PDA

View Full Version : Alistair vs badr at NYE



micha
16-12-2008, 17:10
Ik hoor net dat Alistair tegen Badr vecht op Dynamite deze partij zal op k1 regels zijn en de return partij later op mma regels.

Respect voor Alistair dat hij op k1 regels de strijd aangaat. Ik vraag me af of badr ook daadwerkelijk gaat "KNUFFELEN" met Alistair op mma regels.

Ook Zimmerman gaat iets anders doen normaal namelijk mma tegen minowa.

Japan vraagt Golden Glory draait;)

tom l
16-12-2008, 17:19
Hoop dat Alistair hem in allebei de matchen een gruwelijk pak slaag geeft. Vrees er op K1 regels wel een beetje voor... Op mma regels echter gaat het een enorme slachtpartij worden in Alistair's voordeel.

MilfhunterMMA
16-12-2008, 17:21
poooh wel grappig dit.

el bastardo
16-12-2008, 17:22
Waarom? Beetje jammer. Kzie Alistair liever op K1 regels. Desalnietemin hoop ik dat ie Badr klop geeft.

spacebox
16-12-2008, 17:24
Dat gaat vet cool worden!!!

Nopain85
16-12-2008, 17:24
Hoop dat overeem hem op k-1 regels k.o slaat en op mma submitt .

Zimmerman verliest op submission, denk kneebar.

renamer
16-12-2008, 17:27
sow zal leuk worden.. 2x verlies op een avond voor gg


WTF HOE HALEN ZE HET IN HUN HOOFD

chief108
16-12-2008, 17:32
maf man.....

Perry..
16-12-2008, 17:44
haha heel vet dit
ben bang dat badr hard gestraft gaat worden op mma regels :)
alleen vrees ik wel voor ali op de k1 regels.

chief108
16-12-2008, 17:45
worden wel interessante partijen iig

dirk5
16-12-2008, 17:47
Het gaat echt slecht met Dream, alles om maar een beetje ratings te krijgen, desnoods freak matchmaking.

sjongejonge, Het lijkt net of ze eerst allemaal mooie partijen hebben gemaakt en die daarna door de blender hebben gegooid. pffff....

Collina
16-12-2008, 17:59
Yep, Alistair Overeem vs. Badr Hari. @ Weelie (primeur hé) :)

Dit gaat absoluut een knal partij worden! Op K-1 regels heeft Badr absoluut het voordeel, niets te nadelen van Alistair, Badr vecht in zijn eigen comfortzone.

Maaaaar, zoals men zegt in de docu 'demolitonman' 3 volle kniëen van alistair slik je gewoon niet weg! Deze zijn niet goed voor 8 tellen, maar 16 (of 32) :)

Ben altijd een fan geweest van Badr, maar ik hoop van harte dat Alistair hem een spreekwoordelijk poepje zal laten ruiken.

Succes monkey boy!

@ Badr: K-1 regels hé, volgende wedstrijd MMA, niet dat je perongeluk weer in de verwarring schiet! "beetje pesten hé" :)

Jeru
16-12-2008, 18:00
Damn dit zijn echt klotematchups...

Collina
16-12-2008, 18:03
Het gaat echt slecht met Dream, alles om maar een beetje ratings te krijgen, desnoods freak matchmaking.

sjongejonge, Het lijkt net of ze eerst allemaal mooie partijen hebben gemaakt en die daarna door de blender hebben gegooid. pffff....


Wedden dat je gaat kijken :) "it's all about the views"

Ik snap wat je bedoeld, maar ik vind 't wel cool. Dit gaat een groot kijkcijfer kanon worden, en ik verheug me er nu al op. ..

Judas
16-12-2008, 18:09
Apart...
Maar wie weet komt er wel wat leuks uit, hoop iig op winst voor Alistair.

dirk5
16-12-2008, 18:10
Semmy Schilt vs. Siala "Mighty Mo" Siliga
Daisuke Nakamura vs. Hideo Tokoro
Artur Kyshenko vs. Yoshihiro Sato*
Mark Hunt vs. Jerome Le Banner
Eddie Alvarez vs. Shin'ya Aoki Tatsuya Kawajiri vs. Kozo Takeda*
Gegard Mousasi vs. Musashi*
Kazushi Sakuraba vs. Kiyoshi Tamura
Gesias "JZ" Calvancante vs. Joachim Hansen
Hiroya vs. Shimada Shota*
Kusakabe Ryuya vs. Urabe Koya*
Allistair Overeem vs. Badr Hari*

natuurlijk ga ik kijken, had liever alleen deze aanpassingen gezien:

Semmy Schilt vs. Allistair Overeem
Daisuke Nakamura vs. Hideo Tokoro
Artur Kyshenko vs. Yoshihiro Sato*
Siala "Mighty Mo" Siliga vs. Mark Hunt
Eddie Alvarez vs. Shin'ya Aoki Tatsuya Kawajiri vs. Kozo Takeda*
Jerome Le Banner vs. Badr Hari*
Gegard Mousasi vs. Kazushi Sakuraba
Gesias "JZ" Calvancante vs. Joachim Hansen
Hiroya vs. Shimada Shota*
Kusakabe Ryuya vs. Urabe Koya*

volgensmij een stuk logischer, en als piek op de boom mag dan Musashi ook nog eens thuis blijven.

Ik weet het al, ga het zo organiseren inplaats van Dream NYE is het dan Dirk NYE en iedereen mag komen.

joost
16-12-2008, 18:14
hoop dat ali hem een koekje van eigen deeg geeft!

tom l
16-12-2008, 18:14
Semmy Schilt vs. Siala "Mighty Mo" Siliga
Daisuke Nakamura vs. Hideo Tokoro
Artur Kyshenko vs. Yoshihiro Sato*
Mark Hunt vs. Jerome Le Banner
Eddie Alvarez vs. Shin'ya Aoki Tatsuya Kawajiri vs. Kozo Takeda*
Gegard Mousasi vs. Musashi*
Kazushi Sakuraba vs. Kiyoshi Tamura
Gesias "JZ" Calvancante vs. Joachim Hansen
Hiroya vs. Shimada Shota*
Kusakabe Ryuya vs. Urabe Koya*
Allistair Overeem vs. Badr Hari*

natuurlijk ga ik kijken, had liever alleen deze aanpassingen gezien:

Semmy Schilt vs. Allistair Overeem
Daisuke Nakamura vs. Hideo Tokoro
Artur Kyshenko vs. Yoshihiro Sato*
Siala "Mighty Mo" Siliga vs. Mark Hunt
Eddie Alvarez vs. Shin'ya Aoki Tatsuya Kawajiri vs. Kozo Takeda*
Jerome Le Banner vs. Badr Hari*
Gegard Mousasi vs. Kazushi Sakuraba
Gesias "JZ" Calvancante vs. Joachim Hansen
Hiroya vs. Shimada Shota*
Kusakabe Ryuya vs. Urabe Koya*

volgensmij een stuk logischer, en als piek op de boom mag dan Musashi ook nog eens thuis blijven.

Ik weet het al, ga het zo organiseren inplaats van Dream NYE is het dan Dirk NYE en iedereen mag komen.

Vind er toch een paar coole matchups tss staan, met name dan: Tokoro VS Nakamura, Alvarez VS Aoki, Sakuraba VS Tamura en JZ VS Hansen.

blackadder
16-12-2008, 18:18
Ik hoor net dat Alistair tegen Badr vecht op Dynamite deze partij zal op k1 regels zijn en de return partij later op mma regels.

Respect voor Alistair dat hij op k1 regels de strijd aangaat. Ik vraag me af of badr ook daadwerkelijk gaat "KNUFFELEN" met Alistair op mma regels.
Dus zo zien de konsekwenties eruit als men de regels dermate met voeten treedt als Badr Hari heeft gedaan. Doet me denken aan het Nederlandse strafbeleid met veelplegers. Een opgeheven vingertje en daarna business as usual. 100% waardeloos.

Collina
16-12-2008, 18:19
Semmy Schilt vs. Siala "Mighty Mo" Siliga
Daisuke Nakamura vs. Hideo Tokoro
Artur Kyshenko vs. Yoshihiro Sato*
Mark Hunt vs. Jerome Le Banner
Eddie Alvarez vs. Shin'ya Aoki Tatsuya Kawajiri vs. Kozo Takeda*
Gegard Mousasi vs. Musashi*
Kazushi Sakuraba vs. Kiyoshi Tamura
Gesias "JZ" Calvancante vs. Joachim Hansen
Hiroya vs. Shimada Shota*
Kusakabe Ryuya vs. Urabe Koya*
Allistair Overeem vs. Badr Hari*

natuurlijk ga ik kijken, had liever alleen deze aanpassingen gezien:

Semmy Schilt vs. Allistair Overeem
Daisuke Nakamura vs. Hideo Tokoro
Artur Kyshenko vs. Yoshihiro Sato*
Siala "Mighty Mo" Siliga vs. Mark Hunt
Eddie Alvarez vs. Shin'ya Aoki Tatsuya Kawajiri vs. Kozo Takeda*
Jerome Le Banner vs. Badr Hari*
Gegard Mousasi vs. Kazushi Sakuraba
Gesias "JZ" Calvancante vs. Joachim Hansen
Hiroya vs. Shimada Shota*
Kusakabe Ryuya vs. Urabe Koya*

volgensmij een stuk logischer, en als piek op de boom mag dan Musashi ook nog eens thuis blijven.

Ik weet het al, ga het zo organiseren inplaats van Dream NYE is het dan Dirk NYE en iedereen mag komen.

haha cool! :thup:

chief108
16-12-2008, 18:36
:rotflmao:

reps voor dirk

Jamila
16-12-2008, 18:45
Eigenlijk hebben we dit allemaal zien aan komen, op de laatste Dream show was het waarschijnlijk geen spontane actie van Badr om Alistair uit te dagen en alle MMA vechters Pussy's te noemen. Ik vind het ook wel karakter van Badr dat hij een rematch heeft geaccepteerd op MMA regels. We hebben immers met ze alle kunnen zien dat hij de welbekende footstamps zoals Wanderlei Silva dat regelmatig deed, aardig onder de knie heeft. Nu nog kijken of ze ook nog zo goed aan komen als dit van te voren is afgesproken bij rules meeting

Kan niet wachten ........

