PDA

View Full Version : gaat het gala van 21 december door in Palace Groningen?



BB
15-12-2008, 21:20
Was even benieuwd, omdat die dorpsgek van een Sikko daar toch zou vechten tegen "voormalig A vechter" Pim . Was toen veel ophef over, maar hoor nu niets meer van.

anonymous001
15-12-2008, 21:27
Goede vraag! We zijn daar een half jaar mee plat gegooid!

Hoe zit dat?

Dalton
15-12-2008, 22:11
Vond dit in de agenda van Palace :

http://www.thepalace.nl/images/news-rubrics/67.jpg

blackadder
15-12-2008, 22:19
Vond dit in de agenda van Palace :

http://www.thepalace.nl/images/news-rubrics/67.jpg
Dus lijkt mij van ja.

jan sensei kyokushin
16-12-2008, 12:10
http://www.thepalace.nl/page.php?site=calendar


tot zondag
osu

Richelieu
16-12-2008, 17:42
Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Kom een dag later pas in Nederland aan, maar ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar de partij tussen Sikko Postma en Pim! (mocht het allemaal doorgaan)

blackadder
16-12-2008, 18:20
Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Kom een dag later pas in Nederland aan, maar ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar de partij tussen Sikko Postma en Pim! (mocht het allemaal doorgaan)
Pim is er in elk geval klaar voor. Hij zit nu tot zondag in Beverwijk en laat zich door Team Aerts bewerken.

Tizy
16-12-2008, 20:05
is er al een volledige matchmaking bekend?

gymalkmaar1
16-12-2008, 20:18
Pim is er in elk geval klaar voor. Hij zit nu tot zondag in Beverwijk en laat zich door Team Aerts bewerken.

Klink als ideale voorbereiding.jezelf door team aerts laten bewerken

Bud S
16-12-2008, 22:29
Pim is er in elk geval klaar voor. Hij zit nu tot zondag in Beverwijk en laat zich door Team Aerts bewerken.

je door peter aerts laten bewerken....
is dat wel zo'n goede voorbereiding ?

blackadder
17-12-2008, 10:53
je door peter aerts laten bewerken....
is dat wel zo'n goede voorbereiding ?
Wordt je hard van.

Richelieu
17-12-2008, 13:36
is er al een volledige matchmaking bekend?

x2!

dtk
17-12-2008, 16:38
is er al een line up bekend ?

Slome
17-12-2008, 16:49
Pim is er in elk geval klaar voor. Hij zit nu tot zondag in Beverwijk en laat zich door Team Aerts bewerken.

Traint team aerts dan @ Topteam?

blackadder
17-12-2008, 17:57
Traint team aerts dan @ Topteam?
Voor zover ik weet wel.

Slome
17-12-2008, 18:04
Voor zover ik weet wel.

Sinds waneer dan? Ik moet iets gemist hebben...

Jeru
17-12-2008, 18:11
Sinds iets meer dan een jaartje.

jan sensei kyokushin
18-12-2008, 08:50
Sinds iets meer dan een jaartje. Osu yep Pim gaat wel met mijn schoonzoon om ,hij traint al maanden mee bij Team arts .

sportgroeten

osu

Huite
18-12-2008, 17:29
http://94.100.113.48/399200001-399250000/399241901-399242000/399241970_6_8vUw.jpeg

Tizy
19-12-2008, 13:26
Line up?

Richelieu
19-12-2008, 13:31
Line up?

Zuurpiet...:rolleyes:

Maar eeuhh...er is niemand die iets meer kan vertellen over de vechters die hier zullen aantreden afgezien van het absolute hoofdgevecht Pim vs Postma?

Khanom Thom
19-12-2008, 13:45
Zuurpiet...:rolleyes:

Maar eeuhh...er is niemand die iets meer kan vertellen over de vechters die hier zullen aantreden afgezien van het absolute hoofdgevecht Pim vs Postma?

Soef, waar ben je... ;)

blackadder
19-12-2008, 14:04
Elias en Nawid zijn c-klassers van Choy-Bo. Alva zal niet vechten.

Tizy
19-12-2008, 14:15
Zuurpiet...:rolleyes:

Maar eeuhh...er is niemand die iets meer kan vertellen over de vechters die hier zullen aantreden afgezien van het absolute hoofdgevecht Pim vs Postma?

