PDA

View Full Version : Alistair Overeem ~ Timeline gewicht foto



Biiyen
01-01-2009, 20:18
Hij is echt huge geworden!

http://3.bp.blogspot.com/_wRvn16_RM4k/SV0Bxa3S_LI/AAAAAAAAAEs/rzBaugKcuR0/s1600-h/Overeem-Timeline.jpg

artikel
Free Fight Videos (http://freefightvideos.blogspot.com/)

foto

Overeem-Timeline.jpg (image) (http://3.bp.blogspot.com/_wRvn16_RM4k/SV0Bxa3S_LI/AAAAAAAAAEs/rzBaugKcuR0/s1600-h/Overeem-Timeline.jpg)

weks
01-01-2009, 20:27
tering wat een verschil

oliebol
01-01-2009, 20:28
dat is idd wel een flink verschil zeg :p

Garcia
01-01-2009, 20:33
Puur natuur :)

Jeru
01-01-2009, 20:34
Brock is er niets bij.

Richelieu
01-01-2009, 20:36
Hij is inderdaad lekker gegroeid!

bryan
01-01-2009, 20:43
hmmm denk dat ik nog wel een reden kan verzinnen waarom hij niet in de UFC zit....

T15Boxing
01-01-2009, 21:06
hmmm denk dat ik nog wel een reden kan verzinnen waarom hij niet in de UFC zit....

Yep. Laat hem maar regelmatig naar de testkliniek gaan want fighting juice is niet het enige wat hij heeft.

The Bulldog
01-01-2009, 21:11
Yep. Laat hem maar regelmatig naar de testkliniek gaan want fighting juice is niet het enige wat hij heeft.

...

YoMarK
01-01-2009, 21:11
Overeem is van zichzelf ook al een grote vent.
Hij is in 1.5 jaar 35 pounds = 16 kg gegroeid, even aangenomen dat hij toen ie op 205 vocht ook al wel 220 heeft gewogen, en dus moet cutten voor het gevecht.
Hij ziet er zondermeer indrukwekkend uit, maar zoveel is 16KG toch niet over zo'n lange periode.

Ik bedoel, toen ik nog af en toe aan de gewichten hing, ben ik ook in een jaar tijd 7.5kg zwaarder geworden, en dat was niet eens super fanatiek(en ik ben niet zo groot als overeem).

T15Boxing
01-01-2009, 21:18
He dropje.....Badr heeft verloren....deal with it....

Dus hij ziet er natuurlijk uit?

Biiyen
01-01-2009, 21:21
Mensen, gaan we nu alle topic onderplassen met Badr Vs Overeem? Underdog wijzig je post aub, het is een spoiler die je plaatst.

fugitive
01-01-2009, 21:28
Nou als het echt waar is wat jij zegt, dat ie in anderhalf jaar 16 kilo is aangekomen dan is dat echt wel véél vriend,
Aangezien zn vetpercentage nauwelijks is toegenomen is het dus wel 16 kilo spier (oke, en aardig wat vocht, wat goed in zn gezicht te zien is, wat ook een van de bijwerkingen is van bepaalde steroiden), en dat is in anderhalf jaar echt niet te realiseren zonder juice.

Maar ik ben er zeker niet op tegen, vindt vechters als Brock Lesnar, Kevin Randleman en nu dus ook Alistair Overeem, wel iets spectaculairs brengen op die manier.

sikkwitttet
01-01-2009, 21:30
darom kan hij niet in ufc, denk ik dan.

