PDA

View Full Version : Wie is je favorite K-1 vechter?



sjaakie'tje
25-12-2008, 20:05
En waarom?

Haaija
25-12-2008, 20:19
Ruslan Karaev omdat hij de beste stijl heeft en vecht heel explosief. Als de bel gaat zie je altijd actie bij deze man. Naast dat hij zo goed is, is hij ook nog eens een echte gentleman hij heeft altijd respect voor zijn tegenstander.

Ik denk dat Ruslan Karaev een hele groote kans maakt om de K-1 te winnen.

wrestler_nl
25-12-2008, 21:12
Remy Bonjasky omdat hij een hele goeie sportieve vechter is die de k1 al 3 keer heeft gewonnen en ook nog eens een hele goeie promoter is van de sport

marcelt
25-12-2008, 21:14
Ik heb er meer is het erg?
Buakaw, mooie techniek blijft cool en Souwer vanwege superdekking en mooie combi's. Remy vanwege zijn explosieve en gesprongen trappen en knieen.

ZakKa!
25-12-2008, 23:12
Badr vanwege zijn vechtstijl, vechtlust en de entertainment die hij altijd brengt. Bovendien heeft hij 1 van de mooiste ko's in de K! op zijn naam staan.

Vroeger was het Remy of Karaev, maar geniet nu minder van hen als voorheen.

Chico
25-12-2008, 23:35
LeBanner.. power, gretigheid en lekker stompen...

laatste tijd gaat het wat minder... but who cares I still like him...

het is dat hij geen nederlander is...

Pepe the Ice-Murderer
26-12-2008, 00:16
Ondanks zijn uitschuivers: Badr Hari, alhoewel hij de mentaliteit van een straatcrapuul heeft is hij in mijn ogen gezegend met een prachtig talent, fantastische combinaties en een complete (staande) vechter, hij heeft zelfs stompkicks in zijn arsenaal. :-)
En anders buakaw voor de thai spirit

The Bulldog
26-12-2008, 00:23
vechtstijl en kunst Badr....

Uitdrager van de sport en persoonlijkheid... Peter Aerts

blackadder
26-12-2008, 00:24
Peter Aerts en Andy Souwer. Nuff said.

Guillermo
26-12-2008, 00:28
Mister Hoostooo! My alltime favorite, alhoewel hij retired is, nu geniet ik het meest van meneer Spong. Prachtige stijl, ik denk dat ie nog ass gaat kicken in zijn volgende gewichtsklasse.:matrix:

OXY
26-12-2008, 00:28
Andy Souwer beter is er niet !!

ZakKa!
26-12-2008, 00:31
Peter Aerts komt voor mij ook heel dicht bij de nummer 1 favoriet hoor.

biggz
26-12-2008, 01:09
Hong man choi
Vanwege zijn harde combinaties en voortreffelijke vechtkunsten.
Begrijp dan ook niet waarom deze man nooit de K1 heeft gewonnen.

ZakKa!
26-12-2008, 01:15
Hong man choi
Vanwege zijn harde combinaties en voortreffelijke vechtkunsten.
Begrijp dan ook niet waarom deze man nooit de K1 heeft gewonnen.

Je maakt een grapje, neem ik aan? :pimp:

blackadder
26-12-2008, 01:21
Hong man choi
Vanwege zijn harde combinaties en voortreffelijke vechtkunsten.
Begrijp dan ook niet waarom deze man nooit de K1 heeft gewonnen.
Hij heeft gewoon altijd de jury tegen zich. Het is en blijft een superathleet met een oneindige conditie en verbazingwekkende acrobatische vaardigheden.

MJOKKIE
26-12-2008, 01:35
Bob Sapp, Giant Silva:thup:

Hoostooooooooooo! Forever en Peter Aerts en Le banner. Zij hebben de K-1 gemaakt wat het nu is. Dat de nieuwe generatie gloreert hebben ze aan hen te danken.

gieloe
26-12-2008, 03:28
Ruslan Karaev omdat hij de beste stijl heeft en vecht heel explosief. Als de bel gaat zie je altijd actie bij deze man. Naast dat hij zo goed is, is hij ook nog eens een echte gentleman hij heeft altijd respect voor zijn tegenstander.

Ik denk dat Ruslan Karaev een hele groote kans maakt om de K-1 te winnen.

LOL... de beste stijl? de man gaat geloof ik bijna iedere wedstrijd met een brancard de ring uit

MataLeo
26-12-2008, 09:02
Peter Aerts Natuurlijk

Schilt
Bonjasky
Badr

Mr 1 Leg
26-12-2008, 09:49
hari super agresief en mooie lowkicks en kombinaties ik zie hem op dit moment het liefst bezig en zeker peter aerts ook hij blijft een topper waarom dat weten jullie zelf wel zeker ;)

Kingster
26-12-2008, 11:32
Peter aerts, dat heeft geen uitleg nodig :)

Een bonjasky in de aanval is ook een genot om naar te kijken.
De rest: Buakaw, Andy Souwer en Tyrone Spong

Ulis-E
26-12-2008, 11:40
MAX

andy souwer

buakaw


HW

hmjah.. geen favoriet.. vind saki wel altijd leuk om te kijken ondanks dat ie niet de beste is.. snel voor een HW en mooie trappen.

hmm hopelijk kan ik hier binnenkort SPONG noemen :D

renamer
26-12-2008, 12:15
aerts.. zelfs nu hij een pak slaag va badr gehad heeft blijf ik hem het beste uithangbord voor de sport vinden..

simtekf1
26-12-2008, 12:56
vechtstijl en kunst Badr....

Uitdrager van de sport en persoonlijkheid... Peter Aerts

x2

Spike_tm
26-12-2008, 12:57
Indien niet dronken maar afgetraind en in topvorm, Alexey "Iggy" Ignashov. De afgelopen 4 jaar dus niet.

Max:
Drago
Buakow

HW:
Karaev
Aerts

Matador
26-12-2008, 13:00
Jerome Le Banner wegens zijn vechtslust en -stijl.
Jammer dat hem altijd iets heeft van blessures.

Haaija
26-12-2008, 13:31
LOL... de beste stijl? de man gaat geloof ik bijna iedere wedstrijd met een brancard de ring uit


Wat praat jij? hij heeft vind ik inderdaad de mooiste stijl. Oke hij is 4 keer zwaar KO neer gegaan maar dan ook weer met 5 KO's op een rij terug gekomen.

chief108
26-12-2008, 14:10
heb niet echt een favoriet
op dit moment Badr denk ik



hmm hopelijk kan ik hier binnenkort SPONG noemen
maar hier ben ik het wel mee eens :p

anonymous001
26-12-2008, 14:14
Twijfel tussen Aerts, Hoost en Schilt...

Toch maar Schilt, vanwege zijn stijl. Ja, vanwege zijn stijl, ja: ik ben een liefhebber van lompe, harde slopers. De manier waarop Schilt er een allesvernietigende knie uit kan gooien, dat is geloof ik toch wel tamelijk uniek.

tfix
26-12-2008, 14:42
Aerts,

Het is gewoon een ouwe rammer, sloopkogel........
Maar zal spoedig ermee ophouden denk ik.

En spong.

Jeru
26-12-2008, 14:44
All time favorite: Peter Aerts!!

Dit jaar (minus de finalepartij) : Badr.

ZakKa!
26-12-2008, 15:53
Aerts,

Het is gewoon een ouwe rammer, sloopkogel........
Maar zal spoedig ermee ophouden denk ik.

En spong.

Hij heeft gezegd dat hij nog zeker 4 jaar wil doorgaan haha.

Garcia
26-12-2008, 15:55
Jerome le Banner, puur vanwege zijn vechtersmentaliteit.

En ook ik hoop Spong gauw in de K1 te zien.

Biiyen
26-12-2008, 16:10
LOL... de beste stijl? de man gaat geloof ik bijna iedere wedstrijd met een brancard de ring uit

Klets geen poep jongen! Het combinatievermogen van Ruslan is groots, durf wel te stellen dat het een van de beste stylisten in het circuit is.

Maar on-topic

Ik heb geen favo vechter in de K1... valt me nu in. Heb wel een aantal vechters die ik graag zie. Badr, Gago, Peter en Remy. Maar een uitgesproken favo als Ignashov is er niet meer... Wellicht dat Tyrone Spong weer dat speciale meeneemt naar de K1.

sjaakie'tje
26-12-2008, 16:11
Doe mij ook maar Le Banner. Hij heeft echt de uitstraling van een killer en heeft een mooie vechtstijl met KO power in beide handen, goede kicks en een mooie agressieve stijl. Het feit dat ie geen Nederlander is maakt het des te indrukwekkender (minder trainingsmogelijkheden, sparring partners, ... ).

Jammer dat hij door zijn blessure in 2002 zijn beste jaren heeft verloren en hij nooit meer op het vroegere niveau is geraakt door die arm.

Het ziet ernaar uit dat de boosaardige en vernielzuchtige geest die zich destijds van Le Banner meester heeft gemaakt is binnengeslopen is in het hoofd van ... Badr Hari! Deze slaagt erin nog spectaculairder KO te gaan spectaculairdere KO's te scoren ... De opvolging is verzekerd!


http://nl.youtube.com/watch?v=yKSarVhwer4&feature=channel_page

ZakKa!
26-12-2008, 16:38
Ben het met de mensen eens dat Ruslan's stijl geweldig is. Goeie combinaties op topsnelheid. Ik vond hem wel een stuk minder vechten tegen Saki. Weinig combinaties, en erg behoudend. Misschien onderschatte hij Saki.

sjaakie'tje
26-12-2008, 16:58
Ruslan zijn stijl is niet goed of mooi, maar hij heeft wel een erg goede verhouding snelheid/kracht en dat ziet er spectaculair uit. Hij vecht meer op zuiver talent dan op techniek, vandaar ook de gapende openingen in zijn verdediging waardoor hij al een paar keer zwaar KO ging.
Het talent heeft ie, maar aan zijn techniek en stijl moet nog gesleuteld worden.

Wiseguy
26-12-2008, 19:22
Ben zeker gecharmeerd van Saki's stijl. Bij zijn partijen is spektakel gegarandeerd.
Het zelfde geld voor Badr hij is mijn favoriet en de man die ik graag in actie zie.

Peter Aerts is mijn alltime favoriet maar vind dat hij beter kan stoppen voor dat hij onderuit gaat zoals CroCop.

ICON
26-12-2008, 19:37
maakt mij niet zoveel uit als de vechter maar voor GG uitkomt!!!!

ZakKa!
26-12-2008, 19:38
Ben zeker gecharmeerd van Saki's stijl. Bij zijn partijen is spektakel gegarandeerd.
Het zelfde geld voor Badr hij is mijn favoriet en de man die ik graag in actie zie.

Peter Aerts is mijn alltime favoriet maar vind dat hij beter kan stoppen voor dat hij onderuit gaat zoals CroCop.

Hoezo is crocop onderuit gegaan? Omdat hij 2 wedstrijdjes verliest?

Wiseguy
27-12-2008, 02:03
Hoezo is crocop onderuit gegaan? Omdat hij 2 wedstrijdjes verliest?

Nou die KO die hij opliep tegen gonzaga was pijnlijk. Vervolgens verloren van Kongo en is hij als een grote teleurstelling weggegaan uit de UFC. Een tegen Alistair was zijn performance ook niet indrukwekkend te noemen.

ZakKa!
27-12-2008, 02:34
Overeem is dan ook gewooon een beest. Die knockout van Gonzola, dat kan iedereen overkomen.

I think Cro Cop still has it.

YoMarK
27-12-2008, 02:46
Die knockout van Gonzola, dat kan iedereen overkomen.

Lekker makkelijk hoor, dat is gewoon een kwestie van skillz vind ik.

Cro Cop heeft gewoon niets bijgeleerd de afgelopen jaren(ik denk niet dat minder goed is geworden, amar gewoon is blijven hangen). Hoe kan het nu dat als je in de UFC gaat vechten, je geen rekening hebt gehouden met ellebogen op de grond.

ZakKa!
27-12-2008, 03:10
Is ook een kwestie van skillz. Skillz van Gonzola. Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat je daarmee niet Cro Cop kan afstempelen. Voor de rest snap ik het wel, tegen Kongo bijvoorbeekd.

anonymous001
27-12-2008, 13:25
Wie is die Gonzola waar jullie het over hebben?

rafi
27-12-2008, 13:45
Wie is die Gonzola waar jullie het over hebben?waar crocop kansloos tegen verloor in de ufc. en zelfs met een high kick tegen k.o ging.

rafi
27-12-2008, 13:46
trouwens ik zie het nu pas. haha gonzola bestaat niet.maar ze bedoelen gonzaga

gieloe
27-12-2008, 13:58
Wat praat jij? hij heeft vind ik inderdaad de mooiste stijl. Oke hij is 4 keer zwaar KO neer gegaan maar dan ook weer met 5 KO's op een rij terug gekomen.


Bij je eerste post had ik al het idee dat je de nederlandse taal niet goed machtig was. En dat blijkt wel, want toen zei je 'de beste stijl'. Maar goed winnen of verliezen op KO is nou niet bepaald de 'beste stijl' te noemen voor een vechter die om zijn gezondheid geeft.

Muay Thai Elite
27-12-2008, 14:24
lol@ die Karaev dick-swingers hier.. Wtf.

ZakKa!
27-12-2008, 14:46
Ik kan me posts niet meer wijzigen haha. Ik bedoelde inderdaad Gonzaga, niet gonzola.

A.F.
27-12-2008, 14:50
maakt mij niet zoveel uit als de vechter maar voor GG uitkomt!!!!

x2

gustafacci
27-12-2008, 15:12
K-1:
1. Badr Hari, omdat hij een uitzonderlijk explosieve vechter is en is hij daarnaast een groot commercieel product en weet hij zich zelf goed te verkopen. Buiten is hij trouwens echt een toffe kerel.

2. Gokhan Saki omdat het mooi is om hem te zien knokken, echt een bikkelaar (alleen jammer van zijn lengte).

3. Peter Aerts: Op zo'n leeftijd toch op zo'n hoog niveau meedraaien, ondanks dat sommige zeggen dat hij moet stoppen vind ik dat hij zijn contract moet uitvechten. De reden is dat hij goed geld pakt per wedstrijd wat hij goed in zijn spaarpodje kan stoppen. Geld is namelijk ook erg belangerijk.

K-1 Max:

1. Andy Souwer, omdat het gewoon een complete vechter is.

kentaro
27-12-2008, 15:48
masato mooie vechtstijl en zijn vechtershart

oliebol
27-12-2008, 17:09
MMA: Manhoef
k1 max: Souwer en Holzken
K1: Aerts en nu hopelijk ook Spong

Nickuraba
27-12-2008, 20:29
masato! persoonljk kan ik het niet aanzien als een vechter niet normaal kan boksen, zie bijv. bonjasky etc!