PDA

View Full Version : Royal Rumble failliet



Wheelie
15-12-2008, 19:18
De Royal Rumble is officieel failliet :(
Toch jammer van zo'n mooi blad

renamer
15-12-2008, 19:33
jammer... als het ook zo is..

mdk
15-12-2008, 19:47
Het blad was toch maar net door andere overgenomen?

kooivechter
15-12-2008, 19:53
dat verklaart dus waarom ik nog steeds niet het blad heb binnen gekregen. mooi is dat

Wheelie
15-12-2008, 19:54
Het blad was toch maar net door andere overgenomen?

Er is inderdaad 1 nieuwe uitgave gekomen maar ze zijn nu echt failliet

Paganstars
15-12-2008, 19:55
jammer vondt de eerste uitgaves echt vet!

el bastardo
15-12-2008, 19:57
Jammer, was toch een van de grotere vechtsportbladen. Ben ik ff blij dat ik op Ringsport geabonneerd ben ;)

Wheelie
15-12-2008, 20:00
Insolventies (http://insolventies.rechtspraak.nl/Default.aspx)

Selecteer rechtspersoon / handelsnaam en vul bij naam Royal Rumble in

Uitspraak faillissement op 25 november 2008

$un$hine
15-12-2008, 20:02
Krijgen de abonnees hier nog officieel bericht van?

Jeru
15-12-2008, 20:10
Tsja...

BB
15-12-2008, 20:32
Zijn er nog mensen, die Henk Kuipers zo'n succesvolle zakenman noemen?
Het is volgens mij niet de eerste keer, dat ie een faillisement nalaat en het zal ook wel niet de laatste zijn.

micha
15-12-2008, 20:37
goh wat een verrassing

simtekf1
15-12-2008, 21:05
En nu ben ik mijn 50 euro kwijt?
Heb wel geteld 1 blad gehad nadat ik mijn abbo had verlengd. (en dat was ook nog de minste van allemaal) :S

Slome
15-12-2008, 21:08
zkers die groot voormaat..... jammer...
waarom dan? eigenlijk??

JAMMER!

Jeru
15-12-2008, 21:11
En nu ben ik mijn 50 euro kwijt?
Heb wel geteld 1 blad gehad nadat ik mijn abbo had verlengd. (en dat was ook nog de minste van allemaal) :S

Achterin de rij van de schuldeisers gaan staan.

Wheelie
15-12-2008, 21:16
En nu ben ik mijn 50 euro kwijt?
Heb wel geteld 1 blad gehad nadat ik mijn abbo had verlengd

Dat is fucked up, maar je geld krijg je niet terug ;)

Ralph
15-12-2008, 21:16
Achterin de rij van de schuldeisers gaan staan.

Idd! Er zijn ook nog wat medewerkers die wat (meer) geld tegoed hebben....

Mesut
15-12-2008, 21:33
En nu ben ik mijn 50 euro kwijt?
Heb wel geteld 1 blad gehad nadat ik mijn abbo had verlengd. (en dat was ook nog de minste van allemaal) :S

Wat is dit voor bull shit. Ik heb dus 50 euro betaalt voor 1 blad? Er moet toch wel een manier zijn om het geld terug te krijgen?

anonymous001
15-12-2008, 21:35
Wat is dit voor bull shit. Ik heb dus 50 euro betaalt voor 1 blad? Er moet toch wel een manier zijn om het geld terug te krijgen?

Reken er maar niet op.

Echt jammer... Was een geweldig mooi blad.

joost
15-12-2008, 21:47
jammer... gelukkig liep mijn abo in januari af

Mesut
15-12-2008, 21:51
Action Sports deel 2. Had beter moeten weten had destijds ook een abo.

PD_EC
15-12-2008, 22:28
had gelukkig 6 nummers voor 25 euro heb er 4 gehad
wel kloten voor de mensen die 50 euro betaald hebben

joost
15-12-2008, 23:31
Zijn er nog mensen, die Henk Kuipers zo'n succesvolle zakenman noemen?
Het is volgens mij niet de eerste keer, dat ie een faillisement nalaat en het zal ook wel niet de laatste zijn.


Beetje meer respect mag ook wel.. ik heb bewondering voor zijn ondernemersschap!! Falliet gaan doen de beste dus jouw antwoord vind ik een beetje kort door de bocht.
In de vechtsport wereld alleen al.. kijk naar wat voorn gala hij heeft neergezet 5 Oktober j.l, hij heeft zelfs Bruce Buffer naar Nederland gehaald!
Dat zie ik niet veel promotors hem nadoen!

Highline
15-12-2008, 23:39
moet je nog opzeggen of cancellen ze het nu automatisch :P

BB
15-12-2008, 23:40
Beetje meer respect mag ook wel.. ik heb bewondering voor zijn ondernemersschap!! Falliet gaan doen de beste dus jouw antwoord vind ik een beetje kort door de bocht.
In de vechtsport wereld alleen al.. kijk naar wat voorn gala hij heeft neergezet 5 Oktober j.l, hij heeft zelfs Bruce Buffer naar Nederland gehaald!
Dat zie ik niet veel promotors hem nadoen!

faillisement gaat altijd ten koste van andere mensen. In dit geval abonnees en leveranciers. Dus als je groot doet met andermans geld, dan krijg je van mij geen respect. Hij en zijn companen hebben een aura om zich heen geschapen van: succes. Dit is geen succes, net als zoveel andere zaken bij hem: zijn securitybedrijf: failliet, Royal Rumble: failliet. Henk Kuipers zal er geen boterham minder om eten ( en zeker geen traan laten). Hoeveel respect krijgt hij van jou, als jij nog geld van hem krijgt?

topfighter
15-12-2008, 23:43
En nu ben ik mijn 50 euro kwijt?
Heb wel geteld 1 blad gehad nadat ik mijn abbo had verlengd. (en dat was ook nog de minste van allemaal) :S

x2

anonymous001
15-12-2008, 23:46
moet je nog opzeggen of cancellen ze het nu automatisch :P

:lol:

DennK
15-12-2008, 23:56
Heb dacht ik 3/4 bladen gehad voor 25 euro toen een abonnement afgesloten..
Dacht al wat duurt het lang met de volgende editie..
Dit verklaart dat! Helaas.. maar kan wel fluiten naar me geld en voor andere mensen ook.
En jah je gaat ook niet proces aanspannen voor 25 of 50 euro lijkt me.. doe je niks aan! zonde geld. maar so be it!

panther management
16-12-2008, 00:16
Mischien kunnen ze alle abbonees voor hun volgende gala een gratis kaartje geven.
Wel jammer,was echt een mooi blad.

joost
16-12-2008, 01:00
iemand alle nummers nog kopen??? :D heb ze allemaal nog van nr 1 (okt/nov 05) t/m nr 17 (sep/okt 08)

henk kuipers
16-12-2008, 06:15
faillisement gaat altijd ten koste van andere mensen. In dit geval abonnees en leveranciers. Dus als je groot doet met andermans geld, dan krijg je van mij geen respect. Hij en zijn companen hebben een aura om zich heen geschapen van: succes. Dit is geen succes, net als zoveel andere zaken bij hem: zijn securitybedrijf: failliet, Royal Rumble: failliet. Henk Kuipers zal er geen boterham minder om eten ( en zeker geen traan laten). Hoeveel respect krijgt hij van jou, als jij nog geld van hem krijgt?

Ja BB jij bent er ook echt bij geweest in die twee jaar Royal Rumble.
Er is al veel over geschreven en gezegd en er is veel geld in gestoken door mij en anderen als ik zeg 2 ton dan is dat in ieder geval aan de lage kant, je hebt gelijk als je zegt dat is geen succes maar had ik had ook nooit het idee dat het blad een groot succes zou worden het was meer hobby matig bedoeld en zou blij zijn dat het break even zou draaien.
Ik heb misschien teveel liefde voor de sport gehad om dit soort zaken aan de zijlijn erbij te doen en weet nu dat in de vechtsportwereld er geen ruimte is voor nog een blad en dacht echt dat door de K1 hype er sponsors genoeg te vinden waren om het blad rendable te maken.
En natuurlijk zullen de beste stuurlui aan wal lachen en mensen die tegen je zijn hun gelijk nu halen of schrijven, maar BB ik treed als kritiek is altijd naar voren met mijn eigen naam omdat ik { en iedereen die er aan mee gewerkt heeft }in het hele royal rumble verhaal zuiver in sta en stond en alles heb gegeven voor dit blad om het tot een succes te maken.
Voor die paar abonees die het blad had niet getreurd we { koen en ik } proberen in het nieuwe jaar een doorstart te maken met het blad en wat nieuwe mensen omdat we vinden dat er altij een blad moet zijn wat objectief moet zijn in de vechtsport.
Mocht het zo zijn dat ons het niet lukt dan kunnen de abonees wat mij betreft een vrij kaartje krijgen voor een groot gala wat ik volgend jaar zal houden in Apeldoorn { datum en programma komt asap }
En voor andere forum broeders die denken het juiste verhaal te weten stuur mij een pm en ik zal je vragen beantwoorden.
En voor BB ik zit ook echt niet te wachten op respect.

Henk

MMAFAN-1122
16-12-2008, 09:31
Succes!!!

chief108
16-12-2008, 10:47
bedankt voor de info Henk
en als er wat moet gebeuren voor de eventuele doorstart weet je me te vinden

OSU!!

chief108
16-12-2008, 10:49
iemand alle nummers nog kopen??? :D heb ze allemaal nog van nr 1 (okt/nov 05) t/m nr 17 (sep/okt 08)
wordt misschien nog wel waardevolle collectie :deal:

in Klazienaveen hangen een lading van die covers ingelijst op posterformaat
als Henk dat ruim 2 ton heeft gekost zijn dat erg kostbare kunstwerken geworden....

Wheelie
16-12-2008, 10:58
iemand alle nummers nog kopen??? :D heb ze allemaal nog van nr 1 (okt/nov 05) t/m nr 17 (sep/okt 08)

Ik geef je er 1.000.000 vcash voor

Fasada
16-12-2008, 11:30
Als oprichter van royalrumble wil ik hier nog even op reageren. Het is erg jammer dat zo’n mooi blad als royalrumble het niet heeft gehaald. Henk heeft in eerste instantie veel voor het blad gedaan en het was zeker niet zijn opzet om het blad failliet te laten gaan. Alleen werden er veel beloftes gedaan die niet of nauwelijks zijn nagekomen, vandaar dat er een aantal mensen binnen royalrumble gewoon pech hebben gehad. Ik zelf heb ook risico’s genomen in de hoop dat alles goed zou komen. Deze risico’s zijn voor mij verkeerd uitgepakt en ben zelf ook persoonlijk wat misgelopen. Ik heb toen samen met Ben besloten om te stoppen aangezien royalrumble voor mij een baan was en niet hobby matig zoals bij Henk. De heren kozen er voor om een doorstart te maken zonder ons, dit hebben zij weliswaar gedaan maar had niet het gewenste resultaat blijkbaar. Erg jammer voor de abonnees en de lezers maar ook voor de medewerkers die veel voor het blad hebben gedaan.

Wil iedereen bedanken die zich actief heeft ingespannen voor het blad. Veel mensen op het forum hebben wel eens wat gedaan voor het blad, soms ging de samenwerking bij de één wat moeizamer dan bij de ander maar één ding was altijd terug te zien aan het blad; de liefde voor de sport!

HUNEBED
16-12-2008, 11:48
Echt zonde dat zo'n mooi blad verleden tijd is... helaas zijn de makers er niet in geslaagd om met de doorstart wat rendabels op te zetten, persoonlijk vond 'k die eerste Ringsport's als krantje altijd geweldig (zelfde als nu de FightScene), msschn een idee?!

