PDA

View Full Version : UFC Light heavyweight *spoiler*



tko-management
28-12-2008, 14:10
dit moet eerst volgende partij voor rashad vs rampage. dit wordt echt een top partij. ik hoop dat het snel gebeurt. rampage moet eerst zijn voor de belt. of niet tony?????

Justinian
28-12-2008, 14:15
Let ff op met de berichten mensen, dit is dus een (verkapte) spoiler! Ik heb de titel aangepast.

Angelco
28-12-2008, 14:49
Ik hoop op Rampage - Shogun 2, nadat Shogun eindelijk wraak neemt op Coleman. En wanneer Machida wint tegen Thiago, dan MOET Machida eindelijk zijn titelshot gaan krijgen

Tony
28-12-2008, 14:53
dit moet eerst volgende partij voor rashad vs rampage. dit wordt echt een top partij. ik hoop dat het snel gebeurt. rampage moet eerst zijn voor de belt. of niet tony?????

Ik heb niet kunnen zien wat je oorspronkelijke titel was.

Doelde je op Silva-Griffin? Of iets met Shogun erin?

Silva-Griffin wil ik heel graag zien in elk geval. Maar ik denk dat Silva wel een maandje of 2 a 3 nodig heeft om fatsoenlijk terug te komen na die dikke KO.

Ik denk dat ik bij deze match mijn geld toch maar op griffin zet... (het pride tijdperk begint nu duidelijk af te brokkelen) :(

Fasada
28-12-2008, 14:55
Angelco heeft gelijk, de winnaar Machida vs Thiago Silva hoort in mijn ogen de volgende in de lijn te zijn.

Tony
28-12-2008, 15:27
Het zou idd fair zijn als Rampage voor de belt mag gaan...
Punt is alleen dat hij recentelijk al tegen Griffin geknokt heeft voor de title.

Ik verwacht dat machida wint van Thiago.. dus mijn inzien wil ik eerst Machida-Evans zien voor de title. en dan mag Rampage weer van mij.

TheHagueBoxer
28-12-2008, 17:45
ik kreeg in het postfight interview niet het idee dat rampage gelijk voor de belt wil vechten nu, dus ik zou m wel in een rematch met forrest griffin willen zien, en daarna weer voor de belt.

El Bambino
28-12-2008, 17:50
Wanderlei zijn beste tijd is voorbij net als die Nogueira. Ik vewacht veel van shogun, een van zijn laatste kansen in 2009 en anders is het voor hem ook voorbij. Machida vind ik een vertopper, eens zal ie zich niet meer kunnen verstoppen en dan pas kan ik zien wat ie werkelijk waard is. Op dit moment zijn Evans, Griffin en Rampage de sterksten in deze klasse.

MilfhunterMMA
28-12-2008, 20:20
ik vond dat wanderlei er goed uit zag voor dat hij die linkerhoek kreeg. ik had dit nooit verwacht iig.

Dragao
28-12-2008, 20:29
ik vond dat wanderlei er goed uit zag voor dat hij die linkerhoek kreeg. ik had dit nooit verwacht iig.


kom nou echt waar??

Je zag toch hoe rampage vooruit was gegaan en silva's streak was ook niet echt om over naar huis te schrijven de laatste jaren

MilfhunterMMA
28-12-2008, 20:30
kom nou echt waar??

Je zag toch hoe rampage vooruit was gegaan en silva's streak was ook niet echt om over naar huis te schrijven de laatste jaren

ik bedoelde in het gevecht.

PD_EC
28-12-2008, 21:26
laat rashad maar even genieten van zijn titel
winnaar van T silva / Machida tegen winnaar van Henderson / Franklin
wie daar als winnaar uitkomt maar het tegen rashad proberen

Guillermo
28-12-2008, 21:30
Rampage pakt de belt gewoon weer. Eerst een rematch tegen Griffin voor een good old asswhoopin en dan pakt hij Evans, let maar op :pimp:

kooivechter
28-12-2008, 21:40
rampage, thiago en machida hebben het meeste recht op een titel shot

Angelco
28-12-2008, 23:44
laat rashad maar even genieten van zijn titel
winnaar van T silva / Machida tegen winnaar van Henderson / Franklin
wie daar als winnaar uitkomt maar het tegen rashad proberen

Kom op man, wat hebben Henderson en Franklin gedaan om nu al voor de titel te vechten. Laat die 2 nog maar ff wat partijen draaien, en laat de winnaar van Thiago Silva en Machida eindelijk voor de titel vechten.

anonymous001
28-12-2008, 23:59
Wanderlei zijn beste tijd is voorbij net als die Nogueira. Ik vewacht veel van shogun, een van zijn laatste kansen in 2009 en anders is het voor hem ook voorbij. Machida vind ik een vertopper, eens zal ie zich niet meer kunnen verstoppen en dan pas kan ik zien wat ie werkelijk waard is. Op dit moment zijn Evans, Griffin en Rampage de sterksten in deze klasse.

"Die Noguiera"?!?!?!?!

Ik heb de rest van je post al niet meer gelezen, tot de conclusie...

Evans, Griffin en Rampage... Goeie vechters, daar niet van, maar ik kan je er zo vijf noemen die daarin mee kunnen gaan. En 1 die er boven staat: Machida.

Het klinkt echt heel erg alsof dit de eerste keer was dat je MMA hebt gekeken: "de drie LHW's die het vandaag goed deden, dat zijn ze besten ter wereld"...

Fasada
29-12-2008, 12:55
Ik heb dat dus eigenlijk ook, ik vind Forrest en Rashad wel goed hoor en hebben een prima ontwikkeling doorgemaakt maar blijf erbij dat zij gewoon niet de vechters zijn die de titel kunnen blijven verdedigen.

Machida, Shogun en Thiago Silva heb ik veel hoger zitten als vechter, qua agressie en technieken. Rashad heeft uitstekend voetenwerk en een KO in zijn vuisten maar ontbreekt gewoon de techniek die ik zie bij eerst genoemde drie. Bij Forrest heb ik dat zelfs nog minder. Het feit dat hij van Shogun won mocht hij een titelkans en die won hij in een partij die ik vooral van Quinton slecht vond. Dat neemt niet weg dat ik respect heb voor Forrest als vechter maar zijn skillset is gewoon niet het beste.

Ik zelf denk dat Thiago Silva veel mensen gaat verrassen in 2009!!

MilfhunterMMA
29-12-2008, 13:29
Ik heb dat dus eigenlijk ook, ik vind Forrest en Rashad wel goed hoor en hebben een prima ontwikkeling doorgemaakt maar blijf erbij dat zij gewoon niet de vechters zijn die de titel kunnen blijven verdedigen.

Machida, Shogun en Thiago Silva heb ik veel hoger zitten als vechter, qua agressie en technieken. Rashad heeft uitstekend voetenwerk en een KO in zijn vuisten maar ontbreekt gewoon de techniek die ik zie bij eerst genoemde drie. Bij Forrest heb ik dat zelfs nog minder. Het feit dat hij van Shogun won mocht hij een titelkans en die won hij in een partij die ik vooral van Quinton slecht vond. Dat neemt niet weg dat ik respect heb voor Forrest als vechter maar zijn skillset is gewoon niet het beste.

Ik zelf denk dat Thiago Silva veel mensen gaat verrassen in 2009!!

x2, thiago silva is een geweldige vechter.

MataLeo
29-12-2008, 13:33
Hoe is het eigenlijk met Amir Sadollah ?
Hij had toch iets met zijn been ...............

Of valt ie in een andere gewichtsklasse ?

Tony
29-12-2008, 13:40
Amir knokt op 185lbs als ik me niet vergis.. Middleweight dus.

MataLeo
29-12-2008, 14:11
okay thnx Tony

Wiseguy
29-12-2008, 14:38
Als Lyoto van silva wint dan moet hij het opnemen tegen Rashad. Dan gaat er 1 perfect record sneuvelen en ik gok dat dat die van Machida zal zijn.
Evans word zwaar onderschat.

anonymous001
29-12-2008, 14:38
Als Lyoto van silva wint dan moet hij het opnemen tegen Rashad. Dan gaat er 1 perfect record sneuvelen en ik gok dat dat die van Machida zal zijn.
Evans word zwaar onderschat.

En Machida ook. ;)

Mr 1 Leg
29-12-2008, 22:35
mijn conclusie onderschat nooit iemand je weet nooit wat je te wachten staat dat is mijn mening we leven in een vrije gemeenschap denk ik tog hahahahaha