PDA

View Full Version : Interview Allistair Overeem [gaat UFC 93 bijwonen en is in gesprek met]



Vitor Belfort
02-01-2009, 21:25
DreamFighters Exclusive: A. Overeem : DreamFighters.com (http://dreamfighters.com/?p=1037)

DreamFighters.com was able to catch up with Alistair Overeem fresh off his impressive victory over Badr Hari at Fields Dynamite!! 2008.

We want to thank Alistair for taking the time to speak to us. Please visit his website: Alistair Overeem




DreamFighters.com: Alistair, thanks for speaking to us at dreamfighters.com again.

Alistair Overeem: No problem!

DreamFighters.com: Congrats on your very impressive win over Badr Hari - Can you walk us through the fight and how It was for you?

Alistair Overeem: It was like everything I expected, we made a game plan and it went according our plan!

DreamFighters.com: Were you suprised at all int he fight by Hari’s striking abilities?

Alistair Overeem: Errol Zimmerman give me some advices and also my trainer Cor Hemmers told me that Saki in our gym is a faster striker. Cor prepared me well and his game plan worked perfectly!

DreamFighters.com: What kinda of training have yuo been doing to prepare for a K-1 rules match against one of the best K-1 fighters in the world?

Alistair Overeem: I trained in Breda under Cor Hemmers and did a lot of saprring with Saki, Errol, Aziz. Andrade, Kharitonov

DreamFighters.com: Did you catch Mirko’s fight? Do you see yourself fighting him in the future, or are you way past that now?

Alistair Overeem: He did not want to fight me for NYE, so I am passed that now.

DreamFighters.com: What is next for you? UFC, Lesnar, Fedor, what?

Alistair Overeem: Well I chellenged Bonjaksy on k-1 rules and yes Fedor and lesnar or on my list, Mir as well!

DreamFighters.com: Who would you like to fight next?

Alistair Overeem: I am going on a holiday as I really trained hard whole 2008, beginning of february I will start training again, my management is in negotiations now, I might visit the UFC in Ireland on January 17th.

DreamFighters.com: Have you had any talks with Dana White or the UFC - Any interest fighting for the UFC or Affliction?

Alistair Overeem: My management has been in contact with Affliction as well as the UFC, I am a fighter and i concentrate on fighting, I am very happy with Golden Glory!

DreamFighters.com: Alistair, thanks for speaking to us - Anyone you would like to thank?

Alistair Overeem: I would like wish everybody a healthy and happy new year, I want to thank all my fans and especcially my trainers Cor hemmers and martijn de Jong, Roberto Flamingo, Bas Boon, Ron Niqvist and all the sparringpartners, my weight trainer, Piet Boot , my girl friend and all others who make it possible for me to train so proffesionally on a high level and make my hobby my proffesion!

Tony
02-01-2009, 21:28
amen to that...

Geniet van je maandje off.. volgend jaar komen fedor mir en lesnar hopelijk aan de beurt.

weks
02-01-2009, 21:30
prachtig
zou zo mooi zijn

Vitor Belfort
02-01-2009, 21:37
Leuke aanvulling. Een quote van Dhr. M.C. Filipovic:

At that point it was best seen how good of a fighter Overeem is. He knocked out Hari with ease and he’s probably the only one in the world who can confront Fyodor

kooivechter
02-01-2009, 23:14
Leuke aanvulling. Een quote van Dhr. M.C. Filipovic:

At that point it was best seen how good of a fighter Overeem is. He knocked out Hari with ease and he’s probably the only one in the world who can confront Fyodor

ja hij toont nu respect terwijl overeem hem zo afbrandt. Het is wel duidelijk dat crocop helemaal niks met overeem te doen wil hebben in de ring/kooi

ZakKa!
02-01-2009, 23:57
Heeft hij Remy uitgedaagd? Hou van deze man

YoMarK
03-01-2009, 02:25
Overeem staat natuurlijk in de hoek van Denis Stojnic, bij UFC's UFN 17.

Ben benieuwd hoe die(Stojnic) het gaat doen in de UFC trouwens. Zeer degelijke MMA vechter, en als je niet door Jessie Gibbs gesubmit word kan je ook wat op de grond. Maar....hij moet tegen Cain Velasquez...das lastig.
Wel een kans om te zien of Cain Velasquez werkelijk zo goed is.

Wheelie
03-01-2009, 10:14
Leuk interview, ben van plan om voor Mixfight ook een interview te gaan doen met Alistair dus als jullie vragen hebben ;)

Garcia
03-01-2009, 10:17
Leuk interview, ben van plan om voor Mixfight ook een interview te gaan doen met Alistair dus als jullie vragen hebben ;)

Wat is zijn trainingschema ;)

marcelt
03-01-2009, 10:32
ja hij toont nu respect terwijl overeem hem zo afbrandt. Het is wel duidelijk dat crocop helemaal niks met overeem te doen wil hebben in de ring/kooi

Gelukkig toont Cro Cop wel respect! En hoe ziet in hem de challenger van Fedor .
En ben blij dat Alistair zich nu ook niet meer disrespectvol naar Cro Cop uit.

marcelt
03-01-2009, 10:34
Leuk interview, ben van plan om voor Mixfight ook een interview te gaan doen met Alistair dus als jullie vragen hebben ;)

Hoe gaat hij Remy aanpakken?
Wat was het gameplan tegen Hari?
Als K1 hem uitnodigt wil hij dan ook komend jaar proberen K1 kampioen te worden?
Op welke punten denkt hij Fedor te kunnen verslaan?

Jeru
03-01-2009, 10:40
Wie is een grotere uitdaging: Mir of Lesnar?
UFC of Affliction?
Die partij tegen Gilbert gaat gewoon nooit komen he? Of wel? ;)
Hoe kijkt hij naar een jonge jongen als Struve die ineens main-card in de UFC staat.
Wat vindt hij sowieso van de ontwikkeling van het MMA in Nederland?

dirk5
03-01-2009, 10:51
misschien eentje die je liever niet vraagt:

Wat hij vind van al de speculaties over zijn gebruik van Vitamine-S, en wat zijn verhaal betreffende de vele kilo's die er het afgelopen jaar bij zijn gekomen.


Dit totaal niet om hem in discrediet te brengen maar gewoon dat we ook eens de andere kant van het verhaal horen.

anoniem gg
03-01-2009, 11:59
Wie is een grotere uitdaging: Mir of Lesnar?
UFC of Affliction?
Degene waar we samen voor keizen
Die partij tegen Gilbert gaat gewoon nooit komen he? Of wel? ;) Is op dit moment helemaal niet interresant, misschien als Gilbert van Barnet wint!
Hoe kijkt hij naar een jonge jongen als Struve die ineens main-card in de UFC staat. Leuk voor Struve en Bob Schrijber, gunnen we ze wel!
Wat vindt hij sowieso van de ontwikkeling van het MMA in Nederland?
Martijn de Jong, SBS6 en een aantal bladen en journalisten zijn er steeds meer mee bezig, een goede zaak dus!

anoniem gg
03-01-2009, 12:01
misschien eentje die je liever niet vraagt:

Wat hij vind van al de speculaties over zijn gebruik van Vitamine-S, en wat zijn verhaal betreffende de vele kilo's die er het afgelopen jaar bij zijn gekomen.


Dit totaal niet om hem in discrediet te brengen maar gewoon dat we ook eens de andere kant van het verhaal horen.

de vraag is hoeveel kilo's zijn er dan bijgekomen?

Alistair is altijd rond de 102 kg geweest, droog en moest dan aftrainen naar 93kg, dat werdt gewoon te gek, koste hem ook veel kracht en ging gewoon niet meer.
Dus als je 102kg bent en je hoeft niet meer op bepaald eten te letten en je kunt gewoon met gewichten gaan trainen is 4 tot 5 kg per jaar heel normaal!

anoniem gg
03-01-2009, 12:02
Hoe gaat hij Remy aanpakken? anders dan Badr
Wat was het gameplan tegen Hari? Eentje dat werkte
Als K1 hem uitnodigt wil hij dan ook komend jaar proberen K1 kampioen te worden? Zou zomaar kunnen
Op welke punten denkt hij Fedor te kunnen verslaan? door gewoon de betere te zijn!

ZakKa!
03-01-2009, 12:06
Kunnen we de match Allistair vs Remy dit jaar verwachten?

dirk5
03-01-2009, 12:08
de vraag is hoeveel kilo's zijn er dan bijgekomen?

Alistair is altijd rond de 102 kg geweest, droog en moest dan aftrainen naar 93kg, dat werdt gewoon te gek, koste hem ook veel kracht en ging gewoon niet meer.
Dus als je 102kg bent en je hoeft niet meer op bepaald eten te letten en je kunt gewoon met gewichten gaan trainen is 4 tot 5 kg per jaar heel normaal!

ja dat klopt, ben met een half jaar trainen van 90 naar 96 kilo gegaan. Bij Allistair zijn het er volgensmij iets van 13 in een jaar geweest.

Wil het graag van hem een keer horen wat hij precies heeft gedaan, komt het door zijn voeding, heeft het meer te maken met een andere soort van trainen. Is het zijn bedoeling geweest om te zorgen dat hij snel massa erbij kreeg?

Want Bas, op dit moment lees ik allerlij wilde verhalen op verschillende sites. Ik zou graag zijn verhaal een keer horen, zodat dit ook een te lezen kan zijn op verschillende mma sites.

Sjaak
03-01-2009, 13:24
Vind dat Alistair enorm veel progressie heeft gemaakt, complimenten voor hem en zijn hele team.

anoniem gg
03-01-2009, 17:06
ja dat klopt, ben met een half jaar trainen van 90 naar 96 kilo gegaan. Bij Allistair zijn het er volgensmij iets van 13 in een jaar geweest.

Wil het graag van hem een keer horen wat hij precies heeft gedaan, komt het door zijn voeding, heeft het meer te maken met een andere soort van trainen. Is het zijn bedoeling geweest om te zorgen dat hij snel massa erbij kreeg?

Want Bas, op dit moment lees ik allerlij wilde verhalen op verschillende sites. Ik zou graag zijn verhaal een keer horen, zodat dit ook een te lezen kan zijn op verschillende mma sites.

Welk verhaal wil je dan horen? hij heeft 500kilo aardappelen weggemoffeld, 500 kilo puree, rode bieten, speziebonen, wei protine, nikko vitaminen.
Goed opgemerkt, allerlij wilde verhalen.
Hij traint heel veel en zit niet zoveel achter de pc dat scheelt in kilo's, als je altijd aan het lijnen bent geweest en dan hoeft het in een keer niet meer, kom je aan. Dan ligt het natuurlijk aan het individu, de een komt makkelijker aan als de ander. Alistair is altijd al lang en groot geweest, zie partij Paul Bunatello!
Ooh ja 5 trossen bananen in de week, 50 sinaasappelen, 30 appels en wat citroenen
Als je het een jaar hebt geprobeerd, laat even weten of het bij jouw ook goed heeft geholpen?

Illest
03-01-2009, 17:19
Welk verhaal wil je dan horen? hij heeft 500kilo aardappelen weggemoffeld, 500 kilo puree, rode bieten, speziebonen, wei protine, nikko vitaminen.
Goed opgemerkt, allerlij wilde verhalen.
Hij traint heel veel en zit niet zoveel achter de pc dat scheelt in kilo's, als je altijd aan het lijnen bent geweest en dan hoeft het in een keer niet meer, kom je aan. Dan ligt het natuurlijk aan het individu, de een komt makkelijker aan als de ander. Alistair is altijd al lang en groot geweest, zie partij Paul Bunatello!
Ooh ja 5 trossen bananen in de week, 50 sinaasappelen, 30 appels en wat citroenen
Als je het een jaar hebt geprobeerd, laat even weten of het bij jouw ook goed heeft geholpen?


Wat een achterlijke reactie zeg! :twak: Dirk5 vraagt gewoon naar Allistair's kant van het verhaal...

