PDA

View Full Version : The return of Fatih Kocamis (korte promo)



Wheelie
03-01-2009, 12:33
Fatih Kocamis - Video (http://www.metacafe.com/watch/2232448//)


24 januari vecht hij op Beast of the East zijn comeback partij.
Ik ben benieuwd

Muay Thai Elite
03-01-2009, 12:41
Beetje vaag filmpje.. Snap het 300-thema niet zo goed. En die montage, naja...

A.F.
03-01-2009, 12:45
Ik denk dat ik straks ook een filmpje ga maken:

the return of Flipper....

met in de hoofdrol Spongebob en Patrick

Muay Thai Elite
03-01-2009, 12:56
lol

Jamila
03-01-2009, 14:59
Ik vind het een super filmpje ............... Hans Stringer gaat het zeker niet redden tegen Fatih.

Ik denk niet dat we zitten te wachten op een filmpje the return of flipper .........

De film 300 gaat toch over mannen die willen sterven voor hun doel, liever sterven dan verliezen.
Fatih is één van de eerste team leden van Golden Glory en heeft de M-1 wereld titel veroverd, iets meer respect is wel op zijn plaats.

Beast of the East word super, ik trek een T-shirt aan zodat jullie eindelijk allemaal weten wie ik nou ben....


Gr, Jamila:thup:

Dennuz
03-01-2009, 15:00
Ik vind het een super filmpje ............... Hans Stringer gaat het zeker niet redden tegen Fatih.

Ik denk niet dat we zitten te wachten op een filmpje the return of flipper .........

De film 300 gaat toch over mannen die willen sterven voor hun doel, liever sterven dan verliezen.
Fatih is één van de eerste team leden van Golden Glory en heeft de M-1 wereld titel veroverd, iets meer respect is wel op zijn plaats.

Beast of the East word super, ik trek een T-shirt aan zodat jullie eindelijk allemaal weten wie ik nou ben....


Gr, Jamila:thup:

Was jij niet weg?

rafi
03-01-2009, 15:10
Beast of the East word super, ik trek een T-shirt aan zodat jullie eindelijk allemaal weten wie ik nou ben....


Gr, Jamila:thup:je kan je t-shirt beter uit trekken dan weten we wat je echt bent....

Justinian
03-01-2009, 15:21
Ontopic mensen!

MilfhunterMMA
03-01-2009, 15:25
Grieken enTurken liggen elkaar toch niet zo...

De dikke nudist
03-01-2009, 16:07
Ik denk dat ik straks ook een filmpje ga maken:

the return of Flipper....

met in de hoofdrol Spongebob en Patrick

wut?

fast-
03-01-2009, 19:51
Ik vind het een super filmpje ............... Hans Stringer gaat het zeker niet redden tegen Fatih.

Ik denk niet dat we zitten te wachten op een filmpje the return of flipper .........

De film 300 gaat toch over mannen die willen sterven voor hun doel, liever sterven dan verliezen.
Fatih is één van de eerste team leden van Golden Glory en heeft de M-1 wereld titel veroverd, iets meer respect is wel op zijn plaats.

Beast of the East word super, ik trek een T-shirt aan zodat jullie eindelijk allemaal weten wie ik nou ben....


Gr, Jamila:thup:[/quote]


Als die tegen hans moet laat em dan maar een goede levens verzekering afsluiten.hahaha

Wordt een top partij........:thup:

Naz
03-01-2009, 20:53
"greeks needed 300, turks need 1" ? geen wonder als je zelf 1 tegenstander hebt... of wilt ie nu in zn eentje tegen een leger perzen vechten ofzo?? hmm... iig denk dat hans wint...

danial
03-01-2009, 21:01
"greeks needed 300, turks need 1" ? geen wonder als je zelf 1 tegenstander hebt... of wilt ie nu in zn eentje tegen een leger perzen vechten ofzo?? hmm... iig denk dat hans wint...
Tegen Perzen? zelf tegen eentje red ie niet...;)
Ben benieuwd en denk dat Hans op punten wint....
Vage filmpje, het was meer een trailer van het film 300

BoysNoize
03-01-2009, 21:08
de grieken hadden 300 man nodig om het perzische leger (voornamelijk Turken) van 10000 man moeilijk te maken..