Duidelijkheid Harmen, duidelijkheid! :;-):

jiggy
19-12-2008, 16:34
Elias en Nawid zijn c-klassers van Choy-Bo. Alva zal niet vechten.klopt! wel jammer dat alfa niet gaat, maar heeft beetje rust nodig ofzo iets. maar heb zelf ook niets van een lineup gehoord. nou jah we zullen het zondag wel zien.

Effective
21-12-2008, 21:59
Weet iemand de uitslagen al? Ik ben met name benieuwd naar Pim vs Postma..

blackadder
21-12-2008, 22:45
Weet iemand de uitslagen al? Ik ben met name benieuwd naar Pim vs Postma..

Meteen in ronde 1 een Badr Hari. Is dat soms een nieuwe tactiek bij Mikes? Tegenstander omduwen, natrappen en hopen dat men niet wordt gedisqualificeert?

Marco
21-12-2008, 22:58
.......goh, wat een verrassing...:confused:

jiggy
21-12-2008, 23:07
Meteen in ronde 1 een Badr Hari. Is dat soms een nieuwe tactiek bij Mikes? Tegenstander omduwen, natrappen en hopen dat men niet wordt gedisqualificeert?jah echt of niet:boos: kon niet goed zien wat er nou precies gebeurde, maar echt jammer hoor!! nu mogen ze bijna wel de arena gaan afhuren voor de revenge:thup:. maar toch jammer voor pim.

blackadder
21-12-2008, 23:16
jah echt of niet:boos: kon niet goed zien wat er nou precies gebeurde, maar echt jammer hoor!! nu mogen ze bijna wel de arena gaan afhuren voor de revenge:thup:. maar toch jammer voor pim.
Ik had er perfekt zicht op. Omver duwen en een paar keer natrappen alá Badr Hari. Ook nadat de scheids er al tussen ging. Echt bagger gewoon.

jiggy
21-12-2008, 23:25
Ik had er perfekt zicht op. Omver duwen en een paar keer natrappen alá Badr Hari. Ook nadat de scheids er al tussen ging. Echt bagger gewoon.hebben ze 6 maand staan te stampen voor deze partij en ook aardig wat publiciteit gekregen. en dan zulke acties. hoorde wel dat pim opzicht wel zoiets had verwacht. nou jah voor de rest van de avond wel mooie partijen gezien, viel me wel op dat er weinig opstoten werder gegeven.

Richelieu
21-12-2008, 23:33
Van Tooy Gym hadden alle vechters gewonnen op punten of tko. Weet alleen nog niet hoe de B-klasse partij van mijn trainingsmaatje Mohammed Jama tegen Mixfight reporter Reinout (Ringmaster @ Mixfight) Sterk van Azer Gym is verlopen, maar dat horen we snel!

jan sensei kyokushin
22-12-2008, 07:39
Van Tooy Gym hadden alle vechters gewonnen op punten of tko. Weet alleen nog niet hoe de B-klasse partij van mijn trainingsmaatje Mohammed Jama tegen Mixfight reporter Reinout (Ringmaster @ Mixfight) Sterk van Azer Gym is verlopen, maar dat horen we snel!Osu verloren Richeleu ik stond er vlak op een mawashi geri hoge trap op het gezicht 3e ronde partij ging wel mooi alle2 kanten op tot de laatste minuut toen die trap kwam ik heb nog met je maatjes van het Team gesproken Harm leuke jongens dat van Sikko Postma was en drama ik sprak voor die tijd nog met hem en pim samen opde foto sjouke was er namens mixfightt ,toen zegt siko nog tegen mij wij houden het sportief, nee dus een ware afgang voor Sico nog erger als bij badr &remy ik stond bij Pim inde hoek met het Team art,s Pim was zwaar onder de indruk aangeslagen wat Siko deed niet goed te praten Sico kreeg een oficieele waarschuwing ik zij er staat maar 1 straf op diskwaliceren opzouten dit lijkt nergens op ,ik zij stoppen Pim echt pim kon niet verder ,jammer weer door zo,n kloten actie van een kickboxer waar respect ver te zoeken was , Pim was goed bezig meen ik .
Respect voor Pim .

