PDA

View Full Version : wat vinden jullie nu echt ?



fast-
30-12-2008, 17:36
Beste vechtsportliefhebbers,

Wie vinden jullie nu echt de beste promotor van 2008 ? Dit kan er maar een zijn in 2008, dat is Beast of the East met meer dan 20 A-partijen voor maar € 30,-. Deze promotor heeft tweemaal een fantatisch gala gepresenteerd in 2008. Deze gala's zijn allebei voorzien van mooie showelementen en daarnaast vechters van wereldformaat. Enkele namen die op deze evenementen gestreden hebben zijn;

Albert Kraus
Faldir Chabari
Alviar Lima
Tyron Spong
Hans Stringer
Nieky Holzken
Vitor Vianna
Dion Staring
Vincent Latoel
Gago Drago
Gohkan Saki
Aziz Jahjah
William Diender
Michael Knaap
Soumia
Chahid
Warren Stevelmans
Virgil de Windt

enz. enz. enz.......... Teveel om op te noemen. En dit zal zeker in 2009 ook weer het geval zijn. Te beginnen met een groots gala in januari. Op dit evenement wederom een groot aanbod voor de vechtsportliefhebber met zowel TOP MMA-partijen en MT-partijen. Door zowel MMA en MT partijen te presenteren is er voor ieder wat wils.

VINDEN JULLIE DIT OOK NIET ??

tot 24 januari in Zutphen ;), groetjes Team Beast of the East

Mr 1 Leg
30-12-2008, 17:51
ik ben er zeker bij cindy dandois van mijn team gaat er vechten en hans srtinger zie ik ook graag bezig enz ik kan blijven schrijven in ieder geval een top gala succes en gefeliciteerd team beast of the east

Perfectteamcindy
05-01-2009, 12:17
:thup:
Beste vechtsportliefhebbers,


Wie vinden jullie nu echt de beste promotor van 2008 ? Dit kan er maar een zijn in 2008, dat is Beast of the East met meer dan 20 A-partijen voor maar € 30,-. Deze promotor heeft tweemaal een fantatisch gala gepresenteerd in 2008. Deze gala's zijn allebei voorzien van mooie showelementen en daarnaast vechters van wereldformaat. Enkele namen die op deze evenementen gestreden hebben zijn;

Albert Kraus
Faldir Chabari
Alviar Lima
Tyron Spong
Hans Stringer
Nieky Holzken
Vitor Vianna
Dion Staring
Vincent Latoel
Gago Drago
Gohkan Saki
Aziz Jahjah
William Diender
Michael Knaap
Soumia
Chahid
Warren Stevelmans
Virgil de Windt
enz. enz. enz.......... Teveel om op te noemen. En dit zal zeker in 2009 ook weer het geval zijn. Te beginnen met een groots gala in januari. Op dit evenement wederom een groot aanbod voor de vechtsportliefhebber met zowel TOP MMA-partijen en MT-partijen. Door zowel MMA en MT partijen te presenteren is er voor ieder wat wils.

VINDEN JULLIE DIT OOK NIET ??

tot 24 januari in Zutphen ;), groetjes Team Beast of the East

Haha,

jaja ik zal er ook zeker bij zijn,...
maarda kan ook ni anders he

54321
05-01-2009, 16:09
zo lezen weet jij precies wat wij vinden:) nee de beste promoter vond ik slamm!!

phranq
05-01-2009, 16:48
Maak er maar een polletje van....

ICON
05-01-2009, 17:47
lol @ al die verschillende topics

Tony
05-01-2009, 17:48
Voor mij was SLAMM ook dé topper.

Ch3f1
05-01-2009, 22:44
Vorig jaar januari heb ik genoten in Zutphen. 100% top gala, was echt verrast door de opzet van het hele gebeuren! Sfeer was ook helemaal goed en dat miste ik eerlijk gezegd in Eindhoven. Dus als het een voortzetting van 2008 is, zijn de verwachtingen zeker hoog gespannen

Karel
05-01-2009, 22:47
was vorig jaar de eerste keer dat ik naar Beastofeast ben geweest..
gewoon toppartijen maar dat met een sfeer die je vooral op de kleinere liefhebbergala's ziet, prima zitplekken met goed zicht op de ring..
afgezien van wat vage partijen gewoon top dus...

Ringmaster
05-01-2009, 23:22
Enkele namen die op deze evenementen gestreden hebben zijn;

Albert Kraus
Faldir Chabari
Alviar Lima
Tyron Spong
Hans Stringer
Nieky Holzken
Vitor Vianna
Dion Staring
Vincent Latoel
Gago Drago
Gohkan Saki
Aziz Jahjah
William Diender
Michael Knaap
Soumia
Chahid
Warren Stevelmans
Virgil de Windt


je vergeet Robert Schuurman :D