Ralph
16-12-2008, 11:55
Misschien dat het in de toekomst wat gemakkelijker wordt om adverteerders te trekken? Want dat is volgens mij de reden waarom RR ten onder is gegaan: er zijn gewoon nog te weinig mainstream bedrijven die zich met vechtsporten willen associëren. Maar ik heb het idee dat hier langzaam maar zeker verandering in gaat komen. Wellicht te laat voor RR, maar misschien in de toekomst? Vond het in ieder geval een erg leuk/goed/mooi blad en heb er altijd met plezier aan meegewerkt.

Impulse
16-12-2008, 12:38
En nu ben ik mijn 50 euro kwijt?
Heb wel geteld 1 blad gehad nadat ik mijn abbo had verlengd. (en dat was ook nog de minste van allemaal) :S


Hier nog 1, ( en denk nog wel meer ) jammer is dat wel. Hopelijk een nieuwe doorstart volgend jaar....we wachten het wel af

Jeroen
16-12-2008, 12:54
Idd! Er zijn ook nog wat medewerkers die wat (meer) geld tegoed hebben....

Inderdaad. Ik loop al een tijdje om m'n geld te zeuren.

Jeroen
16-12-2008, 12:58
Maar dat boeit verder niet. Wat ik jammer vind, is dat 1 van de beste vechtsportbladen kopje onder is gegaan. De RR stond wat mij betreft voor kwaliteit en leuke stukken en ik heb er altijd met veel plezier voor geschreven.

Ralph
16-12-2008, 13:10
Maar dat boeit verder niet. Wat ik jammer vind, is dat 1 van de beste vechtsportbladen kopje onder is gegaan. De RR stond wat mij betreft voor kwaliteit en leuke stukken en ik heb er altijd met veel plezier voor geschreven.

x2! Als er op een gezonde wijze een doorstart gemaakt wordt, dan zou ik graag mijn steentje weer bijdragen. Heb ook met veel plezier mijn stukken/interviews geschreven en heb veel leuke en interessante mensen in het wereldje leren kennen.

Bobson
16-12-2008, 17:24
De sport is afhankelijk van mensen die hun nek uitsteken. Veelal in de vorm van veel tijd en/of geld. En dan zit er wel eens een project bij dat tegenvalt, of zelfs mislukt. Wat daar de oorzaak ook van moge zijn. De mensen die daarna de meeste herrie maken, zijn vaak degenen die langs de zijlijn van de sport staan en daar zelf nog nooit een zinvolle bijdrage aan hebben geleverd.
Ik vind het jammer dat het zo is gelopen met de RR, en hoop op een doorstart die door de opgedane kennis en ervaringen dit keer wel een succes zal zijn. Want het is nauwelijks voor te stellen dat er geen markt zou zijn voor een objectief blad. Ik denk juist dat we dat erg goed kunnen gebruiken.
Ik had ook een abonnement. Ben ik nu een paar tientjes kwijt? Ach, wat jammer. Maar mijn wereld vergaat er niet door, en ik verwacht ook geen schamel kerstdiner. En dat zal bij de anderen niet anders zijn. Dus de klaagzang mag wel stoppen.
De RR was een prima blad, en ik zou het erg jammer vinden als het ophoudt te bestaan. Dus wens ik alle betrokkenen alvast succes met een doorstart. Ik meld mij gewoon weer aan als abonnee.

remco pardoel
17-12-2008, 01:01
Het is gewoon heel erg jammer dat RR er niet meer zal zijn.
Ik kan ook niet geloven dat er opzet in het spel zit

Uiteindelijk is er niemand bij gebaat ook niet de promoters en team managers. Een blad is natuurlijk een mooi uithangbord voor de prestaties van hun gala of vechters.

Fight Master
17-12-2008, 10:58
Henk weet het wel mooi te vertellen maar de informatie die ik heb gehoord is toch even wat anders. Na zijn debacle bij royalrumble besloot Henk nog een gala te organiseren met een begroting van een paar ton. De medewerkers van royalrumble zouden wel raar opgekeken hebben toen men hoorde dat hij zo'n avontuur aanging terwijl hun nog wachten op hun geld. Ahoy was ook niet een succes en veel mensen hebben nog steeds geen geld gekregen, zijn partner Jan is ook niet zo blij met dit alles want de sporen van Henk zijn zaken doen is ook bij hem op z'n bord gekomen. Sommige noemen hem een zakenman maar dit lijkt meer op mensen belazeren met mooie praatjes. Alle medewerkers van het blad krijgen nog geld en de beste man heeft het nu doodleuk over nog een doorstart. Sorry hoor maar dan heb je duidelijk een plaat voor je hoofd en dan zie jij zaken doen toch heel anders. Ga eerst fatsoenlijk contact zoeken met al die mensen die nog geld van je krijgen voordat je weer verder gaat met een nieuw project Op Hardcore Sports Management (http://www.teamhardcore.nl) staat nog doodleuk: Betrouwbaarheid, respect voor iedereen, personeel, zakenpartners en concurrenten, wie dan ook, en bovenal: een woord is een woord. Voor Henk Kuipers betekent een handdruk exact hetzelfde als het tekenen van een juridisch contract van tien pagina's. Denk dat de (sommige) vechters van team hardcore en medewerkers van royalrumble achter hun oren krabben bij het lezen van dit.

De man van 14K
17-12-2008, 11:31
wat een uitspraken allemaal zeg...:confused:

BB
17-12-2008, 18:26
Henk weet het wel mooi te vertellen maar de informatie die ik heb gehoord is toch even wat anders. Na zijn debacle bij royalrumble besloot Henk nog een gala te organiseren met een begroting van een paar ton. De medewerkers van royalrumble zouden wel raar opgekeken hebben toen men hoorde dat hij zo'n avontuur aanging terwijl hun nog wachten op hun geld. Ahoy was ook niet een succes en veel mensen hebben nog steeds geen geld gekregen, zijn partner Jan is ook niet zo blij met dit alles want de sporen van Henk zijn zaken doen is ook bij hem op z'n bord gekomen. Sommige noemen hem een zakenman maar dit lijkt meer op mensen belazeren met mooie praatjes. Alle medewerkers van het blad krijgen nog geld en de beste man heeft het nu doodleuk over nog een doorstart. Sorry hoor maar dan heb je duidelijk een plaat voor je hoofd en dan zie jij zaken doen toch heel anders. Ga eerst fatsoenlijk contact zoeken met al die mensen die nog geld van je krijgen voordat je weer verder gaat met een nieuw project Op Hardcore Sports Management (http://www.teamhardcore.nl) staat nog doodleuk: Betrouwbaarheid, respect voor iedereen, personeel, zakenpartners en concurrenten, wie dan ook, en bovenal: een woord is een woord. Voor Henk Kuipers betekent een handdruk exact hetzelfde als het tekenen van een juridisch contract van tien pagina's. Denk dat de (sommige) vechters van team hardcore en medewerkers van royalrumble achter hun oren krabben bij het lezen van dit.

