PDA

View Full Version : Alistair Overeem Is Kind of a Jerk



Tony
19-12-2008, 13:20
Nee ik heb de titel niet zelf verzonnen.. Het stond zo op cagepotato.com
http://cdn.cagepotato.com/www/sites/default/files/alistair%20overeem.jpg
(See, this is why we don't hang out any more, Alistair. You get three beers in you and boom, the shirt's off and you're flexing again. It gets old, man.)

Alistair Overeem Is Kind of a Jerk
Adamantly refusing to play the role of the good guy in this feud, Alistair Overeem is once more accusing Mirko “Cro Cop” Filipovic of faking his injuries in their fight and ducking a rematch. The Dutch fighter tells Fighters Only that Cro Cop signing to face Hong Man Choi is another sign that he doesn’t want any part of “The Demolition Man” after getting abused in their first meeting, before it was eventually stopped due to severe testicular damage brought on my Overeem’s misplaced knee strikes:


“Like I’ve always said, he doesn’t want to fight me… CroCop faked his injuries in our previous fight and now he has chosen not to fight me and instead fight Choi. He knows very well he doesn’t stand a chance against me… I would love to have a rematch but I seriously doubt if he will ever accept. For me he is not a objective anymore.”While it’s true that Overeem was beating Cro Cop soundly before the illegal blows, calling the man a faker seems contrary to the video evidence we’ve seen, which clearly shows a hard shot in the pills. The word after the fight was that one of Cro Cop’s testicles was possibly seriously injured after being forced inside his body. You just can’t fake that.

Cro Cop swears he wants this rematch, and has even invited Overeem to his own special basement cage to settle the deal. Overeem understandably turned down this offer to fight for free in his enemy’s home gym, but something is keeping this rematch from happening. If it’s truly the people at FEG, they should have their heads examined. Probably not by the same doctor who examined Cro Cop’s balls, though. I hear he hasn’t been the same since.

chief108
19-12-2008, 13:57
Nee ik heb de titel niet zelf verzonnen.. Het stond zo op cagepotato.com
da's dan weer jammer Tony....

Tony
19-12-2008, 14:02
Ben een vredelievend mens....


biertje?

The Persian Killer
19-12-2008, 14:04
this guy is a looser. talks crap all the time..

lets all knee allistair 3 times in the nuts and see how hes thinking then :D


http://uk.youtube.com/watch?v=JwNhBG2ph70

chief108
19-12-2008, 14:07
biertje?
duhhh.... :beerchug:

Tony
19-12-2008, 14:10
this guy is a looser. talks crap all the time..

lets all knee allistair 3 times in the nuts and see how hes thinking then :D


http://uk.youtube.com/watch?v=JwNhBG2ph70


heey dat stukje komt toch uit Demolition Men he?

wrestler_nl
19-12-2008, 14:16
Alistair is een JERK!!!!!!!!
waarom stopt hij niet met trasktalken man!!!
hij zegt toch ''For me he is not a objective anymore.” .....hou dan toch gewoon je kop man!!!!

Tony
19-12-2008, 14:25
ach laat hem maar lekker trashen... Het siert hem in ieder geval niet.
En al helemaal niet omdat het de keuze van de organisatie was om dit gevecht niet plaats te laten vinden.

Het nieuwjaarsevent trekt elk jaar vele kijkers. Vooral mainstream (niet diehard) kijkers. en juist deze groep kijkt veel liever naar een freakshow met Choi tegen een ex- k1 vechter dan tegen (voor veel mensen een nietszeggende) Alistair Overeem.

Alistair moet trashtalken over de organisatie als ie het er niet mee eens is.

Collina
19-12-2008, 14:45
ach laat hem maar lekker trashen... Het siert hem in ieder geval niet.
En al helemaal niet omdat het de keuze van de organisatie was om dit gevecht niet plaats te laten vinden.

Het nieuwjaarsevent trekt elk jaar vele kijkers. Vooral mainstream (niet diehard) kijkers. en juist deze groep kijkt veel liever naar een freakshow met Choi tegen een ex- k1 vechter dan tegen (voor veel mensen een nietszeggende) Alistair Overeem.

Alistair moet trashtalken over de organisatie als ie het er niet mee eens is.

Volgens mij hebben we hier te maken met een Anti- Alistair Overeem :pimp:

@ Tony,
Ik zal je uit je droom helpen, Cro Cop heeft er bewust voor gekozen om niet nog een keer tegen Alistair te vechten. Dit was geen keuze van de organisatie maar van Cro Cop zelf. Iedereen keek uit naar een Rematch, ook de organsatie, maar Cro Cop heeft dit afgewezen.

