PDA

View Full Version : Wanderlei Silva kansen op ...*SPOILER*



Biiyen
29-12-2008, 23:39
185 lbs?

Zou hij daar niet beter tot zijn recht komen, die divisie is niet zo overvol met extreme toppers. En bovendien zou Wanderlei 185 wel halen, denk zelfs dat 185 bij hem past qua zijn bouw van origine. Denk dat Wanderlei als hij niet aan Martial Arts zou doen ook niet veel zwaarder zou zijn dan een kilo of 80.

In die divisie zouden een aantal leuke wedstrijden kunnen worden gemaakt, Bv tegen Leben, Bisping, Franklin of wellicht rematch tegen Henderson.

makavelli
29-12-2008, 23:42
Dat denk ik zeker! Vooral omdat (hier zullen de wandy fans niet blij mee zijn) hij niet maar kan kuren in de ufc. Ik zie toch wel een heel duidelijk verschil met zijn pride dagen....

TheHagueBoxer
29-12-2008, 23:52
misschien wel slim ook in verband met z'n kin, die is niet super sterk volgens mij. en ik denk idd dat hij het kwa bouw ook wel kan hebben, hij heeft nu wel erg veel spiermassa (maar idd een stuk minder dan in pride)

micha
30-12-2008, 00:01
vreemd topic. mischien zou hij een goede vliegvisser zijn als hij geen mma deed.

anonymous001
30-12-2008, 00:12
vreemd topic. mischien zou hij een goede vliegvisser zijn als hij geen mma deed.

Jij moet vooral beginnen over vreemde topics. :rolleyes:

Ik denk dat Biiyen een goed punt heeft. Het viel me gisteren ook op dat hij gewoon onder zijn gewicht vecht. Dan zou het dus moeten kunnen.

Biiyen
30-12-2008, 00:13
vreemd topic. mischien zou hij een goede vliegvisser zijn als hij geen mma deed.

En daarom sta jij in de poll op 1. :lol:

TheHagueBoxer
30-12-2008, 00:20
in een interview zei hij ook een keer iets dat hij wel op 185 kon vechten maar dat hij van eten hield en graag veel spiermassa wilde en het daarom waarschijnlijk niet wilde doen. Dit was geloof ik kort na z'n gevecht tegen keith jardine dus miss denkt hij er wel anders over nu.

edit: heb een quote gevonden uit een oud interview (nog voor keith jardine)



Maybe it’s possible after this fight to fight at 185. The guys in my division are much tall, and it’s hard. The guys are stronger, but I’ve fought in the division many times, many years. Here, the guys are much stronger. Maybe I’m going to fight next time at 185. I don’t know. As long as they have good opponents for me at 185 too, maybe next time I go down. I don’t know…. It’s hard to go down and fight the champion. I need to fight other guys first. I trained with him a long time ago. We are friends, but a job is a job and friends are friends. In the future maybe it’s possible to fight with him.”

Garcia
30-12-2008, 09:43
Ik zou het jammer vinden als de UFC Wandy eruit knalt. Het is een charismatische vechter die veel publiek trekt en altijd tot het uiterste gaat.

54321
30-12-2008, 11:23
misschien wel slim ook in verband met z'n kin, die is niet super sterk volgens mij. en ik denk idd dat hij het kwa bouw ook wel kan hebben, hij heeft nu wel erg veel spiermassa (maar idd een stuk minder dan in pride)

crocop, henderson en rampage hebben m ko geslagen(geschopt). denk dat t niet meteen betekent dat je een zwakke kin hebt hoor. hij slikte toch een paar goeie stoten weg van chuck. hij heeft z'n kinnetje wel wat ver in de lucht de laatste tijd, denk dat dat eerder t probleem is.

TOON
30-12-2008, 11:56
probleem van Silva is dat ie al tien jaar hetzelfde vecht...veel verrassing is er niet...
wachten op een kans, een zwak moment van de tegenstander en dan volle poele afmaken zonder zich druk te maken om zn eigen verdediging...rampage deed het
fantastisch, goede dekking en blijven kijken en dan komt er vanzelf een opening
voor een mooie hoek...

Fasada
30-12-2008, 12:02
Ik vind het ook vreemd dat mensen het over zijn kin hebben, al de wedstrijden dat hij zo hard KO ging waren zuivere stoten die vol raak waren. Zou het eerder noemswaardig vinden als hij niet KO zou gaan. Denk dus echt niet dat zijn kin het probleem is. Ik zelf denk dat het gewoon te maken heeft met zijn manier van vechten. In zijn top tijd moest hij veel tegen Japanners die geen raadt wisten met zijn style en verder gebruikte hij de clinch erg goed in zijn partijen tegen Quinton. Nu zijn er gewoon een hoop vechters die van hoger niveau zijn en zijn manier van vechten nu wel goed kennen of kunnen neutraliseren. Als Wanderlei wint met zijn manier van vechten is het altijd spectakel vandaar dat hij zo populair is maar of het effectief is, is maar de vraag...

Illest
30-12-2008, 12:04
crocop, henderson en rampage hebben m ko geslagen(geschopt). denk dat t niet meteen betekent dat je een zwakke kin hebt hoor. hij slikte toch een paar goeie stoten weg van chuck. hij heeft z'n kinnetje wel wat ver in de lucht de laatste tijd, denk dat dat eerder t probleem is.

onzin, daar ligt het niet aan. shit happens, simpel

Tsuki
30-12-2008, 13:35
hij vecht al jaren 205 en nu moet hij 185 gaan vechten omdat hij verliest ............ snap ik niet ............. toen hij fujita eruit sloeg vocht hij tegen een heavyweight toen heb ik ook niemand gehoord dat hij te zwaar vocht ..............

wand hoort gewoon in de 205 categorie bij chuck en rampage, hij heeft ff een coldstreak dat gebeurd zelfs de beste vechter ................ iedereen heeft zijn spel inmiddels wel door en men weet ook dat ie KO kan gaan dus het ontzag is een beetje weg gok ik ...........

kooivechter
30-12-2008, 13:48
ik zie alleen wanderlei met zijn stijl van vechten niet meer de titel pakken. je kunt duidelijk zien dat hij niet dezelfde man was als in pride. ik vind z'n vechtstijl ook veranderd. Het lijkt een stuk slordiger geworden. Eigenlijk alleen nog maar wilde hoeken en af en toe een low-kick. Vroeger combineerde hij veel meer. Alleen het blijft een spektakel om hem te zien. De man is en blijft een icoon voor de sport.