En ja! z'n hoofd ziet er idd overdreven opgezwollen uit....het oogt niet natuurlijk...
is toch logisch dat men vragen gaat stellen..

ik blijf me verbazen over de manier waarop jij reageert....tis dat de jongens van GG het zo goed doen, want jij komt echt over als een loser!

dirk5
03-01-2009, 17:26
Welk verhaal wil je dan horen? hij heeft 500kilo aardappelen weggemoffeld, 500 kilo puree, rode bieten, speziebonen, wei protine, nikko vitaminen.
Goed opgemerkt, allerlij wilde verhalen.
Hij traint heel veel en zit niet zoveel achter de pc dat scheelt in kilo's, als je altijd aan het lijnen bent geweest en dan hoeft het in een keer niet meer, kom je aan. Dan ligt het natuurlijk aan het individu, de een komt makkelijker aan als de ander. Alistair is altijd al lang en groot geweest, zie partij Paul Bunatello!
Ooh ja 5 trossen bananen in de week, 50 sinaasappelen, 30 appels en wat citroenen
Als je het een jaar hebt geprobeerd, laat even weten of het bij jouw ook goed heeft geholpen?

Dang.....

Van jou hoef ik in ieder geval niks meer te weten.

DROPLUL!

Reza_Relex
03-01-2009, 20:46
Beste mensen,

Er is natuurlijk niets mis mee om Alistair z'n kant te horen,
maar wtf... het maakt toch niet uit hoe iemand aan z'n kilo's
komt. Dat zijn persoonlijke zaken, de ene heeft een vette kuur
nodig en de ander hoeft er alleen maar naar te kijken.
De basis is de juiste balans tussen training, voeding en rust.
Geloof mij maar, als amersfoorter ken ik de overeem's al jaren.
Op een positieve manier bedoeld kan ik er aardig jaloers op zijn
hoe zowel valentijn als alistair groeien van krachttraining.
Deze jongens hebben van kinds af aan al een levensvoordeel
gehad mbt de vorming van je lichaam. Zij hoefden alleen maar
naar de halters te kijken en ze groeiden al. Daarbij hebben zij
het voordeel dat zij in droge spiermassa aankomen.
Alistair is zeer zeker gegroeid, maar hij weet ook precies hoe
hij moet eten en vooral wat hij moet eten. Als iemand zo'n
15 kg zwaarder wordt is het alleen maar massa. ik weet niet of het
iemand is opgevallen, maar van top tot teen heeft alistair de kurkdroge dwarsstrepen in elke spier die hij aanspant! Mensen die ervaring hebben met as-vitamines zullen zeker beamen dat het bijna onmogelijk is om
zoveel zwaarder te worden in kurkdroge spiermassa, maar goed mocht
hij wel aan deze vitamines gezeten hebben, so what? kijk naar onze andere amersfoorter Joop Kasteel, onze zwarte parel. Haha bikkel!

De overeempjes hebben gewoon een supermooi gebouwd lichaam,
door training, training, voeding, voeding, rust en rust! Top zo atletisch als zij er uit zien en dan beiden zo soepel kunnen bewegen in een gevecht.
Helemaal top, groeten uit amersfoort:thup:

Tsuki
03-01-2009, 20:51
Beste mensen,

Er is natuurlijk niets mis mee om Alistair z'n kant te horen,
maar wtf... het maakt toch niet uit hoe iemand aan z'n kilo's
komt. Dat zijn persoonlijke zaken, de ene heeft een vette kuur
nodig en de ander hoeft er alleen maar naar te kijken.
De basis is de juiste balans tussen training, voeding en rust.
Geloof mij maar, als amersfoorter ken ik de overeem's al jaren.
Op een positieve manier bedoeld kan ik er aardig jaloers op zijn
hoe zowel valentijn als alistair groeien van krachttraining.
Deze jongens hebben van kinds af aan al een levensvoordeel
gehad mbt de vorming van je lichaam. Zij hoefden alleen maar
naar de halters te kijken en ze groeiden al. Daarbij hebben zij
het voordeel dat zij in droge spiermassa aankomen.
Alistair is zeer zeker gegroeid, maar hij weet ook precies hoe
hij moet eten en vooral wat hij moet eten. Als iemand zo'n
15 kg zwaarder wordt is het alleen maar massa. ik weet niet of het
iemand is opgevallen, maar van top tot teen heeft alistair de kurkdroge dwarsstrepen in elke spier die hij aanspant! Mensen die ervaring hebben met as-vitamines zullen zeker beamen dat het bijna onmogelijk is om
zoveel zwaarder te worden in kurkdroge spiermassa, maar goed mocht
hij wel aan deze vitamines gezeten hebben, so what? kijk naar onze andere amersfoorter Joop Kasteel, onze zwarte parel. Haha bikkel!

De overeempjes hebben gewoon een supermooi gebouwd lichaam,
door training, training, voeding, voeding, rust en rust! Top zo atletisch als zij er uit zien en dan beiden zo soepel kunnen bewegen in een gevecht.
Helemaal top, groeten uit amersfoort:thup:


i smell ........................ BullShit................

Reza_Relex
03-01-2009, 20:58
tjah, dat zou kunnen best tsuki
ook jij mag je eigen mening hebben.
je hoeft me niet te geloven, maar
je hoeft niet gelijk zo lelijk te doen
met " i smell......bullshit... " toch,
kan ook wat vriendelijker tsuki!

waarom ik joop kasteel aanhaal is
om het simpele feit dat hij het nooit
onder stoelen of banken heeft gestoken
dat hij deze vitamines wel nodig had en
ook hij weet dat de overeempjes uitzonderingen zijn.
er zijn altijd uitzonderingen, tsuki

in ieder geval bedankt voor je reactie!

