PDA

View Full Version : A. Overeem met dood bedreigd



Tomcraft86
02-01-2009, 00:37
Op de Hyves-pagina van Alistair:

http://alistair-overeem.hyves.nl/fotos/377289417/0/vTkF/



ey alistair

je krijgt je straf nog wel wat je met badr hebt gedaan jongen ik ging er kapot van maar zoals ik al zij je krijgt je straf nog want kom dan tegen kogel vechten kogel heeft geen ogen vriend gelijk in je nek

want wat je met badr hebt gedaan ben ik niet vergeten en zal ik niet vergeten je hebt hem knock out geslagen zat nog live aan het kijken maar komt goed ik zal je nog wat vertellen er komt geen rematch mma rules dat je dat maar weet en niet denken dat je nu zo naar buiten gaat lopen je moet naar het volgende station en dat is in en kist richting suriname ik denk dat je daar aan toe bent je hebt mijn beste vriend net mijn broer knock out geslagen denk je dat ik jou dat ga vergeven denk jij dat denk je dat echt luister ik zie jou nog weet waar je traint op mijn moeders dood dat jij er echt van langs gaat krijgen en niemand ken je daar helpen en ook niemand ken je iemand die tegen kogel kan vechten ik niet ik ken alleen mensen die begraven worden



Schokt me wel.

Gaat toch helemaal nergens meer over, in hoeverre moeten we dit serieus nemen?

Dus dit zijn de vrienden/mensen waar badboy Hari mee omgaat...

Jochem
02-01-2009, 00:39
slim, met zijn profiel en al erop, en zijn vrienden. Ben benieuwd.

A.F.
02-01-2009, 00:43
Zielig...

Zou het met een grote korrel zout nemen... aangezien dit stukje tekst getuigt van een iq van 60 of minder

Karel
02-01-2009, 00:44
ik neem hyves sowieso niet serieus

Biiyen
02-01-2009, 00:44
Ik vind dan weer die google-ads op juist zijn hyves prachtig



Bezig met laden...



5 kg in 1 week afvallen? (http://googleads.g.doubleclick.net/pagead/iclk?sa=l&ai=B5PyVekZdSYjLNYe6jgK2jvSGB6bW20mG7JzHB8CNtwHgxQ gQARgBIK_kkAMoAjgAUP2sivcDYJH8jIX0F6AB3Kmf_gOyARlh bGlzdGFpci1vdmVyZWVtLmh5dmVzLm5sugEKMjAweDIwMF9hc8 gBAdoBOGh0dHA6Ly9hbGlzdGFpci1vdmVyZWVtLmh5dmVzLm5s L2ZvdG9zLzM3NzI4OTQxNy8wL3ZUa0YvgAIBqQJwo24PFXa3Ps gC7uLqBKgDAcgDB-gD-APoA-kE6APBAvUDCACgBJgEAA&num=1&ggladgrp=16387569291449688349&gglcreat=355205453461318603&adurl=http://www.trimgel.be&client=ca-pub-3131206840145575&nm=20)Ja, dat kan! Vermager 5 kg of meer tijdens de eerste week.
http://www.Trimgel.be/AfslankGel

10 kg eraf, zonder moeite (http://googleads.g.doubleclick.net/pagead/iclk?sa=l&ai=B7hFHekZdSYjLNYe6jgK2jvSGB6zfll_64fvJC8CNtwHQ2R EQAhgCIK_kkAMoAjgAUOTK5oQDYJH8jIX0F6ABpMrs_QOyARlh bGlzdGFpci1vdmVyZWVtLmh5dmVzLm5sugEKMjAweDIwMF9hc8 gBAdoBOGh0dHA6Ly9hbGlzdGFpci1vdmVyZWVtLmh5dmVzLm5s L2ZvdG9zLzM3NzI4OTQxNy8wL3ZUa0YvqQJwo24PFXa3PqgDAc gDB-gD-APoA-kE6APBAvUDCACgBJgEAA&num=2&adurl=http://www.slimmingdrops.nl/index-oud.html&client=ca-pub-3131206840145575&nm=20)De afslanksensatie uit Hollywood! Druppel u slank met Slimming Drops.
Afvallen met Slimming Drops: de afslanksensatie uit Hollywood. Genotrim, gezien bij Oprah! (http://www.slimmingdrops.nl)




maar on-topic:
Dit kun je toch niet serieus nemen? Gewoon een of andere randdebiel.

ashi76
02-01-2009, 00:45
Wat een zieltje zeg.
Ik ga er van uit dat Alistair hier aangifte van gaat doen.

En wat betreft die "Ronald"..
Nu Alistair heeft laten zien hoe Badr aangepakt dient te worden, vrees ik dat hij zware tijden tegemoet gaat.
Wat een kansloze kneus zeg.

Badr zou er imo overigens goed aan doen afstand te nemen van deze bedreiging en aangeven dat dit niet vanuit zijn "kamp" afkomstig is.

Flappie
02-01-2009, 00:45
Handig met je woonplaats + voor en achternaam

NESCIO
02-01-2009, 00:46
waar moet dat toch heen met ons onderwijs..... "zat nog live aan het kijken"

blackadder
02-01-2009, 00:46
Ik zou het melden. Korrel zout of niet.

A.F.
02-01-2009, 00:48
Wat een zieltje zeg.
Ik ga er van uit dat Alistair hier aangifte van gaat doen.

En wat betreft die "Ronald"..
Nu Alistair heeft laten zien hoe Badr aangepakt dient te worden, vrees ik dat hij zware tijden tegemoet gaat.
Wat een kansloze kneus zeg.

Badr zou er imo overigens goed aan doen afstand te nemen van deze bedreiging en aangeven dat dit niet vanuit zijn "kamp" afkomstig is.

Ja tuurlijk...

kom op hoor hey... Moet een Badr zich voor iedereen gaan verantwoorden??? En Alistair aangifte doen????

Kom op! Het is Ali O ... geen paspoes

Af en toe.... sjonge jonge... stelletje moraalridders

Biiyen
02-01-2009, 00:48
Ik zou het melden. Korrel zout of niet.

o zeker melden, bij de politie in ieder geval.

Richelieu
02-01-2009, 00:49
Lekker toffe kerel die "Ronald van der Schaaf".....:twak:

panther management
02-01-2009, 00:53
Prachtig zulke internethelden,die gast heeft zeker een hitlist want Badr is nu al een aantal keer KO gegaan.:D

anonymous001
02-01-2009, 00:58
Ja tuurlijk...

kom op hoor hey... Moet een Badr zich voor iedereen gaan verantwoorden??? En Alistair aangifte doen????

Kom op! Het is Ali O ... geen paspoes

Af en toe.... sjonge jonge... stelletje moraalridders

Wtf?!

Natuurlijk moet ie aangifte doen. Of anders zelf langs komen, maar dat lijkt het me nou ook weer niet waard. :rolleyes:

Jij mij bedreigen, ik jou taakstraf geven...

Vind trouwens niet dat Badr iets moet of hoort te zeggen.

ZakKa!
02-01-2009, 01:00
Dit soort zielige doodsbedreigingen neem ik niet eens serieus. Wat ik veel zieliger vind is de volgende quote:


Dus dit zijn de vrienden/mensen waar badboy Hari mee omgaat...

Waar slaat dat nu weer in vredesnaam op?

Tomcraft86
02-01-2009, 01:03
"ik denk dat je daar aan toe bent je hebt mijn beste vriend net mijn broer knock out geslagen"


Daarom dus

Coldcrust
02-01-2009, 01:05
De Badr mania gaat wel heel erg ver. Heit feit dat iemand als Badr Hari die zich in de vechtsportwereld en de gewone wereld rondbeweegt als een verwend klein kind en schijnbaar ongestraft mag doen en laten wat hij wil...en onze sport keer op keer tot schande brengt met zijn egocentrische gedrag door zovelen als een onaantasbare held wordt gezien geeft aan dat er iets fundamenteel mis is in onze maatschappij.
Badr is sinds hij in de spotlights kwam al 10 keer voor 8 of meer tellen naar het canvas geslagen..wat veel is,maar steeds weer krijgt ''The Golden Boy'' een nieuwe kans.
Nu zet hij eerste zelf een grote mond op en daagt Overheem uit..krijgt zijn zin om de eerste partij op zijn eigen regels af te werken,maar als zelfs dat niet uitpakt zoals meneer dat wil roept hij dat die MMA partij van de baan is.
In het licht van zijn uitlatingen naar Remy toe..die hij eigenlijk neerzette als iemand die geen man is terwijl een vechter was..ongeacht de regels is deze aktie gewoon lachwekkend te noemen.
Op papier had Allistair geen schijn van kans...maar hij deed het toch..DAT is iemand waar je respect voor moet hebben!

Fr3ddy
02-01-2009, 01:06
Wel tegenstrijdig dat deze 'Ronald' wel lid is van de Golden Glory hyves :hugegrin:

ashi76
02-01-2009, 01:07
Ja tuurlijk...

kom op hoor hey... Moet een Badr zich voor iedereen gaan verantwoorden??? En Alistair aangifte doen????

Kom op! Het is Ali O ... geen paspoes

Af en toe.... sjonge jonge... stelletje moraalridders

Uiteraard hoeft Badr geen verantwoording af te leggen op uitingen van dit soort eencelligen.
Toch zou hij er m.i. goed aan doen hier afstand van te nemen.
Al is het alleen maar om een signaal af te geven aan zijn zogenaamde "vriend".

Ondanks dat ik het Alistair op geen enkele wijze te vergelijken is met paspoes kan het geen kwaad hier op zijn minst melding van te maken.
Ik verwacht overigens niet dat deze stumperd de daad bij zijn woord zal voegen (blaffende honden bijten niet), maar in deze tijden kan het geen kwaad als dit soort zaken op zijn minst geregistreerd worden.

panther management
02-01-2009, 01:07
die gast heeft badr niet eens bij zijn vrieden staan,ook niet echt een diehard fan laat staan vriend:sleep1:

Dit is gewoon een domme actie om Badr zwart te maken.

Jeru
02-01-2009, 01:08
Tsja en ondertussen is hij lid van de Golden Glory Helmond hyves.... dan heb je ze niet helemaal op een rijtje.
Toch gewoon aangifte doen. Hij gaat uiteraard zijn teksten niet ten uitvoer brengen, maar ik vind dit soort teksten echt niet normaal...

Stallion
02-01-2009, 01:14
Badr is sinds hij in de spotlights kwam al 10 naar het canvas geslagen..wat veel is,maar steeds weer krijgt ''The Golden Boy'' een nieuwe kans.

Dat hij niet altijd even goed voor de dag komt mag je vinden maar ga nu niet doen alsof hij niet goed genoeg is. Dat hij na zijn verliespartij een 'nieuwe kans' kreeg is niet mee dan loisch omdat hij nog jong is en gewoon ontzettend veel talent heeft.

Verder natuurlijk een kansloze bedreiging. Gewoon melding van maken bij de politie ofzo.

ZakKa!
02-01-2009, 01:16
"ik denk dat je daar aan toe bent je hebt mijn beste vriend net mijn broer knock out geslagen"


Daarom dus

O mijn god en jij gelooft dat? Beste vriend en broer yeah right. Misschien bedoelde hij Broer figuurlijk? Als 'broeder'. Een of andere idioot zegt op internet de grootste laffe onzin en jij asocieert dat met Badr alleen omdat hij dat dikgedrukte zegt? Voor het geval je het niet wist, Badr is een relaxte gozer en de mensen met wie hij omgaat ook. Neem dat amar van mij aan.

Ulis-E
02-01-2009, 01:16
De Badr mania gaat wel heel erg ver. Heit feit dat iemand als Badr Hari die zich in de vechtsportwereld en de gewone wereld rondbeweegt als een verwend klein kind en schijnbaar ongestraft mag doen en laten wat hij wil...en onze sport keer op keer tot schande brengt met zijn egocentrische gedrag door zovelen als een .. etc ..


ben voor een groot deel met je eens... maarruh, wat heeft dat hiermee te maken?

panther management
02-01-2009, 01:23
Mensen kunnen zeggen wat ze willen,maar fans en haters betalen of nemen de tijd om Badr te zien vechten.

Kingster
02-01-2009, 01:29
belachelijk dit, ik heb maar eens op de"niet oke"knop gedrukt, als meerdere dit ding is die gast zo weg!

x2

Coldcrust
02-01-2009, 01:35
ben voor een groot deel met je eens... maarruh, wat heeft dat hiermee te maken?

Dat het een tijdsbeeld is dat personen die zich op een dermate negatieve wijze manifesteren als Badr desondanks als helden worden vereerd en dat brengt dit soort excessen klaarblijkelijk met zich mee.

ZakKa!
02-01-2009, 01:42
Open een heksenjacht op Badr ofzo helemaal leip.

ijsbier
02-01-2009, 01:46
T15Boxing?

g-unit
02-01-2009, 01:58
Dit soort zielige doodsbedreigingen neem ik niet eens serieus. Wat ik veel zieliger vind is de volgende quote:



Waar slaat dat nu weer in vredesnaam op?


jh man waar slaat dat nou op wat je schrijf, beetje Badr zwart maken je weet niet eens wie dat heb geschreven mischien is er wel iemand geweest die net als jij Badr zwart wil maken dus beetje opletten wat je schrijft...:twak:

YoMarK
02-01-2009, 02:03
Badr kan hier natuurlijk niets aan doen, maar het is toch triest wat voor mensen er tegenwoordig rondlopen.

Ik hoop dat ze die gast oppakken.

anonymous001
02-01-2009, 02:19
jh man waar slaat dat nou op wat je schrijf, beetje Badr zwart maken je weet niet eens wie dat heb geschreven mischien is er wel iemand geweest die net als jij Badr zwart wil maken dus beetje opletten wat je schrijft...:twak:

:confused:

Ik snap hier echt niets van...

ZakKa!
02-01-2009, 02:25
Weet je elke post in dit topic is eigenlijk teveel eer aan de idioot die dat poste. Gewoon een of ander nerdje dat aandacht wil. Geef het hem niet alsjblieft

YoMarK
02-01-2009, 02:26
Moest die post ook even bestuderen. Maar wat hij bedoeld is dat het net zogoed een van de Alistair "fans" kan zijn geweest, met als doel Badr zwart te maken. :)

Wat natuurlijk ook zou kunnen, is dat het een Badr fan is geweest, die ons nu doet geloven dat het net zogoed een alistair fan zou kunnen zijn, met als doel om Alistair fans zwart te maken. ;)

blackadder
02-01-2009, 02:33
Moest die post ook even bestuderen. Maar wat hij bedoeld is dat het net zogoed een van de Alistair "fans" kan zijn geweest, met als doel Badr zwart te maken. :)

Wat natuurlijk ook zou kunnen, is dat het een Badr fan is geweest, die ons nu doet geloven dat het net zogoed een alistair fan zou kunnen zijn, met als doel om Alistair fans zwart te maken. ;)
Misschien is het ook wel een Hong Man Choi fan die verwarring wil zaaien om Alistair en Badr Hari zwart te maken. Misschien is het ook Badr Hari zelf die probeert Overeem te intimideren voor het geval van een rematch. Misschien is het wel de CIA!!!:eek:

ZakKa!
02-01-2009, 02:39
Het is Manhoef

Tomcraft86
02-01-2009, 02:58
Haha nee, het is zijn boze ex-vriendin die wraak wil nemen voor zijn hardhandige huisbezoek.

Nee, mijn gedachte was: schrijver was iemand uit zijn directe omgeving (quote: "ik denk dat je daar aan toe bent je hebt mijn beste vriend net mijn broer knock out geslagen") dus iemand met wie Badr omgaat.

Je hebt wel gelijk, dat had ik niet moeten schrijven. Jouw gedachte dat iemand hem op deze wijze zwart maken is veel waarschijnlijker, ik hoop dat dan maar.

En netjes Nederlands praten he, niet uitschelden.

Osu

g-unit
02-01-2009, 03:51
lkkr puzzellen boys...

yomark jij wint de hoofd prijs :)

g-unit
02-01-2009, 03:53
:confused:

Ik snap hier echt niets van...


jij hoeft ook niet te begrepen :whistling:

MenKat
02-01-2009, 04:11
A. Overeem met dood bedreigd
Dat krijg je ervan als je bezopen achter je pc zit...

DonChoa
02-01-2009, 09:12
ik denk niet dat hij dit serieus moet nemen, er zijn nl veel jaloerse mensen die hem willen intimideren denk ik...

DonChoa
02-01-2009, 09:13
en dat heb je trouwens bij iedere persoon die succes boekt en media aandacht krijgt

ashi76
02-01-2009, 09:23
jij hoeft ook niet te begrepen :whistling:

Priceless ! :hugegrin:

Mickey
02-01-2009, 10:15
Wat een gedoe weer zeg..
Maar tis niet de eerste keer dat we zulk gedrag zien toch.

Dus laten we niet doen of het ons verbaasd dat er zulke proleten rondlopen.. ;)
We hebben er hier een forum vol mee.. :D

Ik zou er niet al te veel aandacht aan schenken.

MilfhunterMMA
02-01-2009, 10:22
tsja dat kan gebeuren he met kickboksen... ko geslagen worden...

Tony
02-01-2009, 10:28
BREAKING NEWS

Ronald van der Schaaf verkoopt zijn Astra

TE-KO-OP.nl, Auto eruit? Sticker op de ruit! (http://www.te-ko-op.nl/view/?id=1745)

:p

Mickey
02-01-2009, 10:35
LMAO.. The MF Goon Squad is on the case.

bryan
02-01-2009, 10:45
met een mobiel nummer ! als ik overeem was zou ik hem ff bellen.. gewoon voor de grap

BiCkOnE
02-01-2009, 10:56
Zielig figuur deze Ronald...aangezien velen hier al het een en ander over hem hebben kunnen vinden, lijkt het mij geen probleem voor de juiste instanties om er even achteraan te gaan....denk dat ze een huilebalkie zullen aantreffen....

robholland
02-01-2009, 11:05
misschien is deze jongens serieus geestelijk niet helemaal 100..

Tsuki
02-01-2009, 11:08
alistair heeft trouwens wel een hoop lekkere wijven op zijn hyves .........................

kickboxer1987
02-01-2009, 11:44
Wat een gedoe weer zeg..
Maar tis niet de eerste keer dat we zulk gedrag zien toch.

Dus laten we niet doen of het ons verbaasd dat er zulke proleten rondlopen.. ;)
We hebben er hier een forum vol mee.. :D

Ik zou er niet al te veel aandacht aan schenken.

Die troll lacht zich dood. Een hele thread van nu al drie pagina's lang:thown:

Kunnen er btw niet heldere regels (en nastreving van deze) komen als het gaat om posten. Interpunctie bijvoorbeeld of gewoon simpelweg leesbare zinnen typen??

zitten af en toe posts tussen die je minstens drie keer over moet lezen om er iets van te maken.



Quote:
Originally Posted by g-unit http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=667988#post667988)
jij hoeft ook niet te begrepen


Quote:
Originally Posted by g-unit http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=667968#post667968)
jh man waar slaat dat nou op wat je schrijf, beetje Badr zwart maken je weet niet eens wie dat heb geschreven mischien is er wel iemand geweest die net als jij Badr zwart wil maken dus beetje opletten wat je schrijft...:twak:


Ik bedoel, een zin van 42 woorden. met maar 1 komma (na het 10e woord) maakt je zin niet geheel begrijpelijk.

Dit is niet alleen naar G-unit gericht (waren toevallig twee voorbeelden die snel voorhanden waren) maar ik zie meer van dit soort onbegrijpelijke comments opduiken.

(en mocht er een spelfout in zitten, ik ben zelf dislectisch ;))

Mephisto
02-01-2009, 11:49
geloof het gelijk, dat woord hebben ze expres zo moeilijk gemaakt om de echte er tussen uit te vissen ('t is: dyslectisch)

zou wat zijn als de echte "Ronald" van niets weet omdat iemand in z'n Hyves weet te komen...

nick
02-01-2009, 12:24
:D zie gewoon mijn broertje in Alistair zijn vrienden lijst.

Groupie :p

jan sensei kyokushin
02-01-2009, 12:28
alistair heeft trouwens wel een hoop lekkere wijven op zijn hyves .........................:)yep die weten hem ook wel te vinden Tsuki , maar die herseloze ronald of wie het ook is die pc warrior heeft maar 3 vrienden op hyves blijkt wel wat voor figuur het is die is gewoon op sensatie uit om op alles opstelten te zetten.
osu

De dikke nudist
02-01-2009, 12:29
Die troll lacht zich dood. Een hele thread van nu al drie pagina's lang:thown:

Kunnen er btw niet heldere regels (en nastreving van deze) komen als het gaat om posten. Interpunctie bijvoorbeeld of gewoon simpelweg leesbare zinnen typen??

zitten af en toe posts tussen die je minstens drie keer over moet lezen om er iets van te maken.



Quote:
Originally Posted by g-unit http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=667988#post667988)
jij hoeft ook niet te begrepen


Quote:
Originally Posted by g-unit http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=667968#post667968)
jh man waar slaat dat nou op wat je schrijf, beetje Badr zwart maken je weet niet eens wie dat heb geschreven mischien is er wel iemand geweest die net als jij Badr zwart wil maken dus beetje opletten wat je schrijft...:twak:


Ik bedoel, een zin van 42 woorden. met maar 1 komma (na het 10e woord) maakt je zin niet geheel begrijpelijk.

Dit is niet alleen naar G-unit gericht (waren toevallig twee voorbeelden die snel voorhanden waren) maar ik zie meer van dit soort onbegrijpelijke comments opduiken.

(en mocht er een spelfout in zitten, ik ben zelf dislectisch ;))

Ach so, spellings-polizei, nicht?

dirk5
02-01-2009, 13:03
blaat blaat blaat.

die kerel zal in zijn leven nog veel mensen moeten gaan bedreigen want het zal vast niet de laatste keer zijn dat Badr ko word geslagen.

verder geen aandacht aan besteden,. is het niet waard.

inc
02-01-2009, 14:19
2009 nog geen dag oud en nu al "de mongool"van 2009. Wat een debiel.

De dikke nudist
02-01-2009, 14:38
Grappig hoe veel mensen zich hier druk maken om wat een random douchebag op Hyves neertypt.

Volgens mij zit de gozer waarom het gaat (een vechtgod van honderdvijftien kilo's die best voor zichzelf kan opkomen) op dit moment lekker gehuld in badjas en van die konijneslippers te genieten van een croissantje, een bakkie koffie en een recente K.O. overwinning.

No harm done.

A.F.
02-01-2009, 14:46
Grappig hoe veel mensen zich hier druk maken om wat een random douchebag op Hyves neertypt.

Volgens mij zit de gozer waarom het gaat (een vechtgod van honderdvijftien kilo's die best voor zichzelf kan opkomen) op dit moment lekker gehuld in badjas en van die konijneslippers te genieten van een croissantje, een bakkie koffie en een recente K.O. overwinning.

No harm done.

precies

rene37
02-01-2009, 14:55
Wat een hoop gelul in de ruimte allemaal...

Jamila
02-01-2009, 15:38
Ik denk dat Badr dit helemaal niet leuk vind, dat een zogenaamde fan zich op deze manier wilt bewijzen tegen over Badr. Daarbij is de sfeer onder alle vechter die gevochten hebben op the Dynamite show uitermate gezellig geweest. ( op the afterparty ) Terug in het vliegtuig hebben de jongens van team It's showtime en team Golden Glory nog gelachen met elkaar. Dus ik denk dat deze fan de plank totaal mis slaat.

Gr, Jamila:thup:

Muay Thai Elite
02-01-2009, 15:40
HEY JIJ ZOU TOCH OPZOUTEN??? Wat een Badr-streek dit, je niet aan de afspraak houden.

anonymous001
02-01-2009, 16:00
Terug in het vliegtuig hebben de jongens van team It's showtime en team Golden Glory nog gelachen met elkaar. Dus ik denk dat deze fan de plank totaal mis slaat.


:twak::twak::twak::bash:

gerrie
02-01-2009, 16:01
zooo hee, hij heeft wel 3 vrienden op zijn hyves.... hahaha

marcelt
02-01-2009, 16:45
Hoop mensen doen er luchtig over, maar ik vind het toch wel heftig dit soort bedreigingen. Hoop idd. dat Ali aangifte gaat doen!

761217186
02-01-2009, 17:15
Hoop mensen doen er luchtig over, maar ik vind het toch wel heftig dit soort bedreigingen. Hoop idd. dat Ali aangifte gaat doen!

Elke bedreiging is er 1 te veel, dit mogen we niet normaal gaan vinden toch? Hier zeker melding van maken via hyves (via de button " dit is niet oke) Natuurlijk is dit dagelijks kost voor bekende nederlanders, maar als je er niets tegen onderneemt accepteer je dit dus! bovendien brengen dit soort gasten ook andere idiooten op rare ideen. Gelijk de kop indrukken dus!

De dikke nudist
02-01-2009, 17:27
"Kom, we gaan op de "dit is niet OK" knop drukken."

Hoe oud ben je dan? Acht? :D

mellie
02-01-2009, 17:35
ik zou dat niet al te serious nemen zal vast wel een figuurtje wezen die s´avonds op straat hangt en ja dat hij die shit te post met zijn naam en gegevens daaruit blijkt al dat hij niet de slimste is......maar aan de andere kant het blijft wel een doodsbedreiging! dat is we iets om serious te nemen..

niels
02-01-2009, 17:53
Jullie denken ook echt dat, dat zijn echte naam is ?

Als het account gemaakt is op 1 juli 2008 en dan 3 vrienden hebben, dat is het hoogst waarschijnlijk een fake account. Zoals er vele zijn op hyves.

Dragao
02-01-2009, 17:54
Hoop mensen doen er luchtig over, maar ik vind het toch wel heftig dit soort bedreigingen. Hoop idd. dat Ali aangifte gaat doen!


ach ja als men voor elke bedreiging naar de politie gaat kun je bij wijze van spreken een wekelijkse theekransje daar houden. Denk ook echt niet dat hij dit serieus neemt

761217186
02-01-2009, 17:58
Jullie denken ook echt dat, dat zijn echte naam is ?