En waarom verbaast mij dit verhaal niet? Wat ik eerder opmerkte: men bouwt een aura op van succes, maar als je eens goed kijkt dan is er geen succes. Alleen uiterlijke schijn en blijkbaar op kosten van een ander.

Kijk ik heb ( gelukkig) nooit geen zaken met Henk gedaan, maar als ondernemer heb ik een aantal keren mijn geld niet gekregen van bedrijven/personen die failliet gingen ( maar wel in een (te)grote auto reden) en daarna gewoon weer doorstarten. En daar heb ik gewoon de schurft aan. En dan kun je wel zeggen: ik doe het uit liefde voor de sport, maar je moet je afvragen of je teleurgestelde leveranciers e.a. ook zoveel liefde voor de sport hebben. Kijk dat je zelf een risico neemt met je eigen geld, dat is een keuze en niets mis mee. Maar zoveel anderen worden teleurgesteld. De opmerking dat ik niet post onder mijn eigen naam en dat Henk daar problemen mee heeft, doe ik af als een futiliteit. Teneerste geniet ik geen grote bekendheid, dus BB zal een ieder net zoveel zeggen als Jan de Vries. Daarnaast is het gebruikelijk dat op Internet aliassen worden gebruikt.

Fight Master
18-12-2008, 18:47
wat een uitspraken allemaal zeg...:confused:

Deze uitspraken liggen zo gevoelig dat ik van dhr Kuipers een pm gekregen heb en van chief zelfs negatieve reps. chapeau ;) Henk vind zelf dat hij de grote verliezer is omdat AHOY en de Royal Rumble hem geld gekost heeft ipv opgeleverd

Fight Master
18-12-2008, 19:11
Team Golden Glory vs Team Hardcore ;) http://i39.tinypic.com/hvxd7d.jpg

chief108
18-12-2008, 20:19
LOL...

en toch wat het een zeikwijf post

ICON
18-12-2008, 20:24
waarom is dat een zeikwijf post? als er echt mensen zijn die voor RR gewerkt hebben en nog geld krijgen mogen ze blij zijn dat er alleen zo'n post geplaatst wordt

chief108
18-12-2008, 20:32
omdat de post bol staat van informatie die hij via, via gehoord heeft (en je weet hoe betrouwbaar zulke verhalen zijn) en met speculaties over hoe dingen gegaan zijn (volgens hem)

zelfde gaat voor de post van BB op die, om precies dezelfde reden, dezelfde neg reps van mij gehad heeft

A.F.
18-12-2008, 20:42
micha micha micha....

hoe is het trouwens met je stuitje? nog iemand overheen geketst?

edit : en chief...... come on ... negreps uitdelen?? negreps zijn voor bitches...

chief108
18-12-2008, 20:49
ach ja flipmans...
daar heb je ook wel weer gelijk in

maar als iemand me vrienden gaat lopen afzeiken dan krijg je dat hè?
zou ik ook gedaan hebben als het om Willem, Muth, Hunebed of een ander ging

BB
18-12-2008, 20:54
omdat de post bol staat van informatie die hij via, via gehoord heeft (en je weet hoe betrouwbaar zulke verhalen zijn) en met speculaties over hoe dingen gegaan zijn (volgens hem)

zelfde gaat voor de post van BB op die, om precies dezelfde reden, dezelfde neg reps van mij gehad heeft

Ik weet het niet hoor. Ik heb helemaal geen info gegeven van horen zeggen. ik heb alleen mijn mening gegeven op basis van feiten. Als dat niet mag of kan op een forum, dan heb ik dat blijkbaar verkeerd begrepen. En wat die negatieve reps aangaat, daar heb ik schijt aan. Je kunt het met me eens zijn of niet, maar mijn mening uiten zal ik altijd blijven doen. En ik laat me door niemand de mond snoeren tenzij ik word gebanned:). En Henk, bedankt voor je PM, wat ik ermee moet of hoe ik het moet interpreteren weet ik niet. Wat mij betreft heb ik mijn zegje gedaan. Ik heb mij altijd positief opgesteld op het forum en dat zal ik blijven doen, maar nogmaals mijn mening is mijn mening en als ik die niet mag ventileren, gooi me dan maar van dit forum.

micha
18-12-2008, 21:47
hij heeft gelijk toch dus dan verdient hij reps

PigDog
18-12-2008, 22:02
Effe off-topic, maar ik vind het niet passen als je de commentaren van je reps op het forum knalt. Vaak staan er persoonlijke boodschapjes bij, die de zender niet heeft bedoeld voor de grote gemeenschap. Anders kunnen we het reps-systeem wel afschaffen en gewoon in een bericht commentaar geven.

Als je neg-reps krijgt, steek je die gewoon weg als een man.
Zeikwijf......

Octavius
18-12-2008, 22:08
Ik zou zeggen: Bring it to the Pit!

chief108
18-12-2008, 22:11
Effe off-topic, maar ik vind het niet passen als je de commentaren van je reps op het forum knalt. Vaak staan er persoonlijke boodschapjes bij, die de zender niet heeft bedoeld voor de grote gemeenschap. Anders kunnen we het reps-systeem wel afschaffen en gewoon in een bericht commentaar geven.

