PDA

View Full Version : Antonio Margarito vs Shane Mosley 24 januari



TheHagueBoxer
20-12-2008, 21:55
de 24ste stapt topper Shane Mosley de ring in tegen de meest gevreesde man uit het weltergewicht: Antonio Margarito.

Ik verwacht wel een goede partij waarbij Shane waarschijnlijk de eerste rondes een stuk sneller is dan Margarito, maar dat Margarito hem zoals hij altijd doet in de laatste rondes wel tegen het canvas gewerkt heeft... Margarito by KO in ronde 11 zeg ik

wat denken jullie?

Wiseguy
20-12-2008, 22:03
Ik hoop dat Sugar Shane Mosley de overwinning pakt!

TheHagueBoxer
20-12-2008, 22:11
Ik hoop dat Sugar Shane Mosley de overwinning pakt!

hij kan het winnen, dan moet zijn conditie wel 120% zijn, in principe heeft hij de techniek en snelheid om margarito te verslaan, alleen margartio heeft een kin van gewapend beton, en zet continu druk, wat het ontzettend lastig maakt om met hem te boksen... hij neemt je beste stoot en zet geen stap achteruit, en geeft je er een paar terug... ik weet niet cker of mosley het nog in zich heeft, alhoewel ik hem tegen cotto wel goed in vorm vond. iig super respect voor mosley, hij stapt echt met iedereen de ring in en is voor niemand bang!

54321
20-12-2008, 23:22
mosley op punten(hoop ik). maar ik denk dat margarito m stopt.

Jani
21-12-2008, 19:15
dit word een geweldige partij !!!!

alle 2 ko punchers,en alle 2 nog nooit (t)ko gegaan.

ik geef een licht voordeel aan Margarito door het leeftijd verschil,en zijn stalen harses.

al denk ik wel dat Mosley een stuk sneller zal wezen.

TheHagueBoxer
21-12-2008, 20:56
dit word een geweldige partij !!!!

alle 2 ko punchers,en alle 2 nog nooit (t)ko gegaan.

ik geef een licht voordeel aan Margarito door het leeftijd verschil,en zijn stalen harses.

al denk ik wel dat Mosley een stuk sneller zal wezen.

mosley is sneller, maar dat was miguel cotto ook. Maargoed Mosley heeft wel een sterkere kin dan cotto... mosley zal vooral in z'n achteruit moeten boksen om dit te winnen