Toch is Alistair er geliefd in Japan en heeft vele mooie resultaten geboekt, wat nu? En toen kwam Badr Hari om de hoek kijken. Alistair vs Badr. (dit is plos besproken, juist omdat CC niet wilde) ... zo, weet je ook even wat inside information.

Of je nou een Fan bent van Alistair of niet, "laten we elkaar geen mietje noemen": maar Alistair was deze partij zwaar aan het domineren, the kick in the balls was letterlijk klote, maar CC had totaal geen kans.
Als je hier anders over denk hoor ik het graag. "Wel graag onderbouwen waarom, anders begrijp ik je niet". Maar goed, de beelden liegen er niet om.

Groet,
Collina

wrestler_nl
19-12-2008, 14:48
Volgens mij hebben we hier te maken met een Anti- Alistair Overeem :pimp:

@ Tony,
Ik zal je uit je droom helpen, Cro Cop heeft er bewust voor gekozen om niet nog een keer tegen Alistair te vechten. Dit was geen keuze van de organisatie maar van Cro Cop zelf. Iedereen keek uit naar een Rematch, ook de organsatie, maar Cro Cop heeft dit afgewezen.




Mag ik ff vragen hoe je dit allemaal weet??

Mickey
19-12-2008, 14:48
Ik snap al die haat op Alistair om die uitspraken ook niet.

Normaal zijn we helemaal gek van bad blood partijen en nu een van onze eigen boys zn ongenoegen over een tegenstander laat blijken gaan we piepen terwijl dit juist garant zal staan voor een partij vol vuurwerk?

Bovendien vind ik Alistair zn uitspraken niet eens zo bijzonder aanstootgevend..
Phil Baroni vs Lidland anyone? Now that was a flamewar..

Stelletje haters.

MilfhunterMMA
19-12-2008, 14:49
Volgens mij hebben we hier te maken met een Anti- Alistair Overeem :pimp:

@ Tony,
Ik zal je uit je droom helpen, Cro Cop heeft er bewust voor gekozen om niet nog een keer tegen Alistair te vechten. Dit was geen keuze van de organisatie maar van Cro Cop zelf. Iedereen keek uit naar een Rematch, ook de organsatie, maar Cro Cop heeft dit afgewezen.

Toch is Alistair er geliefd in Japan en heeft vele mooie resultaten geboekt, wat nu? En toen kwam Badr Hari om de hoek kijken. Alistair vs Badr. (dit is plos besproken, juist omdat CC niet wilde) ... zo, weet je ook even wat inside information.

Of je nou een Fan bent van Alistair of niet, "laten we elkaar geen mietje noemen": maar Alistair was deze partij zwaar aan het domineren, the kick in the balls was letterlijk klote, maar CC had totaal geen kans.
Als je hier anders over denk hoor ik het graag. "Wel graag onderbouwen waarom, anders begrijp ik je niet". Maar goed, de beelden liegen er niet om.

Groet,
Collina

Kan jij, voordat je met zulke gedurfde uitspraken komt even met duidelijke bronnen komen waaraan jij je informatie, die jijzelf blijkbaar als feiten beschouwd, hebt ontleend? Er bestaat namelijk nogal wat controversie over dit onderwerp, en als iedereen zomaar wat roept komen we niet verder. Ik heb namelijk begrepen uit een interview met de president van k1 himself dat zij de matchmaking zo hebben bepaald en niet cro cop of ali o.


Ik zal je uit je droom helpen, Cro Cop heeft er bewust voor gekozen om niet nog een keer tegen Alistair te vechten. Dit was geen keuze van de organisatie maar van Cro Cop zelf. Iedereen keek uit naar een Rematch, ook de organsatie, maar Cro Cop heeft dit afgewezen.

Mickey
19-12-2008, 14:50
Hehehe Als Collina is wie ik denk dat het is, komt het uit de inner circles.

dirk5
19-12-2008, 15:02
Micky je maakty me nieuwsgierig, wie is het?

Tony
19-12-2008, 15:03
Volgens mij hebben we hier te maken met een Anti- Alistair Overeem :pimp:

@ Tony,
Ik zal je uit je droom helpen, Cro Cop heeft er bewust voor gekozen om niet nog een keer tegen Alistair te vechten. Dit was geen keuze van de organisatie maar van Cro Cop zelf. Iedereen keek uit naar een Rematch, ook de organsatie, maar Cro Cop heeft dit afgewezen.

Toch is Alistair er geliefd in Japan en heeft vele mooie resultaten geboekt, wat nu? En toen kwam Badr Hari om de hoek kijken. Alistair vs Badr. (dit is plos besproken, juist omdat CC niet wilde) ... zo, weet je ook even wat inside information.