The Bulldog
01-01-2009, 21:31
Mensen, gaan we nu alle topic onderplassen met Badr Vs Overeem? Underdog wijzig je post aub, het is een spoiler die je plaatst.


fuck helemaal gelijk ma....sorry maar kan niet meer wijzigen misschien een mod...
excuses

El Bambino
01-01-2009, 21:34
Hoe zit het met het beleid sportiviteit dan vraag ik me af? Ik bedoel, het is tog niet eerlijk als vechters onnatuurlijke producten gebruiken tegenover diegene die juist wel gezond hun sport beoefenen? Is g gewoon cheating als je krachtiger en zwaarder wordt dan je tegenstander? Ik vind Badr erg sterk maar tegen Overeem lijkte wel of zijn stoten hem niks deden en de stoten van Overeem waren erg powerfull.

fugitive
01-01-2009, 21:45
Het komt de sportiviteit niet ten goede maar dit is uiteindelijk toch wat de massa wil zien, waarom denk je dat vechters als Bob Sapp en Hong man Choi anders van de organisatie de kans krijgen het K1 podium te mogen beklimmen? Zeker niet door hun fightingskills want die hebben ze niet, ze brengen nog meer Yen's in het laatje, daarom..
Hiermee wil ik Overeem niet in hetzelfde rijtje plaatsen als deze freaks hierboven, was meer om aan te geven waarom er nog niet op steroiden getest wordt.

Tsuki
01-01-2009, 21:48
@ YOMARK ........................wake up and smell the F*CKING coffee ...........

Casparvdzouw
01-01-2009, 22:32
Zijn vet percentage is zeker weten wel toegenomen, als je kijkt naar 2004/2005 waar zijn buikspieren echt super zichtbaar zijn en je vergelijkt dat met 2007/2008 dan is dat toch wel een flink verschil hoor:whistling:

En zoals gezegd wordt, hij liep in 2004/2005 rond op 220/225 waardoor hij 20 pounds moest cutten. Sinds hij heavyweight is gegaan in 2007 tot en met nu is een groei van 15 kilo niet zo enorm te noemen(zeker niet met de juiste begeleiding+een redelijk verhoogd vetpercentage) En zoals ook al gezegd is, hij houd ook veel water vast. Dit kan komen OF door creatine OF wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt Steroiden.

NESCIO
01-01-2009, 22:36
GVD wat ziet ie er goed uit.... ga dit jaar ook maar is op zoek naar de snoepjespot...

NESCIO
01-01-2009, 22:38
"wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt Steroiden. " jaja en ik weet ook zeker dat de aarde plat is...

Tsuki
01-01-2009, 22:39
GVD wat ziet ie er goed uit.... ga dit jaar ook maar is op zoek naar de snoepjespot...


boks ouwe ................

PerfectTeam
01-01-2009, 22:44
Blijkbaar hebben die STORM producten waar hij op afgebeeld stond afgelopen jaar goed hun best gedaan :).

Anyway wat het ook moge zijn, hij heeft super gepresteerd afgelopen jaar en het is niet omdat je er als een bodybuilder uitziet dat je per slot van rekening iets kan. Maar Alistar kan degelijk wel iets en zolang hij niet gepakt wordt op doping mag je hem dit niet verwijten.

Ulis-E
02-01-2009, 00:30
lol @ de naiviteit bij sommigen hier

Coldcrust
02-01-2009, 00:33
Maak ook ff zo'n vergelijkingsrijtje van Badr en bedenk dat steroiden een heel negatief effect kunnen hebben op de emotionele stabiliteit van een persoon..het zou ook e.e.a. kunnen verklaren.

Ik persoonlijk denk dat het naief is om te denken dat de K1 vechters allemaal steroidenvrij zijn..en vergeet niet dat de K1 een commerciele organisatie is,geen sportfederatie met ideologische motieven dus testen zullen wel pro-forma zijn maar als zelfs startverboden niet worden nageleefd of uitgevaardigd denk ik dat dopingcontrole geen prioriteit heeft!

YoMarK
02-01-2009, 01:21
@ YOMARK ........................wake up and smell the F*CKING coffee ...........
Ik zeg ook niet dat ik zeker weet dat hij niet gebruikt heeft.
Vind het alleen nogal kort door de bocht door te zeggen dat hij heeft gebruikt, met als argument dat hij 16kg is aangekomen in 1.5 jaar.
Het is gewoon een zinloze discussie, want alleen Alistair weet wat hij wel en niet doet.