ZakKa!
03-01-2009, 21:00
Beste mensen,

Er is natuurlijk niets mis mee om Alistair z'n kant te horen,
maar wtf... het maakt toch niet uit hoe iemand aan z'n kilo's
komt. Dat zijn persoonlijke zaken, de ene heeft een vette kuur
nodig en de ander hoeft er alleen maar naar te kijken.
De basis is de juiste balans tussen training, voeding en rust.
Geloof mij maar, als amersfoorter ken ik de overeem's al jaren.
Op een positieve manier bedoeld kan ik er aardig jaloers op zijn
hoe zowel valentijn als alistair groeien van krachttraining.
Deze jongens hebben van kinds af aan al een levensvoordeel
gehad mbt de vorming van je lichaam. Zij hoefden alleen maar
naar de halters te kijken en ze groeiden al. Daarbij hebben zij
het voordeel dat zij in droge spiermassa aankomen.
Alistair is zeer zeker gegroeid, maar hij weet ook precies hoe
hij moet eten en vooral wat hij moet eten. Als iemand zo'n
15 kg zwaarder wordt is het alleen maar massa. ik weet niet of het
iemand is opgevallen, maar van top tot teen heeft alistair de kurkdroge dwarsstrepen in elke spier die hij aanspant! Mensen die ervaring hebben met as-vitamines zullen zeker beamen dat het bijna onmogelijk is om
zoveel zwaarder te worden in kurkdroge spiermassa, maar goed mocht
hij wel aan deze vitamines gezeten hebben, so what? kijk naar onze andere amersfoorter Joop Kasteel, onze zwarte parel. Haha bikkel!

De overeempjes hebben gewoon een supermooi gebouwd lichaam,
door training, training, voeding, voeding, rust en rust! Top zo atletisch als zij er uit zien en dan beiden zo soepel kunnen bewegen in een gevecht.
Helemaal top, groeten uit amersfoort:thup:

Al die enters maken je bericht bijna onleesbaar.

Pernik
03-01-2009, 21:02
misschien eentje die je liever niet vraagt:

Wat hij vind van al de speculaties over zijn gebruik van Vitamine-S, en wat zijn verhaal betreffende de vele kilo's die er het afgelopen jaar bij zijn gekomen.


Dit totaal niet om hem in discrediet te brengen maar gewoon dat we ook eens de andere kant van het verhaal horen.

Ik denk dat het zinloos voor hem is hier op te antwoorden, als hij "foute" zaken gebruikt gaat hij dat, lijkt mij, niet vertellen en als hij zegt geen "foute" zaken te gebruiken wordt hij toch niet geloofd.

Mij interesseert het trouwens niets of iemand gebruikt.

anoniem gg
03-01-2009, 21:03
Wat een achterlijke reactie zeg! :twak: Dirk5 vraagt gewoon naar Allistair's kant van het verhaal...

En ja! z'n hoofd ziet er idd overdreven opgezwollen uit....het oogt niet natuurlijk...
is toch logisch dat men vragen gaat stellen..

ik blijf me verbazen over de manier waarop jij reageert....tis dat de jongens van GG het zo goed doen, want jij komt echt over als een loser!

?? Vreemd hou je niet van aardappelen en bananen en opgezwollen hoofden?
Ben ik een looser omdat jij niet van fruit en hollandse pot houdt?
Deel even mede wat het menu is van een winnaar?
Als de jongens van GG het nu niet meer goed doen dan, kom ik dan niet alleen over als een looser maar ben ik er een in het echt?
Waarom is mijn kant van het verhaal niet leuk?

Reza_Relex
03-01-2009, 21:06
ik zal er op letten zakka! thanks.

ZakKa!
03-01-2009, 21:07
?? Vreemd hou je niet van aardappelen en bananen en opgezwollen hoofden?
Ben ik een looser omdat jij niet van fruit en hollandse pot houdt?
Deel even mede wat het menu is van een winnaar?
Als de jongens van GG het nu niet meer goed doen dan, kom ik dan niet alleen over als een looser maar ben ik er een in het echt?
Waarom is mijn kant van het verhaal niet leuk?

Ik snap ze ook niet Bas.

ZakKa!
03-01-2009, 21:07
ik zal er op letten zakka! thanks.

Graag, jij bedankt!:)

YoMarK
03-01-2009, 21:08
Ik denk dat het zinloos voor hem is hier op te antwoorden, als hij "foute" zaken gebruikt gaat hij dat, lijkt mij, niet vertellen en als hij zegt geen "foute" zaken te gebruiken wordt hij toch niet geloofd.
Precies!

Ik snap dat Bas Boon hier niet verder op ingaat, want je schiet er niks mee op.

dirk5
04-01-2009, 12:41
achja, het boeit me idd ook niet meer.

Maar deze reactie heeft bij mij alleen het gevoel gebracht dat ie wel gebruikt, Goede reclame voor je sporter Bas.

waarom zou je de mensen die je centen betalen (fans) ook maar iets van duidelijkheid geven...

Khanom Thom
04-01-2009, 13:09
Waar gaat dit over...
In bijna elke topic dat over Overeem gaat begint men over zijn gewicht...
Fuck it! Kan mij het schelen hoe hij zwaarder is geworden, bijna elke vechter/sporter in het zwaargewicht heeft wel iets gesnoept wat niet mag, puur om mee te kunnen draaien met de andere zware jongens...

Laten we een keer trots zijn op "onze jongens" en niet elke "minpunt" aangrijpen om ze af te branden.
Vergeet niet, bijna elke (top)vechtsporter leest mee op MF maar de meeste geven geen reactie omdat ze dan weer één of ander kutantwoord terug krijgen van iemand hier (die het liefst anoniem wilt blijven ;))...
Als wij nu een keer wat respectvoller omgaan met onze sporters, komt het alleen maar ten goede, helemaal voor deze site...

En als je dan wat te zeuren of af te kraken hebt, ga dan naar de pit. Uiteraard mag je altijd je mening geven hier...


Geronimo

anoniem gg
04-01-2009, 13:56
achja, het boeit me idd ook niet meer.

Maar deze reactie heeft bij mij alleen het gevoel gebracht dat ie wel gebruikt, Goede reclame voor je sporter Bas.

waarom zou je de mensen die je centen betalen (fans) ook maar iets van duidelijkheid geven...


Jezus, slechte kerst gehad, niet kunnen stoppen met roken met nieuwjaar, vriendin ben je weggegaan?
Ik kan nu niet meer slapen nu jij zo'n gevoel hebt!
Mijn duidelijkheid staat jouw niet aan, sommige mensen houden van

MilfhunterMMA
04-01-2009, 14:01
Jezus, slechte kerst gehad, niet kunnen stoppen met roken met nieuwjaar, vriendin ben je weggegaan?
Ik kan nu niet meer slapen nu jij zo'n gevoel hebt!
Mijn duidelijkheid staat jouw niet aan, sommige mensen houden van

als onpartijdige derde partij vind ik jou post ook vrij onduidelijk.

anoniem gg
04-01-2009, 14:08
als onpartijdige derde partij vind ik jou post ook vrij onduidelijk.


pindakaas met hagelslag

dirk5
04-01-2009, 14:11
Jezus, slechte kerst gehad, niet kunnen stoppen met roken met nieuwjaar, vriendin ben je weggegaan?
Ik kan nu niet meer slapen nu jij zo'n gevoel hebt!
Mijn duidelijkheid staat jouw niet aan, sommige mensen houden van

Het staat mij niet aan dat er een kans word gegeven om een verhaal te doen, en dat deze aan word gegrepen met een of ander raar lul verhaal over aardappelen. Deze rare manier van reageren komt bij mij over als een slechte manier je van lastige vragen ontdoen. Waarom raar reageren wanneer er bij een normaal antwoord duidelijkheid wordt gegeven over de zaak.

of is dat te moeilijk? duidelijkheid?

The Bulldog
04-01-2009, 14:11
Waar gaat dit over...
In bijna elke topic dat over Overeem gaat begint men over zijn gewicht...
Fuck it! Kan mij het schelen hoe hij zwaarder is geworden, bijna elke vechter/sporter in het zwaargewicht heeft wel iets gesnoept wat niet mag, puur om mee te kunnen draaien met de andere zware jongens...

Laten we een keer trots zijn op "onze jongens" en niet elke "minpunt" aangrijpen om ze af te branden.
Vergeet niet, bijna elke (top)vechtsporter leest mee op MF maar de meeste geven geen reactie omdat ze dan weer één of ander kutantwoord terug krijgen van iemand hier (die het liefst anoniem wilt blijven ;))...
Als wij nu een keer wat respectvoller omgaan met onze sporters, komt het alleen maar ten goede, helemaal voor deze site...

En als je dan wat te zeuren of af te kraken hebt, ga dan naar de pit. Uiteraard mag je altijd je mening geven hier...


Geronimo

Gero is correct...

jan sensei kyokushin
04-01-2009, 14:15
pindakaas met hagelslag:)Hmm jammie jammie lekker:)

dirk5
04-01-2009, 14:17
iemand naar zijn verhaal vragen is niet om hem af te branden. Wanneer iedereen het doet is het toch ook geen ramp om het eerlijk te vertellen?

MilfhunterMMA
04-01-2009, 14:52
daar komt bij dat niet iedereen de assumptie deelt dat elke heavyweight wel eens snoept. hoe kan je dat nou weten? niemand dus...

dirk5
04-01-2009, 14:57
Fuck it! Kan mij het schelen hoe hij zwaarder is geworden, bijna elke vechter/sporter in het zwaargewicht heeft wel iets gesnoept wat niet mag, puur om mee te kunnen draaien met de andere zware jongens...
Geronimo


ik dacht niet zo, dat heeft me op andere gedachten gebracht

Evilman
04-01-2009, 17:12
Leuke aanvulling. Een quote van Dhr. M.C. Filipovic:

At that point it was best seen how good of a fighter Overeem is. He knocked out Hari with ease and he’s probably the only one in the world who can confront Fyodor

dat is nogal overdreven. kan me haast niet voorstellen dat crocop zo asskissed ineens. Wel heerlijk die KO tegen hari. Die staat op replay haha

De man van 14K
04-01-2009, 19:46
Wat raken we heerlijk off topic.

ontopic vraag:
@ B.Boon: Hoe groot acht jij de kans dat we Alistair straks in de UFC mogen bewonderen?
Is er nog een voorkeur tussen UFC of Affliction?

YoMarK
04-01-2009, 20:38
Kijk, dat zou ik nu ook wel eens willen weten ;)

anoniem gg
06-01-2009, 06:29
Wat raken we heerlijk off topic.

ontopic vraag:
@ B.Boon: Hoe groot acht jij de kans dat we Alistair straks in de UFC mogen bewonderen?
Is er nog een voorkeur tussen UFC of Affliction?

Alles is mogelijk, nog een jaar dream, affliction, UFC ...................

Ik vindt jam met pindakaas wel lekku!

chief108
06-01-2009, 07:53
daar komt bij dat niet iedereen de assumptie deelt dat elke heavyweight wel eens snoept. hoe kan je dat nou weten? niemand dus...
precies, gewoon vasthouden de 3 Waarheden Des Levens:
meisjes poepen niet
je ouders neuken niet
en topsporters gebruiken niet


Alles is mogelijk, nog een jaar dream, affliction, UFC ...................
top man...

wens je een goed en succesvol 2009 toe!

TOON
06-01-2009, 09:41
precies, gewoon vasthouden de 3 Waarheden Des Levens:
meisjes poepen niet
je ouders neuken niet
en topsporters gebruiken niet


je hele perceptie van het leven veranderd als je als klein kind eens een keer iets te vroeg op zondagmorgen zonder te kloppen de kamer van je ouders binnenloopt..............

je bent daarna nooit meer dezelfde :-(

chief108
06-01-2009, 10:08
ignorance is bliss

Collina
06-01-2009, 11:25
Stel je nou eens voor dat het niet waar is wat je denkt? “In welke vorm dan ook: wel of niet”

Maakt dat hem dan een mindere vechter?

Mijn mening interesseert jullie wellicht niet, maar ik weet zeker dat het grote gros van de vechtsportliefhebbers liever kijken naar een top atletisch afgetrainde big ass motherf*cker, dan naar een Headhunter Paul Buentello, Tim Silvia or what ever.

