PDA

View Full Version : MMA Quick Quote: Fedor will be knocked out if he fights like a man



Tony
07-01-2009, 12:54
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/07/fedor-arlovski.jpg

“As far as his stand up game, we’ll kill him. If we can keep the fight standing up, if he chooses to fight us like a man, we’ll dominate him…He throws one punch after the other. He’s very predictable. He makes the same moves every time. He’s very common. His boxing game is weak. From what I can see, I think Andre’s going to be sharper. I think we’re going to knock him out.”
– World renowned boxing trainer Freddie Roach, who has been working with Andrei Arlovski over the past year or so to help him improve his striking, stirs the pot once again when he tells MMAWeekly (http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=7910&zoneid=2) that the “Pitbull” will do what no other competitor has done in over eight years across the span of 26 professional fights: Defeat the reigning WAMMA world heavyweight champion Fedor Emelianenko when they collide on January 24 at Affliction: “Day of Reckoning.”

chief108
07-01-2009, 12:59
hahaha...

yeah right....

Fasada
07-01-2009, 13:03
if he chooses to fight us like a man....

Ga dan boksen of K-1 vechten......
Domme uitspraken altijd, dan moet je geen MMA vechter worden....

chief108
07-01-2009, 13:09
:stupid:

Fr3ddy
07-01-2009, 13:15
Door die domme uitspraken van Roach ga je gewoon bijna hopen dat Arlovski er uit geslagen wordt

ashi76
07-01-2009, 13:15
Fasada = correct.

Staand is Arlovski overigens ook kansloos.

wrestler_nl
07-01-2009, 13:17
staand heeft arlovski wel een kans denk ik,,,,,,
maar ik denk dat fedor het naar de grond brengt en via een sub wint!

Wiseguy
07-01-2009, 13:22
Roach weet waar hij over praat. Hij heeft vechters als Pacquiao, Hopkins en de goldenboy getraind.
Wat hij echter vergeet is dat MMA striking anders werkt dan boksen.
Maar hoe dan ook ik denk ook dat Arlovski staand in het voordeel is. Daarom is het zaak voor Fedor om hem snel naar benede te werken.

leks
07-01-2009, 13:25
Arlovski was bang voor Tim's standup dus waar praten we over, hmm val ik in herhaling :confused:

Tony
07-01-2009, 13:28
Fedor ownde Crocop staande terwijl crocop in de shape van zijn leven was....

moeten we nog meer toevoegen?

Wiseguy
07-01-2009, 13:30
Fedor ownde Crocop staande terwijl crocop in de shape van zijn leven was....

moeten we nog meer toevoegen?

Ik krijg nu waarschijnlijk veel shit over me heen maar als de LHK van crocop onschadelijk word gemaakt blijft er weinig over.

dirk5
07-01-2009, 13:34
Ik krijg nu waarschijnlijk veel shit over me heen maar als de LHK van crocop onschadelijk word gemaakt blijft er weinig over.

:D

Tony
07-01-2009, 13:45
Ik krijg nu waarschijnlijk veel shit over me heen maar als de LHK van crocop onschadelijk word gemaakt blijft er weinig over.

Doel je op de hedendaagse crocop? Of op de crocop van toen?

De crocop van toen was toch echt veel meer dan die high kick hoor. Zijn stoten zijn zeer precies en zijn straight right is echt top.
Beste voorbeeld vind ik zijn partij tegen Wand...

anonymous001
07-01-2009, 13:51
Roach weet waar hij over praat. Hij heeft vechters als Pacquiao, Hopkins en de goldenboy getraind.
Wat hij echter vergeet is dat MMA striking anders werkt dan boksen.


Maw, hij weet niet waar hij over praat...;)

YoMarK
07-01-2009, 14:10
Doel je op de hedendaagse crocop? Of op de crocop van toen?
D'r is geen Cro Cop van nu en van toen. De Cro Cop van nu is gewoon dezelfde als die van toen. Namelijk een goede striker, met een defensief groundgame en matige takedown defence.
Als je kijkt in de partij tegen Eddy Sanchez: dat was gewoon DE Cro Cop van altijd.

Mensen hebben hem nu echter door(druk zetten/neerhalen, en hij kan niks meer - het lullige is...hij weet het zelf ook en laat z'n kop dan hangen), en DAT is het verschil.

Zijn indrukwekkendste winsten vind ik die tegen Josh Barnett en Aleks Emelianenko(die overigens de partij op 2 weeks notice aannam), maar van wie heeft hij nu nog meer gewonnen in z'n eigen gewichtsklasse?

leks
07-01-2009, 14:28
Crocop ging altijd slecht om met tegenstand dat was zelfs al zo in zijn glorie- K1tijd, echter hij won bijna altijd dus viel het niet zo op. Maar ook toen heeft hij wellus zijn kop laten hangen, die paar keer dat het niet liep.

Daarom is hij nooit mijn favoriet geweest ook niet in zijn K1 tijd, ik vind het een enorm minpunt als je ontiegelijk kunt uitdelen, maar in verhouding weinig kunt/durft te nemen.

Fr3ddy
07-01-2009, 15:18
Ik krijg nu waarschijnlijk veel shit over me heen maar als de LHK van crocop onschadelijk word gemaakt blijft er weinig over.

http://www.69boo307.com/images/shit.jpg

a.s.c.
07-01-2009, 22:07
Wat een pannenkoek.. lachwekkend zelfs.. of een gebrek aan intelligentie of een hele zielige vorm van 'uitlokken'.

MilfhunterMMA
07-01-2009, 22:16
ik ben een beetje klaar met de uitspraken van die kakkerlak

HUNEBED
07-01-2009, 22:16
repost maar dan andere titel, slotje

TheHagueBoxer
08-01-2009, 00:11
heb veel respect voor roach, dat hij nog op het hoogste niveau boksers kan trainen met zijn ziekte... maar ik heb echt een schijthekel aan dat soort gelul voorafgaand aan een gevecht... gwoon bek houde, trainen en vechten, als je dan wint mag je lullen wat je wilt...

De dikke nudist
08-01-2009, 00:16
Dus als Fedor geen gebruik maakt van zijn sterke punten dan verliest hij?

Nee, echt?

Dragao
08-01-2009, 02:46
Ik krijg nu waarschijnlijk veel shit over me heen maar als de LHK van crocop onschadelijk word gemaakt blijft er weinig over.

x2

onne1983
08-01-2009, 10:10
Ik ben geen fan van MMath maar Tim Sylvia vocht "als een man" tegen zowel Arlovski als Fedor.
.........Benieuwd hoe die dat kan uitleggen.

Fr3ddy
08-01-2009, 10:45
repost maar dan andere titel, slotje

Same post.. alleen de titel is veranderd. You FAIL! :hugegrin: