PDA

View Full Version : 2 januari Lumpinee stadion: Saiyok VS Samranchai



payap
17-12-2008, 12:08
Op 2 januari 2009 zullen in het Lumpinee stadion van Bangkok de hier in Nederland bekende Thaise vechters Saiyok Pumphangmuang en Samranchai 96Penang tegen elkaar uitkomen. Beide vechters zijn in ons land bekend van hun optredens op de gala's van Slamm!!

Saiyok Pumphangmuang is de regerend kampioen van Thailand in weltergewicht en een voormalig kampioen van het Rajadamnern stadion en wereldkampioen van de WMC. Enkele weken geleden zagen wij hem in Nederland nog aan het werk tegen Fikri Tijarty op Slamm V. Een partij die hij op punten won.

Samranchai is een voormalig kampioen van Thailand en het Omnoi stadion die al diverse malen in ons land in aktie kwam. Zo versleog hij Robert van Nimwegen en Erraji op KO en won hij op punten van Ray Staring en Menno Dijkstra op de voorgaande Slamm shows. In Belgie op het "One night in Bangkok" gala versleog hij Fadi Merza op punten en in Suriname Bartosz Pacco.

Richelieu
17-12-2008, 14:28
Goede match! Ben benieuwd wie dit gaat winnen.Zou zelf mijn geld op Saiyok zetten.

Jarno
17-12-2008, 14:54
Goede match! Ben benieuwd wie dit gaat winnen.Zou zelf mijn geld op Saiyok zetten.

x2!

Ch3f1
17-12-2008, 14:59
Hoe oud is Samranchai inmiddels?

payap
17-12-2008, 15:13
Hij is van 1981 maar weet niet zo gauw welke maand.

Toffe gozer die Samranchai en werelkampioen slapen. Hij is al een tijd niet in actie gekomen. Volgens mij is Menno Dijkstra zijn laatste wedstrijd.

Verwacht ook dat Saiyok gaat winnen.

Ch3f1
17-12-2008, 15:23
Ik heb die partij tegen Ray Staring toen gezien op Slamm. Ray was toen echt goed bezig, maar moest het echt afleggen op Thaise regels. Vooral die worpen vanuit de clinch, deden hem toen de das om.