PDA

View Full Version : PETER AERTS IN 2009 WEER MET THOM HARINCK



RINGS INFO
01-01-2009, 19:26
Peter Aerts zal vanaf 2009 Thom Harinck weer als coach in zijn hoek hebben.
Na ruim 10 jaar niet meer met elkaar te hebben gesproken, hebben beiden er nu
voor gekozen het verleden te laten rusten om gezamenlijk te proberen minimaal
nog één keer voor de K-1 titel te gaan.
De chemie tussen Harinck en Aerts heeft in het verleden tot grote successen geleid.
De laatste tijd is Peter Aerts (te) veel bezig geweest met allerlei activiteiten rondom Team Aerts.
Hij wil zich nu nog volledig concentreren op zijn wedstrijden om er in de laatste jaren het maximale resultaat uit te halen. Peter Aerts zal blijven uitkomen voor ‘Team Aerts’ in Japan. Thom Harinck zal hoofdverantwoordelijk worden voor de training en de begeleiding, Milco Lambrecht blijft degene die Peter Aerts zijn zaken regelt.

Jeru
01-01-2009, 19:32
Zal mijn vraag hier ook maar even stellen:

Dat is op z'n minst opvallend te noemen. Blijft Jan Plas er ook nog bij of is die chemie uitgewerkt?

blackadder
01-01-2009, 19:37
Zal mijn vraag hier ook maar even stellen:

Dat is op z'n minst opvallend te noemen. Blijft Jan Plas er ook nog bij of is die chemie uitgewerkt?
Dat wou ik ook al vragen.

Coldcrust
01-01-2009, 19:51
Betekent dit het einde van Team Aerts?

BiCkOnE
01-01-2009, 19:55
Betekent dit het einde van Team Aerts?

Als ik het stuk goed lees blijft Team Aerts gewoon intact, maar inderdaad wat gebeurd er met Jan Plas??

PD_EC
01-01-2009, 20:11
hoop dat peter nog 1 a 2 jaar nog een paar mooie partijen kan neerzetten
hoop op een rematch voor peter tegen Hari

MMAFAN-1122
01-01-2009, 22:44
Peter Aerts zal vanaf 2009 Thom Harinck weer als coach in zijn hoek hebben.
Na ruim 10 jaar niet meer met elkaar te hebben gesproken, hebben beiden er nu
voor gekozen het verleden te laten rusten om gezamenlijk te proberen minimaal
nog één keer voor de K-1 titel te gaan.
De chemie tussen Harinck en Aerts heeft in het verleden tot grote successen geleid.
De laatste tijd is Peter Aerts (te) veel bezig geweest met allerlei activiteiten rondom Team Aerts.
Hij wil zich nu nog volledig concentreren op zijn wedstrijden om er in de laatste jaren het maximale resultaat uit te halen. Peter Aerts zal blijven uitkomen voor ‘Team Aerts’ in Japan. Thom Harinck zal hoofdverantwoordelijk worden voor de training en de begeleiding, Milco Lambrecht blijft degene die Peter Aerts zijn zaken regelt.

Blijft hij nog trainen in de sportschool van topteam Beverwijk?
Peter succes... ik gun je nog een titel!

MMAFAN-1122
01-01-2009, 22:45
hoop dat peter nog 1 a 2 jaar nog een paar mooie partijen kan neerzetten
hoop op een rematch voor peter tegen Hari

X2, begrijp wel dat hij deze stap maakt... en nu alleen voorzich zelf kiest.. en nog 2 a 3 jaar gaat knallen....

MMAFAN-1122
01-01-2009, 22:46
Als ik het stuk goed lees blijft Team Aerts gewoon intact, maar inderdaad wat gebeurd er met Jan Plas??

En met harry hooft? Hij zal dan weer gaan trainen met Rene Rooze want die traind ook bij Tom!!!

blackadder
01-01-2009, 22:50
X2, begrijp wel dat hij deze stap maakt
Ik begrijp het eerlijk gezegd niet. Ik bedoel wat zou er nu dat Harinck erbij komt zo radicaal anders zijn?

renamer
02-01-2009, 10:00
ik snap het ook niet.. zou het mss iets te maken hebben dat jan plas nog even op "vakantie" moet of is dat helemaal afgehandeld?

MMAFAN-1122
02-01-2009, 11:50
Ik begrijp het eerlijk gezegd niet. Ik bedoel wat zou er nu dat Harinck erbij komt zo radicaal anders zijn?

Ik bedoel daarmee dat hij zich alleen bezig houd met het vechten van zijn wedstrijden.... en dat hij zijn team laat begeleiden door anderen....

Wheelie
02-01-2009, 12:09
Als Peter denkt dat hij samen met Harinck aan zijn zijde nog een keer de titel kan winnen dan moet hij dat zeker doen.
Ik gun Peter die 4e GP titel

Wiseguy
02-01-2009, 12:19
Als ik het stuk goed lees blijft Team Aerts gewoon intact, maar inderdaad wat gebeurd er met Jan Plas??

Jan P. heeft nu meer tijd voor andere activiteiten ;)

dietrik
02-01-2009, 12:37
Ben benieuwd wat dit oplevert. Het was "vroeger" een gouden combinatie.

Justinian
02-01-2009, 13:05
Ik ben erg benieuwd wat dit gaat opleveren. Ik vind dat Peter het met Jan Plas erg goed deed (m.u.v. partij tegen Badr), dus de overstap komt een beetje als een verrassing.

Karel
02-01-2009, 13:10
Ik ben erg benieuwd wat dit gaat opleveren. Ik vind dat Peter het met Jan Plas erg goed deed (m.u.v. partij tegen Badr), dus de overstap komt een beetje als een verrassing.

x2

Octavius
02-01-2009, 13:26
Peter zei al dat in een interview dat hij tegen Badr er niet bij was met zijn hoofd. Jan Plas is een fenomeen evenals Harinck. Alleen denk ik dat Harinck net dat zetje mentaal kan geven aan een vechter. 'Het laten geloven' dat je het echt kan.

Zover vind ik het dus geen slechte 'move' van Peter. Peter en Thom kunnen beide history schrijven als ze nog een keer de K-1 winnen.

doom
02-01-2009, 14:12
vergeet niet Plas had geen eigen jongens en Thom heeft nog een heel stal met wedstrijdvechters waaronder Hesdy Gerges en Braddock 2 goede zwaargewichten om mee te sparren ik denk dat dat toch wel wat verbeterd aan Peter.Plus sensei Harinck is een mentaal beest voor zijn jongens

De man van 14K
02-01-2009, 14:16
Peter heeft zijn team Aersts in Beverwijk en genoeg zwaargewichten om mee te sparren.
Maar het is apart en het fijne zullen we er wel niet van komen te weten.
Hoe dan ook hoop ik zeker dat Peter nog 1x de K-1Titel zal winnen.

marcelt
02-01-2009, 15:51
Ik heb inderdaad dezelfde vraagtekens als anderen hier. Ben nieuwsgierig of we het nog aan de weet komen.

ZakKa!
02-01-2009, 15:56
Wens de houthakker veel succes.