PDA

View Full Version : Joe Rogan over Melvin Manhoef en Alistair Overeem *spoilers*



Justinian
01-01-2009, 11:08
UFC commentator Joe Rogan is erg te spreken over onze Nederlandse MMA-vechters!



Melvin Manhoef is a fucking monster as well.
I tried years ago to talk Joe Silva into signing that guy, but I guess he was making a ton of loot in Japan.
He's the most exciting striker on the planet.

En over Alistair vs Badr:



I just watched the Badr Hari fight, and all I have to say is, Holy Shit.
He looked like he was 2 weight classes above Hari.
If Fedor continues to fight in Japan I would love to see him vs Alistair.

marcelt
01-01-2009, 11:20
Dat laatste kan je je alleen maar bij aansluiten!

rene37
01-01-2009, 11:35
Allistair's star isn't rising..... Allistair's star is shining!

PD_EC
01-01-2009, 12:12
melvin manhoef , A overeem en Mousasi zijn ufc kanidaten die horen daar thuis bij de besten

The Bulldog
01-01-2009, 13:01
Rogan knows his shit!!!!

Richelieu
01-01-2009, 13:03
Allistair tegen Fedor zou pas echt een war worden! Als de ster van Allistair zo blijft stijgen komt die partij vanzelf wel op zijn pad.

MataLeo
01-01-2009, 13:10
Ja ik wil zeker Alistair tegen Fedor zien of inderdaad in de UFC !!!

God make it happen !! Leo

Mickey
01-01-2009, 13:10
Ik hoop dat Rogan dit praatje ook even tegen Dana White houd.
Hoewel ik me anderzijds niet kan voorstellen dat Dana events als K1 Dynamyte niet in de gaten houd.. Dus ik verwacht dat hij Alistair al wel op de korrel heeft.

ashi76
01-01-2009, 13:23
Dana zit echt niet te pitten.

nick
01-01-2009, 13:36
melvin manhoef , A overeem en Mousasi zijn ufc kanidaten die horen daar thuis bij de besten

x2

Vraag me toch echt af hoelang Dana White nog gaat wachten, voordat hij deze heren een contract aanbiedt.

chief108
01-01-2009, 13:38
x3

de Nederlanders zijn er echt aan toe om daar net zo huis te houden als in de K/1

MJOKKIE
01-01-2009, 13:48
Joe Rogan is fan van Manhoef, maar Joe Silva - in elk geval tot een jaar geleden- niet. Manhoef zou te veel kosten, geen ground game hebben en te snel 'gassed' zijn.........

Wellicht moet hij zijn mening eens herzien

Ivo C.
01-01-2009, 14:56
Both fighters are amazing!
Alistair at this moment is on top of his game!
I would like to know what that guy eats!

TOON
01-01-2009, 15:30
beide hebben een vechtstijl die goed aan zal slaan in de USA!!! ze winnen misschien niet aan een stuk door (melvin dan vooral) maar ze zullen daar ontzettend populair kunnen worden!!! ongetwijfeld!!! make it happen!!!

joost
01-01-2009, 15:57
ROGAN FOR UFC PRESIDENT!!

El Bambino
01-01-2009, 16:46
Joe Rogan is fan van Manhoef, maar Joe Silva - in elk geval tot een jaar geleden- niet. Manhoef zou te veel kosten, geen ground game hebben en te snel 'gassed' zijn.........

Wellicht moet hij zijn mening eens herzien

Manhoef is inderdaad een fenomeen in een gevecht stand up, maar we hebben ook zijn andere mindere kant gezien een paar weken terug tegen Mousasi. Hij had niks in te brengen tegen Mousasi op de grond en het was snel afgelopen met Manhoef.

TOON
01-01-2009, 17:05
een vechter hoeft niet per se uit de USA te komen om marketing technisch een succes te zijn in de USA...het is wat moeilijker, maar ik denk dat beide vechters een stijl hebben die veel mensen in de US willen zien....

Dana verdiend geen drol in Nederland, maar dat wil niet zeggen dat ie alleen maar vechters tekent die uit een land komen waar ie veel kan verdienen, dan maakt hij de UFC met de beweringen de beste vechters van de wereld te hebben belachelijk...

jesselaar
01-01-2009, 21:17
Allistair tegen Fedor zou pas echt een war worden! Als de ster van Allistair zo blijft stijgen komt die partij vanzelf wel op zijn pad.

alistair tegen alexander lijkt mij een top match en als hij die wint hoort hij pas tegen fedor te vechten .
andere top matches silvia,barnet ,arlovski,rothwel,rematch cc,

sikkwitttet
01-01-2009, 21:27
zou mij ook verbazen als hij hen zou signen

Justinian
04-01-2009, 10:18
Ik hoop dat Rogan dit praatje ook even tegen Dana White houd.
Hoewel ik me anderzijds niet kan voorstellen dat Dana events als K1 Dynamyte niet in de gaten houd.. Dus ik verwacht dat hij Alistair al wel op de korrel heeft.

Hij heeft de matchmaker een mailtje gestuurd, zie hieronder.


I emailed Joe Silva about it, and he confirmed that he has talked to Alistair's people.
He also said he's not sure if anything would come of it for various reasons. If I hear any more I'll let you guys know.

PD_EC
04-01-2009, 12:33
Ben benieuwd of Rogan dat voor elkaar krijgt

Tony
04-01-2009, 12:43
reps voor rogan als het hem lukt.
Ondanks zijn schreeuwstemmetje vind ik rogan wel absoluut van toegevoegde waarde in het UFC wereldje.. Hij zit er al zo ontzettend lang in.. Hij is een brown belt bjj.. en zoals iemand hier al zei: "Joe knows his shit".

kickboxer1987
04-01-2009, 13:01
reps voor rogan als het hem lukt.
Ondanks zijn schreeuwstemmetje vind ik rogan wel absoluut van toegevoegde waarde in het UFC wereldje.. Hij zit er al zo ontzettend lang in.. Hij is een brown belt bjj.. en zoals iemand hier al zei: "Joe knows his shit".

In mijn ogen is Joe Rogan iemand die oprechte liefde voor de sport heeft. soms ietwat schreeuwerig en partijdig in zijn commentaar. maar wat jij zegt, wel een toegevoegde waarde!

Tsuki
04-01-2009, 13:04
JOE ROGAN IS THA MAN ......................... ( ook voor dit nieuws )

TOON
04-01-2009, 13:09
als overeem in de UFC gaan vechten zullen we iig van Joe iedere keer de naam Liddell voorbij horen komen...vind hem vaak wat partijdig en hij laat vaak merken dat ie bepaalde vechters heel hoog heeft zitten... Overeem the man who got TKO'd by Liddell in 03 bladibladibla...

maar verder is het een prima gast ;-)
die er zeker veel verstand van heeft!

Broeski
04-01-2009, 13:14
Melvin Manhoef RULES!!!!!

54321
04-01-2009, 13:20
Manhoef is inderdaad een fenomeen in een gevecht stand up, maar we hebben ook zijn andere mindere kant gezien een paar weken terug tegen Mousasi. Hij had niks in te brengen tegen Mousasi op de grond en het was snel afgelopen met Manhoef.

ik ben het met je eens. er zijn teveel goede worstelaars in de ufc die het manhoef zouden beletten kampioen te worden. maar als joe silva slim is zet hij m tegen jongens als houston alexander, wand, jardine enz. dan heb je een paar spectaculaire ko''s!

Justinian
04-01-2009, 14:42
Manhoef is inderdaad een fenomeen in een gevecht stand up, maar we hebben ook zijn andere mindere kant gezien een paar weken terug tegen Mousasi. Hij had niks in te brengen tegen Mousasi op de grond en het was snel afgelopen met Manhoef.
Manhoef heeft weliswaar verloren van Mousasi, maar betekent dat automatisch dat hij niks kan op de grond? Ik denk het niet. Gegard is een hele complete vechter, bij wie je je moet afvragen of hij je staand of op de grond gaat aanpakken. Melvin heeft overigens wel vaker tegen goede grondvechters gevochten, maar wist zich wel te redden. Om maar even een paar namen te noemen: Crosley Gracie, Dae Won Kim, Kazushi Sakuraba. Zou wel het beste voor Manhoef (en de UFC) zijn wanneer ze hem zouden matchen tegen staande vechters die het staande gevecht wel aan durven met Manhoef. Denk dat je dan de meest aantrekkelijke partijen krijgt.

remco pardoel
04-01-2009, 15:06
Beste Kickboxer,
Rogan verslaat de wedstrijden met zijn ziel ... hij laat zijn emoties gewoon horen.
Dat siert hem

Ik denk dat Bas Rutten, Stephen Quadros met Rogan samen een ongelofelijk goed stel zou vormen dat elk event mooi maakt

Voor Alistar zou het nu niet meer dan logisch zijn om naar UFC of Afliction over te stappen. Wie is er nu nog aan tegenstand, naast Cro Cop voor hem?

