PDA

View Full Version : Chuck Liddell says he’ll take the light heavyweight title from Rashad Evans



Tony
05-01-2009, 10:26
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2007/09/iceman_chuckliddell.jpg
Props: Sun Sentinel (http://www.sun-sentinel.com/community/news/coconut_creek/sfl-flsprobbmmacoll04sbjan04,0,245259.column)
Quoteworthy:

“I’ll fight anybody they put in front of me as long as it gets me back closer to the title. I have to try to be the best at what am I doing. I want Rashad Evans, he’s got the title and I’ll take it.”
Former UFC light heavyweight champion Chuck Liddell — who was most recently on the wrong end of a vicious knockout at UFC 88: “Breakthrough” courtesy of Rashad Evans — wants another crack at “Sugar” when asked who he’d like to fight next. That more than likely isn’t going to happen anytime soon — Liddell has lost three of his last four fights. And he no longer appears to be the same world beater who dominated the talent-rich 205-pound division for two years up until 2007.

“Iceman” is expected to return at UFC 96 at the Nationwide Arena in Columbus, Ohio, on March 7; however, his opponent remains a mystery. With a win in March, Liddell — who has been getting some extra training at American Top Team (ATT) recently — could very well begin to mount his final assault on the light heavyweight hill before calling it a career. Because of his celebrity and drawing power it’s not crazy to imagine that two impressive wins could get him to the top, regardless of what else is happening in the division.

Can he pull it off? Does he have enough gas left in the tank? Has he been surpassed in skill by the other top fighters in the division? Let us hear your opinions in the comments section below.

el bastardo
05-01-2009, 10:31
Weet niet wie het eerste titelgevecht nu gaat krijgen tegen Evans, maar ik denk niet dat dit Chuck zal zijn. Daarbij denk ik dat hij wederom zal verliezen... Evans is gewoon goed.

dirk5
05-01-2009, 10:41
ben benieuwd, dank dat hij achteraf weer mag gaan komen met zijn gepatenteerde uitsraak:

I got caught.

YoMarK
05-01-2009, 10:42
Ik wil Machida wel eens zien tegen Evans.

el bastardo
05-01-2009, 10:42
Ik wil Machida wel eens zien tegen Evans.
Dat sowieso!

amilster
05-01-2009, 10:43
Ik denk ook niet meer dat Chuck (of Wanderlei, helaas for that matter) het gaat redden tegen de nieuwe lichting talenten in de 205 divisie.
hij blijft gewoon te een dimensionaal vechten en zet alles op die overhand right waar hij in zijn laatste gevecht zelf het slachtoffer van was omdat hij niet meer de reflexen van een paar jaar terug heeft.
ook denk ik dat het zijn eer te na is (en daar kan ik wel in komen bij iemand met zo'n indrukwekkende straat van dienst) om als gatekeeper te fungeren.
Mircro is done, van big Nog's laatste optreden was ik ook niet onder de indruk (tegen Sylvia ook niet trouwens) Wanderlei gaat het ook niet meer redden denk ik met zijn sloppy brawl stijl (jammer want dit vind ik altijd mooi om te zien) dus ik denk toch echt dat we afscheid moeten gaan nemen van een generatie (Pride) vechters die ons heel wat momenten van vuurwerk en kippevel gegeven hebben.respect daarvoor, en nu genieten van de nieuwe big boys in de sport (wel grappig om te zien dat het ook min of meer opgaat voor K1 op dit moment met Le Banner, Aerts, Hoost Sefo en hunt.

Er breken nieuwe tijden aan die ook veel spektakel beloven (Badr Hari ;-)

MilfhunterMMA
05-01-2009, 10:52
Ik denk ook niet meer dat Chuck (of Wanderlei, helaas for that matter) het gaat redden tegen de nieuwe lichting talenten in de 205 divisie.
hij blijft gewoon te een dimensionaal vechten en zet alles op die overhand right waar hij in zijn laatste gevecht zelf het slachtoffer van was omdat hij niet meer de reflexen van een paar jaar terug heeft.
ook denk ik dat het zijn eer te na is (en daar kan ik wel in komen bij iemand met zo'n indrukwekkende straat van dienst) om als gatekeeper te fungeren.
Mircro is done, van big Nog's laatste optreden was ik ook niet onder de indruk (tegen Sylvia ook niet trouwens) Wanderlei gaat het ook niet meer redden denk ik met zijn sloppy brawl stijl (jammer want dit vind ik altijd mooi om te zien) dus ik denk toch echt dat we afscheid moeten gaan nemen van een generatie (Pride) vechters die ons heel wat momenten van vuurwerk en kippevel gegeven hebben.respect daarvoor, en nu genieten van de nieuwe big boys in de sport (wel grappig om te zien dat het ook min of meer opgaat voor K1 op dit moment met Le Banner, Aerts, Hoost Sefo en hunt.

