PDA

View Full Version : Wat wil jij zien op de website van een sportschool???



QTgirl
25-12-2008, 01:00
Ok ff een lekkere open vraag:

Wat wil jij zien op de website van een sportschool???

Ben er zelf ondertussen mee bezig voor mn eigen kickbokssportschool, maar ben wel benieuwd naar wat 'the public' er graag op wil zien. (Suggesties voor naaktfoto's worden niet gehonoreerd lieve mensen!:thown:) (Jaja, ik leer het nog wel, aanpassen aan mixfightniveau!:whistling:)

thrillseekah
25-12-2008, 01:05
openingstijden, telefoon nr van trainer (altijd handig)

evt foto's/video's, maar t belangrijkste zijn de praktische dingen

Groundwork
25-12-2008, 01:08
Inderdaad de praktische dingen zijn vaak het eerste waar ik naar kijk.
Lestijden, locatie(vooral hoe op die locatie te geraken als het moeilijk vindbaar is), kosten, eventuele gratis proeflessen, telefoonnummer of e-mailadres, ...

Foto's zijn ook altijd leuk dan hebt ge een idee van wa ge kunt verwachten van de mensen en trainingsruimte.

Biiyen
25-12-2008, 01:09
Openingstijden/trainingstijden, contributie prijzen, foto's van Trainers, gym en wedstrijdgroep, wedstrijdverslagen ed van de wedstrijdgroep, foto's van die gala's.

dat soort zaken :-)

dontmindme
25-12-2008, 01:11
geef mij toch maar die bloot foto's van alle lekkere wijven op de sportschool

MataLeo
25-12-2008, 02:16
kijk eens op de website van Calmaro Gym .com ...................................

PD_EC
25-12-2008, 12:18
Openingstijden/trainingstijden, contributie prijzen, foto's van Trainers, gym en wedstrijdgroep, wedstrijdverslagen ed van de wedstrijdgroep, foto's van die gala's.

dat soort zaken :-)

en dan heb je een top website

QTgirl
25-12-2008, 12:37
Ok! Topsuggesties allemaal! Maar nu ff wat specifieker:
Welke info moet erop staan van trainers en vechters?
Ik heb al aardig wat sites bekeken, maar daar lijken de meningen over te verschillen..

Jeru
25-12-2008, 12:41
Van de trainer: Info over zijn eigen "vechtverleden" met foto, aantal gevechten (gewonnen / verloren), behaalde titels. Eventueel cursussen die hij / zij heeft gevolgd.

Van de vechters: Gewichtsklasse, MMA of Muay Thai, klasse van vechten (A, B, C etc), record, eventuele titels en uiteraard een foto.

Jeru
25-12-2008, 13:00
Wat nog niemand gezegd heeft, maar niet onbelangrijk.... welke sporten worden er aangeboden op de school? ;)

QTgirl
25-12-2008, 13:05
Wat nog niemand gezegd heeft, maar niet onbelangrijk.... welke sporten worden er aangeboden op de school? ;)

Idd.. Ook best handig! :D Ben wel echt heel blij met alle (serieuze) reacties hoor! Thnx allemaal!:thnx:

Bagheera
25-12-2008, 13:34
Ok ff een lekkere open vraag:

Wat wil jij zien op de website van een sportschool???

Ben er zelf ondertussen mee bezig voor mn eigen kickbokssportschool, maar ben wel benieuwd naar wat 'the public' er graag op wil zien. (Suggesties voor naaktfoto's worden niet gehonoreerd lieve mensen!:thown:) (Jaja, ik leer het nog wel, aanpassen aan mixfightniveau!:whistling:)

wil je nou nog bezoekers of niet?

Dragon Tail
25-12-2008, 13:56
Alles behalve dit: http://www.scorpiogym.com
:)

PerfectTeam
25-12-2008, 16:44
Wat vind je van de onze www.bendandois.be (http://www.bendandois.be)

Mr 1 Leg
25-12-2008, 17:27
dat is een boem op zen antwerps a ja dat is mijn club en coach nice work ben :thup:

Zanshin
25-12-2008, 20:29
Wat de naam is van de site (sportschool), altijd handig om te weten. Verder zoals eerder al door een aantal anderen is vermeld. O,ja up to date houden.
Succes met je site.
Grtz.

Mr 1 Leg
26-12-2008, 10:19
zeker heel veel succes en ik wens je het beste met de website van je sportschool grtz

MataLeo
26-12-2008, 10:48
wat dacht je van www.mataleo.nl (http://www.mataleo.nl) Ben ............. ? geen sportschool, maar ik kom vaak in sportscholen ............. haha

Fijne feestdagen allemaal en tot in 2009

Osu
Leo

blackadder
26-12-2008, 13:44
Regelmatige updates mbt bv. de records van vechters en ander nieuws.