PDA

View Full Version : Mixfight hoogtepunten 2008 en nieuwjaarswensen



761217186
31-12-2008, 01:25
Beste forum members,

Als vast de beste wensen voor 2009! Ik denk dat het een mooi jaar voor mixfight.nl is geweest, ik kan zo geen mixfight.nl dieptepunt bedenken (afgezien van hairmastrubator;)).
Wel waren er een aantal hoogtepunten, voor mij persoonlijk waren dit de Mixfight actie "help Glen en z'n zoon", het mixfight feest, de mixfight tattoo voor "The Undedog" O,ja.. ook nog wat hoogtepuntjes in de Dungeon maar das prive..
Ik hoop in 2009 weer op zinnige, leerzame en lachwekkende discussies.

Wat waren jullie mooiste forum momenten, welke topic's waren helemaal top? Dieptepunten mag je natuurlijk ook aangeven, maar ga dan niet in de afzeiksfeer zitten en hier een negatieve stemming creeren.
Ook kun je hier gewoon je nieuwjaarswensen kwijt.

Tony
31-12-2008, 01:30
Denk dat Glen en Ronan toch wel een van de grotere toppers is.
De dood van Ginty Vrede is dan weer een absoluut dieptepunt.

marcelt
31-12-2008, 01:39
De Mixfightactie was inderdaad top en de kledinglijn en ik ken inmiddels een paar van jullie een beetje en dat vind ik ook leuk. Qua UFC , K1 en vechtsportevenementen vond ik het een topjaar en Mixfight ( de actieve posters en verslaggevers en fotografen ) heeft me erg geholpen daarvan te genieten.

Ik heb me dit jaar wel geërgerd aan de discipelen van GG. Wij zijn allemaal fans van goede vechters dus hoeven niet overtuigd te worden. Maar ik ergerde me nog meer aan mensen die gingen schelden tegen ze of tegen andere mensen die ze dom vonden reageren of wat dan ook. IK vind ten eerste dat je dan zelf nogal dom overkomt. Ten tweede wordt de sfeer dan teveel zoals soms op KB.nl of FT.nl . Ik zou bij deze de mensen die van lekker anoniem schelden op internet houden willen vragen dit lekker in de pit te doen. Daar kan je je helemaal uitleven.

Ash
31-12-2008, 02:00
Alvast de beste wensen! en laat 2009 een mooi jaar worden CHEEERS!

The Bulldog
31-12-2008, 02:01
Dave , vriend goede actie van je...

Hoogtepunten: WWW.MIXFIGHT.NL (http://www.MIXFIGHT.NL)
actie voor glen, kans om in Ahoy te staan, het verkregen inzicht betreft mensen die in en om de sport rondlopen. Mijn toetreding tot Team Hardcore , de groep van Roy v/d Wal en Muay Boran. De tattoo door chief ontworden en gekregen van de eigenaren van deze site.

Diepte punten: Overlijden Guinty VRede, het vreselijke geblunder in Ahoy door mezelf, Het geblèèèr van mensen die denken dat succes van hun site zich laat zien in sponsoren i.p.v. sfeer en echte sport liefhebbers terwijl net als Mr. Manhoef , iedereen weet dat Mixfight de baas is...

Voor 2009: Wens ik iedereen een gezond, gelukkig sportief en verstandig jaar.

Daarbij hoop ik op sportief gebied eindelijk te gaan laten zien wat erin zit en mijn trainers zo ook de eer kan geven die ze verdienen.

En.........

ik hoop dat alle NL troepen veilig terug zullen keren van de missies in het buitenland.

OSU!!!

Muay Thai Elite
31-12-2008, 02:13
Dieptepunt: op 1 januari 2008 tóch weer inloggen op Mixfight, ondanks alle goede voornemens.

Hoogtepunt: de vele jankballen die met veel gebulder op de site kwamen, maar net zo snel weer afdropen na een barrage aan negatieve verwensingen door mij, Rosso en/of andere Mixfight-shockers. Mixfight, it's not a choice, it's a way of life. Ow en Jochem en ik als Repspolizei die het gezeur in check hielden.

joost
31-12-2008, 03:01
één van de hoogtepunten van 2008 vond ik:

1. Dat ik een verslag mocht schrijven voor Mixfight in Ahoy en daar Bruce Buffer heb mogen ontmoeten!

2. Mixfight After Summer Party in Deventer! Zeer gezellige avond met mixfight leden. en de Tattoo van Ralf!!!

3. en dat we zo'n gezellige en goeie groep op de sportschool hebben!


Thumpss up voor 2008 :thup: see you in 2009!!!!

marcelt
31-12-2008, 10:56
Ik vond het ook top om "samen" met jullie UFC en K1 live te kijken en te becommentarieren in een Pbp topic.

Garcia
31-12-2008, 11:13
Hoogtepunten: Actie van Glenn, Winnen van VIP kaarten voor Slamm en het diep in de nacht kijken naar K1/MMA samen met andere mixfight leden.
Ben ook een voorstander om in de toekomst avonden te organiseren bij iemand thuis om dan gezamelijk te kijken met een drankje erbij en een hoop gezelligheid!!
En natuurlijk niet te vergeten de mooie kledinglijn van Mixfight!! Kan niet wachten op rashguards van Mixfight!!