Aangezien andere vechters die in Japan vechten waarschijnlijk hetzelfde doen, zie ik sportief gezien het probleem ook niet. Waar het om veel geld gaat in de sport, wordt er flink gesnoept. Individueel mensen beschuldigen vind ik echter 1 stap te ver gaan.

ZakKa!
02-01-2009, 01:23
Stelletje roddelaars. Jullie verschillen niet veel van Jamillah. Ik heb het over iedereen die beweert dat Allistair gebruikt, niks is zeker

Biiyen
02-01-2009, 01:34
Wat doet het er eigenlijk toe als hij zou gebruiken? Ik denk dat de meeste HW vechters op enige punt in hun carrière iets hebben gebruikt waardoor ze die extra kilo's erbij kregen. Naar mijn mening wordt je er alleen maar groter door, niet perse een betere vechter. Tenminste ik heb nog nooit gehoord dat iemand na gebruik van een kuurtje ineens een super groundgame had.

Behalve Fedor natuurlijk, die hoeft niets te gebruiken, die drinkt elke dag 2 glazen vloeibaar staal.

Tony
02-01-2009, 09:14
Behalve Fedor natuurlijk, die hoeft niets te gebruiken, die drinkt elke dag 2 glazen vloeibaar staal.

En daarna pist ie zijn eigen naam in beton...

MilfhunterMMA
02-01-2009, 09:25
Ik denk dat de meeste HW vechters op enige punt in hun carrière iets hebben gebruikt waardoor ze die extra kilo's erbij kregen

ik deel deze assumptie niet.

Tony
02-01-2009, 09:30
ik deel deze assumptie niet.

Ik ook niet helemaal... Maar ik denk wel dat je je ongelofelijk kan vergissen aan het stereoiden gebruik in de wereld der top sport...

kom op.. wees niet naief.... Een tour de france win je NIET zonder doping.

Je lichaam moet werken werken werken... trainen trainen trainen.. zo vaak mogelijk, zo hard mogelijk.

En je lichaam, die heeft ook rust en herstel nodig. Rust krijgt t lichaam niet. Herstel kan echter geforceerd worden.

Mijns inzien in veel gevallen een goede zaak.

Tsuki
02-01-2009, 10:19
Wat doet het er eigenlijk toe als hij zou gebruiken? Ik denk dat de meeste HW vechters op enige punt in hun carrière iets hebben gebruikt waardoor ze die extra kilo's erbij kregen. Naar mijn mening wordt je er alleen maar groter door, niet perse een betere vechter. Tenminste ik heb nog nooit gehoord dat iemand na gebruik van een kuurtje ineens een super groundgame had.

Behalve Fedor natuurlijk, die hoeft niets te gebruiken, die drinkt elke dag 2 glazen vloeibaar staal.


reps .................................

Justinian
02-01-2009, 10:45
Kwam deze tegen op een ander forum :D

http://img155.imageshack.us/img155/336/69207691zk4.jpg

renamer
02-01-2009, 10:52
Ik vind het gewoon kut...
Ik ben een (behoorlijk slechte) amateur als het op vechtsport aankomt.. en ik zou uit princiepe al geen illegale middelen gebruiken maar ik weet gewoon dat er zelfs mensen uit mijn klasse dat wel doen..
Hoe de fuck moet ik daar nou tegen vechten als het op kracht aankomt.. Moet ik dan ook maar megaan op de anabolen train.. of met ik er gewoon hard voor werken..
en als je dan me bent gegaan in de train je word groot wint op kracht.. Heb je het dan zelf gewonnen of hebben de spuitjes het dan voor je gewonnen..