Alistair Overeem
Melvin Manhoef
Remy Bonjasky
Tyron Spong
Jerrel Venetiaan
Orlando Wiet (-75k)
Rayen Simson (-75k)

Er zullen wellicht vele malen meer afgetrainde top atleten zijn, maar deze gasten zien er gewoon indrukwekkend uit.

Jaaa, Bob Sapp ziet er ook indrukwekkend uit, maar afgetraind? Van hem weet je igg zeker dat hij niet alleen van aardappelen is groot geworden.

Enjoy the game! Enjoy fighters.


Greetz Collina

MilfhunterMMA
06-01-2009, 11:31
Stel je nou eens voor dat het niet waar is wat je denkt? “In welke vorm dan ook: wel of niet”

Maakt dat hem dan een mindere vechter?

Mijn mening interesseert jullie wellicht niet, maar ik weet zeker dat het grote gros van de vechtsportliefhebbers liever kijken naar een top atletisch afgetrainde big ass motherf*cker, dan naar een Headhunter Paul Buentello, Tim Silvia or what ever.

Alistair Overeem
Melvin Manhoef
Remy Bonjasky
Tyron Spong
Jerrel Venetiaan
Orlando Wiet (-75k)
Rayen Simson (-75k)

Er zullen wellicht vele malen meer afgetrainde top atleten zijn, maar deze gasten zien er gewoon indrukwekkend uit.

Jaaa, Bob Sapp ziet er ook indrukwekkend uit, maar afgetraind? Van hem weet je igg zeker dat hij niet alleen van aardappelen is groot geworden.

Enjoy the game! Enjoy fighters.


Greetz Collina

mwaah ik kijk ook graag naar minder afgetrainde vechters die wel kunnen knokken, zoals alexander emelianenko of tim boetsch. het maakt me neit uit of ze afgetraind zijn, als ze maar kunnen knokken.

Tony
06-01-2009, 11:36
Dat maakt mij ook echt geen drol uit... hoe iemand er uit ziet.. Daden maken een vechter. Een uiterlijk maakt geen vechter.

Maar ik deel je mening wel vwb het "mainstream" volk. Die hebben nog van die stereotype vechters in hun hoofd. En als er dan iemand staat als Fedor.. Dan geeft dat geen klik met hun eigen beleving.

Collina
06-01-2009, 11:44
Stel je nou eens voor dat het niet waar is wat je denkt? “In welke vorm dan ook: wel of niet”

Maakt dat hem dan een mindere vechter?

Mijn mening interesseert jullie wellicht niet, maar ik weet zeker dat het grote gros van de vechtsportliefhebbers liever kijken naar een top atletisch afgetrainde big ass motherf*cker, dan naar een Headhunter Paul Buentello, Tim Silvia or what ever.

Alistair Overeem
Melvin Manhoef
Remy Bonjasky
Tyron Spong
Jerrel Venetiaan
Orlando Wiet (-75k)
Rayen Simson (-75k)

Er zullen wellicht vele malen meer afgetrainde top atleten zijn, maar deze gasten zien er gewoon indrukwekkend uit.

Jaaa, Bob Sapp ziet er ook indrukwekkend uit, maar afgetraind? Van hem weet je igg zeker dat hij niet alleen van aardappelen is groot geworden.

Enjoy the game! Enjoy fighters.


Greetz Collina

Uiteraard is het voor iedereen verschillend, ik ben natuurlijk ook een Fedor fan :) ziet hij er top altletisch uit? Nee, helemaal gelijk. Zijn persoonlijkheid, vechtlust en rust die hij uitstraalt is gewoon top.

Maar idd, als ik vroeger op de nintendo Streetfighter speelde koos ik meestal Sagat!

En Tekken: Brain Fury of Bruce. .. jullie hebben gelijk! :)

chief108
06-01-2009, 11:55
Daden maken een vechter.
'nuff said

het is godverdomme toch geen modeshow of fucking Idols ofzo?
donder toch op zeg....

Collina
06-01-2009, 12:14
Eens,
Daden maken een vechter.

Ook eens met Tony,
about "mainstream" helemaal gelijk.

Maar Chief108, uiteraard is het geen modeshow. (probeer eens begrijpend te lezen wat ik bedoel ipv direct met je oordeel klaar te staan) ik begrijp je punt.

Wat ik duidelijk wil maken is: Als ik bijv. totaal geen verstand zou hebben van vechtensport en ik zie Andy Souer of Orland Wiet maakt dat in mijn beleving een groot verschil.

I hope you get the point, (geen aanval) wat Tony zegt: about mainstream!

dirk5
06-01-2009, 12:30
Wat ze doen of hoe ze er uit zien boeit niet.

Het broekje wat ze aan hebben, dat is pas belangrijk ;)

jan sensei kyokushin
06-01-2009, 16:15
'nuff said

het is godverdomme toch geen modeshow of fucking Idols ofzo?
donder toch op zeg....Osu chief denk om je Hart even melisana nemen voor u broodnodigge rust :)
laat ze maar lullen :lol: herzeloos

sportgroeten

chief108
06-01-2009, 16:29
herzeloos
He du Alte!
Das ist ja Herzlos, nicht herzeloos. :twak:

OSU,
Die Gramatik Polizei

anoniem gg
06-01-2009, 17:03
kaas met mosterd ook lekker

Tony
06-01-2009, 17:29
Probeer eens kaas met sambal of brie met sambal... ook erg lekker!

Lee Hottie # 1 fan
06-01-2009, 18:06
Het staat mij niet aan dat er een kans word gegeven om een verhaal te doen, en dat deze aan word gegrepen met een of ander raar lul verhaal over aardappelen. Deze rare manier van reageren komt bij mij over als een slechte manier je van lastige vragen ontdoen. Waarom raar reageren wanneer er bij een normaal antwoord duidelijkheid wordt gegeven over de zaak.

of is dat te moeilijk? duidelijkheid?

Ik ben het eens met Dirk!

sommige mensen hebben er een handje van om lastige zaken af te doen met een "grappig" lulverhaaltje.