Ik zie dus niet in wat de vergelijking is tussen Fatih en 300...laat staan zijn vechtstijl

De dikke nudist
03-01-2009, 21:38
Geschiedenis.

De Grieken waren met vier tot zeven duizend en toen na twee dagen bleek dat de Perzen toch via een andere pas richting Athene marcheerden bleef er een groep Grieken achter om de aftocht te dekken.

Deze groep die achterbleef waren niet alleen de Spartanen. Maar ongeveer vijftienhonderd soldaten uit verschillende Griekse stadstaten.

Deze groep werd weggevaagd. door de enorme overmacht van de Perzen.

Waarom ontsporen zelfs hele onschuldige threads als deze?
.
edit: @ BoysNoize: de Perzen waren met +/- 200.000 en waren met een grote verscheidenheid aan volkeren uit het enorme Perzische rijk.

jesselaar
03-01-2009, 22:17
Ik vind het een super filmpje ............... Hans Stringer gaat het zeker niet redden tegen Fatih.

Ik denk niet dat we zitten te wachten op een filmpje the return of flipper .........

De film 300 gaat toch over mannen die willen sterven voor hun doel, liever sterven dan verliezen.
Fatih is één van de eerste team leden van Golden Glory en heeft de M-1 wereld titel veroverd, iets meer respect is wel op zijn plaats.

Beast of the East word super, ik trek een T-shirt aan zodat jullie eindelijk allemaal weten wie ik nou ben....


Gr, Jamila:thup:
het gaat er niet om wie je bent maar door wie, of achter welke naam je gestuurd word dat kunnen er namelijk maar een paar zijn gezien je info.
dus als je echt wil opvallen trek je lekker je t shirt uit dan ben je pas een man/vrouw? maar het zal wel net zoals je slappe gelul meer woorden dan daden zijn

danial
03-01-2009, 22:36
Geschiedenis.

De Grieken waren met vier tot zeven duizend en toen na twee dagen bleek dat de Perzen toch via een andere pas richting Athene marcheerden bleef er een groep Grieken achter om de aftocht te dekken.

Deze groep die achterbleef waren niet alleen de Spartanen. Maar ongeveer vijftienhonderd soldaten uit verschillende Griekse stadstaten.

Deze groep werd weggevaagd. door de enorme overmacht van de Perzen.

Waarom ontsporen zelfs hele onschuldige threads als deze?
.
edit: @ BoysNoize: de Perzen waren met +/- 200.000 en waren met een grote verscheidenheid aan volkeren uit het enorme Perzische rijk.
Reps voor alle Perzen :D

Ontopic. Ben benieuwd naar Beast of the east gala

Jamila
04-01-2009, 15:00
Als je de vechtstijl van Fatih wilt leren kennen, zou je bijv. de dvd 2 hot to handle simply the best kunnen bekijken ( afscheid gala Romon Dekker ) waar Fatih tegen Ed de Kruif. ( Kamakura ) vecht. Deze partij was overigens puur oorlog. Waar Fatih won op K.O. met een gewichts verschil van 10kg. Fatih is oorlog van pound to pound 100 % warrior. Hans kan dit niet winnen.

By the way jesselaar ik zal jou niet aan doen om me t-shirt uit te trekken want dat trek jij niet !!!
http://www.volkskrantblog.nl/pub/mm/tempest/1330/Image/dikke%20vrouw%20in%20bikini.jpg

Gr, Jamila:thup:

Muay Thai Elite
04-01-2009, 15:18
Okee dat Fatih 100% warrior zal zijn, zal best. Maar die Hans komt zeker om te darten? Dacht het niet.

MilfhunterMMA
04-01-2009, 15:21
Reps voor alle Perzen :D

Ontopic. Ben benieuwd naar Beast of the east gala

wat je wel moet weten is dat de perzen alsnog in de pan zijn gehakt tijdens de slag bij salamis. :pimp:

Muay Thai Elite
04-01-2009, 15:32
wat je wel moet weten is dat de perzen alsnog in de pan zijn gehakt tijdens de slag bij salamis. :pimp:

En is het uberhaupt wel erkende historie? Ik bedoel, dacht dat het een mythe betrof.

jesselaar
04-01-2009, 15:38
Als je de vechtstijl van Fatih wilt leren kennen, zou je bijv. de dvd 2 hot to handle simply the best kunnen bekijken ( afscheid gala Romon Dekker ) waar Fatih tegen Ed de Kruif. ( Kamakura ) vecht. Deze partij was overigens puur oorlog. Waar Fatih won op K.O. met een gewichts verschil van 10kg. Fatih is oorlog van pound to pound 100 % warrior. Hans kan dit niet winnen.

By the way jesselaar ik zal jou niet aan doen om me t-shirt uit te trekken want dat trek jij niet !!!
http://www.volkskrantblog.nl/pub/mm/tempest/1330/Image/dikke%20vrouw%20in%20bikini.jpg

Gr, Jamila:thup:
oke bas

Richelieu
04-01-2009, 15:47
Geschiedenis.

De Grieken waren met vier tot zeven duizend en toen na twee dagen bleek dat de Perzen toch via een andere pas richting Athene marcheerden bleef er een groep Grieken achter om de aftocht te dekken.

Deze groep die achterbleef waren niet alleen de Spartanen. Maar ongeveer vijftienhonderd soldaten uit verschillende Griekse stadstaten.

Deze groep werd weggevaagd. door de enorme overmacht van de Perzen.

Waarom ontsporen zelfs hele onschuldige threads als deze?
.
edit: @ BoysNoize: de Perzen waren met +/- 200.000 en waren met een grote verscheidenheid aan volkeren uit het enorme Perzische rijk.


En is het uberhaupt wel erkende historie? Ik bedoel, dacht dat het een mythe betrof.

Even offtopic dan. ''Het hele verhaal van Leonidas en zijn 300 is met name door Frank Millers verfilming enorm bekend geworden. De feiten: Xerxes wilde Griekenland veroveren en trok met een grote troepensterkte op naar de polissen van de Grieken. In 480 v. Chr. zou het tot een treffen komen op de Thermoplylaepas. Dankzij een Griekse gids (Ephialtes) kon Xerxes met zijn leger onopgemerkt een grote omtrekkende beweging maken en zo de Griekse stellingen bereiken. Onder de Grieken (overigens onder het commando van Leonidas!!) brak paniek uit en sloeg op de vlucht. Leonidas en zijn Spartanen en een contigent Boeotiers hielden stand om de aftoch te dekken en sneuvelen allen.
Omdat het Perzische leger van Xerxes enorm omvangrijk was konden ze moeilijk manoeuvreren en de kans voor de Grieken om terug te trekken.

Waar het om draait is de superioriteit van de Spartaanse troepen in de Griekse periode en dat is vooral in de werken van Homerus duidelijk op te maken. Daaraan zal misschien de maker van het filmpje naar refereren...;) "

danial
04-01-2009, 15:59
wat je wel moet weten is dat de perzen alsnog in de pan zijn gehakt tijdens de slag bij salamis. :pimp:
Film 300 is een grote leugen dat is al bekend, Verder win je en verlies je in een oorlog net als K1/MMA, maar toch kun je alsnog WK worden.

Nou gaan we erg Off-tpic...
Heeft iemand paar partijen van Fatih???

Briant
04-01-2009, 16:09
Sterke vechter maar ik denk dat Hans Stringer zwaar onderschat word door 1 iemand.

fast-
04-01-2009, 18:37
Sterke vechter maar ik denk dat Hans Stringer zwaar onderschat word door 1 iemand.en dat is ???...........:ehhh:

Briant
04-01-2009, 19:45
en dat is ???...........:ehhh:

Flauw om weer namen te noemen maar:


Hans Stringer gaat het zeker niet redden tegen Fatih

Ik denk dat dit absoluut geen zekerheid is.

Cave
04-01-2009, 20:08
Heb dit weekend nog even met Hans mogen trainen en kan zeggen dat het conditioneel en technisch erg goed zit bij Hans. Denk zelf dat Hans alleen moet uitkijken voor het staande gevecht (geen slugfest aan gaan) maar dat hij het op de grond - zeker als de partij langer duurt - makkelijk moet kunnen winnen van Fatih (rekening houdend met Hans' sterke BJJ-spel).