Hij heeft van ver moeten komen en zag het zelf niet zo zitten dat Alistar zou zo opleven.
Ik hoop voor hem dat hij in 2009 de lijn van de laatste 4 maanden (plus een beetje) mag volhouden dat wordt 2009 een heel speciaal jaar

Melvin moeten ze gewoon in een single fight tegen Silva zetten. 1.000.000 in de pot en dan 72 /25 winnaar deal maken. Ik kan je de winnaar al voorspellen maar het gaat zeker een oorlog worden! en die PPV kaartjes verkopen ze wel in de US, ondanks de recessie

Pepe the Ice-Murderer
04-01-2009, 15:12
x3

de Nederlanders zijn er echt aan toe om daar net zo huis te houden als in de K/1

Ik denk dat dat net de reden is dat ze nog steeds geen contract hebben. Misschien vreest Dana wel een Nederlandse rule over de UFC net zoals in de K1. En Amerikaanse fans zien nog altijd liefst een All American Wrestler kampioen worden ipv Nederlandse thai-kickboksfenomenen.
Laten we het schrik noemen voorlopig :)

Ali vs Fedor----> BRING IT ON! Alistair verdient zo'n kans dubbel en dik!

Groundwork
04-01-2009, 15:16
Ik vind melvin echt super om naar te kijken, voor mijn een favoriet.
Ksou hem graag willen zien in UFC, Overeem vond ik enkele jaren gelede toen ik nog niet zo hard bezig was met hem te volgen niet zo bijzonder maar nu kan je er niet meer rond!

Mocht Overeem tegen Fedor komen zou ik Fedor echt niet willen zien neergaan, de man is voor mij het ultiem voorbeeld van een vechter ;)
Moeilijk partij trekken daar maar ik wil de partij voor geen geld missen mocht ze komen xD

Biiyen
04-01-2009, 15:26
Ik denk dat dat net de reden is dat ze nog steeds geen contract hebben. Misschien vreest Dana wel een Nederlandse rule over de UFC net zoals in de K1. En Amerikaanse fans zien nog altijd liefst een All American Wrestler kampioen worden ipv Nederlandse thai-kickboksfenomenen.
Laten we het schrik noemen voorlopig :)

Ali vs Fedor----> BRING IT ON! Alistair verdient zo'n kans dubbel en dik!

Dana vreest dat niet, Amerikanen zijn wat dat betreft veel meer bezig met business dan met "trots".

Jones
04-01-2009, 17:04
Melvin moeten ze gewoon in een single fight tegen Silva zetten. 1.000.000 in de pot en dan 72 /25 winnaar deal maken. Ik kan je de winnaar al voorspellen maar het gaat zeker een oorlog worden! en die PPV kaartjes verkopen ze wel in de US, ondanks de recessie

Wie zou volgens jou dan de winnaar worden?

Evilman
04-01-2009, 17:40
erg vet! en alistair deed t geweldig tegen haribo :p
maar ik heb van de nieuwe alistair nog weinig groundgame gezien..
vanaf zn rug dan vooral. en ik ben benieuwd hoe het daar mee
gesteld is. want iedereen is ineens ondersteboven van m..
maar er zullen ook vast wel holes in zn game zitten?

op dit moment zie ik hem qua kans net zoiets als arlovski..
een goeie striker die hoopt Fedor knock te kunnen slaan.

YoMarK
04-01-2009, 17:41
Ik denk dat ze in de UFC gewoon niet zoveel pegels willen/kunnen betalen.
Manhoef, Overeem en Mousasi snoepen nu van 2 walletjes(namelijk K-1/FEG en Dream) en hebben daardoor(denk ik) een aardige boterham, en hebben dan bovendien de mogelijkheid om 5-6 keer per jaar te vechten.
In de UFC is 3-4 keer echt wel de max, waardoor het nodig is voor de UFC om per gevecht toch echt een behoorlijk bedrag neer te tellen(om echt interessant te zijn voor de vechters, want die willen natuurlijk minimaal hetzelfde verdienen).

