PDA

View Full Version : Wanderlei naar 185



Dragao
01-01-2009, 18:14
Wanderlei heeft toch voor deze optie gekozen

http://www.mmabay.co.uk/Story%2000210.html

Er zijn wel een paar leuke partijen daar voor hem. 1e partij tegen leben :thup:

Casparvdzouw
01-01-2009, 18:34
Damn , tegen leben word echt een keiharde beuk partij:D Alhoewel ik denk dat hij tegen Anderson geen kans maakt. Anderson is de precisie striker, en zou volgens mij zo door de wilde stijl van Wanderlei heen prikken(zie leben fight)

Dragao
01-01-2009, 18:37
Ik bedoelde dat een partij tegen Leben mij leuk leek, niet dat het vast staat

Jani
01-01-2009, 18:48
er zijn veel leuke match-ups voor hem op dat gewicht.
(Leben idd - dennis kang - rematch met Hendo)

en met zijn lengte van 1.80 moet het wel gezond te doen zijn denk ik.

Ik vond hem vroeger ook niet zo heel zwaar ogen. (bv tegen Bob Schreiber)

Vidéo " Wanderlei Silva vs Bob Schreiber" de theofedor (Sport) - wat.tv (http://www.wat.tv/video/wanderlei-silva-vs-bob-schreiber-k1n0_jxjn_.html)

dimitri
01-01-2009, 23:07
er zijn veel leuke match-ups voor hem op dat gewicht.
(Leben idd - dennis kang - rematch met Hendo)

en met zijn lengte van 1.80 moet het wel gezond te doen zijn denk ik.

Ik vond hem vroeger ook niet zo heel zwaar ogen. (bv tegen Bob Schreiber)

Vidéo " Wanderlei Silva vs Bob Schreiber" de theofedor (Sport) - wat.tv (http://www.wat.tv/video/wanderlei-silva-vs-bob-schreiber-k1n0_jxjn_.html)

Tegen Schreiber is al een tijdje geleden ook. In de OWGP woog hij meer dat 230 lbs, da's toch +100kg. En hij is maar twee centimeter kleiner dan Fedor ook.

Ik denk dat in MW veel meer talent te vinden is dan in LHW, en dat Wanderlei het tegen de goede MW's (niet alleen tegen A.Silva) héél moeilijk zal krijgen.

Dragao
01-01-2009, 23:42
MW pool is na de heavy weight pool in de ufc de zwakste. Hij heeft daar juist veel meer kans

anonymous001
02-01-2009, 00:00
Micha?

Wat vind jij?

MilfhunterMMA
02-01-2009, 09:27
Tegen Schreiber is al een tijdje geleden ook. In de OWGP woog hij meer dat 230 lbs, da's toch +100kg. En hij is maar twee centimeter kleiner dan Fedor ook.

Ik denk dat in MW veel meer talent te vinden is dan in LHW, en dat Wanderlei het tegen de goede MW's (niet alleen tegen A.Silva) héél moeilijk zal krijgen.

ik snap niet hoe je erbij komt dat de mw pool sterker is dan de lhw pool.

XedgeX
02-01-2009, 11:37
pfffff ik heb vanacht gedroomd dat ik met silva aan het ouwehoeren was.
Ik wou hem nog vragen over zijn gewichtsklasse-wissel, maar hij moest de trein naar eindhoven halen. Helaas.

Wiseguy
02-01-2009, 11:42
Hij geeft dus gewoon toe dat het op 205 niet gaat lukken. Jammer hij heeft op 185 maar 2 echte tegenstanders en dat zijn Hendo en Anderson.

Biiyen
02-01-2009, 14:28
Hij geeft dus gewoon toe dat het op 205 niet gaat lukken. Jammer hij heeft op 185 maar 2 echte tegenstanders en dat zijn Hendo en Anderson.

Je vergeet Franklin, Okami en Bisping gewoon...

MilfhunterMMA
02-01-2009, 15:10
Je vergeet Franklin, Okami en Bisping gewoon...

en Leites, Cote

Wiseguy
02-01-2009, 15:21
Je vergeet Franklin, Okami en Bisping gewoon...

Franklin vecht op 205. Okami is een optie idd en bisping tja word niet echt warm of koud van hem.

Kom op mensen we hebben het over wanderlei silva. Dat is toch niet iemand die zich zorgen moet maken over vechters als bisping en cote!

anonymous001
02-01-2009, 15:23
Franklin vecht op 205. Okami is een optie idd en bisping tja word niet echt warm of koud van hem.

Kom op mensen we hebben het over wanderlei silva. Dat is toch niet iemand die zich zorgen moet maken over vechters als bisping en cote!

Bisping wordt de nieuwe kampioen, en zou Wanderlei verpulveren...

Wiseguy
02-01-2009, 15:25
Bisping wordt de nieuwe kampioen, en zou Wanderlei verpulveren...

Hebben we het over dezelfde Bisping?

De man die een gestolen overwinning heeft behaald tegen Mat Hamill?

anonymous001
02-01-2009, 15:29
Hebben we het over dezelfde Bisping?

De man die een gestolen overwinning heeft behaald tegen Mat Hamill?

En nog 16 andere overwinningen, ja. Zoals op Weir, Pointon en Leben...:cool2:

Wiseguy
02-01-2009, 15:31
En nog 16 andere overwinningen, ja. Zoals op Weir, Pointon en Leben...:cool2:

Nou kom je toch met een stel indrukwekkende namen :lol:

Bisping heeft zich nooit bewezen tegen grote namen.

Enige waardige tegenstander die hij heeft gehad is Evans en daar verloor hij van.

anonymous001
02-01-2009, 15:37
Nou kom je toch met een stel indrukwekkende namen :lol:

Bisping heeft zich nooit bewezen tegen grote namen.

Enige waardige tegenstander die hij heeft gehad is Evans en daar verloor hij van.

Ik wist dat je dat ging zeggen... :rolleyes:

Heb je wel eens Cage Rage gekeken? Dan zou je beter weten.

Mark my words. Bisping wordt kampioen.

Biiyen
02-01-2009, 16:05
Ik wist dat je dat ging zeggen... :rolleyes:

Heb je wel eens Cage Rage gekeken? Dan zou je beter weten.

Mark my words. Bisping wordt kampioen.

Bisping wordt ook kampioen, ben ik van overtuigd.

Sommige mensen kun je niet mee discussiëren, die denken dat alleen de top van de UFC goed is. En de rest kijken ze nooit dus dat zien ze niet en is bij voorbaat kut want het is geen grote naam.

Wiseguy
02-01-2009, 16:11
Bisping wordt ook kampioen, ben ik van overtuigd.

Sommige mensen kun je niet mee discussiëren, die denken dat alleen de top van de UFC goed is. En de rest kijken ze nooit dus dat zien ze niet en is bij voorbaat kut want het is geen grote naam.

Dus omdat ik niet dezelfde mening deel heb ik er geen verstand van en ken ik alleen de ufc?

Ben wel degelijk bekend met Cage Rage.

Pointon is die clown die ook door iedereen werd afgemaakt in TUF.

Leben is een gemiddelde vechter die als het erop aankomt nooit potten weet te breken

Biiyen
02-01-2009, 16:18
Dus omdat ik niet dezelfde mening deel heb ik er geen verstand van en ken ik alleen de ufc?


Ja

MilfhunterMMA
02-01-2009, 16:22
Hebben we het over dezelfde Bisping?

De man die een gestolen overwinning heeft behaald tegen Mat Hamill?

tering he gast kijk eerst ff wat partijen voordta je oordeelt. bisping is wat mij betreft een grote kanshebber. bisping was een goede lhw en een nog betere mw

De dikke nudist
02-01-2009, 16:28
185, hoe zwaar is dat? Vierenvijftig kilo ofzo?

Biiyen
02-01-2009, 16:34
185, hoe zwaar is dat? Vierenvijftig kilo ofzo?

83,916 kilo

anonymous001
03-01-2009, 01:18
Ben wel degelijk bekend met Cage Rage.

Pointon is die clown die ook door iedereen werd afgemaakt in TUF.


Je spreekt jezelf tegen.

Als je Cage Rage gekeken had, zou je niet zoiets zeggen.

(en Pointon door iedereen afgemaakt in tuf?! Als ik me niet vergis, verloor hij alleen in de halve finale... Ross Pointon is een beest. Ik weet dat.)

Wiseguy
03-01-2009, 04:46
Je spreekt jezelf tegen.

Als je Cage Rage gekeken had, zou je niet zoiets zeggen.

(en Pointon door iedereen afgemaakt in tuf?! Als ik me niet vergis, verloor hij alleen in de halve finale... Ross Pointon is een beest. Ik weet dat.)

Hij had verloren in de kwartfinale maar door blessures mocht hij in de halve finale vechten waar hij wederom verloor. Niet echt een intelligente vechter.

Slome
06-01-2009, 15:08
http://www.matratz.com/wp-content/uploads/2009/01/wanderlei.jpg

In an interview with MMAweekly (http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=7899&zoneid=13) the “Axe Murder” said that he would like to fight Chuck Liddel in re-match before a possible move to 185…a move that he is not in favor of. Silva also made clear that he needs to change his technique in order to avoid unnecessary danger when he is in the octagon.

“Yeah, I need to change, because there is a danger,” he says. “Sometimes you open the guard to throw your punches. I am old, so I need to train more to change my style. But I think I’m going to train to change what I need to change.
“I don’t know if I’m going to fight with Chuck… I’m going to study what I need to change, what I need to train different,” Silva explains. “Because now my cardio is the best cardio in my life. I have a very good condition. Now, I need to change a little bit of my technique to come back to win.”