PDA

View Full Version : Gefeliciteerd Alistair!



Bas Rutten
02-01-2009, 21:05
Ik moet even iets posten hier op deze site. Dat Alistair Overeem, Badr Hari heeft verslagen is natuurlijk helemaal te gek, nee, helemaal SUPER!
Ik was commentaar aan het geven in Japan op de DREAM show de laatste keer en ineen keer stapte Badr Hari de ring in en zei dat de MMA vechters allemaal pussies waren, dat ze allemaal met elkaar op de grond lagen te voozen, (of iets van de strekking) en dat als de mensen daar echt vechten willen zien, dan moesten ze maar naar de K1 komen kijken.
Nou moet ik wel even iets kwijt, en dat zeg ik hier in de States ook heel erg veel en in bijna ieder interview in the afgelopen 5 jaar, dus dat maak ik nou niet op. Als boksers een title winnen zeggen ze dat ze de beste vechters van de wereld zijn, als Thai boxers een wereld title winnen dan zeggen ze het zelfde. En dat is gewoon niet waar, hun zijn de beste BOKSERS van de wereld, of the beste THAI BOKSERS van de wereld, niet vechters. In vechten mag alles, als ik op de straat tegen Mike Tyson zou moeten vechten dan geloof maar dat ik niet met hem ga staan, die bring ik naar de grond zo snel als ik kan. MMA atleten zijn de beste VECHTERS van de wereld, punt uit.
En denk nou alsjeblieft niet dat ik denk dat Thai Boksen niet goed is, het tegendeel is waar, ik vind het helemaal super om naar te kijken en als ik eerlijk mag zijn, het is ook harder dan MMA. Veel meer blessures omdat ze elkaar op de heupen, ellebogen etc. schoppen. En dan een 8 man tournooi in 1 avond, dat is echt super hard, maarrrrr …….. ze zijn nog steeds niet de beste VECHTERS van de wereld.
Nou komt Alistair, tekend voor TWEE gevechten, 1 MMA en 1 K1 , hij doet eerst een Thai Boks gevecht tegen een van de beste vechters van de K1 (en van de wereld), Badr Hari, en dan zou hij een MMA partij zou doen tegen Alistair. Nou lees ik net op deze website dat hij het niet gaat doen, wouw, niet te geloven, er worden beloftes gemaakt en dan worden ze gewoon gebroken, zonde want de fans verliezen met deze beslissing.
Dat wilde ik effe kwijt, Alistair, ik ben trots op je jongen, helemaal te gek, van harte gefeliciteerd!!Als je zo doorgaat wordt het heel erg moeilijk voor al de zwaargewichten op de wereld om je te stoppen!
Nou ik toch bezig ben, Gegard Mousasi, ook gefeliciteerd met je “DREAM middle weight grand prix title” je hebt ook een “Bazzie award” gewonnen op mijn show “Inside MMA” die ik host met Kenny Rice, als beste: “Break out fighter in MMA of 2008”, je bent ook een super vechter en ik voorspel dat je nog veel meer titels gaat winnen.
Nog even de groetjes aan Jamila, dikke kus en hug, groetjes!
El Guapo says: Godspeed and party on!
Bas

Jeru
02-01-2009, 21:09
Je vergeet dat Alistair ook een Bazzie heeft gewonnen :D

Justinian
02-01-2009, 21:10
Je vergeet dat Alistair ook een Bazzie heeft gewonnen :D
Volgens mij was dat Crocop ;)

Huite
02-01-2009, 21:10
seau! bas rutten op mixfight!
das wreed;)...

Jeru
02-01-2009, 21:10
Volgens mij was dat Crocop ;)

Die heeft ie wel aan Alistair te danken :whistling:

Justinian
02-01-2009, 21:11
...enne welkom op Mixfight.nl Bas!

renamer
02-01-2009, 21:13
Welkom!

Slome
02-01-2009, 21:14
Thanks 4 comment bas:thup:

ps.
Maar de groeten aan Jamila doe je maar per sms;)

blazin.arr0w::::
02-01-2009, 21:14
The man's got a point.

Tony
02-01-2009, 21:14
Ok en wie gelooft dat dit de echte basito is?
En wie gelooft het niet?


me, me, me, me....

blackadder
02-01-2009, 21:15
...enne welkom op Mixfight.nl Bas!
x2. Inderdaad ja.

