PDA

View Full Version : Alistair Overeem vs Remy Bonjasky



FightProvider
01-01-2009, 13:47
Alistair heeft na zijn partij tegen Badr te kennen gegeven dat hij graag tegen Remy zou willen vechten.

Wie denken jullie dat deze partij op zijn naam zou zetten?
Ik heb er meteen een polletje aan toegevoegd.

Ik denk niet dat de K-1 deze partij weggeeft maar misschien is het iets voor de Arena 2009 !!!

Richelieu
01-01-2009, 14:01
Als deze partij er zou komen zou ik toch denken dat Remy hem op punten binnen zal gaan halen. Tijdens de partij tegen Hari zag je er toch een wat onwennige MMA vechter staan als Overeem, die het trouwens wel erg goed doet. Remy vecht gecontroleerder dan Badr en ik vind het tactisch beter (goede dekking). Zou wel een mooie pot voor de Arena kunnen zijn.

Garcia
01-01-2009, 14:19
Ik denk ook Remy op punten. Maar een KO van Overeem sluit ik niet uit.
Net als wat Harmen aangeeft zag je aan de houding van Overeem dat hij echt een MMA houding aannam en niet een kickbokshouding waardoor hij meer openingen had in z'n verdediging. Neemt niet weg dat hij uiterst gevaarlijk is met z'n snelle en vooral harde combinaties.

Laat de partij maar gauw komen zeg ik!!

ashi76
01-01-2009, 14:20
Overeem op KO of Remy op punten.

chief108
01-01-2009, 14:36
Ali op KO

Tony
01-01-2009, 14:39
ik denk het ook.. Ali op KO

el bastardo
01-01-2009, 15:12
Na dit gezien te hebben... Alistair op KO!

K-1sunstarr
01-01-2009, 15:46
Ik denk niet dat Remy KO geslagen worden door Ali.
Remy heeft sowieso een heel goede dekking en is een anders soort vechter als Badr.
Badr zei trouwens dat Remy alleen komt om zijn handen hoog te houden, ja vindt je het gek, dat heeft hij zelf onder vonden als je dat niet doet hahaha.

Ik kan niet wachten op het party Remy vs Ali, laat maar komen.

Ivo C.
01-01-2009, 15:47
Alistair is unstoppable!!! For the moment :)

TOON
01-01-2009, 16:00
bizar dit....voor hari vs overeem zou ik absoluut honderd procent zeker weten dat het of remy op punten of op KO zou worden......

leef misschien een beetje met de waan van de dag....maar Overeem op KO :) !!!

Spike_tm
01-01-2009, 16:08
Tja beetje standaard maar Remy op punten of Overeem op KO. Al zie ik Remy niet zo snel KO gaan, waar je Hari iedere wedstrijd 8 tellen ziet krijgen. Dan weet je als het echt een keer goed raak is, je niet mee op staat.

BiCkOnE
01-01-2009, 16:22
Ookal heeft Ali Badr de vloer even van dichtbij laten zien (iets wat ik persoonlijk niet had verwacht) denk ik dat hij tegen een gecontroleerde vechter als Remy weinig kans maakt.
Remy's is denk ik verdedigend te goed om een comnbinatie van Ali te ontvangen...
Remy op punten...(zou wel een toppartij zijn,laat maar komen wat mij betreft)

YoMarK
01-01-2009, 17:03
Ali is technisch de mindere kickboxer, wat logisch is aangezien hij ook nog andere dingen moet trainen.
Ik denk dat Remy zich niet KO laat slaan, dus ik denk Remy op decision of Remy op KO(Alistair is vaker KO gegaan, al is z'n nek nu wel 2x zo dik).

Daarnaast vind ik dit ook helemaal niet interessant, Alistair moet gewoon de MMA toppers verslaan.

marcelt
01-01-2009, 17:03
Bring it on!

chief108
01-01-2009, 17:03
Ali op KO
of Remy krijgt een knie in z'n kruis en gaat weer zitten tot hij een DQ krijgt

oliebol
01-01-2009, 17:34
Ondanks dat alistair zo'n mooie partij heeft neergezet tegen Badr denk ik toch dat het Remy op punten zal worden.

T15Boxing
01-01-2009, 17:41
Ho dit begint belachelijk te worden. Ali verslaat een worn out Hari op zijn beste dag en opeens is hij de beste Kickboxer ter wereld. Want alleen de BEST of the best kan Remy KO slaan, en ik heb het wel heel lang niet gezien. Wanneer heeft hij voor het laatst overduidelijk verloren?
Ik ga voor Remy met KO. Te goede defense, technisch nog steeds niet te tippen. En Ali is vaker KO gegaan.

Mephisto
01-01-2009, 18:05
Worn out? Ik denk eerder aan onderschatting maar goed.

On-topic: Ik denk dat Remy wint. Heeft meer ring-intelligentie, geduld en betere verdediging dan bijvoorbeeld Badr gisteren liet zien Als de partij de volle tijd duurt scoort Remy meer en ik zie hem ook niet snel neer gaan.

renamer
01-01-2009, 18:06
moet ie niet doen.. fedor eerst ff ko meppen..

ff vlug...

El Bambino
01-01-2009, 18:17
moet ie niet doen.. fedor eerst ff ko meppen..

ff vlug...

HAHAHA

Fedor eerst Ko meppen...typisch.......hollands zou ik het zeggen. Oportunistisch als de pest, met de wind mee waaien.