Ow nog een hoogtepunt... Bas Boon met z'n dwergen, elfjes en sprookjesbospraat vanuit Japan vond ik erg amusant :)

Dieptepunten: het overlijden van Guinty Vrede, het bannen van Hairmasturbator :p

Laten we met z'n alleen 2009 tot een topjaar maken op het gebied van vechtsport en Mixfight.nl...

Osu!

PD_EC
31-12-2008, 12:49
Ik wens alle Mixfight leden een gelukkig en sportief 2009

Hoogtepunt : De actie voor Glenn en Ronan was top in Ahoy + Bruce Buffer
Dieptepunt : Ginty Vrede RIP

ben member sinds Oktober 2008 maar had het veel eerder moeten doen

Richelieu
31-12-2008, 13:27
Het was wederom een zeer bewogen vechtsportjaar waarin enorm veel gebeurd is (alleen al in Nederland) wat moeilijk voor ons bij te benen was. Mixfight.nl is enorm gegroeid in 2008 en er is van bijna elk gala wel een foto- of tekstverslag geschreven. Er waren dan ook veel hoogte en dieptepunten geweest.

Hoogtepunten: Veel mensen halen terecht de dood van Ginty aan als dieptepunt, maar Ginty was dit jaar ook zeer zeker het hoogtepunt. Het behalen van de WBC wereldtitel in een uitverkocht Hilton te Las Vegas was voor mij persoonlijk het absolute hoogtepunt. De sfeer in de zaal was uniek en dat was promotor Warner ook bijgebleven. Op Jamaica zei Warner voor de partij van Balrak (waar eigenlijk Ginty had moeten staan) "Ginty reached the top of the mountain when he won the WBC belt" Dit soort gala's zal ik niet snel vergeten. Maar er waren op Mixfight ook veel meer hoogtepunten te melden: het enorm groeiende aantal echte actief postende leden (dus geen spammbots) en onze enorm stijgende bezoekersaantallen, wat we goed konden zien aan ons dataverkeer. De vele fotoverslagen die (in het bijzonder van de grote gala's in Ahoy, de Amsterdam Arene en het Topsportcentrum Almere) steenvast als eerste op Mixfight waren te zien. De Mixfightactie van Ronan, het Mixfightfeest + tatoo (was er helaas niet bij), de kledinglijn en negen nummers Fight Scene!

Dieptepunten: Haalde het al eerder aan: Persoonlijk, het plotselinge overlijden van Ginty Vrede! Dat mensen zijn belt nog geen twee weken na het avontuur in Amerika in zijn kist moesten zien liggen is echt het dieptepunt geweest van 2008. Sportief gezien, het failisement van de Royal Rumble als vechtsportblad. Het beste vechtsportmagazine wat tot nu toe gemaakt was en dus erg jammer dat de fans het niet meer kunnen lezen. Maar ook het Gentleman gala waar zoveel gezeik achteraf van kwam vanwege allerlei redenen (al was de reply van Jochem een hoogtepuntje te noemen in de week die volgde..;))

Marco (scheids)
31-12-2008, 13:39
Mijn hoogtepunt:
- mijn licentie om in VS (state Washington) te mogen scheidsen (state California is nog pending, maar komt ook goed).

Mijn dieptepunt:
- Dood Guinty Vrede

Hoop dat in 2009 een ieder zijn/haar wensen mogen uitkomen, zowel op sportief-, prive- en gezondheidsvlak.

Ronald
31-12-2008, 20:48
Voor mij stak als hoogtepunt de actie Glen/Ronan er dit jaar op Mixfight er toch wel boven uit. Super dat een forum zo in beweging kan komen om een mooi doel na te streven.
Op een goede tweede plaats staat voor mij de tatoo van Ralf. En dat die werd gezet op het Mixfigtfeest in een supergezellige sfeer maakte het nog eens helemaal af :)

chief108
31-12-2008, 20:54
vond er niets aan

hoop dat 2009 wel leuk wordt

Jeru
31-12-2008, 20:55
Hoogtepunten:

Het Arenaverslag. Mijn enige echte officiële verslag voor 2008, maar was echt weer leuk om te doen.
K-1 Max Final 8 Tokio. Geweldig om redelijk vooraan te zitten en die supervechters aan de gang te zien.
K-1 GP Final Yokohama. Commentaar overbodig ;)
Hét Mixfight hoogtepunt: de actie voor Ronan en Glen.

Dieptepunt was uiteraard het overlijden van een megatalent als Ginty. Die mogen we niet vergeten!!!

Het beste gewenst aan iedereen voor 2009! Lekker sportief (moet er zelf ook maar weer eens aan geloven....) en in goede gezondheid!

el bastardo
31-12-2008, 21:56
Hoogtepunt:

*spoiler*











Alistair die Badr KO slaat in een K1 match.

chief108
31-12-2008, 22:11
LOL...
jij maakt dan echt nog minder mee als ik man

je bent getrouwd, je vrouw is zwanger en dan is dat toch het hoogtepunt van je jaar?? :eek:

anonymous001
31-12-2008, 22:56
Ik ga het nu knallend hard op een zuipen zetten. Zie jullie morgen wel weer...

Een prettige jaarwisseling, en niets doen wat ik ook niet zou doen, he?

payap
01-01-2009, 00:27
Hoogtepunt en dieptepunt betreffende puur mixfight.nl

Hoogtepunt op mixfight.nl is de actie voor Glen en Ronan.Prachtig om te zijn wat een site als mixfight.nl in beweging kan zetten.

Dieptepunt op mixfight.nl zijn de mensen die de site hier na beneden halen met hun gal spugerij en smerige valse beschuldigen naar andere personen, pomotors, organisatie's enz. Gelukkig zijn het maar een enkelen die zich met deze laster verlagen.


Het grootste dieptepunt van het afgelopen jaar voor de gehele vechtsportwereld was uiteraard het overlijden van Ginty Vrede. Afgelopen maandag was er nog een mooi eer betoon in de NIS sporthal in Suriname aan Ginty waar je tijdens de minuut stilte letterlijk een speld kon horen vallen.

Christophe
01-01-2009, 12:04
Mijn persoonlijke Mixfight-hoogtepunt: verhuizen naar Mexico en toch geen enkel moment vervreemding van Mixfight.nl voelen, integendeel zelfs! De actie voor Glen en zijn zoon hebben me ook erg diep geraakt! Verder: getrouwd zijn en in blijde verwachting van wat wellicht een zoon zal worden. En toen - 2 maanden na m'n BJJ-schooltje er geopend te hebben - niet alleen ik Mexicaans Nationaal kampioen werd, maar ook de enige van m'n leerlingen die meedeed (zonder voorgaande vechtsport-ervaring), was ik ook best trots!

Dieptepunt: Badr-gate, verder weet ik niks (maar ik probeer negatieve dingen zo snel mogelijk te vergeten, en dit is gewoon vrij recent).

Ik wens jullie allemaal in ieder geval een erg gezond, sportief, gelukkig en succesvol 2009 toe. Bedankt voor alle leuke momenten die ik hier in 2008 heb mogen beleven, en ik kijk er naar uit 2009 met jullie te mogen meemaken.

Mr 1 Leg
02-01-2009, 18:06
ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar en een goede gezondheid :thup:

Barang
02-01-2009, 21:43
Wij wensen iedereen een gezond , voorspoedig , en sportief 2009.

Ronald , Helen , Freddy en Sander

DUTCHDEATH
03-01-2009, 02:47
Het was wederom een zeer bewogen vechtsportjaar waarin enorm veel gebeurd is (alleen al in Nederland) wat moeilijk voor ons bij te benen was. Mixfight.nl is enorm gegroeid in 2008 en er is van bijna elk gala wel een foto- of tekstverslag geschreven. Er waren dan ook veel hoogte en dieptepunten geweest.

Hoogtepunten: Veel mensen halen terecht de dood van Ginty aan als dieptepunt, maar Ginty was dit jaar ook zeer zeker het hoogtepunt. Het behalen van de WBC wereldtitel in een uitverkocht Hilton te Las Vegas was voor mij persoonlijk het absolute hoogtepunt. De sfeer in de zaal was uniek en dat was promotor Warner ook bijgebleven. Op Jamaica zei Warner voor de partij van Balrak (waar eigenlijk Ginty had moeten staan) "Ginty reached the top of the mountain when he won the WBC belt" Dit soort gala's zal ik niet snel vergeten. Maar er waren op Mixfight ook veel meer hoogtepunten te melden: het enorm groeiende aantal echte actief postende leden (dus geen spammbots) en onze enorm stijgende bezoekersaantallen, wat we goed konden zien aan ons dataverkeer. De vele fotoverslagen die (in het bijzonder van de grote gala's in Ahoy, de Amsterdam Arene en het Topsportcentrum Almere) steenvast als eerste op Mixfight waren te zien. De Mixfightactie van Ronan, het Mixfightfeest + tatoo (was er helaas niet bij), de kledinglijn en negen nummers Fight Scene!

Dieptepunten: Haalde het al eerder aan: Persoonlijk, het plotselinge overlijden van Ginty Vrede! Dat mensen zijn belt nog geen twee weken na het avontuur in Amerika in zijn kist moesten zien liggen is echt het dieptepunt geweest van 2008. Sportief gezien, het failisement van de Royal Rumble als vechtsportblad. Het beste vechtsportmagazine wat tot nu toe gemaakt was en dus erg jammer dat de fans het niet meer kunnen lezen. Maar ook het Gentleman gala waar zoveel gezeik achteraf van kwam vanwege allerlei redenen (al was de reply van Jochem een hoogtepuntje te noemen in de week die volgde..;))

X2:thup:
En voor iedereen de beste wensen !