Biiyen
02-01-2009, 21:18
Bas kun je ook nog eens uitleggen dat roids je niet perse een betere vechter maken. En dat het gebruik van roids zwaar wordt overschat door mensen door te zeggen "ja hij heeft gewonnen omdat hij gebruikt", het is vals spelen maar je wordt er geen betere vechter van, toch?

btw, dit omdat er een aantal topics zijn waar Alistair in verband wordt gebracht met gebruik ervan. Hij is erg groot zoals je wel hebt gezien.

Justinian
02-01-2009, 21:18
Ok en wie gelooft dat dit de echte basito is?
En wie gelooft het niet?


me, me, me, me....
Ik heb een correct IP-adres en een correct mailadres, dus ja, ga er maar vanuit dat dit de enige echte Bas Rutten is.

Kingster
02-01-2009, 21:19
Mooie woorden bas!

Tony
02-01-2009, 21:19
Ik zeg: Weer een mijlpaal bereikt in het leven van mixfight!

goed bezig hier :)

PD_EC
02-01-2009, 21:20
Ik heb een correct IP-adres en een correct mailadres, dus ja, ga er maar vanuit dat dit de enige echte Bas Rutten is.

oke welkom bas:thup:

tom l
02-01-2009, 21:25
Right on el Guapo! Welkom!

761217186
02-01-2009, 21:41
welkom Bas!

ashi76
02-01-2009, 21:42
Mooi gesproken El Guapo !

MilfhunterMMA
02-01-2009, 21:47
Haha ik had er eerst ook mijn twijfels bij of het de echte Bas Rutten is, maar als Justinian het zegt, hulde. Alleen de groeten aan Jamila mag van mij wel weg, dat mens moet ze als pinata gebruiken.

mdk
02-01-2009, 21:48
El Guapo op MF!

Onthoud dit vast als we in januari 2010 het over de hoogtepunten van MF 2009 hebben...

marcelt
02-01-2009, 21:56
Welkom Bas!

Vitor Belfort
02-01-2009, 22:08
Ban voor een spoiler in de titel??:P j/k

Tsuki
02-01-2009, 22:08
Ik heb een correct IP-adres en een correct mailadres, dus ja, ga er maar vanuit dat dit de enige echte Bas Rutten is.


justi jokt vrolijk mee ...............

ZakKa!
02-01-2009, 22:13
Ban voor een spoiler in de titel??:P j/k

Don't fuck with Bas Rutten!

De enige echte Bas Rutten?!?

Welkom op het forum Bas, ik hoop meer van je te lezen.

Jamila
02-01-2009, 22:19
El Guapo knows best ............


Gr, Jamila:thup:

MMARuud
02-01-2009, 23:07
El Guapo knows best ............


Gr, Jamila:thup:
x2

Mooi betoog van NL's eigen mma legende. :thup:

robholland
02-01-2009, 23:16
Bas, dat is toch die man van een tv kanaal in GTA4??




:P

Shogun
02-01-2009, 23:16
Wow, Bas Rutten hier! Welkom Bas! Ik ben persoonlijk van mening dat jij de grootste vechter bent die Nederland ooit heeft voorgebracht!

Casparvdzouw
02-01-2009, 23:27
Welkom op dit forum bas.

Tuigenke
02-01-2009, 23:37
welkom bas!!

Jochem
03-01-2009, 00:45
yea right.. Laatste keer dat ik Bas zag op een seminar kon ie nog net een halve zin in het Nederlands zeggen. No way dat dit Bas Rutten is, en een IP check doen? Hoe weet je Bas Rutten zijn IP adres? Fail.

ZakKa!
03-01-2009, 00:52
dmv van iemand zijn ip-adres kan je erachter komen waar iemand woont. Dat is niet zo moeilijk.

Mickey
03-01-2009, 01:01
Ban voor een spoiler in de titel??:P j/k

LOL! Dat was het eerste wat ik tegen Roy zei toen ik hem net ff aan de lijn had! Reps!

Welkom op Mixfight.nl Mr Rutten!

Jamila
03-01-2009, 01:03
Waarom zou het Bas Rutten niet zijn? Zoals Bas zelf schrijft, was hij commentator op de Dream show, waar Badr alle MMA vechters uit maakten voor Pussy's dus ook Bas Rutten. Zoals ik heb gehoord is Alistair Overeem uitgenodigd bij Inside MMA en wordt hij gezien als The Guardian van MMA. Voor Bas was het ook een overwinning dat alle MMA jongens op de Dynamite show overtuigend wonnen van de kickboxers. Bij de partij Alistair vs. Badr zal de smaak zoeter geweest zijn om de uitspraken van Badr vooraf. Ik denk dat de impact van deze toch overtuigende overwinning tot in Amerika is door gedrongen. Voor Bas Rutten was dit reden genoeg om Alistair op het top forum waar vooral MMA fans lid van zijn te posten. Bas, ik vind het in ieder geval te gek en bedankt dat je die moeite hebt genomen.

Gr, Jamila:thup:

Mickey
03-01-2009, 01:04
yea right.. Laatste keer dat ik Bas zag op een seminar kon ie nog net een halve zin in het Nederlands zeggen. No way dat dit Bas Rutten is, en een IP check doen? Hoe weet je Bas Rutten zijn IP adres? Fail.

Als je aanvullend bewijs nodig hebt: Het email adres waarop de account geregistreerd is [email protected]. Aangezien je een geldig emailaccount nodig hebt om te registreren..

Ongelovige heiden! :cool2:

Ulis-E
03-01-2009, 01:13
En dat is gewoon niet waar, hun zijn de beste BOKSERS van de wereld, of the beste THAI BOKSERS van de wereld, niet vechters. In vechten mag alles, als ik op de straat tegen Mike Tyson zou moeten vechten dan geloof maar dat ik niet met hem ga staan, die bring ik naar de grond zo snel als ik kan. MMA atleten zijn de beste VECHTERS van de wereld, punt uit.[/SIZE][/FONT]
En denk nou alsjeblieft niet dat ik denk dat Thai Boksen niet goed is, het tegendeel is waar, ik vind het helemaal super om naar te kijken en als ik eerlijk mag zijn, het is ook harder dan MMA. Veel meer blessures omdat ze elkaar op de heupen, ellebogen etc. schoppen. En dan een 8 man tournooi in 1 avond, dat is echt super hard, maarrrrr …….. ze zijn nog steeds niet de beste VECHTERS van de wereld.

welkom bas :D

maarruh dit is een MMA forum, so ehm you're kinda preachin' to the choir here ;)

en tjah die afzegging van badr getuigt van no balls helaas..

Ronald
03-01-2009, 01:17
For the record: Bas heeft al eerder op Mixfight gepost (toen nog als guest). Dat was net na het seminar dat hij hier gegeven had een aantal jaren geleden. Dus uh, het is eigenlijk... welcome back Bas :D ;)

YoMarK
03-01-2009, 01:29
InsideMMA dus in de gaten houden(al doe ik dat anders ook al). :thup:

Shooto Holland
03-01-2009, 06:36
Hahaha,

Ik spreek Bas regelmatig en geloof nu maar dat hij het echt is! Hij leest hier ook regelmatig mee.

Bedankt voor je reactie Bas en nog bedankt voor de dingen die je voor Marloes hebt geregeld.. Gaan als het goed is de 2e week van februari beginnen..

Osu,

Martijn

jan sensei kyokushin
03-01-2009, 08:28
Waarom zou het Bas Rutten niet zijn? Zoals Bas zelf schrijft, was hij commentator op de Dream show, waar Badr alle MMA vechters uit maakten voor Pussy's dus ook Bas Rutten. Zoals ik heb gehoord is Alistair Overeem uitgenodigd bij Inside MMA en wordt hij gezien als The Guardian van MMA. Voor Bas was het ook een overwinning dat alle MMA jongens op de Dynamite show overtuigend wonnen van de kickboxers. Bij de partij Alistair vs. Badr zal de smaak zoeter geweest zijn om de uitspraken van Badr vooraf. Ik denk dat de impact van deze toch overtuigende overwinning tot in Amerika is door gedrongen. Voor Bas Rutten was dit reden genoeg om Alistair op het top forum waar vooral MMA fans lid van zijn te posten. Bas, ik vind het in ieder geval te gek en bedankt dat je die moeite hebt genomen.

Gr, Jamila:thup:Osu welkom back Jamila volgens mij ben je nooit weg geweest van mixfightt:)

bass welkom op mixfightt
respect !!

Wheelie
03-01-2009, 10:47
On-Topic jongens, deze topic gaat over Alistair

Als jullie vragen hebben aan Bas Rutten, open dan een topic "Vragen voor Bas Rutten"
Hij is het echt, kreeg gisteren al een telefoontje dat Bas iets wilde posten ;)

http://i42.tinypic.com/15me3k0.jpg

sjaakie'tje
03-01-2009, 10:49
Proficiat aan Overeem inderdaad, hij heeft dat goed gedaan.

Maar ik zie Overeem niet meteen als een doorsnee mma vechter. Overeem is namelijk "toevallig" een Nederlandse vechter en Nederlanders hebben al een lange traditie in standup fighting en tal van goede kickboksers. Overeem traint regelmatig met kickboksers en dit helpt hem natuurlijk enorm. Daarnaast heb je nog het feit dat reeds verschillende vechters van Golden Glory tegen Hari vochten (Saki, Leko, Zimmerman ) en ze hun ervaring goed konden gebruiken om een perfect gameplan te maken, iets waar GG altijd heel sterk in is en Overeem heeft dat gameplan perfect uitgevoerd.

Hari is een do or die vechter. Ongeloofelijk veel talent, erg lange reach, snel, explosief, precieze punches, goed kicks, enz maar hij mist nog de maturiteit en laat zich soms teveel leiden door zijn emoties in zijn gevechten waardoor hij over-agressief wordt. Dat is ook de reden waarom hij in elk van zijn laatste gevechten neer is gegaan. Met zijn kin is dat niet zo'n goed idee. Zoals ook nu weer; wat stond hij daar in hemelsnaam te doen zo dicht bij Overeem wild te maaien. Het enige wat hij moest doen was zijn afstand bewaren en zijn reach gebruiken, maar dat deed hij niet. Integendeel hij ging "traden" met Overeem en Overeem raakte hem met een linker hoek.

Overeem voerde zijn opdracht perfect uit (zie ook rechter hand in dekking terwijl hij een linker hoek op Hari zijn kin plant) en het is een mooie overwinning. Mooi symbolische daad ook na wat Hari in de finale deed kan je dit als een straf zien en tevens het feit dat hij mma vechters pussies noemde. "voor alle vechters die respect belangrijk vinden".

Tenslotte, zijn mma vechters hierdoor de beste vechters? I don't think so ... het zijn wel de meest complete vechters, dat wel, maar dat wil niet zeggen dat ze steeds zullen winnen van een bokser met betere handen of een kickbokser met betere handen en trappen. Anything can happen in fightsports.

Ik vond trouwens aangenaam verrast door je commentaar tijdens de K-1 finale op HDnet. Het was echt uitstekend; heel objectief en getuigde van erg veel kennis! Keep up the good work!

marcelt
03-01-2009, 11:51
Eens met je stukje maar je vergeet the force of Jedi master Obi One Hemmers !

El Bambino
03-01-2009, 12:53
El Guapo? Waar komt deze naam vandaan want in het spaans betekent het de knapperd.......:pimp:

Jeru
03-01-2009, 13:18
El Guapo? Waar komt deze naam vandaan want in het spaans betekent het de knapperd.......:pimp:

Bas is vroeger, toen hij nog haar had, fotomodel geweest :D

Wheelie
03-01-2009, 16:05
Laatste keer nu, ONTOPIC.