Bas jij vertegenwoordigd topvechters zoniet de beste vechters in de wereld. Ik vind dat je je zelf volkomen belachelijk maakt door zich altijd maar weer op de kast te laten jagen door mensen. Dit is een Forum, op een forum zitten mensen met een al dan niet oprechte mening.

Bas, Door niet boven zulke dingen te staan laat je zien dat ergens nog gewoon een peuter bent.

mvg Len

The Bulldog
06-01-2009, 18:10
vermoedelijke reponse van BB:

boehoo wat vind ik het erg dat jullie zo denken..

ik hou van appelmoes......




mensen maak je niet zo druk en hou het on topic man...

Allistair is op weg een shot te gaan doen naar de stoel van Fedor....mee eens???

Tony Galento
06-01-2009, 18:13
Stel je nou eens voor dat het niet waar is wat je denkt? “In welke vorm dan ook: wel of niet”

Maakt dat hem dan een mindere vechter?

Mijn mening interesseert jullie wellicht niet, maar ik weet zeker dat het grote gros van de vechtsportliefhebbers liever kijken naar een top atletisch afgetrainde big ass motherf*cker, dan naar een Headhunter Paul Buentello, Tim Silvia or what ever.

Alistair Overeem
Melvin Manhoef
Remy Bonjasky
Tyron Spong
Jerrel Venetiaan
Orlando Wiet (-75k)
Rayen Simson (-75k)

Er zullen wellicht vele malen meer afgetrainde top atleten zijn, maar deze gasten zien er gewoon indrukwekkend uit.

Jaaa, Bob Sapp ziet er ook indrukwekkend uit, maar afgetraind? Van hem weet je igg zeker dat hij niet alleen van aardappelen is groot geworden.

Enjoy the game! Enjoy fighters.


Greetz Collina

Je vergeet 50cent.


Greetz Tony Galento

anonymous001
06-01-2009, 18:47
Ik vind dat B.Boon gewoon serieus antwoord heeft gegeven (in de eerste post)... Als dat niet afdoende was, dan krijg je een saai welles-nietes en dan kan ik me wel voorstellen dat B.Boon een beetje flauw wordt...

@collina: ik snap echt niet wat je nou bedoelt?

Rare thread weer, dit. Zoals al wel meer dit jaar...

De man van 14K
06-01-2009, 19:42
@ Socrates: Kaartjes verdien je bij prijsvragen niet door te slijmen bij Bas Boon

TOON
06-01-2009, 19:52
vermoedelijke reponse van BB:

boehoo wat vind ik het erg dat jullie zo denken..

ik hou van appelmoes......




mensen maak je niet zo druk en hou het on topic man...

Allistair is op weg een shot te gaan doen naar de stoel van Fedor....mee eens???

de stoel van Fedor....tja weet niet of dat er van gaat komen, maar hij begint er wel absoluut recht op te krijgen...wellicht is Affliction dan een betere optie dan de UFC...
arlovski, barnett, wellicht weet affliction de partij tegen Yvel wel te krijgen...en dan eens
tegen Fedor...eigenlijk vind ik de mogelijke tegenstanders in Affliction een stuk vetter dan
Mir, Couture, Gonzaga, kongo of Lesnar (ook vet overigens...)
moeiljk moeilijk....maar als ie bij de UFC gaat vechten kan ie de partij tegen Fedor vergeten denk ik...daar werkt Dana dan echt niet aan mee...

anoniem gg
06-01-2009, 20:27
Ik ben het eens met Dirk!

sommige mensen hebben er een handje van om lastige zaken af te doen met een "grappig" lulverhaaltje.

Bas jij vertegenwoordigd topvechters zoniet de beste vechters in de wereld. Ik vind dat je je zelf volkomen belachelijk maakt door zich altijd maar weer op de kast te laten jagen door mensen. Dit is een Forum, op een forum zitten mensen met een al dan niet oprechte mening.

Bas, Door niet boven zulke dingen te staan laat je zien dat ergens nog gewoon een peuter bent.

mvg Len

Beste Len
Ik vindt het zo verschrikkelijk erg dat JIJ vindt dat ik mij belachelijk heb gemaakt.
Ik spring nu van kast naar kast en heb echt geen leven meer omdat jij hebt ondekt dat ik mij door mensen op de kast laat jagen.
"Op een forum zitten mensen met al dan niet een oprechte mening?" Moet ik ze nu wel of niet serieus nemen dan?
En zijn forums volgens jouw van alleen oprechte en niet oprechte mensen, mogen bv peuters niet posten dan?
Het kind in je naar boven laten komen is een gave, moet je ook eens proberen!
Ik wordt dagenlijks wakker op Mount Fuji en sta boven alles en iedereen en vooral dingen!

anoniem gg
06-01-2009, 20:28
Probeer eens kaas met sambal of brie met sambal... ook erg lekker!

Ga ik nu uitproberen tijdens het kijken van sesamstraat!

Joris
06-01-2009, 20:44
pindakaas met hagelslag


nice :P

anonymous001
06-01-2009, 21:08
@ Socrates: Kaartjes verdien je bij prijsvragen niet door te slijmen bij Bas Boon

:rolleyes:

De meest lame post van de hele thread... Een prestatie op zich...

Hoop trouwens ook dat Alistair naar Affliction gaat ipv UFC... Volgens mij betaalt het nog beter ook. We zullen het zien.

Lee Hottie # 1 fan
06-01-2009, 21:25
Beste Len
Ik vindt het zo verschrikkelijk erg dat JIJ vindt dat ik mij belachelijk heb gemaakt.
Ik spring nu van kast naar kast en heb echt geen leven meer omdat jij hebt ondekt dat ik mij door mensen op de kast laat jagen.
"Op een forum zitten mensen met al dan niet een oprechte mening?" Moet ik ze nu wel of niet serieus nemen dan?
En zijn forums volgens jouw van alleen oprechte en niet oprechte mensen, mogen bv peuters niet posten dan?
Het kind in je naar boven laten komen is een gave, moet je ook eens proberen!
Ik wordt dagenlijks wakker op Mount Fuji en sta boven alles en iedereen en vooral dingen!