Als je neg-reps krijgt, steek je die gewoon weg als een man.
Zeikwijf......
:stupid:

reps... :p

Fight Master
18-12-2008, 22:15
omdat de post bol staat van informatie die hij via, via gehoord heeft (en je weet hoe betrouwbaar zulke verhalen zijn) en met speculaties over hoe dingen gegaan zijn (volgens hem)

Ja natuurlijk dit heb ik allemaal verzonnen en Henk heeft helemaal geen schulden. Ik wil best een lijst hier neer zetten van mensen die hij nog moet betalen daar staan ook mensen op die hier posten. Jij werkt voor Henk dus logisch dat jij het voor hem opneemt maar doe mijn post niet af als onzin dan maak je jezelf belachelijk ;). Henk heeft het in een PM naar mij zelfs toegegeven. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat hij in die PM beloofde iedereen te betalen, we zullen zien ........

Fight Master
18-12-2008, 22:16
waarom is dat een zeikwijf post? als er echt mensen zijn die voor RR gewerkt hebben en nog geld krijgen mogen ze blij zijn dat er alleen zo'n post geplaatst wordt

x 2 icon

BB
18-12-2008, 22:16
:stupid:

reps... :p

Wie begint er nu met het wereldkundig te maken, dat er neg reps zijn gegeven. Dat was ik niet, slimme vent:whistling:. Als je het daar zo mee eens bent, moet je er zelf ook naar handelen.

chief108
18-12-2008, 22:47
Ja natuurlijk dit heb ik allemaal verzonnen en Henk heeft helemaal geen schulden.
tuurlijk zijn er schulden smarty pants...
hoe denk je anders dat dat blad failliet gegaan is :rolleyes:

maar je betrekt het op de persoon Henk Kuipers
Henk heeft tig bedrijven
als 1 kapot gaat, dan draait de rest wel door gelukkig

als hij ook nog eens zegt dat iedereen gewoon betaald gaat worden
om dan te gaan jammeren dat hij meteen ook maar geen gala's meer moet gaan organiseren etc. vind ik wel HEEL erg kort door de bocht

enne...
ik werk niet voor Henk
ik help hem mee waar ik kan
als vriend


Wie begint er nu met het wereldkundig te maken, dat er neg reps zijn gegeven. Dat was ik niet, slimme vent:whistling:. Als je het daar zo mee eens bent, moet je er zelf ook naar handelen.
ik snap niet veel van je post
het spijt me, het zal te laat voor me zijn ofzo
of je moet gewoon ongesteld worden en kraamt onzin uit

snapte dit ook al niet:

mijn mening is mijn mening en als ik die niet mag ventileren, gooi me dan maar van dit forum.
tuurlijk mag je je mening geven
maar je zegt het al: dit is een forum en op alles wat je zegt ken je een reaktie verwachten
heb niemand horen zeggen of dreigen dat je gebanned zou worden hoor...

damn...
ik denk echt dat je ongesteld moet worden... :confused:

luc
18-12-2008, 22:50
Ik vind toch wel dat als je een bedrijf start, of een gala organiseert je bepaalde risicos kan en moet inschatten.
En vooral, je de mensen moet betalen.
henk had toch een motorenzaak, dus moet het toch mogelijk zijn deze schulden af te betalen, of dat zo snel mogelijk te regelen?
Ik vind het zelfs goed dat deze diskussie op internet komt, want er zijn gedupeerden.
Als je mensen voor iets laat betalen, en de condities worden niet voldaan.....ja, dat heeft een naam, hoe je dat ook draait of keert.
Of wie je ook bent, doet er niet toe.

BB
18-12-2008, 22:59
of je moet gewoon ongesteld worden en kraamt onzin uit


damn...
ik denk echt dat je ongesteld moet worden... :confused:

Dit soort opmerkingen zeggen meer over jou dan over mij. Ik heb genoeg gezegd over dit item en zal verder ook niet meer reageren. Niet omdat ik vind dat jij gelijk hebt, want op inhoudelijke argumenten heb je dat zeker niet, maar alleen omdat het niveau van de discussie naar een bedenkelijk niveau wordt gebracht door dit soort opmerkingen. De groeten.:D

Bobson
18-12-2008, 23:25
Misschien is het een idee om een apart roddelforum te openen. Dan nemen dit soort discussies geen kostbare ruimte op dit forum in beslag. :)

danial
18-12-2008, 23:25
RR is failiet gegaan en niet de eigenaar. Ik denk dat je het niet op een persoon kan gooien. RR is failiet omdat het blad niet draaide zoals verwacht.
En je kan niet zeggen dat van geld van een andere bedrijf, de RR betaalt moet worden. Als je dat doet loopt de andere bedrijf ook risico....

Ik hoop dat RR terug komt, en dat iedereen zijn geld terug krijgt (wat ik zeker weet, kan alleen even duren).

ik lees RR en rings graag, maar nu even alleen rings:D (gelukkig draait die wl goed

chief108
18-12-2008, 23:31
Ik vind toch wel dat als je een bedrijf start, of een gala organiseert je bepaalde risicos kan en moet inschatten.
En vooral, je de mensen moet betalen.

true...

da's het risico van zakendoen
hoort er allemaal bij

heb ook niemand dat horen ontkennen


henk had toch een motorenzaak, dus moet het toch mogelijk zijn deze schulden af te betalen, of dat zo snel mogelijk te regelen?

hij heeft wel meer als alleen maar een motorzaak
hij is de eigenaar van verschillenden bedrijven
je kan niet zo maar geld sluizen van onderneming A naar onderneming B
zo werkt dat niet in de grote mensen wereld
en de belastingdienst vindt dat ook niet okee

bedrijf A is verantwoordelijk voor zijn eigen financiën en bedrijf B ook
gaat bedrijf B naar de kloten dan kan bedrijf A gewoon doorgaan gelukkig

en BB: :bye2:
don't forget to close the door
Misschien is het een idee om een apart roddelforum te openen. Dan nemen dit soort discussies geen kostbare ruimte op dit forum in beslag. :)
LOL....
goed plan

dit soort threads lijken meer op de Privé dan op mixfight.nl


RR is failiet gegaan en niet de eigenaar. Ik denk dat je het niet op een persoon kan gooien. RR is failiet omdat het blad niet draaide zoals verwacht.
En je kan niet zeggen dat van geld van een andere bedrijf, de RR betaalt moet worden. Als je dat doet loopt de andere bedrijf ook risico....

Ik hoop dat RR terug komt, en dat iedereen zijn geld terug krijgt (wat ik zeker weet, kan alleen even duren).

ik lees RR en rings graag, maar nu even alleen rings:D (gelukkig draait die wl goed
:stupid:

luc
19-12-2008, 00:45
Beste Chief,
er is ook nooit een deftige uitleg geweest, met cijfers en dergelijke.
Moest de eigenaar/royal rumble hierover een duidelijk beeld,of verklaring geven, gaan de mensen het beter begrijpen, en meer respect tonen.
Een of twee ton verloren, ja, dat kan, maar dat is een erg vage en onduidelijke uitleg.
Je kan toch even goed een klare en duidelijke uitleg geven door te zeggen ; zoveel leden, zoveel om het blad te drukken, zoveel aan medewerkers, verspreiding, enz....
Dan weten de mensen wat er met hun centjes gebeurd is, en zijn de roddels weg??? Juist???
Ik heb niks tegen Mr Henk kuipers, ik denk dat hij veel kan ophelderen door een klare kijk op alles te geven?
Ik geef gewoon positieve kritiek.

Mvg,

Luc

Ralph
19-12-2008, 01:34
Wat ik eerder al postte: adverteerders, adverteerders, adverteerders! Daar ligt het probleem. Of nog concreter: het slechte imago dat nog steeds aan vechtsporten kleeft.
Ik heb in de RR ooit nog eens een artikel daarover geschreven; is nu wel van toepassing.... Ik zal eens kijken of ik dat nog kan vinden.

Ralph
19-12-2008, 01:41
Stuk uit RR 16.


IMAGOPROBLEMEN



- Is het negatieve imago van vechtsporten tegen te gaan? -



Door Ralph Otto




Vechtsporten winnen de laatste jaren steeds meer aan populariteit in Nederland. Niet gek, want Nederland doet het al tijden erg goed in de verschillende disciplines. Zo zijn bijvoorbeeld twaalf van de laatste vijftien K-1 GP kampioenen Nederlanders, doen landgenoten als Melvin Manhoef, Gegard Mousasi, Alistair Overeem, Tyrone Spong, Andy Souwer, Albert Kraus, etc., etc. het goed in binnen- en buitenland en staan Nederlandse trainers hoog aangeschreven binnen het wereldje. In Japan (en in mindere mate in de Verenigde Staten) kunnen deze topsporters amper normaal over straat. In Nederland kennen alleen de liefhebbers van de sport de 'grote namen'. Bovendien kleeft er voor de niet-kenners een negatief imago aan en een gewelddadig sfeertje om vechtsporten van straatvechten, portiers, onderwereld, enzovoort. Wat is hieraan te doen?

Even voorstellen: Prof.dr. Pieter Vijn
Om iets meer over de problemen rondom het imago van vechtsporten, maar vooral ook over mogelijke oplossingen, te weten te komen, zocht Royal Rumble contact met een deskundige op het gebied van imagovorming en marketing-communicatie. Eén van de vooraanstaande wetenschappers op dit vlak in Nederland is prof.dr. Pieter Vijn. De heer Vijn is parttime hoogleraar aan de Nyenrode Business Universiteit in (corporate) branding en integrated/multi-channel marketing-communicatie. Hij doceert aan internationale MBA studenten. Daarnaast was hij twintig jaar verbonden aan het wereldwijde communicatienetwerk Young & Rubicam/Wunderman in diverse functies. Hiervóór was hij onder andere managing director interactieve en online marketing EMEA. Aan de hand van enkele vragen en stellingen kwamen we veel te weten.


Al wordt het de laatste tijd wel steeds beter (denk aan uitzendingen op Eurosport en SBS6): de Nederlandse mainstream pers besteedt nog steeds weinig aandacht aan de prestaties van vechtsporters en als men het wel doet zijn de berichten vaak negatief. Ligt 'de schuld' hiervan bij de pers of moeten vechtsporters, promotors en bonden het bij zichzelf zoeken?
‘De schuld bij de pers leggen is het slechtste wat je kan doen. Hier kan je goed een vergelijking maken met de politiek. Je krampachtig en verdedigend opstellen werkt averechts, want je legt de nadruk juist steeds weer op dezelfde problemen. De eerste stap is om als ‘vechtsporter’ toe te geven dat bepaalde problemen er nu eenmaal zijn. En hier dien je dan volwassen en zelfbewust mee om te gaan. Mijn advies: wees minder krampachtig met verdedigen bezig en wees trots op je sport.
‘Om tot een positiever imago te komen dient er initiatief vanuit de sport zelf genomen te worden. Dit kan heel goed door zelf positief en verrassend nieuws te creëren. Dus wellicht iets in de trant van: “We weten dat er problemen zijn, maar wist u ook dat...” Op deze manier haal je de focus weg bij de negatieve aspecten en vestig je de aandacht op positief nieuws, dat velen als verrassend zullen ervaren. Als je dit als sport (dus als atleten, bonden, promotors, maar ook als bladen als Royal Rumble) consequent blijft doen zal het beeld dat mensen van de sport hebben langzaamaan veranderen.’

Zoals eerder vermeld hebben vechtsporten in Nederland met een negatief imago te maken. Door sommigen (een kleine minderheid van het publiek dat op wedstrijden afkomt) wordt dit imago een beetje gecultiveerd, terwijl de serieuze sporter, trainer, bond, promotor en de overgrote meerderheid van het publiek niets liever zou willen dan de uitstraling hebben van een 'normale, gerespecteerde' sport. Hoe dient men om te gaan met deze spagaat?
‘De aandacht moet weg van deze negatieve aspecten. Dit kan door er positieve zaken tegenover te stellen. Een mogelijkheid hiervoor is het inzetten van positieve rolmodellen. Bijvoorbeeld topvechters als Lucia Rijker, die een goed verhaal hebben en de sport positief in het nieuws kunnen brengen. Maar ook algemeen gerespecteerde mensen (in gerespecteerde beroepen), waarvan men misschien helemaal niet verwacht dat hij/zij aan vechtsport doen, kunnen hierin een rol spelen. Laat deze mensen spreken over hun passie en redenen aandragen om duidelijk te maken waarom vechtsport hun passie is. Als je dit op een consequente manier doet, creëer je steeds weer opnieuw verrassend, positief nieuws.’