GG - Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Gr, Jamila:thup:

Marco (scheids)
16-12-2008, 18:52
We hebben immers met ze alle kunnen zien dat hij de welbekende footstamps zoals Wanderlei Silva dat regelmatig deed, aardig onder de knie heeft. Nu nog kijken of ze ook nog zo goed aan komen als dit van te voren is afgesproken bij rules meeting


Footstamps zijn in Dream (nog) verboden ;)

Wheelie
16-12-2008, 18:55
Yep, Alistair Overeem vs. Badr Hari. @ Weelie (primeur hé) :)

Haha inderdaad, ik had deze geruchten al een tijdje gehoord ;)
Ik had echter begrepen dat ze het om en om wilden doen zoals Sapp vs LeBanner.
Eerste ronde K-1 en dan 2e ronde MMA enz...
Badr is op dit moment de beste K-1 vechter IMO en ik zie Alistair niet van hem winnen op K-1 regels
Ik hoop dat Alistair de K-1 wereld laat schrikken door de huidige kampioen te verslaan
Ben bang dat de return wedstrijd er niet van komt omdat Badr dan zal afhaken ;)

Mephisto
16-12-2008, 19:05
Footstamps zijn in Dream (nog) verboden ;)

... lijkt me wel stoer, linker highkick opvangen, flink aan likken en er dan een postzegel op plakken...geheid een winnende combo...

edit: p.s. niet te verwarren met foodstamps, die hebben die gasten echt niet nodig...

gymalkmaar1
16-12-2008, 19:06
... lijkt me wel stoer, linker highkick opvangen, flink aan likken en er dan een postzegel op plakken...geheid een winnende combo...

edit: p.s. niet te verwarren met foodstamps, die hebben die gasten echt niet nodig...

gast...:confused:

blackadder
16-12-2008, 19:07
Ik hoop dat Alistair de K-1 wereld laat schrikken door de huidige kampioen te verslaan
Hij vecht niet tegen Bonjasky.

Mephisto
16-12-2008, 19:09
gast...:confused:

sorry man... lange dag...:whistling:

Glen
16-12-2008, 19:09
Ben bang dat de return wedstrijd er niet van komt omdat Badr dan zal afhaken ;)
Daar ga ik ook van uit....maar de k-1 match komt er ook niet.

Fight Master
16-12-2008, 19:14
Hij vecht niet tegen Bonjasky.

Badr Hari is de huidige K-1 kampioen ;)

blackadder
16-12-2008, 19:16
Badr Hari is de huidige K-1 kampioen ;)
Uh huh.

TOON
16-12-2008, 19:24
ik zit hier eigenlijk helemaal niet op te wachten...ik zie Alistair niet graag verliezen en na afgelopen GP zie ik Badr niet graag winnen (voorlopig)...
Op K1 regels heeft Alistair niets in te brengen...Badr heeft de top van de K1 verslagen de afgelopen tijd.....niets dan respect voor Overeem, maar aub alleen maar MMA AUB!!!

ach ja, zal wel veel centen opleveren, kan ze ook geen ongelijk geven ook niet...

Wheelie
16-12-2008, 19:31
Badr Hari is de huidige K-1 kampioen ;)


Uh huh.

Badr Hari is de K-1 Heavyweight Champion

K-1 OFFICIAL WEB SITE (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/ctop.htm)

Remy Bonjaski is de K-1 GP kampioen en dat zijn 2 verschillende titels ;)

robholland
16-12-2008, 19:59
2 vragen:

- wat zijn nou de consequenties voor Badr na zijn acties in de finale (een schorsing niet dus...)
- Vecht crocop niet??? of nou wel tegen die lange choi???

blackadder
16-12-2008, 20:23
2 vragen:

- wat zijn nou de consequenties voor Badr na zijn acties in de finale (een schorsing niet dus...)

Alleen een opgeheven vingertje van de baas blijkbaar.

rafi
16-12-2008, 20:29
alister wordt zwaar vernietigd door badr op k1 regels. alister is alleen gevaarlijk vanuit de clinch. aangezien dat op k1 regels geen nut heeft. ik zeg badr op leverstoot.

PD_EC
16-12-2008, 20:30
ben benieuwd hoop dat badr dan ook echt in de ring stapt op mma regels met overeem

jk
16-12-2008, 20:36
... lijkt me wel stoer, linker highkick opvangen, flink aan likken en er dan een postzegel op plakken...geheid een winnende combo...

edit: p.s. niet te verwarren met foodstamps, die hebben die gasten echt niet nodig...

LOL @ Mephisto, meer lange dagen maken!

Slome
16-12-2008, 20:41
MMA - Badr Hari

http://www.youtube.com/watch?v=6CP63CUM5Jg&eurl=http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=429785&highlight=badr+hari+mma&feature=player_embedded

rafi
16-12-2008, 20:49
MMA - Badr Hari

http://www.youtube.com/watch?v=6CP63CUM5Jg&eurl=http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=429785&highlight=badr+hari+mma&feature=player_embedded
met deze mma partij kun je niks zeggen badr was toen 16 jaar. en heeft toen nog nooit mma getraint. melvin zou die dag vechten. en kon uit omstandigheden niet knokken. en toen hadden ze badr een leuke aanbod gedaan waar hij geen nee tegen kon zeggen. hij was toen ook nog pas b klasser. en dat gala was van martein de jong.

Slome
16-12-2008, 20:54
met deze mma partij kun je niks zeggen badr was toen 16 jaar. en heeft toen nog nooit mma getraint. melvin zou die dag vechten. en kon uit omstandigheden niet knokken. en toen hadden ze badr een leuke aanbod gedaan waar hij geen nee tegen kon zeggen. hij was toen ook nog pas b klasser. en dat gala was van martein de jong.

Ik vondt t wel leuk, om ff te posten...;)

Maar hij verliest toch wel; als de partij er ooit van komt:whistling:

YoMarK
16-12-2008, 20:54
Als dit echt waar is, dan is dat de eerste partij van de lineup die ik echt niet zou willen missen.
Ik hoop dat Alistair hem gaat pakken, maar ik vrees dat dit te hoog gegrepen gaat worden op K-1 regels. Ik heb nog een partij van Alistair tegen Feitosa op m'n netvlies(wel effe geleden natuurlijk).

Weet je wat het is, Alistair maakt meer kans in de K-1 tegen Badr, dan Badr op MMA regels tegen Alistair.

TOON
16-12-2008, 21:01
Weet je wat het is, Alistair maakt meer kans in de K-1 tegen Badr, dan Badr op MMA regels tegen Alistair.

dat klopt absoluut ja! maar toch op K1 regels tegen Badr pffff das lef hebben hoor...

Evilman
16-12-2008, 21:23
haha.. 2 vechters uit nederland met 2 van de slechtste reputaties (naast yvel) tegen elkaar. daar zullen ze in het buitenland ook vast van smullen.
Ik vind dat eerst die MMA partij er moet komen zodat hari niet later terug kan kruipen.
Je weet maar nooit.

simtekf1
16-12-2008, 21:41
Badr pakt Alistair wel op K-1 regels maar Badr en MMA?
Lijkt me niks voor hem, maargoed, hij heeft wel een vechtersmentaliteit en zal ongetwijfeld ja zeggen tegen de return maar dan in MMA.
Je kan zeggen wat je wil van Badr maar hij doet het wel gewoon. (al betwijfel ik echt of hij de eerste minuut haalt tegen Overeem)

ashi76
16-12-2008, 21:42
Lijkt me een mismatch.
Op K1 regels zit niemand hier volgens mij op te wachten.
Op MMA regels is badr volslagen kansloos.

Collina
16-12-2008, 22:00
Ik denk niet dat het verstandig zou zijn als er eerst een MMA gevecht zou komen.

"De kans dat Alistair de arm van Badr breek is groot", twee kemphanen tegen elkaar gaat leiden naar oorlog.

Respect voor Alistair dat hij gewoon "Ja" zegt: maar ik EERLIJK WAAR, ik hou mijn hart vast als er een MMA partij komt. Alistair breekt mister Hari in twee!

Dat is het "Ba" "dr" :)

The Bulldog
16-12-2008, 22:04
ik denk dat in principe Badr Allistair moet kunnen vernederen op het k-1 gebied, MAAR.....Allistair traint met zeer veel k-1 jongens de laatste tijd dus ....dat zou uit moeten kunnen maken...


eigelijk hoop ik dat beide op hun eigen vlak gaan huishouden...


Vind het wel een klote match up...

Evilman
16-12-2008, 22:28
Ik denk niet dat het verstandig zou zijn als er eerst een MMA gevecht zou komen.

"De kans dat Alistair de arm van Badr breek is groot", twee kemphanen tegen elkaar gaat leiden naar oorlog.

Respect voor Alistair dat hij gewoon "Ja" zegt: maar ik EERLIJK WAAR, ik hou mijn hart vast als er een MMA partij komt. Alistair breekt mister Hari in twee!

Dat is het "Ba" "dr" :)

dus? :D

123trisweat
16-12-2008, 23:34
DUS badr krijgt helemaal geen sancties (behalve geen geld) :mad:,

wrestler_nl
16-12-2008, 23:44
Damn dit zijn echt klotematchups...


x2:confused:

JeMalleMoer
16-12-2008, 23:45
DUS badr krijgt helemaal geen sancties (behalve geen geld) :mad:,

hahaah wat is de wereld toch oneerlijk he? Die boos smiley doet het'm. :lol:

Collina
16-12-2008, 23:50
dus? :D

hahaha.. You Evilman.. hahahah.

marcelt
17-12-2008, 00:27
Ja wel mindere bal dat Badr er gewoon mee wegkomt.
Maar kan niet wachten op de mma partij !
De K1 partij gaat Ali O uiteraard verliezen. Ik denk op KO, maar dapper dat ie het durft. Gaat inderdaad nergens over deze DReam. Ik vind Schilt- Mo ook een zeer slechte partij. Wie zit daar op te wachten. Ik zeg tegen Badr op MMA regels!

Wiseguy
17-12-2008, 01:42
Het is misschien een mismatch maar wat willen we nog meer. De beste kickboxer uit nederland tegen de beste MMA vechter.

/verwacht 100 opmerkingen over dat remy de beste is

micha
17-12-2008, 07:56
de reactie zijn bijna allemaal hetzelfde : Respect voor Alistair en niemand verwacht dat Badr op MMA regels komt opdagen.

@ Glenn waarom denk je dat de K1 partij niet doorgaat?

Glen
17-12-2008, 08:11
de reactie zijn bijna allemaal hetzelfde : Respect voor Alistair en niemand verwacht dat Badr op MMA regels komt opdagen.

@ Glenn waarom denk je dat de K1 partij niet doorgaat?
Een gevoel zeg maar.....(Ik draai al weer even mee in dit wereldje)

chief108
17-12-2008, 08:54
ben wel benieuwd hoor....

micha
17-12-2008, 08:59
Dit gaat een kijkcijferhit worden en ik denk dat Alistair voor een verrassing gaat zorgen. ik denk ook niet dat er iemand moeilijk doet als Alistair per ongeluk een mma move maakt

el bastardo
17-12-2008, 09:16
Weet niet of dit een kijkcijferhit wordt. Waarom moet NYE altijd van die mismatches hebben? Als je toch met geld gaat gooien, doe het dan goed en zet een stel vette partijen neer ipv een kickboxen tegen een MMA-er. Jammer, maar weer een gemiste kans.

Fasada
17-12-2008, 09:22
Als Japanners dit liever zien dan is het geen gemiste kan maar een prachtig evenement. We weten nu toch al jaren dat Japanners van dit soort dingen houden, daar is K-1 dynamite voor. Alle nieuwjaarshows hadden vaak dit soort cross-wedstrijden en is voor de afwisseling wel leuk. Ben wel eigenlijk benieuwd hoe Mousasi het gaat doen in de K-1 en hoe Alistair het gaat opnemen tegen de beste K-1 vechter op dit moment. Het feit dat Badr gewoon meer mag vechten heb allemaal te maken dat hij MVP was met maar liefst 72% dus hij moet vechten... Er zijn weinig K-1 vechters die nu nog zin hebben om te vechten tegen hem dus dan maar iemand die wel zin heeft.