Jamila
04-01-2009, 21:07
Hans is goed op de grond, ik heb het zelf van dichtbij kunnen zien in de partij tegen Dion Starring. Maar wat de meeste mensen niet weten is dat Fatih zwarte band BJJ is en zelf de grond zal gaan zoeken. Ik denk dat Fatih gaat winnen op een beenklem of op K.O. door middel van ground and pound.

Gr, Jamila:thup:

MilfhunterMMA
04-01-2009, 21:14
dit gaat hans stringer met gemak winnen

cholitzu
04-01-2009, 21:21
Maar wat de meeste mensen niet weten is dat Fatih zwarte band BJJ.
Gr, Jamila:thup:


Denk idd dat een hoop mensen dat niet weten...van wie heeft hij deze gekregen dan en wanneer?

fast-
04-01-2009, 21:22
[quote=Jamila;669308]Hans is goed op de grond, ik heb het zelf van dichtbij kunnen zien in de partij tegen Dion Starring. Maar wat de meeste mensen niet weten is dat Fatih zwarte band BJJ is en zelf de grond zal gaan zoeken. Ik denk dat Fatih gaat winnen op een beenklem of op K.O. door middel van ground and pound.

Gr, Jamila:thup:[/quote hans stringer traint heel hard voor deze partij met golden glory killer alviar lima!!!!! ha ha ha. maar nog 19 nachten slapen dan is het zover. groeten team beast of the east.;)

ICON
04-01-2009, 21:27
Hans is goed op de grond, ik heb het zelf van dichtbij kunnen zien in de partij tegen Dion Starring. Maar wat de meeste mensen niet weten is dat Fatih zwarte band BJJ is en zelf de grond zal gaan zoeken. Ik denk dat Fatih gaat winnen op een beenklem of op K.O. door middel van ground and pound.

Gr, Jamila:thup:


een zwarte band BJJ?? van wie gekregen??

Muay Thai Elite
04-01-2009, 22:59
Jamila als je dan toch nog steeds zo ziekelijk veel zeverposts typt, moet je ff dat Gr. Jamila met dat irritante blije kutventje AFLEREN. We weten dat jij de post typt, omdat je naam er al bij staat.. En we hoeven je groet niet.

Cave
04-01-2009, 23:07
een zwarte band BJJ?? van wie gekregen??

Heb even het internet afgestruind maar kon niks vinden over Fatih en een eventuele zwarte band BJJ.

sikkwitttet
04-01-2009, 23:17
de grieken hadden 300 man nodig om het perzische leger (voornamelijk Turken) van 10000 man moeilijk te maken..

Ik zie dus niet in wat de vergelijking is tussen Fatih en 300...laat staan zijn vechtstijl


Mensen, mensen, mensen. History lesson. de turken komen uit de buurt van mongolië. net als de hongaren(eigelijk de magyaren) en net als de hunnen. het zijn stepvolkeren, die zodra hun kudde uit dat gebied weg ging. Of zodra men verslagen werd door een ander volk, ook weg trokken. dit altijd met veel geweld. meestal veroverde ze gebied. bleven 20 jaar de baas ofzo. en verdwenen uit de geschiedenis.
barbaren zonder schrift die leven van zwervingen rond de wereld, zijn moeilijk terug te vinden.
de turken, met de sjelturken enz, kwamen via veroveringen in het zwakkere deel van byzantium(het overblijfsel van het romeinse rijk). zij veroverde anatolie ergens in de middeleeuwen. en vernietigde constantinopel in 1453, later istanboel. dus helemaal niks met de perzen te maken(althans de perzen van voor christus, en die hebben weer niks met moslims te maken, heel ander volk dat pers genoemd word tegenwoordig). en anatalië of tewel klein azie, word nu turkije genoemd, vroeger waren daar gewoon de griekse stadstaten de baas, toen verdeeld over opvolgers alexander de grote. Toen romeinen, later byzantijnen, toen turken.
;)

oke on topic, neeh kut trailert, en stringer doet hem pijn.

A.F.
05-01-2009, 12:18
Hans is goed op de grond, ik heb het zelf van dichtbij kunnen zien in de partij tegen Dion Starring. Maar wat de meeste mensen niet weten is dat Fatih zwarte band BJJ is en zelf de grond zal gaan zoeken. Ik denk dat Fatih gaat winnen op een beenklem of op K.O. door middel van ground and pound.

Gr, Jamila:thup:

had jij ons niet een belofte gedaan?

Gr. Flipper :thup:

anonymous001
05-01-2009, 14:26
Mensen, mensen, mensen. History lesson. de turken komen uit de buurt van mongolië. net als de hongaren(eigelijk de magyaren) en net als de hunnen. het zijn stepvolkeren, die zodra hun kudde uit dat gebied weg ging. Of zodra men verslagen werd door een ander volk, ook weg trokken. dit altijd met veel geweld. meestal veroverde ze gebied. bleven 20 jaar de baas ofzo. en verdwenen uit de geschiedenis.
barbaren zonder schrift die leven van zwervingen rond de wereld, zijn moeilijk terug te vinden.
de turken, met de sjelturken enz, kwamen via veroveringen in het zwakkere deel van byzantium(het overblijfsel van het romeinse rijk). zij veroverde anatolie ergens in de middeleeuwen. en vernietigde constantinopel in 1453, later istanboel. dus helemaal niks met de perzen te maken(althans de perzen van voor christus, en die hebben weer niks met moslims te maken, heel ander volk dat pers genoemd word tegenwoordig). en anatalië of tewel klein azie, word nu turkije genoemd, vroeger waren daar gewoon de griekse stadstaten de baas, toen verdeeld over opvolgers alexander de grote. Toen romeinen, later byzantijnen, toen turken.
;)

oke on topic, neeh kut trailert, en stringer doet hem pijn.

Sorry, hoor, maar de Turken zijn toch echt samen met de Engelsen, de Romeinen, de Japanners en de Chinezen het grootste volk uit de wereldgeschiedenis. Ze hebben pakweg 1000 jaar (!) de wereld gedomineerd...

On topic... Hans Stringer kan gerust een slugfest aangaan want -iets wat veel mensen niet beseffen- hij is staand ook ontzettend sterk. Al mijn geld gaat op Stringer, no matter the odds...

En... Kocamis een zwarte band? Geloof ik niets van.

Richelieu
05-01-2009, 14:35
Sorry, hoor, maar de Turken zijn toch echt samen met de Engelsen, de Romeinen, de Japanners en de Chinezen het grootste volk uit de wereldgeschiedenis. Ze hebben pakweg 1000 jaar (!) de wereld gedomineerd..

Je bedoelt denk ik de Ottomanen. Pas in 1922 werd hun laatste Sultan, Mehmet van de troon gestoten en werd de huidige staat Turkije als republiek gesticht door Mustafa "Ataturk" Kemal. Nog steeds de grote held aldaar!

Christophe
05-01-2009, 14:46
Maar wat de meeste mensen niet weten is dat Fatih zwarte band BJJ is en zelf de grond zal gaan zoeken.

Weet Fatih dat zelf eigenlijk wel?! Dan mag hij hier even komen vertellen waar, wanneer en van wie hij hem gekregen heeft, ik weet zeker dat er heel wat mensen in geïnteresseerd zijn!

Mijn gok:

Waar: internet
Wanneer: een week geleden
Van wie: McDojo Inc.

Fr3ddy
05-01-2009, 15:44
Maar wat de meeste mensen niet weten is dat Fatih zwarte band BJJ is en zelf de grond zal gaan zoeken.
Gr, Jamila:thup:

Ja.. en ik heb een bruine slurf in dick-poking

Gr. :thup:

BiCkOnE
05-01-2009, 15:56
je kan je t-shirt beter uit trekken dan weten we wat je echt bent....

x2
Je was me voor......

anonymous001
05-01-2009, 15:57
Je bedoelt denk ik de Ottomanen. Pas in 1922 werd hun laatste Sultan, Mehmet van de troon gestoten en werd de huidige staat Turkije als republiek gesticht door Mustafa "Ataturk" Kemal. Nog steeds de grote held aldaar!

Yup.

anonymous001
05-01-2009, 16:08
x2
Je was me voor......

Was niet zo moeilijk. Er zaten 2(!) dagen tussen jullie posts... :whistling:

BiCkOnE
05-01-2009, 16:30
Was niet zo moeilijk. Er zaten 2(!) dagen tussen jullie posts... :whistling:

uuhm.....hele trage internetverbinding, 2 dagen onderweg geweest....:confused:

OnTopic: Beast of the East, mooie line up, dus weer veel plezier!

nick
05-01-2009, 16:35
Heeft iemand paar partijen van Fatih???

http://www.youtube.com/watch?v=5DssTJSq1DQ

http://www.youtube.com/watch?v=MpKqLVAx5EQ&feature=related

tegen Kevin Randleman

Cave
07-01-2009, 22:58
Nou Jamilla, kun jij iedereen al vertellen waar en bij wie Fatih zijn zwarte band BJJ heeft gehaald?

Shooto Holland
08-01-2009, 00:18
Fatih heeft een zwarte band Luta Livre (dus geen BJJ) gekregen van de Braziliaan Daniel D'Dane, dezelfde leraar van Pequeno.

Osu,

Martijn

Cave
08-01-2009, 01:38
Thanks for clearing that up Martijn. Nou heb ik geen idee hoe Luta Livre zich verhoudt tot BJJ (qua eisen en lesstof waar je aan moet voldoen om een zwarte band te halen). Iemand (Martijn?) enig idee?

Mephisto
08-01-2009, 17:05
Hmmm, beetje veel 300 en een boel weinig Fatih... jammer

en Jamilah, laat dat t-shirt maar in de kast hangen en ga er zelf maar... whatever...

de Zweed
08-01-2009, 20:36
Is it just me of zien jullie het ook sneeuwen op de site? :o

Anywayz, net effe dvd uit de kast getrokken (Too HOT to HANDLE II)
Vale Tudo match De Kruyf vs Kocamis.

Probeer hem op youtube te zetten...

----EDIT----

Niet meer nodig, iemand was mij voor...

http://www.youtube.com/watch?v=FPneyxJwqUI&fmt=18

de Zweed
09-01-2009, 13:20
het gaat er niet om wie je bent maar door wie, of achter welke naam je gestuurd word dat kunnen er namelijk maar een paar zijn gezien je info.
dus als je echt wil opvallen trek je lekker je t shirt uit dan ben je pas een man/vrouw? maar het zal wel net zoals je slappe gelul meer woorden dan daden zijn

En heren,

for what it's worth... Jamila is zeker geen vent!
:whistling:

anonymous001
19-01-2009, 14:32
Anyone care to explain?

Watskeburt? :twak:

Trismegistos
19-01-2009, 15:42
geen idee...maar kocamis vecht iig niet. Het lijkt wel een ziekte met die tegenstanders van Hans...

Oh en over die perzen/grieken ... lees een keer wat anders dan internet zooi. Ik zou eens beginnen met Persian Fire van Tom Holland...leest als een roman en is goed gedocumenteerd..hoewel iets teveel van de griekse kant bekeken naar mijn smaak.
All hail Ahura Mazda great god of Persia ... and thus spoke Zarathustra :-)

Muay Thai Elite
19-01-2009, 15:47
Dat boek wilde ik laatst bijna lenen. Toen bedacht ik me dat ik hetero ben en bij de pornoafdeling van videoland stond.

Mephisto
19-01-2009, 15:49
Dat boek wilde ik laatst bijna lenen. Toen bedacht ik me dat ik hetero ben en bij de pornoafdeling van videoland stond.

was je de weg kwijt?

Muay Thai Elite
19-01-2009, 15:51
Ik zocht de dvdbox van Sex and the City.

Trismegistos
19-01-2009, 15:56
Gefeliciteerd dat je eindelijk bedacht hebt dat je hetero bent...

Mephisto
19-01-2009, 16:06
Ik zocht de dvdbox van Sex and the City.

...op de pornoafdeling?

...jij kunt harder liegen dan een paard lopen kan

Muay Thai Elite
19-01-2009, 16:17
...op de pornoafdeling?

...jij kunt harder liegen dan een paard lopen kan

Ik had een blackout. Stond ineens halfnaakt op de porn afdeling. Heb ik wel vaker.

Mr 1 Leg
19-01-2009, 17:49
hahahahahah lol