PDA

View Full Version : Datum - Slamm!! VI - 29-11-2009



Richelieu
09-01-2009, 01:34
Na het succesvolle Slamm!! V gala moest er natuurlijk een vervolg komen, op wat veel mensen beschrijven als het beste gala van 2008!

De datum voor Slamm!! VI - "Nederland vs Thailand" is gezet op zondag 29 november 2009
Tevens zijn de datums bekend van een tweetal buitenlandse Slamm!! gala's.

Slamm!! - Spanje (Barcelona) - 9 mei 2009
Slamm!! - Zwitserland (Zurich) - 13 juni 2009

Verder komt er een Slamm!! gala in Italie en is het management in onderhandeling om elders nog een aantal gala's te houden. Hou Mixfight.nl in de gaten voor de informatie die komen gaat met betrekking tot de matchmaking, banners, posters, fotoshoots en andere previews!


http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/sl6-2.jpg

blackadder
09-01-2009, 02:37
Zo. Slamm is blijkbaar flink aan het expanderen. Wordt dat gala in Zitserland onder Slamm gehouden of krijgt het ook een andere naam zoals dat Glory gala van toen? Dat noemde men toen ja Swiss Las vegas.

reefer
09-01-2009, 08:57
Misschien een overbodige vraag aangezien dit niet vermeld word,maar was er ook niet sprake van dat SLamm een gala in het voorjaar wil organiseren in de randstad?

Wheelie
09-01-2009, 11:51
Slamm gala's zijn echt top, succes :thup:

MB667
09-01-2009, 12:00
(met ellebogen en clinchen) petrosyan vs buakaw of yodsenkai fairtex zou wel leuk wel zijn daar in italie

Garcia
09-01-2009, 12:18
Ik heb de data inmiddels in de Calendar verwerkt... hoop dat we gauw wat meer info krijgen :)

MB667
09-01-2009, 12:27
als petrosyan vs yodsenklai in almere plaatsvindt, kom ik ook ;)

Mr 1 Leg
09-01-2009, 15:47
ziet er erg goed uit ik zal er zeker aanwezig zijn tot binnen 10maanden :thup:

chief108
09-01-2009, 16:58
dan pas?

Jeru
09-01-2009, 18:25
Ik ga nu echt proberen om niet in het buitenland te zijn met Slamm!! Maar geef geen garanties ;)

Richelieu
12-01-2009, 19:52
Wel is bekend gemaakt dat er deze editie meer aan de MMA liefhebbers word gedacht. De vorige Slamm!! viel helaas de enige MMA partij uit, maar deze editie zullen er zeker meerdere MMA partijen op de line-up staan.

Wheelie
12-01-2009, 20:02
Meer MMA is goed nieuws :)

Gerben Zonderland
12-01-2009, 20:02
Ik ben bij het afgelopen Slamm gala geweest. Ik vond het zeer strak georganiseerd. Was echt grote klasse.

marcelt
12-01-2009, 20:58
Wel is bekend gemaakt dat er deze editie meer aan de MMA liefhebbers word gedacht. De vorige Slamm!! viel helaas de enige MMA partij uit, maar deze editie zullen er zeker meerdere MMA partijen op de line-up staan.

Maar hopelijk niet zoveel als het jaar ervoor. De meeste aanwezigen zijn n.l. muay thai fans.

Illest
12-01-2009, 21:24
Maar hopelijk niet zoveel als het jaar ervoor. De meeste aanwezigen zijn n.l. muay thai fans.

x 20!

Persoonlijk vind ik mma niet passen bij het concept van SLAMM..

Het zou leuk zijn als SLAMM een keer een mma-gala op zet....alles gericht op mma....dat zou op zich weleens een succes kunnen zijn mits er genoeg animo voor is...nationale en internationale vechters....

ik zou het iig gescheiden houden, want dit concept werkt gewoon...dat is wel duidelijk.

Wheelie
12-01-2009, 21:49
Ik ben sinds SLAMM ook verkocht aan het full muay thai, maar een paar MMA partijen zou ik niet erg vinden ;)

pavani
12-01-2009, 22:16
Jammer dat er MMA partijen bijkomen, ik ben van mening dat het geen ideale combinatie is.
Ik heb nu diverse gala's bezocht waarbij er een mix was van MMA en Thai/Kickboxen en ben tot de conclusie gekomen dat het geen ideaal huwelijk is.

Het publiek kijkt anders naar de partijen, persoonlijk heb ik niet voldoende kennis van het MMA om deskundig te kunnen zijn.
Tijdens die partijen ga ik vaak iets eten of te drinken halen, met als gevolg dat ik mensen moet lastig vallen om te passeren o een overvolle tribune. Dat is natuurlijk vervelend als je de partij aandachtig zit te kijken, waarvoor bij deze direct mijn excuses wil aanbieden.

Tevens merk ik het ook in het publiek aan de reacties van mensen, dan denk ik bij mezelf zien we nou echt dezelfde partij.
Soms (bijvoorbeeld bij clinchen) kan ik die reacties niet volgen en dan ga ik er maar vanuit dat men niet goed geïnformeerd is en men uit onwetendheid handelt.

Anyway als het aan mij ligt maakt Slamm een speciale MMA editie op zaterdag en de dag daarna Ned. Vs. Thai op full muay Thai rules.

Als ik terugkijk op 2008 dan was Slamm V voor mij het gala van het jaar, vrijwel alles was top geregeld.
Keep up the good work!

Bobson
13-01-2009, 18:13
Van mij mogen ze het MMA ook weglaten (en zonodig in een apart gala onderbrengen). Maar ik ben wel een trouwe fan geworden van Slamm, en ben er dus ook dit jaar weer bij!