MB667
17-12-2008, 09:31
k1: alistair verliest zwaar
mma: hari verliest zwaar

Mephisto
17-12-2008, 09:40
Allistair gaat echt niet staan wachten tot Badr hem komt slopen, hij zal hem dus de hele tijd vastlopen tegen de touwen, clinchen en laten vallen. Dit zal Badr zodanig frustreren ("deze homo wil ook al niet vechten...") dat hij de optie tot een MMA partij alvast licht tijdens de K-1 partij... én dan wordt het pas echt feest...

Tsuki
17-12-2008, 10:46
HAHAHAHHAHAHA die MMA partij wordt echt MANSLAUGHTER .................

Wheelie
17-12-2008, 10:48
Misschien krijgt Badr ook wel op zijn kloten ;)

http://i34.tinypic.com/332mcy9.jpg

blackadder
17-12-2008, 10:49
Het feit dat Badr gewoon meer mag vechten heb allemaal te maken dat hij MVP was met maar liefst 72% dus hij moet vechten...
Het is echter ook een uitnodiging aan andere vechters om voortaan de regels maar aan hun laars te lappen. Blijkbaar is het tijdperk van de K-1 waarin eer en sportieviteit nog belangrijk waren voorbij.

De man van 14K
17-12-2008, 10:57
ach.. laten we het maar op houden dat sportiviteit hoog in het vaandel staat maar alles zijn prijs heeft.

stiffler
17-12-2008, 10:59
HAHAHAHHAHAHA die MMA partij wordt echt MANSLAUGHTER .................

X2 what was Badr thinking :confused:

blackadder
17-12-2008, 11:00
ach.. laten we het maar op houden dat sportiviteit hoog in het vaandel staat
Blijkbaar alleen op papier.


maar alles zijn prijs heeft.Nou ja. Dan hoop ik dat er nog vele footstomps van vele vechters mogen volgen bij de volgende K-1. Dat zou ja een echte kijkcijfer knaller moeten zijn.

A.F.
17-12-2008, 11:02
laat Alistair het lekker bij mma houden!

want op k1 regels sloopt badr hem in de eerste ronde!

Glen
17-12-2008, 11:10
Ik begrijp niet dat je als vechter bewust kiest voor een verlies partij..
want dat verwacht ik eigenlijk, Alistair verliest op K-1 regels en Badr verliest op MMa regels..

Fasada
17-12-2008, 11:21
Ik denk dat Alistair heus wel weet dat hij een underdog is in deze partij maar een goede pot zetten tegen Badr is al winst lijkt mij. Hij weet meteen waar hij staat en of hij eventueel andere K-1 vechters kan hebben. Hij heeft altijd willen vechten in de K-1 maar was er nooit klaar voor. Nu weegt hij een stuk zwaarder en traint hij regelmatig met Saki en Zimmerman. Als hij net zo'n pot neer kan zetten als Zimmerman tegen Badr is hij al de morele winnaar en is het wachten op de rematch op MMA regels (ik durf nu al bijna te zeggen dat ie nooit er van zal komen maar dat is een andere discussie)

Een ander punt wat denk ik niet onbelangrijk is, is de onderhandelingspositie die de organisatie heeft. Aan de ene kant is Badr nu niet in staat om al hun voorstellen te negeren aangezien hij blij mag zijn dat hij weer mag vechten. Aan de andere kant stond Alistair klaar om te vechten tegen Crocop wat niet doorgaat. Je hebt er hard voor getraind en ben er vanuit gegaan dat je ging vechten. Hij is erg zelfverzekerd dat hij een kans maakt dus als hij dat echt denkt moet hij het doen.

@Glenn
voor het bewust kiezen voor een verliespartij

Zeg dat maar tegen alle tegenstanders van Fedor ;)

Het blijft een geweldige kans om de wereld op zijn kop te zetten wanneer hij Badr verslaat!

Ik vind het een prachtige partij om eerlijk te zijn...

YoMarK
17-12-2008, 11:35
Het blijft een geweldige kans om de wereld op zijn kop te zetten wanneer hij Badr verslaat!

Ik vind het een prachtige partij om eerlijk te zijn...
Precies! Hij weet gewoon waar hij staat, en kan striking ervaring opdoen.
Winnen zal hij niet, maar het laat wel zien dat ie ballen heeft.

De man van 14K
17-12-2008, 11:38
de vraag is of Overeem in de 1e- of 2e ronde KO gaat.

chief108
17-12-2008, 11:41
Winnen zal hij niet, maar het laat wel zien dat ie ballen heeft.
:lol:
ballen samen met Ali blijft grappig

van mij mag Badr hem wel een paar keer achter elkaar in z'n ballen knieën
waarna hij Badr mag afmaken met wat footstomps

zou eigenlijk wel ultieme scenario van die partij zijn.... :)

blackadder
17-12-2008, 11:43
:lol:
ballen samen met Ali blijft grappig

van mij mag Badr hem wel een paar keer achter elkaar in z'n ballen knieën
waarna hij Badr mag afmaken met wat footstomps

zou eigenlijk wel ultieme scenario van die partij zijn.... :)
En past perfekt bij het nieuwe imago waar de K-1 blijkbaar naar streeft.

chief108
17-12-2008, 12:04
iedereen blij dus...

Glen
17-12-2008, 12:15
@Glenn
voor het bewust kiezen voor een verliespartij

Zeg dat maar tegen alle tegenstanders van Fedor ;)
Die tegenstanders van Fedor vechten in hun eigen discipline...
Ik zie Fedor ook geen K-1 partij aanpakken...
Enne, ik zal zeker kijken hoor.

Hendy
17-12-2008, 12:20
allistar = kansloos op k1 regels
Hari = kansloos op mma regels

Fasada
17-12-2008, 12:27
@ Glenn

Alistair is niet vreemd in het K-1, het is nooit een topper geweest daarin maar heeft wel eens vaker gevochten op die regels. Hij heeft jarenlang bij Lucien getraind en daarna bij Cor Hemmers en co (pure K-1/muay thai trainers). Daar zal hij vaak genoeg staand trainen met de jongens als Leko, Zimmerman en Saki. Ik kan mij niet voorstellen als hij volstrekt kansloos zou zijn dat zijn trainer zo'n partij aanneemt. Ik weet niet hoe het in de sportschool er aan toe gaat maar denk dat hij zich toch wel kan meten met de jongens die er trainen.

Alleen waar ik bang voor ben is hoe hij om gaat met echt muay thai technieken in een daadwerkelijk wedstrijd (geen sparren) zonder de clinch op te kunnen zoeken en een tegenstander te verrassen op een takedown. Al die elementen zijn nu weg en dat laat natuurlijk weinig over. Zijn conditie en incasseringsvermogen waren altijd zijn zwakken punten en wat ik persoonlijk heb begrepen van hem zelf is dat hij daar erg in is gegroeid.
Dus ik ben wel blij met zo'n partij want zijn zwakheden worden nu blootgelegd plus dat wij kunnen zien hoe die zijn ontwikkeld. Nogmaals een goede partij neerzetten tegen Badr zegt meer over hoe hij er voor staat in het MMA landschap want gaat hij over de drie ronde en maakt hij het Badr moeilijk dan zie ik Alistair een type Arlovski verslaan...

Hoewel ik nog steeds denk dat Badr wint op TKO in de 2e ronde (sorry Alistair) hahah

new_world_order
17-12-2008, 12:48
Dat Badr die K1 Partij wint is natuurlijk vrij wel zeker, maar je hebt altijd kans dat badr op een goede stoot loopt.

Zelfde als met die MMA partij. BAdr is een vechter, als die MMA partij pas over 3 maanden plaats vind en hij werkt 3 maanden non stop aan z'n take down defense. Kan badr Alistair ook in een MMA Partij pakken. Je begint nou eenmaal stand-up.

Hij moet niet eens aan z'n jiu jitsu werken dat krijgt ie nooit zo snel op alistairs niveau...

dirk5
17-12-2008, 12:50
Zelfde als met die MMA partij. BAdr is een vechter, als die MMA partij pas over 3 maanden plaats vind en hij werkt 3 maanden non stop aan z'n take down defense. Kan badr Alistair ook in een MMA Partij pakken. Je begint nou eenmaal stand-up.



ja dat begin je idd, maar nee dat kan ie niet, dat kan ie echt niet.

new_world_order
17-12-2008, 13:07
ohwnee, sprawlen staan afstand nemen, en gewoon knieen als er geshoot wordt. allistair is erg sterk vanuit de clinch maar als je nou elkeer op afstand gehouden wordt. hoe ga je dan clinchen? en het ging om die stoot waar je op loopt he , ik zei niet dat badr allistair totaal zou domineren in MMA...

het gaat er meer om dat iedereen zegt BADR wint k1 Allistair win MMA. daar ben ik het niet mee eensch!!

dirk5
17-12-2008, 13:13
clinch, takedown, brute GnP, submission en dit alles in minder dan 30 seconden.

anonymous001
17-12-2008, 13:20
ohwnee, sprawlen staan afstand nemen, en gewoon knieen als er geshoot wordt. allistair is erg sterk vanuit de clinch maar als je nou elkeer op afstand gehouden wordt. hoe ga je dan clinchen? en het ging om die stoot waar je op loopt he , ik zei niet dat badr allistair totaal zou domineren in MMA...

het gaat er meer om dat iedereen zegt BADR wint k1 Allistair win MMA. daar ben ik het niet mee eensch!!

Zo redeneerde iedereen in 1993 het hele jaar lang... En toen werd het 12 november...

:rolleyes:

micha
17-12-2008, 13:22
[quote=Socrates;660165]Zo redeneerde iedereen in 1993 het hele jaar lang... En toen werd het 12 november...

???

Wiseguy
17-12-2008, 13:27
Denk dat hij het over de 1e ufc heeft waar Royce Gracie de vloer aanveegte met iedereen.

Tsuki
17-12-2008, 13:34
[quote=Socrates;660165]Zo redeneerde iedereen in 1993 het hele jaar lang... En toen werd het 12 november...

???


oprichtdatum van GG ? ..................

anonymous001
17-12-2008, 13:40
Denk dat hij het over de 1e ufc heeft waar Royce Gracie de vloer aanveegte met iedereen.


Bingo. En waar experts in martial arts hun theorieen voor hun ogen zagen verdampen... Of eigenlijk meer het licht uit zagen gaan.