Bovendien, tijdje terug heeft de UFC Cro Cop voor HEEL veel geld binnengehaald, en dat hebben ze zakelijk echt niet terugverdient. Ik kan me voorstellen dat ze huiverig zijn om nu weer veel pegels neer te tellen voor vechters die misschien wel niet volgens verwachting gaan presteren.

TOON
04-01-2009, 17:54
Ik denk dat dat net de reden is dat ze nog steeds geen contract hebben. Misschien vreest Dana wel een Nederlandse rule over de UFC net zoals in de K1. En Amerikaanse fans zien nog altijd liefst een All American Wrestler kampioen worden ipv Nederlandse thai-kickboksfenomenen.
Laten we het schrik noemen voorlopig :)

Ali vs Fedor----> BRING IT ON! Alistair verdient zo'n kans dubbel en dik!

Als Dana verstand heeft van MMA hoeft hij niet te vrezen dat NL zo gaat rulen in de MMA, we hebben toppers in het MMA, maar de spreiding is lang niet zo groot als in de K1...daar lopen veel en veel meer gasten rond van hetzelfde of hoger niveau....

en als ze geld kunnen verdienen aan vechters interesseerd Dana het helemaal niks uit welk land ze komen...it's all about the money...

Tony
04-01-2009, 18:03
Dream is toch niet van Zuffa? Ik dacht dat alleen WEC en UFC van Zuffa zijn. Wel heeft Zuffa destijds alle PRIDE FC rechten overgekocht van DREAM.

YoMarK
04-01-2009, 18:09
Zowel Dream als UFC is van zuffa entertainment, gewoon hetzelfde moederbedrijf!
Je bent in de war met PRIDE. Al zijn de mensen achter DREAM wel dezelfde als die achter PRIDE voordat het werd overgekocht door Zuffa.

Edit:
Feitelijk hetzelfde als Tony hierboven post, maartoch.

Fasada
04-01-2009, 18:23
Zuffa (UFC) heeft Pride gekocht en heeft toen de meeste werknemers van Pride ontslagen.
Dezelfde mensen die ontslagen werden zijn door FEG (K-1) overgenomen en daar is Dream door ontstaan dus Dream is FEG (K-1) en Zuffa is UFC, WEC en de licenties van Pride.

Guile
04-01-2009, 18:27
want iedereen is ineens ondersteboven van m..
maar er zullen ook vast wel holes in zn game zitten?

op dit moment zie ik hem qua kans net zoiets als arlovski..
een goeie striker die hoopt Fedor knock te kunnen slaan.

Dat wou ik ook zeggen. Alle respect voor de prestaties van Overeem, maar we hoeven niet zo ver terug te gaan voor enkele verliezen. In zowel HW als LHW kon ie tegen veel grote namen geen resultaten halen. Om nu maar even te zeggen dat hij de 'next in line' voor Fedor is vind ik wel wat voorbarig.

De man van 14K
04-01-2009, 19:37
maar we zijn het er wel allemaal over eens dat Overeem beter knokt dan ooit tervoren. Ik ben zeer benieuwd hoe we en tegen wie we hem binnenkort weer in actie mogen zien!

Tony
04-01-2009, 19:43
Ik vind ook dat Alistair momenteel echt in zijn prime zit... Hij knokt beter dan ooit te voren en is echt een beest qua fysiek en qua aggressie.

54321
04-01-2009, 20:02
Dat wou ik ook zeggen. Alle respect voor de prestaties van Overeem, maar we hoeven niet zo ver terug te gaan voor enkele verliezen. In zowel HW als LHW kon ie tegen veel grote namen geen resultaten halen. Om nu maar even te zeggen dat hij de 'next in line' voor Fedor is vind ik wel wat voorbarig.

welcome to holland!

anonymous001
05-01-2009, 00:26
Zowel Dream als UFC is van zuffa entertainment, gewoon hetzelfde moederbedrijf!


:rolleyes: