PDA

View Full Version : k-1 Yokohoma Maart



ZakKa!
02-01-2009, 02:16
Als dit geen Badr Vs Schilt wordt, weet ik het ook niet meer. Onvermijdbaar.

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top903.htm

http://img81.imageshack.us/img81/6593/gfxfdfdwh3.jpg

Ok het hoeft natuurlijk niet, maar dit is toch wel waar de fans op wachten denk ik. Wie zouden jullie nog meer tegen elkaar willen zien?

ashi76
02-01-2009, 02:18
Dan gaat Badr voor de 2e x KO op rij.

ZakKa!
02-01-2009, 02:20
zou heel goed kunnen... Vooral door middel van een spinning back kick tegen de lever. Alles kan. Ik denk wel dat Badr Schilt wel aan kan als hij zijn afstand houd, aangezien hij sneller is. Af en toe instappen, combineren en wegwezen.

Jarno
02-01-2009, 09:31
Schilt vs Choi die hebben nog wat recht te zetten

Hari vs Sawayashiki laat Badr maar ff bijkomen. Met 4 gala's/7 partijen op dat moment in korte tijd en de knock downs die hij heeft gehad lijkt me het niet goed voor de grijze massa, dat hij de stoten van Schilt mag weg happen nu...

ZakKa!
02-01-2009, 13:19
hij maakt gehakt van Sawayashiki

Jeru
02-01-2009, 13:24
Het is wel een beetje het gala van de verliezers ;)
Behalve Sem dan, maar die kan je er ook een beetje onder scharen omdat hij niet mee mocht doen in de GP....

Wiseguy
02-01-2009, 13:26
Badr vs Schilt voor de Super Heavyweight titel zou mooi zijn.

Jarno
02-01-2009, 15:43
Dus Badr verdient een cadeautje/meevaller ?

Wat mij betreft wel, ik wil hem niet kapot geslagen zien worden... die gast is 23... die wil en kan hopelijk nog een hele hoop jaartjes mee.

Als je de afgelopen tijd door Choi, Zimmerman, Bonjasky en nu weer door Overeem eventjes of totaal van de wereld bent gemept verdien je wel even rust imo...
8 februari staat hij ook al weer gewoon tegen Sinistra...

Plus hij heeft toch zijn straf gehad volgens jullie van Overeem??

een keer moet het op houden...

XedgeX
02-01-2009, 15:57
Wat mij betreft wel, ik wil hem niet kapot geslagen zien worden... die gast is 23... die wil en kan hopelijk nog een hele hoop jaartjes mee.

Als je de afgelopen tijd door Choi, Zimmerman, Bonjasky en nu weer door Overeem eventjes of totaal van de wereld bent gemept verdien je wel even rust imo...
8 februari staat hij ook al weer gewoon tegen Sinistra...

Plus hij heeft toch zijn straf gehad volgens jullie van Overeem??

een keer moet het op houden...

http://www.itusozluk.com/img.php/662079d193f41b4735f74d66e847102e4751/the+terrible+thunder+lizards

Jarno
02-01-2009, 17:44
Volgens ons ?


Het is niet aan mij om te oordelen of hij straf verdient of niet. Dat is aan de K1 en daar heeft Alistair niets mee te maken.

Feit is dat hij op de grootste podium acteert en altijd moet knallen of hij nou tegen Junichi of Sem staat. Hij kiest daar zelf voor en verdient daar ook zijn brood mee dus tja hoe de loting valt moet hij maar slikken en daar heeft leeftijd helemaal niets mee te maken.

Dat volgens jullie was kort door de bocht van me. Maar ik ging er maar even vanuit dat jij je ook achter de negatieve/anti Badr tendens had geschaard, die hier op Mixfight op het moment heerst...

Ik weet dat als de K1 zegt "spring!!" dat Badr moet vragen "Hoe hoog??" omdat alles om geld draait.

Maar je vroeg me om mijn mening of hij een koekie/schouderklopje verdiende, en daarop gaf ik antwoord.

Ik persoonlijk vind dat zijn leeftijd hier wel wat mee te maken heeft aangezien hij toch als 1 van de mannen van de toekomst wordt gezien... vind het al bizar om een oudere vechter "punch drunk" te horen lullen, laat staan een gast van die leeftijd...

marcelt
02-01-2009, 22:21
Sawayashiki en Musashi zijn kanonnenvlees. Die gasten worden pas opgeofferd.

jesselaar
02-01-2009, 22:47
Dat volgens jullie was kort door de bocht van me. Maar ik ging er maar even vanuit dat jij je ook achter de negatieve/anti Badr tendens had geschaard, die hier op Mixfight op het moment heerst...

Ik weet dat als de K1 zegt "spring!!" dat Badr moet vragen "Hoe hoog??" omdat alles om geld draait.

Maar je vroeg me om mijn mening of hij een koekie/schouderklopje verdiende, en daarop gaf ik antwoord.

Ik persoonlijk vind dat zijn leeftijd hier wel wat mee te maken heeft aangezien hij toch als 1 van de mannen van de toekomst wordt gezien... vind het al bizar om een oudere vechter "punch drunk" te horen lullen, laat staan een gast van die leeftijd...


jarno heeft gelijk hij gaat pas een keer kampioen worden als sem stopt eerder niet en als zimmerman zo blijft doorgaan kan het ook een grote worden en zal het tussen hun gaan in de toekomst maar remy en sem blijven tot nu toe een maatje te groot maar zullen eerder het veld ruimen

YoMarK
03-01-2009, 01:45
Musashi kan niet echt mee met de top, maar kanonnenvoer zou ik hem ook niet willen noemen. De mannen waar hij de afgelopen jaren van heeft verloren waren toppers(en dan nog vaak op decision), en de rest heeft hij gewonnen.

Optopic:
Opzich is dit een heel aardig tournooi, groot aantal goede vechters. Ik denk/hoop dat Schilt en Hari elkaar zullen tegenkomen. Laat de beste winnen. :)

knilles
03-01-2009, 11:11
Gaat de regel 1 ´nederlander´ per toernooi nu al in?

Kan me herinneren dat een hoge pief van de K-1 organisatie dit in wou voeren

ZakKa!
03-01-2009, 12:55
Gaat de regel 1 ´nederlander´ per toernooi nu al in?

Kan me herinneren dat een hoge pief van de K-1 organisatie dit in wou voeren

Dat kunnen ze niet maken. Dan is K1 geen K1 meer. Zal ook nooit gebeuren.

marcelt
03-01-2009, 16:16
Musashi kan niet echt mee met de top, maar kanonnenvoer zou ik hem ook niet willen noemen. De mannen waar hij de afgelopen jaren van heeft verloren waren toppers(en dan nog vaak op decision), en de rest heeft hij gewonnen.


Voor de toppers is Musashi kanonnenvoer.
In 07 en 08 heeft hij gewonnen van middenmoters en slechter.
Verloren van de toppers Mousasi en Teixtera.
Maar ook verloren van de "niet zo erge toppers" Fuijimoto en Maeda.
In 2006 won hij van Randy Kim (say no more) en verloor verder alles, wel tegen toppers.
In 2005 won hij voor het laatst van een topper te weten Karaev.
2003-2005 was zo'n beetje zijn beste periode. Hij won in 2003 zelfs van Aerts en Sefo (waarschijnlijk wel met wat jury hulp)
Conclusie zijn beste jaren liggen nu ver achter hem . Ik zie hem altijd zulke klappen krijgen. Heb altijd wat medelijden met hem.

Hendy
03-01-2009, 16:53
Dat word dan zijn 3e verlies partij op rij :)

Remy, Ali, Sem..

Na sem wil hij waarschijnlijk een rematch tegen bonjasky (hopelijk in de arena)
Dat wordt dan zijn 4e verlies op rij :whistling:

sjaakie'tje
03-01-2009, 16:58
Hopelijk komt Le Banner - volledige hersteld - terug!

De man van 14K
03-01-2009, 17:49
Sawayashiki en Musashi zijn kanonnenvlees. Die gasten worden pas opgeofferd.


x2 ik had verwacht dat Ewerton texeiro ook zo'n vechter zou zijn maar die hield zich goed het vorige toernooi.
ach het is in iedergeval makkelijk Vcash maar eigenlijk wel bizar om te zien.
Hoe vaak is die Musashi wel niet KO gegaan...



Voor de toppers is Musashi kanonnenvoer.
In 07 en 08 heeft hij gewonnen van middenmoters en slechter.
Verloren van de toppers Mousasi en Teixtera.
Maar ook verloren van de "niet zo erge toppers" Fuijimoto en Maeda.
In 2006 won hij van Randy Kim (say no more) en verloor verder alles, wel tegen toppers.
In 2005 won hij voor het laatst van een topper te weten Karaev.
2003-2005 was zo'n beetje zijn beste periode. Hij won in 2003 zelfs van Aerts en Sefo (waarschijnlijk wel met wat jury hulp)
Conclusie zijn beste jaren liggen nu ver achter hem . Ik zie hem altijd zulke klappen krijgen. Heb altijd wat medelijden met hem.


lol, Marcel ontpopt zich als een Musashi fan

blackadder
03-01-2009, 17:55
Semmy Schilt vs Badr Hari.
Jerome le Banner vs Junichi Sawayashiki de 3de.
En voor de rest laat ik mij verassen.

Sjaak
03-01-2009, 17:58
Semmy wint op KO 1e ronde, hij sloopt hem !!!

blackadder
03-01-2009, 18:00
Semmy wint op KO 1e ronde, hij sloopt hem !!!
Daar hoop ik ook op.:)

sjaakie'tje
03-01-2009, 19:17
Semmy Schilt vs Badr Hari.
Jerome le Banner vs Junichi Sawayashiki de 3de.
En voor de rest laat ik mij verassen.

Badr heeft zijn bekomst al gehad. Ze moeten hem was tijd geven om zich terug te herpakken. Meteen tegen Schilt lijkt me geen goed idee.

Le Banner vs Sawayashiki? What's the point ...

Ik hoop dus niet dat deze matchen bevestigd zijn ...

De man van 14K
03-01-2009, 19:27
ik vind Le Banner echt een topknokker maar ik vrees dat zijn arm zo fucked up is dat ze hem alleen tegen dit soort tegenstanders kunnen zetten omdat hij er anders uit getrapt wordt.
Feitelijk heeft Hoost hem met die dubbele armbreuk de competitie uitgetrapt.
Hoe bruut Lebanner ook is, hij zal nooit van de echte top winnen laat staan dat hij een k1 titel mee naar huis neemt.

marcelt
03-01-2009, 19:51
Sefo en Musashi doen een hoop hersenbeschadiging op .

Ton
03-01-2009, 20:29
Dacht dat Badr in maart tegen Kimbo zou vechten...

blackadder
03-01-2009, 21:15
Badr heeft zijn bekomst al gehad. Ze moeten hem was tijd geven om zich terug te herpakken.
Ach welnee.

Meteen tegen Schilt lijkt me geen goed idee.
Tuurlijk wel.

Reza_Relex
03-01-2009, 22:03
het meest opmerkelijke van het hele Badr verhaal is dat hij gewoon mag vechten.
als je met voetballen met een rode kaart van het veld wordt gestuurd of in welke andere sport dan ook gediskwalificeerd wordt, krijg je en een boete en een fikse
schorsing. Vreemd dat de (K1) bonden hem niet voor een X-periode schorsen om
zo tot zichzelf te komen. Het is toch zo zonde van zijn vechtkwaliteiten en zo zonde
dat onze sport op deze manier naar de wereld wordt gepresenteerd!

ZakKa!
03-01-2009, 22:06
Hij heeft zware straf gekregen hoor. Feit was, ze KONDEN hem niet schorsen omdat dat niet in het reglement stond. Het reglement is nu wel aangepast.

Reza_Relex
03-01-2009, 22:08
Ja ik hoorde dat hij z'n belt in kon leveren, z'n gage niet kreeg en een fikse boete heeft gehad, die hij wss binnen no-time terugverdiend door weer in de ring te verschijnen. top dat het reglement is aangepast!

Kingster
03-01-2009, 22:20
Hij heeft zware straf gekregen hoor. Feit was, ze KONDEN hem niet schorsen omdat dat niet in het reglement stond. Het reglement is nu wel aangepast.

offtopic
De k-1 had het regelement al lang geleden moeten aanpassen.
K-1 BEAST II 2003 MONTANHA SILVA vs MUSASHI
http://nl.youtube.com/watch?v=5pxFHT4EUsQ


Badr vs Schilt is een prima idee :)