Of je nou een Fan bent van Alistair of niet, "laten we elkaar geen mietje noemen": maar Alistair was deze partij zwaar aan het domineren, the kick in the balls was letterlijk klote, maar CC had totaal geen kans.
Als je hier anders over denk hoor ik het graag. "Wel graag onderbouwen waarom, anders begrijp ik je niet". Maar goed, de beelden liegen er niet om.

Groet,
Collina

Niet dat ik vind dat ik mezelf moet verantwoorden ten opzichte van iemand die ik niet ken.. Maar vooruit...

De GG posse kan het maar moeilijk bevatten dat er mensen zijn die achter CC staan en niet achter hun held Alistair..

Als je me ook maar een heel klein beetje kent dan zou je weten dat ik Alistair de hele wereld gun op MMA gebied.... Behalve als ie tegen CC moet... Cc blijft voor mij een icoon. daarom sta ik achter CC.... Is ook niks rationeels.. puur een gevoelskwestie..

ik vind het wel grappig om te zien hoe die hele GG posse zich altijd zo druk maken als iemand niet achter een van hun staat..

En ja.. Alistair domineerde het hele gevecht... ja CC kwam niet in zijn ritme.. Ja, wellicht had CC verloren als de partij zo door ging..

Jammer dat we het nu niet met zekerheid weten.. Wat als CC idd een 3 ronde strategie had... Wat als CC in die derde ronde een mooie right straight op Ali's visage had geplant, wat als ALi daardoor even kwam te wankelen.. zou het dan niet-niet geheel onmogelijk zijn geweest dat CC had kunnen winnen?

Ik weet het niet.. en door die knieën in CC's ballen zullen we het niet weten ook.

Neem de partij van Ali vs Liddell.... Ali was mijns inzien behoorlijk aan het domineren.. Ik ga Chuck de eerste minuten geen schijn van kans.. tot ie ineens goed doorkwam met een stoot... en ali opeens begon te wankelen... waarna Chuck het professioneel afmaakt met een paar mooie combi's.


dus nee, laten we elkaar geen mietje noemen.. en neem jij nu maar gewoon van mij aan dat ik Alistair een topvechter vind die het potentieel heeft om uit te groeien tot een top 3 HW vechter...
En ik gun hem dat ook...



Maar niet over CC's rug.


Uiteraard no offence

Mickey
19-12-2008, 15:08
Micky je maakty me nieuwsgierig, wie is het?

Als die persoon daar zelf wat over kwijt wil, dan laat ik dat graag aan diegene zelf over. ;) Sorry. Maar ik geloof wel wat er gezegd word.

Wheelie
19-12-2008, 15:12
Hehehe Als Collina is wie ik denk dat het is, komt het uit de inner circles.

Hij is het ;)

Tony
19-12-2008, 15:13
The one

http://www.subtraction.com/pics/0305/030522_neo_bullets.jpg

Mickey
19-12-2008, 15:14
And only..

TOON
19-12-2008, 15:16
Ik snap al die haat op Alistair om die uitspraken ook niet.

Normaal zijn we helemaal gek van bad blood partijen en nu een van onze eigen boys zn ongenoegen over een tegenstander laat blijken gaan we piepen terwijl dit juist garant zal staan voor een partij vol vuurwerk?

Bovendien vind ik Alistair zn uitspraken niet eens zo bijzonder aanstootgevend..
Phil Baroni vs Lidland anyone? Now that was a flamewar..

Stelletje haters.

X2!! laat die jongen nou toch gewoon! hoort gewoon een beetje bij het spelletje...en inderdaad dat trashtalken is nou niet echt heel schokkend....is gewoon de zaak een beetje op scherp zetten...beetje sambal erbij, lekker toch!

Wheelie
19-12-2008, 15:16
Kan jij, voordat je met zulke gedurfde uitspraken komt even met duidelijke bronnen komen waaraan jij je informatie, die jijzelf blijkbaar als feiten beschouwd, hebt ontleend? Er bestaat namelijk nogal wat controversie over dit onderwerp, en als iedereen zomaar wat roept komen we niet verder. Ik heb namelijk begrepen uit een interview met de president van k1 himself dat zij de matchmaking zo hebben bepaald en niet cro cop of ali o.

Deze rematch is Alistair door de organisatie aangeboden en uiteraard wilde Alistair zelf dit recht zetten.
Dat deze er nu niet komt kan maar door een ding komen, CroCop / Management van CroCop wilde niet.
Mijn bron is het management van Alistair aan wie deze partij aangeboden is. :sleep1:

Collina
19-12-2008, 15:17
@ Wheelie,
Top dat je zo reageert, "ik wil 't ook graag zo houden", wil graag objectief aan dit form deelnemen.