osu jan

jan sensei kyokushin
22-12-2008, 08:02
Osu verloren Richeleu ik stond er vlak op een mawashi geri hoge trap op het gezicht 3e ronde partij ging wel mooi alle2 kanten op tot de laatste minuut toen die trap kwam ik heb nog met je maatjes van het Team gesproken Harm leuke jongens dat van Sikko Postma was en drama ik sprak voor die tijd nog met hem en pim samen opde foto sjouke was er namens mixfightt ,toen zegt siko nog tegen mij wij houden het sportief, nee dus een ware afgang voor Sico nog erger als bij badr &remy ik stond bij Pim inde hoek met het Team art,s Pim was zwaar onder de indruk aangeslagen wat Siko deed niet goed te praten Sico kreeg een oficieele waarschuwing ik zij er staat maar 1 straf op diskwaliceren opzouten dit lijkt nergens op ,ik zij stoppen Pim echt pim kon niet verder ,jammer weer door zo,n kloten actie van een kickboxer waar respect ver te zoeken was , Pim was goed bezig meen ik .
Respect voor Pim .

osu janOsu foto,s van de huis fotograaf (bekijk de laatstefoto,s klikken)

www.thepalace.nl (http://www.thepalace.nl)

Dragon Tail
22-12-2008, 10:11
Meteen in ronde 1 een Badr Hari. Is dat soms een nieuwe tactiek bij Mikes? Tegenstander omduwen, natrappen en hopen dat men niet wordt gedisqualificeert?

Beschrijf die actie eens precies?
Was het tijdens een clinchsituatie of zo? Scheidsrechter niet in de buurt?...

boola
22-12-2008, 11:30
wie is sicco dan heb er niks over gelezen (dorpsgek)

BB
22-12-2008, 12:00
Beschrijf die actie eens precies?
Was het tijdens een clinchsituatie of zo? Scheidsrechter niet in de buurt?...
Pim werd op de grond gegooid of struikelde na een stoot en valt met zijn hoofd buiten de ring . Sicco springt er bovenop en trapt na a la Hari. Jan Lomulder was scheids en gooit Sicco in de hoek :D en gaat op hem liggen. Pim krabbelt overeind en doet net alsof hij zwaar aangeslagen is. De verzorger van Sicco denkt dat ie ook nog even een duit in het zakje moet doen en wil ook nog even iemand aanvliegen. Gelukkig hield de trainer van Loasana hem tegen( mijn gevoel zegt: had hem maar neer geslagen, de sukkel) Zo is het ongeveer gegaan.
Mijn mening is, dat van te voren al vast stond dat dit een aanfluiting zou worden. Twee mannen van dik in de 40, die beiden geen of een twijfelachtige reputatie op vechtsport gebied hebben. Pim die overal propangeert dat hij A vechter is geweest, maar niemand heeft hem ooit zien vechten( zelfs niet in de kroeg). Sicco die alleen maar negatief in het nieuws is geweest als ie in de ring stapte, maar hoogstens een c- partij heeft gedraaid wat betreft kickboksen. Ik vind het te belachelijk voor woorden. Het is disrespect naar echte B vechters, die jarenlang dagelijks trainen om op B niveau te komen. Die minimaal zo'n 15 partijen moeten draaien om zich uberhaupt B vechter te noemen. En zij: zij krijgen het in de schoot geworpen, waarbij ze de sport enorme afbreuk doen. En dan komen ze ook nog uit voor Team Aerts resp Mike's Gym. Ik snap niet dat zij zich er mee in laten. En die PIm loopt NB in dezelfde broek als Peter. Hij zou hem nog niet mogen uitwassen.En dan roepen er ook nog mensen om een revanche. Ik snap het niet. Belachelijk en snel vergeten deze idioterie.

Mike Oxhard
22-12-2008, 12:18
Mijn mening is, dat van te voren al vast stond dat dit een aanfluiting zou worden.
Agreed.
And people got what they expected.


Sicco die alleen maar negatief in het nieuws is geweest als ie in de ring stapte, maar hoogstens een c- partij heeft gedraaid wat betreft kickboksen.
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=67008&page=2

Sicco the Worldchamp :lol:

kooivechter
22-12-2008, 13:44
sicco is een beest. een echte publieks lieveling

Max
23-12-2008, 20:15
Waar zijn de uitslagen van het gala in The Palace in Grunn.
Sjouke zet even een paar foto's op mixfight.