Ik zou het niet kunnen..
Ik ga er dit jaar gewoon hard voor werken

Tsuki
02-01-2009, 11:05
dan ga ik kuren en dan gaan wij tegen elkaar vechten ....................... soort experimentje ................

renamer
02-01-2009, 11:10
haha wie weet..

toch gek dat als ik zeg dat ik een slechte amateur ben dat er dan ineens mensen willen vechten lol

MilfhunterMMA
02-01-2009, 11:15
Ik ook niet helemaal... Maar ik denk wel dat je je ongelofelijk kan vergissen aan het stereoiden gebruik in de wereld der top sport...

kom op.. wees niet naief.... Een tour de france win je NIET zonder doping.

Je lichaam moet werken werken werken... trainen trainen trainen.. zo vaak mogelijk, zo hard mogelijk.

En je lichaam, die heeft ook rust en herstel nodig. Rust krijgt t lichaam niet. Herstel kan echter geforceerd worden.

Mijns inzien in veel gevallen een goede zaak.

Doping moet ten alle tijden in ieder geval officieel verboden worden, anders is wat mij betreft het einde zoek. Het is echter moeilijk voor ons te beoordelen of en in wat voor mate er doping wordt gebruikt. Aangezien er zo nu en dan vechters worden betrapt (bij de ufc dan) ga ik er vanuit dat een klein gedeelte doping (roids) gebruikt. Als ik soms het tempo zie in k1 gevechten en ufc gevechten denk ik dat het ook best zonder roids kan, maar wel met goede supplementen en personal trainers. Soms ligt het tempo in een c partij hoger dan bij de k1 partijen, en c vechters gebruiken over het algemeen geen roids denk ik. Bij sommige vechters, zoals Overeem en Manhoef, heb ik gewoon een sterk vermoeden dat ze roids gebruiken of hebben gebruikt gezien het feit dat ze zo ontzettend droog zijn. Bij Badr Hari heb ik dat absoluut niet. Je kan ook emotioneel instabiel zijn zonder roids. Alleen deze discussie is al 20000x gevoerd en ik ben er wel klaar mee. Blijf bij mijn standpunt.

Jessica
02-01-2009, 11:20
Een tour de france win je NIET zonder doping.

kan idd niet meer gezien de tijden van tegenwoordig gewonnen MET, puur natuur komt daar nooit overheen, jamer hoor :(

Tsuki
02-01-2009, 11:27
haha wie weet..

toch gek dat als ik zeg dat ik een slechte amateur ben dat er dan ineens mensen willen vechten lol


ja ik weet wel wie ik uitdaag ...........

jan sensei kyokushin
02-01-2009, 11:34
fuck helemaal gelijk ma....sorry maar kan niet meer wijzigen misschien een mod...
excusesOsu kijk uit ralf ze liggen opde loer hahahaha
osuuuuuuuuuuuuuuuuuu;)

fugitive
02-01-2009, 11:41
Ik zeg ook niet dat ik zeker weet dat hij niet gebruikt heeft.
Vind het alleen nogal kort door de bocht door te zeggen dat hij heeft gebruikt, met als argument dat hij 16kg is aangekomen in 1.5 jaar.
Het is gewoon een zinloze discussie, want alleen Alistair weet wat hij wel en niet doet.

Aangezien andere vechters die in Japan vechten waarschijnlijk hetzelfde doen, zie ik sportief gezien het probleem ook niet. Waar het om veel geld gaat in de sport, wordt er flink gesnoept. Individueel mensen beschuldigen vind ik echter 1 stap te ver gaan.
`
Kort door de bocht?
Iemand met wat redelijke kennis over spieropbouw, steroiden en wat jaartjes praktijk ervaring heeft met gewichtheffen kan het rekensommetje voor zichzelf heel makkelijk opmaken dat dit niet met een paar pakjes brinta is bereikt.

Het heeft geen zin om de naieviteit bij sommige proberen weg te nemen want dan wordt het een lang verhaal ben ik bang voor en daar heb ik geen zin in.

Velen weten gelukkig wel beter..

En als we op dit forum alleen maar gaan discusseren over officieel naar buiten gebrachte feiten dan kunnen er een hoop slotjes geplaatst worden.

Wiseguy
02-01-2009, 11:49
Barnett is ook puur natuur.

