PDA

View Full Version : Iemand ervaring met: http://www.fightstuff.co.uk



Casparvdzouw
26-12-2008, 12:35
Heeft iemand ervaring met deze shop,
Ze zijn best wel goedkoop en ik zou niet weten of het oplichters:thown: of goede mensen zijn:thup:

Jeru
26-12-2008, 13:14
Geen ervaring mee, maar ziet er toch goed uit? Zou niet weten waarom het oplichters zouden moeten zijn. Als je het niet zeker weet kan je altijd eerst even een mailtje sturen met een vraag over bijvoorbeeld zendingen / verzendkosten naar Nederland.
Dan kan je naar aanleiding van het antwoord zelf een inschatting maken of ze betrouwbaar overkomen.

Casparvdzouw
26-12-2008, 13:26
Geen ervaring mee, maar ziet er toch goed uit? Zou niet weten waarom het oplichters zouden moeten zijn. Als je het niet zeker weet kan je altijd eerst even een mailtje sturen met een vraag over bijvoorbeeld zendingen / verzendkosten naar Nederland.
Dan kan je naar aanleiding van het antwoord zelf een inschatting maken of ze betrouwbaar overkomen.


Ze zeggen voor 5,25 te kunnen versturen naar Nederland, lijkt mij wel ERG goedkoop.*

Wheelie
26-12-2008, 15:45
Ik bestel hier vaak en die versturen zelfs gratis naar Nederland ;)

UFC DVD, Ultimate Fighting Championship DVD, The Ultimate Fighter DVD, PRIDE DVD, Mixed Martial Arts DVD : FightDVD (http://www.fightdvd.co.uk/)

De koers van de pond is nu ook een stuk gunstiger

Casparvdzouw
26-12-2008, 16:49
Ik bestel hier vaak en die versturen zelfs gratis naar Nederland ;)

UFC DVD, Ultimate Fighting Championship DVD, The Ultimate Fighter DVD, PRIDE DVD, Mixed Martial Arts DVD : FightDVD (http://www.fightdvd.co.uk/)

De koers van de pond is nu ook een stuk gunstiger

Dankje wheelie, dit geeft mij wat extra zekerheid mocht ik daar bestellen, ik hoorde trouwens dat er vanaf 1 Januari geen duane kosten emer over een product heen gaan dat ONDER de 200 euro is. KLopt dat?

Mr 1 Leg
26-12-2008, 19:17
wheelie een vraagje hoe lang duurd het ongeveer voor je die besteling hebt bij deze site

Wheelie
26-12-2008, 19:46
wheelie een vraagje hoe lang duurd het ongeveer voor je die besteling hebt bij deze site
ik heb voor de kerst nog spullen besteld, had het na 5 dagen binnen

Mr 1 Leg
26-12-2008, 20:16
ok thanks wheelie das tof en ik wens je pretigge feesten en een gelukkig nieuwjaar grtz

Dragon Tail
27-12-2008, 11:07
Heeft iemand ervaring met deze shop,
Ze zijn best wel goedkoop en ik zou niet weten of het oplichters:thown: of goede mensen zijn:thup:

Nee, deze is goed en betrouwbaar.
Snelle service. Wat ze in England zelf niet in voorraad hebben wordt rechtstreeks vanuit Thailand verzonden en de verzendkosten worden niet verhoogd, alleen duurt het dan ietsjes langer!!!
Ruilen is ook geen probleem. Zo gefixed.

dietrik
27-12-2008, 11:24
Ze zeggen voor 5,25 te kunnen versturen naar Nederland, lijkt mij wel ERG goedkoop.*


Dat komt omdat nederlandse tarieven gruwlijk duur zijn.

Casparvdzouw
27-12-2008, 13:35
Nee, deze is goed en betrouwbaar.
Snelle service. Wat ze in England zelf niet in voorraad hebben wordt rechtstreeks vanuit Thailand verzonden en de verzendkosten worden niet verhoogd, alleen duurt het dan ietsjes langer!!!
Ruilen is ook geen probleem. Zo gefixed.

Aah super bedankt! Ik zal dan waarschijnlijk in het vervolg mijn spullen hier bestellen, met de 19% btw die eroverheen komt is het bedrag voor HANDSCHOENEN in elk geval nog zo'n 20 euro goedkoper dan de prijzen die je in nederland koopt

JuniorFighter
27-12-2008, 16:47
Moet je er geen douane kosten over betalen?

Casparvdzouw
27-12-2008, 17:21
Vanaf 1 december 2008(al geweest dus) moet je geen belasting meer betalen over producten die ONDER de 150 euro zijn, alleen de omzetbelasting.