In kranten en in nieuwsbulletins wordt bij items over criminelen en misdadigers vaak vermeld of ze aan vechtsporten doen. Ook al hebben ze misschien maar twee keer een sportschool van binnen gezien; het wordt dan toch vermeld. En als ze bijvoorbeeld op tennis zitten, hoor of lees je daar niets over. Wordt het negatieve imago van vechtsporten ook niet gewoon in de pers gecultiveerd en valt hier wel tegenop te vechten?
‘Er is in Nederland nu eenmaal vrijheid van meningsuiting, dus hier valt niet tegenop te boksen. Dit moet je gewoon accepteren en er volwassen mee omgaan. Zoals eerder gezegd ligt je wapen tegen het negatieve imago in het creëren van positief nieuws.’

Vooral op kleinere evenementen zijn de hoofdsponsors vaak growshops, sekshuizen, of iets dergelijks. Stelling: Om tot een beter imago te komen dienen dergelijke hoofdsponsors ontlopen worden.
‘Dit is een lastige zaak. Een quick-win bestaat niet. Allereerst zal in kaart moeten worden gebracht wat de doelgroep is dat bij het huidige imago hoort. Vervolgens moet je voor jezelf duidelijk hebben wat het gewenste imago is. Je kan niet ineens een omslag maken; je wilt je huidige doelgroep niet van je vervreemden. Het sleutelwoord hierbij is: updaten. Er moet een vertaalslag worden gemaakt van het ‘oude’ naar het ‘nieuwe’ imago en dit kost nu eenmaal tijd.’

In Nederland bestaan vele kleinere bonden die elk hun eigen reglementen, evenementen, PR enzovoorts hebben. Stelling: Het zou voor het imago van de sport beter zijn als er één overkoepelende organisatie met meer 'massa' achter de sport stond.
‘Hier kan ik kort over zijn: dit is absoluut waar. Een overkoepelende organisatie straalt veel meer uit dan een hoop kleine ‘eilandjes’ bij elkaar. Bovendien is het dan veel gemakkelijker een eenduidige boodschap uit te stralen.’

En tot slot: Op welke andere manieren kan men vanuit de vechtsport zelf iets doen aan imagoverbetering?
‘Wat mijns inziens ontbreekt is dat er nog geen sprake is van een systematische effort om het imago op te vijzelen. Het is zaak om systematisch positief nieuws te maken. Denk hierbij aan vaste rubrieken in tijdschriften, een communicatieplan, het opstellen van FAQs (frequently asked questions) om vooroordelen te ontkrachtigen en de nadruk op positieve aspecten te leggen, het creëren van contextactiviteiten als lezingen en workshops waarbij de positieve aspecten van vechtsporten worden belicht, enzovoorts.
‘Ook zou de nadruk op de esthetiek van de sport gelegd kunnen worden. Dus haal het weg bij de agressiviteit en leg de nadruk op de dynamiek en beweging; denk aan termen als ‘vechtend ballet’.
‘Ook belangrijk is het uitdragen van waarden en normen, die horen bij deze tijdgeest en die een duidelijke rol spelen binnen de verschillende vechtsporten. Denk hierbij aan: doorzettingsvermogen, reageren op complexe zaken, positivisme, discipline, concentratie (meditatie), snelheid van reactie (adoptief zijn), vormend (voor lichaam en geest) en het in staat zijn om mee te bewegen (bewegingen overpakken en energie van de ander gebruiken). Dit zijn moderne normen en waarden, die duidelijk te verbinden zijn met vechtsporten.
‘Iets anders dat mij opvalt is de soort visualisering die bij de sport wordt gehanteerd op bijvoorbeeld posters, flyers, tijdschriften en websites. Er wordt vaak gebruik gemaakt van donkere kleuren en agressieve beelden en dit helpt nu niet direct mee aan het verbeteren van het imago. Met lichtere, vrolijkere kleuren en wellicht een koppeling met kunst en fotografie creëer je een meer open karakter, dat bij kan dragen aan een positiever beeld.’

sebastiaan
19-12-2008, 09:47
Zonde,het enige vechtsport blad dat ik braaf kocht...

Fight Master
19-12-2008, 11:47
Mensen die hem allemaal verdedigen snappen het gewoon echt niet. Roepen dat het een bedrijf is en niet de persoon. Onzin! Jullie zijn gewoon zijn vriend die waarschijnlijk wel netjes hun geld hebben gekregen en het af doen als zaken doen is risico's nemen en je het niet op de persoon moet gooien. Hoezo kan je het niet op de persoon gooien, hij is toch degene die de bedragen uitgeeft en de afspraken maakt en niet nakomt, blijkbaar geeft hij zijn geld verkeerd uit want beide zijn ze failliet. Ik krijg een pm van hem waarin hij ook roept dat beide bedrijven KO events en Royalrumble op zich zelf staan. Dan nog maakt het nog niks uit want in beide bedrijven krijgen mensen nog steeds geld van hem. Als ik de reacties van fasada, jeroen en ralph zie kan ik daaruit opmaken dat zij ook nog wat krijgen maar het af doen met pech. Als ik in hun positie zat zou ik dat niet omschrijven als pech maar dat is hun ding. Als je gouden bergen belooft moet je ze ook waarmaken en dat is dus gewoon niet gebeurt. In zijn pm zegt hij ook; "Dus als er iemand nog geld moet hebben van royal rumble ben ik dat zelf wel" HALLO! Wat is dat nou weer voor iets, hij is de persoon die er zoveel geld tegen aan heeft gegooid en blijkbaar verkeerd heeft uitgegeven, dat je zoiets kan zeggen zegt voor mij genoeg. Als jij twee ton heb uitgegeven waarom is dan niet iedereen betaald, je eigen mensen zouden toch voorrang moeten hebben of ben ik nou gek. Voor de mensen die het hebben over roddelen, beseffen niet dat het geen roddels zijn maar dat het gewoon feiten zijn. KO events is failliet, Royalrumble is failliet, Team Hardcore heeft zijn meeste A vechters verloren, gaan er dan geen bellen rinkelen dat zijn zaken doen op z'n minst dubieus is. Ik vind het nog vreemd dat er maar zo weinig mensen naar buiten durven te komen want de drie mensen die ik eerder noemen zijn echt niet de enige. Ik ben een simpele abonnee die ook wat dingen hoort en de meeste vaak af doe als roddels maar wat ik nu op schrijf hoor ik van meerdere mensen dus kan ik er vanuit gaan dat het zo is.

