PDA

View Full Version : waar willen we Overeem zien vechten??



TOON
07-01-2009, 19:59
Waar zouden jullie Overeem in 2009 het liefst zien vechten, de UFC, Affliction of toch in DREAM?? Het laatste valt voor mij al af omdat er niet genoeg tegenstand is.

Zien jullie Alistair het liefst naar de UFC gaan met Mir, Lesnar, Kongo, Gonzaga, Couture, Big Nog, herring of liever naar Affliction met mogelijke partijen tegen Barnett, Arlovski, de gebroeders Emelianenko en wellicht ook de langverwachtte partij tegen Yvel????

tijdje terug zou ik meteen de UFC zeggen, maar de mogelijke partijen bij Affliction spreken me absoluut meer aan (en dan vooral Fedor!!) en verder staat Affliction sowieso ook meer open voor gevechten bij een andere promoter mocht Overeem dat willen...

dus waar zien jullie Overeem het liefst vechten?

Solar
07-01-2009, 20:08
UFC lijkt mij het mooiste podium!

biggz
07-01-2009, 20:10
Affliction!
Overeem VS Alex

renamer
07-01-2009, 20:12
Affliction zie ik liever eigenlijk.. ufc vind ik eigenlijk een beetje een doodlopende weg aan het worden voor een hoop vechters.. als je erin hebt gezeten ben je goed als je 2x verliest dan ben je afgeschreven.. soms zelfs naar 1x

54321
07-01-2009, 20:15
gewoon in dream/k-1. het zou mooi zijn als ie dit jaar ook voor een k-1 titel gaat.

Solar
07-01-2009, 20:16
Affliction zie ik liever eigenlijk.. ufc vind ik eigenlijk een beetje een doodlopende weg aan het worden voor een hoop vechters.. als je erin hebt gezeten ben je goed als je 2x verliest dan ben je afgeschreven.. soms zelfs naar 1x

Ik weet hoe je over de UFC denkt, maar het wordt ook hoog tijd dat die Amerikanen eens wat extra tegengas krijgen.

Wiseguy
07-01-2009, 20:17
UFC aangezien Affliction niet lang meer gaat leven.

renamer
07-01-2009, 20:19
Ik weet hoe je over de UFC denkt, maar het wordt ook hoog tijd dat die Amerikanen eens wat extra tegengas krijgen.


ik ben alleen een beetje bang voor het "plaspotje" dat zou best een afgang zijn... maar idd de amirikanen moeten meer tegengas krijgen.. maar er zal altijd zo gematcht worden door dana dat ze nooit goed uit de voeten zullen komen..

weks
07-01-2009, 20:31
UFC

De man van 14K
07-01-2009, 20:33
UFC

Vitor Belfort
07-01-2009, 20:36
ik ben alleen een beetje bang voor het "plaspotje" dat zou best een afgang zijn... maar idd de amirikanen moeten meer tegengas krijgen.. maar er zal altijd zo gematcht worden door dana dat ze nooit goed uit de voeten zullen komen..

Om aan te tonen dat het wel ok zit met dat plaspotje........zou ik hem graag in de UFC willen zien!;)

Wiseguy
07-01-2009, 20:38
Om aan te tonen dat het wel ok zit met dat plaspotje........zou ik hem graag in de UFC willen zien!;)

Bij Affliction word het ook getest neem ik aan.

Maupie
07-01-2009, 20:46
In de Arena tegen Yvel :)

Vitor Belfort
07-01-2009, 20:46
Bij Affliction word het ook getest neem ik aan.

