PDA

View Full Version : Beste gala van 2008



marcelt
22-12-2008, 13:51
Wat was het beste gala van 2008 vinden jullie?

dirk5
22-12-2008, 13:53
Dat word UF 93, want daar ben ik bij.

Denk dat topic beter overkomt wanneer je 2009 verandert in 2008 :)

marcelt
22-12-2008, 13:56
thnx!

payap
22-12-2008, 14:01
Slamm!! 5 vondt ik het mooiste gala van het jaar. De beste Thais, echt muaythai met ellebogen, mooie en sportieve atmosfeer, goed en strak georganeseerd en ook goede jurering met bekwame mensen van diverse bonden onder de internationale WMC vlag.

K-1 MAX en Glory volgen voor mij op korte afstand.

Internationaal vondt ik de M-1 Challenge op Cran Canaria met Team Holland in Sioux City een geweldige ervaring en show.

oliebol
22-12-2008, 15:19
ik ga voor it's showtime in de Arena maar ik vond slamm ook wel heel vet

Slome
22-12-2008, 15:22
ik had grote verwachtingen van Tough is not Enough. dat bleek de grootste miskoop van 't jaar wat kaartjes betreft.

Ind. de Arena was dit jaar top, maar ook op Slamm heb genoten:thup:

Slamm!!

Jarno
22-12-2008, 15:46
Zonder twijfel It's Showtime in de Arena... met daarna Fightnight(It's Showtime) Eindhoven en dan Slamm 4... Vond de aankleding van de zaal van Slamm 4 meer hebben als de laatste keer... Dat is ook de reden dat bij mij Showtime op de eerste plaats komt, want de ambiance die daar word gecreerd met het mooie opkomst decor spreekt me gewoon erg aan... blijft ook elk jaar een genot om even vanaf de ring omhoog te kjiken naar de volle ArenA tribune's naar al die duizenden sportliefhebbers en je dan te realiseren dat je zelf echt op de eerste rij zit...

Justinian
22-12-2008, 15:59
Zonder twijfel It's Showtime in de Arena... met daarna Fightnight(It's Showtime) Eindhoven en dan Slamm 4... Vond de aankleding van de zaal van Slamm 4 meer hebben als de laatste keer... Dat is ook de reden dat bij mij Showtime op de eerste plaats komt, want de ambiance die daar word gecreerd met het mooie opkomst decor spreekt me gewoon erg aan... blijft ook elk jaar een genot om even vanaf de ring omhoog te kjiken naar de volle ArenA tribune's naar al die duizenden sportliefhebbers en je dan te realiseren dat je zelf echt op de eerste rij zit...
En wat vond je van Slamm 5? ;)

Jarno
22-12-2008, 16:13
En wat vond je van Slamm 5? ;)

Zoals ik al schreef de aankleding met M1 erbij vond ik veel mooier... Net als in Eindhoven kwam het pas na de break echt qua partijen op gang... Die "schoolband" in de pauze had voor mij niet gehoeven, en was van de opkomsten van Seanchai en Thanit wel onder de indruk... Eten was trouwes net als op alle gala's veels te duur... 3 munten oftewel 6 euro voor een broodje met een knakworst meen ik... Dat vind ik echt pure diefstal!!

BiCkOnE
22-12-2008, 16:16
....ga toch voor showtime in de Arena...

Mike Oxhard
22-12-2008, 16:18
I really missed some MMA fights at Slamm!!

simtekf1
22-12-2008, 16:22
Duidelijk It's Showtime.
Dat er serieus mensen zijn die Glory10 beter vonden dan Beast of the East verbaasd me echt trouwens.

marcelt
22-12-2008, 16:40
ik ga voor it's showtime in de Arena maar ik vond slamm ook wel heel vet

X2 en Tough is not enough was het minst.

Dragon Tail
22-12-2008, 17:02
Zonder twijfel It's Showtime in de Arena... met daarna Fightnight(It's Showtime) Eindhoven en dan Slamm 4... Vond de aankleding van de zaal van Slamm 4 meer hebben als de laatste keer... Dat is ook de reden dat bij mij Showtime op de eerste plaats komt, want de ambiance die daar word gecreerd met het mooie opkomst decor spreekt me gewoon erg aan... blijft ook elk jaar een genot om even vanaf de ring omhoog te kjiken naar de volle ArenA tribune's naar al die duizenden sportliefhebbers en je dan te realiseren dat je zelf echt op de eerste rij zit...

Vele showtimes meegemaakt, maar de laatste was echt top.
Mede vanwege het ook vanaf de eerste rij naar boven kunnen kijken ;)
maar vooral van het dichtbij de catwalk zitten.

Garcia
22-12-2008, 20:23
Slamm was echt top en mijn inziens het beste gala qua organisatie. Liep goed op schema, mooie matchups en sfeer was top.

Jeru
22-12-2008, 20:56
Ik vond de Arena toch wel heel goed! (jammer dat we niet op bezochte buitenlandse gala's mogen stemmen :whistling:)

HUNTER
23-12-2008, 00:32
Slamm was echt genieten! Hoewel ik vooral een MMA liefhebber ben vond ik Slamm qua opzet en qua partijen echt het beste gala van 2008

Tony
23-12-2008, 10:35
Ik kan ook niet anders kiezen dan Slamm 5 (met dank aan de vipkaarten van slamm en mixfight)..

Mijn 2e optie zou zijn Glory 10..

The Doctor
23-12-2008, 11:16
Ik vond ArenA het mooiste en vond Slamm ook erg goed. Heb ze allemaal bezocht en kan echt niet begrijpen dat er ook stemmen op bepaalde andere evenementen zijn.
Ik ga geen namen noemen, maar vind met zo een poll ook een beetje van wie is je vriendje. Net als alle beste polls, zoals beste sportschool etc.
Nou ja, een poll is wel altijd leuk, maar ik hecht er beperkte waarde aan.

Justinian
23-12-2008, 11:43
Ik vond ArenA het mooiste en vond Slamm ook erg goed. Heb ze allemaal bezocht en kan echt niet begrijpen dat er ook stemmen op bepaalde andere evenementen zijn.
Ik ga geen namen noemen, maar vind met zo een poll ook een beetje van wie is je vriendje. Net als alle beste polls, zoals beste sportschool etc.
Nou ja, een poll is wel altijd leuk, maar ik hecht er beperkte waarde aan.
Het gaat er denk ik om hoe je zo'n evenement ervaart en dat is heel persoonlijk en niet alleen afhankelijk van matchmaking en locatie. Als je Bruce Buffer bijvoorbeeld helemaal geweldig vindt en op het gala in Rotterdam een praatje met hem kunt maken, dan zal dit jouw beleving van het gala kunnen beïnvloeden. Hou je meer van MMA dan van Thaiboksen, dan zal het Glory gala je waarschijnlijk meer aanspreken dan de K-1 ArenA of Slamm!!. Bij Slamm!! had ik hele mooie plaatsen én ik vind het concept Nederland - Thailand helemaal geweldig. De Thaise vechters heb ik vooraf geïnterviewd en heb ze opgezocht in Thailand. Logisch dat Slamm!! in mijn belevenis hoger scoort dan een ander evenement. Het is gewoon erg persoonlijk.

marcelt
24-12-2008, 01:38
ttt

Hendy
24-12-2008, 10:23
Moeilijk te zeggen.. om een goed oordeel te geven, moet je eigenlijk op elk evenement aanwezig geweest zijn.

Maar als je zo kijkt.. hebben we toch erg veel topgala's in nederland :)

Fasada
24-12-2008, 11:16
Als het it's showtime management deze poll analyseert, weten zij dat het publiek graag vechters uit thailand zien.

Dat weten zij al vandaar dat zij ook Orono hebben gecontracteerd en wat ik heb begrepen ook Sanchai, alleen denk niet dat het gaat werken want het succes van Nederland vs Thailand is niet de vechtes maar het concept. Er zijn zoveel goede thaise vechters dus de talenten zullen wel als eerst bij Slamm vechten. Wel jammer dat Sanchai en Orono dus niet meer op Slamm te bewonderen zijn maar je kan ze gewoon nog wel zien op It's Showtime...

inc
24-12-2008, 11:29
Ik mis het shooto gala van Duncan jl.... ; )

blazin.arr0w::::
24-12-2008, 11:34
Ik vond de Arena toch wel heel goed! (jammer dat we niet op bezochte buitenlandse gala's mogen stemmen :whistling:)

Show off ;)

marcelt
26-12-2008, 01:38
ttt

MataLeo
26-12-2008, 09:08
K-1 MAX en RING gala's staan wat mij betreft lonely at the top !

Als je erbij geweest bent (bij alle events of meerdere van Milco) dan snap je ook waarom .........

Osu
Leo

Quato
29-12-2008, 18:54
Ik mis het Katsu Gala 2008 in het rijtje waar al onze 6 vechters er met de winst vandoor gingen ;-)