PDA

View Full Version : Kharitinov vs Overeem 1 shoulder incident bakcstage



MB667
23-12-2008, 10:17
http://www.youtube.com/watch?v=Nxx4WJZSwG0&eurl=http://www.sherdog.net/forums/f61/sergei-kharitonov-broken-shoulder-backstage-vs-overeem-1-vid-891000/index3.html

Found a new backstage vid with Kharitonov, It must have been painful as hell, you can see him in pain here and Alistair is all happy.
If any Russian sees this video maybe you can translate what Sergei says when he is walking out and is inside the dressing room.
------------------------------------------------------------------

translation:
as he walks he says that he ripped it (not broke it) big time, sound like he's talking about ripping his shoulder or Clavicle tissue muscles.

When doctor checking his nose he says: No, everything is ok here, its all nothing.

Then he says that he sustained his injury right at the first second and he should have tapped straight away.
His coach asking, why the fuck you didn't? We saw you in pain.
Sergei reply: I wanted to, but I was hoping he'd make mistake.

rafi
23-12-2008, 13:15
en toen was kharinitiv beter van zijn schouder.

http://www.youtube.com/watch?v=uZa6Fdfu8oY&eurl=http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=88398

dtgerald
23-12-2008, 13:34
Toch een taaie dat hij niet aftikt.

new_world_order
23-12-2008, 13:35
en toen was kharinitiv beter van zijn schouder.http://www.arielnet.com/images/running.gif

dietrik
23-12-2008, 13:37
Harde baas!

Paganstars
23-12-2008, 13:38
dat commentaar van volgens mij lucien; "Heb je zijn gezicht gezien? Hij leek wel op een hele lelijke tomaat!"

Arjan
23-12-2008, 14:06
triest gelul na die overwinning van overeem zeg

MilfhunterMMA
23-12-2008, 14:13
kharitonov is gewoon een sloper ik wil hem weer aan het werk zien, geniale vechter.

761217186
23-12-2008, 14:20
triest gelul na die overwinning van overeem zeg

ja er zitten uitspraken tussen waar ik ook niet voor zal kiezen! Maar ja... kan me het ook wel weer voorstellen


kharitonov is gewoon een sloper ik wil hem weer aan het werk zien, geniale vechter.

2x

Mr 1 Leg
23-12-2008, 15:05
hij is zeker een harde vechter

robholland
23-12-2008, 16:34
mooi revanch van Kharitanov iig :)

Mike Oxhard
23-12-2008, 16:38
mooi revanch van Kharitanov iig :)
That was priceless.

Pernik
23-12-2008, 17:29
triest gelul na die overwinning van overeem zeg

Inderdaad triest gelul, gelukkig wel door de mensen om hem heen, vooral die "dame".

Justinian
23-12-2008, 17:38
triest gelul na die overwinning van overeem zeg
Met de kennis die je nu hebt misschien, maar op dat moment wist niemand uit het kamp van Alistair denk ik van de blessure van Kharitonov. Bovendien verkeer je in een roes na zo'n overwinning. Kan me erg goed voorstellen dat je heel erg blij bent met het resultaat en dat je dan in euforie praat over die overwinning. Heb mij daar ook weleens schuldig aan gemaakt.

TOON
23-12-2008, 20:45
Met de kennis die je nu hebt misschien, maar op dat moment wist niemand uit het kamp van Alistair denk ik van de blessure van Kharitonov. Bovendien verkeer je in een roes na zo'n overwinning. Kan me erg goed voorstellen dat je heel erg blij bent met het resultaat en dat je dan in euforie praat over die overwinning. Heb mij daar ook weleens schuldig aan gemaakt.

x2! volgens mij is de ontlading na zo'n wedstrijd op dat niveau zo groot dat je effe vergeet wat je nu precies allemaal zegt...heb zelf nooit op wedstrijdniveau vechtsport beoefend, maar als ik al kijk hoe je als team reageert na het voetballen als je een spannende pot uiteindelijk wint...tja...dan heb je het ook over die losers, of die back die blunderde en
dan hou ik het nog netjes...das effe na zo'n wedstrijd en daarna drink je met z'n alle een biertje... niks mis mee... iedereen begint nu wel heel erg op alles van Overeem te letten met wat ie zegt en doet ivm dat trashtalken...

Quato
23-12-2008, 20:59
Hoe dan ook, die Kharitonov moeten we weer aan 't werk zien. Wat kan die gast een hoop hebben zeg!?! Ben benieuwd of hij tegen Schilt kan tijdens 't jubileum van GG. Mooie rematch lijkt me zo...

michaell
23-12-2008, 21:15
When doctor checking his nose he says: No, everything is ok here, its all nothing
Hij zei dat er niets aan de hand met zijn gezich/hoofd was. Hij had het zeker niet over zijn schouder.

Mr 1 Leg
23-12-2008, 21:23
dat is wel vreemd dan

761217186
23-12-2008, 21:47
Hij zei dat er niets aan de hand met zijn gezich/hoofd was. Hij had het zeker niet over zijn schouder.

toen bij wegliep ondersteunde hij zelf zijn onderarm en drukte deze wat omhoog, dit dacht dat hij zijn sleutelbeen had gebroken. Later zag ik hier geen aanwijzingen meer voor. wat hij hij er nou aan overgehouden dan?

Dragon Tail
23-12-2008, 21:59
Met de kennis die je nu hebt misschien, maar op dat moment wist niemand uit het kamp van Alistair denk ik van de blessure van Kharitonov. Bovendien verkeer je in een roes na zo'n overwinning. Kan me erg goed voorstellen dat je heel erg blij bent met het resultaat en dat je dan in euforie praat over die overwinning. Heb mij daar ook weleens schuldig aan gemaakt.

Precies.
En volgens mij wordt er ook niets schokkends gezegd door de crew van Alistair. Snap die ophef niet. Gewoon gangbare overwinningstaal zoals 'we hebben de winnende kleedkamer..'. etc.

Mike Oxhard
23-12-2008, 22:00
Met de kennis die je nu hebt misschien, maar op dat moment wist niemand uit het kamp van Alistair denk ik van de blessure van Kharitonov. Bovendien verkeer je in een roes na zo'n overwinning. Kan me erg goed voorstellen dat je heel erg blij bent met het resultaat en dat je dan in euforie praat over die overwinning.
That's part of the game dude.
People get excited and that's good.

Sports without emotions is useless.
Can you imagine what would happen if Holland would win the Worldcup Soccer beating Zee Germans in the finals (that's the most unlikely thing I could come up with) and no-one dared to be scream and shout?


Heb mij daar ook weleens schuldig aan gemaakt.
/understatement

Justinian
24-12-2008, 10:07
/understatement
:blush:
Mike = correct ;)

Mike Oxhard
24-12-2008, 11:03
As I said: it's all part of the game.

It gets different if someone goes on and on for weeks after the fight.
Then he's just a jerk.

A.F.
24-12-2008, 16:35
http://www.arielnet.com/images/running.gif

lol

marcelt
24-12-2008, 17:18
Morsig die schouder, maar de 2e keer kon Ali mooi wegrennen. Wat ziet dat er lullig uit zeg. Als ik dit zo zie denk ik niet dat het wat wordt voor Ali tegen BaDR op K1 regels.

anonymous001
24-12-2008, 17:27
Precies.
En volgens mij wordt er ook niets schokkends gezegd door de crew van Alistair. Snap die ophef niet. Gewoon gangbare overwinningstaal zoals 'we hebben de winnende kleedkamer..'. etc.

x2! Ik dacht even dat ik iets gemist had, ofzo...:confused:

Verwacht men dat ze in grafstemming teruglopen en dan bezorgd informatie uitwisselen over hoe het met de schouder van Kharitonov is?

Ze zouden eigenlijk geen camera's backstage moeten laten, het levert mooie beelden op, maar zoiets is toch een beetje een privemoment. Vind ik...