PDA

View Full Version : Imago Nederland Buitenland



Evilman
16-12-2008, 21:34
Janken met de pet op:

Alistair Over.... Over..... I dont even want to say his name but anyway, HE is the scum of the earth, I hate him with a passion and I think he is a total idiot. He calls out Mirko, and then knees him in the balls SO HARD that his ball went UP HIS STOMACH, and then says that Mirko wanted the fight to be a NC........ Yea.....

Where the fuck was that retards mouth when Mirko was fucking dominating PRIDE, and was the third best fighter in the world?? Alistair was in PRIDE too, so why didnt he call out Mirko then? Oh... Thats right he was shitting himself because he knew he would get KTFO after he gassed after the first 5 seconds of the fight. But of coarse once Mirko has some bad fights and his confidence drops a bit, EVERYONE wants to fight Mirko

Guys like Gilbert Yvel are trash and should not be allowed to participate in the sport, but... since he is fighting ze "Baby-faced-Assassin" then thats ok. Josh is gonna fu*k Gilberts punk ass up.

hope yvel doesn't bite josh.. or shove a thumb in his eye.. or attack the ref..

Over hari ga ik het niet eens hebben, dat lijkt me voor zich spreken.
En dan was er nog het incidentje met siyar hoewel dat veel kleiner was.

Wat ik wel wil zeggen is dat ik blij ben met mousasi/manhoef! Die zetten nederland op de kaart met kwaliteit en zonder gezeik. Ik schaam me soms kapot als ik hoor hoe ze denken over vechters die voor Nederland uit komen. En ik kan ze ook nog eens geen ongelijk geven. Hun vechtkwaliteit indien aanwezig wordt wel onderschreven, maar qua attitude is het zwaar knudde.

Wat denken jullie? En hoe zie je het liever?

Il Loco
16-12-2008, 22:01
Janken met de pet op:

Alistair Over.... Over..... I dont even want to say his name but anyway, HE is the scum of the earth, I hate him with a passion and I think he is a total idiot. He calls out Mirko, and then knees him in the balls SO HARD that his ball went UP HIS STOMACH, and then says that Mirko wanted the fight to be a NC........ Yea.....

Where the fuck was that retards mouth when Mirko was fucking dominating PRIDE, and was the third best fighter in the world?? Alistair was in PRIDE too, so why didnt he call out Mirko then? Oh... Thats right he was shitting himself because he knew he would get KTFO after he gassed after the first 5 seconds of the fight. But of coarse once Mirko has some bad fights and his confidence drops a bit, EVERYONE wants to fight Mirko

Guys like Gilbert Yvel are trash and should not be allowed to participate in the sport, but... since he is fighting ze "Baby-faced-Assassin" then thats ok. Josh is gonna fu*k Gilberts punk ass up.

hope yvel doesn't bite josh.. or shove a thumb in his eye.. or attack the ref..

Over hari ga ik het niet eens hebben, dat lijkt me voor zich spreken.
En dan was er nog het incidentje met siyar hoewel dat veel kleiner was.

Wat ik wel wil zeggen is dat ik blij ben met mousasi/manhoef! Die zetten nederland op de kaart met kwaliteit en zonder gezeik. Ik schaam me soms kapot als ik hoor hoe ze denken over vechters die voor Nederland uit komen. En ik kan ze ook nog eens geen ongelijk geven. Hun vechtkwaliteit indien aanwezig wordt wel onderschreven, maar qua attitude is het zwaar knudde.

Wat denken jullie? En hoe zie je het liever?


Wat Yvell gedaan heeft was zo fout als wat, maar kijk ook eens naar de tijdlijn, in huidige tijd kan ik me van Yvell geen misdragingen meer herinneren (please correct me if im wrong). En dan is er dus nog Badr, daar ga ik geen woord meer over vuil maken.

Maar wat Overeem betreft vond ik dat niet eens een hele erge actie. Omdat niet duidelijk is of er opzet in het spel was. En in mijn inzien is dat er ook niet. Hij richte niet voor de ballen en een van die latere knietjes raakte hem ook idd niet in de ballen. Dat was duidelijk te zien in de replay en in sommige GIF's. En daarbij heeft Alistair in intervieuws aangegeven dat hij ook idd niet voor de ballen mikte. Zoiets kan dus gebeuren. Het is dus echter niet een incident alá Hari waar niks anders dan pure opzet in het spel was. En bij deze dus ook totaal niet met elkaar verglijkbaar.

Ja Ali O spreekt trash, maar dat is zijn goed recht. Hij gaat niet over tot aktie's die buiten het boekje gaan en dus is er daar ook niks mis mee.

En dat van Siyar is zo dik uitgemolken dat de koe er broodmager van moet zijn geworden. Siyar had zich na enkele tegenslagen ontzettend op de wedstrijd voorbereid, en dat liet hij los na de overwinnen. Ook al was de overwinning er een door een ongeval. Zoals ik ook toen destijds gezegd heb, cyborg lag daar met ontzettende pijn. Om daarheen te gaan was totaal zinloos geweest. Laat eerst de doctor maar kijken. En Siyar heeft zichzelf als eervol vechter bewezen door persoonlijk hier op dit gebeuren te reageren. En daar kun je niks anders dan respect voor hebben.

Dus wat kan er anders, niet veel. Ik hoop dat zo iemand als Yvell van zijn fout heeft geleerd en zoiets achterwege laat tegenwoordig. Hij houd van een bad boy imago, en ook dat is zijn goed recht. Zolang hij het beschaafd houd. Dus er is enkel Hari die wat volwassener en respectvoller mag worden.

Daarbij is dit gewoon typisch Amerikaans gejank. Diegene kan schijnbaar niet verkroppen dat Cro Cop past zijn prime is. Cro Cop had op zijn top moeten stoppen. Want laten we wel wezen het was een echte top vechter. Wat we nu zien is nog maar een schim daarvan.

Biiyen
16-12-2008, 22:03
Who cars wat anderen denken? Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.

blackadder
16-12-2008, 22:07
Over hari ga ik het niet eens hebben
Ach toe. Alsjeblieft????



Wat denken jullie? En hoe zie je het liever?
Ik zie liever dingen als dit:
fightcast.tv Kampfsport live im Internet (http://www.fightcast.tv/index.php)
Voor lui als Schilt, Aerts, Bonjasky, Hoost, Dekkers etc...komen ze soms van ver weg.

De man van 14K
16-12-2008, 22:08
Who cars wat anderen denken? Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.

idd laat die toetsenbordhelden zelf maar eens de ring in gaan. ...


:whistling:

edit:


Dekkers, Kaman, Hoost, Aerts, Schilt, Mousasi, Hardonk, alle NL middengewichtvechters, Souwer, Kraus, Kaas, Drago etc etc etc etc

Wat nou een slechte naam?

YoMarK
16-12-2008, 22:12
Alistair heeft volgens mij niks fouts gedaan, en ik denk ook dat CC wel degelijk niet meer tegen Alistair wil vechten.

Over Yvel heeft ie natuurlijk gelijk.

MilfhunterMMA
16-12-2008, 22:20
ach dat imago valt wel mee. iig een mooie tegenhanger voor die slappe lul van een balk. maakt NL wat stoerder :D

Evilman
16-12-2008, 22:26
ach dat imago valt wel mee. iig een mooie tegenhanger voor die slappe lul van een balk. maakt NL wat stoerder :D

wuhaha! :D balansdag.
die ene lijst klopt trouwens wel maar dat is voornamelijk kickboxen.
in mma zouden we ook zon mooie lijst moeten krijgen!
maar we gaan 'deels' de goede kant op! mousasi, hardonk, manhoef etc.
En die geweldige partij met christea!

chief108
17-12-2008, 08:43
Alistair Over.... Over..... I dont even want to say his name but anyway, HE is the scum of the earth, I hate him with a passion and I think he is a total idiot. He calls out Mirko, and then knees him in the balls SO HARD that his ball went UP HIS STOMACH, and then says that Mirko wanted the fight to be a NC........ Yea.....

ff linkje naar de thread erbij:
MMALinker View topic - About Allistair Overeem (http://mmalinker.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=20148)

leuk om eens te lezen hoe de rest van de wereld hem ziet :)

De man van 14K
17-12-2008, 09:00
4 posters op een mma forum zijn niet representatief voor de rest van de wereld, Chief ;)

Karel
17-12-2008, 10:35
gewoon crybabies

Wheelie
17-12-2008, 10:36
ff linkje naar de thread erbij:
MMALinker View topic - About Allistair Overeem (http://mmalinker.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=20148)

leuk om eens te lezen hoe de rest van de wereld hem ziet :)

lol @ "rest van de wereld" :whistling:
crocop nutthuggers heb je overal

chief108
17-12-2008, 10:43
ach vind het wel eens verfrissend als een forum niet volgepropt zit met GG nuthuggers en dus een onbevooroordeelde blik op de beste man hebben :p

Wheelie
17-12-2008, 10:45
ach vind het wel eens verfrissend als een forum niet volgepropt zit met GG nuthuggers en dus een onbevooroordeelde blik op de beste man hebben :p

een paar posts van crocop nutthuggers onbevooroordeeld ?

Dailymotion - Alistair Overeem vs. Mirko Filipovic - Dream.6 MW GP 2008, een video van moltisanti87. overeem, filipovic, crocop, alistair, round (http://www.dailymotion.com/video/k2tfA3vKJ3qZ5MMqYV)

crocop heeft geluk gehad met die knieen in the nutts, een ko is hem bespaard gebleven ;)

Wheelie
17-12-2008, 10:49
4 posters op een mma forum zijn niet representatief voor de rest van de wereld, Chief ;)

Voor Chief wel

Alistair raakt hier duidelijk het bovenbeen ;)

http://i34.tinypic.com/332mcy9.jpg

stiffler
17-12-2008, 10:51
Voor Chief wel

Alistair raakt hier duidelijk het bovenbeen ;)

http://i34.tinypic.com/332mcy9.jpg


Mischien is hij rechtsdragend ? :whistling: ;)

chief108
17-12-2008, 10:52
hap hap hap hap hap....

De man van 14K
17-12-2008, 10:52
nou ja.. dat wil dan ook weer niet zeggen, zowieso lijkt het wel alsof hij met binnenkant knie tegen zijn zak aan komt.
Die reactie van CC ziet er niet gefaked uit.
Daarbij waren er nog meer knieen in zijn zak gegeven en was er zelfs een teelbal naar binnen geknalt. Meer bewijs heb je niet nodig lijkt me...

dimitri
17-12-2008, 10:55
En dan hebben ze in de US nog niet eens last van die stoet aan trage sleurhutten met een gele plaat achterop die 2 maanden lang zo ongeveer elke verbindingsweg naar het zuiden van Europa blokkeren!

chief108
17-12-2008, 11:27
nou ja.. dat wil dan ook weer niet zeggen, zowieso lijkt het wel alsof hij met binnenkant knie tegen zijn zak aan komt.
Die reactie van CC ziet er niet gefaked uit.
Daarbij waren er nog meer knieen in zijn zak gegeven en was er zelfs een teelbal naar binnen geknalt. Meer bewijs heb je niet nodig lijkt me...
http://thebryden.com/ploggerb3/images/funny_internetz/funnyz/1229400776213.jpg

A.F.
17-12-2008, 11:27
Voor Chief wel

Alistair raakt hier duidelijk het bovenbeen ;)

http://i34.tinypic.com/332mcy9.jpg

dat is toch echt ze liesstreek/tok/ballen.... kweet niet of je wel is een knie in je lies heb gehad op je tok met een bal ertussen? .....pijn..... veel pijn

De man van 14K
17-12-2008, 11:33
doet me denken aan Yvel die toen die knie in zn zak kreeg en dat toen een van zijn ballen klem tussen zijn tok zat..
fuck dat deed gewoon pijn als je er naar keek!

Paganstars
17-12-2008, 11:52
Been there done that.... dat is nog kutter dan je knie uit de kom draaien!

marcelt
17-12-2008, 11:55
vind de acties (Yvel Badr) en de reacties erop (Alistair Badr) wel een slechte naam geven aan de NL vechtwereld, maar er zijn er gelukkig genoeg die zich positief gedragen.

Wheelie
17-12-2008, 12:05
dat is toch echt ze liesstreek/tok/ballen....

Weet ik, was ook als grap bedoeld vandaar de ;)

Pepe the Ice-Murderer
17-12-2008, 17:02
Drie vechters die hun boekje (Overeem opzettelijk?) te buiten zijn gegaan wegen in mijn ogen toch niet op tegen de kwaliteit en professionaliteit die jullie vechters en trainers leveren.

Ik kan natuurlijk enkel spreken over indrukken uit mijn belgenlandje, maar hier zijn vechters, coaches, verzorgers en noem maar op behoorlijk respectvol ten aanzien van onze noorderburen vechters.

Dus als enkele zeikzakken op een Amerikaans forum zulke dingen gaan opblazen, zegt dit voor mij heel veel over die gasten hun kennis van de vechtsportwereld.

Hij heeft gelijk op enkele punten, maar je moet alles steeds in z'n context zien anders ben je toch maar een hersenloze lul.

anonymous001
17-12-2008, 17:06
Die Amerikanen zijn gewoon jaloers op ons.

Ik bedoel, noem 1 goede vechter uit de USA...?:p

De man van 14K
17-12-2008, 17:09
GSP!!!

oh nee dat is canada.

Voor zo'n groot land hebben ze erg weinig goede atleten