Als het account gemaakt is op 1 juli 2008 en dan 3 vrienden hebben, dat is het hoogst waarschijnlijk een fake account. Zoals er vele zijn op hyves.

dit lijkt mij ook wel het geval, anders is hij wel heel erg dom bezig geweest..

nahtanoj
02-01-2009, 18:01
idd als je een beetje nadenken is dit niet ene ronald aan de manier van schrijven al niet... ik geloof ook ronald geen moslimse naam is terwijl 80% van de ''tegenfilm op wilders'' dat wel is... buiten dat dat 2 van zijn vrienden fucking maniacs zijn en meer dan 4000 vrienden hebben... njah goed een fake flapdrol dus

nahtanoj
02-01-2009, 18:05
tering hé... ik kan nog wel een lesje typen krijgen van mister van de schaaf zie ik, ik neem het gewoon van 'm over:eek:

niels
02-01-2009, 18:06
Alsnog valt de huidige plaatser van het bericht wel te achterhalen als het moet, de data die per computer wordt verstuurd wordt altijd wel ergens opgeslagen.

Tenzij hij een genie is op het gebied van internet IT en dergelijke..

761217186
02-01-2009, 18:06
tering hé... ik kan nog wel een lesje typen krijgen van mister van de schaaf zie ik, ik neem het gewoon van 'm over:eek:

tja... wel verdacht;)

Dragao
02-01-2009, 18:07
Alsnog valt de huidige plaatser van het bericht wel te achterhalen als het moet, de data die per computer wordt verstuurd wordt altijd wel ergens opgeslagen.

Tenzij hij een genie is op het gebied van internet IT en dergelijke..


Bedreig je hem nou??;)

niels
02-01-2009, 18:09
Bedreig je hem nou??;)

hahahaha lol

gustafacci
02-01-2009, 18:40
Ik ben zelf de beheerder van de Badr Hari hyves. Ik vind het wel jammer dat nu de Badr Hari fans en sommige noemen het zelfd DE vrienden van Badr te beschuldigen. Na de wedstrijd tegen Remy heb ik een middag lang berichten moeten verwijderen waar Badr met de dood werd bedreigd, werd gediscrimineerd etc. Omdat het er zo veel waren heb ik toen de hyve op slot gegooid tot iedereen was af gekoeld. Ik heb toen ok niet op diverse forums geschreven dat de vrienden van Remy racisten zijn of dat ze Badr willen koud maken.

Na de wedstrijd tegen Alistair Overeem zijn er direct weer een aantal reacties geplaatst wat gewoon diep triest is. Mensen genaamd A.... (de islamitische naam van god) Varken etc hebben direct weer racistige dingen getypt. Ik vind het gewoon diep triest, Badr en Alistair zijn beide topsporters die veel over hebben voor hun sport. Badr is een vechter waarvan je echt van kan houden of echt kan haten. Dit zijn momenten waar hij word aangevallen maar wanneer hij 4x wint heeft niemand er weer over. Maarja ik heb de hyves weer zo aangepast dat niet iedereen lid kan worden.

Ik hoop dat de Beheerder van de alistair overeem hyves nu inziet dat het probleem zich niet alleen op zijn hyves voor doet, maar ook op andere hyves pagina's.

Met vriendelijke groet,

Gustafacci
Beheerder Badr hari - Hyves.nl (http://www.badrhari.hyves.nl)

Lex
02-01-2009, 18:41
Dit is toch niet meer normaal. Wat een idioten hebben we toch.
Straks komt er een Allister fan en die gaat op zijn/haar beurt weer Badr bedreigen.

Worden de bedreigers gek en gaan ze het uiteindelijk uitvoeren hebben we allemaal niks.
Moeten ze weer een andere vechter gaan belagen..

Snap er niks meer van.

ZakKa!
02-01-2009, 18:43
Ik ben zelf de beheerder van de Badr Hari hyves. Ik vind het wel jammer dat nu de Badr Hari fans en sommige noemen het zelfd DE vrienden van Badr te beschuldigen. Na de wedstrijd tegen Remy heb ik een middag lang berichten moeten verwijderen waar Badr met de dood werd bedreigd, werd gediscrimineerd etc. Omdat het er zo veel waren heb ik toen de hyve op slot gegooid tot iedereen was af gekoeld. Ik heb toen ok niet op diverse forums geschreven dat de vrienden van Remy racisten zijn of dat ze Badr willen koud maken.

Na de wedstrijd tegen Alistair Overeem zijn er direct weer een aantal reacties geplaatst wat gewoon diep triest is. Mensen genaamd A.... (de islamitische naam van god) Varken etc hebben direct weer racistige dingen getypt. Ik vind het gewoon diep triest, Badr en Alistair zijn beide topsporters die veel over hebben voor hun sport. Badr is een vechter waarvan je echt van kan houden of echt kan haten. Dit zijn momenten waar hij word aangevallen maar wanneer hij 4x wint heeft niemand er weer over. Maarja ik heb de hyves weer zo aangepast dat niet iedereen lid kan worden.

Ik hoop dat de Beheerder van de alistair overeem hyves nu inziet dat het probleem zich niet alleen op zijn hyves voor doet, maar ook op andere hyves pagina's.

Met vriendelijke groet,

Gustafacci
Beheerder Badr hari - Hyves.nl (http://www.badrhari.hyves.nl)

x2

Mensen schijnen te vergeten dat dit soort zielige berichtjes in grote hoeveelheid op het internet te vinden zijn. Of het nu Hyves, youtube of waar dan ook is.