Tomcraft86
02-01-2009, 11:56
darom kan hij niet in ufc, denk ik dan.


Brock Lesnar weegt 130 kg (Alistair 115 kg) en vecht gewoon in de UFC, dus dat kan geen reden zijn...

Tsuki
02-01-2009, 12:01
Ik denk dat als wij weten wat er allemaal op vechtsportgebied gebeurd achter de schermen , we met zijn alleen van onze stoel af vallen.................. soms is onwetendheid het beste ......................

Pride_187
02-01-2009, 12:24
Brock Lesnar, the World Wrestling Entertainment champion, was once arrested for illegally possessing steroids, though the felony charge against the 26-year-old athlete was dismissed four months after his January 2001 arrest. Lesnar, pictured in the below mug shot, was popped by Louisville Division of Police detectives after receiving and opening a parcel that cops said contained a "large amount of steroids." Lesnar, a 295-pound former college wrestling champ, was in Kentucky training at a WWE facility. Hit with a trafficking in controlled substances charge, Lesnar was exonerated when tests showed that the seized pills were not, in fact, steroids. While a Louisville detective told TSG that the material was some kind of growth hormone, Lesnar's defense attorney, Scott Cox, characterized the confiscated pills as a "vitamin type of thing." According to Cox, officers seemed "very apologetic" when lab results cleared Lesnar. It is unclear how investigators concluded that the parcel sent to Lesnar may have contained illicit substances.

TSG Mug Shot: Brock Lesnar (http://www.thesmokinggun.com/mugshots/lesnarmug1.html)

wel opgepakt, toch vrijgesproken. Nou sorry, als ik kijk hoe die eruit ziet, trek ik toch mijn conclusie. De reden dat hij nu doping vrij is is omdat hij nu mma traint, en hij zijn massa al heeft gewonnen door jaren te trainen en af en toe een goed kuurtje te pakken.

renamer
02-01-2009, 12:38
hgh (human growth hormone) is bijna niet te detecteren in tests.. en is een lichaamseigen stof dus is niet illegaal.. het is het spulletje waarvan hong man choi en valujev teveel hebben vanwege een tumor op hun hypofyze (of hoe je dat ook spelt)

schijnbaar word het tegenwoordig erg veel gebruikt.. (silvester stalone heeft het zelfs gebruikt voor het oppompen voor rambo en hij rockte wel een 6pac op zijn 61e)

..

king
02-01-2009, 14:40
lol @ creatine....

dimitri
02-01-2009, 14:50
darom kan hij niet in ufc, denk ik dan.

Denk je dat vechters in UFC clean zijn, of dat iedereen die gebruikt en getest wordt door de mand valt?

Het is een feit dat Marion Jones steroiden gebruikte, en toch heeft ze >200 tests doorstaan zonder gepakt te worden...

kentaro
02-01-2009, 14:57
Denk je dat vechters in UFC clean zijn, of dat iedereen die gebruikt en getest wordt door de mand valt?

Het is een feit dat Marion Jones steroiden gebruikte, en toch heeft ze >200 tests doorstaan zonder gepakt te worden...

Alistair vocht toch al in de US bij Strikeforce is hij daar dan niet gechecked naar mijn inziens worden ze daar allemaal gecontroleerd in America....

De man van 14K
02-01-2009, 15:06
Ali O leek wel een donkere versie van Jerome le Banner in die partij tegen Hari.

Biiyen
02-01-2009, 15:20
Ik heb net nog eens die partij gekeken en daarna de finale nog eens opgezet en het is niet alleen Overeem die groot is maar ook Badr die in gewicht heeft afgenomen. Vergelijk het zelf maar eens, daar zit een aantal kilo's in.

Wiseguy
02-01-2009, 15:24
Ja badr was een stuk dunner maar ook een stuk minder gefocused. Normaal zie je die concentratie in zijn blik dat ontbrak. Ook herkende ik zijn manier van vechten niet.

Octavius
02-01-2009, 15:30
Tja goed plannen. Wil niet zeggen als je doping gebruikt dat je dat op het moment van presteren gebruikt. Detectietijden van sommige producten zijn 4 weken andere 12 maanden. Dus een goede arts betaald zich terug.

Biiyen
02-01-2009, 15:40
Bij Badr hoeft het natuurlijk geen doping te zijn! Het kan net zo goed je de hele focus verliest. Niet scherp traint, slecht eet.

Kan me goed voorstellen dat hij na de finale een tijdje niet lekker in zijn vel zat. Tenminste ik ga ervan uit dat hij menselijk is. Ik denk niet dat als hij thuis alleen op de bank zit dat hij dan ook die stoere poppenkast praatjes houdt voor zijn cavia en zijn interieur te lijf gaat, maar gewoon net als jij en ik een soort van zelfreflectie doorgaat.

jesselaar
02-01-2009, 17:46
reps .................................


wat doet het ertoe? het is natuurlijk tegenover de jongens die niet gebruiken niet eerlijk en daarbij ook nog eens onverantwoord vaak krijgen ze na een piek in hun loopbaan een blessure en komen bijna nooit meer op hun oude niveau kijk maar naar wanderlij shogun coleman kerr ,randleman
gelukkig in usa testen ze op roids IN JAPAN NIET dus kan je daar gewoon gebruiken ik hoop in de toekomst dat ze daar ook gaan testen op roids
of je kan er als manager als je een vermoeden hebt bij een tegenstander het gaan eisen uiteindelijk zijn de beste vechters natuurlijk zie fedor ,mousasi de echte kampioenen hebben dit niet nodig ik vind ook als team en manager hier nooit in mag meegaan zeker gezien de gezond heids risico,s dat dit met zich mee brengt je lever en gedrag word hier door beinvloed maar sommige managers kijken alleen maar naar het geld en het intresseerd ze geen bal als ze maar vechten mooie instelling

ZakKa!
02-01-2009, 17:51
Ja badr was een stuk dunner maar ook een stuk minder gefocused. Normaal zie je die concentratie in zijn blik dat ontbrak. Ook herkende ik zijn manier van vechten niet.

Blij dat ik niet de enige was die dat kon zien. Badr was echt dunner.

Biiyen
02-01-2009, 17:58
Zolang die testen niet gebeuren blijft het een dubieus wereldje .

Waar belangen zo groot zijn en waar zo veel geld in gemoeit gaat, is het ongekend dat de vechters niet gestest worden.

In de US wordt iedereen getest, dat is een onderdeel van het hebben/krijgen van een licentie.

dimitri
02-01-2009, 18:40
Alistair vocht toch al in de US bij Strikeforce is hij daar dan niet gechecked naar mijn inziens worden ze daar allemaal gecontroleerd in America....


Ja, zoals Marion Jones ook 200 keer gecontroleerd is zonder gepakt te worden.

Een test passeren bewijst niet veel tegenwoordig.

Blythe
02-01-2009, 18:55
Ik keur roids zeker niet goed maar je gaat er toch niet beter van vechten? Natuurlijk heb je een voordeel omdat je sterker wordt maar techniek e.d. krijg je enkel en alleen door hard werken en talent.

Ben benieuwd of A. Overeem ooit nog naar de UFC wordt gehaald, hoe meer Nederlanders hoe beter!

Mephisto
02-01-2009, 19:04
Blij dat ik niet de enige was die dat kon zien. Badr was echt dunner.

krijg je ervan als je bij de concurrent op zijn Hyves gaat kijken en dan stiekem de producten gebruikt die er worden geadverteerd ;)

Guile
02-01-2009, 19:18
Hoe zit dat bij UFC? Coleman en Lesnar hebben toch ook gebruikt? Die vechten toch voor UFC?

NESCIO
02-01-2009, 20:07
jongens kom op nou, Lesnar heeft alleen goeie genen dat heeft ie laatst nog eens aangegeven..... dus die is schoon