Guillermo
17-12-2008, 13:45
allistar = kansloos op k1 regels
Hari = kansloos op mma regels


LOL? waarom gaat iedereen ervanuit dat hij kansloos is op K-1 regels? Het gros hier vergeet dat Overeem begon als pupil van Lucien Carbin en puur thaibokste toen? Overeem heeft ook een aardig wat striking matches gedraaid en het grootste gedeelte won die ook als ik het goed heb. Volgens mij heeft ie ook nog wat reach en gewichtsvoordeel op Badr dus er staat ons Badrtje wat te wachten, i cant wait in ieder geval :thup:

De dikke nudist
17-12-2008, 13:51
ohwnee, sprawlen staan afstand nemen, en gewoon knieen als er geshoot wordt. allistair is erg sterk vanuit de clinch maar als je nou elkeer op afstand gehouden wordt. hoe ga je dan clinchen? en het ging om die stoot waar je op loopt he , ik zei niet dat badr allistair totaal zou domineren in MMA...

het gaat er meer om dat iedereen zegt BADR wint k1 Allistair win MMA. daar ben ik het niet mee eensch!!

Als ik eerder had geweten dat het eigenlijk zo simpel was dan had ik een heel ander leven gehad.

Namelijk dat van GRAND MARTIAL ARTS GOLDEN DRAGON CHAMPION OF THE UNIVERSE AND BEYOND THE STARS!!!

TOON
17-12-2008, 14:08
Badr's zwakke punt is natuurlijk wel dat ie nog iets te vaak gaat zitten na een goede stoot op z'n kin....maar bedenk me net dat ie altijd wel goed hersteld van die 8 tellen...

123trisweat
17-12-2008, 14:56
vroeg me af of er ook onderhandeld is om eerst een MMA partij te draaien en dan pas een k-1

chief108
17-12-2008, 15:20
Japan vraagt Golden Glory draait
ben ik nou echt de enige die dat best wel heel hoerig vind klinken?

"gallooooo Golden Gloly? jaaaaahhhhh??? wij bedenken Sem Schilt in belenpak tegen Tim Sylvia ja??? en dan Tim met pijl en boog schieten... heel ellug velmalijk voor publiek ja???"

ZakKa!
17-12-2008, 15:52
Ik vermoed dat deze match iets te maken heeft met Badr's speech bij Dream dit jaar. Tijdens deze speech daagde Badr alle MMA-vechters uit om op K1-regels tegen hem te komen vechten. Alistair was die avond ook aanwezig aangezien hij een pot tegen Cro cop had gespeeld.

Stallion
17-12-2008, 16:25
Schilt vs Mo wordt vast een klapper btw

Idd, ik het idee dat ze gewoon willen dat het een kutpartij wordt, zodat steeds meer mensen een hekel aan Schilt krijgen en ze Schilt zo makkelijker weg kunnen doen. Waarom niet gewoon tegen Hari op MMA regels? Of gewoon K1 regels is ook goed. En dan Overeem tegen een echte MMA vechter.

Wheelie
17-12-2008, 18:36
Ik vermoed dat deze match iets te maken heeft met Badr's speech bij Dream dit jaar. Tijdens deze speech daagde Badr alle MMA-vechters uit om op K1-regels tegen hem te komen vechten. Alistair was die avond ook aanwezig aangezien hij een pot tegen Cro cop had gespeeld.


Badr Hari pretty much talked shit about MMA in the ring and effectively called all the MMA fighters no-skill pussies who like hugging and kissing each other. Jeez, thanks, champ.

;)

rafi
17-12-2008, 18:59
ik denk dat het zo gaat eindigen met alister als hij met badr gaat kickboxen.
http://www.youtube.com/swf/l.swf?swf=http%3A//s.ytimg.com/yt/swf/cps-vfl68942.swf&video_id=JwNhBG2ph70&rel=1&showsearch=1&eurl=http%3A//www.kickbox.nl/forums/showthread.php%3Fs%3D%26threadid%3D26029&iurl=http%3A//i3.ytimg.com/vi/JwNhBG2ph70/hqdefault.jpg&sk=cgLmSJwOeK6SMAdL54AelJUvd-CnkARSC&use_get_video_info=1&load_modules=1

new_world_order
17-12-2008, 19:09
ik denk dat het zo gaat eindigen met alister als hij met badr gaat kickboxen.
http://www.youtube.com/swf/l.swf?swf=http%3A//s.ytimg.com/yt/swf/cps-vfl68942.swf&video_id=JwNhBG2ph70&rel=1&showsearch=1&eurl=http%3A//www.kickbox.nl/forums/showthread.php%3Fs%3D%26threadid%3D26029&iurl=http%3A//i3.ytimg.com/vi/JwNhBG2ph70/hqdefault.jpg&sk=cgLmSJwOeK6SMAdL54AelJUvd-CnkARSC&use_get_video_info=1&load_modules=1

na welke partij was dat, he got fucked up good..

dirk5
17-12-2008, 19:12
dit was na shogun 1 denk ik, hij ziet er behoorlijk uit idd.

dirk5
17-12-2008, 19:16
YouTube - Mauricio Shogun Rua vs Alistair Overeem 1 (http://www.youtube.com/watch?v=kBknRS4aQ0Q)

rafi
17-12-2008, 19:17
dit was na shogun 1 denk ik, hij ziet er behoorlijk uit idd.
klopt dat was na shogun.

chief108
17-12-2008, 19:31
ik denk dat het zo gaat eindigen met alister als hij met badr gaat kickboxen.
http://www.youtube.com/swf/l.swf?swf=http%3A//s.ytimg.com/yt/swf/cps-vfl68942.swf&video_id=JwNhBG2ph70&rel=1&showsearch=1&eurl=http%3A//www.kickbox.nl/forums/showthread.php%3Fs%3D%26threadid%3D26029&iurl=http%3A//i3.ytimg.com/vi/JwNhBG2ph70/hqdefault.jpg&sk=cgLmSJwOeK6SMAdL54AelJUvd-CnkARSC&use_get_video_info=1&load_modules=1
YouTube - Alistair Overeem bleeding video (http://www.youtube.com/watch?v=JwNhBG2ph70)

je moet eigenlijk ook ff de commentaren op youtube lezen...

blackadder
17-12-2008, 22:01
Badr Hari is de K-1 Heavyweight Champion

K-1 OFFICIAL WEB SITE (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/ctop.htm)

Remy Bonjaski is de K-1 GP kampioen en dat zijn 2 verschillende titels ;)
Maar dankzij zijn acties heeft de K-1 zijn zwaargewichtstitel weer afgepakt.

Lee Hottie # 1 fan
17-12-2008, 22:10
YouTube - Alistair Overeem bleeding video (http://www.youtube.com/watch?v=JwNhBG2ph70)

je moet eigenlijk ook ff de commentaren op youtube lezen...

holy shit who's that hot bitch.. shame that she is with a trash talker like him

hehe lol

A.F.
17-12-2008, 22:20
grappig het commentaar in het filmpje...

word indirect beweerd dat zijn tegenstander iets heeft gebruikt... grappig... als je hem nu met vroeger vergelijkt

DonChoa
18-12-2008, 08:30
ben benieuwd wat deze partij zal geven

chief108
18-12-2008, 09:04
grappig het commentaar in het filmpje...

word indirect beweerd dat zijn tegenstander iets heeft gebruikt... grappig... als je hem nu met vroeger vergelijkt
:lol:

micha
18-12-2008, 09:08
ben ik nou echt de enige die dat best wel heel hoerig vind klinken?

"gallooooo Golden Gloly? jaaaaahhhhh??? wij bedenken Sem Schilt in belenpak tegen Tim Sylvia ja??? en dan Tim met pijl en boog schieten... heel ellug velmalijk voor publiek ja???"



Bij Golden Glory worden teminste wel alle rekeningen betaald.......

dirk5
18-12-2008, 09:19
Bij Golden Glory worden teminste wel alle rekeningen betaald.......

please explain.

anonymous001
18-12-2008, 09:23
please explain.

x2

chief108
18-12-2008, 09:37
is een steek onder water naar Team Hardcore toe
cheap shot bro

Ali is ook wel eens bij Henk geweest om te vragen of hij in Team Hardcore kon omdat bij GG de rekeningen niet betaald werden

same old shit

er zijn altijd mensen die niet tevreden zijn en hun eigen verhalen verzinnen
weet niet wat waar is en wat niet, maar wat er achter de rug om van mensen gezegd wordt is 99% van de tijd zwaar vertekend, zwaar overdreven of gewoon een leugen

Collina
18-12-2008, 10:08
Deze topic wordt nu uit zijn verband getrokken!

Volgens mij staat er in de subject line "Alistair vs Badr", vervolgens worden er steken onder water gegeven naar Henk Kuipers - Team Hardcore, gesproken over Golden Glory en financiële zaken wie wel of niet betalen!

What the (piep) gaat mij/ (ons) dat nou aan op dit moment. (maak dan een nieuwe topic).

Zie die niet als een aanval, maar:

Ik vind het zeer interessant om te lezen wat andere members van mixfight.nl van deze partij vinden. Erg leuk om te lezen!

Hoeveel procent kans bestaat er dat Alistair deze partij gaat winnen?
Zal Badr Hari zich aan het contract houden, 1x K-1 regels en 1x MMA?
Wat vinden jullie er van dat Badr na zo'n schandalige uitbarsting gewoon weer een partij kan draaien?
Mocht Alistair deze partij toch winnen, ... hoe geschokt zou de vechtwereld zijn?
Wat zouden de skills van Alistair zijn om toch te winnen? (hij is toch the underdog)

Volgens mij last ik een paar pagina’s terug, “schoenmaker blijf bij je leest”

Laten we dit vooral doen.

Collina

Bud S
18-12-2008, 10:18
hoop dat badr m helemaal verrot schopt

chief108
18-12-2008, 10:23
reps voor Collina


hoop dat badr m helemaal verrot schopt
:stupid:

YoMarK
18-12-2008, 10:26
Ik hoop dat Ali Badr helemaal verrot schopt!

Wat zijn we toch weer aardig. ;)

chief108
18-12-2008, 10:28
hey...
zo gaat het spelletje toch?

bij voetbal hoop je dat je ploegje veel doelpunten scoort...
bij wielrennen dat jou favoriet het hardste fietst...

YoMarK
18-12-2008, 10:31
Kort door de bocht, maar helemaal waar :)

chief108
18-12-2008, 10:37
in Z.O.D. doen we niet moeilijk

Mephisto
18-12-2008, 10:46
Zuid-Oost Duitsland?

Glen
18-12-2008, 11:02
Wat zouden de skills van Alistair zijn om toch te winnen? (hij is toch the underdog)
Stop !! Ralph is 'The Underdog' !!!

YoMarK
18-12-2008, 11:15
Alistair heeft KO power en is sterk. Daarnaast is hij technisch gewoon goed, en heeft hij hele goede knieën, misschien wel de beste die er zijn.

Ali z'n kin is echter twijfelachtig, aangezien hij al een paar keer flink KO is gegaan. En daar zal Badr zeker voor gaan.
Daarnaast heeft hij gewoonweg niet veel K-1 ervaring, en moet hij meteen tegen Badr, en dat is niet de minste.

Collina
18-12-2008, 11:51
Alistair vs Badr

Ik denk dat het een onzettende mooie partij gaat worden. Uiteraard hoop ik dat Alistair wint maar in percentage geef ik het 35%.