Ik vind het een prachtig medium en leuk om te lezen hoe members reageren op bepaalde topics. Maar als members letterlijk feiten uit zn verband rukken, haak ik daar graag op in om te vertellen hoe het werkelijk zit.

Groet,

Tony
19-12-2008, 15:27
Collina, alles dat hier gezegd en besproken wordt is geen fantasie. Het zijn slechts berichtgevingen die door diverse media naar buiten worden gebracht.

Als de president van een organisatie tijdens een interview aangeeft de partij van CC-Overeem niet te willen den tijdens het nieuwjaars event, dan wordt dat nieuws hier gepost en besproken alsof het de waarheid is.

En als dan een vreemdeling met 15 posts op dit forum met andere berichten komt, dan wordt daar uiteraard met enige sceptisch naar gekeken. Ook niet vreemd an sich. Want "men" kan veel zeggen.

Mickey en Kev geven aan dat jij idd een insider bent... Nou goed om te weten. Dan weten we ook dat we jouw posts kunnen lezen als zijnde een integere bron.

Anyway... Als het idd waar is dat CC deze partij afgewezen heeft, dan nog kan het zijn dat er meerdere oorzaken voor zijn. Het kan ook zijn dat CC weet dat Overeem geen koekje is. En dat hij op en top fit moet verschijnen om zulke partij in een winst te kunnen omzetten... Misschien is ie niet fit...

Ik weet t niet.

Enige dat ik weet is dat ik niet weet hoe de partij CC-Overeem zou zijn afgelopen als ie niet voortijdig afgebroken werd door een fout van Overeem.

Collina
19-12-2008, 15:28
@ Tony,

Oké, excuus. Idd ik ken je nog niet, wel was duidelijk dat je een fan bent van CC. Ik ook! (behalve als er een nederlander vecht) zal altijd de topsport van NL supporten.

But seriously, als ik transparant naar de wedstrijd kijk Alistiar vs. CC, maakt hij van de groete avocado- kwakemolen sauce.

Vond het een mooie winst, ondanks the balls!

Wheelie
19-12-2008, 15:35
Als de president van een organisatie tijdens een interview aangeeft de partij van CC-Overeem niet te willen den tijdens het nieuwjaars event, dan wordt dat nieuws hier gepost en besproken alsof het de waarheid is.


Ook jij weet dat niet alles klopt wat op internet verschijnt ;)
De president kan moeilijk zeggen : CroCop refused to sign the contract
Ik ben bang dat deze rematch er niet meer komt.
Was altijd fan van CroCop totdat hij mijn favoriete vechter bijna vermoord had :boos:

Tony
19-12-2008, 15:35
No harm done...

Ben idd absoluut een fan van CC... net als ik ook fan van Overeem ben... Grote verschil is dat ik al 12 jaar geleden fan werd van CC na zijn eerste K1 winst op Lebanner.

anyway.. deze discussie zal toch altijd weer op blijven draven... Ik hoop dat de rematch er ooit nog een keer komt... En al verliest CC daar na een one punch/knee KO... dan heeft ie de partij tenminste écht verloren... en is het eindelijk officieel.

dirk5
19-12-2008, 15:39
anyway.. deze discussie zal toch altijd weer op blijven draven... Ik hoop dat de rematch er ooit nog een keer komt... En al verliest CC daar na een one punch/knee KO... dan heeft ie de partij tenminste écht verloren... en is het eindelijk officieel.


mee eens, we hebben met zijn allen een goed boek gelezen waar het einde nog niet van geschreven is. En wat we er ook over discussieren, het einde zal nog ooit geschreven moeten worden.

Collina
19-12-2008, 15:44
De president kan moeilijk zeggen : CroCop refused to sign the contract


Correct!

De partij Badr vs. Alistair is op de valreep ingeboekt. Om precies te zijn: maandagnacht (nederlandse tijd)

Tony
19-12-2008, 15:45
Ook jij weet dat niet alles klopt wat op internet verschijnt ;)
De president kan moeilijk zeggen : CroCop refused to sign the contract
Ik ben bang dat deze rematch er niet meer komt.
Was altijd fan van CroCop totdat hij mijn favoriete vechter bijna vermoord had :boos:

Zeer zekers weet ik dat Wheelie... Het feit dat ik limburger ben wilt niet zeggen dat ik achterlijk ben (al liggen die twee gedachten volgens velen zeer dicht bij elkaar ;)

Maar zeg nu zelf... door de recente golf van GG nuthuggers (GG Rulezzz :thup: ) ben ik wat argwanend op berichtgevingen van zgn insiders.

en op welke bijna-moord-partij doel je? Silva?

wrestler_nl
19-12-2008, 15:48
De president kan moeilijk zeggen : CroCop refused to sign the contract



dat kan ie wel eigelijk. De president van EliteXC had dat ook gedaan toen KJ noons niet zijn belt wou verdedigen tegen Diaz...