Er breken nieuwe tijden aan die ook veel spektakel beloven (Badr Hari ;-)

ik denk dat shogun nog wel mee kan met de nieuwe generatie

Tony
05-01-2009, 11:03
ik denk dat shogun nog wel mee kan met de nieuwe generatie

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ie echt gaat domineren daar...
Maar ik moet het eerst nog zien allemaal. Ik heb al zo lang niks meer van hem gezien.

Emilio
05-01-2009, 12:40
shogun vecht de 17de tegen coleman.

De man van 14K
05-01-2009, 12:51
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ie echt gaat domineren daar...
Maar ik moet het eerst nog zien allemaal. Ik heb al zo lang niks meer van hem gezien.

x2 hopelijk kan Shogun nog iets van de Pride glory terug brengen in de UFC maar ik vrees het met grote vrezen..
:(

anonymous001
05-01-2009, 14:35
Ik weet een Pride naam die het nog wel redelijk doet. Het begint met een F.:D

MilfhunterMMA
05-01-2009, 14:48
Ik weet een Pride naam die het nog wel redelijk doet. Het begint met een F.:D

als E-Fed dit jaar ook nog verliest kap ik met dat hele MMA. Ik ben niet flexibel genoeg om met al die dynamiek om te gaan. :eek:

Wiseguy
05-01-2009, 15:11
En A. Silva komt ook van pride.

Wat mij betreft mag Chuck eerst weer 2 winstpartijen neerzetten voor hij uberhaupt in aanmerking komt voor een titelshot

Garcia
05-01-2009, 15:13
Hopelijk hervind Chuck zichzelf maar dan zal hij keihard eraan moeten werken!

Tsuki
05-01-2009, 15:29
als E-Fed dit jaar ook nog verliest kap ik met dat hele MMA. Ik ben niet flexibel genoeg om met al die dynamiek om te gaan. :eek:


hahahaha voor het einde van dit jaar heeft fedor een keer verloren ............. het kan niet goed blijven gaan.

Vitor Belfort
05-01-2009, 15:30
Is Shogun niet te klein voor LHW?
Shogun op MW......daar zal ie zeker weten potten breken!

dirk5
05-01-2009, 15:42
hahahaha voor het einde van dit jaar heeft fedor een keer verloren ............. het kan niet goed blijven gaan.


Blasphemy is the disrespectful use of the name of one or more gods. It may include using sacred names as stress expletives without intention to pray or speak of sacred matters; it is also sometimes defined as language expressing disapproved beliefs, or disbelief.


;)

MilfhunterMMA
05-01-2009, 15:43
hahahaha voor het einde van dit jaar heeft fedor een keer verloren ............. het kan niet goed blijven gaan.

BLASPHEMY! :mfblowup:

MilfhunterMMA
05-01-2009, 15:43
Godver dirk is me voor.

dirk5
05-01-2009, 16:03
laatste uurtje van de werkdag, dan word deze jongen vlug :)

54321
05-01-2009, 16:10
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2007/09/iceman_chuckliddell.jpg
Props: Sun Sentinel (http://www.sun-sentinel.com/community/news/coconut_creek/sfl-flsprobbmmacoll04sbjan04,0,245259.column)
Quoteworthy:

“I’ll fight anybody they put in front of me as long as it gets me back closer to the title. I have to try to be the best at what am I doing. I want Rashad Evans, he’s got the title and I’ll take it.”
Former UFC light heavyweight champion Chuck Liddell — who was most recently on the wrong end of a vicious knockout at UFC 88: “Breakthrough” courtesy of Rashad Evans — wants another crack at “Sugar” when asked who he’d like to fight next. That more than likely isn’t going to happen anytime soon — Liddell has lost three of his last four fights. And he no longer appears to be the same world beater who dominated the talent-rich 205-pound division for two years up until 2007.

“Iceman” is expected to return at UFC 96 at the Nationwide Arena in Columbus, Ohio, on March 7; however, his opponent remains a mystery. With a win in March, Liddell — who has been getting some extra training at American Top Team (ATT) recently — could very well begin to mount his final assault on the light heavyweight hill before calling it a career. Because of his celebrity and drawing power it’s not crazy to imagine that two impressive wins could get him to the top, regardless of what else is happening in the division.

Can he pull it off? Does he have enough gas left in the tank? Has he been surpassed in skill by the other top fighters in the division? Let us hear your opinions in the comments section below.

cocaine's a hell of a drug!

MMA Fan
05-01-2009, 16:14
denk toch echt dat Rampage de eerste shot krijgt.....

Mack
05-01-2009, 16:20
.......die trouwens ook van Pride komt.

Dat zijn er al 3 http://i447.photobucket.com/albums/qq191/smilies_nl/happy/350.gif

MilfhunterMMA
05-01-2009, 16:24
ik denk dat rampage het niet kan winnen van evans. ik denk dat misschien thiago silva, lyoto machida of shogun dat kan.

Jarno
05-01-2009, 17:29
Laat Chuck idd eerst maar weer is wat "tune up" partijen draaien. Rampage is de eerste die nu recht heeft op een titel shot imo... Hij was de gene die hem kwijt raakte aan Forrest, liet daarna Wanderlei gedesillusioneerd achter, en kan hem dan nu mooi via Evans terug halen. Dan mag Machida daarna tegen Evans om te kijken wie dan de competitor wordt voor de titel...

PD_EC
05-01-2009, 18:32
Het zou niet eerlijk zijn tegen over de rest om nu Chuck voor de titel te laten vechten
Chuck moet eerst 2 a 3 partijen winnen waarvan 1 tegen Rampage/Machida/T. Silva
dan pas heeft hij recht op een Titel gevecht want deze 3 hebben er meer recht op

TOON
05-01-2009, 19:44
Het zou niet eerlijk zijn tegen over de rest om nu Chuck voor de titel te laten vechten
Chuck moet eerst 2 a 3 partijen winnen waarvan 1 tegen Rampage/Machida/T. Silva
dan pas heeft hij recht op een Titel gevecht want deze 3 hebben er meer recht op

X2!!

MMA Fan
05-01-2009, 20:29
Laat Chuck idd eerst maar weer is wat "tune up" partijen draaien. Rampage is de eerste die nu recht heeft op een titel shot imo... Hij was de gene die hem kwijt raakte aan Forrest, liet daarna Wanderlei gedesillusioneerd achter, en kan hem dan nu mooi via Evans terug halen. Dan mag Machida daarna tegen Evans om te kijken wie dan de competitor wordt voor de titel...

Forrest vs Liddell , als hij die wint dan tegen Machida en mocht hij die ook winnen dan mag hij voor mij voor de titel gaan, wie hem dan ook heeft.

T Silva vs Wanderlei lijkt mij ook een leuke matchup...winnaar van die match klimt ook weer aardig omhoog.

Evans vs Rampage lijkt mij de meest logische matchup voor Evans voor een titel verdediging.

damn, genoeg keuze lijkt mij zo.

kooivechter
05-01-2009, 20:44
Forrest vs Liddell , als hij die wint dan tegen Machida en mocht hij die ook winnen dan mag hij voor mij voor de titel gaan, wie hem dan ook heeft.

T Silva vs Wanderlei lijkt mij ook een leuke matchup...winnaar van die match klimt ook weer aardig omhoog.

Evans vs Rampage lijkt mij de meest logische matchup voor Evans voor een titel verdediging.

damn, genoeg keuze lijkt mij zo.

T. silva vs wanderlei zal hem niet meer worden. Wanderlei gaat naar middel weight. Er zijn op dit moment maar 3 mensen die recht hebben op een titel shot. Dat zijn t. silva en machida. deze 2 gaan ook tegen elkaar uit komen, de winnaar zal een titel shot krijgen. En uiteraard Rampage om een wel zeer controversiele beslissing tegen Forrest en de ko tegen Wanderlei daarna. Bij light heavy weight liggen ze sowieso allemaal dicht bij elkaar. Er is niet een die er boven uitsteekt, zoals bij de lagere gewichts klasses wel het geval is.

PD_EC
05-01-2009, 21:07
Jardine lijkt me een geschikte tegenstander voor zijn eerst volgende partij

jesselaar
06-01-2009, 04:57
Het zou niet eerlijk zijn tegen over de rest om nu Chuck voor de titel te laten vechten
Chuck moet eerst 2 a 3 partijen winnen waarvan 1 tegen Rampage/Machida/T. Silva
dan pas heeft hij recht op een Titel gevecht want deze 3 hebben er meer recht op

dat van lesnar is ook niet eerlijk maar is ppv ,chuck = ppv dus die krijgt z,n kans echt wel mischien niet meteen maar eerder als wie dan ook

PD_EC
06-01-2009, 06:09
dat van lesnar is ook niet eerlijk maar is ppv ,chuck = ppv dus die krijgt z,n kans echt wel mischien niet meteen maar eerder als wie dan ook

Daar heb je ook gelijk aan ,hoop in ieder geval dat hij snel weer vecht