Heb je gelijk in!
Ander argument zou zijn om hem te zien tegen een Mir/Lesnar/Couture/Nog, omdat ik denk dat hij daar meer tegen te zoeken heeft dan tegen een Fedor. Die mijns inziens te vroeg komt voor Allistair.

kooivechter
07-01-2009, 20:51
Heb je gelijk in!
Ander argument zou zijn om hem te zien tegen een Mir/Lesnar/Couture/Nog, omdat ik denk dat hij daar meer tegen te zoeken heeft dan tegen een Fedor. Die mijns inziens te vroeg komt voor Allistair.

dat denk ik ook. hij heeft een geweldig jaar gehad met en prachtige afsluiter tegen Hari, alleen fedor komt nog te vroeg. Ik zou hem idd graag eens zien tegen Frank Mir of Nogueira. En ik zou wel eens willen zien, wanneer hij diep moet gaan in een partij als zwaargewicht of hij het conditioneel en mentaal ook volhoudt. De partijen van 2008 zijn te kort geweest om daar een goed beeld van te krijgen.

TOON
07-01-2009, 20:54
hoeft natuurlijk ook niet meteen tegen Fedor in Affliction he....als Overeem nou met wins op Barnett, Arlovski, Yvel en Aleks E tegen Fedor aan zou moeten treden zou ie daar meer dan klaar voor zijn.... ;-)

MilfhunterMMA
07-01-2009, 20:57
UFC

rene37
07-01-2009, 20:59
Toch wel eerst in de UFC... dan affliction.

chief108
07-01-2009, 21:03
In de Arena tegen Yvel :)
:stupid:

daarna gewoon waar hij het meeste ken cashen natuurlijk.. :deal:

it's all about the money... :pimp:

T15Boxing
07-01-2009, 21:47
Zo'n beetje eind van het jaar afgemaakt worden door Fedor, dat zou ik graag willen zien.

PD_EC
07-01-2009, 21:55
UFC en op een gala in nederland tegen Yvel

Ralph
07-01-2009, 22:04
UFC! Het wordt eens tijd dat die Amerikanen daar wat tegengas krijgen. Ik denk dat Alistair daar zeker hoge ogen kan gooien. En volgens mij kijken de meeste Amerikanen stiekem toch niet verder dan de UFC, dus als ie het daar kan maken... Voor de rest blijft het denk ik wel belangrijk voor Alistair om veel te blijven vechten. Je ziet nu ook duidelijk dat ie 'on a roll' is. Bij de UFC moet je natuurlijk maar afwachten hoe vaak je aan de bak kan. Misschien dat ie een clausule in zijn contract kan in laten bouwen waarin staat dat ie minimaal een x aantal keer per jaar wil vechten? Als de UFC dit niet kan garanderen kan ie mooi een partijtje buiten de UFC vechten (ik noem een partij tegen Yvel in de ArenA :D).
Affliction komt wel na de UFC (als dat dan nog bestaat). Maar ik neem aan dat het financieel wel aantrekkelijk moet worden gemaakt voor Alistair om van organisatie te wisselen... Hij zal vast niets tekort komen bij K-1/Dreams.

TOON
07-01-2009, 22:09
UFC! Het wordt eens tijd dat die Amerikanen daar wat tegengas krijgen. Ik denk dat Alistair daar zeker hoge ogen kan gooien. En volgens mij kijken de meeste Amerikanen stiekem toch niet verder dan de UFC, dus als ie het daar kan maken... Voor de rest blijft het denk ik wel belangrijk voor Alistair om veel te blijven vechten. Je ziet nu ook duidelijk dat ie 'on a roll' is. Bij de UFC moet je natuurlijk maar afwachten hoe vaak je aan de bak kan. Misschien dat ie een clausule in zijn contract kan in laten bouwen waarin staat dat ie minimaal een x aantal keer per jaar wil vechten? Als de UFC dit niet kan garanderen kan ie mooi een partijtje buiten de UFC vechten (ik noem een partij tegen Yvel in de ArenA :D).
Affliction komt wel na de UFC (als dat dan nog bestaat). Maar ik neem aan dat het financieel wel aantrekkelijk moet worden gemaakt voor Alistair om van organisatie te wisselen... Hij zal vast niets tekort komen bij K-1/Dreams.

dikke vette reps als BB dat voor elkaar krijgt....maar realistisch is het niet denk ik, anders hadden veel andere UFC vechters dat ook wel gedaan lijkt me zo....volgens mij zitten die contracten helemaal dichtgetimmerd....

Vitor Belfort
07-01-2009, 22:14
dikke vette reps als BB dat voor elkaar krijgt....maar realistisch is het niet denk ik, anders hadden veel andere UFC vechters dat ook wel gedaan lijkt me zo....volgens mij zitten die contracten helemaal dichtgetimmerd....

Anders was Fedor er ook wel uitgekomen met de UFC denk ik!?

new_world_order
07-01-2009, 22:18
UFC

Ralph
07-01-2009, 22:18
Ik denk ook niet dat het erg realistisch is, maar de UFC staat wel een beetje met de rug tegen de muur. De zwaargewicht divisie is nu eenmaal slap bezet (helemaal vergeleken met alle andere divisies) en dit zien de fans natuurlijk ook wel (Fedor, Barnett, Alexander, Arlovski die allemaal ergens anders zitten, Alistair zelf die Crocop een flink pak slaag geeft, etc.). Wellicht dat er nu wel wat te regelen valt en dat Overeem dan wellicht ook in evenementen in alleen Nederland mag vechten?

YoMarK
07-01-2009, 22:20
Affliction, en als deze daarna over de kop is gegaan(wat sowieso gaat gebeuren)naar de UFC.

redjuh
07-01-2009, 22:25
fedor vergeten en in de enige echte organisatie, de ufc, gaan knokken. Als ali dat aankan en fedor komt ook, en hardonk heeft de belt, kunnen zij voor de no 1 contender gaan

marcelt
07-01-2009, 22:28
Affliction , later UFC !

Mr 1 Leg
07-01-2009, 22:37
ik wil hem in de UFC zien vechten ;)

wrestler_nl
07-01-2009, 22:41
Affliction

anonymous001
07-01-2009, 23:47
Tijd voor een polletje?

Iig Affliction, gewoon heel simpel: omdat het niveau veel hoger ligt...

Slome
07-01-2009, 23:48
affliction:thup:

dirk5
08-01-2009, 08:42
UFC

Dit omdat ik eerlijk gezegd niet weet hoe lang leven de affliction organisatie nog gaat hebben.

Tony
08-01-2009, 09:08
UFC... Dat is dé setting op dit moment... al ben ik het er mee eens dat affliction momenteel heel aantrekkelijk is.

Maar ufc is hét op dit moment.

Wheelie
08-01-2009, 09:49
fedor vergeten en in de enige echte organisatie, de ufc, gaan knokken. Als ali dat aankan en fedor komt ook, en hardonk heeft de belt, kunnen zij voor de no 1 contender gaan

Dream on ;)
Ik zie Alistair het liefst in de UFC, ik denk zelfs dat hij daar kampioen kan worden

chief108
08-01-2009, 09:59
jullie draven allebei een beetje door jongens... :rolleyes:

Robbie!
08-01-2009, 10:19
Op zeker UFC. Volgens mij qua organisatie en geld wel het meest aantrekkelijke voor Overeem. Kijk ook eens naar de line-up van UFC 92, wie wil daar nou niet tussen staan. Alistair zou daar niet misstaan.

Massi
08-01-2009, 11:01
Nergens

dirk5
08-01-2009, 11:07
Nergens

Duidelijk, goed onderbouwd, ik zeg post van de dag.

chief108
08-01-2009, 11:10
ik zeg: duidelijke mening, reps :p

jesselaar
08-01-2009, 14:35
hoeft natuurlijk ook niet meteen tegen Fedor in Affliction he....als Overeem nou met wins op Barnett, Arlovski, Yvel en Aleks E tegen Fedor aan zou moeten treden zou ie daar meer dan klaar voor zijn.... ;-)

x2 kijk als je net van een halfe koreaan gewonnen hebt ,en een no contest tegen cc en een oude hunt verslagen hebt moet je je eerst tegen de rest bewijzen voordat je om fedor kan gaan roepen dat heeft nu toch geen enkele waarde ik geloof ook niet dat hij van alex,barnett kan winnen en een rematch tegen kharnitonov moet ik hem ook eerst nog maar zien winnen