PDA

View Full Version : Gegard Mousasi in voorbereiding op Mushasi



Bert Kops
19-12-2008, 16:39
SPORTCENTRUM KOPS :: View topic - Gegard Mousasi in voorbereiding op Mushasi (http://www.sportcentrumkops.nl/forum/viewtopic.php?t=5815)

Hij lijkt er klaar voor! Aleksander trainde ook nog mee...

dirk5
19-12-2008, 16:53
cool.

lijkt het maar, of is Gegard onderweg naar heavyweights? Ik vind hem er wat (en dan vooral zijn hoofd) dikker uit zien.

joost
19-12-2008, 16:55
leuke foto`s + filmpje! thanks bert!! succes Mousasi

Ulis-E
19-12-2008, 18:19
cool.

lijkt het maar, of is Gegard onderweg naar heavyweights? Ik vind hem er wat (en dan vooral zijn hoofd) dikker uit zien.

Las in een interview dat afgelopen jaar al aan t trainen was om zwaarder te worden..

kooivechter
19-12-2008, 18:26
denk dat hij daar alwel een kilootje of 93 is

chief108
19-12-2008, 18:27
mooi man...
dat hij die Mushasi maar een flink pak rammel mag verkopen

YoMarK
19-12-2008, 18:32
Hij is inderdaad een behoorlijk stukje gegroeid. Wat weegt ie nu, 95 kg?

Kamil
19-12-2008, 18:53
mooi man...
dat hij die Mushasi maar een flink pak rammel mag verkopen


Dan gaan we dus binnenkort Mousasi vs Manhoef zien op k1 regels...
Go Mousasii...

54321
19-12-2008, 21:00
Dan gaan we dus binnenkort Mousasi vs Manhoef zien op k1 regels...
Go Mousasii...

niet eens aan gedacht. dat is wel een hele goeie!

Jeru
19-12-2008, 21:16
Thanks Bert! En nog bedankt voor het kadootje ;)

filmpje op de pads bij Venetiaan is ook leuk

http://nl.youtube.com/watch?v=CF6n85PNtpg

PD_EC
19-12-2008, 23:22
Succes mousasi

Fish
20-12-2008, 04:07
toen ik de fotos zag dacht ik ook wow hij is zwaar geworden

we zulllen gegard denk ik niet meer zien op middleweight

ben benieuwd hoe gegard het op light heavy weight doet wat zijn record 24-2 is bijna een fedor achtige record.

kill Mushasi

zou wel indruk maken als hij van Mushasi wint denk ik want Mushasi doet al lang mee, is niet de beste maar dan heeft mousasi we bewezen over degelijk stand up skills te beschikken

jerome-lebanner
20-12-2008, 05:27
Dan gaan we dus binnenkort Mousasi vs Manhoef zien op k1 regels...
Go Mousasii...





ze hebben al gevochten hier een linkje...

http://www.youtube.com/watch?v=92ejcLITMK8

Ulis-E
20-12-2008, 08:49
weet dattie vroeger aantal pro wedstrijden heeft gebokst.. maarruh what about kickboxing.. ?

Jeru
20-12-2008, 08:59
ze hebben al gevochten hier een linkje...



Hij had het over K-1 regels en niet MMA ;)

PinPoint
20-12-2008, 18:21
oei.....tegen Manhoef op K-1? Dat gaat ie bijna zeker niet winnen. Tegen mushasi heb ik ook zeker mijn twijfels.

Zoals in het filmpje te zien is moet Jerrel uitleg geven hoe een goede 'ronde' trap te geven. Ook het boks werk vind ik niet erg overtuigend.

Maar ik ga toch, wellicht tegen beter weten in, voor Mousasi!

jesselaar
20-12-2008, 19:31
Hij is inderdaad een behoorlijk stukje gegroeid. Wat weegt ie nu, 95 kg?
geghard weegt nu 97 kg

jesselaar
20-12-2008, 19:43
oei.....tegen Manhoef op K-1? Dat gaat ie bijna zeker niet winnen. Tegen mushasi heb ik ook zeker mijn twijfels.

Zoals in het filmpje te zien is moet Jerrel uitleg geven hoe een goede 'ronde' trap te geven. Ook het boks werk vind ik niet erg overtuigend.

Maar ik ga toch, wellicht tegen beter weten in, voor Mousasi!

dat was met de halfe finale net zo in dream (was manhoef ook zwaar favoriet)
maar mousasi is veel te snel in en uit die laat manhoef echt niet te dichtbij komen zoals paul mma of k1 manhoef kan het niet van mousasi winnen(als hij genoeg tijd heeft om zich goed voor te berijden op k1 reg.)
ik geef musashi nog meer kans dan manhoef maar ja de form vd dag

YoMarK
20-12-2008, 19:50
Manhoef was wat mij betreft geen favoriet in DREAM, dat was Mousasi.

Manhoef moet het hebben van z'n striking, aen dat is ook de reden dat hij in de K-1 match gaat winnen. Mousasi z'n striking is goed en effectief voor MMA, maar in de K-1 is het toch andere koek.

PinPoint
20-12-2008, 19:52
Wat mij betreft was op mma regels niet manhoeff de favoriet. Of Mousasi sneller is dan Manoef? Daar heb ik sterk mijn twijfels of. Manhoef is mega explosief.

En ik denk dat ie staand vele male meer ervaring heeft dan Mousasi. Waar heeft Mousasi eigenlijk zijn ground skills aangeleerd. En welke belt heeft ie?

Check dit; http://www.youtube.com/watch?v=hNSr6UPG3pg voor de snelheid van Manhoef

jesselaar
20-12-2008, 20:33
Manhoef was wat mij betreft geen favoriet in DREAM, dat was Mousasi.

Manhoef moet het hebben van z'n striking, aen dat is ook de reden dat hij in de K-1 match gaat winnen. Mousasi z'n striking is goed en effectief voor MMA, maar in de K-1 is het toch andere koek.

het gaat erom wie favoriet was niet alleen jou keuze zelfs op dit forum was manhoef ook favoriet en in het programma boekje van dream ook na jacare
het is gewoon een feit dat mousasi altijd de underdog is maar wie weet komt het er nog een keer van maarja dan zal het wel weer de leeftijd zijn
of het gewicht verschil

MilfhunterMMA
20-12-2008, 20:35
Mousasi is nederlands beste mma vechter op dit moment wat mij betreft, ik hoop dat hij het bij mma houdt maar ik denk ook dat hij gehakt maakt mousashi.

Jeru
20-12-2008, 20:38
En ik denk dat ie staand vele male meer ervaring heeft dan Mousasi. Waar heeft Mousasi eigenlijk zijn ground skills aangeleerd. En welke belt heeft ie?


TJ Alberga van Jurojin Leiden.

jesselaar
20-12-2008, 20:52
Wat mij betreft was op mma regels niet manhoeff de favoriet. Of Mousasi sneller is dan Manoef? Daar heb ik sterk mijn twijfels of. Manhoef is mega explosief.

En ik denk dat ie staand vele male meer ervaring heeft dan Mousasi. Waar heeft Mousasi eigenlijk zijn ground skills aangeleerd. En welke belt heeft ie?

Check dit; http://www.youtube.com/watch?v=hNSr6UPG3pg voor de snelheid van Manhoef

het klopt dat manhoef explosief is maar dit zegt meer over paul dan over manhoef natuurlijk heel mooi afgemaakt maar mousasi zal zich nooit zo laten vast zetten daar komt bij dat mousasi nog nooit ko is gegaan denk je dan echt dat melvin de eerste zal zijn ( na een goede voorberijding)maarja iedereen zn mening net zoals peter badr wel even les zou gaan geven de nieuwe generatie is aan het oprukken en melvin is en blijft spektakel maar in mijn ogen niet goed genoeg voor mousasi

YoMarK
20-12-2008, 21:21
Jesselaar, Mousasi heeft nog nooit op niveau gekickboxed. Manhoef is dan wel meteen een lastige.
In MMA was Mousasi's striking dik in orde, maar echt veel bokswerk zat daar niet mij, vooral goed geplaatste trappen, en goede GnP na takedowns.
Vind het jammer dat Mousasi uberhaubt gaat kickboxen aangezien ik MMA fan ben, ik hoop dan ook dat het bij deze 2 partijen blijft.

PinPoint
20-12-2008, 22:21
eens is de eerste keer. Als iemand een KO punch heeft is het Manhoef wel :)


Tegen Jacare, ik denk toch dat die up kick een lucky KO was. Sowieso had ik ze heeeeel heeeel graag op de grond bezig gezien. Jammer jammer.....hopenlijk komt daar nog eens een rematch!

Jacare is een Top Black Belt BJJ, Als Mousasi altijd in Nederland zijn BJJ heeft getraind kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat ie geen Black Belkt BJJ heeft.....Maar oke....BJJ is geen zekerheid in het MMA.....

YoMarK
20-12-2008, 22:55
BJJ is geen zekerheid inderdaad, Mousasi is meer allround dan Jacare.
Jacare had z'n kin niet in de lucht moeten steken. Lucky punch bestaat niet ;)

Wat leuk is, is dat Mousasi ook meedoet aan de ADCC. We zien dus hoe hij het doet zowel kickboxend, en als grappler.

Ulis-E
20-12-2008, 23:27
daar komt bij dat mousasi nog nooit ko is gegaan denk je dan echt dat melvin de eerste zal zijn

gezien het aantal KO's dat manhoef op z'n naam heeft staan... mwoah redelijke kans ;)

maar goed hoop dattie t goed gaat doen tegen musashi..

jesselaar
20-12-2008, 23:29
eens is de eerste keer. Als iemand een KO punch heeft is het Manhoef wel :)


Tegen Jacare, ik denk toch dat die up kick een lucky KO was. Sowieso had ik ze heeeeel heeeel graag op de grond bezig gezien. Jammer jammer.....hopenlijk komt daar nog eens een rematch!

Jacare is een Top Black Belt BJJ, Als Mousasi altijd in Nederland zijn BJJ heeft getraind kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat ie geen Black Belkt BJJ heeft.....Maar oke....BJJ is geen zekerheid in het MMA.....

jesselaar
20-12-2008, 23:31
en dennis kang was ook lucky en manhoef ook pffffffffffffffffffffff

jesselaar
01-01-2009, 21:37
eens is de eerste keer. Als iemand een KO punch heeft is het Manhoef wel :)


Tegen Jacare, ik denk toch dat die up kick een lucky KO was. Sowieso had ik ze heeeeel heeeel graag op de grond bezig gezien. Jammer jammer.....hopenlijk komt daar nog eens een rematch!

Jacare is een Top Black Belt BJJ, Als Mousasi altijd in Nederland zijn BJJ heeft getraind kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat ie geen Black Belkt BJJ heeft.....Maar oke....BJJ is geen zekerheid in het MMA.....


hee pin point ook weer lucky zeker of is musashi afgeschreven en overated ik zal je antwoord maar voor zijn

Tony
02-01-2009, 09:05
Tegen Jacare, ik denk toch dat die up kick een lucky KO was.


Zoals Bas Rutten zei: "Lucky, my ass. He was aiming for the head."