Bas dit gun ik jou van harte... ik hoop dat er blij mee bent, ik ben ook blij voor je doch heb ik mijn bedenkingen

xx len

De man van 14K
06-01-2009, 21:29
:rolleyes:

De meest lame post van de hele thread... Een prestatie op zich...

Hoop trouwens ook dat Alistair naar Affliction gaat ipv UFC... Volgens mij betaalt het nog beter ook. We zullen het zien.


boehoehoehooo:D

Collina
06-01-2009, 21:35
[quote=Socrates;670198]
@collina: ik snap echt niet wat je nou bedoelt?

quote]

Hi Socrates,

Wat bedoel je precies? Mijn verhaal over vechters die Atletisch gebouwd zijn?

anonymous001
06-01-2009, 21:36
[quote=Socrates;670198]
@collina: ik snap echt niet wat je nou bedoelt?

quote]

Hi Socrates,

Wat bedoel je precies? Mijn verhaal over vechters die Atletisch gebouwd zijn?


Ja.

Collina
06-01-2009, 22:15
Heee Socrates,

Tony zei al iets van "mainstream", wat voor beeld heb je voor je als denkt aan een vechter!

En dan heb ik het niet over iemand die verstand heeft van vechten, maar iemand die er totaal geen kaas van heeft gegeten. (Kaas met mosterd is overigens erg lekker)

Alistair Overeem vs. Fedor twee toppers. Jij zal zeer kritisch kijken, wat zijn de plus en min punten van elkaar. Oefff, dit zou nog eens een zeer spannende wedstijd kunnen worden. Dit komt omdat je er verstand van heb.

Waarbij een ander die er totaal geen verstand van heeft: All-In gaan op Alistair Overeem.
En als je zou vragen waarom, krijg je hoogwaarschijnlijk als antwoord: Alteltisch gebouwd, Lang, Powerfull, Droge Spiermassa, Indrukwekkend, etc.

En natuurlijk gaat het om daden, en uiteraard is het geen Idols of modeshow! Maar ook ik kijk liever naar wedstrijden van afgetrainde atletische vechters.

Wat Tony al zei: Mainstream... speel ik Tekken: Bruce of Brain (en voor de gene die geen tekken kunnen spelen kiezen Eddy capoeira), speelde ik streetfighter koos ik Sagat i.p.v. E. Honda.

Tony Galento
06-01-2009, 22:52
Heee Socrates,

Tony zei al iets van "mainstream", wat voor beeld heb je voor je als denkt aan een vechter!

En dan heb ik het niet over iemand die verstand heeft van vechten, maar iemand die er totaal geen kaas van heeft gegeten. (Kaas met mosterd is overigens erg lekker)

Alistair Overeem vs. Fedor twee toppers. Jij zal zeer kritisch kijken, wat zijn de plus en min punten van elkaar. Oefff, dit zou nog eens een zeer spannende wedstijd kunnen worden. Dit komt omdat je er verstand van heb.

Waarbij een ander die er totaal geen verstand van heeft: All-In gaan op Alistair Overeem.
En als je zou vragen waarom, krijg je hoogwaarschijnlijk als antwoord: Alteltisch gebouwd, Lang, Powerfull, Droge Spiermassa, Indrukwekkend, etc.

En natuurlijk gaat het om daden, en uiteraard is het geen Idols of modeshow! Maar ook ik kijk liever naar wedstrijden van afgetrainde atletische vechters.

Wat Tony al zei: Mainstream... speel ik Tekken: Bruce of Brain (en voor de gene die geen tekken kunnen spelen kiezen Eddy capoeira), speelde ik streetfighter koos ik Sagat i.p.v. E. Honda.

Jij bent meer het WWF type. Verkeerde forum.

anonymous001
06-01-2009, 22:57
Heee Socrates,

Tony zei al iets van "mainstream", wat voor beeld heb je voor je als denkt aan een vechter!

En dan heb ik het niet over iemand die verstand heeft van vechten, maar iemand die er totaal geen kaas van heeft gegeten. (Kaas met mosterd is overigens erg lekker)

Alistair Overeem vs. Fedor twee toppers. Jij zal zeer kritisch kijken, wat zijn de plus en min punten van elkaar. Oefff, dit zou nog eens een zeer spannende wedstijd kunnen worden. Dit komt omdat je er verstand van heb.

Waarbij een ander die er totaal geen verstand van heeft: All-In gaan op Alistair Overeem.
En als je zou vragen waarom, krijg je hoogwaarschijnlijk als antwoord: Alteltisch gebouwd, Lang, Powerfull, Droge Spiermassa, Indrukwekkend, etc.

En natuurlijk gaat het om daden, en uiteraard is het geen Idols of modeshow! Maar ook ik kijk liever naar wedstrijden van afgetrainde atletische vechters.

Wat Tony al zei: Mainstream... speel ik Tekken: Bruce of Brain (en voor de gene die geen tekken kunnen spelen kiezen Eddy capoeira), speelde ik streetfighter koos ik Sagat i.p.v. E. Honda.

Ok. Snap ik. Zit denk ik wel wat in. Hoe heeft het met het onderwerp van het topic te maken?

Collina
06-01-2009, 23:58
Als je een paar pagina's terug leest zie je een rode draad, maar als nog word 't uit z'n verband getrokken. Subjectline is namelijk: Interview Alistair Overeem.

Gelijk, we must stay on topic! :)

micha
07-01-2009, 00:39
ik kan niet wachten tot dat GG weer in the octagon staat...

chief108
07-01-2009, 10:25
ik kan niet wachten tot de Nederlanders ook de fucking UFC gaan domineren...
we hebben toppers genoeg die daar wel voor wat sensatie kunnen gaan zorgen

Wiseguy
07-01-2009, 12:29
ik kan niet wachten tot dat GG weer in the octagon staat...

Ja kan ook niet wachten tot Gabriel Gonzaga weer vecht.

Tony
07-01-2009, 12:49
Ja kan ook niet wachten tot Gabriel Gonzaga weer vecht.

:p