PDA

View Full Version : Badr Hari verbreekt MMA-deal



Pages : [1] 2

Tomcraft86
01-01-2009, 15:24
Badr heeft zijn lesje geleerd, is een beetje bang en houdt zich niet aan de deal. Jammer.

Van de website van K-1: http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top884.htm (staan ook interviews van de andere vechters bij)


Badr Hari (loser)
Q: The K-1 fighters haven't done well tonight. What do you think about that?
A: A fighter is a fighter. I don't see it as MMA vs. K-1, I just see it as one fighter against another fighter. Today was their lucky day and I don't think it says that MMA is stronger than K-1.

Q: Why do you think you lost today?
A: I was in a big tournament just a few weeks ago so it is very difficult to stay focused. I took this fight because I like fighting, but it was too difficult to stay focused in such a short period of time. That's why I don't think I'll be fighting in the Dynamite show any more [because I plan to be in the K-1 tournament final again next year].

Q: Overeem talked about the MMA rules fight that you two are supposed to have eventually.
A: There won't be an MMA fight in the near future. I'm a stand-up fighter and that's what I do. I'll be focusing on stand-up.


Alistair Overeem (Winner)
Q: Your thoughts about the fight?
A: Badr Hari challenged me and we agreed to two fights: one with K-1 rules and one with MMA. This was the K-1 fight.

Q: Your thoughts about your opponent?
A: He's a great athlete, but he has no respect. No respect for fighters, for other people, and especially for DREAM fighters. I think that's not good. That's why I don't like him.

Q: You were fighting in the less-familiar K-1 ring and you won. Is it even worth it to fight Badr Hari in DREAM rules?
A: My management and FEG both agreed on it, and he challenged me. A deal is deal.

Q: Do you have a message for Badr Hari?
A: Let's just see if he shows up for the DREAM fight.

Q: Any comment on Mirko's 6-month leave of absence for recovery from his upcoming surgery?
A: I wish him the best of luck in his recovery. It's unfortunate that I won't be able to fight him, but it's not a priority. I wan't to fight the current K-1 champion, Remy Bonjasky.

Q: in K-1 or MMA rules?
A: Of course, K-1 rules. When I challenge someone I fight their rules. It's meaningless to do otherwise.

Q: Anyone you want to fight in MMA?
A: Fedor Emelianenko.

Guile
01-01-2009, 15:30
Duidelijke taal.

robholland
01-01-2009, 15:31
was te verwachten, Hari lukt het nooit op mma regels

Ivo C.
01-01-2009, 15:34
wow I like alistair more and more!

Badr is a strange guy who now knows his limits!
Alistair showed him his limits!
That won't help Badr at all in K-1 and it will follow him until he gets his second loss to Alistair. But with MMA Rules!

el bastardo
01-01-2009, 15:35
Netjes van Alistair. Badr doet precies wat ik al dacht. Met de staart tussen de benen met grote praat via de achterdeur verdwijnen. Deze KO zal m toch nog lang bij blijven denk ik.

En Fedor vs Alistair wil ik dit jaar zeker weten zien!!!

BiCkOnE
01-01-2009, 15:42
Ik heb zelf altijd geleerd "belofte maakt schuld", hoewel ik persoonlijk niet zit te wachten op een partij Badr-Ali op MMA regels omdat Badr in die takt gewoon kansloos is en een kansloze/verliezende Badr gaat dingen doen en zeggen die hij beter voor zich kan houden.
Hopelijk zie ik dit jaar een goed vechtende Badr in de K1 en Ali tegen Fedor, dat is tenminste een leuke MMA pot...

ijsbier
01-01-2009, 15:53
tering echt fucking laag

YoMarK
01-01-2009, 15:57
Had het wel verwacht.
Hari had natuurlijk geen enkele kans gehad.

marcelt
01-01-2009, 15:59
Was inderdaad te verwachten en hoop dit jaar Ali-Fedor, Ali-Yvel en Ali-REmy te zien !

chief108
01-01-2009, 16:00
dat was wel heel vlot....

iig beter als een jaar lang smoesjes gaan lopen maken
maar wel erg sneu

ashi76
01-01-2009, 16:00
Verbaasd me niets van die respectloze lafaard.
Ik hoop dat hij nog menig pak slaag in ontvangst mag nemen op zijn geliefde K1 rules.

Chico
01-01-2009, 16:02
Badr Hari (loser)
goed dat de sociale status tegenwoordig ook bij interviews worden weergegeven :thup:

ashi76
01-01-2009, 16:03
Haha... idd. :hugegrin:

TOON
01-01-2009, 16:17
goed dat de sociale status tegenwoordig ook bij interviews worden weergegeven :thup:

hahahahahaha!!! reps!!

Slome
01-01-2009, 16:19
SPOILER*** in deze thread titel zou geen kwaad kunne...(voor andere, want ik was al op de hoogte)..

Jammer dat Badr niet daad bij woord voegt.

"I'm a stand-up fighter and that's what I do."" - ik kan me herinneren dat hij ooit zij dat vechten, vechten is, en dat het niet uitmaakt of dat staand of op de grond is. Daar komt hij snel op terug na deze nederlaag...

Alistar - Remy; daar zit ik nou niet op te wachten... straks krijg je allerlei mma dude's die k-1 knaapen willen uitdagen en andersom... schoenmaker blijf bij je leest... en nogmaals... (beetje badr ze verdiende loon);)

Dragao
01-01-2009, 16:39
Do i smell a pussy??

oliebol
01-01-2009, 16:40
Had het wel verwacht.
Hari had natuurlijk geen enkele kans gehad.

x2

T15Boxing
01-01-2009, 16:49
:lol: Jullie verwachten toch niet dat Hari zn carriere gaat verprutsen speciaal voor jullie?

Als gisteren een beetje competitive was dan had hij het vast wel gedaan.

Maar als je keihard KO gaat moet je een goede break nemen en niet in je eerst volgende gevecht een rematch nemen. En dan ook nog in een gebied waar je onervaren in bent.

Haha wel grappig hoe veel mensen bloeddorstig zijn om Hari te zien falen.

Jochem
01-01-2009, 16:53
hmmz, dat zou jammer zijn.

TOON
01-01-2009, 17:01
:lol: Jullie verwachten toch niet dat Hari zn carriere gaat verprutsen speciaal voor jullie?

Als gisteren een beetje competitive was dan had hij het vast wel gedaan.

Maar als je keihard KO gaat moet je een goede break nemen en niet in je eerst volgende gevecht een rematch nemen. En dan ook nog in een gebied waar je onervaren in bent.

Haha wel grappig hoe veel mensen bloeddorstig zijn om Hari te zien falen.

een deal is een deal toch....beetje flauw om nu te zeggen dat ie een K1 vechter is en geen MMA vechter....maak dan die deal niet....

T15Boxing
01-01-2009, 17:05
een deal is een deal toch....beetje flauw om nu te zeggen dat ie een K1 vechter is en geen MMA vechter....maak dan die deal niet....

Het is niet alsof niets gebeurt is. Een grotere reality-check dan gisteren kan een man niet krijgen.

Mickey
01-01-2009, 17:14
Het is niet alsof niets gebeurt is. Een grotere reality-check dan gisteren kan een man niet krijgen.

Ik snap Badr zn keuze voor 100%.
Neemt niet weg dat het naar Alistair toe onrespectvol is.
En dat stoot menigeen voor de borst denk ik.

Alistair vervult zijn part of the deal. En hij mag afhaken?
Das geen goeie zaken doen.

Garcia
01-01-2009, 17:17
Was te verwachten.

El Bambino
01-01-2009, 17:23
:lol: Jullie verwachten toch niet dat Hari zn carriere gaat verprutsen speciaal voor jullie?

Als gisteren een beetje competitive was dan had hij het vast wel gedaan.

Maar als je keihard KO gaat moet je een goede break nemen en niet in je eerst volgende gevecht een rematch nemen. En dan ook nog in een gebied waar je onervaren in bent.

Haha wel grappig hoe veel mensen bloeddorstig zijn om Hari te zien falen.


Tja...ik zeg je eerlijk....ik gunde Hari ook wel een pakslaag na zijn daden. Maar ik merk wel dat het op een gegevent moment niks meer te maken heeft met zijn karakter want de man heeft openlijk zijn excuses gemaakt en daarvan lezen we hier weinig van, dus mijn enige conclussie is dat het meer met zijn afkomst te maken heeft. En daaran doe ik niet mee!!!!

joost
01-01-2009, 17:27
Dus mijn enige conclussie is dat het meer met zijn afkomst te maken heeft. En daaran doe ik niet mee!!!!


Dus nu suggereer je dat we hier racisten zijn? haha

Wat zijn we morgen dan? terroristen?

T15Boxing
01-01-2009, 17:34
Ik snap Badr zn keuze voor 100%.
Neemt niet weg dat het naar Alistair toe onrespectvol is.
En dat stoot menigeen voor de borst denk ik.

Alistair vervult zijn part of the deal. En hij mag afhaken?
Das geen goeie zaken doen.

Ja het is echt stom van Hari dat hij uberhaupt zo'n deal heeft gemaakt. Hopelijk heeft hij veel geleert van gisteren en dingen niet meer onderschat en dissrespect.

Garcia
01-01-2009, 17:35
Tja...ik zeg je eerlijk....ik gunde Hari ook wel een pakslaag na zijn daden. Maar ik merk wel dat het op een gegevent moment niks meer te maken heeft met zijn karakter want de man heeft openlijk zijn excuses gemaakt en daarvan lezen we hier weinig van, dus mijn enige conclussie is dat het meer met zijn afkomst te maken heeft. En daaran doe ik niet mee!!!!

Badr is een giga talent op het gebied van K1 en ik hoop dat die gozer eens het licht gaat zien en zich vol op z'n carriere gaat storten en zich als een echte professional gaat gedragen zonder respectloos te zijn naar z'n tegenstanders of andere vechters (MMA).

Puur op basis van zijn huidige gedrag (en incidenten uit het verleden) hebben mensen nu deze mening. Dat heeft niets te maken met zijn afkomst. Dus a.u.b. kom nou niet met zulke onzin!

weks
01-01-2009, 17:39
bij deze heeft alistair alles gewonnen dat er te winnen viel
jammer en toch een begrijpelijke (en verstandige) actie van badr
benieuwd hoe en of hij uit zn dal zal gaan komen

Dragao
01-01-2009, 17:40
Hopelijk heeft hij nu eindelijk z'n lesje geleerd en gaat hij weer verder met gewoon spectaculair knokken

marcelt
01-01-2009, 17:41
goed dat de sociale status tegenwoordig ook bij interviews worden weergegeven :thup:


REPS!

Muay Thai Elite
01-01-2009, 17:47
:lol: Jullie verwachten toch niet dat Hari zn carriere gaat verprutsen speciaal voor jullie?

Als gisteren een beetje competitive was dan had hij het vast wel gedaan.

Maar als je keihard KO gaat moet je een goede break nemen en niet in je eerst volgende gevecht een rematch nemen. En dan ook nog in een gebied waar je onervaren in bent.

Haha wel grappig hoe veel mensen bloeddorstig zijn om Hari te zien falen.

Grappig hoeveel mensen Hari hebben zien falen.. Opzouten met die kakkerlak.

El Bambino
01-01-2009, 17:50
Dus nu suggereer je dat we hier racisten zijn? haha

Wat zijn we morgen dan? terroristen?

Dat zijn jouw conclussies niet de mijne, wie de schoen past!

TOON
01-01-2009, 17:51
Badr is een giga talent op het gebied van K1 en ik hoop dat die gozer eens het licht gaat zien en zich vol op z'n carriere gaat storten en zich als een echte professional gaat gedragen zonder respectloos te zijn naar z'n tegenstanders of andere vechters (MMA).

Puur op basis van zijn huidige gedrag (en incidenten uit het verleden) hebben mensen nu deze mening. Dat heeft niets te maken met zijn afkomst. Dus a.u.b. kom nou niet met zulke onzin!

x100!!

marcelt
01-01-2009, 17:52
Tja...ik zeg je eerlijk....ik gunde Hari ook wel een pakslaag na zijn daden. Maar ik merk wel dat het op een gegeven moment niks meer te maken heeft met zijn karakter want de man heeft openlijk zijn excuses gemaakt en daarvan lezen we hier weinig van, dus mijn enige conclussie is dat het meer met zijn afkomst te maken heeft. En daaran doe ik niet mee!!!!
Afkomst my ass. Hier zijn veel vechtsporters en die trainen met Marokkanen, Turken , Antillianen, Surinamers, Armeniers enz enz. en zijn dus in het algemeen niet racistisch. Als Badrs gedrag normaler en sportiever zou zijn zou hij de held van velen zijn. IK had ergens anders al een stukje geschreven als reactie op excuses enz. Hier is het nog eens.

Ik volg Badr nu al een tijdje en zal proberen het voor je op een rijtje te zetten:
Hij is een opschepper die zich keer op keer zeer onrespectvol uitlaat over zijn tegenstanders.
Hij probeerde Graham neer te hoeken buiten de ring.
Hij gedraagt zich regelmatig als een kleuter. Hij is heel kwaad als hij blijft liggen na een (onbedoelde?)onreglementaire actie van Karaev en vervolgens verliest . Hij gooit dan met alles en gaat er mee stoppen. Maar als Remy blijft liggen is hij kwaad op Remy. Terwijl hij Remy doelbewust heel zwaar heeft proberen te beschadigen door hem naar zijn hoofd te trappen als de scheids er al tussen is. Hij weigerde juist zijn excuus aan te bieden. Ook na de wedstrijd had hij nog geen spijt. Hij vond het wel normaal wat hij had gedaan en zei: “Next time I shoot him “ . Het gemaakte excuus is afgedwongen door K1 en gaat nog steeds niet uit naar Remy.
Hari zou zich als topvechter moeten kunnen beheersen. Als de scheids er tussen komt doe je niets meer en al helemaal niet trappen naar iemands hoofd.
Ik vind dat Badr K1 in het algemeen en ook het Nederlandse kickboksen ten schande maakt op deze manier. Ook mist hij zijn kans om als positief rolmodel op te treden voor Marokkaanse jongeren in Nederland.
Ook ik vind Badr een schitterende vechter. De beste zwaargewicht weet ik niet. Ik had zo graag een eerlijk uitgevochten finale gezien net als de K1 en Alle fans. Dat kon dus niet door Badr. Maar ik denk nog steeds dat Remy hem verslaat. Ook betwijfel ik of Badr in staat is Semmy te verslaan.

Glen
01-01-2009, 17:53
Was te verwachten......top karakter.
Nu heeft hij Michael Boogerd uitgedaagd...op zijn regels, dus met de fiets over de stoep !!

blackadder
01-01-2009, 17:54
Verbaasd me niets van die respectloze lafaard.
Ik hoop dat hij nog menig pak slaag in ontvangst mag nemen op zijn geliefde K1 rules.
x2.

marcelt
01-01-2009, 17:54
Grappig hoeveel mensen Hari hebben zien falen.. Opzouten met die kakkerlak.
X2

blackadder
01-01-2009, 17:57
Afkomst my ass. Hier zijn veel vechtsporters en die trainen met Marokkanen, Turken , Antillianen, Surinamers, Armeniers enz enz. en zijn dus in het algemeen niet racistisch. Als Badrs gedrag normaler en sportiever zou zijn zou hij de held van velen zijn. IK had ergens anders al een stukje geschreven als reactie op excuses enz. Hier is het nog eens.

Ik volg Badr nu al een tijdje en zal proberen het voor je op een rijtje te zetten:
Hij is een opschepper die zich keer op keer zeer onrespectvol uitlaat over zijn tegenstanders.
Hij probeerde Graham neer te hoeken buiten de ring.
Hij gedraagt zich regelmatig als een kleuter. Hij is heel kwaad als hij blijft liggen na een (onbedoelde?)onreglementaire actie van Karaev en vervolgens verliest . Hij gooit dan met alles en gaat er mee stoppen. Maar als Remy blijft liggen is hij kwaad op Remy. Terwijl hij Remy doelbewust heel zwaar heeft proberen te beschadigen door hem naar zijn hoofd te trappen als de scheids er al tussen is. Hij weigerde juist zijn excuus aan te bieden. Ook na de wedstrijd had hij nog geen spijt. Hij vond het wel normaal wat hij had gedaan en zei: “Next time I shoot him “ . Het gemaakte excuus is afgedwongen door K1 en gaat nog steeds niet uit naar Remy.
Hari zou zich als topvechter moeten kunnen beheersen. Als de scheids er tussen komt doe je niets meer en al helemaal niet trappen naar iemands hoofd.
Ik vind dat Badr K1 in het algemeen en ook het Nederlandse kickboksen ten schande maakt op deze manier. Ook mist hij zijn kans om als positief rolmodel op te treden voor Marokkaanse jongeren in Nederland.
Ook ik vind Badr een schitterende vechter. De beste zwaargewicht weet ik niet. Ik had zo graag een eerlijk uitgevochten finale gezien net als de K1 en Alle fans. Dat kon dus niet door Badr. Maar ik denk nog steeds dat Remy hem verslaat. Ook betwijfel ik of Badr in staat is Semmy te verslaan.
Mooi verwoord. En een sneue poging om met het racisme "argument" te scoren.

Dragao
01-01-2009, 18:02
http://www.creepygif.com/images/full/10.gif

T15Boxing
01-01-2009, 18:08
Grappig hoeveel mensen Hari hebben zien falen.. Opzouten met die kakkerlak.

Die "kakkerlak" of je hem nou haat of bewondert, of hij nou verliest of wint, hij komt altijd met spectaculaire partijen en knockouts en is een echte krijger.

Zoals ik zei, hoe hard Badr terug wou komen na die eerste knockdown tegen Overeem is iets dat alleen echte warriors durven.

Chico
01-01-2009, 18:08
Afkomst my ass. Hier zijn veel vechtsporters en die trainen met Marokkanen, Turken , Antillianen, Surinamers, Armeniers enz enz. en zijn dus in het algemeen niet racistisch. Als Badrs gedrag normaler en sportiever zou zijn zou hij de held van velen zijn. IK had ergens anders al een stukje geschreven als reactie op excuses enz. Hier is het nog eens.

Ik volg Badr nu al een tijdje en zal proberen het voor je op een rijtje te zetten:
Hij is een opschepper die zich keer op keer zeer onrespectvol uitlaat over zijn tegenstanders.
Hij probeerde Graham neer te hoeken buiten de ring.
Hij gedraagt zich regelmatig als een kleuter. Hij is heel kwaad als hij blijft liggen na een (onbedoelde?)onreglementaire actie van Karaev en vervolgens verliest . Hij gooit dan met alles en gaat er mee stoppen. Maar als Remy blijft liggen is hij kwaad op Remy. Terwijl hij Remy doelbewust heel zwaar heeft proberen te beschadigen door hem naar zijn hoofd te trappen als de scheids er al tussen is. Hij weigerde juist zijn excuus aan te bieden. Ook na de wedstrijd had hij nog geen spijt. Hij vond het wel normaal wat hij had gedaan en zei: “Next time I shoot him “ . Het gemaakte excuus is afgedwongen door K1 en gaat nog steeds niet uit naar Remy.
Hari zou zich als topvechter moeten kunnen beheersen. Als de scheids er tussen komt doe je niets meer en al helemaal niet trappen naar iemands hoofd.
Ik vind dat Badr K1 in het algemeen en ook het Nederlandse kickboksen ten schande maakt op deze manier. Ook mist hij zijn kans om als positief rolmodel op te treden voor Marokkaanse jongeren in Nederland.
Ook ik vind Badr een schitterende vechter. De beste zwaargewicht weet ik niet. Ik had zo graag een eerlijk uitgevochten finale gezien net als de K1 en Alle fans. Dat kon dus niet door Badr. Maar ik denk nog steeds dat Remy hem verslaat. Ook betwijfel ik of Badr in staat is Semmy te verslaan.
reps... goed verwoord

TOON
01-01-2009, 18:13
Die "kakkerlak" of je hem nou haat of bewondert, of hij nou verliest of wint, hij komt altijd met spectaculaire partijen en knockouts en is een echte krijger.

Zoals ik zei, hoe hard Badr terug wou komen na die eerste knockdown tegen Overeem is iets dat alleen echte warriors durven.

Badr moet er juist voor zorgen dat ie die KDs niet meer krijgt...die pakt ie iets te veel de laatste tijd...overeem maakt het gewoon goed af...en je kunt proberen iets recht te lullen wat krom is, maar Hari had niks in te brengen...hij zou een echte warrior zijn als ie die
MMA partij tegen overeem zou draaien!

Jarno
01-01-2009, 18:14
Afkomst my ass. Hier zijn veel vechtsporters en die trainen met Marokkanen, Turken , Antillianen, Surinamers, Armeniers enz enz. en zijn dus in het algemeen niet racistisch. Als Badrs gedrag normaler en sportiever zou zijn zou hij de held van velen zijn. IK had ergens anders al een stukje geschreven als reactie op excuses enz. Hier is het nog eens.

Ik volg Badr nu al een tijdje en zal proberen het voor je op een rijtje te zetten:
Hij is een opschepper die zich keer op keer zeer onrespectvol uitlaat over zijn tegenstanders.
Hij probeerde Graham neer te hoeken buiten de ring.
Hij gedraagt zich regelmatig als een kleuter. Hij is heel kwaad als hij blijft liggen na een (onbedoelde?)onreglementaire actie van Karaev en vervolgens verliest . Hij gooit dan met alles en gaat er mee stoppen. Maar als Remy blijft liggen is hij kwaad op Remy. Terwijl hij Remy doelbewust heel zwaar heeft proberen te beschadigen door hem naar zijn hoofd te trappen als de scheids er al tussen is. Hij weigerde juist zijn excuus aan te bieden. Ook na de wedstrijd had hij nog geen spijt. Hij vond het wel normaal wat hij had gedaan en zei: “Next time I shoot him “ . Het gemaakte excuus is afgedwongen door K1 en gaat nog steeds niet uit naar Remy.
Hari zou zich als topvechter moeten kunnen beheersen. Als de scheids er tussen komt doe je niets meer en al helemaal niet trappen naar iemands hoofd.
Ik vind dat Badr K1 in het algemeen en ook het Nederlandse kickboksen ten schande maakt op deze manier. Ook mist hij zijn kans om als positief rolmodel op te treden voor Marokkaanse jongeren in Nederland.
Ook ik vind Badr een schitterende vechter. De beste zwaargewicht weet ik niet. Ik had zo graag een eerlijk uitgevochten finale gezien net als de K1 en Alle fans. Dat kon dus niet door Badr. Maar ik denk nog steeds dat Remy hem verslaat. Ook betwijfel ik of Badr in staat is Semmy te verslaan.

Als je hier over valt ben je waarschijnlijk ook geen fan van Mohamed Ali? Alsof die altijd respect toonde? En hij en Joe Frazier netjes de handjes thuis hielden tijdens persconferenties?

Ik hou er persoonlijk wel van, want het geeft wat kleur aan het hele gebeuren. Op een stel ideale schoonzoons zit ook geen hond te wachten...

Fijt is en blijft dat dit alles gewoon een slim zakelijk ding is... iedereen lult er over en het genereert een bats met aandacht...

Muay Thai Elite
01-01-2009, 18:18
lol@ Muhammad Ali / Joe Frazier vergelijken met Hari / Graham. Mafkees.

T15Boxing
01-01-2009, 18:18
Badr moet er juist voor zorgen dat ie die KDs niet meer krijgt...die pakt ie iets te veel de laatste tijd...overeem maakt het gewoon goed af...en je kunt proberen iets recht te lullen wat krom is, maar Hari had niks in te brengen...hij zou een echte warrior zijn als ie die
MMA partij tegen overeem zou draaien!

Jij hebt duidelijk geen idee wat een warrior is. Dus als je op een off day verliest van een andere wereld klasse opponent ben je een lafaard?
Mijn punt staat. Velen zouden niet eens meer opstaan na die knie-left hook combinatie die flush landen, laat staan opstaan en je tegenstander KO te slaan met alle intenties! Daarvoor heb ik respect voor Hari, hij geeft nooit op. Mensen als jij proberen gewoon overal iets negatiefs van te maken omdat je hem haat.

T15Boxing
01-01-2009, 18:21
lol@ Muhammad Ali / Joe Frazier vergelijken met Hari / Graham. Mafkees.

Hij heeft een goede punt. Er zijn meer recente voorbeelden. Maar 'bad guys' zorgen voor meer kijkcijfers, meer fans, meer $ etc. Trash talking is een vorm van publiciteit.

marcelt
01-01-2009, 18:21
Ali was grappig. Badr niet. Ali maakte show.

Badr ziet alleen fouten bij andere mensen, zelf maakt hij ze niet.

Muay Thai Elite
01-01-2009, 18:22
Jij hebt duidelijk geen idee wat een warrior is. Dus als je op een off day verliest van een andere wereld klasse opponent ben je een lafaard?
Mijn punt staat. Velen zouden niet eens meer opstaan na die knie-left hook combinatie die flush landen, laat staan opstaan en je tegenstander KO te slaan met alle intenties! Daarvoor heb ik respect voor Hari, hij geeft nooit op. Mensen als jij proberen gewoon overal iets negatiefs van te maken omdat je hem haat.

Ben je nou echt zo'n kneus? Het is een lafaard omdat hij de 2e partij heeft gecancelled, het is geen warrior omdat hij geen respect heeft voor zijn tegenstanders en hij is een kakkerlak omdat hij constant loopt te zieken en geen fightspirit heeft. Ja als hij wint gaat alles goed, maar owee dat meneertje een keer hard op zijn bek gaat. Dan ligt het aan iedereen behalve hemzelf.

Muay Thai Elite
01-01-2009, 18:25
Mensen die het karakter en gedrag van Ali (pre- of postfight) vergelijken met het gedrag van Badr Hari zijn echt mentally challenged en hebben geen idee over wie ze het hebben. Daar wens ik dan ook allerminst een zinnige discussie mee aan te gaan. (Alsof ik dat zowieso al wil, lol) Wat een faggotry hier weer..

king
01-01-2009, 18:25
Beetje zwak van Badr. Eerst een grote mond en dan afhaken als hij KO gaat in z'n eigen spelletje. Zegt wederom iets over z'n karakter. Ondanks al het talent waarover hij beschikt wordt het nooit meer wat hem.

Ben trouwens benieuwd of z'n trainingsmaatje Melvin z'n plaats niet zou willen innemen tegen Alistair op MMA regels...! Lijkt me een interessante partij!!!

TOON
01-01-2009, 18:26
Jij hebt duidelijk geen idee wat een warrior is. Dus als je op een off day verliest van een andere wereld klasse opponent ben je een lafaard?
Mijn punt staat. Velen zouden niet eens meer opstaan na die knie-left hook combinatie die flush landen, laat staan opstaan en je tegenstander KO te slaan met alle intenties! Daarvoor heb ik respect voor Hari, hij geeft nooit op. Mensen als jij proberen gewoon overal iets negatiefs van te maken omdat je hem haat.

ik haat badr niet, ik vind het een fantastische vechter, maar hij heeft gewoon niet goed gevochten...klaar...punt... Hij had hetzelfde wat peter aerts had in de GP finale... kan gebeuren, life is a bitch.... maar om hem nou een warrior te noemen omdat ie na die KD helemaal los ging op Alistair (is mij overigens niet zo opgevallen, vond dat ali hem helemaal in the pocket had) gaat mij wat ver... dat bedoel ik met iets recht lullen wat krom is... badr heeft gewoon slecht gevochten en als je dan vind dat iemand een warrior is omdat ie na
een KD doorgaat...tja daar ken ik er nog wel wat meer van....

Justinian
01-01-2009, 18:27
Fijt is en blijft dat dit alles gewoon een slim zakelijk ding is... iedereen lult er over en het genereert een bats met aandacht...
Misschien wel, maar de meeste mensen op dit forum zijn liefhebbers en hebben het niet zo op dat soort acties. Ik zie Badr graag vechten en vind dat hij een fantastische stijl heeft. Dacht ook dat hij dat 'bad boy imago' wel een beetje ontgroeid was. Dat heeft die jongen mijns inziens ook niet nodig, want met zijn stijl alleen al krijgt voldoende aandacht.

Dat hij nou niet op MMA-regels wil vechten begrijp ik heel goed! Hij heeft nota bene in de 'thuiswedstrijd' een pak slaag gehad, dus heeft hij zich vast afgevraagd hoe een MMA-partij hem dan af zou gaan. Ik weet niet precies wat er is afgesproken, maar als hij inderdaad onvoorwaardelijk akkoord is gegaan met een K-1 en MMA partij tegen Alistair dan is het in ieder geval respectloos richting Alistair om nu af te haken. Alistair heeft zich aan zijn woord gehouden, je zou verwachten dat Badr dat ook doet.

blackadder
01-01-2009, 18:30
Jij hebt duidelijk geen idee wat een warrior is. Dus als je op een off day verliest van een andere wereld klasse opponent ben je een lafaard?
Nee. Je bent een lafaard als je na een nederlaag op eigen regels terugkrabbelt van de partij op Overeems regels. Ondanks je grote bek van te voren.

T15Boxing
01-01-2009, 18:31
Ben je nou echt zo'n kneus? Het is een lafaard omdat hij de 2e partij heeft gecancelled, het is geen warrior omdat hij geen respect heeft voor zijn tegenstanders en hij is een kakkerlak omdat hij constant loopt te zieken en geen fightspirit heeft. Ja als hij wint gaat alles goed, maar owee dat meneertje een keer hard op zijn bek gaat. Dan ligt het aan iedereen behalve hemzelf.

Nee hij is slim dat hij de 2e partij heeft gecancelled. Als je hersenen hebt dan weet je dat dat carriere-suicide is als je kijkt naar alle omstandigheden. Maar nee, in plaats daarvan denken haters als jij alleen maar aan de zelfbevredigende gedachte om Hari weer KO te zien gaan.

Warrior heeft niets te maken met sportsmanship. LEER ALLE TERMEN.

Waar ik het over heb is de heart hebben om nooit op te geven, en als alles tegen je is juist alles geven om terug te komen. Dat is wat ik zeg, en het is waar.

Justinian
01-01-2009, 18:32
Nee hij is slim dat hij de 2e partij heeft gecancelled. Als je hersenen hebt dan weet je dat dat carriere-suicide is als je kijkt naar alle omstandigheden.
Was dat tijdens het sluiten van de deal niet bekend dan?

sjaakie'tje
01-01-2009, 18:33
Who cares? Overeem heeft zijn deel van de buit al binnen, gewonne op KO van Hari op zijn eigen terrein. Waarom nog een mma match?

Muay Thai Elite
01-01-2009, 18:33
Waar ik het over heb is de heart hebben om nooit op te geven, en als alles tegen je is juist alles geven om terug te komen.

lol.... En dat is wat Badr noooit doet he, opgeven...

Justinian
01-01-2009, 18:33
Who cares? Overeem heeft zijn deel van de buit al binnen, gewonne op KO van Hari op zijn eigen terrein. Waarom nog een mma match?
Omdat het is afgesproken?

Muay Thai Elite
01-01-2009, 18:34
Warrior heeft niets te maken met sportsmanship. LEER ALLE TERMEN.


Ik zal nog s kijken op wikipedia en marokko.nl .. Misschien haal ik de termen door elkaar.

T15Boxing
01-01-2009, 18:35
ik haat badr niet, ik vind het een fantastische vechter, maar hij heeft gewoon niet goed gevochten...klaar...punt... Hij had hetzelfde wat peter aerts had in de GP finale... kan gebeuren, life is a bitch.... maar om hem nou een warrior te noemen omdat ie na die KD helemaal los ging op Alistair (is mij overigens niet zo opgevallen, vond dat ali hem helemaal in the pocket had) gaat mij wat ver... dat bedoel ik met iets recht lullen wat krom is... badr heeft gewoon slecht gevochten en als je dan vind dat iemand een warrior is omdat ie na
een KD doorgaat...tja daar ken ik er nog wel wat meer van....

Als je kijkt naar hoeveel vechters in zijn positie lang niet meer de wil zouden hebben om alles uit de kast te gooien op dat moment, dan is het vrij duidelijk dat Hari respect verdient voor zijn fighting spirit en dat hij tenminste niet opgaf.
Dat hij slecht had gevochten IS duidelijk, maar als je keuze zou hebben van hoe je keihard KO zou willen gaan, wil je dan liever vechtend neergaan, of als een quitter en bokszak vrijwillig neergaan en niet meer opstaan?

T15Boxing
01-01-2009, 18:38
Ik zal nog s kijken op wikipedia en marokko.nl .. Misschien haal ik de termen door elkaar.

marokko.nl? In een andere topic hebben ze het over racisme. Zou jij je daar even willen melden dat jij de enige bent die mischien racistische trekjes heeft?


lol.... En dat is wat Badr noooit doet he, opgeven...

Juistem :) Zo'n beetje als mensen als jij nooit opgeven om alles wat met Hari te maken heeft in een negatieve licht te zetten.

Dragao
01-01-2009, 18:38
Als je kijkt naar hoeveel vechters in zijn positie lang niet meer de wil zouden hebben om alles uit de kast te gooien op dat moment, dan is het vrij duidelijk dat Hari respect verdient voor zijn fighting spirit en dat hij tenminste niet opgaf.
Dat hij slecht had gevochten IS duidelijk, maar als je keuze zou hebben van hoe je keihard KO zou willen gaan, wil je dan liever vechtend neergaan, of als een quitter en bokszak vrijwillig neergaan en niet meer opstaan?


Denk eerder dat hij opstond om niet als een arschloch eruit te zien na alles wat hij had gezegd en dan een knnock down te krijgen in zijn eigen spelletje

TOON
01-01-2009, 18:41
Als je kijkt naar hoeveel vechters in zijn positie lang niet meer de wil zouden hebben om alles uit de kast te gooien op dat moment, dan is het vrij duidelijk dat Hari respect verdient voor zijn fighting spirit en dat hij tenminste niet opgaf.
Dat hij slecht had gevochten IS duidelijk, maar als je keuze zou hebben van hoe je keihard KO zou willen gaan, wil je dan liever vechtend neergaan, of als een quitter en bokszak vrijwillig neergaan en niet meer opstaan?

ik ga je gewoon reps geven man! je hebt er voor gezorgd dat ik met mn laptop van de bank ben gekomen om boven te checken of mijn vriendin niet achter de pc als T15Boxing zit te posten....daar heb ik zo'n zelfde soort gesprekken mee....

vind je deze broek mooi
mwah
dus ik ben dik in deze broek ja?
nee schatje dat zeg ik niet...
ja maar je vind dat deze broek me niet goed staat toch?
nee hij staat je wel goed schat
en net zei je nog van niet? wat is het nou???

zucht....

ik heb respect voor iedere vechter die uberhaupt in de ring stapt...dus JA BADR is een warrior dat ie na de KD doorgaat....en Overeem is een WARRIOR omdat ie het gevecht met Badr aangaat op K1 regels... iedere vechter die na een KD doorgaat is een WARRIOR

WHOEHAAAA!!!!

Jarno
01-01-2009, 18:41
Misschien wel, maar de meeste mensen op dit forum zijn liefhebbers en hebben het niet zo op dat soort acties. Ik zie Badr graag vechten en vind dat hij een fantastische stijl heeft. Dacht ook dat hij dat 'bad boy imago' wel een beetje ontgroeid was. Dat heeft die jongen mijns inziens ook niet nodig, want met zijn stijl alleen al krijgt voldoende aandacht.

Dat hij nou niet op MMA-regels wil vechten begrijp ik heel goed! Hij heeft nota bene in de 'thuiswedstrijd' een pak slaag gehad, dus heeft hij zich vast afgevraagd hoe een MMA-partij hem dan af zou gaan. Ik weet niet precies wat er is afgesproken, maar als hij inderdaad onvoorwaardelijk akkoord is gegaan met een K-1 en MMA partij tegen Alistair dan is het in ieder geval respectloos richting Alistair om nu af te haken. Alistair heeft zich aan zijn woord gehouden, je zou verwachten dat Badr dat ook doet.

Mijns inziens krijgt hij met zijn stijl waardering en aandacht van de liefhebbers zoals wij. Maar zoals al vaker geschreven door anderen liep de aandacht terug voor de K1. Door dit soort acties (hoe verwerpelijk anderen ze ook vinden) hebben veel noobs de sport ook ontdekt merk ik in mijn omgeving, want badboys doen het goed...

De vergelijking met Frazier/Ali~Hari/Graham is misschien krom, maar was puur om een punt van een zakelijk scenario te maken.

T15Boxing
01-01-2009, 18:42
Denk eerder dat hij opstond om niet als een arschloch eruit te zien na alles wat hij had gezegd en dan een knnock down te krijgen in zijn eigen spelletje

Oh jaa vandaar:rolleyes:
Haha zoals ik zei, haters willen alles negatief neer zetten. Ik weet niet of jij zelf vecht maar fighters zien het ook op de zelfde manier.

T15Boxing
01-01-2009, 18:45
ik ga je gewoon reps geven man! je hebt er voor gezorgd dat ik met mn laptop van de bank ben gekomen om boven te checken of mijn vriendin niet achter de pc als T15Boxing zit te posten....daar heb ik zo'n zelfde soort gesprekken mee....

vind je deze broek mooi
mwah
dus ik ben dik in deze broek ja?
nee schatje dat zeg ik niet...
ja maar je vind dat deze broek me niet goed staat toch?
nee hij staat je wel goed schat
en net zei je nog van niet? wat is het nou???

zucht....

ik heb respect voor iedere vechter die uberhaupt in de ring stapt...dus JA BADR is een warrior dat ie na de KD doorgaat....en Overeem is een WARRIOR omdat ie het gevecht met Badr aangaat op K1 regels... iedere vechter die na een KD doorgaat is een WARRIOR

WHOEHAAAA!!!!

Tja, ik heb altijd wel zin in een goede debat.:) Blijkbaar heb ik je veel laten na denken met mijn posts.
Maar goed, ik weet niet of je sarcastisch bent, maar yes, zo is het.

Biiyen
01-01-2009, 18:46
Badr roept het allemaal over zichzelf af. Wat je zaait zul je oogsten, en Badr zaait haat. Je kan niet van mensen verwachten dat ze je aardig vinden als je ze continu loopt te zieken en te zeiken. Het is "grappig" als iemand trash talked, maar het is nog veel grappiger als iemand die eerst trash talked van een koude kermis thuiskomt.

En Badr komt er regelmatig van terug... Leko, Graham en nu Overeem.

Het is niet voor niets dat in de WWE "slechterikken" trash talken en daarna klop krijgen van de "held". Het is een bewezen formule en niet voor niets de kern van de hele show worstel industrie! Badr wil graagt de Bad By zijn, dat kan! Maar ben dan niet verbaasd als het overgrootte deel van de fans je dolgraag op je bek ziet gaan.

Dragao
01-01-2009, 18:46
Oh jaa vandaar:rolleyes:
Haha zoals ik zei, haters willen alles negatief neer zetten. Ik weet niet of jij zelf vecht maar fighters zien het ook op de zelfde manier.


tja en nutthuggers willen alles positief neerzetten.
Zo kun je alles verdraaien naar hoe je het wil zien.

Niemand kan ontkennen dat Hari een goede en spectaculaire vechter is, alleen er is een verschil tussen trash talken en gewoon poep praten.

Hij is op z'n plaats gezet hopelijk heeft hij ervan geleerd en gaat hij gewoon verder met vechten.

Muay Thai Elite
01-01-2009, 18:47
marokko.nl? In een andere topic hebben ze het over racisme. Zou jij je daar even willen melden dat jij de enige bent die mischien racistische trekjes heeft?

Juistem :) Zo'n beetje als mensen als jij nooit opgeven om alles wat met Hari te maken heeft in een negatieve licht te zetten.

Ten eerste, wat is er racistisch aan die opmerking over marokko.nl? Naar mijn weten is Hari een Marokkaan, en ik bedacht me dat het woord warrior in de Marokkaanse gemeenschap misschien een andere betekenis heeft dan hier in NL, Japan en de rest van de wereld. Vandaar mijn referentie.

Ten tweede: Wake up and smell the coffee, HARI HEEFT OPGEGEVEN! Maargoed, ik kan het net zo goed op een klaagbriefje schrijven en in de klaagmuur stoppen. Je hebt ongetwijfeld weer iets te zeggen wat totaal kant noch wal raakt.

123trisweat
01-01-2009, 18:51
hoop stiekem dat Badr nog een boete moet betalen voor het niet nakomen van het contract (ik ga er impliciet vanuit dat er een 2 partijen contract was).

hoop2 is dat dit soort gedrag niet alsnog wordt beloond met een titelgevecht.

T15Boxing
01-01-2009, 18:53
Ten eerste, wat is er racistisch aan die opmerking over marokko.nl? Naar mijn weten is Hari een Marokkaan, en ik bedacht me dat het woord warrior in de Marokkaanse gemeenschap misschien een andere betekenis heeft dan hier in NL, Japan en de rest van de wereld. Vandaar mijn referentie.

Ten tweede: Wake up and smell the coffee, HARI HEEFT OPGEGEVEN! Maargoed, ik kan het net zo goed op een klaagbriefje schrijven en in de klaagmuur stoppen. Je hebt ongetwijfeld weer iets te zeggen wat totaal kant noch wal raakt.

Dat heb je je dan wel heel stom bedacht. Warrior is engels en niemand verdraait die term.

Hari opgegeven met wat? Hij verbreekt een MMA deal nadat hij een dag geleden een hersenschudding sessie kreeg die zijn carriere met een paar jaar kan verkorten als hij het weer wilt krijgen binnen een korte tijd. Of heb je het over the fight?

Dragao
01-01-2009, 18:56
Dat heb je je dan wel heel stom bedacht. Warrior is engels en niemand verdraait die term.

Hari opgegeven met wat? Hij verbreekt een MMA deal nadat hij een dag geleden een hersenschudding sessie kreeg die zijn carriere met een paar jaar kan verkorten als hij het weer wilt krijgen binnen een korte tijd. Of heb je het over the fight?

Verbrak hij ook zijn k-1 deal nadat hij k.o was geslagen door bijv Graham??

Dus wat is de redenatie erachter?

barclay
01-01-2009, 18:57
Is waarom heeft er niet eerst een mma gevecht plaats gevonden?

Badr kwam toch met die Belachelijke uitdaging. Het was te verwachten dat hij niet ging rollebollen met Ali.

T15boxing beter ga je gewoon naar kickboks.nl want ik krijg lichtelijk het idee dat de mensen je hier uitkotsen. want volgens mij heb jij niet het zelfde gevecht gezien als de rest van nederland. Naar mijn mening was er helemaal geen sprake van warriorism. Ali trok gewoon een can of woopass open.

Remy jij bent de volgende ! :twak:

MMA Rules !!

Kickbox smearbox ;)

TOON
01-01-2009, 18:58
het verbreken van die deal staat haaks op het beeld dat hij van zichzelf wil creeeren.

het beeld van een straatvechter
het beeld van iemand die na een gevecht zegt dat ie altijd en overal en tegen iedereen wil vechten staand of liggend...

of het nu verstandig is of niet, als je jezelf zo'n geweldige meneer bent moet je ook over de brug komen op momenten dat het je effe niet uitkomt...

blackadder
01-01-2009, 19:00
Verbrak hij ook zijn k-1 deal nadat hij k.o was geslagen door bijv Graham??

Dus wat is de redenatie erachter?
En Graham heeft hem toch wel wat harder gepakt dan Alistair.

T15Boxing
01-01-2009, 19:06
Verbrak hij ook zijn k-1 deal nadat hij k.o was geslagen door bijv Graham??

Dus wat is de redenatie erachter?

Hari nam een jaar lang een break na de Graham fiasco.




Badr is voornamelijk alleen met punt 2 bezig en in deze tijd waar alles breed word uitgemeten zie media/fora's etc heeft hij allemaal aan zich zelf te danken. En maakt hij zich niet druk want schijt aan alles heeft hij blijkbaar. Dus waarom jij je druk maakt als men zijn acties veroordeelt moet jij ons toch maar eens uitleggen.

Jullie begrijpen me verkeerd waarschijnlijk door jullie eigen paranoide haat jegens Hari. Ik heb nooit zijn acties buiten de ring goed gepraat, ik vind het zelf stom van hem maar dat is zijn eigen keus. Ook vind ik het erg stom dat hij een MMA deal heeft gemaakt, want hij keek over het feit dat dit kon gebeuren en bleef Overeem onderschatten. Waar ik een probleem mee heb is hevige BIAS, mensen die niet eens meer objectief zijn door alle haat. Ik heb het over de gevecht met mensen hier en wat er gisteren is gebeurt.

blackadder
01-01-2009, 19:07
Hari nam een jaar lang een break na de Graham fiasco.
Wat wil je? Graham had zijn kaak verbrijzeld. Da's niet hetzelfde.

Dragao
01-01-2009, 19:08
Hari nam een jaar lang een break na de Graham fiasco.




Jullie begrijpen me verkeerd waarschijnlijk door jullie eigen paranoide haat jegens Hari. Ik heb nooit zijn acties buiten de ring goed gepraat, ik vind het zelf stom van hem maar dat is zijn eigen keus. Ook vind ik het erg stom dat hij een MMA deal heeft gemaakt, want hij keek over het feit dat dit kon gebeuren en bleef Overeem onderschatten. Waar ik een probleem mee heb is hevige BIAS, mensen die niet eens meer objectief zijn door alle haat. Ik heb het over de gevecht met mensen hier en wat er gisteren is gebeurt.


Je zegt zelf dat het juist is dat hij de deal verbreekt, maar die partij kan toch gewoon opschuiven. Ik weet niet welke datum men heeft afgesproken, maar als hij zijn rust pakt kan die partij gewoon doorgaan, dus er hoeft niks verbroken te worden.

T15Boxing
01-01-2009, 19:09
Is waarom heeft er niet eerst een mma gevecht plaats gevonden?

Badr kwam toch met die Belachelijke uitdaging. Het was te verwachten dat hij niet ging rollebollen met Ali.

T15boxing beter ga je gewoon naar kickboks.nl want ik krijg lichtelijk het idee dat de mensen je hier uitkotsen. want volgens mij heb jij niet het zelfde gevecht gezien als de rest van nederland. Naar mijn mening was er helemaal geen sprake van warriorism. Ali trok gewoon een can of woopass open.

Nah, ik post waar ik wil, je ziet me geen regels verbreken hier dus ik heb alle recht om mijn mening te uitten:)
Er was wel sprake van warriorism, en ik wed dat als Ali in Hari's plaats was gisteren dan kreeg hij er vast wel credit voor.

The Bulldog
01-01-2009, 19:10
wat een gezeur allemaal...wat een gezeur...

De Deal was een 2 fight deal....BAdr had net als mij en heeeeeeel veel anderen verwacht dat ie op pure KB skills Overeem zou gaan aanpakken...

Oreveem heeft op een technisch zeer goede manier hem te grazen genomen....toch?

Overeem zou Badr zijn arm waarschijnlijk meenemen als souvernir na de MMA match????toch???

ik begrijp Badr wel....zou hij nog een extra potje whoopass krijgen tijden een MMA partij .... wat door hem bestempeld is als knuffelen...

vind het wel slap.....erg slap....en dat heeft hem samen met zijn actie in de k-1 finale voor mij als DE verliezer van dit jaar gemaakt....zijn instelling....(want knokken kan die als de beste)

T15Boxing
01-01-2009, 19:12
Je zegt zelf dat het juist is dat hij de deal verbreekt, maar die partij kan toch gewoon opschuiven. Ik weet niet welke datum men heeft afgesproken, maar als hij zijn rust pakt kan die partij gewoon doorgaan, dus er hoeft niks verbroken te worden.

Het is duidelijk dat ook als Hari op zn best is, hij zal altijd moeite hebben met Overeem. Styles mismatch noemen we dat in Boxing.
Dus een MMA match, waar OVEREEM dan de voordeel heeft, is niet echt zinvol voor Hari.

Ik zou graag een K1 rules rematch willen zien in de toekomst.



Wat wil je? Graham had zijn kaak verbrijzeld. Da's niet hetzelfde.


Dragao probeerde het te vergelijken met de Hari-Overeem contract situatie.

blackadder
01-01-2009, 19:19
Het is duidelijk dat ook als Hari op zn best is, hij zal altijd moeite hebben met Overeem. Styles mismatch noemen we dat in Boxing.
Dus een MMA match, waar OVEREEM dan de voordeel heeft, is niet echt zinvol voor Hari.
Ach. En hetzelfde gold niet voor Overeem? Maar die kwam toch ook gewoon opdagen?




Dragao probeerde het te vergelijken met de Hari-Overeem contract situatie.
Omdat jij loopt te roepen dat:

Hij verbreekt een MMA deal nadat hij een dag geleden een hersenschudding sessie kreeg die zijn carriere met een paar jaar kan verkorten als hij het weer wilt krijgen binnen een korte tijd.
De KO tegen Graham was toch echt wat heftiger en ondanks dat is hij niet met K-1 gestopt. Dus jou redenatie voor het terugkrabbelen van Badr Hari van de rematch op MMA regels, zoals van te voren afgesproken, raakt kant noch wal.

oliebol
01-01-2009, 19:20
T15Boxing waarom kom je überhaupt op een forum als je niet naar andere mensen hun mening luistert, je geeft je eigen mening weer als een feit en iedereen die het daar niet mee eens is heeft het fout. Dan denk ik dat je hier gewoon niet op je plek bent hoor.

ijsbier
01-01-2009, 19:26
Als Badr niet zou kickboksen zou hij al lang in de long-stay afdeling van de tbs kliniek zitten, die vent(jongetje) is geestelijk gehandicapt.

of je dit positief moet zien weet ik nog niet zo.....

TOON
01-01-2009, 19:26
badr haters dat we zijn!!!

T15Boxing
01-01-2009, 19:27
Ach. En hetzelfde gold niet voor Overeem? Maar die kwam toch ook gewoon opdagen?

Laat me jou iets vragen. Als badr Hari en Overeem gisteren vochten met MMA regels, en Hari won op de zelfde wijze als Overeem gister, zou je het dan nog verstandig vinden van Ali om tegen Hari te knokken met K1 regels?




Omdat jij loopt te roepen dat:

Hij verbreekt een MMA deal nadat hij een dag geleden een hersenschudding sessie kreeg die zijn carriere met een paar jaar kan verkorten als hij het weer wilt krijgen binnen een korte tijd.
De KO tegen Graham was toch echt wat heftiger en ondanks dat is hij niet met K-1 gestopt. Dus jou redenatie voor het terugkrabbelen van Badr Hari van de rematch op MMA regels, zoals van te voren afgesproken, raakt kant noch wal.


Compleet verschillende omstandigheden.

-Hari deed het goed in de graham gevecht, totdat een lucky kick hem KO sloeg en zn kaak op meerdere plaatsen brak.

-Hij nam een jaar lang een break. Dat is meer dan genoeg om te herstellen.

Tegen Overeem was hij volledig gedomineert en het had niets met geluk te maken, behalve dan dat Badr niet op zn best was.
En die rematch is al binnen korte tijd. Na zo'n KO heb je lange rust nodig. Tenminste, als je een lange carriere wilt met zo min mogelijk hersenbeschadiging.

barclay
01-01-2009, 19:30
Dit lijkt me een mooi moment voor hari om er helemaal mee te stoppen.
Wat zo wil je toch geen bekend figuur zijn. Een grote blaffoe en dan snoeiharde klappoes op je irkipaser ( om het maar ff in het vakjargon te zeggen )
:twak:

ijsbier
01-01-2009, 19:31
Laat me jou iets vragen. Als badr Hari en Overeem gisteren vochten met MMA regels, en Hari won op de zelfde wijze als Overeem gister, zou je het dan nog verstandig vinden van Ali om tegen Hari te knokken met K1 regels?


ja dat was dus gewoon de afspraak gast.... :bash:

"een man een man, een woord een woord"

ijsbier
01-01-2009, 19:33
En die rematch is al binnen korte tijd. Na zo'n KO heb je lange rust nodig. Tenminste, als je een lange carriere wilt met zo min mogelijk hersenbeschadiging.

Nou daar hoeft Badr zich geen zorgen meer om te maken hoor :lol:

barclay
01-01-2009, 19:34
-Hari deed het goed in de graham gevecht, totdat een lucky kick hem KO sloeg en zn kaak op meerdere plaatsen brak.

Ja ik leest het al een echte kenner. Ga lekker slapen joh!

Laat de volwassenen met rust.

Je moet niet praten om het praten. Gewoon je mondje dicht houden.

blackadder
01-01-2009, 19:34
Laat me jou iets vragen. Als badr Hari en Overeem gisteren vochten met MMA regels, en Hari won op de zelfde wijze als Overeem gister, zou je het dan nog verstandig vinden van Ali om tegen Hari te knokken met K1 regels?
Verstandig misschien niet maar als Overeem op TV de ring was ingestapt en K-1'ers een stel mietjes had genoemd die bang zijn om te knuffelen en hun gevoelens te uiten en hij een deal voor zo'n partij accepteert verwacht ik wel dat hij zich daaran houdt. In Badr Hari's geval doet het dan ook nog weer eens afbreuk aan zijn *ahum* "excuses" richting de fans na zijn schandalige vertoning tegen Bonjasky. Hij wou de fans toch laten zien dat hij een echte sportman is? En dan nu snel terugkrabbelen? Niet very sportsman like.




Compleet verschillende omstandigheden.

-Hari deed het goed in de graham gevecht, totdat een lucky kick hem KO sloeg en zn kaak op meerdere plaatsen brak.

-Hij nam een jaar lang een break. Dat is meer dan genoeg om te herstellen.

Tegen Overeem was hij volledig gedomineert en het had niets met geluk te maken, behalve dan dat Badr niet op zn best was.
En die rematch is al binnen korte tijd. Na zo'n KO heb je lange rust nodig. Tenminste, als je een lange carriere wilt met zo min mogelijk hersenbeschadiging.Doet er niet toe. Hij heeft de uitdaging geuit. Overeem heeft aangenomen. Badr Hari wil ineens niet meer. De rematch kan men desnoods een paar weken verschuiven. Zou de FEG vast zondermeer doen.

Ben
01-01-2009, 19:35
vind het gewoon top dat allister hem gewoon ko slaat op zn eigen terein hoe goed is allister op dit moment

T15Boxing
01-01-2009, 19:44
-Hari deed het goed in de graham gevecht, totdat een lucky kick hem KO sloeg en zn kaak op meerdere plaatsen brak.

Ja ik leest het al een echte kenner. Ga lekker slapen joh!

Laat de volwassenen met rust.

Je moet niet praten om het praten. Gewoon je mondje dicht houden.

Ohhh, je jaag me de stuipen op het lijf.:rolleyes:



Verstandig misschien niet maar als Overeem op TV de ring was ingestapt en K-1'ers een stel mietjes had genoemd die bang zijn om te knuffelen en hun gevoelens te uiten en hij een deal voor zo'n partij accepteert verwacht ik wel dat hij zich daaran houdt. In Badr Hari's geval doet het dan ook nog weer eens afbreuk aan zijn *ahum* "excuses" richting de fans na zijn schandalige vertoning tegen Bonjasky. Hij wou de fans toch laten zien dat hij een echte sportman is? En dan nu snel terugkrabbelen? Niet very sportsman like.

En weer doe je alsof er niets is gebeurt. Die dominante KO van gisteren, dat is de reden. Dit weet je allemaal, maar je kunt het niet kwalijk nemen aan Badr dat hij denkt aan zijn gezondheid en langdurigheid van zijn carriere in plaats van zijn haters weer masturbatie materiaal te geven met nog een KO verlies.

Zoals ik zei, ik vind het wel heel dom van Hari om uberhaupt zo'n contract te tekenen.


Doet er niet toe. Hij heeft de uitdaging geuit. Overeem heeft aangenomen. Badr Hari wil ineens niet meer. De rematch kan men desnoods een paar weken verschuiven. Zou de FEG vast zondermeer doen.

Doet er niet, omdat het jou niet goed uitkomt?
"ineens" doe niet alsof er niets is gebeurt man. Ik ben het met jullie eens dat hij dom genoeg was om die contract te accepteren.

T15Boxing
01-01-2009, 19:46
Hahahaha idd nu praat hij echt onzin... die trap was een gerichtte aktie.. het is niet zo dat Badr per ongeluk zijn voet kopte :lol::lol:

Nu kan ik de beste man al helemaal niet meer serieus nemen.

Zullen we hem maar met z'n alleen op MUTE zetten :whistling:


Hahaha, hebben jullie meer dan 2 wetstrijden gezien van Graham? Hij doet die ballerina actie wel erg vaak, en 90% van de tijd mist hij en zet hij zichzelf voor shut. Zelfs tegen Hari eerste keer had hij al paar keer gemist. Het was puur LUCK. Niets meer.

T15Boxing
01-01-2009, 19:48
Hahahaha idd nu praat hij echt onzin... die trap was een gerichtte aktie.. het is niet zo dat Badr per ongeluk zijn voet kopte :lol::lol:

Nu kan ik de beste man al helemaal niet meer serieus nemen.

Zullen we hem maar met z'n alleen op MUTE zetten :whistling:


Het is goed om wat balans te hebben op een forum. Jullie zoudden er belachelijk uitzien als het alleen maar een Hari-hating sausage fest was hiero.

De dikke nudist
01-01-2009, 19:48
"een man een man, een woord een woord"

dat

/thread

T15Boxing
01-01-2009, 19:51
Kerel begin te relativeren a.u.b.


Die ballerina trap zoals jij dat omschrijft is een gerichte aktie. Dat hij vaak mist is een 2de.

Bij Badr was het raak in de roos zeg maar.

En het is zeg maar een feit dat Hari een betere vechter is dan Graham, want zonder die kick te raken, is hij niets vergeleken met Hari.
En het is meestal geen gerichte aktie. Kijk bij het einde van de tweede Hari gevecht, ik heb nog nooit zoiets belachelijks gezien:lol:

barclay
01-01-2009, 19:55
Het was hier altijd leuk zonder dat gezeik van jou meneer 25 posts.


Rot gewoon op dan!

je hoort hier niet en je bent irritant.

lastpak, stop er gewoon mee


Het is goed om wat balans te hebben op een forum. Jullie zoudden er belachelijk uitzien als het alleen maar een Hari-hating sausage fest was hiero.

barclay
01-01-2009, 19:56
Die domme teksten van jou.


En het is zeg maar een feit dat Hari een betere vechter is dan Graham, want zonder die kick te raken, is hij niets vergeleken met Hari.
En het is meestal geen gerichte aktie. Kijk bij het einde van de tweede Hari gevecht, ik heb nog nooit zoiets belachelijks gezien:lol:

Chico
01-01-2009, 19:59
http://lh5.ggpht.com/carlos57775/SCobc6EL_hI/AAAAAAAABys/RG0y66Z3ZDY/s288/Don't%20feed%20the%20troll.jpg

The Bulldog
01-01-2009, 20:00
Laat me jou iets vragen. Als badr Hari en Overeem gisteren vochten met MMA regels, en Hari won op de zelfde wijze als Overeem gister, zou je het dan nog verstandig vinden van Ali om tegen Hari te knokken met K1 regels?




verstandig???? mwa...

mannelijk, straight en warrior....HELL YEAH....

T15Boxing
01-01-2009, 20:00
barclay, mischien moet je stoppen met huilen en mij vertellen wat ik doe dat de regels verbreekt? Ik post gewoon mijn mening over de recente Hari/Overeem situatie zonder mensen te beledigen. Als je niet leuk vind wat je hoort dan is dat jouw probleem vriend.

oliebol
01-01-2009, 20:07
maar als je het toch met niemand eens bent wat is er voor jouw dan de lol aan om iedereen tegen je te hebben?

YoMarK
01-01-2009, 20:07
T15Boxing: ik denk dat velen hier gewoonweg niet snappen waarom en hoe jij met kromme commentaren alles van Hari wil vergoeilijken.

Hari is een leuke vechter om te bekijken, maar zeker niet de beste, en bovendien heeft hij een slechte( waardeloos zelfs ) persoonlijkheid, en is onsportief.
Daarnaast(en dat is waar het over gaat in deze thread): hij heeft geen ballen, anders was hij ook gewoon die MMA partij gaan vechten zoals afgespoken. Je moet je gewoon aan je woord houden, zeker als je iets met zoveel bombarie aankondigd.

T15Boxing
01-01-2009, 20:27
T15Boxing: ik denk dat velen hier gewoonweg niet snappen waarom en hoe jij met kromme commentaren alles van Hari wil vergoeilijken.

Hari is een leuke vechter om te bekijken, maar zeker niet de beste, en bovendien heeft hij een slechte( waardeloos zelfs ) persoonlijkheid, en is onsportief.
Daarnaast(en dat is waar het over gaat in deze thread): hij heeft geen ballen, anders was hij ook gewoon die MMA partij gaan vechten zoals afgespoken. Je moet je gewoon aan je woord houden, zeker als je iets met zoveel bombarie aankondigd.

Alles vergoeilijken? Jullie negeren blijkbaar alle dingen waar ik mee eens ben. Zoals het feit dat het echt stom was van Badr om zo'n contract te tekenen.
Of alle credit die ik Overeem gaf.
Dat is tenminste iets. Maar, alle haters hier zijn totaal niet objectief en zijn alleen geinteresseerd om Hari neer te halen.

Dat ballen en lef gedoe hebben we al besproken. Geen van Hari's haters zouden uberhaupt nog opstaan na die eerste knockdown.
En die contract verbreken is verstandig.


Uiteindelijk gaat het om de winst... en de winnaar was wie ook alweer T15 ?

Dus wie was de betere op dat momet ? Als Badr beter was op dat moment dan had hij die "ballerina" trap wel ontweken niet waar ?

En wie betwijfelt hier dat Badr geen betere vechter is dan Graham dan ?

Je probeert steeds illegaal munitie te verkrijgen hier om je verhaal kracht te geven alleen zie je niet in dat het zo transperant is waar je mee bezig bent.

Iemand vergeleek Graham/Hari met Overeem/Hari. Mijn punt is dat Graham met een lucky kick had gewonnen in een wetstrijd die niet eenzijdig was. Overeem won in een eenzijdige wetstrijd met goede combinaties.

T15Boxing
01-01-2009, 20:29
Daar kickt hij op.. het maakt niet uit of je gelijk hebt of niet hij zal zich ten alle tijden rebels gedragen.

Een duidelijk iemand die Badr als voorbeeld neemt in zijn levensstandaard... iemand die tegen het wangedrag van Badr op kijkt zeg maar :D:lol::D:lol: Hij heeft last van de Hari syndroom :ehhh:

Ohhh zit het zo? Ik wist niet dat je mij kent en precies weet wat mijn bedoelingen zijn?:)

Garcia
01-01-2009, 20:32
Het was hier altijd leuk zonder dat gezeik van jou meneer 25 posts.


Rot gewoon op dan!

je hoort hier niet en je bent irritant.

lastpak, stop er gewoon mee

Ik neem aan dat iedereen z'n eigen mening mag geven op dit forum. Dat jij het er niet mee eens ben (en meerdere zo te zien :lol:) wil nog niet zeggen dat hij geen bijdragen mag leveren aan het forum.

En trouwens, ik begin het net leuk te vinden!!

Iemand ook wat popcorn?? Heb genoeg :lol:

/Continue

oliebol
01-01-2009, 20:32
Ohhh zit het zo? Ik wist niet dat je mij kent en precies weet wat mijn bedoelingen zijn?:)

waarom doe je het dan?

El Bambino
01-01-2009, 20:47
marokko.nl? In een andere topic hebben ze het over racisme. Zou jij je daar even willen melden dat jij de enige bent die mischien racistische trekjes heeft?



Juistem :) Zo'n beetje als mensen als jij nooit opgeven om alles wat met Hari te maken heeft in een negatieve licht te zetten.

HAHAHA hij kan beter bij de telegraaf gaan werken, daar lees ik altijd negatieve nieuws over mocros, nooit positieve nieuws, hij zal het vast goed doen :thup:

barclay
01-01-2009, 20:51
barclay, mischien moet je stoppen met huilen en mij vertellen wat ik doe dat de regels verbreekt? Ik post gewoon mijn mening over de recente Hari/Overeem situatie zonder mensen te beledigen. Als je niet leuk vind wat je hoort dan is dat jouw probleem vriend.

Ik jank niet. jij jankt!

hoe kun je dat een mening noemen man.... te triest gewoon.

Je maakt niks concreet hier. Zitten 25 man tegen je aan te lullen en je hebt het nog niet door. Je argumenten lijken op die van een 15 jarig trutje met een leerachterstand. Dit forum heeft heeft veel aanzien in nl en zorgt elke dag voor veel concrete info en jij verpest dat door overal die domme hersenspinsels tussen te zetten.

Lees gvd eens iets voor je gaat blaten schaap en loop het mooie forum niet te verpesten.

:thown:

barclay
01-01-2009, 20:54
(Y)

barclay
01-01-2009, 20:58
http://k-1sport.de/gallery/000926b.jpg

barclay
01-01-2009, 21:00
http://img83.imageshack.us/img83/8886/photo07b7vf.jpg

T15Boxing
01-01-2009, 21:01
Ik jank niet. jij jankt!

hoe kun je dat een mening noemen man.... te triest gewoon.

Je maakt niks concreet hier. Zitten 25 man tegen je aan te lullen en je hebt het nog niet door. Je argumenten lijken op die van een 15 jarig trutje met een leerachterstand. Dit forum heeft heeft veel aanzien in nl en zorgt elke dag voor veel concrete info en jij verpest dat door overal die domme hersenspinsels tussen te zetten.

Lees gvd eens iets voor je gaat blaten schaap en loop het mooie forum niet te verpesten.

:thown:

En je blijft huilen:lol: Je zegt wel ik ben de enige dit en dat. Maar jij bent de enige die hier zit te huilen omdat ie niet leuk vind wat ie leest. Hier is wat een van de langere members net zei:


Ik neem aan dat iedereen z'n eigen mening mag geven op dit forum. Dat jij het er niet mee eens ben (en meerdere zo te zien :lol:) wil nog niet zeggen dat hij geen bijdragen mag leveren aan het forum.


Hey barclay maat, hier heb je advies, NEGEER iets als je het niet leuk vind in plaats van te zeuren. jij kunt duidelijk niks brengen aan deze discussie. Jij kunt er duidelijk tegen dat ik Hari niet haat en niet voldoe aan deze MMA supremacy.

en oliebol

waarom doe je het dan?

Zelfde reden als iemand anders reageert als ie ergens niet mee eens is. Tenzij je een eenzijdige forum wilt waar objectiviteit niet bestaat, moet je mensen hun gang laten gaan.

barclay
01-01-2009, 21:02
http://popseoul.files.wordpress.com/2007/11/20071101choihongmin.jpg

Hungman met zijn grote pik in dat kleine kutje!

jesselaar
01-01-2009, 21:08
Het verschil tussen Badr en Ali is dat Ali een intelligente man/bokser was.
Badr is een domme jongen
(ongeleid projectiel) met heel veel fightingskills waar hij goed gebruik van maakt. Maar als het om de echte grote mensenwereld gaat dan werkt het niet helemaal lekker in zijn bovenkamer.En dat is zo zonde want hij maakt het alleen maar moeilijk voor zich zelf en omgeving. Als deze jongen nou is volwassen zou worden dan zou hij alles uit de kan kunnen halen.Badr heeft gewoon last van de Tyson syndroom.


En om even OT te zijn... ik heb al dagen geleden aangegeven dat hij nooit die MMA pot zou draaien. Dat zou niet verstandig zijn voor hem, en zijn management zou het nooit toe laten. Alistair zou hem voor lange periode kunnen beschadigen en dat zou tenkoste gaan van de knaken en carriere in de K1




Dus waarom Badr ja heeft gezegd om vervolgens als een dief in de nacht weg te sluipen snap ik niet. Dit is alleen maar gezichtsverlies en karaktermoord zover hij nog over karakter beschikt.



badr is nog jong en heeft nog vele jaren te gaan en word zelf door k1 zo neer gezet alle introfilmpjes zijn het bewijs hier van en ook gezien de vele aandacht is het bewijs dat dit werkt en veel media aandacht krijgt
alistair heeft hem weer met bijde benen op de grond gezet en dit kan alleen maar positief zijn voor zijn ontwikkeling
je moet ook niet vergeten dat alistair ook niet zo respectvol was over cro cop en hij de rematch ook eerst nog moet winnen neemt niet weg dat hij een geweldige wedstrijd tegen badr heeft neergezet props ali superrr
maar ga niet dezelfde weg inslaan als badr ook niet als dream of k1 dit van je verwacht .

blackadder
01-01-2009, 21:09
En weer doe je alsof er niets is gebeurt. Die dominante KO van gisteren, dat is de reden. Dit weet je allemaal, maar je kunt het niet kwalijk nemen aan Badr dat hij denkt aan zijn gezondheid en langdurigheid van zijn carriere in plaats van zijn haters weer masturbatie materiaal te geven met nog een KO verlies.
Ik dacht dat jij poste zonder te beledigen? :rolleyes:
En ja. Ik kan het hem wel kwalijk nemen. Hou dan ook je rotsmoel dicht als je achteraf toch niet daad bij je woord durft te voegen.



Doet er niet, omdat het jou niet goed uitkomt?
"ineens" doe niet alsof er niets is gebeurt man. Ik ben het met jullie eens dat hij dom genoeg was om die contract te accepteren.Ik vind niet dat hij dom was om de deal te accepteren. Hij was dom om de ring in te stappen en zijn grote bek open te trekken. En hij en zijn aanhang zijn dom om te denken dat hij respect hoort te krijgen voor zijn beslissing om nu snel terug te komen op die deal die hij zelf over zich heeft afgeroepen.

T15Boxing
01-01-2009, 21:15
Ik dacht dat jij poste zonder te beledigen? :rolleyes:
En ja. Ik kan het hem wel kwalijk nemen. Hou dan ook je rotsmoel dicht als je achteraf toch niet daad bij je woord durft te voegen.

Voel je je aangesproken ivm masturbatie comment? Ik had het niet over 1 member of jou, ik bedoelde in het algemeen. Zoals je kunt zien aan barclay, hij kicked er echt op dus ik heb hier wel een punt.
Ik hou mijn smoel open, ik doe niks voor jou:)

Ik vind niet dat hij dom was om de deal te accepteren. Hij was dom om de ring in te stappen en zijn grote bek open te trekken. En hij en zijn aanhang zijn dom om te denken dat hij respect hoort te krijgen voor zijn beslissing om nu snel terug te komen op die deal die hij zelf over zich heeft afgeroepen.[/quote]

Hier slaat helemaal nergens op. Hij ging in de ring en trok zijn grote bek open? Dat was allemaal voor de fight, voordat hij in de ring ging. Dus daar heb jij een probleem mee.
En wie zegt dat ze er respect voor willen krijgen? Ze doen wat verstandig is, klaar.

blackadder
01-01-2009, 21:24
Voel je je aangesproken ivm masturbatie comment? Ik had het niet over 1 member of jou, ik bedoelde in het algemeen. Zoals je kunt zien aan barclay, hij kicked er echt op dus ik heb hier wel een punt.
Ik hou mijn smoel open, ik doe niks voor jou:)
Ik had het ook niet over jou maar over Badr Hari.



Hier slaat helemaal nergens op. Hij ging in de ring en trok zijn grote bek open? Dat was allemaal voor de fight, voordat hij in de ring ging. Dus daar heb jij een probleem mee.
En wie zegt dat ze er respect voor willen krijgen? Ze doen wat verstandig is, klaar.
Inderdaad. Voor de partij. Een partij die er zonder dat waarschijnlijk niet ervan was gekomen. En dan nu boter bij de vis en afmaken waar je aan bent begonnen en niet laf ertussen uitknijpen nu Overeem sterker bleek te zijn dan verwacht.

barclay
01-01-2009, 21:32
Voel je je aangesproken ivm masturbatie comment? Ik had het niet over 1 member of jou, ik bedoelde in het algemeen. Zoals je kunt zien aan barclay, hij kicked er echt op dus ik heb hier wel een punt.
Ik hou mijn smoel open, ik doe niks voor jou:)

Ik vind niet dat hij dom was om de deal te accepteren. Hij was dom om de ring in te stappen en zijn grote bek open te trekken. En hij en zijn aanhang zijn dom om te denken dat hij respect hoort te krijgen voor zijn beslissing om nu snel terug te komen op die deal die hij zelf over zich heeft afgeroepen.

Hier slaat helemaal nergens op. Hij ging in de ring en trok zijn grote bek open? Dat was allemaal voor de fight, voordat hij in de ring ging. Dus daar heb jij een probleem mee.
En wie zegt dat ze er respect voor willen krijgen? Ze doen wat verstandig is, klaar.[/quote]

Lees je ook wat je schrijft?

Hoelang ben jij al in nederland want volgens mij ligt hier het probleem.

Je bent echt geen verkeerde jongen, maar je nederlands is zo slecht dat je jezelf niet goed kan uitdrukken.

http://www.pcbdezaaier.nl/historie/vllezen.jpg

barclay
01-01-2009, 21:32
Oja je bent bokser niet?

Veel verloren?

T15Boxing
01-01-2009, 21:41
Ik had het ook niet over jou maar over Badr Hari.

Oh pardon:D Tja als Hari haters heeft door zijn bad guy act dan is dat terecht. Maar er is verschil tussen objectief zijn en blindeloos haten. Ik zie hier veel van de 2de.




Inderdaad. Voor de partij. Een partij die er zonder dat waarschijnlijk niet ervan was gekomen. En dan nu boter bij de vis en afmaken waar je aan bent begonnen en niet laf ertussen uitknijpen nu Overeem sterker bleek te zijn dan verwacht.


Zo zie jij het. Ik kijk naar alles en zie dat hij aan de andere kant geen keuze heeft tenzij zoals ik eerder zei, niet het beste voor zijn carriere wil.


Lees je ook wat je schrijft?

Hoelang ben jij al in nederland want volgens mij ligt hier het probleem.

Je bent echt geen verkeerde jongen, maar je nederlands is zo slecht dat je jezelf niet goed kan uitdrukken.

Hahaha. Dus na het huilen ging je over naar trollen i.e. plaatjes posten. En nu ga je over naar iets als spelfouten. Whats next, racisme/discriminatie?:lol:

barclay
01-01-2009, 21:45
kruip maar weer in die slachtoffer rol ....

Net als je vriendje....




Oh pardon:D Tja als Hari haters heeft door zijn bad guy act dan is dat terecht. Maar er is verschil tussen objectief zijn en blindeloos haten. Ik zie hier veel van de 2de.




Zo zie jij het. Ik kijk naar alles en zie dat hij aan de andere kant geen keuze heeft tenzij zoals ik eerder zei, niet het beste voor zijn carriere wil.



Hahaha. Dus na het huilen ging je over naar trollen i.e. plaatjes posten. En nu ga je over naar iets als spelfouten. Whats next, racisme/discriminatie?:lol:

De dikke nudist
01-01-2009, 21:46
T15 = correct, barclay en MTE zijn racisten.

Vooral MTE.

Fasada
01-01-2009, 21:48
Zelf geloof ik sterk in 'bad' karma en dat is bij Badr maar al te goed bewezen.

- Vechten met Graham op een persconferentie - Kaak gebroken

- Grote mond over Remy in hun eerste partij - Finale verliezen en geld kwijt

- MMA vechters pussy's noemen na Crocop vs Overeem - Harde KO Alistair

- Afspraak niet nakomen over een MMA wedstrijd - Respect verliezen

Ik blijf een fan van Badr zijn vechtstijl maar als persoon maakt hij zich keer op keer belachelijk om eerlijk te zijn. Je maakt een afspraak. Het is wel typerend dat ik wist dat dit ging gebeuren. Het was gewoon een onderhandelingstruc om er voor te zorgen dat de K-1 partij er zou komen op nieuwjaar en dat Badr zijn gemiste geld weer kon terug verdienen. Zelf vond ik het niet verstandig van Alistair om zo'n deal te sluiten en dan te beginnen met een K-1 partij omdat ik dacht dat hij deze zou verliezen en dat er een kans zou bestaan dat de rematch er niet van zou komen. Alistair heeft toch aangenomen met de veronderstellling dat de rematch er sowieso zou komen. Nu wint hij verrassend en zeggen mensen doodleuk dat het onverstandig is van Badr om een MMA wedstrijd te doen... Hallo?? Dat gaat toch nergens over.

Het hele badboy image heb ik totaal geen moeite mee en is ook leuk voor de sport, hou het bij trashtalking wat mij betreft om een partij op te hype. Ook niks mis mee. Dat hij een keer zich laat gaan kan ook nog weleens gebeuren (2x). Een afspraak niet nakomen kan je soms ook nog mee weg komen. Alleen hij is de enige die het voor elkaar krijgt om dit alles te doen en dan is bij mij de vraag wanneer is het genoeg?

Mack
01-01-2009, 21:52
*agrees with Fasada

Durfal
01-01-2009, 22:03
Tja...ik zeg je eerlijk....ik gunde Hari ook wel een pakslaag na zijn daden. Maar ik merk wel dat het op een gegevent moment niks meer te maken heeft met zijn karakter want de man heeft openlijk zijn excuses gemaakt en daarvan lezen we hier weinig van, dus mijn enige conclussie is dat het meer met zijn afkomst te maken heeft. En daaran doe ik niet mee!!!!

Onzin beetje vreemd om het maar weer eens over afkomst te hebben!!
Een deal is een deal punt uit!!
Dit is weer een totaal respectloze actie van Hari ja ook naar zichzelf toe,hij wil zo graag met Muhammad Ali vergeleken worden, maar Ali maakte zn grote mond gewoon wel waar!!
Als je een hoge boom wilt zijn vang je veel wind,dus gezwam over afkomst???
Dat is weer echt holland op zn smalst!!! sorry.......maar een man een man een woord een woord .............punt uit!!!

blackadder
01-01-2009, 22:09
Zo zie jij het. Ik kijk naar alles en zie dat hij aan de andere kant geen keuze heeft tenzij zoals ik eerder zei, niet het beste voor zijn carriere wil.

Kijk dan ook hier eens na. Badr Hari stapt de ring in en noemt MMA vechters pussies en wil wel eens zo'n pussy op K-1 regels pakken. Hij krijgt zijn zin en er wordt een deal voor een K-1 partij en een rematch op MMA regels gemaakt. Badr Hari wordt door de MMA pussy de grond ingeboord en roept snel dat hij een staande vechter is en niet op MMA regels zal vechten. Hoe lang denk je zal dit hem in zijn carriere nog blijven achtervolgen? Niet echt de slimste carriere move. Want dat Badr Hari voortaan zijn grote bek dicht zal houden is meer dan twijfelachtig. En zijn aanzien als vechter en sportsman zal er ook niet beter op worden.

barclay
01-01-2009, 23:20
en jij een vette klootzak


T15 = correct, barclay en MTE zijn racisten.

Vooral MTE.

ashi76
01-01-2009, 23:24
Tot mijn schrik zie ik dat deze topic een beetje uit de hand aan het lopen is.

TAKE IT 2 THE PIT GUYS !

ZakKa!
02-01-2009, 00:05
Waar is eigenlijk het bewijs dat het echt een 'deal' was dat Badr ook MMA zou vechten? Ik heb het uit Badr's mond nooit horen komen. Maarja, wel laag van Badr als dit werkelijk zo is. Dan vertoon je ook geen vechtershart.

anonymous001
02-01-2009, 00:08
Tot mijn schrik zie ik dat deze topic een beetje uit de hand aan het lopen is.

TAKE IT 2 THE PIT GUYS !

Let's!

Ik heb wel zin om Barclay te vernederen...

ZakKa!
02-01-2009, 00:13
Waarom zeurt iedereen over Badr zijn grote mond? Allistair heeft ook laten zien dat hij een grote mond kan hebben tegen Crocop of niet?

barclay
02-01-2009, 00:14
Let's!

Ik heb wel zin om Barclay te vernederen...

Kom maar op.

Lets get it on!

anonymous001
02-01-2009, 00:16
Kom maar op.

Lets get it on!

Slokje teveel op vannacht, jongen?

ashi76
02-01-2009, 00:18
FF serieus.

In de pit mannen.
Hier on-topic !

anonymous001
02-01-2009, 00:19
T15 = correct, barclay en MTE zijn racisten.

Vooral MTE.

Grapje, right?

O ja... 011, onze huiscynicus...

ashi76
02-01-2009, 00:23
Het lijk wel of ik tegen zak met gras aan het praten ben. :eek:

Even voor de duidelijkheid:
Bovenstaande flame war kan voortgezet worden in de pit.
Degene die hier in deze topic over door gaat krijgt een ban voor een dag.

Guillermo
02-01-2009, 06:19
Het enige wat ik wil weten is waar Badr zijn tatoo heeft laten zetten, ik wil er ook zo eentje op me rug man, je weet toch.:whistling:

Tony
02-01-2009, 09:20
Volgens mij levert Wheelie die... Kan je kopen per rol (of mat)... Alleen zijn die van wheelie groen.

(wheelie deed toch in kunstgras, niet?)

Jessica
02-01-2009, 09:44
Tja, ik heb altijd wel zin in een goede debat.:) Blijkbaar heb ik je veel laten na denken met mijn posts.
Maar goed, ik weet niet of je sarcastisch bent, maar yes, zo is het.

aan 'n goed debat mag jij echt niet deel nemen hoor en jij zet echt niemand aan 't denken er word alleen gereageerd op je gezwets en daarna (niks) en wat duidelijk is is dat jij degene bent die erg krampachtig ergens aan probeert vast tehouden, open je oogjes is

renamer
02-01-2009, 10:25
Volgens mij levert Wheelie die... Kan je kopen per rol (of mat)... Alleen zijn die van wheelie groen.

(wheelie deed toch in kunstgras, niet?)

BROODROOF

(greenkeeper hier ;))

maruuuh vind badr een groote lafaard dat hij die mma partij niet doet.. ik snap wel dat hij het niet doet.. maar dan moet hij zijn smoelwerk maar eens dicht houden...

jan sensei kyokushin
02-01-2009, 11:51
Osu niet om het een of ander maar Alistair had Badr fijn geknepen plat gedrukt op m.m.a. regels pijn laten lijden badr had en half jaar niks kunnen doen om te herstellen van de schade , daar past Badr voor denk ik :)en het Team

osu

Justinian
02-01-2009, 11:53
Osu niet om het een of ander maar Alistair had Badr fijn geknepen plat gedrukt op m.m.a. regels pijn laten lijden badr had en half jaar niks kunnen doen om te herstellen van de schade , daar past Badr voor denk ik :)en het Team

osu
En dat had het team niet kunnen bedenken ten tijde van het sluiten van de deal*?




* er vanuit gaande dat dit idd zo is afgesproken ;)

MMAFAN-1122
02-01-2009, 11:55
Ik vind Badr geen laffaard... je bent al een winnaar als je in de ring staat... Wel is het jammer dat hij niet vecht op MMA regels tegen Allistair.!!!

jan sensei kyokushin
02-01-2009, 11:59
En dat had het team niet kunnen bedenken ten tijde van het sluiten van de deal*?




* er vanuit gaande dat dit idd zo is afgesproken ;)Osu daarom zet ik er achter en het team Justinian als als als zeg ik altijd Badr gewonnen had op K.1. regels van Alistair had het een ander verhaal geweest .

sportgroeten ;)

Wheelie
02-01-2009, 12:01
Ik vind Badr een van de beste K-1 vechters op dit moment, dat maakt de overwinning van Alistair nog indrukwekkender.
Het is het karakter van Badr wat de meeste mensen stoort en niet zijn vechtstijl.
Als Badr gewonnen had was die MMA partij er denk ik ook niet gekomen ;)

Justinian
02-01-2009, 12:03
Osu daarom zet ik er achter en het team Justinian :whistling:

sportgroeten ;)
Denk dat je me verkeerd begrijpt Jan ;) Ik bedoel te zeggen dat Badr en zijn team ook eeder - dus toen ze de deal sloten - hadden kunnen bedenken dat Alistair waarschijnlijk korte metten met Badr zou maken in een MMA wedstrijd.

jan sensei kyokushin
02-01-2009, 12:05
Denk dat je me verkeerd begrijpt Jan ;) Ik bedoel te zeggen dat Badr en zijn team ook eeder - dus toen ze de deal sloten - hadden kunnen bedenken dat Alistair waarschijnlijk korte metten met Badr zou maken in een MMA wedstrijd. x2 helemaal gelijk ik had nog een aanvulling gedaan op mijn post ;) naar jou
osu

Justinian
02-01-2009, 12:07
x2 helemaal gelijk ik had nog een aanvulling gedaan op mijn post ;) naar jou
osu

Osu! ;)

jan sensei kyokushin
02-01-2009, 12:12
Ik vind Badr een van de beste K-1 vechters op dit moment, dat maakt de overwinning van Alistair nog indrukwekkender.
Het is het karakter van Badr wat de meeste mensen stoort en niet zijn vechtstijl.
Als Badr gewonnen had was die MMA partij er denk ik ook niet gekomen ;)X 100000 klopt helemaal mee eens Wheelie en ik denk wel miljoenen vechtsportliefhebbers met ons .:)

sportgroeten

osu

Muay Thai Elite
02-01-2009, 12:15
Zonder pitwaardige opmerkingen is deze hele discussie echt lam..

Wiseguy
02-01-2009, 12:16
Wat een tenenkrommend topic is dit.

Objectiviteit is ver te zoeken.

Wees blij dat Badr zoveel spectaculaire partijen produceert of hij nou win of verliest. Als hij op zn bek gaat is dat toch alleen maar leuk voor jullie maar waarom die haat?
Het is en blijft entertainment. Aan het eind van de dag lacht Badr ons allemaal uit want kijk wat hij heeft bereikt en kijk wat wij hebben bereikt.



aan 'n goed debat mag jij echt niet deel nemen hoor en jij zet echt niemand aan 't denken er word alleen gereageerd op je gezwets en daarna (niks) en wat duidelijk is is dat jij degene bent die erg krampachtig ergens aan probeert vast tehouden, open je oogjes is

Kijk naar dit niveau is het gedaalt.

Ze beweert dat T15boxer zich ergens aan vasthoud maar vergeet daarbij dat de rest van het forum hetzelfde doet maar dan TEGEN Badr. Volgens mij is mevrouw een beetje selectief. Of is haar mening per definitie de waarheid en is de rest allemaal gezwets.

Ja je hebt gelijk Jessica. Het is nogal raar dat mensen zich ergens aan vasthouden in een debat. Want iedereen moet het toch met jou eens zijn want dan zou het een interessant debat zijn.

spacebox
02-01-2009, 12:16
Heel erg verstandig van Badr en zijn team. Iedereen weet dat hij hier niet zonder kleerscheuren uit zo komen. Ik had het gevecht in eerste instantie ook wel willen zien,maar na zo een pakie op k1 regels laat maar ik weet genoeg.

Het was mischien dom om Alistair uit te dagen op mma regels,en er een dual match van te maken. Maar hij kan zich liever terug trekken beter dan weer pakie krijgen en uiteraard gezonder. Wie wil het nieuwe jaar nou niet gezond beginen!?

Mischien Alistair tegen Remy of Sem die verdedigen wat beter :D

Muay Thai Elite
02-01-2009, 12:34
Ow voor de mensen die roepen dat het "EIGENLijK HEEL Slimm IS VAN BADr dat HIJ dIE 2e PaRTIj af HEeft GEZEGD LoL" : Dat snappen wij, echte vechters, ook wel. Het gaat alleen om het feit dat Hari:
1. 2 Partijen heeft afgesproken. Overeem was zelfs zo eervol de 1e partij op K-1 regels aan te gaan.
2. Hij niet als een echte man TOEGEEFT wat de echte reden is van het afzeggen van zijn 2e partij. Als hij gewoon, netjes met zijn staart tussen zijn benen en hoofd naar de grond, toegeeft dat hij van de 2e partij afziet omdat hij niet NOGMAALS KTFO wil gaan, dan snappen wij dat allemaal. We lachen hem dan nog steeds uit, maar hij is in ieder geval wel eerlijk. Geen fratsen, dat scheelt.

barclay
02-01-2009, 12:42
Ow voor de mensen die roepen dat het "EIGENLijK HEEL Slimm IS VAN BADr dat HIJ dIE 2e PaRTIj af HEeft GEZEGD LoL" : Dat snappen wij, echte vechters, ook wel. Het gaat alleen om het feit dat Hari:
1. 2 Partijen heeft afgesproken. Overeem was zelfs zo eervol de 1e partij op K-1 regels aan te gaan.
2. Hij niet als een echte man TOEGEEFT wat de echte reden is van het afzeggen van zijn 2e partij. Als hij gewoon, netjes met zijn staart tussen zijn benen en hoofd naar de grond, toegeeft dat hij van de 2e partij afziet omdat hij niet NOGMAALS KTFO wil gaan, dan snappen wij dat allemaal. We lachen hem dan nog steeds uit, maar hij is in ieder geval wel eerlijk. Geen fratsen, dat scheelt.

x2

ijsbier
02-01-2009, 12:43
x2

3x

el bastardo
02-01-2009, 12:44
Hoor ik daar 4?

renamer
02-01-2009, 12:47
nee das een 5x

Kingster
02-01-2009, 12:48
3x

x4

Worden er tijdens het opmaken geen clausules ingebouwd om beide partijen door te laten gaan? Zoiets in de trant van dat alistair veel cash krijgt als badr bewust de mma partij niet laat door gaan?

spacebox
02-01-2009, 12:53
Dat vind het hele forum zo een beetje dacht ik Daar is niks nieuws aan afspraak is afspraak toch Dat geldt ook op kinder forums

En een eerlijke reden van absentie geven natuurlijk ook Niks nieuws aan!!!!

Muay Thai Elite
02-01-2009, 12:54
Mijn eerste, maar zeker niet laatste, winpost van 2009 is een feit. Maak je borsten maar nat, bitches.

renamer
02-01-2009, 13:04
Ik heb al vaker hier geschreeuwd dat het een complot is en niet aan de orde zou zijn. Gelukkig geloven veel rtl boulevard kijkers hier nog in hoaxes.




Ik denk dat er hier op dit forum heel gezond over vechtsporten word gedacht.. om de mensen hier te bestempelen als rtl boulevard kijkers met het iq van .. sja vul dat zelf maar in vind ik nogal een belledeging van mixfight.nl .. ditsoort opmerkingen horen eerder thuis op forums waar ze nog over kickbox, kooivechten en freefight praten. Wij is mixfight.nl figuuren hebben gewoon het vertrouwen in badr gehad dat hij zijn grote smoel zou naarkomen... wij geloven nog in een vechtershart en mantalitijd

renamer
02-01-2009, 13:24
oppassen nu...

/discussie

Aarti
02-01-2009, 13:26
Enfin, deal of geen deal, maakt het wat uit? "ik hou van knokken, of het nou liggend of staand is". Dus of het wel of niet verstandig is, who cares, Hari maakt het niets uit.....
Dus Capleton, het idee om MMA te vechten van Hari is zo idioot nog niet....en of het nou Overeem is of van mijn part Sapp ofzo, het maakt Hari allemaal niets uit.

Aarti
02-01-2009, 13:31
lol

Als men hier wel een gezonde IQ had en verstand had over het vak dan kon men wel rijmen dat deze deal nergens op sloeg toch ? En dat het niet door zou gaan, waarom denk je dat er eerst een k1 gevecht kwam ipv een MMA ? Waar Badr die gasten publiekelijk heeft uitgekotst voor knuffeldieren... ging er dan bij niemand een belletje rinkelen ??

Bij jou dan ook niet, jij die het op neemt voor alle mixfight leden en beweert dat men van wanten weet hier ?

Ik geloof al jaren niet in de fabeltjeskrant wat jij ?

Dus de deal zo eens best waar kunnen zijn, want mensen met een gezond IQ verzinnen geen verhalen, maar gaan af wat de vechters zelf hebben gezegd..Oja, aangezien jij spellingsfouten bij anderen dikgedrukt houdt, het is "een gezond IQ"

Jessica
02-01-2009, 15:40
Wat een tenenkrommend topic is dit.

Objectiviteit is ver te zoeken.

Wees blij dat Badr zoveel spectaculaire partijen produceert of hij nou win of verliest. Als hij op zn bek gaat is dat toch alleen maar leuk voor jullie maar waarom die haat?
Het is en blijft entertainment. Aan het eind van de dag lacht Badr ons allemaal uit want kijk wat hij heeft bereikt en kijk wat wij hebben bereikt.




Kijk naar dit niveau is het gedaalt.

Ze beweert dat T15boxer zich ergens aan vasthoud maar vergeet daarbij dat de rest van het forum hetzelfde doet maar dan TEGEN Badr. Volgens mij is mevrouw een beetje selectief. Of is haar mening per definitie de waarheid en is de rest allemaal gezwets.

Ja je hebt gelijk Jessica. Het is nogal raar dat mensen zich ergens aan vasthouden in een debat. Want iedereen moet het toch met jou eens zijn want dan zou het een interessant debat zijn.

ey wiseguy ik zie hier heel veel mensen objectief reageren,met realiteit voor ogen en deze persoon loopt maar te janken omdat zijn MOPPIE in slecht daglicht staat en nu probeerd wanhopig de barsten in z'n rosebril te plakken die er al langer in zaten en hij ze nu pas ziet. en WISENEUS wat weet jij nou van wat iemand wil bereiken of heeft bereikt, hou dat lekker bij jezelf. Dat jij jezelf WISEGUY moet noemen zegt genoeg, heb jij misschien iets niet bereikt

Muay Thai Elite
02-01-2009, 15:42
Je gaat me niet vertellen dat ik objectief ben!

renamer
02-01-2009, 15:48
nie lullen MTE JIJ BENT OBJECTIEF is dat DUIDELIJK?????

Jessica
02-01-2009, 15:48
heb ik namen genoemd mop

Wiseguy
02-01-2009, 15:49
ey wiseguy ik zie hier heel veel mensen objectief reageren,met realiteit voor ogen en deze persoon loopt maar te janken omdat zijn MOPPIE in slecht daglicht staat en nu probeerd wanhopig de barsten in z'n rosebril te plakken die er al langer in zaten en hij ze nu pas ziet. en WISENEUS wat weet jij nou van wat iemand wil bereiken of heeft bereikt, hou dat lekker bij jezelf. Dat jij jezelf WISEGUY moet noemen zegt genoeg, heb jij misschien iets niet bereikt

Volgens mij heb jij geen idee wat een Wiseguy is zoals je ookal geen idee hebt over de term objectiviteit. Ik zie herhaaldelijk dat er met 2 maten word gemeten maar dat het bij badr altijd negatief is omdat men hem niet mag. Dus is men niet objectief.

Een ja Badr heeft heel wat bereikt ja. Ben je op je teentjes getrapt omdat een marokkaans "schoffie" van net 24 het beter voor elkaar heeft dan jij?

Jessica
02-01-2009, 15:54
pfffff mannetje je lult net zo stom en slap als die T15ga dit is heel lang doen :bash:

ZakKa!
02-01-2009, 15:54
Waar is nou het bewijs dat Badr inderdaad 2 partijen heeft afgesproken?

Wiseguy
02-01-2009, 15:55
Wat een buitengewoon sterk inhoudelijk antwoord.

Muay Thai Elite
02-01-2009, 15:56
heb ik namen genoemd mop

Mop? Er is genocide gepleegd voor minder.

761217186
02-01-2009, 16:06
voor we verder gaan.... waar is inderdaad het bewijs dat Badr 2 partijen heeft afgesproken? Wie kan dit onderbouwen met feiten. Anders is het toch ook niet terrecht om Badr nu te beschuldigen dat hij zijn afspraak niet nakomt?

ZakKa!
02-01-2009, 16:13
voor we verder gaan.... waar is inderdaad het bewijs dat Badr 2 partijen heeft afgesproken? Wie kan dit onderbouwen met feiten. Anders is het toch ook niet terrecht om Badr nu te beschuldigen dat hij zijn afspraak niet nakomt?

Heb het al 2x gevraagd. Volgens mij heeft niemand bewijs...

Muay Thai Elite
02-01-2009, 16:19
Hari heeft zelf gezegd dat er geen MMA-match meer zal komen. Hiermee zegt hij dus dat deze wel op de planning stond. Lezen is weten, kennis is macht, dom zijn is mixfight.

ZakKa!
02-01-2009, 16:22
Sorry maar ik lees alleen dat Badr zegt dat er geen MMA match komt. Wat je zegt klopt niet, je verdraait zijn worden.

wrestler_nl
02-01-2009, 16:22
HARI IS EEN PUSSY!!!

De dikke nudist
02-01-2009, 16:22
Dat van MTE kan op een tegeltje.

Biiyen
02-01-2009, 16:33
Sorry maar ik lees alleen dat Badr zegt dat er geen MMA match komt. Wat je zegt klopt niet, je verdraait zijn worden.

En waarom zegt Badr dan dat er geen MMA match komt? Gewoon voor de lol ofzo?

ZakKa!
02-01-2009, 16:34
En waarom zegt Badr dan dat er geen MMA match komt? Gewoon voor de lol ofzo?

Misschien omdat ze hem ernaar vragen? Heb je het interview wel gelezen?


Q: Overeem talked about the MMA rules fight that you two are supposed to have eventually.
A: There won't be an MMA fight in the near future. I'm a stand-up fighter and that's what I do. I'll be focusing on stand-up.

Hij zegt niet ''there won't be an mma fight ANYMORE.'' Als hij dat gezegd zou hebben, dan zou MTE gelijk hebben.

Moet ik het misschien vertalen?

Slome
02-01-2009, 16:36
Sorry maar ik lees alleen dat Badr zegt dat er geen MMA match komt. Wat je zegt klopt niet, je verdraait zijn worden.

arme badr te bang om nog eens tikken te krijgen van Alistair/... en zo is het...

@Zakka, ik vindt je al 155 posts lang een zeurmiep bent die beter naar de buren kan gaan....:thown:

ZakKa!
02-01-2009, 16:38
Ik vind het hier leuk dus blijf lekker hier. Waar moet ik heen gaan naar kickbox.nl? Nooit, zij hebben geen vette sneeuw!

Je zegt zelf 'blijkbaar.' Nou blijkbaar is er geen bewijs dat er een MMA-match zou komen. Ik heb ook al gezegd dat als het waar zou zijn Badr een laffaard is.

Wiseguy
02-01-2009, 16:39
arme badr te bang om nog eens tikken te krijgen van Alistair/... en zo is het...

@Zakka, ik vindt je al 155 posts lang een zeurmiep bent die beter naar de buren kan gaan....:thown:

Leuk een forum waar iemand geen andere mening mag hebben. Discusseren is ook zo zinvol als iedereen dezelfde mening heeft.

De dikke nudist
02-01-2009, 16:41
Ik vind het hier leuk dus blijf lekker hier. Waar moet ik heen gaan naar kickbox.nl? Nooit, zij hebben geen vette sneeuw!


qft

Ik ben hier ook voor de sneeuw.

761217186
02-01-2009, 16:44
Ik vind het hier leuk dus blijf lekker hier. Waar moet ik heen gaan naar kickbox.nl? Nooit, zij hebben geen vette sneeuw!

Je zegt zelf 'blijkbaar.' Nou blijkbaar is er geen bewijs dat er een MMA-match zou komen. Ik heb ook al gezegd dat als het waar zou zijn Badr een laffaard is.

2x, als hij dit gezegd heeft is hij in mijn ogen ook laf, maar dit moet dan ook wel echt het geval zijn. uit het interview kan ik het niet helemaal opmaken in elk geval, vandaar mijn opmerking. Verder nergens voor nodig om bij elkaar in de irritatie te gaan zitten lijkt mij?

Regilio
02-01-2009, 16:51
Had ik niet verwacht van badr.

fightingfist
02-01-2009, 16:57
Ik hoop dat hij er van geleerd heeft. En nu niet meer op de stoep fietst.

Ronald
02-01-2009, 17:02
Waar moet ik heen gaan naar kickbox.nl? Nooit, zij hebben geen vette sneeuw!
LMAO :D

Slome
02-01-2009, 17:03
Ik vind het hier leuk dus blijf lekker hier. Waar moet ik heen gaan naar kickbox.nl? Nooit, zij hebben geen vette sneeuw!

Je zegt zelf 'blijkbaar.' Nou blijkbaar is er geen bewijs dat er een MMA-match zou komen. Ik heb ook al gezegd dat als het waar zou zijn Badr een laffaard is.

Ik zal je nog een alternatiev bieden - - Fighttalk of lkkr op Sherdog... - -

?

761217186
02-01-2009, 17:05
Ik zal je nog een alternatiev bieden - - Fighttalk of lkkr op Sherdog... - -

?

hebben ze daar dan ook sneeuw?

ZakKa!
02-01-2009, 17:15
Ik zal je nog een alternatiev bieden - - Fighttalk of lkkr op Sherdog... - -

?

Geen sneeuw slimmerd. Ik laat me heus niet wegjagen omdat jij mij een 'zeurmiep'' vind. Het is trouwens alternatieF met een F

Tomcraft86
02-01-2009, 17:24
Oproep aan de heer BAS BOON:

Kan u a.u.b. duidelijkheid scheppen over het gesloten contract:

Hield het contract een 2-fight deal in: één K-1 partij en één MMA partij, zoals Alistair meerdere keren in interviews heeft aangegeven?

Of is dit niet waar wat Alistair verteld?

Alvast bedankt.

Wheelie
02-01-2009, 18:28
Waar is nou het bewijs dat Badr inderdaad 2 partijen heeft afgesproken?

Ik heb net een van de managers (Ron Nyqvist) van Alistair gesproken en dit is wat hij mij vertelde
Afgesproken is met Mike Passenier en met het management van Badr Hari dat er 2 partijen zouden komen, 1 MMA en 1 K-1.

YoMarK
02-01-2009, 18:32
Het zal wel niet op papier staan enzo, dus zal het er niet van komen. Lijkt me voor Badr's ontwikkeling sowieso niet zo slim om nu MMA te gaan trainen aangezien op kickboks gebied er ook nog eea bij te schaven valt.

blackadder
02-01-2009, 18:34
Ik heb net een van de managers (Ron Nyqvist) van Alistair gesproken en dit is wat hij mij vertelde
Zit die niet nog in de bak?

castro
02-01-2009, 18:41
Badr is absolute wereldklasse. Zijn grootste probleem zit volgens mij in zijn begeleiding. Bij Mike zal het fysieke aspect uitermate goed worden aangepakt. Mentaal heeft Mike blijkbaar weinig invloed. Dit is jammer omdat mental-coaching op dit niveau belangrijk is.
Voor Badr zit hier zijn grootste zwakte. Mike kan deze leemte blijkbaar niet opvullen. Dit merk je na zijn uitspraken tijdens de K1 finale. Hierna zou Mike eens moeten nadenken over hetgene er gebeurd is, en zeker de partij tegen Overeem niet aannemen.
Ik denk dat Badr het er erg moeilijk mee heeft om het mentale aspect van dit niveau te behappen. Het zou misschien wel aangewezen zijn om eens langs een psycholoog te gaan.

Ik hoop echt dat hij hieraan gaat werken. Zodat hij de volgende K1 champ wordt!!

Jarno
02-01-2009, 18:42
Zit die niet nog in de bak?

Daar hebben ze ook gewoon een telefoon ;)

ZakKa!
02-01-2009, 18:49
Ik heb net een van de managers (Ron Nyqvist) van Alistair gesproken en dit is wat hij mij vertelde
Afgesproken is met Mike Passenier en met het management van Badr Hari dat er 2 partijen zouden komen, 1 MMA en 1 K-1.

Bedankt.

blackadder
02-01-2009, 18:55
Daar hebben ze ook gewoon een telefoon ;)
Oh ja. Natuurlijk. :frankie:

Blythe
02-01-2009, 18:57
Ja dit was ook wel enigszins te verwachten.. als Badr Hari klop krijgt op K1 regels dan wordt de kans dat hij het beter gaat doen op MMA regels nog kleiner.

Geen slim idee om een gemaakte afspraak/deal niet na te komen maar het zou zijn carrière ook zeker geen goed doen als hij tot 2x toe hard onderuit gaat tegen A. Overeem. Waarschijnlijk gaat hij zich nog meer focussen op K1 en komt hij volgend jaar sterk terug.

Wheelie
02-01-2009, 19:00
Daar hebben ze ook gewoon een telefoon ;)

Precies ;)

Wheelie
02-01-2009, 19:05
Badr is absolute wereldklasse. Zijn grootste probleem zit volgens mij in zijn begeleiding. Bij Mike zal het fysieke aspect uitermate goed worden aangepakt. Mentaal heeft Mike blijkbaar weinig invloed. !
Bij Badr misschien, maar Manhoef was vroeger ook geen lieverdje terwijl hij nu voor velen een voorbeeld is
Wie weet komt het nog goed met Badr Hari, zou anders zonde zijn van zijn talent

anoniem gg
02-01-2009, 19:52
Oproep aan de heer BAS BOON:

Kan u a.u.b. duidelijkheid scheppen over het gesloten contract:

Hield het contract een 2-fight deal in: één K-1 partij en één MMA partij, zoals Alistair meerdere keren in interviews heeft aangegeven?

Of is dit niet waar wat Alistair verteld?

Alvast bedankt.

Ja, het management van Golden Glory heeft dit besproken met het management van Badr Hari, dit is onderling besproken zelfs de trainer Mike wist hiervan.
Ook is dit in de persconferentie bevestigd door Alistair in Japan voor de wedstrijd plaatsvondt en er is toen ook niet op geregareerd.
Als Badr niet meer MMA wil vechten is dat natuurlijk jammer, zijn management zou daar dan een verklaring voor kunnen geven in bv een persbericht.
Voor de rest hebben Badr en Alistair elkaar daarna gewoon in de ring gesproken en ook Errol was aan het geinen met Badr.
Badr is een hele goede vechter en Alistair was gewoon deze avond de betere en is ook heel veel vooruit gegaan als staande vechter (daar traint hij keihard voor) "mensen" moeten ophouden met doodsbedreigingen, beterweter verhalen, internetkrijgers en forum bevuilers. Dit is een full contact vechtsport en de intentie is om op ko te winnen, zoals ook Errol in de halve finale tegen Badr meemaakte, nu is het andersom!

Happy New Year

Bas Boon

PD_EC
02-01-2009, 19:55
Ja, het management van Golden Glory heeft dit besproken met het management van Badr Hari, dit is onderling besproken zelfs de trainer Mike wist hiervan.
Ook is dit in de persconferentie bevestigd door Alistair in Japan voor de wedstrijd plaatsvondt en er is toen ook niet op geregareerd.
Als Badr niet meer MMA wil vechten is dat natuurlijk jammer, zijn management zou daar dan een verklaring voor kunnen geven in bv een persbericht.
Voor de rest hebben Badr en Alistair elkaar daarna gewoon in de ring gesproken en ook Errol was aan het geinen met Badr.
Badr is een hele goede vechter en Alistair was gewoon deze avond de betere en is ook heel veel vooruit gegaan als staande vechter (daar traint hij keihard voor) "mensen" moeten ophouden met doodsbedreigingen, beterweter verhalen, internetkrijgers en forum bevuilers. Dit is een full contact vechtsport en de intentie is om op ko te winnen, zoals ook Errol in de halve finale tegen Badr meemaakte, nu is het andersom!

Happy New Year

Bas Boon

bedankt voor de uitleg Bas

Jeru
02-01-2009, 19:56
Nette post Bas. Ik denk dat alles nu wel besproken is in deze topic...

/topic

Justinian
02-01-2009, 19:57
Nette post Bas. Ik denk dat alles nu wel besproken is in deze topic...

/topic
x2

Laat de topic toch nog even open voor het geval Mike's gym nog een reactie wil geven.

ZakKa!
02-01-2009, 20:00
Nette post Bas. Ik denk dat alles nu wel besproken is in deze topic...

/topic

x2

Bedankt Bas

A-team
02-01-2009, 20:32
Tja...ik zeg je eerlijk....ik gunde Hari ook wel een pakslaag na zijn daden. Maar ik merk wel dat het op een gegevent moment niks meer te maken heeft met zijn karakter want de man heeft openlijk zijn excuses gemaakt en daarvan lezen we hier weinig van, dus mijn enige conclussie is dat het meer met zijn afkomst te maken heeft. En daaran doe ik niet mee!!!!

Wat een onzin!

761217186
02-01-2009, 20:53
x2

Laat de topic toch nog even open voor het geval Mike's gym nog een reactie wil geven.

ja, laat maar even open, nu wil ik het verhaal ook wel van de andere kant horen.

YoMarK
05-01-2009, 17:53
Volgens het GG kamp(Bas Boon, Ron Nyqvist) is er wel sprake van een 2 fight deal, dus wie heeft er dan gelijk :)

Afgezien daarvan lijkt het met sowieso niet slim voor Badr om uberhaubt MMA te gaan vechten. Niet goed voor z'n ontwikkeling, en hij maakt uiteindelijk totaal geen kans op korte termijn.

Slome
05-01-2009, 17:54
Door omstandigheden een beetje late reactie, maar ik wil hier toch even wat over kwijt.

Ik heb Simon gesproken over deze kwestie, en er is nooit een MMA-deal geweest. De groep van Golden Glory weet ook dat er vooraf is afgesproken dat Badr en Alistair op K-1-regels zouden vechten. Dus nogmaals voor de duidelijkheid en om te voorkomen dat geruchten/uitspraken weer hun eigen leven gaan leiden: een MMA-deal is nooit gemaakt.

Zeg je dit vanuit it's showtime of van uit je eige;)

Fasada
05-01-2009, 17:58
Een beetje vreemd dat zijn management het nooit ontkracht heeft voordat de partij er kwam, toen werd er namelijk al over gesproken. Toen had men al moeten zeggen dat er geen mma deal was lijkt me, maar dat is nooit gebeurt. Verder vind ik het ook vreemd dat Badr dat niet heeft gezegd tijdens het interview. Kan mij voorstellen als iemand mij een vraag stelt wat niet is afgesproken je geen antwoord geeft in de strekking van dat de partij er voorlopig niet komt maar dat je meteen zou zeggen dat er helemaal geen deal is getekend of afgesproken.

ICON
05-01-2009, 18:00
al met al gelul dus

anoniem gg
05-01-2009, 18:04
Door omstandigheden een beetje late reactie, maar ik wil hier toch even wat over kwijt.

Ik heb Simon gesproken over deze kwestie, en er is nooit een MMA-deal geweest. De groep van Golden Glory weet ook dat er vooraf is afgesproken dat Badr en Alistair op K-1-regels zouden vechten. Dus nogmaals voor de duidelijkheid en om te voorkomen dat geruchten/uitspraken weer hun eigen leven gaan leiden: een MMA-deal is nooit gemaakt.

Badr heeft Alistair uitgedaag op een MMA gala, Badr zei iedere MMA vechters zijn knuffelaars en pussies.
Dit staat op tape.
Wij als GG zijn er verder niet op in gegaan aangezien Badr alleen op K-1 regels wou vechten.
Wij zijn echter gaan onderhandelen toen Badr deze "pussie"technieken toepaste in de finale tegen Bonjasky op 6 december, wij waren in de veronderstelling dat hij misschien toch wel ergens MMA ambities had door die actie.
Er is toen door Ron gesproken met Simon Rutz en met Mike, Alistair wou het alleen als er twee gevechten kwamen (wat ook logisch is) een op MMA regels en een op K-1.
Uiteindelijk is er een overeenstemming gekomen dat de eerste partij op K-1 regels zou worden gevochten.
Het enige wat er niet is is een schriftelijke overeenkomst en daar hebben we weer van geleerd!

Slome
05-01-2009, 18:21
Badr heeft Alistair uitgedaag op een MMA gala, Badr zei iedere MMA vechters zijn knuffelaars en pussies.
Dit staat op tape.
Wij als GG zijn er verder niet op in gegaan aangezien Badr alleen op K-1 regels wou vechten.
Wij zijn echter gaan onderhandelen toen Badr deze "pussie"technieken toepaste in de finale tegen Bonjasky op 6 december, wij waren in de veronderstelling dat hij misschien toch wel ergens MMA ambities had door die actie.
Er is toen door Ron gesproken met Simon Rutz en met Mike, Alistair wou het alleen als er twee gevechten kwamen (wat ook logisch is) een op MMA regels en een op K-1.
Uiteindelijk is er een overeenstemming gekomen dat de eerste partij op K-1 regels zou worden gevochten.
Het enige wat er niet is is een schriftelijke overeenkomst en daar hebben we weer van geleerd!

Bas, een mondelinge overeemkomst is ook een rechtsgeldige.. wil me dr niet veel mee bemoeien, maar vindt dat iemand die iets beloofd, dit na dient te komen..

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=80435

http://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=46;action=display;threadid=668

Dragao
05-01-2009, 18:44
Probeer maar te bewijzen dat het is gezegd. Jou woord tegen die van hen

YoMarK
05-01-2009, 18:45
Ik vrees dat er hier een verschil is tussen praktijk en theorie Sjoerd, al zou er in theorie natuurlijk geen verschil moeten zitten tussen praktijk en theorie.

Mack
05-01-2009, 18:52
Ach boeiend of er nog een mma partij komt. Ik denk dat hij inmiddels wel geleerd heeft om niemand op die manier uit te dagen, om vervolgens een pak slaag te krijgen op je eigen regels.

Tony
05-01-2009, 18:57
Van mij hoeft de partij er ook niet meer te komen. Alistair was binnen een minuut klaar met Hari op wat voor manier hij ook maar zou willen.

enige kans die badr zou hebben is een "punchers chance" met die dunne handschoentjes.

Tuigenke
05-01-2009, 19:03
tony is helemaal correct

anoniem gg
05-01-2009, 20:24
Een beetje vreemd dat zijn management het nooit ontkracht heeft voordat de partij er kwam, toen werd er namelijk al over gesproken. Toen had men al moeten zeggen dat er geen mma deal was lijkt me, maar dat is nooit gebeurt. Verder vind ik het ook vreemd dat Badr dat niet heeft gezegd tijdens het interview. Kan mij voorstellen als iemand mij een vraag stelt wat niet is afgesproken je geen antwoord geeft in de strekking van dat de partij er voorlopig niet komt maar dat je meteen zou zeggen dat er helemaal geen deal is getekend of afgesproken.


yep!

anoniem gg
05-01-2009, 20:25
Probeer maar te bewijzen dat het is gezegd. Jou woord tegen die van hen


Omdat het niet logisch is misschien?

Wheelie
05-01-2009, 20:41
Golden Glory en Alistair hoeven niks meer te bewijzen.
Alistair heeft Badr op zijn eigen regels op KO verslagen, het is beter voor Badr dat die MMA partij er niet komt.
Wel jammer dat ze hun afspraak niet nakomen want het lijkt me wel leuk om te zien

king
05-01-2009, 20:51
Ik denk dat de MMA partij voor Alistair sportief gezien niet al te veel toegevoegde waarde heeft. Hij heeft al op zeer overtuigende wijze de vloer aangeveegd met Badr op K-1 regels. Iedereen weet dat Badr op MMA regels geen schijn van kans heeft, tenzij hij Alistair treft met een wilde lucky punch en die kans is bijzonder klein. Wel heeft Alistair een financieel belang bij die partij.

Wat ik dan niet snap is dat ondanks het feit dat K-1/MMA de laatste jaren ontzettend is gegroeid en met de deals vaak grote (financiele) belangen zijn gemoeid, de juridische vastlegging van afspraken kennelijk niet of nauwelijks gebeurt. In dit geval had een korte overeenkomst met daarin opgenomen een boeteclausule het terugtrekken van Badr waarschijnlijk kunnen voorkomen. In ieder geval had Badr dan een boete moeten betalen bij contractsbreuk. Nu heeft Alistair zijn reputatie op het spel gezet door de K-1 partij te accepteren, maar kan hij financieel niet profiteren van de MMA partij. Een gemiste kans dus. Ik vermoed dat Justi (Roy) in dit geval graag een en ander in een overeenkomst had willen vastleggen.

kooivechter
05-01-2009, 20:56
Badr mag in z'n handjes knijpen dat die mma partij er niet meer zal komen. Dat weet hij zelf ook echt wel. Allistair gaat dan met hem gaat spelen en hem echt pijn doen. De mma partij is ook totaal niet interessant (meer), zelfs Badr ziet dat in en houdt nu ook in een keer wijselijk z'n mond. Al doende leert Badr toch zal ik maar zeggen, ook al is het op de harde manier, maar dat geeft niet. Een ezel stoot zich tenslotte niet 2 keer aan dezelfde steen.

Collina
05-01-2009, 21:22
Insite information by Collina,

Alistair is na zijn overwinnen naar Badr toe gegaan en zei Face 2 Face:

"Zooo Badr, en nu nog een MMA partij hé" Waarop Badr letterlijk zei: Deze MMA partij komt niet, dit was om jou uit de tent te lokken voor een K1 partij!

Alistair, Martijn of Robert, correct me if i'm wrong!

Er was idd een mondelinge overeenkomst (first K1, seconde MMA), als professional fighter ga je er vanuit dat iemand zich aan zijn woord houdt, ...ook Badr Hari. Maar het mocht niet zo zijn geweest.

Badr Hari is een ontzettende goede vechter met nog meer talent. Maar het schort aan professionaliteit, ik hoop dat dit een van zijn goede voornemers zijn voor 2009!

Greetz by Collina

Fight Master
05-01-2009, 21:28
It's Showtime komt alleen maar afspraken na die hun goed uitkomen. Voor mij is het geen verrassing dat ze de MMA partij nu afwijzen

Collina
05-01-2009, 21:40
Insite information by Collina,

Alistair is na zijn overwinnen naar Badr toe gegaan en zei Face 2 Face:

"Zooo Badr, en nu nog een MMA partij hé" Waarop Badr letterlijk zei: Deze MMA partij komt niet, dit was om jou uit de tent te lokken voor een K1 partij!

Alistair, Martijn of Robert, correct me if i'm wrong!

Er was idd een mondelinge overeenkomst (first K1, seconde MMA), als professional fighter ga je er vanuit dat iemand zich aan zijn woord houdt, ...ook Badr Hari. Maar het mocht niet zo zijn geweest.

Badr Hari is een ontzettende goede vechter met nog meer talent. Maar het schort aan professionaliteit, ik hoop dat dit een van zijn goede voornemers zijn voor 2009!

Greetz by Collina

Voor mij eerlijk gezegd wel. Je verwacht toch dat iemand zich op dit niveau aan zijn woord gaat houden. Alistair begeeft zich eerst in de comfortzone van Badr, eerlijk is eerlijk, nu Badr MMA! Aan de hand daarvan heeft Alistair en het management deze partij aangenomen. Persoonlijk vind ik het onbeschoft van Badr naar Alistair toe! Zeer onprofessioneel!

Greetz Collina

Het Beest
05-01-2009, 21:59
willen, kunnen, uitdagen, praten...... gewoon doen !

761217186
05-01-2009, 22:38
In dit geval had een korte overeenkomst met daarin opgenomen een boeteclausule het terugtrekken van Badr waarschijnlijk kunnen voorkomen. In ieder geval had Badr dan een boete moeten betalen bij contractsbreuk. Nu heeft Alistair zijn reputatie op het spel gezet door de K-1 partij te accepteren, maar kan hij financieel niet profiteren van de MMA partij. Een gemiste kans dus. Ik vermoed dat Justi (Roy) in dit geval graag een en ander in een overeenkomst had willen vastleggen.
:thup:.... ja hahaha....:D dat denk ik ook wel;)

anoniem gg
06-01-2009, 05:22
Ik denk dat de MMA partij voor Alistair sportief gezien niet al te veel toegevoegde waarde heeft. Hij heeft al op zeer overtuigende wijze de vloer aangeveegd met Badr op K-1 regels. Iedereen weet dat Badr op MMA regels geen schijn van kans heeft, tenzij hij Alistair treft met een wilde lucky punch en die kans is bijzonder klein. Wel heeft Alistair een financieel belang bij die partij.

Wat ik dan niet snap is dat ondanks het feit dat K-1/MMA de laatste jaren ontzettend is gegroeid en met de deals vaak grote (financiele) belangen zijn gemoeid, de juridische vastlegging van afspraken kennelijk niet of nauwelijks gebeurt. In dit geval had een korte overeenkomst met daarin opgenomen een boeteclausule het terugtrekken van Badr waarschijnlijk kunnen voorkomen. In ieder geval had Badr dan een boete moeten betalen bij contractsbreuk. Nu heeft Alistair zijn reputatie op het spel gezet door de K-1 partij te accepteren, maar kan hij financieel niet profiteren van de MMA partij. Een gemiste kans dus. Ik vermoed dat Justi (Roy) in dit geval graag een en ander in een overeenkomst had willen vastleggen.

Beide heren staan al onder contract namenlijk FEG.
FEG heeft hierover gezegd dat we dit met het management van Simon moesten afspreken (1 x K-1 , 1 x MMA), dit allemaal in een zeer korte tijd. Normaal werken wij natuurlijk met contracten en email bevestigingen ook met Simon Rutz in verleden en vooral heden. Ik zelf zat in het buitenland en Ron heeft toen die afpraak gemaakt. En ook ik heb het uit de tent lokken verhaal gehoord, het was dus bekend!

Collina
06-01-2009, 09:44
Insite information by Collina,

Alistair is na zijn overwinnen naar Badr toe gegaan en zei Face 2 Face:

"Zooo Badr, en nu nog een MMA partij hé" Waarop Badr letterlijk zei: Deze MMA partij komt niet, dit was om jou uit de tent te lokken voor een K1 partij!

Alistair, Martijn of Robert, correct me if i'm wrong!

Er was idd een mondelinge overeenkomst (first K1, seconde MMA), als professional fighter ga je er vanuit dat iemand zich aan zijn woord houdt, ...ook Badr Hari. Maar het mocht niet zo zijn geweest.

Badr Hari is een ontzettende goede vechter met nog meer talent. Maar het schort aan professionaliteit, ik hoop dat dit een van zijn goede voornemers zijn voor 2009!

Greetz by Collina

Thanks Bas!

PigDog
06-01-2009, 09:48
Geen sneeuw slimmerd. Ik laat me heus niet wegjagen omdat jij mij een 'zeurmiep'' vind. Het is trouwens alternatieF met een F

Het is "zeurmiep" en geen 'zeurmiep"......

Fight Master
06-01-2009, 11:59
Beide heren staan al onder contract namenlijk FEG.
FEG heeft hierover gezegd dat we dit met het management van Simon moesten afspreken (1 x K-1 , 1 x MMA), dit allemaal in een zeer korte tijd. Normaal werken wij natuurlijk met contracten en email bevestigingen ook met Simon Rutz in verleden en vooral heden. Ik zelf zat in het buitenland en Ron heeft toen die afpraak gemaakt. En ook ik heb het uit de tent lokken verhaal gehoord, het was dus bekend!

Zoals bij sommige insiders hier bekend is neemt Simon zijn gesprekken altijd op met een voicerecorder. Ik raad iedereen aan om vanaf nu gesprekken en afspraken met Simon op te nemen

Tony
06-01-2009, 12:03
alleen wel verboden bij de wet helaas als de andere partij er niet van op de hoogte gebracht wordt.

Justinian
06-01-2009, 12:19
alleen wel verboden bij de wet helaas als de andere partij er niet van op de hoogte gebracht wordt.
Voor zover ik weet is het opnemen van gesprekken die je zelf voert wel toegestaan. Ook indien je gesprekspartner hier niet van op de hoogte is.

Tony
06-01-2009, 12:24
Er valt over te discussieren als ik het goed begrijp.. Het ligt er vooral aan in welke omstandigheden het gebeurt? Prive of zakelijk... en wat de rechter belangrijker acht; respectering van privacy of de inhoud en gevolg van het telefoontje.

http://www.kvdl.nl/KVdL/nl-NL/_main/Nieuws/Nieuwsbrief/Nieuwsbrief+juli+2007/Nicole+-+Privacy/default.htm

Collina
06-01-2009, 12:25
alleen wel verboden bij de wet helaas als de andere partij er niet van op de hoogte gebracht wordt.

Klopt! alleen bij toestemming.

Fasada
06-01-2009, 12:29
Het mag dus zonder toestemming wanneer het gesprek een zakelijke aard heeft wat ik lees uit de stukken dus dat mag dus in dit geval wel aangezien het om een zakelijke afspraak is en de privacy niet in het geding is...

Tony
06-01-2009, 12:31
Ik haal hier ook vanalles doormekaar..

je hebt werkgever-werknemer situatie
je hebt prive-prive situatie
je hebt consument-onderneming situatie

bij werkgever/werknemer is het verboden tenzij van te voren kenbaar gemaakt of in geval van verdenking op strafbaar feit (bv diefstal)

consument-onderneming: alleen indien het van te voren kenbaar gemaakt wordt (bv telefonische verkoop)

zakelijke gesprekken zou ik niet weten.

Muay Thai Elite
06-01-2009, 12:32
En toch, als je het gesprek wil aanleveren als bewijs, zal de rechter dit wel meenemen in zijn beslissing.

Jarno
06-01-2009, 12:32
Zoals bij sommige insiders hier bekend is neemt Simon zijn gesprekken altijd op met een voicerecorder. Ik raad iedereen aan om vanaf nu gesprekken en afspraken met Simon op te nemen

Jij bent duidelijk te merken niet erg gecharmeerd van It's Showtime he? Heb tot nu toe alleen nog maar negatieve posts op dit account richting hun gezien van je...

Muay Thai Elite
06-01-2009, 12:34
Hij is een Noord-Afrikaan. We hebben een strandwandeling gemaakt en we hebben gelol'd. (Zie de pit).

Justinian
06-01-2009, 12:44
Ik haal hier ook vanalles doormekaar..
Je moet het inderdaad iets genuanceerder brengen ;)

Het 'heimelijk' - dus zonder dat je gesprekspartner bent - opnemen zonder toestemming is strafbaar. Als je zelf gesprekspartner bent is het volgens mij niet strafbaar en behoef je zelfs geen toestemming (voor zover ik weet).

Maar goed mensen, we raken offtopic en dat is niet de bedoeling. Mocht je hier verder over willen discussieren, maak dan ff een topic aan in offtopic ;)

Tony
06-01-2009, 13:04
Mocht je hier verder over willen discussieren, maak dan ff een topic aan in offtopic ;)

neuh, i rest my case :p

A.F.
06-01-2009, 13:13
Thanks Bas!


Slip of the tonque Colina?

Tony
06-01-2009, 13:37
Slip of the tonque Colina?
haha ik dacht het, jij zegt het.

maar kan dan ook weer expres gedaan zijn zo.. je weet het maar nooit met die lui :p