PDA

View Full Version : Dinsdag 30-12: It's Showtime Eindhoven op RTL 7



It's Showtime
29-12-2008, 20:32
Beste vechtsportliefhebbers,

Morgenavond (dinsdag 30-12) om 22:20 uur zendt RTL 7 het eerste deel uit van "Fight Night presents It's Showtime", het gala van 29 november jl. te Eindhoven.

De volgende partijen zijn hierin te zien:

Faldir Chahbari vs Orono Vor Petchpoon
Imro Main vs Sahin 'Kaas' Yakut
Perry Ubeda vs Murat Direkci
Chris Ngimbi vs Joerie Mes

Wij wensen een ieder veel kijkplezier en natuurlijk ook alvast een geweldige jaarwisseling en het allerbeste voor 2009!


Met sportieve groet,

European Fighting Network

PD_EC
29-12-2008, 21:13
mooizo bedankt voor de info

marcelt
29-12-2008, 22:26
Wat super!

Richelieu
29-12-2008, 23:02
Goed dat een groot commercieel netwerk aandacht schenkt aan de K1 scene in Nederland. Een aantal leuke partijen in het verschiet morgenavond!

spacebox
29-12-2008, 23:41
Toppie gaan we kijken

Garcia
30-12-2008, 09:24
Thanks voor de info!

Ingmar
30-12-2008, 09:37
dik!

Kingster
30-12-2008, 10:46
In de tv gids stonden allemaal oude partijen van de alkmaar editie.
Vanavond zeker kijken! :)

Italian*Berlusconi*
30-12-2008, 10:54
Nu nog een soort milene delahaye achtige reportages die bijv een vechter of sportschool volgt naar een groot evenement toe, denk dat dat voor de casual kijker meer achtergrond info bied mbt het trainen en wat er allemaal bij komt kijken.
Erg gaaf al die media aandacht, hoop dat dit beetje goed uitpakt en dat dan MMA aan de beurt is!

MB667
30-12-2008, 11:35
top, alleen jammer dat de match chahid drago wordt uitgezonden, was toch de match van de avond

Hendy
30-12-2008, 11:58
Top, daar ga ik vanavond eens goed voor zitten !

Reps voor rtl 7 !

Richelieu
30-12-2008, 12:12
top, alleen jammer dat de match chahid drago wordt uitgezonden, was toch de match van de avond

Als je goed de topic leest meld It's Showtime dat het gaat om het eerste deel van het gala. Aangezien beide partijen van plan zijn om meerdere uitzendingen te plannen moet je niet meteen al je kruit verschieten...;)

marcelt
31-12-2008, 00:55
Wat een fijne partijen en wat vreemd dat het gala niet hoger eindigde in de polls.
Faldir Chahbari vs Orono Vor Petchpoon> FAldir is leuker om naar te kijken als hij agressiever vecht.
Imro Main vs Sahin 'Kaas' Yakut > Mooie partij ook. Imro kwam minder goed uit de verf maar was steeds heel gevaarlijk met zijn stoten. Kaas vocht heel mooi en had hem veel meer low kicks moeten geven. Misschien had hij in ronde 1 op een kort blok getrapt?
Perry Ubeda vs Murat Direkci > Zeer genoten van de clash tussen deze vechtstijlen.
Perry trapte heel mooi en Murat zat hem goed op zijn huid met meer muay thai achtige stijl. Perry was duidelijk niet meer gewend aan het clinchwerk
Chris Ngimbi vs Joerie Mes> Die wedstrijd was er niet
Petrosyan vs Stevelmans > Stevelmans kwam er tot mijn verbazing niet aan te pas. Petrosyan werd nagenoeg niet geraakt en bijna alles wat hij deed was raak. Jammer dat Tyrone nu te zwaar voor hem is. Dat zou een prachtgevecht kunnen zijn.
Weet iemand of Petrosyan tot de 70 kan vechten? Hij kan zo ingez\et worden tegen Souwer, Kychenko of Masato. Schitterende vechter.
RTL 7 en Showtime bedankt. Wat zijn we gezegend in 2008 met vechtsport op RTL7, SBS 6 en Eurosport. Wat valt er nog te wensen? MMA op TV!!!

