PDA

View Full Version : Uitslag Imro Main vs Sahin "Kaas" Yakut gewijzigd



Fasada
31-12-2008, 20:53
Ik heb tijdens fightnight op RTL7 gezien dat de uitslag is terug gedraaid van deze partij en dat Kaas wel heeft gewonnen. Dit werd tijdens de uitzending boven in beeld gebracht in geschreven tekst.
Ik was op zich verbaasd omdat het niet vaak voorkomt. Ben toen meteen naar IT'S SHOWTIME (http://www.fight.nl) en op de website van WFCA gaan en op de verschillende forums maar kwam niks tegen.

Het is namelijk uitzonderlijk dat een beslissing wordt verandert, is dit vanuit de bond of is dit vanuit de organisatie en welke consequenties heeft het voor de vechters?
En waar ik helemaal benieuwd naar ben wordt nu de partij Buakaw vs Kraus ook verandert.

Weet iemand dit?

Moet wel zeggen dat ik het een goede zaak vind dat dit kan, de discussie bij voetbal loopt al jaren maar mensen durven het niet aan om beelden te gebruiken om gedaande zaken te veranderen. Ben benieuwd naar de reacties

danial
31-12-2008, 21:01
Ik heb het wel vaker gezien (paar keer natuurlijk).
Vorige jaar in Enschede, en het ging zelfs om een C-partij
En consequenties? Ze wouden een winaar-beker hebben ;)

Mark105
31-12-2008, 21:04
Het is me niet opgevallen gister in de uitzending maar vind het wel terecht. Thanks voor de info.

marcelt
31-12-2008, 21:10
Kaas was zeker de winnaar!

Wheelie
31-12-2008, 21:36
Kaas is een topper

Hoop dat ze de uitslag Buakaw vs Kraus ook terug draaien

bryan
31-12-2008, 21:54
is ook maar omdat kaas van showtime is... hadden ze ook wel mogen doen toen kaas dat toernooi van ze won..

Karel
31-12-2008, 22:15
tijd voor vcash

Ch3f1
01-01-2009, 14:11
tijd voor vcash

Terecht dat Kaas achteraf toch tot winnaar is uitgeroepen.

p.s. Wat betekent dit voor de bets :blush:

mama
01-01-2009, 14:15
Stond idd boven in beeld........

HUNTER
01-01-2009, 14:19
helaas kan ik de best niet meer terugdraaien :(

had mij ook een paar honderd duizend vcash gescheeld, maar helaas

Garcia
01-01-2009, 14:20
Ik zag het idd ook en mijn inziens terecht!

phranq
01-01-2009, 14:36
Zowel Kaas vs Main als Kraus vs Buakaw zijn meerdere malen opnieuw bekeken en bejureerd, en alleen Kaas vs Main is teruggedraaid..

jan sensei kyokushin
01-01-2009, 17:48
Osu terecht kaas was beter
osu

Old Samurai
01-01-2009, 18:30
zat zelf in de hoek van kaas naast een scheids van de wfca en die zei na het horen van de uitslag dat hij niet wist welke wedstrijd ze hadden bekeken. Goeie zaak van de wfca en lekker voor kaas!!

bami112
02-01-2009, 04:24
sorry hoor ik zal wel weer de enige zijn hier maar ik vind het schandalig dat dit gebeurt...

er is een beslissing gevallen, misschien wel niet de juiste maar hoe moet dit nu voor imro voelen dan. dit slaat nergens op.. omdat iedereen op forums loopt te jauwen dat het onterecht was word het terug gedraaid, als niemand ze nek open had getrokken was de uitslag gebleven bij winst voor imro!!

Fasada
02-01-2009, 14:02
Bedankt voor je uitleg phranq alleen blijf het vreemd vinden dat alleen de partij van Kaas is gewijzigd. Dit omdat de grootste commotie uit ging naar de partij Buakaw vs Kraus en deze is ongewijzigd gebleven (gezien de reacties op de forums). Nogmaals ik durf geen jury uitspraken te doen omdat ik gewoon niet veel weet van de puntentelling maar het lijkt mij wel zo verstandig om een persbericht uit te geven van dit soort zaken via hun website, je kunt namelijk tegenwoordig wedden op partijen dus lijkt mij wel zo normaal dat dit soort informatie officieel wordt gemaakt. Nu moeten wij dit aannemen van jou (niet dat het daardoor onbetrouwbaar is) wat toch op z'n minst vreemd is. Op de website van de bond staat ook niks en die is volgens mij verantwoordelijk voor de wijziging.