PDA

View Full Version : K-1 Dynamite results *SPOILER*



FMACH
31-12-2008, 12:01
Hello,

the K-1 Dynamite semi-live results and all necessary infos will be found here:
Kickboxen, Muay Thai, Mixed Martial Arts, K-1 (http://www.StrikezoneDortmund.eu)

cheers
Frank

marcelt
31-12-2008, 12:39
Ja zal er ook een paar geven:
Kyschenko wint op punten van Sato
Cro Cop zeist Choi neer met low kick
Sapp slaat Jap in stripvermomming bewusteloos
Zimmerman verliest mma partij op enkelklem
Badr win t op KO van Overeem

Garcia
31-12-2008, 12:43
Badr wint op KO van Overeem?? Ik de spoiler topic van Overeem vs Badr staat iets heel anders..

BJJrajawali
31-12-2008, 12:48
Badr wint op KO van Overeem?? Ik de spoiler topic van Overeem vs Badr staat iets heel anders..


Marcelt heeft zijn gel op badr ingzet gister dus ik denk da hij dat had gehoopt :whistling:

marcelt
31-12-2008, 12:53
OK daar ben ik niet geweest. Dan ben ik een hoop v-cash kwijt, maar vindt het wel geweldig. DaCHT DIT PER ONGELUK GEZIEN TE HEBBEN.
Wel zeker de andere uitslagen die ik postte en Schilt wint van Mo op submission. Die heb ik namelijk allemaal gezien.

marcelt
31-12-2008, 13:12
Nu ook gezien Badr verliest op KO van Overeen in ronde 1.

ashi76
31-12-2008, 13:37
FF serieus.
Is Schilt al geweest ?

Bud S
31-12-2008, 13:44
ja schilt gewonnen >verwurging met z'n benen (ben geen mma kenner dus weet niet hoe zo'n klem heet)
kreeg toch eerst ook wel een paar beste stompen voor z'n kop van mo

marcelt
31-12-2008, 13:49
Mousasi zie in net Musashi verslaan op KO. Hij werd afgeslacht.

Moet concluderen dat de stand up van de NL MMA-ers meer dan goed is zie Gegard, Alistair, Melvin.

Gegard zegt net dat hij hoopt dat iedereen Dream gaat kijken dat hij de middle weight champ is en dat MMA vechters ook goed zijn.

MilfhunterMMA
31-12-2008, 13:54
omg manhoef op ko gewonnen ongelooflijk

marcelt
31-12-2008, 13:58
Binnen 30 secs. Schitterend!

Casparvdzouw
31-12-2008, 13:59
Shinya Aoki vs. Eddie Alvarez
Round 1
Alvarez takes a middle kick to the ribs as he’s chasing Aoki down, trying to close the distance to deliver some punches. Aoki shoots for a double and Eddie sprawls and pulls away. Aoki scoots toward him on his butt, chasing him about the ring. Aoki jumps up to try and kick Alvarez’s head, but misses and lands. Aoki begins scooting toward Alvarez again, chasing him on his posterior until the ref stands him up. Eddie throws a middle kick that Aoki catches, at which point he flies onto Alvarez’s back in the clinch. Alvarez is quick to execute a beautiful harai-goshi to land on top in mount. Aoki scrambles out from underneath, and puts Alvarez into guard. Aoki then goes for a leglock, dragging Alvarez to the canvas. The both of them still dry, Aoki is able to get enough grip to catch and torque the heel hook for the tap at 1:32.



jammer alvarez verloren:(

MB667
31-12-2008, 15:26
mijn god wat een tering vet event. manhoef echt absoluut niet normaal. Wat een held. en alistair: de tering, had ik niet verwacht.

Echt een vette gala.

anonymous001
31-12-2008, 15:27
mijn god wat een tering vet event. manhoef echt absoluut niet normaal. Wat een held. en alistair: de tering, had ik niet verwacht.

Echt een vette gala.

x2!