PDA

View Full Version : Heavyweight Title * SPOILER *



Wiseguy
30-12-2008, 01:22
Ik was er goed ziek van toen nogeira verloor. Maar moet eerlijk zeggen ik gun het Mir. Wat een sympathieke gozer is hij.
Nu maar hopen dat hij lesnar pakt. Ik kan die gozer niet uitstaan en irriteer me ook aan de hype die om hem heen is gebouwd.

Wie gaat er vandoor met de titel?

Pernik
30-12-2008, 04:36
Je kan niet ontkennen dat die Lesnar toch wel goed is, ook Mir kreeg hem flink voordat hij een foutje maakte en als je dan ziet hoe Mir Nogiera kansloos versloeg, ben benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen.

Remco
30-12-2008, 11:08
Is Lesnar echt zo onsympathiek? Ik vond hem in het interview op UFC 92 juist heel nuchter en bescheiden. Oke, hij ziet er provocerend groot uit, maar volgens mij is het geen kwade vent.

weks
30-12-2008, 11:15
heb ook niet zoveel met lesnar

chief108
30-12-2008, 11:15
Is Lesnar echt zo onsympathiek? Ik vond hem in het interview op UFC 92 juist heel nuchter en bescheiden. Oke, hij ziet er provocerend groot uit, maar volgens mij is het geen kwade vent.

ach hij heeft nog een beetje dat worstel trash talk shit in hem voor een gevecht aan
aan de andere kant is Ali O geen haar beter
dus.....

anonymous001
30-12-2008, 12:24
Is Lesnar echt zo onsympathiek? Ik vond hem in het interview op UFC 92 juist heel nuchter en bescheiden.

Ja, viel mij ook op! Dan is ie in een keer aardig...

Tsuki
30-12-2008, 13:36
ik vind die Mir echt een blaaskaak , ik hoop dat lesnar hem hard op zijn hoofd gooit en eruit slaat ...............

anonymous001
30-12-2008, 13:37
>Harde Lowkicks ala hardonk, om de snelheid uit lesnar te halen en dan 1,2 stoten en weer achteruit.
IIg niet naar de grond gaan met lesnar.
Dus een mix van hardonk en lidell<

Weet ik niet, hoor. Denk dat Mir meer kans maakt dmv sub. Lowkicks houden natuurlijk wel een groot risico in, mn op takedowns (en door een sprawl van Mir loopt Lesnar zo heen). Als ik me niet vergis is Mir ook niet zo lang, dus op afstand bewerken wordt lastig... En het is niet dat Lesnar een slome is met zijn vuisten, dus een counter zit er zo op.

Ik denk dat het toch op de grond moet gebeuren.

kooivechter
30-12-2008, 13:41
ik vond lesnar als een normale gast overkomen in de interview van ufc 92. Het is niet alleen een goede worstelaar, maar ook een echte atleet voor zo'n beer, hij pakt het mma spelletje erg snel op. Mir is ook een sympathieke vent. Mooi hoe hij zo eerlijk vertelt over de opbouw en de spanning erom heen naar het gevecht toe. Nogueira vond ik erg traag en afwachtend vechten. Er zat helemaal geen game plan meer bij, de scherpte was er helemaal af. Mir heeft daar goed gebruik van gemaakt, en zat van het begin af aan goed in de wedstrijd

El Bambino
30-12-2008, 18:38
ik vond lesnar als een normale gast overkomen in de interview van ufc 92. Het is niet alleen een goede worstelaar, maar ook een echte atleet voor zo'n beer, hij pakt het mma spelletje erg snel op. Mir is ook een sympathieke vent. Mooi hoe hij zo eerlijk vertelt over de opbouw en de spanning erom heen naar het gevecht toe. Nogueira vond ik erg traag en afwachtend vechten. Er zat helemaal geen game plan meer bij, de scherpte was er helemaal af. Mir heeft daar goed gebruik van gemaakt, en zat van het begin af aan goed in de wedstrijd


Lesnar heeft een rotpkop, maar misschien is we wel aardig als hem beter kent. En voorlopig is er niemand in de UFC die Lesnar zijn titel kan afpakken, hij is de sterkste en ik zie alleen Fedor van hem winnen in de toekomst!

RayOmac
31-12-2008, 08:33
Mir for the Win :D

el bastardo
31-12-2008, 11:41
Lesnar heeft een rotpkop, maar misschien is we wel aardig als hem beter kent. En voorlopig is er niemand in de UFC die Lesnar zijn titel kan afpakken, hij is de sterkste en ik zie alleen Fedor van hem winnen in de toekomst!
Ik denk echt niet dat alleen Fedor van Lesnar zou winnen. Ik zou Alistair, Barnett of Arlovski ook wel eens tegen Lesnar willen zien staan. Denk niet dat ie van die mannen wint.

In de UFC denk ik dat Mir Lesnar ook kan hebben. Ik vond hem erg indrukwekkend tegen Nog en he's done it before.