Slome
02-01-2009, 18:45
Wat raar dan... hyves is toch voor pootjes... lopen die elkaar nu ook al doodsbedreigingen aan te smeren... dat we dat hier doen allah... maar via hyves... mensen doe toch normaal... de kerstman is het land niet uit of we gaan weer ruzie zoeken...


http://www.nivonjong.nl/uploads/pics/prettiggestoord_activiteit.jpg

YoMarK
02-01-2009, 19:28
Ik ben zelf de beheerder van de Badr Hari hyves. Ik vind het wel jammer dat nu de Badr Hari fans en sommige noemen het zelfd DE vrienden van Badr te beschuldigen. Na de wedstrijd tegen Remy heb ik een middag lang berichten moeten verwijderen waar Badr met de dood werd bedreigd, werd gediscrimineerd etc. Omdat het er zo veel waren heb ik toen de hyve op slot gegooid tot iedereen was af gekoeld. Ik heb toen ok niet op diverse forums geschreven dat de vrienden van Remy racisten zijn of dat ze Badr willen koud maken.

Na de wedstrijd tegen Alistair Overeem zijn er direct weer een aantal reacties geplaatst wat gewoon diep triest is. Mensen genaamd A.... (de islamitische naam van god) Varken etc hebben direct weer racistige dingen getypt. Ik vind het gewoon diep triest, Badr en Alistair zijn beide topsporters die veel over hebben voor hun sport. Badr is een vechter waarvan je echt van kan houden of echt kan haten. Dit zijn momenten waar hij word aangevallen maar wanneer hij 4x wint heeft niemand er weer over. Maarja ik heb de hyves weer zo aangepast dat niet iedereen lid kan worden.

Ik hoop dat de Beheerder van de alistair overeem hyves nu inziet dat het probleem zich niet alleen op zijn hyves voor doet, maar ook op andere hyves pagina's.

Met vriendelijke groet,

Gustafacci
Beheerder Badr hari - Hyves.nl (http://www.badrhari.hyves.nl)
:thup:

Het is gewoon triest dat mensen denken dat ze zomaar alles kunnen typen op internet, veilig achter hun keyboard. Mogen ze wat mij betreft best harder aanpakken.

De dikke nudist
02-01-2009, 20:02
:thup:

Het is gewoon triest dat mensen denken dat ze zomaar alles kunnen typen op internet, veilig achter hun keyboard. Mogen ze wat mij betreft best harder aanpakken.

We are Anonymous.

We are legion.

We are one.

We do not forgive.

We do not forget.

Expect us.

amilster
02-01-2009, 20:30
ofwel

We are the result of your laws.
We are the result of your democracy.
We are the result of your corruption

blackadder
02-01-2009, 20:36
ofwel

We are the result of your laws.
We are the result of your democracy.
We are the result of your corruption
Ooh. Waar/van wie is dat (van)?

Richelieu
02-01-2009, 20:57
:thup:

Het is gewoon triest dat mensen denken dat ze zomaar alles kunnen typen op internet, veilig achter hun keyboard. Mogen ze wat mij betreft best harder aanpakken.

Zo veilig zit deze "Ronald" niet achter zijn toetsenbord. Een vriend van me, die nogal vaak op hyves zit heeft een ander profiel via pm aan mij laten zien die alle schijn tegen zich heeft dat hij achter de nepaccount Ronald zit. Heb dat profiel net eens rusig door zitten bladeren en inderdaad, totaal geen bedreiging!!!

Ben trouwens wel benieuwd in hoeverre het strafbaar is om via een nepaccount mensen via hyves met de dood te bedreigen?

T15Boxing
02-01-2009, 22:15
Slaat nergens op. Hij bedreigt Overeem omdat Overeem Hari KO sloeg in een professionele K-1 gevecht? Totaal ongeloofwaardig.

Shogun
02-01-2009, 23:15
Heel erg triest dit. Als die stakker echt ballen gehad had, had hij Alistair uitgedaagd voor een gevecht.

simtekf1
03-01-2009, 00:13
Ik ben zelf de beheerder van de Badr Hari hyves. Ik vind het wel jammer dat nu de Badr Hari fans en sommige noemen het zelfd DE vrienden van Badr te beschuldigen. Na de wedstrijd tegen Remy heb ik een middag lang berichten moeten verwijderen waar Badr met de dood werd bedreigd, werd gediscrimineerd etc. Omdat het er zo veel waren heb ik toen de hyve op slot gegooid tot iedereen was af gekoeld. Ik heb toen ok niet op diverse forums geschreven dat de vrienden van Remy racisten zijn of dat ze Badr willen koud maken.

Na de wedstrijd tegen Alistair Overeem zijn er direct weer een aantal reacties geplaatst wat gewoon diep triest is. Mensen genaamd A.... (de islamitische naam van god) Varken etc hebben direct weer racistige dingen getypt. Ik vind het gewoon diep triest, Badr en Alistair zijn beide topsporters die veel over hebben voor hun sport. Badr is een vechter waarvan je echt van kan houden of echt kan haten. Dit zijn momenten waar hij word aangevallen maar wanneer hij 4x wint heeft niemand er weer over. Maarja ik heb de hyves weer zo aangepast dat niet iedereen lid kan worden.

Ik hoop dat de Beheerder van de alistair overeem hyves nu inziet dat het probleem zich niet alleen op zijn hyves voor doet, maar ook op andere hyves pagina's.

Met vriendelijke groet,

Gustafacci
Beheerder Badr hari - Hyves.nl (http://www.badrhari.hyves.nl)

Moessieee!! :)
Je zal er wel aardig druk mee zijn idd.
Erg jammer dat mensen op internet zo snel dingen neerzetten die ze waarschijnlijk normaal niet eens durven te zeggen.

Internet is leuk maar helaas zijn er een hoop toetsenboard warriors. :(

Naja, je houd de Badr Hari Hyve iig goed onder controle.
Klasse!

