PDA

View Full Version : ufc 92 Mike Wessel vs Antoni Hardonk



LJ Silver
23-12-2008, 17:56
http://artofwarlive.com/gfx/fightersPics/headshots/wesselheadShot.jpgMike Wessel

BornCelina, Ohio, USA
Fighting out ofLittle Rock, AR
Age31
Height6' 0" (183 cm)
Weight260 lbs. (118 kg)
Overall MMA Record 8-1-0
StrengthsBoxing, Strength & Conditioning

TRAINING: Conditioning in the morning, skill specific training at night, BJJ & Boxing training in the afternoon.

Thoughts on opponent, Antoni Hardonk? Tough opponent. Great striker, very resilient.
When and why did you start training for fighting? Two years ago I was an assistant Strength & Conditioning Coach for the Arkansas Razorbacks. The competitive fire was still there and I needed an outlet to compete.
What ranks and titles have you held? XFL Heavyweight Title
Do you have any heroes? Walter Payton
What does it mean for you to fight in the UFC? It means that I have reached another one of the many goals that I have set for myself. The next goal is to win in the UFC. I am always excited anytime that I can accomplish a goal and equally as excited to set the next one.
Did you go to college and if so what degree did you earn? 2001 Graduate of University of St. Francis with a BA in Science and minor in Special Education
What was your job before you started fighting? Asst. Strength & Conditioning Coach for the University of Arkansas
Specific accomplishments in amateur competition? Undefeated as an Amateur MMA and Kickboxing
Specific accomplishments in pro competition? XFL Heavyweight Champion, 1-0 Professional Boxing
Favorite grappling technique: North South "Monson" Choke
Favorite Striking technique: Ground and Pound

renamer
23-12-2008, 18:10
http://www.sherdog.com/fighter/Mike-Wessel-25524

http://en.wikipedia.org/wiki/Mike_Wessel

sorry hoor.. iemand met een record van 6-0 in allerlij onzin leagues.. die ook pas 2 jaar mma traint.. ik hoop eerlijk gezecht hardonk op GRUWELIJKE ko.. komop man.... lekker die anabole henkies in andere leagues vechten

Tony
23-12-2008, 18:16
Nieuwe tegenstander voor Hardonk - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=88301&highlight=hardonk)

Hardonk gaat gehakt maken van Wessel :D

RayOmac
23-12-2008, 18:19
Ik heb nog streve voor die gozer
http://artofwarlive.com/gfx/fightersPics/headshots/wesselheadShot.jpg

The Gay Awards

renamer
23-12-2008, 18:23
man man komop zeg.. net een paar filmpjes gekeken.. deze man heeft ongeveer de skils van bob sap.. hij is alleen wat kleiner.. ik snap echt ff niet waar de ufc me bezig is...

De man van 14K
23-12-2008, 18:52
Hopelijk laat Hardonk wat moois zien om hem met een dikke move op monsterlijke wijze KO te rammen.
Als hij zo kort in de ring zal staan kan het maar beter er zo goed mogelijk uit zien ;)

Ralph
23-12-2008, 19:09
Kan wel leven met deze nieuwe rol voor Antoni... Ik zie hem eerlijk gezegd toch geen kampioen worden in het zwaargewicht, maar het is natuurlijk wel een prima gatekeeper! En af en toe een partij tegen een grotere naam lijkt me mooi en je weet maar nooit. Een partij tegen Herring lijkt me wel leuk.

De man van 14K
23-12-2008, 20:32
ja maar ja stilstand is achteruitgang, in de UFC is het ook wel zo dat als je niet vooruitkomt je er uitgeknikkerd wordt.
ik zou Hardonk wel een paar partijen willen zien winnen en dan weer tegen Mir willen zien.
Waarom zou hij dat niet kunnen winnen..

Mr 1 Leg
23-12-2008, 20:34
hardonk gaat hem slopen zeker ;)

Tony
23-12-2008, 20:50
ik zou Hardonk wel een paar partijen willen zien winnen en dan weer tegen Mir willen zien.
Waarom zou hij dat niet kunnen winnen..

Omdat de kans té groot is dat Mir hem neer krijgt met een takedown (voordat Hardonk hem neerkrijgt met zijn lowkicks)

En juist op de grond wil je niet zitten/liggen met Mir bovenop je...

anonymous001
24-12-2008, 00:50
Omdat de kans té groot is dat Mir hem neer krijgt met een takedown (voordat Hardonk hem neerkrijgt met zijn lowkicks)

En juist op de grond wil je niet zitten/liggen met Mir bovenop je...

Yup... Ben ik ook bang voor...

Mr 1 Leg
24-12-2008, 08:58
ik geloof in hem ook al is mir een hele goede vechter met mir op de grond zit je in de stront

dirk5
24-12-2008, 08:59
Hoop trouwens dat er een paar knockouts bij zitten zaterdag, des te groter word de kans iets van Hardonk te zien.

Mr 1 Leg
24-12-2008, 09:21
x2

BJJrajawali
24-12-2008, 11:03
Hardonk winst op K.O. !

Rickson Gracie Jiu Jitsu 4Life !!!!

De man van 14K
24-12-2008, 13:50
ik geloof in hem ook al is mir een hele goede vechter met mir op de grond zit je in de stront

ja idd,, maar goed wat ik bedoel is dat Mir nu tegen Nog voor de titel gaat en het verschil tussen hem en Hardonk niet eens zo mega groot is.
Maar in de competitie wordt hij nu bijna gezien als een gate keeper, als iemand die niet eens op een main card staat. En Mir staat daar voor de titel te knokken.
Ik gun het Hardonk om vaker te knokken en hoger op te komen.
Hoe staat het trouwens met zijn contract, is dat verlengd of is dit de laatste partij van de reeks?

PD_EC
24-12-2008, 14:22
Hoop dat hardonk gehakt van hem maakt

Mr 1 Leg
24-12-2008, 15:11
x2

Mike
26-12-2008, 00:09
ja idd,, maar goed wat ik bedoel is dat Mir nu tegen Nog voor de titel gaat en het verschil tussen hem en Hardonk niet eens zo mega groot is.
Maar in de competitie wordt hij nu bijna gezien als een gate keeper, als iemand die niet eens op een main card staat. En Mir staat daar voor de titel te knokken.
Ik gun het Hardonk om vaker te knokken en hoger op te komen.
Hoe staat het trouwens met zijn contract, is dat verlengd of is dit de laatste partij van de reeks?

zonder degelijke sprawl en groundskills zal hardonk nooit de belt dragen in de ufc

hij is gewoon niet allround genoeg op dit moment

snap niet dat je serieus kunt stellen dat mir en hardonk min of meer gelijkwaardige vechters zijn terwijl Mir duidelijk meer techniek, skills en ervaring heeft, laat staan zn record en titel die de record van hardonk zwaar pwnen.

ik zie eigenlijk geen enkele top 5 hw in de ufc verliezen van hardonk. Ik wil hardonk niet bashen maar die oranje bril waarmee jullie hem bekijken geeft geen realistisch beeld. hij is in mijn ogen absoluut geen contender in de ufc , meer een card vuller. en dat is op dat niveau echt geen schande

enne who da fuck is Mike Wessel?!?