the monk
03-01-2009, 16:42
Ik moet even iets posten hier op deze site. Dat Alistair Overeem, Badr Hari heeft verslagen is natuurlijk helemaal te gek, nee, helemaal SUPER!
Ik was commentaar aan het geven in Japan op de DREAM show de laatste keer en ineen keer stapte Badr Hari de ring in en zei dat de MMA vechters allemaal pussies waren, dat ze allemaal met elkaar op de grond lagen te voozen, (of iets van de strekking) en dat als de mensen daar echt vechten willen zien, dan moesten ze maar naar de K1 komen kijken.
Nou moet ik wel even iets kwijt, en dat zeg ik hier in de States ook heel erg veel en in bijna ieder interview in the afgelopen 5 jaar, dus dat maak ik nou niet op. Als boksers een title winnen zeggen ze dat ze de beste vechters van de wereld zijn, als Thai boxers een wereld title winnen dan zeggen ze het zelfde. En dat is gewoon niet waar, hun zijn de beste BOKSERS van de wereld, of the beste THAI BOKSERS van de wereld, niet vechters. In vechten mag alles, als ik op de straat tegen Mike Tyson zou moeten vechten dan geloof maar dat ik niet met hem ga staan, die bring ik naar de grond zo snel als ik kan. MMA atleten zijn de beste VECHTERS van de wereld, punt uit.
En denk nou alsjeblieft niet dat ik denk dat Thai Boksen niet goed is, het tegendeel is waar, ik vind het helemaal super om naar te kijken en als ik eerlijk mag zijn, het is ook harder dan MMA. Veel meer blessures omdat ze elkaar op de heupen, ellebogen etc. schoppen. En dan een 8 man tournooi in 1 avond, dat is echt super hard, maarrrrr …….. ze zijn nog steeds niet de beste VECHTERS van de wereld.
Nou komt Alistair, tekend voor TWEE gevechten, 1 MMA en 1 K1 , hij doet eerst een Thai Boks gevecht tegen een van de beste vechters van de K1 (en van de wereld), Badr Hari, en dan zou hij een MMA partij zou doen tegen Alistair. Nou lees ik net op deze website dat hij het niet gaat doen, wouw, niet te geloven, er worden beloftes gemaakt en dan worden ze gewoon gebroken, zonde want de fans verliezen met deze beslissing.
Dat wilde ik effe kwijt, Alistair, ik ben trots op je jongen, helemaal te gek, van harte gefeliciteerd!!Als je zo doorgaat wordt het heel erg moeilijk voor al de zwaargewichten op de wereld om je te stoppen!
Nou ik toch bezig ben, Gegard Mousasi, ook gefeliciteerd met je “DREAM middle weight grand prix title” je hebt ook een “Bazzie award” gewonnen op mijn show “Inside MMA” die ik host met Kenny Rice, als beste: “Break out fighter in MMA of 2008”, je bent ook een super vechter en ik voorspel dat je nog veel meer titels gaat winnen.
Nog even de groetjes aan Jamila, dikke kus en hug, groetjes!
El Guapo says: Godspeed and party on!
Bas
*****

---Ronald---

Monk, als je het niet eens bent met iemand dan kun je dat in normale woorden duidelijk maken. Pas je taal dus even aan.

---/Ronald---

De man van 14K
03-01-2009, 17:27
x2, ik vind het een meerwaarde dat gerespecteerde mensen uit de sport de moeite nemen hier te posten. Dat geeft aan dat Mixfight boven de andere forums (of fora) is uitgestegen.
Alleen als ik het meerendeel van de reacties in de 3 navolgende pagina's lees krijg ik dan weer mijn twijfels...

Als Roy zegt dat het Rutten is dan zal het zo zijn.

En nog even ontopic: Ondanks dat ik meer met MT dan met MMA heb (wat steeds meer aan het bijdraaien is) vond ik het super om te zien dat Mousasi en Overeem zo stonden te knokken.
Ik ben heel erg benieuwd welke kant Overeem op wil, hij kan zo de K1 in kan ook de toppers gaan aanpakken in het MMA.

Mythildor
03-01-2009, 19:35
Top Bas!!

Echt vet dat the Dutch legend waar ik jaren vechtsportcommentaar van beluisterd heb, zo`n uitgebreide reactie geeft op een forum waar ik ongeveer hetzelfde aantal jaren dagelijks m`n informatie vandaan haal!
"Jij bent een baas" zoals dat hier wel eens gezegd wordt ;)

Wat mij betreft een terecht initiatief van jouw kant: nogmaals proficiat Alistair!

Reza_Relex
03-01-2009, 22:30
het is gewoon top dat zo'n gepensioeneerde TOP vechter als bas zijn felicitaties via mixfight doet aan alistair. bas en alistair kennen elkaar al heeeel lang. bij pride 12,
in tokyo dome dus december 2000 zijn we nog met zo'n man of 25 van o.a. GG wezen stappen in Tokyo en stappen dat kan bas wel, hoor!
na.

Justinian
04-01-2009, 10:30
Ik heb net een hele lading OT-posts verwijderd en dat is niet mijn favoriete bezigheid op de zondagochtend. S.v.p. ontopic blijven mensen!

kmr
04-01-2009, 17:12
Als ik hoor dat Bas toen hij het seminar gaf nog net een halve zin Nederlands kon en ik zie op welke manier zijn zinnen zijn opgebouwd, dan geloof ik best dat dit Bas is.

En ja, boksers zijn boksers, kickboksers zijn kickboksers, mma'ers zijn vechters.

micha
04-01-2009, 17:44
welkom Bas

Effective
04-01-2009, 17:52
El Guapo!! Top dat je hier post! Altijd erg moeten lachen om je selfdefense filmpjes.:thup:

Jamila
04-01-2009, 18:34
Bas Rutten had heel graag Alistair Overeem in zijn programma gehad na de overwinning van op Badr Hari ( MMA- Kickboxing ). Zoiets moet dan ook passen. Alistair zit rond die tijd wel in Amerika (miami) deze vliegreis alleen al is 5 uur heen en 5 uur terug. Daarbij zou dat op 13 jan. moeten gebeuren en nu wil het ook nog eens toevallig zo zijn dat Gilbert Yvel in dat zelfde programma zit met Josh Barnett tegenstander bij Afflection. Wie weet komt er nog een nieuwe kans maar deze keer gaat het niet door. Wel jammer ik had het graag willen zien. Nou maar kijken wat Gilbert te vertellen heeft. The frizzel ...........


Gr, Jamila:thup:

Wheelie
04-01-2009, 18:40
Alistair, have fun in Miami :)

jan sensei kyokushin
05-01-2009, 07:55
Alistair, have fun in Miami :) osu
Jan sensei ,have fun in Grunn:)
sportgroeten :D

Fight Master
05-01-2009, 22:30
Gefeliciteerd

henk kuipers
05-01-2009, 23:42
Niks af doen aan Allister zijn KO op Hari, maar is het niet zo dat Hari nog herstellende was van een finale die zo zwaar was als nooit te voor.
Hari en zijn trainer hadden de partij nooit moeten laten plaats vinden het lichaam was ff op.
nogmaals niets ten nadele van Allister hij is in 2008 groter dan groot geworden en the man to watch voor 2009.
Maar is het ook niet dat Hari altijd sterker terug komt na dit soort nederlagen { Leko } we wachten rustig af.
Ik denk dat Hari wel weer terug komt en weer zal verrassen.
Ik denk ook dat Allister de enige op dit moment is die Fedor het vuur aan de schenen kan leggen, maar bovenal denk dat 2009 het jaar van Lesnar gaat worden de man is zo bruut en sterk.
De K1 van 2009 wordt gedomineerd door Hari, Zimmerman, Schilt en Bonjaski de rest zal moeten wachten op de restanten.
Ook Allister zal niet de K1 domineren in toernooivorm hij zal de MMA wereld naar zich toe trekken met manhoef een gewichtsklaase lager { briljant hoe deze man zijn partijen vecht alles of niets }
Maar de man die dit jaar de meeste indruk maakte op mij was Gegard Mousasi werelds grootst nog nooit vertoond, kickboks kwaliteiten als Spong en MMA als vroeger de legende RG die de eerste ufc domineerde.
voor de rest was 2008 sportief gezien heel verrassend Aerts Schilt, Mousasi Manhoef, Manhoef Hunt, Hari tegen de rest, Allister Croco/Hunt en Schreiber Patterson een mooi jaar met dit de Arena als nooit te voor.
Beste gala Arena
Beste Kickbokser Hari
Beste MMA Manhoef
Beste Omroeper Bruce
Beste Talent Mousasi
Beste Trainer/ kick Carbin
Beste trainer MMA Remco en Roy
Beste Manager Boon
Beste team Beast of the east
Beste magazine rings
Bester forum ''wie is de baas''

en de meest onderschatte vechter Faldir

en voor de rest een ieder een gezond 2009 geen jalozie naar elkaar toe want we hebben elkaar nodig voor gezonde competitie
Osu

Henk