PDA

View Full Version : Antonio Rodrigo ‘Minatauro’ Nogueira after UFC 92 **spoiler**



Tony
29-12-2008, 13:00
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/03/antoniorodrigonogueira.jpg
Props: UFC.com (http://www.ufc.com/index.cfm?fa=news.detail&gid=16815)


Quoteworthy:

“I apologize to all my fans for my fight on Saturday, and I’m very disappointed with what happened, but I promise that I’ll be back stronger and better in 2009. I’ve come back before, and I’m going to get the title back…. I’ve got a lot of respect for Frank Mir, he fought a great fight and was the better man that night. I was ready to fight, but he got to me before I was able to get to him.”
Former UFC interim heavyweight champion Antonio Rodrigo ‘Minatauro’ Nogueira issues his first formal statement after losing his title to Frank Mir at UFC 92: “The Ultimate 2008.” Nogueira was battered by Mir for the entire first round, which is common for the Brazilian — his durability is legendary. Uncommon, however, was the fact that he was finished via technical knockout in the second round. A feat that Fedor Emelianenko, Josh Barnett, Mirko Cro Cop and even “The Beast” Bob Sapp have been unable to accomplish.



Perhaps most surprising is that Mir — a Brazilian jiu-jitsu blackbelt — schooled Nogueira in the stand up — an aspect that Nogueria appeared to have the advantage heading into the fight. Not the case. This marked the third fight for Nogueira inside the Octagon. In his first two matches he was dropped by Heath Herring and Tim Sylvia, respectively. He went on to win those fights in his usual fashion, but could not endure the onslaught from Mir. Has it all finally caught up to Nogueira or is this latest loss just an anomaly?

Strange Cutbean
29-12-2008, 13:18
Bedankt voor de spoiler, lekker ding!

Zit ik te wachten tot ik de AVI beelden heb, komt er zo'n slimmerik langs.
TOP!

Tony
29-12-2008, 13:21
shit excuseer...

Mijn fout.. sorry

@ MOD: PLEASE FF TITLE VERANDEREN!!!

chief108
29-12-2008, 13:22
done

Tony
29-12-2008, 13:23
gracias :)

anonymous001
29-12-2008, 14:11
A feat that Fedor Emelianenko, Josh Barnett, Mirko Cro Cop and even “The Beast” Bob Sapp have been unable to accomplish.



Wtf?!

Tony
29-12-2008, 14:22
Sapp heeft in pride geknokt tegen Nog..

Sapp heeft Nog toen behoorlijk mishandeld (puur op brute kracht).. Hij heeft zelfs een dikke piledriver op Nog uitgevoerd.. Maar Nog gaf geen krimp.

zie 1.25min

YouTube - CRAZY SLAM - Bob Sapp vs Rodrigo Minotauro Nogueira (http://www.youtube.com/watch?v=0o3uf77tzUs)

anonymous001
29-12-2008, 14:24
Sapp heeft in pride geknokt tegen Nog..

Sapp heeft Nog toen behoorlijk mishandeld (puur op brute kracht).. Hij heeft zelfs een dikke piledriver op Nog uitgevoerd.. Maar Nog gaf geen krimp.

zie 1.25min

YouTube - CRAZY SLAM - Bob Sapp vs Rodrigo Minotauro Nogueira (http://www.youtube.com/watch?v=0o3uf77tzUs)

Dat weet ik allemaal wel, maar ik vind het een beetje disrescpectvol naar die andere drie om te zeggen dat zelfs Sapp (sterk, maar evengoed een prutser) niet is geslaagd waar zij gefaald hebben...

Italian*Berlusconi*
29-12-2008, 14:26
Sapp heeft in pride geknokt tegen Nog..

Sapp heeft Nog toen behoorlijk mishandeld (puur op brute kracht).. Hij heeft zelfs een dikke piledriver op Nog uitgevoerd.. Maar Nog gaf geen krimp.

zie 1.25min

YouTube - CRAZY SLAM - Bob Sapp vs Rodrigo Minotauro Nogueira (http://www.youtube.com/watch?v=0o3uf77tzUs)


offtopic
trouwens 1 van de gaafste MMA shows allertijden dit, k1 en pride samen in een open lucht stadion van ruim 100000 bezoekers, de partijen en de sfeer erom heen.
Ben erg blij met deze US PPV rip die ik heb omgezet naar dvd, de intro van deze show blijft 1 van de beste!

Ontopic, ik vind dat de scheids terecht gestopt had maar had dit niet verwacht. Mir heb ik echt onderschat moet ik eerlijk bekennen en ben benieuwd wat hij in de toekomst zal gaan doen qua prestaties, Nog komt echt wel terug met mooie partijen, maar het lijkt erop dat de UFC de strijd wint qua UFC vs Pride (in de octagon).....

Wiseguy
29-12-2008, 14:35
Man man man ik mis de epische opkomsten en gevechten van pride. Ik weet niet wat het is maar van Wanderlei vs Rampage had ik niet echt een gevoel van hier heb ik op zitten wachten.

Biiyen
29-12-2008, 18:30
Man man man ik mis de epische opkomsten en gevechten van pride. Ik weet niet wat het is maar van Wanderlei vs Rampage had ik niet echt een gevoel van hier heb ik op zitten wachten.

Ik niet hoor, toen ik Sandstorm hoorde zat ik plots rechtop in mijn stoel vol spanning te wachten. Als een klein kind zo blij was ik dat het begon.

Biiyen
29-12-2008, 18:34
Naar mijn mening was Brazilian Top Team gewoon een super team! Daar kon Nog elke dag trainen met gasten als Sperry, Bustamante en Arona. Ze hebben/hadden de beste van de beste gast docenten daar. Dan kom je vanzelf goed getraind op een event.

Ik denk niet dat het trainings regime vann de Nog in zijn BTT tijd nog dezelfde is als de Nog van vandaag.

Italian*Berlusconi*
29-12-2008, 19:09
Man man man ik mis de epische opkomsten en gevechten van pride. Ik weet niet wat het is maar van Wanderlei vs Rampage had ik niet echt een gevoel van hier heb ik op zitten wachten.

Zoiezo de Pride intro's, geweldig soms om ook echt kippevel van te krijgen, ben dan benieuwd hoe een vechter zich voelt als die daar staat en zijn naam om geschreeuwd word door Miss Pride ;) dat mis ik wel bij de UFC.

Pernik
29-12-2008, 19:21
A feat that Fedor Emelianenko, Josh Barnett, Mirko Cro Cop and even “The Beast” Bob Sapp have been unable to accomplish.


Rare quote, volgens mij hoor je achter "even" de beste vechter te zetten en om helemaal precies te zijn hoort Bob Sapp natuurlijk niet in dit rijtje thuis, ik ga het hem alleen niet zeggen:hugegrin:

El Bambino
29-12-2008, 22:26
Ach...wie blijft aan de top zo lang ?

Nogueira komt uit de tijd van Crocop, Fedor, Wanderlei en het is knap dat ie het zo lang vol hield als champ. Maar feit is dat aan de top komen makkelijker is dan er blijven, Fedor is de enige uitzondering!