Nickshooto
03-01-2009, 01:01
ff naar de telefoongids online.

3 resultaten met (familie of misschien een bekende van deze persoon )

Easy to find voor de Politie.

De gegevens van hyves zijn al bekend.
Beter dat verder niemand op de Niet Ok drukt... dan is het nog makkelijker te traceren via het IP waarvan de persoon deze berichten stuurd. En IP = Locatie.

(K)

Durfal
03-01-2009, 01:02
Op de Hyves-pagina van Alistair:

http://alistair-overeem.hyves.nl/fotos/377289417/0/vTkF/



ey alistair

je krijgt je straf nog wel wat je met badr hebt gedaan jongen ik ging er kapot van maar zoals ik al zij je krijgt je straf nog want kom dan tegen kogel vechten kogel heeft geen ogen vriend gelijk in je nek

want wat je met badr hebt gedaan ben ik niet vergeten en zal ik niet vergeten je hebt hem knock out geslagen zat nog live aan het kijken maar komt goed ik zal je nog wat vertellen er komt geen rematch mma rules dat je dat maar weet en niet denken dat je nu zo naar buiten gaat lopen je moet naar het volgende station en dat is in en kist richting suriname ik denk dat je daar aan toe bent je hebt mijn beste vriend net mijn broer knock out geslagen denk je dat ik jou dat ga vergeven denk jij dat denk je dat echt luister ik zie jou nog weet waar je traint op mijn moeders dood dat jij er echt van langs gaat krijgen en niemand ken je daar helpen en ook niemand ken je iemand die tegen kogel kan vechten ik niet ik ken alleen mensen die begraven worden



Schokt me wel.

Gaat toch helemaal nergens meer over, in hoeverre moeten we dit serieus nemen?

Dus dit zijn de vrienden/mensen waar badboy Hari mee omgaat...

blackadder
03-01-2009, 01:02
En IP = Locatie.
Wat ook een internet cafe kan zijn.

Durfal
03-01-2009, 01:03
Wat een taalfouten!!!!! deze taal blunders zeggen toch eigenlijk alles.........echt te zielig voor woorden!!!!!

Mickey
03-01-2009, 01:05
We are Anonymous.

We are legion.

We are one.

We do not forgive.

We do not forget.

Expect us.

/b/ Internet Heroes

Nickshooto
03-01-2009, 01:15
Kan idd ook een internet cafe zijn... Maargoed... het blijf triest.

anonymous001
03-01-2009, 02:32
Het zegt wel iets over waar we gekomen zijn met zijn allen...:(

En dat mensen zeggen dat het niks voorstelt omdat het een internetkrijger is... Dan heb je toch echt iets niet begrepen.

gazi86
03-01-2009, 04:20
Zielig...

Zou het met een grote korrel zout nemen... aangezien dit stukje tekst getuigt van een iq van 60 of minder

het is juist die iq-groep waarvan je zoiets kan verwachten...
maar goed ik denk ook niet dat er echt gevaar is, je ziet gewoon dat het een blaffende hond is die niet bijt.

jan sensei kyokushin
03-01-2009, 11:01
ach dit kan men toch niet serieus nemen, 4 pagina's besteden aan een huilie.

Ik snap jullie niet hoor ;)Osu werk je zelf ook aan mee Capleton;) maar een ding is zeker het is een sukkel die Ronald die zelf nog nooit iets gepresteert heeft die totaal niet spoort opzouten met zulke gasten

5 pagina,s inmiddels
sportgroeten

DannyvK
03-01-2009, 11:11
Wel geinig wat Ibo naar die oetlul krabbelt:

"He Achmed!

http://94.100.114.15/449750001-449800000/449772701-449772800/449772732_5_g4dC.jpeg

"

Ghehe :D

ZakKa!
03-01-2009, 12:56
Ahmed?

Muay Thai Elite
03-01-2009, 13:09
lol

Sjaak
03-01-2009, 14:07
Zielige vertoning dit soort bedreigingen

dtgerald
03-01-2009, 14:56
belachelijk dit, ik heb maar eens op de"niet oke"knop gedrukt, als meerdere dit ding is die gast zo weg!
Done.

gustafacci
03-01-2009, 20:14
Moessieee!! :)
Je zal er wel aardig druk mee zijn idd.
Erg jammer dat mensen op internet zo snel dingen neerzetten die ze waarschijnlijk normaal niet eens durven te zeggen.

Internet is leuk maar helaas zijn er een hoop toetsenboard warriors. :(

Naja, je houd de Badr Hari Hyve iig goed onder controle.
Klasse!

Tnx man. Ja, het is gewoon triest dat mensen gewoon een hyves openen om zo anoniem reacties te plaatsen. Grappige is dat wanneer ze Badr Hari tegen komen vragen of ze met hem op de foto mogen etc


Wel geinig wat Ibo naar die oetlul krabbelt:

"He Achmed!

http://94.100.114.15/449750001-449800000/449772701-449772800/449772732_5_g4dC.jpeg

"

Ghehe :D

Weer zo'n irritant mannetje, totaal geen respect voor iemands kunnen. Zelfs heeft hij geen schrim bereikt wat deze atleten hebben bereikt maar wel afkraken en zelfs het geloof er bij halen. Hij begon zelfs op mijn eigen hyves irritante reacties te plaatsen.

Justinian
03-01-2009, 20:22
Goed mensen, denk dat alles nu wel is gezegd in deze topic. Topic closed!