Dit percentage baseer ik op:
1. De vechtlust en zelfverzekerheid
2. De power die hij in zijn stoten heeft
3. De knieen die niet goed zijn voor 8 tellen maar 32
4. De underdog postitie (in feite heeft hij niets te verliezen)

Ik ben van menig dat dit niet een mismatch is, (ik ben wellicht naar de klote omdat ik zit te feesten op een dik afterparty) maar rekenmaar dat ik even op mijn mobiel ga internetten of ik nog een fles champagne kan kopen.

Wat zou 't toch cool zijn als hij wint!

Virus
18-12-2008, 13:25
Ik hoop dat Ali Badr uit elkaar trekt. Op MMA regels gaat dat sowieso gebeuren, maar ik hoop dat `t hem op K1 regels ook gaat lukken!

dontmindme
18-12-2008, 14:17
ik zat te hopen op dit gevecht, ik zet geld op badr.
dit gaat interesant worden want overeem heeft nog getraind bij mike, waardoor mike veel meer inside informatie over zn zwakke punten.
blijft badr zakelijk, dan duurt het zeker niet langer dan de tweede ronde

rene37
18-12-2008, 14:32
[Wat zouden de skills van Alistair zijn om toch te winnen? (hij is toch the underdog)


Dat mocht Ralph willen...

Fightchick
18-12-2008, 14:55
Zo, dat wordt vet!!! Knap dat Badr het op MMA aandurft en Ali op K1. Respect!

Wheelie
18-12-2008, 21:22
http://94.100.113.173/435200001-435250000/435228101-435228200/435228189_5_FwTz.jpeg (http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=435228189&media_secret=FwTz) (http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=435228189&media_secret=FwTz)

chief108
18-12-2008, 21:29
LOL...

lijkt wel een plaatje van Opsporing Verzocht ofzo :p

Wheelie
18-12-2008, 21:31
LOL...

lijkt wel een plaatje van Opsporing Verzocht ofzo :p

kwam het ook maar bij toeval tegen ;)

micha
19-12-2008, 15:27
triest hoor chief mij 2 x neg reps geven

Tony
19-12-2008, 15:34
Ik wil deze partij wel meemaken...

Op papier behoort Badr (alszijnde een der beste K1 vechters) over Alistair heen te walsen... Maar ik denk serieus dat Alistair voor een KO kan gaan.
tis zonde dat clinchen niet meer mag.. maar misschien krijgt ie badr heel even in een clinch.. een paar knieen doen de rest.


en man man man, ik droom nu al op een mma partij tussen hun twee... Denk dat dat iets gaat worden als een poesje die met een half bewusteloos muisje speelt... (en op het laatst toch maar afmaakt)

sabby
19-12-2008, 18:38
Ik dacht....laat ik ook 's reageren. :rolleyes:
Collina....ik geef ze 50% winkans allebei (:crazy: ja logish allebei). Ik ben fan van Badr omdat hij gewoon fokkin talent heeft, maar natuurlijk hoop ik dat Al wint omdat we dan een dikke oud en nieuw hebben.

Hahahahaaaaaaaa, dit persoontje zal daar ook zijn. (dus ik ga sushi eten zonder jou collina :whistling:) Waarom ga je ook niet? Party man.

ennuh...die foto met Badr en Al heb ik in elkaar geflanst. :blush:
Echt keine leben....

dontmindme
19-12-2008, 18:42
:bulb: mischien wilt iemand van de heren moderators een poll aanmaken?

kunnen we zien wat de meningen zijn.

chief108
19-12-2008, 18:45
triest hoor chief mij 2 x neg reps geven
triest hoor 2x over hetzelfde janken...

je mag er nu dus 3x neg reps van maken lekker jankbekje van me

chief108
19-12-2008, 18:53
ik moet maar weer ff een peuk opsteken en aan de zuip gaan

dirk5
19-12-2008, 19:05
jullie met zijn tweetjes zijn echte
http://home.orange.nl/wi.sl/forum_friends_logo.JPG

chief108
19-12-2008, 19:06
http://languagelog.ldc.upenn.edu/myl/llog/duty_calls.png

micha
19-12-2008, 19:44
triest hoor 2x over hetzelfde janken...

je mag er nu dus 3x neg reps van maken lekker jankbekje van me

kneus

Jamila
19-12-2008, 19:48
Alistair Overeem heeft fulltime meegedraaid met de voorbereidingen van Errol en Saki richting de filnale. Alistair K.O. ? ik denk het niet. Sterker nog ik denk dat Hari scherp moet blijven om niet zelf K.O. te gaan. Na de zware GP zal zijn kin er niet sterker op geworden zijn, dus ik ga voor winst voor Alistair Overeem. Ik vind het wel een goede match-up, maar ik weet ook hoe Alistair ervoor staat.

Gr, Jamila:thup:

micha
19-12-2008, 19:54
ik hoop echt dat ali wint alleen al om die hondekop van een chief te laten balen

micha
19-12-2008, 19:56
thanks voor alle reps mensen. ik laat me niet wegpesten door die nerd uit Drenthe

chief108
19-12-2008, 20:20
thanks voor alle reps mensen. ik laat me niet wegpesten door die nerd uit Drenthe
ik wil je ook niet wegpesten
vermaak me mateloos hiero :p

chief108
19-12-2008, 20:28
ik hoop echt dat ali wint alleen al om die hondekop van een chief te laten balen
:lol: en ik hoop dat badr de kaak breekt van die blaaskaak van een ali... :lol:

wordt dus sowieso toch nog een leuke match om te zien of niet dan?

hoe wist je trouwens dat ik een hondekop heb? :confused:

http://www.dragonslist.com/gallery/files/7/7/1/1/best_friend-med.jpg (http://www.dragonslist.com/gallery/showimage.php?i=675&original=1&c=506)

Tsuki
19-12-2008, 20:29
ik ben voor chief .....................

chief108
19-12-2008, 20:35
slijmbal

hij moet zichzelf niet zo serieus nemen
en een forum al helemaal niet

chief108
19-12-2008, 20:45
Zelfs met Remy B. als scheids
:rotflmao:

that was funny....
nu eerst het bier van me toetsenbord en monitor halen en dan krijg je reps... :lol:

anonymous001
19-12-2008, 21:18
thanks voor alle reps mensen.

Geen dank... :whistling:

simtekf1
19-12-2008, 21:20
Alistair Overeem heeft fulltime meegedraaid met de voorbereidingen van Errol en Saki richting de filnale. Alistair K.O. ? ik denk het niet. Sterker nog ik denk dat Hari scherp moet blijven om niet zelf K.O. te gaan. Na de zware GP zal zijn kin er niet sterker op geworden zijn, dus ik ga voor winst voor Alistair Overeem. Ik vind het wel een goede match-up, maar ik weet ook hoe Alistair ervoor staat.

Gr, Jamila:thup:

Waarom post jij uberhaupt nog?
We weten nou wel dat je altijd denkt dat de GG vechters winnen, dat ze de allerbeste zijn en dat de hele wereld moet uitkijken.

Booooooooooooooooooooring.

Overeem kan nog zo goed presteren de laatste tijd, maar hij hoeft bij Hari maar heel even z'n dekking te vergeten en hij gaat neer.

In een MMA wedstrijd is het totaal anders maar kom op, wees realistisch.

anonymous001
19-12-2008, 21:27
Waarom post jij uberhaupt nog?
We weten nou wel dat je altijd denkt dat de GG vechters winnen, dat ze de allerbeste zijn en dat de hele wereld moet uitkijken.

Booooooooooooooooooooring.



Ik kon Jamila een paar maanden geleden wel schieten, maar ik vind dat ze zich tegenwoordig gewoon op een rustige manier uitlaat. Ik vind het natuurlijk allemaal ook een beetje boring. Vooral het idee dat GG vechter zijn iets zou betekenen over of je gaat winnen of niet is wel een beetje silly. Maar ik vind dat jamila onderhand wel een keer reps verdient voor haar fatsoenlijke manier van discussieren...

chief108
19-12-2008, 22:19
ik vind het alleen jammer dat Jamila wel graag wil posten
maar niet de moeite neemt om te lezen

dit is echt wel de 30ste keer dat ze een topic opent waarvan de laatse dagen al tenminste 1 andere is geweest
heb haar tread ook maar weer gemerged met bestaande thread

A.F.
19-12-2008, 22:45
micha...

ben je nou echt zo kinderlijk gefrustreerd?

anonymous001
19-12-2008, 23:27
Tegenwoordig? 12 dagen geleden reageerde ze noch hysterisch over de partij Holzken/Pique midden in de nacht! Sorry, geen reps voor hysterica's

Ik lees net niet alles. ;)

lopez86
19-12-2008, 23:33
Neg reps voor Micha en z'n onsportieve gedrag.

Tony
20-12-2008, 03:41
lol @ de keyboard warriors hiero :D

marcelt
20-12-2008, 13:45
Laatste nieuws
Op het jubileum gala van golden Glory is aan de main card een nieuwe partij toegevoegd : CHIEF 108 gaat het opnemen tegen MICHA . Deze keer geen scheldwoorden of negreps , maar echte vuistslagen !

Garcia
20-12-2008, 13:52
Laatste nieuws
Op het jubileum gala van golden Glory is aan de main card een nieuwe partij toegevoegd : CHIEF 108 gaat het opnemen tegen MICHA . Deze keer geen scheldwoorden of negreps , maar echte vuistslagen !

Kunnen we op deze partij wedden? :lol::lol:

Guillermo
20-12-2008, 14:15
Kunnen we op deze partij wedden? :lol::lol:

Ik wed op Micha, want volgens mij drinkt Chief teveel bier :lol:

Judas
20-12-2008, 14:43
Ik wed op Micha, want volgens mij drinkt Chief teveel bier :lol:

En Micha rookt weer jointjes. Gevecht zal er denk ik ongeveer zo uit zien(al weet ik niet wie wie is):

http://www.youtube.com/watch?v=uZUrj_D13_Y

micha
20-12-2008, 17:17
ik schop hem meteen in zijn ballen

Dennuz
20-12-2008, 17:21
ik schop hem meteen in zijn ballen

Je zeurt niet alleen als een wijf, je vecht dus ook nog eens als een wijf? ;)

micha
20-12-2008, 17:50
Je zeurt niet alleen als een wijf, je vecht dus ook nog eens als een wijf? ;)

ik ben helemaal geen sportman

bryan
20-12-2008, 18:20
kan deze thread onderhand niet naar de pit ??

the monk
20-12-2008, 18:48
komt deze partij er wel of niet, zo ja wanneer?

the monk
20-12-2008, 19:05
Gevecht is verplaatst naar Amsterdam Arena, It's showtime, 16 mei 2009.
Waarschijnlijk niet de hoofdpartij, maar wel een van de partijen van de avond!
Pride rules, inclusief ballkicking. In de rust is er voldoende tijd voor bier, jointjes en reps hahaha
je maakt een grapje, ik weet nu niet meer wat ik moet geloven, een of andere gestoorde chick opent dit topic en ik zie het ook staan op andere fora maar is het waar?

