PDA

View Full Version : BJ Penn says GSP will think of him as “God” after this fight!



TheForce
06-01-2009, 16:56
UFC 94: St-Pierre vs Penn 2 preview video. BJ Penn says GSP will think of him as “God” after this fight!
I can’t wait for this one!

UFC 94: St-Pierre vs Penn 2 Preview Video (http://mixedmartialartvideos.com/2009/01/05/ufc-94-st-pierre-vs-penn-2-preview-video/)

Mr 1 Leg
06-01-2009, 17:27
gsp all the way simpel bj penn is ook een topper maar gsp is beter ieder zijn mening ;) ik denk niet dat hij god gaat worden maar 1 van zijn apostellen hahahaha

Tony
06-01-2009, 17:37
WAR PENN!!!
die GSP helemaal gek gaat maken met zijn jabs ondanks dat ie geen reach advantage heeft.

Emilio
06-01-2009, 17:48
Ik denk dat GSP Penn gaat domineren.

GSP is sterker, groter, betere standup en betere takedowns. Alleen in jiu jitsu heeft Penn het voordeel. Denk dat Penn uiteindelijk uitgeput zal raken en dat GSP hem in ronde 4 op TKO pakt.

Tony
06-01-2009, 17:56
Lol, gsp heeft echt geen betere standup.. GSP gooit over het algemeen alleen maar enkele of dubbele combi's eruit. wel heeft GSP degelijk trapwerk. Dat zien we dan weer minder bij Penn.

De man van 14K
06-01-2009, 18:15
nou nou Tony... GSP heeft echt super degelijke standup kwaliteiten.
IMO beter dan BJ Penn.

Staat hoog in de nominatie: Partij van het Jaar

Fasada
06-01-2009, 18:26
Ben ik de enige die denkt dat GSP dit met gemak gaat winnen??

Ik vind BJ Penn pound for pound top 5 materiaal maar GSP is veel zwaarder en zal hier ook goed gebruik van maken. GSP is voor mij DE vechter die enorm is gegroeid in het totale MMA spelletje. BJ Penn stond altijd bovenaan en ruimte voor verbetering is er nauwelijk (zo goed is hij). Zeker nu hij weer terug ging naar zijn oorspronkelijke gewicht zie je dat hij de beste is in zijn gewicht (Aoki verslaat hij ook als het moet). Nu heeft hij de laatste 3 partijen op indrukwekkende wijze gewonnen maar om dan weer omhoog te gaan in gewicht en dan ook meteen tegen de nummer 1 in dat gewicht is gewoon too much..
Ze hebben al eerder tegen elkaar gevochten en dat was kantje bord in het voordeel van GSP, als ik de vechter GSP vergelijk met toen en nu is het voor mij een wereld van verschil.

Ik denk dat GSP simpel wint en daar bedoel ik mee dat hij alle facetten van de game beter zal zijn (staand, grond, controle, damage enz....)

Laat BJ Penn is eerst tegen een Kosheck vechten of Diego Sanchez maar goed laten we hopen op een geweldige gevecht en wie weet verrast BJ Penn ons

Tony
06-01-2009, 18:31
de gewichtkwestie baart mij zelf ook de meeste zorgen.

Maar ik denk echt dat jullie het stootwerk van penn onderschatten.
Conditie, worstelen, trappen, en overall power: GSP
Grappling, balans, stoten en x-factor: Penn

We zullen zien wat het worden zal!

Mr 1 Leg
06-01-2009, 18:43
fasada je bent niet de enige ;)

YoMarK
06-01-2009, 19:21
In ben het met Tony eens.
Penn is gewoon de betere vechter, op vrijwel alle fronten. 2 dingen kunnen er hier fout gaan voor Penn: 1) hij heeft het conditioneel niet op orde. 2) Hij komt teveel kracht tekort(GSP is een echte 170 of mogelijk zelfs 185 vechter, en Penn een 155-er).
Ik denk echter dat Penn zich voldoende kan motiveren voor deze pot, en dus conditioneel helemaal top zal zijn.

Als je kijkt hoe gemakkelijk Penn wint als iemand als Sean Sherk(die qua worstelen en power dicht bij GSP in de buurt komt, al is GSP's striking net wat beter), dan vrees ik het ergste voor GSP.

De vorige partij tussen Penn en GSP is dan wel gewonnen door GSP, maar Penn was die avond op fit de afterparty, en GSP in het ziekhuis.

De man van 14K
06-01-2009, 19:33
omdat hij een vinger in zijn oog kreeg.
http://www.youtube.com/watch?v=6i1js0V_fG0

TOON
06-01-2009, 19:36
Ben ik de enige die denkt dat GSP dit met gemak gaat winnen??

Ik vind BJ Penn pound for pound top 5 materiaal maar GSP is veel zwaarder en zal hier ook goed gebruik van maken. GSP is voor mij DE vechter die enorm is gegroeid in het totale MMA spelletje. BJ Penn stond altijd bovenaan en ruimte voor verbetering is er nauwelijk (zo goed is hij). Zeker nu hij weer terug ging naar zijn oorspronkelijke gewicht zie je dat hij de beste is in zijn gewicht (Aoki verslaat hij ook als het moet). Nu heeft hij de laatste 3 partijen op indrukwekkende wijze gewonnen maar om dan weer omhoog te gaan in gewicht en dan ook meteen tegen de nummer 1 in dat gewicht is gewoon too much..
Ze hebben al eerder tegen elkaar gevochten en dat was kantje bord in het voordeel van GSP, als ik de vechter GSP vergelijk met toen en nu is het voor mij een wereld van verschil.

Ik denk dat GSP simpel wint en daar bedoel ik mee dat hij alle facetten van de game beter zal zijn (staand, grond, controle, damage enz....)

Laat BJ Penn is eerst tegen een Kosheck vechten of Diego Sanchez maar goed laten we hopen op een geweldige gevecht en wie weet verrast BJ Penn ons

x2!! GSP echt easy...en niet omdat Penn slecht is, maar omdat GSP beter is en die gewichtkwestie zwaar weegt imo

Emilio
06-01-2009, 20:10
Als Kosheck, Fitch en Hughes die takedowns van GSP niet stoppen dan doet Penn dat zeker niet. dus zie niet echt wat balans als sterk punt moet worden gemeld.


Verder is het bokswerk van Penn misschien completer maar GSP wisselt veel makkelijker tussen stoten en trappen. Denk maar eens aan die combinatie supermanpunch gevolgd door een lowkick.

YoMarK
06-01-2009, 20:15
Hier is hun eerste partij: George St. Pierre vs BJ Penn 1 Video - Watch MMA Fights Free Videos
(http://www.mma-core.com/videos/_George_St__Pierre_vs_BJ_Penn_1?vid=10002548&tid=100)

Bedenk hier even bij dat BJ gewoon nauwelijks getrained had voor dit gevecht, en conditioneel gewoon niet goed was. Kijk ook eens hoe BJ er hier uitziet, en hoe hij eruit zag tegen Joe Daddy. GSP is natuurlijk wel beter geworden, maar Penn ook.
Ik zie GSP gewoon echt niet winnen van een gemotiveerde Penn.

marcelt
06-01-2009, 20:38
Volgens mij gaat Penn er ook aan. De overall game van GSP is m.i. veel sterker.

lio
06-01-2009, 21:00
Hier is hun eerste partij: George St. Pierre vs BJ Penn 1 Video - Watch MMA Fights Free Videos
(http://www.mma-core.com/videos/_George_St__Pierre_vs_BJ_Penn_1?vid=10002548&tid=100)

Ik zie GSP gewoon echt niet winnen van een gemotiveerde Penn.

Haha best wel grappig want het lijkt alsof GSP niet gemotiveerd is

lio
06-01-2009, 21:11
Als je kijkt hoe gemakkelijk Penn wint als iemand als Sean Sherk(die qua worstelen en power dicht bij GSP in de buurt komt, al is GSP's striking net wat beter), dan vrees ik het ergste voor GSP.

De vorige partij tussen Penn en GSP is dan wel gewonnen door GSP, maar Penn was die avond op fit de afterparty, en GSP in het ziekhuis.

GSP is niet Sean Sherk (trouwens GSP vs Sherk was 't korter dan Bj vs Sherk). Kijk, het gaat er niet om hoe fit je uitziet na de wedstrijd maar winnen is belangrijk want in record schrijven ze niet hoe je eruit zag maar wat je gewonnen hebt.

Spencer
06-01-2009, 21:20
Penn wint, omdat ik denk dat GSP te makkelijk is over Penn. Hij gaat er iig een lastige kluif aan krijgen..

Mr 1 Leg
06-01-2009, 21:51
GSP WINT :thup:

Casparvdzouw
06-01-2009, 22:49
Lol, gsp heeft echt geen betere standup.. GSP gooit over het algemeen alleen maar enkele of dubbele combi's eruit. wel heeft GSP degelijk trapwerk. Dat zien we dan weer minder bij Penn.

I agree, qua bokswerk is bj penn zeker weten de sterkere.

el bastardo
06-01-2009, 23:25
GSP op alle fronten.

De man van 14K
06-01-2009, 23:26
Wel grappig dat de meningen zo enorm uiteen lopen.

anonymous001
06-01-2009, 23:59
GSP. Powerplay.

Mike
07-01-2009, 00:32
bj pakt em dit keer wel

fedor
07-01-2009, 10:54
Penn is gewoon de betere vechter.

Als jij met je vcash all-in gaat op Penn, ga ik all-in op GSP..wat denk je ervan? :)

dirk5
07-01-2009, 11:03
Ik hoop dat GSP hem pakt, ik moet de Penn simpelweg gewoon niet.

Verder kan het beide kanten imo, allebij klasbakken zowel staand als op de grond.

Fasada
07-01-2009, 11:04
Interessant dat de meningen zo verdeeld zijn in deze match, had het niet verwacht...
Wist wel dat er veel BJ Penn aanhangers zijn, ben er zelf ook één maar tegen GSP kan ik hem echt niet zien winnen...

Als BJ Penn deze pot zou winnen is hij voor mij P4P de absolute nummer 1, alhoewel Randy het geintje al flikte door de lightheavyweight en heavyweight titel te pakken heeft die van BJ Penn toch wat meer glans door de diepte in de gewichtscategorieen van de UFC....

Ik zou zeggen hang er een poll aan als dat kan..

Tony
07-01-2009, 11:11
idd.. polletje please :)

GSP op submission
GSP op (T)KO
GSP op decision
Penn op submission
Penn op (T)KO
Penn op decision
draw contest

chief108
07-01-2009, 11:40
done...

ik hoop echt dat GSP dit gaat winnen
maar mijn gevoel zegt dat Penn weer als een wilde het bloed van z'n handschoenen aan het aflikken is na de partij...

moelijk, moeilijk....

Jochem
07-01-2009, 11:42
Penn op (T)KO

Mr 1 Leg
07-01-2009, 14:46
GSP op TKO :thup:

tom l
07-01-2009, 15:07
Ik zeg: BJ op decision.

El Bambino
07-01-2009, 19:49
Ik zeg ook PJ, deze vechter heeft op de een of ander manier een aantrekkingskracht op fans. Maar op welk gewicht wordt deze supermatch gevochten? Moet PJ aankomen of vecht ie op zijn normale gewicht ?

MilfhunterMMA
07-01-2009, 22:08
Ik zeg ook PJ, deze vechter heeft op de een of ander manier een aantrekkingskracht op fans. Maar op welk gewicht wordt deze supermatch gevochten? Moet PJ aankomen of vecht ie op zijn normale gewicht ?

Pieter Jan? Dat gaat Rush winnen.