micha
19-12-2008, 11:54
Effe off-topic, maar ik vind het niet passen als je de commentaren van je reps op het forum knalt. Vaak staan er persoonlijke boodschapjes bij, die de zender niet heeft bedoeld voor de grote gemeenschap. Anders kunnen we het reps-systeem wel afschaffen en gewoon in een bericht commentaar geven.

Als je neg-reps krijgt, steek je die gewoon weg als een man.
Zeikwijf......

x2

Richelieu
19-12-2008, 14:48
KO events is failliet

KO Events?

Een pagina terug meld meneer Kuipers nog dat er plannen zijn om in Apeldoorn volgend jaar terug te komen met een groot gala? Kan iemand door iets meer over melden?

Zoals Ralph al eerder melde heeft de ondergang van de RR te maken gehad met de weinig inkomsten! Het blad heeft er altijd goed uitgezien (afgezien van het laatste nummer!!) en de oude redactie heeft er altijd naar gestreefd om een strak magazine cq product neer te zetten! Veel Mixfight leden kunnen dit weten aangezien ook zij met enorm veel inzet hieraan hebben meegewerkt, grotendeels uit liefde voor de sport! Denk dat Kuipers in eerste instante het blad heeft gekocht omdat hij ook verkocht is aan de vechtsport. Als hij een "echte" zakenman was geweest had hij de stekker er allang uitgetrokken, maar toch bleef het blad uitkomen terwijl het al die tijd niet winstgevend was!

We kunnen over de Royal Rumble nog wel een tijdje door blijven discussieren, maar het feit blijft staan dat het blad er niet meer is en ik persoonlijk weinig vertrouwen heb in een doorstart op korte termijn.

chief108
19-12-2008, 16:43
Denk dat Kuipers in eerste instante het blad heeft gekocht omdat hij ook verkocht is aan de vechtsport. Als hij een "echte" zakenman was geweest had hij de stekker er allang uitgetrokken, maar toch bleef het blad uitkomen terwijl het al die tijd niet winstgevend was!

als hij het alleen om het geld had gedaan had hij het niet eens moeten kopen IMHO

en dat was het veel eerder failliet gegaan
en zat iedereen nu over andere mensen te zeiken

micha
19-12-2008, 17:47
triest hoor chief mij 2x neg reps geven.

och och niemand komt aan henk anders krijg je aan de stok met de digitale tiranie van Chief.

chief108
19-12-2008, 17:55
so?

je zal ze wel verdiend hebben dan :rolleyes:

micha
19-12-2008, 18:02
so?

je zal ze wel verdiend hebben dan :rolleyes:

2x? je bent gewoon een kleine nobody die achter zijn keyboard iemand denkt te straffen met neg reps

chief108
19-12-2008, 18:24
:rotflmao: @ micha being pissed om wat neg reps..
laat je niet zo kennen makker...

enne... ik heb je 14 x reps gegeven en maar 3x neg
valt best mee lijkt me zo

als ik je om elke negatieve post ook neg reps had moeten geven stond je ver in het rood :rolleyes:

ICON
19-12-2008, 19:50
lol.....

chief doe s niet zo kinderachtig joh....


kom we gaan bier drinken

chief108
19-12-2008, 19:52
zei iemand bier??? :drool:

chief108
19-12-2008, 23:22
waar blijft me bier? :eek:

anonymous001
19-12-2008, 23:33
waar blijft me bier? :eek:

Weten wij veel...

chief108
19-12-2008, 23:38
ja maar...
ICON zei dat we bier gingen drinken!!!

Richelieu
21-12-2008, 02:06
De emotie en liefde voor de vechtsport zal menig zakenman in de toekomst voor een dilemma stellen. De vechtsport zit in een lift en menigeen wil nu meedoen (sponsoring, management etc), maar Henk is een type die zijn tijd vooruit was en die het nu ff zwaar heeft, maar wel zijn nek uitgestoken. Moet je trots op zijn!
ps werk niet voor henk hahaha

Aan de ene kant klopt het wel wat je zegt Roy, maar aan de andere kant is het moeilijk om in te schatten wanneer het wel een geschikte tijd is om in deze tak van sport te springen. Voordat Kuipers begon waren er al mensen die hetzelfde hadden gedaan (bijv een persoon als Aithassou die ook zijn eigen bond, sportschool, management en magazine had)

BennieBoy
12-01-2009, 13:15
De Royal Rumble is officieel failliet :(
Toch jammer van zo'n mooi blad


Ik zit dit te lezen en moet eerlijk zeggen het óók erg jammer te vinden ,immers het was een heel mooi blad.Ik zou zeggen bewaar hem, over 25 jaar worden ze misschien "serieus " geld waard.

Ik heb altijd met veel plezier "de Eregallerij van de Oude Glorie " gedaan en zéér leuke interviews gemaakt/kunnen maken.

renamer
12-01-2009, 13:17
Ik zit dit te lezen en moet eerlijk zeggen het óók erg jammer te vinden ,immers het was een heel mooi blad.Ik zou zeggen bewaar hem, over 25 jaar worden ze misschien "serieus " geld waard.



ik heb er hier nog een liggen die me igg 50 pleuro gekost heeft :fp:

Slome
12-01-2009, 15:11
ik heb er hier nog een liggen die me igg 50 pleuro gekost heeft :fp:

jeetje,,, welke dan.....;):whistling: