PDA

View Full Version : M-1 Global laat vechters in de kou staan ......



Jamila
28-12-2008, 22:26
Het is weer zo ver een zogenaamde grote promotor kan zijn verwantwoording en verplichtingen niet aan. M-1 laat vechters af reisen op eigen kosten om al daar te zeggen dat hij niet vecht. Dit verhaal overkwam Tommy Depret ( dit weekend ) die met zijn vechtstijl, vechtershart en indrukwekkende record ( www.goldenglory.com (http://www.goldenglory.com/) ) velen harten heeft gesloten. Is dit de boodschap wat grote organisaties geven aan vechters? Ik adviseer aan alle vechters om nooit je reiskosten en hotelkosten voor te financieren. Ik adviseer ook om M-1 Global links te laten liggen. Hoe dan ook Tommy Depret is en blijft een topper met of zonder M-1 Global. Zijn management zal dit voor hem vergoeden ( of komt M-1 Global toch nog over de brug. )

Gr, Jamila:thup:

micha
28-12-2008, 22:50
als dit echt zo is dan is het gewoon schandalig

Wheelie
29-12-2008, 18:44
Jamilla post bijna alleen maar "GG nutthug" posts, maar dit is wel gewoon een serieuze topic.
Ik heb alle onnodige replies verwijderd en de topic unlocked.
Volgens mij post de trainer van Tommy hier ook, ben dan ook benieuwd naar zijn reactie ;)
Zouden ze de reis en verblijfkosten terug krijgen en heeft M-1 zich niet aan de afspraak gehouden, of is het helemaal niet de afspraak geweest dat ze de kosten vergoed zouden krijgen ?
Ik heb te vaak gehoord dat vechters + begeleiding hun onkosten niet vergoed hebben gekregen terwijl dit wel afgesproken was (niet bij M-1) en dat is inderdaad schandalig.

micha
29-12-2008, 18:50
of dat er plotseling allerlei voorwaarden opduiken

A.F.
29-12-2008, 18:56
succes met verwijderen!


beeeeeetje jammer dit !!!!

begin hier een beetje moe van te worden!

ik denk dat een M1 kennende dit echt wel opgelost word!!!

jammer dat galspuwerij als er iets fout gaat bij een ander management behalve Golden Glory... zielig

edit: waarom was TOmmy er al en de rest neit????

ik bedoel... als hij met de groep mee was gegaan dan had ie niets voor te hoeven schieten

remco pardoel
29-12-2008, 19:32
Ik hoef niemand te verdedigen.
De productie was in handen van M-1 USA, zij zouden zorg dragen voor huisvesting en zo daar. Dat kan je niet de mensen van M-1 uit Nederland aanrekenen.
Dus Golden Glory heeft er voor gezorgd dat Tommy onder de pannen was met vervangend hotel en zo.. Jullie zijn toch het management van hem... dus waarom deze post dan?? Dus jullie hebben hem ook eigenlijk aan zijn lot overgelaten in de USA??

Ik heb Ben zelf aan de lijn gehad vanmiddag en alles gaat gewoon geregeld worden, ook al niet de taak van Ineke en Patrick, en Tommy zal zeker geen, onnodige, kosten krijgen

Maar hoeveel wedstrijden hebben jullie geboden in het afgelopen jaar voor Tommy.
Dat is toch ook niet netjes om hem een jaar langs de kant te zetten...
Dus niet lopen bleren als een klein kind aub

geef iedere vechter uit je stal tenminste 4 wedstrijden per jaar, dat laat zien dat je een fatsoenlijk management beheerd. Of gewoon twee wedstrijden waarmee ze gewoon hun boterham kunnen verdienen.

IK vindt het enorm kinderachtig gedrag om zo maar weer dingen lopen spuien.
Wie het beste team of het beste management heeft dat kan je toch het beste in de ring uitmaken.

A.F.
29-12-2008, 19:49
Ik hoef niemand te verdedigen.
De productie was in handen van M-1 USA, zij zouden zorg dragen voor huisvesting en zo daar. Dat kan je niet de mensen van M-1 uit Nederland aanrekenen.
Dus Golden Glory heeft er voor gezorgd dat Tommy onder de pannen was met vervangend hotel en zo.. Jullie zijn toch het management van hem... dus waarom deze post dan?? Dus jullie hebben hem ook eigenlijk aan zijn lot overgelaten in de USA??

Ik heb Ben zelf aan de lijn gehad vanmiddag en alles gaat gewoon geregeld worden, ook al niet de taak van Ineke en Patrick, en Tommy zal zeker geen, onnodige, kosten krijgen

Maar hoeveel wedstrijden hebben jullie geboden in het afgelopen jaar voor Tommy.
Dat is toch ook niet netjes om hem een jaar langs de kant te zetten...
Dus niet lopen bleren als een klein kind aub


geef iedere vechter uit je stal tenminste 4 wedstrijden per jaar, dat laat zien dat je een fatsoenlijk management beheerd. Of gewoon twee wedstrijden waarmee ze gewoon hun boterham kunnen verdienen.

IK vindt het enorm kinderachtig gedrag om zo maar weer dingen lopen spuien.
Wie het beste team of het beste management heeft dat kan je toch het beste in de ring uitmaken.

kijk iets meer duidelijkheid

remco pardoel
29-12-2008, 20:09
Ik wil nog wel toevoegen:
Ik ben geen GG hater of zo... het is alleen maar mooi al er Nederlanders binnen de top 10 waar dan ook ter wereld in hun klasse hun mannetje staan. Van welke organisatie / management dan ook

YoMarK
29-12-2008, 20:20
Ik heb alle onnodige replies verwijderd en de topic unlocked.
Volgens mij post de trainer van Tommy hier ook, ben dan ook benieuwd naar zijn reactie ;)
In mijn post stond alleen dat het weer enorm eenzijdig belicht werd, wij hebben niet de mogelijkheid om dit na te gaan, dus wat is dan het doel van deze thread?
Aangezien de posts van Jamilia toch voor 95% overdreven zijn, denk ik ook hier weer het mijne van.

dave11021979
29-12-2008, 20:24
tommy is inderdaad 23 december vertrokken om daar tijdig te zijn,en zo kost hij zich ook nog even aanpassen aan het tijdsverschil.
Dit weet ik omdat ik bij tommy in de club train.
En voor de rest sluit ik mij aan bij de mening van remco,het word tijd dat de anderen is wakker worden om voor tommy is een mooie partij te regelen.

Fight Master
29-12-2008, 20:44
Helemaal mee eens, Tommy Depret is een geweldige vechter die we vaker aan het werk willen zien. Waarom vecht hij niet op de gala's van GLORY zelf ? Ik ken Tommy Depret verder niet persoonlijk maar ben wel fan van hem als vechter. Wat M-1 betreft weet ik dat een van de mannen hier achter zakelijk weleens wat steekjes heeft laten vallen en er doen andere geruchten de ronde waarom het gala niet is door gegaan. Ik heb overigens niks met GG te maken

Mr 1 Leg
29-12-2008, 21:02
schandalig simpel ik ken tommy persoonlijk en in het dagelijks leven ook wij trainen samen enz en dat telt voor elke vechter die daar voor lul staat en dan nog is uit zijn eigen zak alles moet betalen :thown:

Wheelie
29-12-2008, 21:10
schandalig simpel ik ken tommy persoonlijk en in het dagelijks leven ook wij trainen samen enz en dat telt voor elke vechter die daar voor lul staat en dan nog is uit zijn eigen zak alles moet betalen :thown:

Dat het uit eigen zak betaald is was me duidelijk ;)
De reden waarom ik deze topic heropend heb is omdat er best discussie mag ontstaan over het wel of niet terug betalen daarvan en onder welke voorwaardes

Jamila
29-12-2008, 21:30
Als eerst ben ik blij dat er contact is opgenomen met Tommy en dat de kosten gedekt worden. Het gaat er hier ook niet om wie wel of niet een goed management team heeft, maar waar het wel om gaat is dat een vechter voor niets is afgereisd. Er is een reden gegeven dat het niet door ging wegens slechte weersomstandigheden. Golden Glory heeft echter uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er niet meer dan 300 kaartjes in voorverkoop verkocht waren. Natuurlijk kan dat iedere promotor overkomen maar dan is het wel belangerijk dat de gemaakte kosten worden vergoed. Natuurlijk zou je een jongen als Tommy een contract gunnen en zelfs zal hij deze in Golden Glory's ogen al moeten hebben. Dit contract zou dan financieel gezien ook bij zijn prestaties moeten passen Golden Glory is met meerdere organisaties in onderhandeling hierover. Zolang zij prijs technisch nog niet tevreden zijn vecht Tommy freelance dat wil zeggen dat Ben zijn trainer zorgt dat Tommy wedstrijd ritme houd. Ook Golden Glory wil niet bezig zijn om een ander in de grond te douwen zodat zijn er zelf beter uit gaan zien. Daarom zijn zij blij dat alles opgelost word.

M-1 Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gr, Jamila:thup:

luc
29-12-2008, 21:51
Ik hoef niemand te verdedigen.
De productie was in handen van M-1 USA, zij zouden zorg dragen voor huisvesting en zo daar. Dat kan je niet de mensen van M-1 uit Nederland aanrekenen.
Dus Golden Glory heeft er voor gezorgd dat Tommy onder de pannen was met vervangend hotel en zo.. Jullie zijn toch het management van hem... dus waarom deze post dan?? Dus jullie hebben hem ook eigenlijk aan zijn lot overgelaten in de USA??

Ik heb Ben zelf aan de lijn gehad vanmiddag en alles gaat gewoon geregeld worden, ook al niet de taak van Ineke en Patrick, en Tommy zal zeker geen, onnodige, kosten krijgen

Maar hoeveel wedstrijden hebben jullie geboden in het afgelopen jaar voor Tommy.
Dat is toch ook niet netjes om hem een jaar langs de kant te zetten...
Dus niet lopen bleren als een klein kind aub

geef iedere vechter uit je stal tenminste 4 wedstrijden per jaar, dat laat zien dat je een fatsoenlijk management beheerd. Of gewoon twee wedstrijden waarmee ze gewoon hun boterham kunnen verdienen.

IK vindt het enorm kinderachtig gedrag om zo maar weer dingen lopen spuien.
Wie het beste team of het beste management heeft dat kan je toch het beste in de ring uitmaken.


Wel, Remco, Je pakt de koe bij de horens.
Tommy is een topper, en verdient het beste, en in mijn opinie wat meer aandacht.
Het was trouwens Tommy zelf die ons heeft opgebeld om in de lotto Arena te vechten.
Nu, ik ben erg blij en trots dat hij erbij is.
Ik denk dat er nu al zo een 300 man enkel en alleen voor hem komt.
Erg jammer van Amerika, Tommy had er echt veel zin in.
In elk geval vecht hij in Antwerpen,Showtime,en ik denk dat hij vanuit die richting wel wat partijtjes kan verwachten in de toekomst.

Slome
29-12-2008, 22:01
Jamila... wat een vaag ge-ouwhoer:thown:

Gr, Sjoerd:thup:

jesselaar
29-12-2008, 22:07
Wel, Remco, Je pakt de koe bij de horens.
Tommy is een topper, en verdient het beste, en in mijn opinie wat meer aandacht.
Het was trouwens Tommy zelf die ons heeft opgebeld om in de lotto Arena te vechten.
Nu, ik ben erg blij en trots dat hij erbij is.
Ik denk dat er nu al zo een 300 man enkel en alleen voor hem komt.
Erg jammer van Amerika, Tommy had er echt veel zin in.
In elk geval vecht hij in Antwerpen,Showtime,en ik denk dat hij vanuit die richting wel wat partijtjes kan verwachten in de toekomst.

x2 remco heeft helemaal gelijk laat het geweldige golden glory hem in de toekomst lekker zelf aqan de gang houden wat een jankers maar ik weet wel hoe het komt jaloezie kijk red devil heeft op mma gewoon de beste vechters en ja laat ze lekker blijven kickboksen daar en voortaan niet hun forum broedertjes laten uithuilen omdat o zo jaloers zijn pffffffffffffffffffffffff

Jamila
29-12-2008, 22:08
Helemaal mee eens, Tommy Depret is een geweldige vechter die we vaker aan het werk willen zien. Waarom vecht hij niet op de gala's van GLORY zelf ? Ik ken Tommy Depret verder niet persoonlijk maar ben wel fan van hem als vechter. Wat M-1 betreft weet ik dat een van de mannen hier achter zakelijk weleens wat steekjes heeft laten vallen en er doen andere geruchten de ronde waarom het gala niet is door gegaan. Ik heb overigens niks met GG te maken

Waarschijnlijk ben je niet op alle Glory gala's aanwezig geweest, want Tommy heeft wel degelijk gevochten. ( De Flint en Triavium )
Dat Tommy niet op de Battle of Arnhem vocht kwam door een blessure.

Remco Pardoel weet als geen ander hoe moeilijk het is om degelijke contracten voor vechters af te sluiten. Ook weet hij dat Golden Glory alles zal doen om vechters en trainers een goede toekomst te geven. Ooit was Remco lid van Golden Glory en een zeer goede vriend. Bij vriendschap en bij zaken is communicatie het meest belangrijk, nog belangrijker is eerlijkheid. Soms is het jammer dat dingen niet lopen zoals ze zouden moeten lopen. Ik denk dat het voor Tommy wel goed gaat lopen, aan Golden Glory zal het niet liggen.

Gr, Jamila:thup:

panther management
29-12-2008, 22:19
Zou wel raar zijn dat M-1 Global contracten heeft met Fedor, galas over de hele wereld organiseerd zelf in de Playboy Mansion volgend jaar maar ze willen Depret voor 1 ticket oplichten:whistling:


De organisatie is zeker niet afhankelijk van verkoop van kaartjes ofzo.

PerfectTeam
29-12-2008, 22:25
Spijtige zaak wat Tommy nu net overkomen is in de VS. Net toen hij vertrok werd het gala afgeblazen om welke reden dan ook. Daar stond hij er alleen voor en dit is jammer. Onze M-1 contactpersonen in Nederland hebben ons de garantie gegeven dat de gemaakte kosten zullen worden terugbetaald, waarvoor we heel blij zijn. Hoop op verbetering in de toekomst. Wat Tommy betreft hopen we dat hij dit jaar een kans krijgt voor het grote werk. Europees kampioen en ongeslagen in 15 mma en 2 Thaibox partijen moet toch tot ergens kunnen leiden. Om deze reden tekenden we ook een contract bij Golden Glory. Deze hebben ons toch beloofd er werk van te maken in 2009. Wij blijven Tommy scherp houden met eigen partijen en we zien wel wat er van onze Belgische Golden Boy komt.

Wheelie
29-12-2008, 22:44
Ik ben net gebeld door iemand van de organisatie van M-1 en ze willen morgen zelf een reactie posten, Bas Boon zal zelf ook wel willen reageren denk ik

micha
29-12-2008, 22:50
De russen die moesten vechten hadden geen visa en de voorverkoop was k*t. kredietcrisis in de states mensen.

Tommy Depret gaat niet weg voor een fooi. Golden Glory gaat voor een toporganisatie en dat verdient deze ongeslagen atleet.


@Remco ik vind het een beetje vreemde reactie van jou.

zwiebertje
30-12-2008, 02:19
De russen die moesten vechten hadden geen visa en de voorverkoop was k*t. kredietcrisis in de states mensen.

Tommy Depret gaat niet weg voor een fooi. Golden Glory gaat voor een toporganisatie en dat verdient deze ongeslagen atleet.


@Remco ik vind het een beetje vreemde reactie van jou.


ik hoor dat Tommy voor 1500 USD zou vechten omdat GG geen partij voor hem kan vinden, en hij graag weg wil bij GG , zijn sponsor moet de rest er bij stoppen , top Management.

Garcia
30-12-2008, 10:12
Erg jammer voor Tommy, maar M1 zal zeker dit netjes oplossen.

@ Micha

GG gaat voor een toporganisatie zeg je .... Wat is M1 dan?? En waarom vecht hij deze partij freelance en niet onder begeleiding van GG als GG voor toporganisaties gaat??

Je geeft aan dat Remco een vreemde reactie geeft maar die van jou slaat wederom alles.

chief108
30-12-2008, 10:40
Ik ben net gebeld door iemand van de organisatie van M-1 en ze willen morgen zelf een reactie posten, Bas Boon zal zelf ook wel willen reageren denk ik
ben erg benieuwd
naar beide reacties....

Italian*Berlusconi*
30-12-2008, 11:32
geld maakt meer kapot dan je lief is..... :roll:

M-1 Challenge
30-12-2008, 12:23
Beste mensen,

sorry voor de late reactie van onze kant maar bij deze.

Op woensdagavond laat is er door M-1 besloten dat het gala in Seattle geen doorgang kon vinden, Tommy was toen al onderweg en konden we niet meer inlichten.

Op het vliegveld hebben Tommy en de mensen van de organisatie elkaar misgelopen. Toen is Tommy ingecheckt in een ander hotel dan voor hem gereserveerd was en daar is het misverstand ontstaan. Hij heeft de kosten voor dat hotel dus even moeten voorschieten maar ook dat is gewoon vergoed.

Inmiddels is alles dus opgelost tussen M-1 en Tommy. Misschien dat hij zelf ook nog kan reageren en dat we dit verhaal kunnen sluiten.

Groet,

M-1

Jamila
30-12-2008, 12:36
Ik denk juist dat het belangrijk is dat een vechter wedstrijd ritme houd en dat als het management nog geen contract heeft kunnen afdwingen het mogelijk is om op een eigen gala of een andere show te kunnen vechten. De trainer is de gene die zijn vechter scherp houd en weet hoe zijn vechter ervoor staat. De partijen die Tommy heeft gehad of heeft gekregen zijn altijd besproken met management ( dus in overleg ). Het management wil bij dit soort bedragen geen vie hebben. Waarschijnlijk nu zij zien wat voor een wantoestanden dit oplevert zullen zij in de toekomst, alle onderhandelingen omtrent Tommy zelf gaan doen.

Gr, Jamila:thup:

Garcia
30-12-2008, 13:49
Ik denk juist dat het belangrijk is dat een vechter wedstrijd ritme houd en dat als het management nog geen contract heeft kunnen afdwingen het mogelijk is om op een eigen gala of een andere show te kunnen vechten. De trainer is de gene die zijn vechter scherp houd en weet hoe zijn vechter ervoor staat. De partijen die Tommy heeft gehad of heeft gekregen zijn altijd besproken met management ( dus in overleg ). Het management wil bij dit soort bedragen geen vie hebben. Waarschijnlijk nu zij zien wat voor een wantoestanden dit oplevert zullen zij in de toekomst, alle onderhandelingen omtrent Tommy zelf gaan doen.

Gr, Jamila:thup:

Geil jij op het opblazen van verhalen? Zie de reactie van M1 en zie hoe zij het netjes opgelost hebben.

Jou post bewijst maar weer dat 9 van de 10 keer dat je wat op het forum plaatst met een grote korrel zout genomen moet worden.

kooivechter
30-12-2008, 14:27
Geil jij op het opblazen van verhalen? Zie de reactie van M1 en zie hoe zij het netjes opgelost hebben.

Jou post bewijst maar weer dat 9 van de 10 keer dat je wat op het forum plaatst met een grote korrel zout genomen moet worden.


ben ik helemaal mee eens. Zulke posts moeten helemaal niet worden geplaatst. Je moet eerst meer over de situatie te weet te komen en mensen de tijd en de kans geven om het op te lossen. En niet gelijk je conclusies trekken en het snel met veel bombarie op een forum gaan zetten. Je bent dan alleen maar olie op het vuur aan het gooien, wat nog niet eens een vuurtje is. Het is verder netjes opgelost en lijkt meer op een ongelukkige samenloop van omstandigheden, wat uiteindelijk goed is opgelost.

Shooto Holland
30-12-2008, 18:35
Als Golden Glory lid en GLORY promoter wil ik hier graag even op reageren.

Tommy heeft inmiddels op 3 GLORY gala's gevochten! Hij zou ook op GLORY 10 "the battle of Arnhem" vechten maar kon toen niet omdat een blessure had. Ook vocht hij (in overleg) vlak daarna op het gala van Ben (zijn trainer) in Antwerpen. Hij was echter wel aanwezig en heeft van de partijen mogen genieten aan een VIP tafel. Ook is hij nog de ring ingestapt om aan te geven dat hij op Golden Glory's 10 years anniversary op 17 oktober in de PTA zou vechten. Daarvoor heeft hij echter ook nog een aantal partijen in het verschiet.

1 jaar en ong 1 maand geleden vocht Tommy nog in Ede op Ultimate Glory voor een minimaal bedrag (bklasse gage). De partijen die het management nu voor hem afsluit zullen tientallen malen hoger liggen. Niet echt slecht dus..

Tommy is een goede vechter en is een groot potentieel voor de toekomst, wij zullen in het vervolg dan ook dan ook met zorg de organisaties uitkiezen waar voor hij zal vechten.

Tommy wilde graag in de US vechten en die kans wilde het management hem niet ontnemen. Heel vervelend is het dus dat het laatste M-1 event is afgelast (om wat voor reden dan ook) maar nog vervelender is het dat Tommy de kerst niet thuis heeft kunnen vieren zonder dat hij er iets voor terug kreeg. Dat is, lijkt mij, onbetaalbaar (zegt iemand die met oud en nieuw in Japan zit).

Ik vindt het super dat M-1 het netjes oplost en had ook niets anders verwacht..

Osu,

Martijn

Mr 1 Leg
30-12-2008, 18:40
x2 alles komt tog goed en is goed gekomen

jesselaar
30-12-2008, 19:19
Als Golden Glory lid en GLORY promoter wil ik hier graag even op reageren.

Tommy heeft inmiddels op 3 GLORY gala's gevochten! Hij zou ook op GLORY 10 "the battle of Arnhem" vechten maar kon toen niet omdat een blessure had. Ook vocht hij (in overleg) vlak daarna op het gala van Ben (zijn trainer) in Antwerpen. Hij was echter wel aanwezig en heeft van de partijen mogen genieten aan een VIP tafel. Ook is hij nog de ring ingestapt om aan te geven dat hij op Golden Glory's 10 years anniversary op 17 oktober in de PTA zou vechten. Daarvoor heeft hij echter ook nog een aantal partijen in het verschiet.

1 jaar en ong 1 maand geleden vocht Tommy nog in Ede op Ultimate Glory voor een minimaal bedrag (bklasse gage). De partijen die het management nu voor hem afsluit zullen tientallen malen hoger liggen. Niet echt slecht dus..

Tommy is een goede vechter en is een groot potentieel voor de toekomst, wij zullen in het vervolg dan ook dan ook met zorg de organisaties uitkiezen waar voor hij zal vechten.

Tommy wilde graag in de US vechten en die kans wilde het management hem niet ontnemen. Heel vervelend is het dus dat het laatste M-1 event is afgelast (om wat voor reden dan ook) maar nog vervelender is het dat Tommy de kerst niet thuis heeft kunnen vieren zonder dat hij er iets voor terug kreeg. Dat is, lijkt mij, onbetaalbaar (zegt iemand die met oud en nieuw in Japan zit).

Ik vindt het super dat M-1 het netjes oplost en had ook niets anders verwacht..

Osu,

Martijn


kijk jamilla zo kan het ook ik ben blij dat er ook nog volwassen mensen op dit forum posten en niet zulke kinderachtige propanganda die jij verkondigt door mensen serieus genomen word ik hoop dan dat je hier van leert .
of zijn het toch niet je eigen woorden ? (powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr)
en heb je een stuur op je hoofd van een meter of tien .
ik hoop dat mixfight net zoals met de k1 finale dit soort post banned of is hier ook sprake van het grote stuur?

PerfectTeam
30-12-2008, 20:34
Als Golden Glory lid en GLORY promoter wil ik hier graag even op reageren.

Tommy heeft inmiddels op 3 GLORY gala's gevochten! Hij zou ook op GLORY 10 "the battle of Arnhem" vechten maar kon toen niet omdat een blessure had. Ook vocht hij (in overleg) vlak daarna op het gala van Ben (zijn trainer) in Antwerpen. Hij was echter wel aanwezig en heeft van de partijen mogen genieten aan een VIP tafel. Ook is hij nog de ring ingestapt om aan te geven dat hij op Golden Glory's 10 years anniversary op 17 oktober in de PTA zou vechten. Daarvoor heeft hij echter ook nog een aantal partijen in het verschiet.

1 jaar en ong 1 maand geleden vocht Tommy nog in Ede op Ultimate Glory voor een minimaal bedrag (bklasse gage). De partijen die het management nu voor hem afsluit zullen tientallen malen hoger liggen. Niet echt slecht dus..

Tommy is een goede vechter en is een groot potentieel voor de toekomst, wij zullen in het vervolg dan ook dan ook met zorg de organisaties uitkiezen waar voor hij zal vechten.

Tommy wilde graag in de US vechten en die kans wilde het management hem niet ontnemen. Heel vervelend is het dus dat het laatste M-1 event is afgelast (om wat voor reden dan ook) maar nog vervelender is het dat Tommy de kerst niet thuis heeft kunnen vieren zonder dat hij er iets voor terug kreeg. Dat is, lijkt mij, onbetaalbaar (zegt iemand die met oud en nieuw in Japan zit).

Ik vindt het super dat M-1 het netjes oplost en had ook niets anders verwacht..

Osu,

Martijn

Hey Martijn, dat klinkt netjes 10 x hoger dan zijn eerste gage want die was nogal platjes. Make it happen zou ik zeggen! Veel succes ermee.

Tony
30-12-2008, 20:41
Eindelijk duidelijkheid hierin.. ook al zijn het onze zaken niet, we blijven toch liefhebbers van de sport en hun sporters.

Mooi dat het netjes opgelost is...

--end of story--

of wil jij nog een smeuïg laagje aan het verhaal toevoegen jamila?

Jamila
30-12-2008, 21:09
Eind al goed, ik hoorde dat er 250 kaartjes te koop zijn voor genodigde voor het M-1 gala wat er in Nederland gehouden zal worden. Wie heeft er eventueel een kaartje te koop voor mij zodat ik daar naar toe kan gaan.
Laat het mij even weten.
Alvast bedankt.

Gr, Jamila:thup:

zwiebertje
30-12-2008, 21:56
Eind al goed, ik hoorde dat er 250 kaartjes te koop zijn voor genodigde voor het M-1 gala wat er in Nederland gehouden zal worden. Wie heeft er eventueel een kaartje te koop voor mij zodat ik daar naar toe kan gaan.
Laat het mij even weten.
Alvast bedankt.

Gr, Jamila:thup:


de 250 kaartjes die er zijn zullen weg gegeven worden , maar jou naam zal niet op de gastenlijst voorkomen denk ik . 2x denken voor je iets op papier zet :thup::thup:

luc
30-12-2008, 22:11
Als Golden Glory lid en GLORY promoter wil ik hier graag even op reageren.

Tommy heeft inmiddels op 3 GLORY gala's gevochten! Hij zou ook op GLORY 10 "the battle of Arnhem" vechten maar kon toen niet omdat een blessure had. Ook vocht hij (in overleg) vlak daarna op het gala van Ben (zijn trainer) in Antwerpen. Hij was echter wel aanwezig en heeft van de partijen mogen genieten aan een VIP tafel. Ook is hij nog de ring ingestapt om aan te geven dat hij op Golden Glory's 10 years anniversary op 17 oktober in de PTA zou vechten. Daarvoor heeft hij echter ook nog een aantal partijen in het verschiet.

1 jaar en ong 1 maand geleden vocht Tommy nog in Ede op Ultimate Glory voor een minimaal bedrag (bklasse gage). De partijen die het management nu voor hem afsluit zullen tientallen malen hoger liggen. Niet echt slecht dus..

Tommy is een goede vechter en is een groot potentieel voor de toekomst, wij zullen in het vervolg dan ook dan ook met zorg de organisaties uitkiezen waar voor hij zal vechten.

Tommy wilde graag in de US vechten en die kans wilde het management hem niet ontnemen. Heel vervelend is het dus dat het laatste M-1 event is afgelast (om wat voor reden dan ook) maar nog vervelender is het dat Tommy de kerst niet thuis heeft kunnen vieren zonder dat hij er iets voor terug kreeg. Dat is, lijkt mij, onbetaalbaar (zegt iemand die met oud en nieuw in Japan zit).

Ik vindt het super dat M-1 het netjes oplost en had ook niets anders verwacht..

Osu,

Martijn

Wel Martijn , ik wil Golden Glory een komplimentje geven met professionaliteit van Tommy en Ben Dandois.
Het zijn schitterende mensen om mee te werken,en vooral, erg gemakkelijk om mee te werken.
Fotosessies, contracten, enz.... allemaal vlot verlopen.
Komt er nog bij, dat Tommy erg hard zijn best doet om voor de organisatie kaartjes te verkopen.
Echt plezierig om mee te werken,golden Glory kan trots zijn op hun Belgische vechter.
Ik hoop dat het in de toekomst voor herhaling vatbaar is.

jesselaar
30-12-2008, 22:25
Eind al goed, ik hoorde dat er 250 kaartjes te koop zijn voor genodigde voor het M-1 gala wat er in Nederland gehouden zal worden. Wie heeft er eventueel een kaartje te koop voor mij zodat ik daar naar toe kan gaan.
Laat het mij even weten.
Alvast bedankt.

Gr, Jamila:thup:
ik denk dat m1 jou wel in de kou laat staan
maar je krijgt voor het posten van je sensuur een gratis jaar abonement
voor glory en een stuur met afstand bediening
powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rr

zwiebertje
30-12-2008, 23:22
ik denk dat m1 jou wel in de kou laat staan
maar je krijgt voor het posten van je sensuur een gratis jaar abonement
voor glory en een stuur met afstand bediening
powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rr




ik doe er en toeter bij :corsodispari_banana hahahahahaahahah

Wheelie
30-12-2008, 23:24
M-1 heeft gereageerd en Golden Glory heeft gereageerd.
Lijkt me nu wel duidelijk dat alles netjes is opgelost ;)

//Topic Locked\\