Iemand die serieus hierover wilt zijn?

the monk
20-12-2008, 19:12
Monk,nee man, gaat over gevecht CHIEF108 en MICHA(gg). Hebben gisteravond toetsenbord-oorlog gehad hahaha.
wat een stelletje eikels.

Mike Oxhard
20-12-2008, 19:13
Chief and Micha won't get any further that sucking eachothers cocks I guess.
Fucking crybaby faggots.

the monk
20-12-2008, 19:26
schandelijk, andere fora nemen het zelfs over.
steek je banden lek ofzo en ga daar lol mee beleven, stelletje fuckers.

Mike Oxhard
20-12-2008, 20:18
Which "andere fora"?
Don't you fucking know that Mixfight is De Baas?

Wheelie
20-12-2008, 23:41
:lol: en ik hoop dat badr de kaak breekt van die blaaskaak van een ali... :lol:



Iedereen leest op het forum elke keer die negatieve posts richting Alistair, je zal er binnekort wel een keer op aangesproken worden denk ik ;)
Jullie zijn geen vrienden dat is duidelijk, we weten het nu wel :)

Laten we deze topic ontopic houden en dat geld voor iedereen.

Chief en Micha, make love not war

anonymous001
21-12-2008, 01:30
ik ben helemaal geen sportman

Dat is duidelijk.


schandelijk, andere fora nemen het zelfs over.
steek je banden lek ofzo en ga daar lol mee beleven, stelletje fuckers.

Ach man, stel je niet aan. Wat kan het jou nou schelen of iemand die geen Nederlands kampioen is gaat vechten met een ander iemand die ook geen Nederlands kampioen is?!

Ze vechten, ze vechten niet... Lekker boeien. Ben persoonlijk meer benieuwd naar Ali-Yvel!

micha
21-12-2008, 02:49
Iedereen leest op het forum elke keer die negatieve posts richting Alistair, je zal er binnekort wel een keer op aangesproken worden denk ik ;)
Jullie zijn geen vrienden dat is duidelijk, we weten het nu wel :)

Laten we deze topic ontopic houden en dat geld voor iedereen.

Chief en Micha, make love not war


ok wheelmeister

for now

A.F.
21-12-2008, 12:23
Iedereen leest op het forum elke keer die negatieve posts richting Alistair, je zal er binnekort wel een keer op aangesproken worden denk ik ;)
Jullie zijn geen vrienden dat is duidelijk, we weten het nu wel :)

Laten we deze topic ontopic houden en dat geld voor iedereen.

Chief en Micha, make love not war

oeiiiiiiiiiiiiiii... een verkapt dreigement

Wheelie
21-12-2008, 12:25
oeiiiiiiiiiiiiiii... een verkapt dreigement

dat zie / lees je dan verkeerd ;)

Mike Oxhard
21-12-2008, 13:18
oeiiiiiiiiiiiiiii... een verkapt dreigement


dat zie / lees je dan verkeerd ;)
What else would you call this?


Iedereen leest op het forum elke keer die negatieve posts richting Alistair, je zal er binnekort wel een keer op aangesproken worden denk ik

Merry Fucking X-Mas people.
I'd fucking hide under a fucking rock if I were Chief.

Or fight fire with fire.

Justinian
21-12-2008, 13:34
Laatste nieuws
Op het jubileum gala van golden Glory is aan de main card een nieuwe partij toegevoegd : CHIEF 108 gaat het opnemen tegen MICHA . Deze keer geen scheldwoorden of negreps , maar echte vuistslagen !
Ik zou er sowieso al naar toe gaan, maar als deze partij plaats vindt... dan helemaal :D

Chief??
Micha??

Marco
21-12-2008, 13:38
begint een beetje een zielige topic te worden, grow up guys !

Mike Oxhard
21-12-2008, 15:38
Ik zou er sowieso al naar toe gaan, maar als deze partij plaats vindt... dan helemaal :D

Chief??
Micha??
Sounds like a plan.
Make it happen motherfuckers.

De man van 14K
21-12-2008, 17:03
begint een beetje een zielige topic te worden, grow up guys !

x2 dit is geen fighttalk.

oliebol
21-12-2008, 22:21
Ik ga voor Micha als hij tegen Chief vecht want hij is van GG
GG rulezzzzz:thup:
:D:p

Highline
21-12-2008, 23:05
wat voind men er eigenlijk van dat errol zimmerman mma gaat vechten? heb hem wel eens een paar x zien worstelen en hij blijft toch erg sterk. ik ben erg benieuwd :D

Tony
24-12-2008, 09:35
En zo komt het uiteindelijk op de amerikaanse sites te staan:

Ball-Crusher vs. Head-Stomper Added to 'Dynamite!! 2008'

http://www.alistairovereem.com/pictures/chuckbig.jpg
(Overeem during his losing effort against Chuck Liddell at PRIDE Total Elimination 2003. Photo courtesy of AlistairOvereem.com.)

Though Alistair Overeem's New Year's Eve rematch with Mirko Cro Cop never panned out, another heavyweight match has been added to Fields Dynamite!! 2008 that almost makes up for it. In a new post on his website, Overeem writes:


NEXT VICTIM: BADR HARI!
The discussion was who would fight under whos rules first and Alistair stepped up first! Alistair will fight Badr Hari at K1 Dynamite 31 december under K1 rules! Since Badr Hari challenged Alistair he sees no other option than cause another demolition and knock Badr Hari out! Both fighters agreed to fight in MMA rules early 2009!

In their most recent bouts, Overeem kneed Cro Cop's nuts up into his chest cavity, while Hari was disqualified for using PRIDE rules in a K-1 match. I say K-1/FEG should also book Gilbert Yvel vs. Mike Kyle, and hold a four-man tournament to crown the World's Dirtiest Fighter. Maybe the finals could be a fight to the death. What, you wouldn't pay thirty bucks to spend New Year's Eve watching that on your computer?

All respect to Overeem for stepping up and agreeing to fight Badr Hari on Hari's terms, but the Demolition Man is in for a world of hurt. When they have their MMA-rules bout next year, it'll be a different story, as Overeem is pretty damn handy with a choke-hold. In a standup-only fight, however, it'll probably be all Hari. It's strange that K-1, who just finished stripping Hari of his heavyweight title and prize money, are basically letting the dude call his shots for the Overeem fight — why not hold the MMA match first, as punishment? But business is business, and Hari's nasty DQ probably increased his drawing power more than any respectable victory ever could.

Mike Oxhard
24-12-2008, 09:58
Big reps to the Yanks!

And they've got all their facts straight.
Respect.


the Demolition Man is in for a world of hurt.

Haaija
24-12-2008, 12:03
Badr wint deze pot, hij gaat gehakt maken van Overeem.

Collina
24-12-2008, 13:42
Collina’s analyse: Alistair Overeem vs Badr Hari

Persoonlijk denk ik dat deze partij geen twee rondes gaat duren. De eerste ronde of halverwege tweede ronde gaat de partij beslist worden. (Op KO Alistair of TKO Badr)

Winst percentage: 65% Badr Hari tegenover 35% Alistair Overeem

65% Badr Hari (+)
- Een van de beste K1 vechters van de wereld (al dan niet de beste)
- Vertrouwen, zelfverzekerd op K1 regels
- KO in de vuisten
- KO linker hoge trap (in combinatie met een directe stoot)
- K1 conditie (anders dan MMA conditie)
- Incasseren (na 8 tellen, goed terugkomen)

35% Badr Hari (-)
- Achteruit vechten
- Zelfde combinaties (kan op getraind worden, zie 2007 Bonjasky vs Badr)


35% Alistair Overeem (+)
- KO in de vuisten (combinatie)
- KO in de knieën (levensgevaarlijk)
- Vertrouwen, zelfverzekerd
- Underdog positie (mooie partij is ook winst)
- Aggressive (he has no mercy)

65% Alistair Overeem (-)
- K1 conditie (anders dan MMA)
- Weinig K1 ervaring


Uiteraard zullen er meerdere plus en minpunten zijn, maar in mijn beleving zijn dit de belangrijkste.

Overall: Badr Hari is op het gebied van K1 een completere vechter, daar’n tegen sluit ik niet uit dat Alistair Overeem deze partij niet kan winnen. Uiteraard hoop ik het, ik ben meestal voor the underdog. (boven al dien is het een zeer goede vechter in MMA)

Als Badr wint, wint hij op TKO, wint Alistair, dan wint hij op KO. Sommige vinden het een mismatsch, ik kijk er echt naar uit! Dit gaat een spectaculaire match worden met een leuk einde.

Enjoy the game!

Groet,
Collina

De man van 14K
24-12-2008, 13:55
haha leuke analyse maar die 35 om 65 % is een gevoels verhouding die iedereen hier heeft, alhoewel ik persoonlijk naar 90% om 10% in voordeel van Hari ga.

De zaken die je er onder zet staan er om je gevoel te onderbouwen en hebben dus geen enkele wetenschappelijk waarde, zowieso is er nergens spraken van een bepaalde rekenmethode.
Thanx for trying...

Collina
24-12-2008, 14:14
Het is een analyse hé, :)

Uiteraard geen wetenschappelijk waarde, was dat maar zo!

Wel hebben ze waarde als je van beide vechters bijna alle wedstrijden heb gezien en geanalyseert. (keer op keer)

Ik analyseer Badr Hari vanaf Alexey Ignashov (Ahoy) en Alistair Overeem vanaf Ricardo Fyeet (Begin van hun opmars)

Als je beide vechters analyseert, weet je in feite ook wel dat 90% vs. 10% natte vinger werk is, of....je zou het moeten onderbouwen net als ik.

Wie weet ben ik om, ik zie jouw analyse graag tegemoet. :)

Groet,
Collina

leks
24-12-2008, 14:19
Euhm sja Badr met 2 vingers in de neus?, het zou ook wel belachelijk zijn als het anders loopt als (ex)-kampioen zijnde, niet dat ik het niet lollig zou vinden mocht het anders lopen.

Fasada
24-12-2008, 15:12
Hey Collina, het heeft geen zin om alles te analyseren omdat het gaat om de vorm die zij NU hebben.

Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst ;), dat is voor Alistair maar goed ook. Want als je naar het verleden gaat kijken is Alistair eigenlijk kansloos omdat hij 2 x K-1 heeft gevochten en beide keren overtuigend verloor. Uiteraard is Alistair enorm gegroeid en zou hij zeker nu een betere partij draaien, alleen het probleem is hij moet tegen Badr Hari, dezelfde jonge man die op dit moment de beste K-1 vechter is (samen met Bonjasky en Schilt) dus dat maakt de uitdaging nog moeilijker. Als ik een schatting mag maken op basis van gevoel zeg ik 80/20

Let wel op; in een rematch op MMA regels denk ik dat het 90/10 is in het voordeel van Alistair dus mocht beide gevechten plaats gaan vinden dan is het een eerlijk gevecht wat mij betreft.