Collina
19-12-2008, 15:52
anyway.. deze discussie zal toch altijd weer op blijven draven... Ik hoop dat de rematch er ooit nog een keer komt... En al verliest CC daar na een one punch/knee KO... dan heeft ie de partij tenminste écht verloren... en is het eindelijk officieel.

@ Tony

Ook mee eens, daarom vind ik het jammer dat Cro cop deze partij heeft afgewimpelt.

De fans wilde een rematch, de organisatie wilde een rematch, alistair stond open voor een rematch, maar CC niet en uiteindelijk beslist de vechter.

Persoonlijk zie ik liever een rematch tussen Alistair en Kharitonov. Beide een keer wreed gewonnen, maar vechters in een zelfde team..., heeft beperking.

Tony
19-12-2008, 15:55
Overeem- Kharitanov.. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het Kharitanov deze keer minder goed zal bevallen dan de vorige keer...

Denk dat Alistair binnen 1 of 2 rondes klaar is met hem..

Wheelie
19-12-2008, 16:04
en op welke bijna-moord-partij doel je? Silva?

Ja ;)

Collina
19-12-2008, 16:04
We shall see,

Zal niet snel gebeuren, maar zal wel mooi zijn als het gebeurd.

Wheelie
19-12-2008, 16:05
dat kan ie wel eigelijk.

Kan wel, maar gebeurd zelden dat ze de ware reden zeggen ;)

chief108
19-12-2008, 18:26
Maar zeg nu zelf... door de recente golf van GG nuthuggers (GG Rulezzz :thup: ) ben ik wat argwanend op berichtgevingen van zgn insiders.

x2

marcelt
19-12-2008, 18:56
Het is zo dat Ali CC afmaakte.
Maar ik vind het minder dat je dan dom gaat ouwe hoeren dat de ander zich aanstelt als jij de illegale overtredingen maakt (net als BADR H). Onsportief en je haalt jezelf naar beneden. Een echt kampioen doet zoiets niet. Als er iemand respect verdient is het Cro Cop . Ik denk ook niet dat er nog een rematch komt want CC voelde wel dat hij overklast werd natuurlijk.

Fasada
19-12-2008, 19:27
Ik zelf denk ook dat het veel beter is om bescheiden te doen. Ook al denkt hij echt dat Crocop aan het faken was, het is gewoon niet slim om dat constant te roepen, je ziet duidelijk in de beelden dat een paar raak waren.
Zo krijg je een hoop mensen tegen je, aan de andere kant kan het ook een strategie zijn want bekend is bekend of ze nou voor je zijn of tegen je zijn ze willen je zien winnen of verliezen

wrestler_nl
19-12-2008, 20:35
Kan wel, maar gebeurd zelden dat ze de ware reden zeggen ;)

Dus eigelijk weten we de ware reden nog niet;)

micha
19-12-2008, 21:10
Dus eigelijk weten we de ware reden nog niet;)


tuurlijk wel wat iedereen weet. CC heeft er gewoon geen zin

Biiyen
19-12-2008, 22:56
Alistair probeerde zo naam te maken en min of meer is dat mislukt in ieder geval. Met CC tot 3 keer toe in zijn kruis schoppen en daarna net doen alsof CC een of andere jojo is die dat expres deed. Bij mij heeft Ali krediet verloren, zo ga je niet met vechters om die in het verleden bewezen toppers waren.

Is hetzelfde als een of andere net nieter Wanderlei Silva in zijn nadagen een beetje gaat lopen dissen. Not done, zeker niet voor iemand die nog geen 10% heeft bereikt van wat CC heeft neergezet.

Roob
20-12-2008, 00:43
Ik ga niet mee in het direct geloven van berichten van een zogenaamde insider. Insiders uit het kamp van GG hebben er ook heel veel belang bij dat mensen beter over de hele situatie gaan denken in het voordeel van Alistair. Helemaal nu hij zich niet echt populair heeft gemaakt om zoveel vuilnis te praten...

We zullen het waarschijnlijk nooit zeker weten.. Wat zal het zuur zijn dat iedereen gaat denken dat Crocop chicken is terwijl het wel de organisatie is die de partij niet heeft laten doorgaan.

Crocop gaat volgens mij niemand uit de weg.. ook al weet ie dat het moeilijk wordt en hij het misschien gaat verliezen. Crocop is ook te trots om een partij af te wijzen volgens mij..

Angelco
20-12-2008, 09:15
Vind Ali steeds arroganter worden met de dag. Vind hem trouwens een prima vechter, maar zijn persoonlijkheid stelt niets voor. Daarom dat hij niet zoals Fedor of Nogueira wordt, prima vechters en prima kerels buiten de ring.

Het is tijd voor CC dat hij eens uit zijn kelder komt, en bij een fatsoenlijk team gaat trainen om wat bij te leren en om te sparren met fatsoenlijke vechters.

Collina
20-12-2008, 11:55
Ik ga niet mee in het direct geloven van berichten van een zogenaamde insider. Insiders uit het kamp van GG hebben er ook heel veel belang bij dat mensen beter over de hele situatie gaan denken in het voordeel van Alistair. Helemaal nu hij zich niet echt populair heeft gemaakt om zoveel vuilnis te praten...

We zullen het waarschijnlijk nooit zeker weten.. Wat zal het zuur zijn dat iedereen gaat denken dat Crocop chicken is terwijl het wel de organisatie is die de partij niet heeft laten doorgaan.

Crocop gaat volgens mij niemand uit de weg.. ook al weet ie dat het moeilijk wordt en hij het misschien gaat verliezen. Crocop is ook te trots om een partij af te wijzen volgens mij..

@ Roob,
Uiteraard kan jij je eigen beleving hebben om te denken hoe precies de vork in de steel zit. Wel kan ik melden dat je compleet naast zit, de organisatie had namelijk graag een Rematch gezien. Buiten de organisatoren waren het ook de fans van CC en Alistair die naar deze Rematch hadden uitgekeken. (er was namelijk geen winnaar)

Overigens was er veel media aandacht omtrent de partij, CC vs Alistair.
De hamvraag was: "Welke vechter zou deze partij winnen"?

Cro Cop vs Alistair.
De enige oplossing was, we plannen een rematch in, Alistair vs Cro cop.
Dit zou de oplossing zijn om twijfels weg te halen, "wie is de betere vechter, wie zou deze partij winnen"?

Op het laatste moment is Cro cop niet meegegaan met deze deal. Dit zou te maken kunnen hebben met bepaalde factoren waar jij en ik geen weet van hebben. Feit is: "de parij gaat in iedergeval niet door". Wat nu?

Wij weten allemaal dat Cro cop geen chicken is, ben van mening dat elke MMA of zelfs K-1 liefhebber respect heeft voor deze man.

Maar wat de werkelijke reden is? "Joost mag het weten".

Vorige week maandagnacht (nederlandse tijd) is op de valreep toch een partij tot stand gekomen. Alistair vs. Badr, afspraak: 1x K-1 regels, 1x MMA.

Dit gaat in mijn beleving een knaller worden, duidelijk is dat er in iedergeval geen 3 rondes gevochten gaat worden...

Overigens wil ik duidelijk maken dat ik géén GG member ben. Ik wil graag objectief aan dit form deelnemen en informatie overdragen om te vertellen hoe de vork wel in de steel zit.

Enjoy the weekend!


Groet,
Collina

El Bambino
20-12-2008, 12:23
Alistair probeerde zo naam te maken en min of meer is dat mislukt in ieder geval. Met CC tot 3 keer toe in zijn kruis schoppen en daarna net doen alsof CC een of andere jojo is die dat expres deed. Bij mij heeft Ali krediet verloren, zo ga je niet met vechters om die in het verleden bewezen toppers waren.

Is hetzelfde als een of andere net nieter Wanderlei Silva in zijn nadagen een beetje gaat lopen dissen. Not done, zeker niet voor iemand die nog geen 10% heeft bereikt van wat CC heeft neergezet.

Mee eens.
Overeem komt op deze manier als een gefrustreerde mannetje over op mij.
Hij kan beter op de markt gaan staan en daar gaan staan schreeuwen !

Collina
20-12-2008, 13:18
Mee eens.
Overeem komt op deze manier als een gefrustreerde mannetje over op mij.
Hij kan beter op de markt gaan staan en daar gaan staan schreeuwen !

Je doet precies het zelfde, wellicht een idee om samen te schreeuwen?

Angelco
20-12-2008, 13:22
CC had gezegd dat hij na zijn partij op NYE direct eens operatie zal ondergaan, waarschijnlijk dat dat de reden was om niet tegen Ali te vechten omdat hij waarschijnlijk wist dat hij niet veel kans maakt om te winnen met een blessure. Dit zijn natuurlijk vermoedens, er kan natuurlijk ook iets anders achter zitten

De man van 14K
20-12-2008, 13:30
jezus christ stelletje roddel tantes, als er een weekend geen gala is met partijen waar over gepraat kan worden beginnen we aan de story/prive topics?

MilfhunterMMA
20-12-2008, 13:42
Je doet precies het zelfde, wellicht een idee om samen te schreeuwen?

ga er dan zelf ook maar bij staan. Crocop chicken etc.....

ICON
20-12-2008, 14:13
jezus christ stelletje roddel tantes, als er een weekend geen gala is met partijen waar over gepraat kan worden beginnen we aan de story/prive topics?


lol inderdaad

wrestler_nl
20-12-2008, 14:20
niemand weet natuurlijk wat de ware reden is om deze partij niet door te laten gaan behalve de organisatie , overeem (managment) , Crocop (managment).
Ik weet zeker dat er nu op croatische mma forums ook topics zijn geopend over deze onderwerp. En zij geven waarschijnlijk Overeem de schuld en zeggen dat hij de partij niet heeft aangenomen. Jullie kunnen wel zeggen dat CC het niet heeft aangenomen, maar dat weten jullie niet zeker. CC heeft ook al gezegd dat hij heel graag een rematch wil (overeem trouwens ook)... De reden waarom de meeste mensen hier achter overeem staan en CC de schuld geven is waarschijnlijk omdat hij NL's is

Garcia
20-12-2008, 14:50
Iemand popcorn?

A.F.
20-12-2008, 15:56
hmmmm... beefjerky

anonymous001
20-12-2008, 16:40
ga er dan zelf ook maar bij staan. Crocop chicken etc.....

Hij noemt CC toch geen chicken, of ben ik nou gek?

Wheelie
20-12-2008, 18:30
Hij noemt CC toch geen chicken, of ben ik nou gek?

Je bent niet gek ;)

We kunnen net zo goed geen inside information meer posten, word toch alleen maar in twijfel getrokken. :sleep1:

FEIT is dat Alistair CroCop domineerde zoals hij nog nooit gedomineerd is
Hij kreeg een geweldig pak slaag en dat zit sommige nog steeds dwars :D
Nee ik ben niet objectief, wel realistisch ;)

micha
20-12-2008, 18:49
Je bent niet gek ;)

We kunnen net zo goed geen inside information meer posten, word toch alleen maar in twijfel getrokken. :sleep1:

FEIT is dat Alistair CroCop domineerde zoals hij nog nooit gedomineerd is
Hij kreeg een geweldig pak slaag en dat zit sommige nog steeds dwars :D
Nee ik ben niet objectief, wel realistisch ;)

x2

Biiyen
20-12-2008, 19:27
Feit is dat het niet uitmaakt dat CC werd gedomineerd, feit is dat CC een paar goede stampen onder ze kloten kreeg en daarna in plaats van excuses een grote bek krijgt.

MilfhunterMMA
20-12-2008, 19:30
mwoah een geweldig pak slaag vind ik onzin. Hij stond wel achter in punten maar cro cop is nooit in staat geweest om veel damage te absorberen. Tegen Gonzaga, dat vond ik een flink pak slaag en overtreft in alle opzichten het gevecht tegen overeem.

De dikke nudist
20-12-2008, 19:35
hmmmm... beefjerky

Met cajun smaak?

Angelco
20-12-2008, 23:24
Je bent niet gek ;)

We kunnen net zo goed geen inside information meer posten, word toch alleen maar in twijfel getrokken. :sleep1:

FEIT is dat Alistair CroCop domineerde zoals hij nog nooit gedomineerd is
Hij kreeg een geweldig pak slaag en dat zit sommige nog steeds dwars :D
Nee ik ben niet objectief, wel realistisch ;)

lol jij bent nog altijd pissed dat CC Wandy pertotal heeft geslagen :D

El Bambino
20-12-2008, 23:33
mwoah een geweldig pak slaag vind ik onzin. Hij stond wel achter in punten maar cro cop is nooit in staat geweest om veel damage te absorberen. Tegen Gonzaga, dat vond ik een flink pak slaag en overtreft in alle opzichten het gevecht tegen overeem.


Crocop is op zijn retour en Overeem kan pas mijn respect verdienen als ie een vechter verslaat die nu top is en niet jaren terug.

Wheelie
21-12-2008, 00:51
lol jij bent nog altijd pissed dat CC Wandy pertotal heeft geslagen :D

Dat klopt en zal ik ook nooit ontkennen.
Ik heb bovendien 145 dollar verloren in plaats van lekker wat te verdienen ;)

Mike Oxhard
22-12-2008, 10:01
Whatever "The Truth" may be, IMHO it all comes down to this:
Overeem is a jerk and CroCop has lost his balls.

inc
22-12-2008, 11:36
Verplaats je eens in Alistair....

om een of andere redenen is er bad blood tussen jou en een andere vechter. Jullie persoonlijkheid botst. Los van het feit wat een ander bereikt heeft of wat hij voor de sport betekent heeft het is niet voor niets dat voorafgaand aan de wedstrijd al over en weer met modder werd geslingerd( kan mij herinneren dat Wanderlei ook niet bepaald gecharmeerd was van CC) Na velen maanden trainen is het zover. In de wedstrijd domineer je. Je raakt cc een keer in zijn kruis( 2de keer), maar de derde keer( wanneer je het gevoel hebt de je de wedstrijd vroegtijdig kan beslissen) raakt je knie naar jou mening niet het kruis. Toch gaat cc hier op zitten( omdat deze misschien toch wel erop zit....dat even in het midden gelaten).
Het eerste wat je denkt is easy escape...

Als cc vervolgens geen rematch( kan niet anders...ali wil management zou dom zijn als zij dit niet willen) aan wil nemen is dit extra frustrerend lijkt mij.

De wijze waarop Alistair zich gedraagd of reageert is niet de manier waarop ik het zou doen, maar ik kan zijn irritatie zeer goed begrijpen....

Fasada
22-12-2008, 12:05
x2 inc,

wil daar het volgende aan toevoegen, in de top tijd van Crocop was hij juist degene die erg arrogant was, daar was Alistair niets bij. Misschien zagen jullie het niet en gedroeg Crocop zich prima voor een camera maar toen ik in Japan was (Fedor vs Crocop wedstrijd), was Crocop onbereikbaar voor iedereen. Hij sliep als enige in een apart hotel, kwam niet naar de weging en persconferentie en werd anders behandeld dan de rest. Had totaal geen tijd voor zijn fans en de arrogantie droop er werkelijk vanaf. Kon met iedereen op de foto behalve Crocop, dit neemt niks weg aan de hele discussie maar hij was gewoon niet geliefd bij zijn collega's, dat was toen al vrij duidelijk. Het is dan ook zo dat Alistair niet weg is van Crocop, het begon bij hem dat hij de kans kreeg om tegen hem te vechten in de Arena maar dat ging al niet door. Dan de wedstrijd die eindigde in een disceptie en daarna de rematch die niet plaats vind terwijl crocop duidelijk zegt dat hij wel die rematch wilt. Door olie op het vuur te gooien komt de partij misschien toch en dat is denk ik zijn strategie er achter. Dat hij er weinig fans mee krijgt lijkt me duidelijk maar dat interesseert hem denk ik niet zoveel.

boola
22-12-2008, 12:24
mooi toch twee traschtalkers tegen elkaar hari vs overmeen.en ps laat hem eerst maar tegen yvel vechten is hij volgens mij ook een aantal keren voor weg gelopen

Justinian
22-12-2008, 12:26
Ik kan begrijpen dat het arrogant overkomt Fabrice. Toen ik in Kroatië was vorig jaar, kwam ik Crocop tegen op een gala. Hij was aanwezig als toeschouwer en hoefde zelf niet te vechten. Toen was hij in ieder geval niet te beroerd om met fans op de foto te gaan en ook had hij tijd voor een praatje. Van een wat oudere (en bekende) Kroaat begreep ik dat Crocop (veel) moeite heeft met het omgaan met spanning voor een wedstrijd. Die oudere Kroaat is een tijd zijn mentalcoach geweest.

Collina
22-12-2008, 12:33
3x inc
1x fasada,

Ook ik was in Japan 2005 (Cro cop vs Fedor) (Alistair vs. Mauricio shogun) , Alle vechters sliepen dagen in het century hihat hotel, behalve Cro Cop.

Overigens was hij voor niemand aanspreekbaar, sloot zich helemaal af. Wat me opviel was dat Fedor echt een relaxte gast was. Gezellig met iedereen op de foto, praten met de pers en die geweldige lach op zijn gezicht! Kon je van Cro cop niet zeggen, want idd, hij liet zijn fans op zich wachten.... en lang wachten konden ze, want hij was nergens te vinden.

Ik vind het gewoon erg jammar dat Cro cop de rematch niet heeft geaccepteerd, deze zou er wellicht nog's van komen, denk dat Alistair hem gewoon weer gaat uitdagen net zo lang hij ja zegt!

groet,
Collina

Fasada
22-12-2008, 12:54
@Roy

Dat wist ik niet uiteraard en nogmaals het is zijn goed recht om zich te willen afzonderen of in een ander hotel te willen slapen. Alleen kan mij voorstellen dat collega's vechters dit vaak als arrogant zien en dat hij een soort voorkeur behandeling geniet. Dat kan de verkeerde signalen geven....

Leuk detail; Wanderlei was ook een beetje arrogant moet ik zeggen voor zijn wedstrijd maar na zijn notabene verliespartij tegen Arona was hij super aardig, viel mij toen erg op en was er ook verbaasd over.