cobra100
31-12-2008, 01:17
Wat een fijne partijen en wat vreemd dat het gala niet hoger eindigde in de polls.
Faldir Chahbari vs Orono Vor Petchpoon> FAldir is leuker om naar te kijken als hij agressiever vecht.
Imro Main vs Sahin 'Kaas' Yakut > Mooie partij ook. Imro kwam minder goed uit de verf maar was steeds heel gevaarlijk met zijn stoten. Kaas vocht heel mooi en had hem veel meer low kicks moeten geven. Misschien had hij in ronde 1 op een kort blok getrapt?
Perry Ubeda vs Murat Direkci > Zeer genoten van de clash tussen deze vechtstijlen.
Perry trapte heel mooi en Murat zat hem goed op zijn huid met meer muay thai achtige stijl. Perry was duidelijk niet meer gewend aan het clinchwerk
Chris Ngimbi vs Joerie Mes> Die wedstrijd was er niet
Petrosyan vs Stevelmans > Stevelmans kwam er tot mijn verbazing niet aan te pas. Petrosyan werd nagenoeg niet geraakt en bijna alles wat hij deed was raak. Jammer dat Tyrone nu te zwaar voor hem is. Dat zou een prachtgevecht kunnen zijn.
Weet iemand of Petrosyan tot de 70 kan vechten? Hij kan zo ingez\et worden tegen Souwer, Kychenko of Masato. Schitterende vechter.
RTL 7 en Showtime bedankt. Wat zijn we gezegend in 2008 met vechtsport op RTL7, SBS 6 en Eurosport. Wat valt er nog te wensen? MMA op TV!!!
Petrosyan vecht -70kg!!!

Karel
31-12-2008, 11:20
ik schakelde later in maar zag ik nou nog net in beeld verschijnen dat Kaas toch gewonnen heeft achteraf?

Wheelie
31-12-2008, 11:36
Petrosyan vs Stevelmans > Stevelmans kwam er tot mijn verbazing niet aan te pas. Petrosyan werd nagenoeg niet geraakt en bijna alles wat hij deed was raak. Jammer dat Tyrone nu te zwaar voor hem is. Dat zou een prachtgevecht kunnen zijn.
Weet iemand of Petrosyan tot de 70 kan vechten? Hij kan zo ingez\et worden tegen Souwer, Kychenko of Masato. Schitterende vechter.

Petrosyan is misschien wel de beste vechter -70 kg en ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat hij op deze wijze zou winnen
Zijn bijnaam is niet voor niks The Doctor, alles wat hij doet is zo goed.
Binnekort kan hij aan de bak tegen Andy Souwer

Richelieu
31-12-2008, 11:59
Weet iemand of Petrosyan tot de 70 kan vechten? Hij kan zo ingez\et worden tegen Souwer, Kychenko of Masato. Schitterende vechter

Dit gaat ook gebeuren Marcel. Zoals Wheelie al aangaf komt er volgend jaar in Italie de partij tegen Andy Souwer. Maar dat Souwer ook met rechtsvoorstaande vechters uit de voeten kan heeft hij ruimshoots bewezen door zijn zege op Yodsaenklai Fairtex in maart van dit jaar. Word echt een zeer interessante pot!

marcelt
31-12-2008, 12:41
Super daar verheug ik me op. Maar heb de neiging op Petrosyan te gokken na dit.

Marco
31-12-2008, 13:30
shit vergeten, wordt dit deel ook nog herhaald ?

marcelt
31-12-2008, 20:28
Waar ik me ook zeer over verbaasde isa het aanstaande "wereldtitelgevecht" tussen Drago en Direcki. Twee vechters uit dezelfde stal vechten om een belt uitgeloofd door hun baas, met als pretentie de beste van de wereld in die gewichtsklasse te zijn?????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????
Ga maar vechten om de WBC belt of zo.

panther management
06-01-2009, 11:06
Waar ik me ook zeer over verbaasde isa het aanstaande "wereldtitelgevecht" tussen Drago en Direcki. Twee vechters uit dezelfde stal vechten om een belt uitgeloofd door hun baas, met als pretentie de beste van de wereld in die gewichtsklasse te zijn?????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????
Ga maar vechten om de WBC belt of zo.

Wel apart ja, een Showtime wereldtitel met WFCA als bond hopelijk heeft
straks niet elke organisatie zijn eigen wereldtitels.

Richelieu
06-01-2009, 15:35
Waar ik me ook zeer over verbaasde isa het aanstaande "wereldtitelgevecht" tussen Drago en Direcki. Twee vechters uit dezelfde stal vechten om een belt uitgeloofd door hun baas, met als pretentie de beste van de wereld in die gewichtsklasse te zijn?????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????
Ga maar vechten om de WBC belt of zo.

Tja, ik denk dat het voor het gros van het publiek niet eens zoveel uitmaakt. Het klopt dat beide vechters onder hetzelfde management vallen, maar Direcki zal echt niet in Alkmaar de deur plat lopen..;) Denk ook niet dat veel publiek het interesseert wie de mananger van een vechter is. Ze willen gewoon een mooie partij zien en dat kan deze partij zeker wel worden. Dat er met de winst een belt valt te verdienen is leuk voor de vechters!

In Alkmaar dit jaar was er ook een zogenaamd Showtime Trophy wereldtitelgevecht tussen Dimiti Shakuta & Sem Braam over vijf rondes van drie minuten. Hoe beide vechters vechters zichzelf naar deze finale hebben toegewerkt zal bijna niemand zich meer herrineren, maar dat het DE partij van de avond was zullen velen nog wel weten!!