"Alistair maakt meer kans om Badr te verslaan op K-1 dan Badr Alistair te verslaan op MMA"

Ik ken Alistair persoonlijk dus ik zou niks liever willen zien dat hij wint maar als objectieve fan probeer elke wedstrijd eerlijk te bekijken en op mijn eigen manier te analyseren en komt gewoo niet verder dan 80/20 haha

El
24-12-2008, 15:15
jongens, zo'n lange thread, word het geen tijd voor een poll ?

marcelt
24-12-2008, 15:37
Ik zeg ook minimaaL 90 % bADR. Ali vecht staand natuurlijk niet op wereldniveau. Ga er dus vanuit dat hij neergaat. Maar hij heeft op zich natuurlijk wel een kans . Hij is niet bang, berensterk en oefent zijn staande spel met de besten.

Mr 1 Leg
24-12-2008, 15:41
x2 marcelt

Collina
24-12-2008, 16:16
Hee fabricenovic,

Ach ik dacht, laat ik iets anders posten dan alleen maar "Die rukt zijn kop er af, en hij sloopt hem met twee vingers in de neus etc."

Na het anaylseren van alle wedstrijden is het bovenstaande mijn uitkomst, wellicht zullen het vele niet met mijn eens zijn, maar goed: ik lees graag een onderbouwd verhaal dan alleen: hij rukt zijn kop eraf, of wint met twee vingers in de neus en badr zijn nek wordt om gedraait in MMA etc.

Ik lees graag "het waarom"..

Maar idd, ik sluit me aan bij Marcelt, tijd voor een poll :)

marcelt
24-12-2008, 16:20
Poll op hoeveel % Badr winkans heeft?

Collina
24-12-2008, 16:27
Win kans Badr
Win kans Alistair

A.F.
24-12-2008, 16:40
ik begin chief in deze discussie te missen....

hmmmmm....

rafi
24-12-2008, 16:59
win kans van alister op badr is 0.01% ik kan me niet herinderen wanneer alister iemand met een boks combo er uit heeft geslagen. alister kan alleen gevaarlijk zijn uit de clinch aan gezien dat niet mag op k1 regels. alister gaat zwaar ko tegen badr.

761217186
24-12-2008, 17:08
ik begin chief in deze discussie te missen....

hmmmmm....

ja.. hoppa, beetje olie op het vuur...:thup:

Ralph
24-12-2008, 17:10
Het is idd veel te zoetsappig hier. Oorlog!

ZakKa!
24-12-2008, 17:12
Weet iemand alvast waar ik dynamite live kan tjekken? En hoe laat?

simtekf1
24-12-2008, 17:30
Het is een analyse hé, :)

Uiteraard geen wetenschappelijk waarde, was dat maar zo!

Wel hebben ze waarde als je van beide vechters bijna alle wedstrijden heb gezien en geanalyseert. (keer op keer)

Ik analyseer Badr Hari vanaf Alexey Ignashov (Ahoy) en Alistair Overeem vanaf Ricardo Fyeet (Begin van hun opmars)

Als je beide vechters analyseert, weet je in feite ook wel dat 90% vs. 10% natte vinger werk is, of....je zou het moeten onderbouwen net als ik.

Wie weet ben ik om, ik zie jouw analyse graag tegemoet. :)

Groet,
Collina



Badr en Alexey vochten in de Amsterdam Arena, niet in Ahoy. ;)

Collina
24-12-2008, 18:22
@ Rafi
Alistair heeft Thae Hyun lee, zwaar KO gemept.

@ simfefk1
Je hebt gelijk, het was Arena (maar mierenneukpost) ?? van waar je frustratie?

Als je het alleen een mierenneukpost vind omdat ik Ahoy heb verward met Arena is er iets goed mis met je.

Jeetje!

anonymous001
24-12-2008, 18:30
.

@ simfefk1
Je hebt gelijk, het was Arena (maar mierenneukpost) ?? van waar je frustratie?

Als je het alleen een mierenneukpost vind omdat ik Ahoy heb verward met Arena is er iets goed mis met je.

Jeetje!

Ik denk dat je hem een beetje verkeerd begrepen hebt. :rolleyes:

Verder een interessante analyse. Wat bedoel je precies met:


Zelfde combinaties (kan op getraind worden, zie 2007 Bonjasky vs Badr)

Bedoel je dat Badr te voorspelbaar vecht?

ZakKa!
24-12-2008, 18:39
Dat Alistair goede knietjes kan geven maakt niks uit. Hij zal er weinig aan hebben tegen Badr denk ik.

@Collina: Wat bedoel je met achteruit vechtend bij Badr? Hij lijkt me juist een vechter die continu naar voren gaat.

adenane
24-12-2008, 19:04
Maar komt deze partij er wel?? Er staat er niets over op de officiele K-1 site....

ZakKa!
24-12-2008, 19:06
Maar komt deze partij er wel?? Er staat er niets over op de officiele K-1 site....

Dat komt omdat ze niet vechten op NYE, maar in Nederland in Maart.

anonymous001
24-12-2008, 19:40
@Collina: Wat bedoel je met achteruit vechtend bij Badr? Hij lijkt me juist een vechter die continu naar voren gaat.


Vroeg ik me ook nog af, idd. Maar ik dacht dat hij bedoelde dat Badr niet zo goed is in z'n achteruit... Weet ik verder niet of dat klopt...

adenane
24-12-2008, 20:06
Dat komt omdat ze niet vechten op NYE, maar in Nederland in Maart.

Ok, thanks for the info...Maar op welke gala en waar staat wie er nog meer die dag zullen vechten? Kan het op internet niet zo gauw vinden...En op the official site van de K-1 staat dat er op 28 maart al een avond is, een GP in Yokohama..En 2x in 1 maand optreden lijkt mij teveel van het goede, zelfs voor Badr Hari ;) Link: http://www.k-1.co.jp/k-1gp/btop.htm

groeten

chief108
24-12-2008, 20:36
ik begin chief in deze discussie te missen....

hmmmmm....


ja.. hoppa, beetje olie op het vuur...:thup:

:whistling:
ik hoorde al dat ik gemist werd...

waar gaat de discussie over mannen? :brow:

dontmindme
24-12-2008, 20:51
nergens over, maar je wordt wel gemist blijkbaar.
ik heb ook dingen gezegd over de gebroeders, wordt ik ook daar over aangesproken?

Slome
24-12-2008, 20:52
:whistling:
ik hoorde al dat ik gemist werd...

waar gaat de discussie over mannen? :brow:

Er was eens kickboks mannetje en die vindt dat alle mma mannetjes poesies zijn; hier op reageerd het mma mannetje Ali.O

Nu komt er een k-1 kickboks wedstrijdje tussen kickboks mannetje Badr H. en Ali. O - zo kan ik nog steeds niet zien of alle mma mannetjes nou poesies zijn of niet. Dat is het zelfde als een tafeltenniser tegen een badmintonner, maar ach.

Daarna wil het kickboks mannetje ook nog eens een mma wedstrijdje gaan vechten. Of andersom, maar dat is de bedoeling... eerst heen, dan terug

Maar volgens mij komt hier helemaal niets van terecht... zou leuk zijn voor de algemene neutrale fan. En de vechtsportliefhebber. Maar beide mannetjes schieten er geen fluit (http://www.muziekzwijsen.nl/images/hout_blokfluit.jpg) mee op, maar wel een hoop poen (http://poen.maakjestart.nl/images/makkelijk_geld_verdienen.jpg)waarschijnlijk:thup:

chief108
24-12-2008, 21:55
thema van 2008:
vechtsport draait alleen maar om geld

Hagelslag
24-12-2008, 23:50
thema 2009:
vechtsport wordt nog populairder,
dus nog meer geld en sponsors en dus nog mooiere gala's en partijen,
en nog meer talenten die geloven in deze sport en ermee doorblijven gaan!
Beloofd wat voor 2010Of die talenten denken "hé, hier kan ik een aardige stuiver aan verdienen" en gaan er daarom mee door. Tot ze iets winstgevenders vinden...

Biiyen
25-12-2008, 00:06
thema 2009:
vechtsport wordt nog populairder,
dus nog meer geld en sponsors en dus nog mooiere gala's en partijen,
en nog meer talenten die geloven in deze sport en ermee doorblijven gaan!
Beloofd wat voor 2010

Geld maakt ook een hoop kapot en trekt wolven aan. Kijk maar andere sporten waar commercieel de boel is overgenomen. Voetbal is kapot, Tour de France is kapot, F1 is kapot en straks is K1 ook kapot.

Sporters veranderen, de echte vechters worden vervangen door "knappe" jongens die goed in de markt liggen maar eigenlijk ook alleen maar vechten om snel te cashen. Nu kun je nog een praatje maken op een gala met jongens als Drago en Joerie Mes. Als dat soort jongens straks vanaf dag 1 begeleid gaan worden door allerlij vage gasten dan lopen ze achter hekken en mogen ze met niemand praten tenzij je ze geld toe stopt of het moet wegens contactuele verplichtingen met organisatie.

Biiyen
25-12-2008, 00:12
Gaat deze wedstrijd wel door? Op de K1 site worden bijna dagelijks wedstrijden toegevoegd, behalve deze. Op het moment staan er al aardig wat partijen, 17 ofzo, op het programma.

dontmindme
25-12-2008, 00:15
Geld maakt ook een hoop kapot en trekt wolven aan. Kijk maar andere sporten waar commercieel de boel is overgenomen. Voetbal is kapot, Tour de France is kapot, F1 is kapot en straks is K1 ook kapot.

Sporters veranderen, de echte vechters worden vervangen door "knappe" jongens die goed in de markt liggen maar eigenlijk ook alleen maar vechten om snel te cashen. Nu kun je nog een praatje maken op een gala met jongens als Drago en Joerie Mes. Als dat soort jongens straks vanaf dag 1 begeleid gaan worden door allerlij vage gasten dan lopen ze achter hekken en mogen ze met niemand praten tenzij je ze geld toe stopt of het moet wegens contactuele verplichtingen met organisatie.


daar komen we vroeg of laat toch terecht, wat mij betreft iets later.
maar het gaat er wel komen

Jeru
25-12-2008, 00:31
@ simfefk1
Je hebt gelijk, het was Arena (maar mierenneukpost) ?? van waar je frustratie?

Als je het alleen een mierenneukpost vind omdat ik Ahoy heb verward met Arena is er iets goed mis met je.

Jeetje!

Je begrijpt hem verkeerd....

Ik zie die pot ook nog nergens officieel staan. Begin nu toch wel aardig te twijfelen of die partij er daadwerkelijk komt volgende week. Maar goed ze zullen wel de losse eindjes aan elkaar proberen te knopen :whistling:

Jeru
25-12-2008, 00:33
Sporters veranderen, de echte vechters worden vervangen door "knappe" jongens die goed in de markt liggen maar eigenlijk ook alleen maar vechten om snel te cashen.

Ja man je hebt gelijk!!

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/hong_man_choi.jpg

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/kinniku_mantaro.jpg

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/andy_ologun.jpg

Those are some fly looking fellas :lol:

Biiyen
25-12-2008, 01:40
Ja man je hebt gelijk!!

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/hong_man_choi.jpg

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/kinniku_mantaro.jpg

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/andy_ologun.jpg

Those are some fly looking fellas :lol:

LOL, ok ok japanners zijn ALTIJD de uitzondering op alle regels. MAAR het geeft ook weer aan dat ik gelijk heb.

