijk blijven de mannen van yamasaki verder doen met Short Circuit.

Reps ook voor Sebastiaan. Klasse vechter.

Jp-

Zanshin
15-12-2008, 12:53
Het was een leuke dag, jammer dat mijn prestaties onder mijn maat waren. Ik kampte met een beginnende griep, waardoor ik niet lekker voluit kon gaan. Toch was het een leuke dag en heb toch 8 partijen gedraaid. Uiteindelijk toch nog de 1e plek van het totale klassement Short Circuit 2008.

Wat ik jammer vondt, is dat er weinig mensen aan deelnemen, hoe meer wedstrijden je draait, hoe hoger het niveau wordt. Wit, blauw etc. maakt niet, het gaat om rollen, rollen en nog eens rollen..........
Ik hoop er in 2009 weer een Short Circuit georganisserd wordt.

Er zaten mooie partijen tussen, iedereen gefeliciteerd met hun behaalde plek.

Grzt.
Henk

Yamato Damashii
15-12-2008, 13:34
Wat ik jammer vondt, is dat er weinig mensen aan deelnemen, hoe meer wedstrijden je draait, hoe hoger het niveau wordt. Wit, blauw etc. maakt niet, het gaat om rollen, rollen en nog eens rollen..........


x2

Inderdaad jammer! Het zal wellicht aan de tijd van het jaar gelegen hebben...hopelijk volgende keer beter. Dit soort toernooien zijn ideaal om ervaring op te doen.

Ps. Henk, nu helemaal ziek of heeft een dagje BJJ je uiteindelijk goed gedaan? ;)

@ JP, thx man! :) Bij jou was ook wel af te zien dat je niet stil gezeten hebt sinds de Dutch open.

Zanshin
15-12-2008, 16:45
Yamato Wrote: Ps. Henk, nu helemaal ziek of heeft een dagje BJJ je uiteindelijk goed gedaan?

Ik was precies op tijd thuis, om rechtstreeks door te kunnen rennen naar de pot. Lig nu met griep, moet straks nog les geven, wordt spannend,hahaha

casca grossa
15-12-2008, 18:04
Bedankt het was echt een goed toernooi ondanks de geringe opkomst heb ik toch 9 partijen kunnen draaien. En wat een partijen :P

goed gevochten Braint!!

casca grossa
15-12-2008, 18:06
Het was een leuke dag, jammer dat mijn prestaties onder mijn maat waren. Ik kampte met een beginnende griep, waardoor ik niet lekker voluit kon gaan. Toch was het een leuke dag en heb toch 8 partijen gedraaid. Uiteindelijk toch nog de 1e plek van het totale klassement Short Circuit 2008.

Wat ik jammer vondt, is dat er weinig mensen aan deelnemen, hoe meer wedstrijden je draait, hoe hoger het niveau wordt. Wit, blauw etc. maakt niet, het gaat om rollen, rollen en nog eens rollen..........
Ik hoop er in 2009 weer een Short Circuit georganisserd wordt.

Er zaten mooie partijen tussen, iedereen gefeliciteerd met hun behaalde plek.

Grzt.
Henk

We gaan er zeker mee door!

Yamato Damashii
15-12-2008, 20:01
Ik was precies op tijd thuis, om rechtstreeks door te kunnen rennen naar de pot. Lig nu met griep, moet straks nog les geven, wordt spannend,hahaha

Ai da's minder :wacko: Beterschap! Hopelijk verloopt t volgende keer beter.

Briant
15-12-2008, 21:12
goed gevochten Braint!!

Dank je, de ontspannen en vriendelijke sfeer was daar debet aan.

Cave
15-12-2008, 23:21
Hoogtepunt voor mij was het ritje naar de McDonalds naar afloop :wink: