PDA

View Full Version : The Contender season 4



Jeru
20-12-2008, 14:53
Ben toch maar weer de boksserie The contender seizoen 4 aan het checken. De eerste 2 partijen waren nog niet echt super, maar deze partij in de derde aflevering tussen Erick Vega en "AK" was wel echt een goede partij.
De serie is misschien wel wat saaier dan TUF, maar wel echt mooi gebracht en ook wat meer respect naar elkaar en naar de sport toe.

weks
20-12-2008, 15:05
ik heb seizoen 1 en 2 gekeken en goed van genoten. daarna een deel van 3 gezien volgens mij was dat thaiboksen? maar die vond ik minder en daarna nooit meer de moeite genomen om te kijken.

vooral bij seizoen 1 en 2 was het mooi dat je veel meer beeld kreeg van de deelnemers in hun privé situatie etc. was echt een van de mooiste shows ever.
van tuf geniet ik ook maar is meer lol en leuke partijen. contender was pure emotie en vaak mooie partijen ook

Wiseguy
20-12-2008, 15:11
Heb kapotgezocht maar kon ze nergens vinden. Alleen seizoen 1 gezien met Sergio Mora.

Guillermo
20-12-2008, 15:13
The contender is toppie. Vanaf begin gekeken. Contender Asia was wat minder, ik werd een beetje ziek van het ge-asskiss naar John wayne par en Senklai (spelleing?) toe.
Tuf is leuk maar het soapgehalte is te hoog en Dana white is fake as hell.
Fighting hurts en the contender vind ik tot nu toe de beste van de 4.

Ronald
20-12-2008, 15:28
Yep, ik vind 'm ook wat minder dan TUF maar wel erg leuk om naar te kijken. Alleen altijd jammer dat ze die gevechten monteren als een speelfilm. Op zich heeft het ook wel iets maar het wordt dan wel erg lastig om een goed beeld te vormen van de partij. Maar dit soort series hebben altijd wel iets.

Even een beetje off-topic: van "Last man standing" is het tweede seizoen ook net afgelopen. 6 Jongens worden overal en nergens naar toe gestuurd om de competitite met elkaar aan te gaan in onbekende sporten. Daar zitten dus ook heel regelmatig vechtsporten bij. Erg mooie serie die door de BBC wordt uitgezonden maar uiteraard op de bekende plekken te downloaden is.

Het volgende seizoen gaan voor het eerst met vrouwen plaatsvinden. Lijkt me erg leuk. Al dit soort reality series gaan namelijk altijd tussen mannen. Ik ben benieuwd hoe de strijd tussen vrouwen is.