Choi werdt gekozen om te vechten als reserve vechter puur en alleen omdat hij "verkoopt".

Die kip idem dito, Japanners zijn dol op mango en absurditeit.

En die Olugun is ook bijzonder populair in Japan. En staat ook niet bekend om zijn MMA skills.


Dus al zijn het in dit geval geen "knappe" jongens, het zijn wel 3 markt-boys die daar niet staan omdat ze goed kunnen vechten.

YoMarK
25-12-2008, 01:48
Die Kinniku Mantaro kan er anders wat van hoor...

Biiyen
25-12-2008, 01:51
Zonder geld wordt het helemaal niks; we zijn nog lang niet op het niveau voetbal en tour de france. En zal het ook niet worden. Je kan de komende 10 jaar rustig een praatje maken met joerie mes en drago.

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt maar de afgelopen 10 jaar is vechtsport in NL gegroeid van zaaltjes van 400-500 man naar een afgeladen vol Arena stadion, bomvolle sporthallen, nationale tv stations, live internet broadcasting en in Japan prijzengelden van 400.000 dollar. De UFC is gegroeid tot een miljarden industrie en sommige UFC vechters hebben de status van popsterren.

De trein rijdt verder en zal nu niet meer stoppen, over 10 jaar is vechtsport gewoon een commerciele aangelegenheid. En je begrijpt dat het niet kunnen van een praatje maken niet het grootste nadeel zal zijn. ;)

simtekf1
26-12-2008, 12:05
@ Rafi
Alistair heeft Thae Hyun lee, zwaar KO gemept.

@ simfefk1
Je hebt gelijk, het was Arena (maar mierenneukpost) ?? van waar je frustratie?

Als je het alleen een mierenneukpost vind omdat ik Ahoy heb verward met Arena is er iets goed mis met je.

Jeetje!

Zoals door andere leden al aangegeven werd bedoelde ik het anders.
Het mierenneuken sloeg meer op m'n eigen reactie. ;)

Coldcrust
26-12-2008, 12:29
Als er dan nog een circusgevecht opgezet moet worden..dan snap ik nog steeds niet waarom niet gekozen is voor Gilbert Yvel. Die is weliswaar staand ook niet van K1 wereldnivo maar heeft in elk geval een betere kans dan Overheem.
Maar goed..dat zal managementtechnisch wel zijn redenen hebben.

BJJrajawali
26-12-2008, 13:30
Alistair Overeem heeft fulltime meegedraaid met de voorbereidingen van Errol en Saki richting de filnale. Alistair K.O. ? ik denk het niet. Sterker nog ik denk dat Hari scherp moet blijven om niet zelf K.O. te gaan. Na de zware GP zal zijn kin er niet sterker op geworden zijn, dus ik ga voor winst voor Alistair Overeem. Ik vind het wel een goede match-up, maar ik weet ook hoe Alistair ervoor staat.

Gr, Jamila:thup:


2X helemaal eens met Jamila!

chief108
26-12-2008, 13:36
Gaat deze wedstrijd wel door? Op de K1 site worden bijna dagelijks wedstrijden toegevoegd, behalve deze. Op het moment staan er al aardig wat partijen, 17 ofzo, op het programma.
x2
zie het nog steeds niet staan hoor... :wink:

K-1 OFFICIAL WEB SITE (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top884.htm)

rafi
26-12-2008, 13:43
volgens mij gaat het gewoon door.FEG OFFICIAL WEB SITE (http://www.k-1.co.jp/)

Jeru
26-12-2008, 13:47
Hij staat nu inderdaad eindelijk officieel op de card...
http://www.dreamofficial.com/free/fightcard/

chief108
26-12-2008, 13:51
mooi...

WAR BADR!!!!

ZakKa!
26-12-2008, 14:51
Heerlijk! Op de Engelse website staat nog niks, die loopt altijd achter. Hoe ziet het nu eigenlijk met de rematch waar Aerts om had gevraagd?

Wie weet alvast waar ik het live online kan tjekke? En geen MMA-tv (baggerkwaliteit)

Kingster
26-12-2008, 14:52
Vast en zeker op justin.tv

Weet er al iemand waar de mma match plaats gaat vinden? In de arena zou wel heel vet zijn :)

ZakKa!
26-12-2008, 15:01
Vast en zeker op justin.tv

Weet er al iemand waar de mma match plaats gaat vinden? In de arena zou wel heel vet zijn :)

Ja justin.tv vast en zeker thanks. Ik heb gehoord van een andere site, iets met HD erin. weet iemand hier wat van? Schijnt echte topkwaliteit te zijn, maar ik ken de site niet :P

De MMa-match zal hoogstwaarschijnlijk in de Arena plaatsvinden, maar ik weet het niet zeker

Weet je overigens ook hoe laat?

Kingster
26-12-2008, 15:10
Date : Wednesday 31 December 2008 / Gate Open 2:00PM, Start 3:00PM

Om 7 uur `s morgens nl-tijd.

ZakKa!
26-12-2008, 15:36
Date : Wednesday 31 December 2008 / Gate Open 2:00PM, Start 3:00PM

Om 7 uur `s morgens nl-tijd.

Dank je ;)

Collina
27-12-2008, 10:52
Ik denk dat je hem een beetje verkeerd begrepen hebt. :rolleyes:

Verder een interessante analyse. Wat bedoel je precies met:



Bedoel je dat Badr te voorspelbaar vecht?

:) wellicht verkeerd begrepen i think. "ben niet bekend met de term: mierenneukpost". Sorry.

Nou, als je de wedstrijd Bonjansky vs Badr 2007 analyseert, dan merk je op de combinaties die Badr maakt, veel geblokkeerd worden door Bonjansky. Nou is de verdedeging van Bonjansky sowieso erg goed, maar linker hoger trap, combinaties stoten worden op die manier geblokt dat daar goed op getraint is.

Overigens denk ik dat Badr het moeilijker vechten vind als er continu druk op hem word gezet. "analyseer de wedstrijd Badr vs Ruslan".

Nou is Alistair een type vechter die niet afwacht, maar gas geeft. KO in de stoten en knieen waar je niet goed van word. Ik wil alleen aangeven dat het in mijn beleving geen mismatch is wat sommigen denken, dit kan een mooie partij worden. Overgins weegt Alistair geen -93 Kilo meer.

Ik kijk er echt naar uit.

Collina
27-12-2008, 10:59
Dat Alistair goede knietjes kan geven maakt niks uit. Hij zal er weinig aan hebben tegen Badr denk ik.

@Collina: Wat bedoel je met achteruit vechtend bij Badr? Hij lijkt me juist een vechter die continu naar voren gaat.

Hij is idd een vechter dat continu naar voren gaat, zij-stappend. Maar analyseer de wedstijden van Badr vs. Ruslan. Als de druk bij hem gelegd gaat worden, vind ik het niet een spectaculaire achteruit vechter.

Begrijp me niet verkeerd, persoonlijk vind ik Badr de beste K1 vechter. Maar zodra er druk op de ketel gelegd gaat worden kan het moeilijk voor hem zijn.

Alistair is ook iemand die veel druk geeft, overigens heeft hij volgens mij nu een instelling: "ik heb niets te verliezen" en hij heeft bepaalde factoren in huis waarbij het best een mooie partij kan worden.

Collina
27-12-2008, 11:06
Zoals door andere leden al aangegeven werd bedoelde ik het anders.
Het mierenneuken sloeg meer op m'n eigen reactie. ;)

Hi Simtekf1,

Mijn persoonlijk excuus, wist niet percies wat je bedoelde.

Greetz,
Collina

MilfhunterMMA
27-12-2008, 11:29
Hij is idd een vechter dat continu naar voren gaat, zij-stappend. Maar analyseer de wedstijden van Badr vs. Ruslan. Als de druk bij hem gelegd gaat worden, vind ik het niet een spectaculaire achteruit vechter.

Begrijp me niet verkeerd, persoonlijk vind ik Badr de beste K1 vechter. Maar zodra er druk op de ketel gelegd gaat worden kan het moeilijk voor hem zijn.

Alistair is ook iemand die veel druk geeft, overigens heeft hij volgens mij nu een instelling: "ik heb niets te verliezen" en hij heeft bepaalde factoren in huis waarbij het best een mooie partij kan worden.

die KO op zimmerman maakte hij toch ook in zijn achteruit?

Collina
27-12-2008, 12:15
die KO op zimmerman maakte hij toch ook in zijn achteruit?

@ MilfhunterMMA,
Niet helemaal waar, Zimmerman zette wel druk naar voren maar bleven beide stilstaan in een slagenwisselingen. Badr komt met een linker jab en een directe rechtse stoot. KO Zimmerman.

Maar goed, overall: is Badr een vechter die naar voren vecht en niet achteruit.

Een zwaluw in de lucht maakt nog geen zomer, 'dat is eigenlijk wat ik bedoel'.

ZakKa!
27-12-2008, 13:10
Hij is idd een vechter dat continu naar voren gaat, zij-stappend. Maar analyseer de wedstijden van Badr vs. Ruslan. Als de druk bij hem gelegd gaat worden, vind ik het niet een spectaculaire achteruit vechter.

Begrijp me niet verkeerd, persoonlijk vind ik Badr de beste K1 vechter. Maar zodra er druk op de ketel gelegd gaat worden kan het moeilijk voor hem zijn.


Nu begrijp ik hoe je het bedoelt. Daar ben ik het wel mee eens ja. Alleen denk ik niet dat Allistair veel druk op hem zal kunnen uitoefenen.

Collina
27-12-2008, 19:30
Nu begrijp ik hoe je het bedoelt. Daar ben ik het wel mee eens ja. Alleen denk ik niet dat Allistair veel druk op hem zal kunnen uitoefenen.

Heee Zakka,

Ja ik ben erg benieuwd: 65% winst Badr, 35% winst Alistair

Als Badr wint, is het TKO
Als Alistair wint is het KO

Mijn analyse staat op blz 9 volgens mij. Ik kijk er echt naar uit.

Wat denk jij trouwens?

ZakKa!
27-12-2008, 20:32
Ik denk en ben bang dat het helemaal niet zo spannend zal worden. Percentages kan ik niet geven, maar ik schat de kans dat Alistair wint erg laag.

tony b
31-12-2008, 14:39
Ik denk en ben bang dat het helemaal niet zo spannend zal worden. Percentages kan ik niet geven, maar ik schat de kans dat Alistair wint erg laag.

ik heb de uitslag!!

tony b
31-12-2008, 14:39
wie wilt het weten

tony b
31-12-2008, 14:49
IK BEN GEBANNED VOOR SPOILEN.

//wheelie// ;)

ZakKa!
31-12-2008, 15:02
Als iemand het wil weten kan diegene gewoon het andere topic opnenen. Heb je niks te doen ofzo.

chief108
31-12-2008, 16:14
collina gebanned ivm spoilers

Karel
31-12-2008, 16:17
lol, wie riep er vanochtend ook weer zo vrolijk over al die nieuwe leden, zijn er inmiddels weer wat minder